Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.465


  4. Polytexnitis

    Polytexnitis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      262


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/07/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Αυτό με τα 5 λεπτά μετατροπή του τοπογραφικού ξεπερνάει κάθε λογική. Έχω και μερικά τοπογραφικά σχεδιασμένα σε Τέκτονα, γιατί βόλευε να συμπληρώσω ένα παλιό αρχείο. Αυτά λέω να τα τροποποιήσω στο 3-λεπτό....
    2 points
  2. Χμμ, δύσκολο. Υποθέτω ότι όταν λες σε σημεία με διαφορετικές συντεταγμένες, εννοείς σε βάρος των όμορων και όχι σε βάρος κοινόχρηστου χώρου. Καλό είναι να γίνει ένα Τοπογραφικό Διάγραμμα, όπου θα αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση και θα γίνει εφαρμογή τίτλων (όσο αυτό είναι δυνατόν). Πιθανώς θα πρέπει να διερευνηθούν και οι τίτλοι των όμορων. Μετά θα δεις ποιες από τις αυθαιρεσίες είναι εντός της ιδιοκτησίας σας και ποιές όχι. Δεν θα προχωρούσα σε τακτοποίηση αν είχα την υποψία πως αυτά που πρόκειται να συμπεριλάβω στην ρύθμιση ενδεχομένως βρίσκονται σε ιδιοκτησία άλλου, ο οποίος όταν το πάρει χαμπάρι ενδεχομένως να στραφεί ακόμα και δικαστικά.
    2 points
  3. Με απλά λόγια η περίπτωσή σου δεν υπάγεται στο Α 112. Επομένως αφού δεν γίνεται υπαγωγή στο εν λόγω άρθρο δεν έχουν για σένα ισχύ τα δικαιολογητικά που αναφέρονται.
    1 point
  4. Εφόσον εμπίπτεις στην περ.στ', παραγρ.2 άρθρου 12 ν.4172/2013 τότε ο κωδικός: 453=461 μείον τις [εμπρόθεσμα μέχρι την ημερομηνία υποβολής της δήλωσης] καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές που αφορούν το 2017. Οι εισφορές αυτές μπαίνουν στον Ζ2(485.7) και δεν πρέπει αν ξεπερνούν το όριο των καταβλητέων. Εφόσον δηλ. εμπίπτεις στο άρθρο 12, τότε σύμφωνα με τον νόμο οι μοναδικές δαπάνες που εκπίπτουν σύμφωνα με τον νόμο είναι οι ανωτέρω όπως τις περιγράφω. Κατά τ' άλλα το Ε3 θα συμπληρωθεί κανονικά ως ελ. επαγγελματίας. Απλά επιλέγοντας τον κωδ.007=ΝΑΙ τότε οι κωδικοί του ΣΤ' πίνακα είναι αδιάφοροι στον υπολογισμό του φορολογητέου του κωδ.453, που υπολογίζεται όπως παραπάνω. Πρέπει όμως να είναι ορθά συμπληρωμένο το Ε3 ως ελ. επαγγελματίας ...εκπιπτόμενες δαπάνες, αποσβέσεις, αναμόρφωση, κλπ κλπ Απο περιέργεια ... που δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση της γάτας... --παρεμπιπτόντως ούτε και εξαιτίας επωνύμου --... προς τι τα ιερογλυφικά τσαντίλας ?
    1 point
  5. Οι προ του 93 ασφαλισμένοι θα έχουν μείωση στις συντάξεις, γιατί μειώθηκε ο συντελεστής αναπλήρωσης από την Ειδική Προσαύξηση, αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι για τους μετά το 93 που δεν έχουν συμπληρώσει 10 χρόνια και δε θα έχουν καμία ανταπόδοση από τα λεφτά που έχουν δώσει. Για αυτή την περίπτωση ζητάμε επιστροφή των εισφορών που έχουν καταβληθεί. Δείτε και εδώ: https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Ergasias_Koinonikis_Asfalisis_kai_Pronoias_ETAA_TSMEDE_Epistrofi_eisforon_Eidikis_Prosayxisis/
    1 point
  6. Στο ν. 4178 υπήρχε η άποψη ότι εξώστες προ ΓΟΚ 85 μπορούσαν να ρυθμιστούν ακόμη και πάνω από ΚΧ ανεξαρτήτως επιφάνειας, με το αιτιολογικό ότι το μέγιστο ποσοστό εξωστών θεσπίστηκε με τις διατάξεις του ΓΟΚ 85. Στο ν. 4495 δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο. Οπότε σαφή απάντηση δεν μπορώ να δώσω για το τι πρέπει να θεωρήσεις. Περιέργο δεν είναι καθόλου κάτι να τακτοποιείται αλλά να μη νομιμοποιείται και το αντίστροφο. Πχ η περίπτωσή σου, ή αυθαίρετο έρκερ πάνω από ΚΧ πόλης που πληροί όμως τα επιτρεπόμενα του ΝΟΚ κλπ. Να δεις και το θέμα νομιμοποίησης, γιατί αδιατάρακτη κοπή σε εξώστες τέτοιας παλαιότητας δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν. ΥΓ Η νομιμοποίηση γίνεται είτε με το σύνολο διατάξεων (ΓΟΚ 55) που ίσχυαν κατά την χρονολογία τέλεσης αυθαιρεσίας (στη δική σου περίπτωση κατά την κατασκευή σκελετού) είτε με το σύνολο των σημερινών διατάξεων (ΝΟΚ). ο ΓΟΚ 85/2000 δεν θα εμπλακεί στη νομιμοποίηση.
    1 point
  7. Μάλιστα, ο καθένας ζητάει ό,τι θέλει πλέον. Στην περίπτωση που αντιμετωπίζω εγώ δεν μου είπε κάτι για τη βεβαίωση (ακόμα τουλάχιστον), αλλά θέλει τη δήλωση περαιωμένη (έχει εξοφληθεί το πρόστιμο) και υπεύθυνη δήλωση επί της κατόψεως ότι είναι ταυτόσημη με αυτή που έχω υποβάλει στο σύστημα και επιπλέον ότι έχω υποβάλει στο σύστημα όλα τα δικαιολογητικά. Και παρόλο που της εξηγώ ότι αυτό ακριβώς σημαίνει η περαίωση, επιμένει ότι ο υποθηκοφύλακας το θέλει γραμμένο και εκεί, γιατί δεν καταλαβαίνει (!) τι σημαίνει περαίωση (ό,τι να ναι). Ο μόνος τρόπος για να φανεί κάτι στη βεβαίωση είναι να το γράψεις στο πεδίο της περιγραφής μαζί με το όνομα του ακινήτου, αλλά προσωπικά μου φαίνεται κάπως χαζό να ξεκινήσουμε να το κάνουμε αυτό και πιστεύω ότι πρέπει να επιμένουμε σε κάθε περίπτωση ότι το κείμενο είναι τυποποιημένο και δεν γίνεται. Όσον αφορά σε αυτό που σου είπε για την κάτοψη μπορείς να της δείξεις την παρ. 3 του αρθρ. 2 της ΚΥΑ 27454/2631/17 που εξηγεί ξεκάθαρα το εξής: "Για την εφαρμογή της παρ.9 του Αρθ-83 του Ν-4495/17, ως αντίγραφα των σχεδίων από το πληροφοριακό σύστημα προσκομίζονται και επισυνάπτονται αντίγραφα των σχεδίων που φέρουν υπογραφή και σφραγίδα Μηχανικού, στα οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του Ν-4495/17 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα." Εν τω μεταξύ, αν όντως ισχύει αυτό που υποστηρίζουν οι συμβολαιογράφοι βάσει της τροποποιημένης παρ. 3 του αρθρ. 83, δεν θα έπρεπε με κάποια διάταξη να έχουν καταργηθεί οι παρ. 1 και 2 του αρθρ. 2 της ΚΥΑ 27454/2631/17 σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να δοθεί βεβαίωση με απλή υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι έχει στη διάθεσή του όλα τα δικαιολογητικά και θα τα υποβάλει εντός της προθεσμίας των 6 μηνών; Γενικώς πιστεύω ότι έχει επικρατήσει σύγχυση με αυτό το θέμα, κάτι που θα γίνει ίσως πιο φανερό από Σεπτέμβρη, οπότε το να δώσει το ΤΕΕ μία οδηγία θα ήταν το καλύτερο δυνατό σενάριο. Τώρα το πώς θα το καταφέρουμε αυτό είναι ένα ζήτημα, γιατί στα τηλέφωνα τουλάχιστον είτε δεν απαντούν είτε σε συνδέουν με άλλο τμήμα που δεν απαντάει κι αυτό ποτέ. Το ξέρω ότι να ελπίζει κανείς σε βοήθεια απ' το ΤΕΕ ακούγεται σαν ανέκδοτο πλέον, αλλά και το να προσπαθεί ο καθένας μόνος του να βγάλει άκρη και με την ασάφεια του νόμου και με τον εκάστοτε συμβολαιογράφο που προβάλει σαν επιχείρημα τις οδηγίες του συλλόγου του μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο.
    1 point
  8. Συμφωνώ με Παύλο. Εκτός από το κομμάτι που αφορά την απόληξη όπου αντίστοιχες περιπτώσεις τις πάω με αναλυτικό. Πάντα εφόσον μιλάμε για απόληξη και μόνο. Αν τώρα έχει απόληξη και καμιά 10τμ αποθήκη ή έχει απόληξη η οποία είναι ταυτόχρονα κλιμακοστάσιο αυθαίρετου ορόφου το πάω με υπέρβαση δόμησης κλπ. Αλλά για αυτό ειναι το φόρουμ για να συζητάμε-συμφωνούμε-διαφωνούμε. Μια παρατήρηση μόνο. Αν μιλάμε για κατηγορία 2 συνήθως δε συμφέρει η έκδοση αδείας αλλά η ρύθμιση. Και γιατί παίρνει το ακίνητο οριστική εξαίρεση έτσι και αλλιώς μέσω της ρύθμισης και γιατί δε μπλέκεις με στατικά...
    1 point
  9. http://aped.gov.gr/more/obtainsignature.html https://www.ktimanet.gr/DiagramsApp/Account/LoginEngineer Στο πρώτο λινκ ακολουθείς τα βήματα. Αν δεν θέλεις να κάνεις μονος σου τη διαδικασία μπορείς να απευθυνθείς σε κάποια εταιρία. Συνήθως αυτοί που προμηθεύουν τα usb token πάρεχουν και αυτή την υπηρεσία. Στο δευτερο είναι η σελίδα της κτηματολογιο για την υποβολη διαγραμματων.
    1 point
  10. Γενικά δεν θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε την απαίτηση ΜΣΕ για ένα κτίριο που κατασκευάστηκε κατά πολύ ψηλότερο από το εγκεκριμένο του ύψος. Πχ μπορεί ένα μεταλλικό κτίριο να είχε προβλεφθεί χαμηλότερο και φυσικά κατά την κατασκευή αφού θα κατάλαβαν ότι θα πλήρωναν το μήκος δοκών και υποστυλωμάτων (πληρωμή φύρας έτσι και αλλιώς) αποφάσιζαν να το κατασκευάσουν στο διπλάσιο ύψος (το έχω δει να γίνεται). Στη σχετική απόφαση αναφέρεται απαλλαγή από ΜΣΕ αν τα κατακόρυφα φορτία των αυθαίρετων κατασκευών δεν υπερβαίνουν το 20%. Επομένως γα τέτοιες μικροπαραβάσεις ύψους μισού, μέτρου νομίζω ότι ο έλεγχος δεν θα δώσει απαίτηση ΜΣΕ
    1 point
  11. Εγώ σε μια αντίστοιχη(είχα ΥΥ με αναλυτικό) μετά από υπόδειξη του ΠΜ , έβαλα ότι έχει υλοποιηθεί κατά τα άλλα ο φέροντας και η αλλαγή από το ύψος δεν κρίνεται αξιόλογη για να γίνει στατική μελέτη. Εμένα πιο πολύ με απασχολεί το αν εγώ-ως Αρχ- υπογράφω τέτοια έκθεση, και κυρίως αν αυτή η έκθεση είναι σαν αυτή που συνόδευε το ΔΕΔΟΤΑ πχ ή αν είναι κάπως αλλιώς...
    1 point
  12. έχουν δοκίμασα με του συνεργατη μου μπαίνει κανονικά , εχουν "κλειστούς όμως" τους παλιούς υπομηχανικούς , απόφοιτους ΚΑΤΕΕ-ΚΑΤΕ που σύμφωνα με την απόφαση 267/2016 (σελ11) έχουν δικαίωμα σύνταξης τοπογραφικών και φυσικά τους πολ.μηχ.τει το τεε για αλλή μια φορα αναγορεύεται σε νομοθέτη .
    1 point
  13. TΠΥ για να το χρησιμοποιήσει ο ιδιοκτήτης στα φορολογικά του έγγραφα αλλά με προκαταβλητέο φόρο και όχι παρακρατηθέντα.
    1 point
  14. Πολύ ωραία, σας ευχαριστώ και πάλι! Όσο μεγαλώνουμε, και όσο τροποποιούνται τα έντυπα και οι συνθήκες απασχόλησης, αποκτούμε όσοι ψάχνουμε, όλο και μεγαλύτερη εικόνα του αντικειμένου των λογιστών, που ίσως κάποια στιγμή μακροπρόθεσμα να πρέπει να σκεφτούμε να ασχοληθούμε μη ερασιτεχνικά με νέο Κ.Α.Δ. !
    1 point
  15. Αυτό αναφέρεται μόνο στις δηλώσεις "για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου του ν.4014/2011 ή του ν.4178/2013 ή του παρόντος", κι όχι σε όλες τις δηλώσεις, ισχύει δηλαδή μόνο για αυτές που έχουν πάρει οριστική υπαγωγή με την εξοφληση του 30% του προστίμου. Δυστυχώς οι περισσότεροι συμβολαιογράφοι πλέον ζητάνε να έχουν ανέβει όλα τα δικαιολογητικά για όλες τις δηλώσεις, ακόμα και τις πλήρως εξοφλημένες, που φυσικά είναι άλλο ένα δικό τους αυθαίρετο συμπέρασμα.
    1 point
  16. Στνάδελφοι πώς πιστοποιούμαστε? Μπορεί να δώσει κάποιος link το site. Υποτίθεται ότι βρίσκεται σε λειτουργία. Να κατεβάσουμε το εγχειρίδιο τουλάχιστον. Επίσης: Σε συζήτηση με διαφόρους συμβολαιογράφους σχετικά με το θέμα της ημερομηνίας του τοπογραφικού ενημερώνω ότι δεν μου καίγεται καρφί για την εγκύκλιο της συντονιστικής τους και προτιμώ να εμπιστευτώ την ερμηνεία της ΕΚΧΑ, που μιλάει καθαρά για ημερομηνόα σύνταξης τοπογραφικού. Και μάλιστα αναφέρω και το κλασσικό παράδειγμα, να έχει φύγει στην Αμερική ο μηχανικός, στον άλλο κόσμο (γλίτωσε ο άνθρωπος) ή να βγήκε στη σύνταξη...
    1 point
  17. Ναι έχεις δίκιο. Sorry Δες την ΠΟΛ.1122/2016 "[...] 4. Ο φορολογούμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, υποχρεούται να ενημερώνει εγγράφως τη Φορολογική Διοίκηση εντός τριάντα (30) ημερών για μεταβολές στην επωνυμία, το διακριτικό τίτλο, τη διεύθυνση κατοικίας ή τη διεύθυνση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, την έδρα, το αντικείμενο της δραστηριότητας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και τις λοιπές πληροφορίες που παρασχέθηκαν κατά το χρόνο της εγγραφής. [...]"
    1 point
  18. Καλησπέρα. Σε υπόγειο χώρο οικοδομής υπάρχουν 5 θέσεις υποχρεωτικής στάθμευσης. Εχουμε τα εξής: 1. Μεταφορά της 1 θέσης στάθμευσης στο χώρο λεβητοστασίου (εχει μετακινηθεί και το λεβητοστάσιο με τη σειρά του σε άλλη θέση, οχι σε διάδρομο κίνησης ή στην θέση σταθμευσης) 2. Εχει αλλάξει το ύψος υπογείου από 2.85 σε 3.20 (έχει υπερυψωθεί και η στάθμη θεμελιωσης κατά 0.65 αλλα παραμένει υπόγειο <1.50 από τελική διαμόρφωση που δεν υπήρχε στην Ο.Α.) -Σύμφωνα με το άρθρο 100-παρ.8, μπορει να δηλωθει ως διαφορετική χωροθέτηση των υποχρεωτικά προβλεπόμενων Χ.Σ.? -Θέλει και συναίνεση >51%? -Η υπερβαση ύψους δηλώνεται με αναλυτικό? (περιμετρικά σκυρόδεμα+το μπάζωμα? Ευχαριστώ.
    1 point
  19. ak2, Κάθε Ο.Ι αναφέρεται σε συγκεκριμένο οικόπεδο κατά θέση του και μέγεθος του και με συγκεκριμένο ποσοστό ιδιοκτησίας. Έτσι π.χ, κατά το ΠΑΡΑΡΤ. Α΄ στην περίπτωση που ισχύει για το οικόπεδο : "δεν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα στην σχετική άδεια", τότε θεωρείται "χωρίς οικοδομική άδεια" (1β=2) αυτή και όλες οι λοιπές Ο.Ι !!!
    1 point
  20. Μα θα σπάσω το κεφάλι μου, αφού δεν μετράει στη δόμηση γιατί να το πάω έτσι; Ειναι λάθος να του βάλω Υπέρβαση Δομησης... Μήπως πάει αναλυτικό ; Σας έχει ξανατύχει ;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.