Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.464


  3. Polytexnitis

    Polytexnitis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      261


  4. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/07/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Αυτό με τα 5 λεπτά μετατροπή του τοπογραφικού ξεπερνάει κάθε λογική. Έχω και μερικά τοπογραφικά σχεδιασμένα σε Τέκτονα, γιατί βόλευε να συμπληρώσω ένα παλιό αρχείο. Αυτά λέω να τα τροποποιήσω στο 3-λεπτό....
    2 points
  2. Χμμ, δύσκολο. Υποθέτω ότι όταν λες σε σημεία με διαφορετικές συντεταγμένες, εννοείς σε βάρος των όμορων και όχι σε βάρος κοινόχρηστου χώρου. Καλό είναι να γίνει ένα Τοπογραφικό Διάγραμμα, όπου θα αποτυπωθεί η υπάρχουσα κατάσταση και θα γίνει εφαρμογή τίτλων (όσο αυτό είναι δυνατόν). Πιθανώς θα πρέπει να διερευνηθούν και οι τίτλοι των όμορων. Μετά θα δεις ποιες από τις αυθαιρεσίες είναι εντός της ιδιοκτησίας σας και ποιές όχι. Δεν θα προχωρούσα σε τακτοποίηση αν είχα την υποψία πως αυτά που πρόκειται να συμπεριλάβω στην ρύθμιση ενδεχομένως βρίσκονται σε ιδιοκτησία άλλου, ο οποίος όταν το πάρει χαμπάρι ενδεχομένως να στραφεί ακόμα και δικαστικά.
    2 points
  3. Με απλά λόγια η περίπτωσή σου δεν υπάγεται στο Α 112. Επομένως αφού δεν γίνεται υπαγωγή στο εν λόγω άρθρο δεν έχουν για σένα ισχύ τα δικαιολογητικά που αναφέρονται.
    1 point
  4. Εφόσον εμπίπτεις στην περ.στ', παραγρ.2 άρθρου 12 ν.4172/2013 τότε ο κωδικός: 453=461 μείον τις [εμπρόθεσμα μέχρι την ημερομηνία υποβολής της δήλωσης] καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές που αφορούν το 2017. Οι εισφορές αυτές μπαίνουν στον Ζ2(485.7) και δεν πρέπει αν ξεπερνούν το όριο των καταβλητέων. Εφόσον δηλ. εμπίπτεις στο άρθρο 12, τότε σύμφωνα με τον νόμο οι μοναδικές δαπάνες που εκπίπτουν σύμφωνα με τον νόμο είναι οι ανωτέρω όπως τις περιγράφω. Κατά τ' άλλα το Ε3 θα συμπληρωθεί κανονικά ως ελ. επαγγελματίας. Απλά επιλέγοντας τον κωδ.007=ΝΑΙ τότε οι κωδικοί του ΣΤ' πίνακα είναι αδιάφοροι στον υπολογισμό του φορολογητέου του κωδ.453, που υπολογίζεται όπως παραπάνω. Πρέπει όμως να είναι ορθά συμπληρωμένο το Ε3 ως ελ. επαγγελματίας ...εκπιπτόμενες δαπάνες, αποσβέσεις, αναμόρφωση, κλπ κλπ Απο περιέργεια ... που δεν θα ήθελα να ήμουν στην θέση της γάτας... --παρεμπιπτόντως ούτε και εξαιτίας επωνύμου --... προς τι τα ιερογλυφικά τσαντίλας ?
    1 point
  5. Οι προ του 93 ασφαλισμένοι θα έχουν μείωση στις συντάξεις, γιατί μειώθηκε ο συντελεστής αναπλήρωσης από την Ειδική Προσαύξηση, αλλά το μεγάλο πρόβλημα είναι για τους μετά το 93 που δεν έχουν συμπληρώσει 10 χρόνια και δε θα έχουν καμία ανταπόδοση από τα λεφτά που έχουν δώσει. Για αυτή την περίπτωση ζητάμε επιστροφή των εισφορών που έχουν καταβληθεί. Δείτε και εδώ: https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Ergasias_Koinonikis_Asfalisis_kai_Pronoias_ETAA_TSMEDE_Epistrofi_eisforon_Eidikis_Prosayxisis/
    1 point
  6. Στο ν. 4178 υπήρχε η άποψη ότι εξώστες προ ΓΟΚ 85 μπορούσαν να ρυθμιστούν ακόμη και πάνω από ΚΧ ανεξαρτήτως επιφάνειας, με το αιτιολογικό ότι το μέγιστο ποσοστό εξωστών θεσπίστηκε με τις διατάξεις του ΓΟΚ 85. Στο ν. 4495 δεν έχουμε κάτι αντίστοιχο. Οπότε σαφή απάντηση δεν μπορώ να δώσω για το τι πρέπει να θεωρήσεις. Περιέργο δεν είναι καθόλου κάτι να τακτοποιείται αλλά να μη νομιμοποιείται και το αντίστροφο. Πχ η περίπτωσή σου, ή αυθαίρετο έρκερ πάνω από ΚΧ πόλης που πληροί όμως τα επιτρεπόμενα του ΝΟΚ κλπ. Να δεις και το θέμα νομιμοποίησης, γιατί αδιατάρακτη κοπή σε εξώστες τέτοιας παλαιότητας δεν ξέρω τι συνέπειες μπορεί να υπάρξουν. ΥΓ Η νομιμοποίηση γίνεται είτε με το σύνολο διατάξεων (ΓΟΚ 55) που ίσχυαν κατά την χρονολογία τέλεσης αυθαιρεσίας (στη δική σου περίπτωση κατά την κατασκευή σκελετού) είτε με το σύνολο των σημερινών διατάξεων (ΝΟΚ). ο ΓΟΚ 85/2000 δεν θα εμπλακεί στη νομιμοποίηση.
    1 point
  7. Μάλιστα, ο καθένας ζητάει ό,τι θέλει πλέον. Στην περίπτωση που αντιμετωπίζω εγώ δεν μου είπε κάτι για τη βεβαίωση (ακόμα τουλάχιστον), αλλά θέλει τη δήλωση περαιωμένη (έχει εξοφληθεί το πρόστιμο) και υπεύθυνη δήλωση επί της κατόψεως ότι είναι ταυτόσημη με αυτή που έχω υποβάλει στο σύστημα και επιπλέον ότι έχω υποβάλει στο σύστημα όλα τα δικαιολογητικά. Και παρόλο που της εξηγώ ότι αυτό ακριβώς σημαίνει η περαίωση, επιμένει ότι ο υποθηκοφύλακας το θέλει γραμμένο και εκεί, γιατί δεν καταλαβαίνει (!) τι σημαίνει περαίωση (ό,τι να ναι). Ο μόνος τρόπος για να φανεί κάτι στη βεβαίωση είναι να το γράψεις στο πεδίο της περιγραφής μαζί με το όνομα του ακινήτου, αλλά προσωπικά μου φαίνεται κάπως χαζό να ξεκινήσουμε να το κάνουμε αυτό και πιστεύω ότι πρέπει να επιμένουμε σε κάθε περίπτωση ότι το κείμενο είναι τυποποιημένο και δεν γίνεται. Όσον αφορά σε αυτό που σου είπε για την κάτοψη μπορείς να της δείξεις την παρ. 3 του αρθρ. 2 της ΚΥΑ 27454/2631/17 που εξηγεί ξεκάθαρα το εξής: "Για την εφαρμογή της παρ.9 του Αρθ-83 του Ν-4495/17, ως αντίγραφα των σχεδίων από το πληροφοριακό σύστημα προσκομίζονται και επισυνάπτονται αντίγραφα των σχεδίων που φέρουν υπογραφή και σφραγίδα Μηχανικού, στα οποία αναγράφεται ο αύξων αριθμός της δήλωσης υπαγωγής στις διατάξεις του Ν-4495/17 καθώς και ο μοναδικός ηλεκτρονικός κωδικός ελέγχου της δήλωσης, συνοδευόμενα από υπεύθυνη δήλωση του Μηχανικού ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν εισαχθεί στο πληροφοριακό σύστημα." Εν τω μεταξύ, αν όντως ισχύει αυτό που υποστηρίζουν οι συμβολαιογράφοι βάσει της τροποποιημένης παρ. 3 του αρθρ. 83, δεν θα έπρεπε με κάποια διάταξη να έχουν καταργηθεί οι παρ. 1 και 2 του αρθρ. 2 της ΚΥΑ 27454/2631/17 σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να δοθεί βεβαίωση με απλή υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι έχει στη διάθεσή του όλα τα δικαιολογητικά και θα τα υποβάλει εντός της προθεσμίας των 6 μηνών; Γενικώς πιστεύω ότι έχει επικρατήσει σύγχυση με αυτό το θέμα, κάτι που θα γίνει ίσως πιο φανερό από Σεπτέμβρη, οπότε το να δώσει το ΤΕΕ μία οδηγία θα ήταν το καλύτερο δυνατό σενάριο. Τώρα το πώς θα το καταφέρουμε αυτό είναι ένα ζήτημα, γιατί στα τηλέφωνα τουλάχιστον είτε δεν απαντούν είτε σε συνδέουν με άλλο τμήμα που δεν απαντάει κι αυτό ποτέ. Το ξέρω ότι να ελπίζει κανείς σε βοήθεια απ' το ΤΕΕ ακούγεται σαν ανέκδοτο πλέον, αλλά και το να προσπαθεί ο καθένας μόνος του να βγάλει άκρη και με την ασάφεια του νόμου και με τον εκάστοτε συμβολαιογράφο που προβάλει σαν επιχείρημα τις οδηγίες του συλλόγου του μου φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο.
    1 point
  8. Συμφωνώ με Παύλο. Εκτός από το κομμάτι που αφορά την απόληξη όπου αντίστοιχες περιπτώσεις τις πάω με αναλυτικό. Πάντα εφόσον μιλάμε για απόληξη και μόνο. Αν τώρα έχει απόληξη και καμιά 10τμ αποθήκη ή έχει απόληξη η οποία είναι ταυτόχρονα κλιμακοστάσιο αυθαίρετου ορόφου το πάω με υπέρβαση δόμησης κλπ. Αλλά για αυτό ειναι το φόρουμ για να συζητάμε-συμφωνούμε-διαφωνούμε. Μια παρατήρηση μόνο. Αν μιλάμε για κατηγορία 2 συνήθως δε συμφέρει η έκδοση αδείας αλλά η ρύθμιση. Και γιατί παίρνει το ακίνητο οριστική εξαίρεση έτσι και αλλιώς μέσω της ρύθμισης και γιατί δε μπλέκεις με στατικά...
    1 point
  9. http://aped.gov.gr/more/obtainsignature.html https://www.ktimanet.gr/DiagramsApp/Account/LoginEngineer Στο πρώτο λινκ ακολουθείς τα βήματα. Αν δεν θέλεις να κάνεις μονος σου τη διαδικασία μπορείς να απευθυνθείς σε κάποια εταιρία. Συνήθως αυτοί που προμηθεύουν τα usb token πάρεχουν και αυτή την υπηρεσία. Στο δευτερο είναι η σελίδα της κτηματολογιο για την υποβολη διαγραμματων.
    1 point
  10. Γενικά δεν θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε την απαίτηση ΜΣΕ για ένα κτίριο που κατασκευάστηκε κατά πολύ ψηλότερο από το εγκεκριμένο του ύψος. Πχ μπορεί ένα μεταλλικό κτίριο να είχε προβλεφθεί χαμηλότερο και φυσικά κατά την κατασκευή αφού θα κατάλαβαν ότι θα πλήρωναν το μήκος δοκών και υποστυλωμάτων (πληρωμή φύρας έτσι και αλλιώς) αποφάσιζαν να το κατασκευάσουν στο διπλάσιο ύψος (το έχω δει να γίνεται). Στη σχετική απόφαση αναφέρεται απαλλαγή από ΜΣΕ αν τα κατακόρυφα φορτία των αυθαίρετων κατασκευών δεν υπερβαίνουν το 20%. Επομένως γα τέτοιες μικροπαραβάσεις ύψους μισού, μέτρου νομίζω ότι ο έλεγχος δεν θα δώσει απαίτηση ΜΣΕ
    1 point
  11. Εγώ σε μια αντίστοιχη(είχα ΥΥ με αναλυτικό) μετά από υπόδειξη του ΠΜ , έβαλα ότι έχει υλοποιηθεί κατά τα άλλα ο φέροντας και η αλλαγή από το ύψος δεν κρίνεται αξιόλογη για να γίνει στατική μελέτη. Εμένα πιο πολύ με απασχολεί το αν εγώ-ως Αρχ- υπογράφω τέτοια έκθεση, και κυρίως αν αυτή η έκθεση είναι σαν αυτή που συνόδευε το ΔΕΔΟΤΑ πχ ή αν είναι κάπως αλλιώς...
    1 point
  12. έχουν δοκίμασα με του συνεργατη μου μπαίνει κανονικά , εχουν "κλειστούς όμως" τους παλιούς υπομηχανικούς , απόφοιτους ΚΑΤΕΕ-ΚΑΤΕ που σύμφωνα με την απόφαση 267/2016 (σελ11) έχουν δικαίωμα σύνταξης τοπογραφικών και φυσικά τους πολ.μηχ.τει το τεε για αλλή μια φορα αναγορεύεται σε νομοθέτη .
    1 point
  13. TΠΥ για να το χρησιμοποιήσει ο ιδιοκτήτης στα φορολογικά του έγγραφα αλλά με προκαταβλητέο φόρο και όχι παρακρατηθέντα.
    1 point
  14. Πολύ ωραία, σας ευχαριστώ και πάλι! Όσο μεγαλώνουμε, και όσο τροποποιούνται τα έντυπα και οι συνθήκες απασχόλησης, αποκτούμε όσοι ψάχνουμε, όλο και μεγαλύτερη εικόνα του αντικειμένου των λογιστών, που ίσως κάποια στιγμή μακροπρόθεσμα να πρέπει να σκεφτούμε να ασχοληθούμε μη ερασιτεχνικά με νέο Κ.Α.Δ. !
    1 point
  15. Αυτό αναφέρεται μόνο στις δηλώσεις "για τις οποίες δεν έχει περαιωθεί η διαδικασία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου του ν.4014/2011 ή του ν.4178/2013 ή του παρόντος", κι όχι σε όλες τις δηλώσεις, ισχύει δηλαδή μόνο για αυτές που έχουν πάρει οριστική υπαγωγή με την εξοφληση του 30% του προστίμου. Δυστυχώς οι περισσότεροι συμβολαιογράφοι πλέον ζητάνε να έχουν ανέβει όλα τα δικαιολογητικά για όλες τις δηλώσεις, ακόμα και τις πλήρως εξοφλημένες, που φυσικά είναι άλλο ένα δικό τους αυθαίρετο συμπέρασμα.
    1 point
  16. Στνάδελφοι πώς πιστοποιούμαστε? Μπορεί να δώσει κάποιος link το site. Υποτίθεται ότι βρίσκεται σε λειτουργία. Να κατεβάσουμε το εγχειρίδιο τουλάχιστον. Επίσης: Σε συζήτηση με διαφόρους συμβολαιογράφους σχετικά με το θέμα της ημερομηνίας του τοπογραφικού ενημερώνω ότι δεν μου καίγεται καρφί για την εγκύκλιο της συντονιστικής τους και προτιμώ να εμπιστευτώ την ερμηνεία της ΕΚΧΑ, που μιλάει καθαρά για ημερομηνόα σύνταξης τοπογραφικού. Και μάλιστα αναφέρω και το κλασσικό παράδειγμα, να έχει φύγει στην Αμερική ο μηχανικός, στον άλλο κόσμο (γλίτωσε ο άνθρωπος) ή να βγήκε στη σύνταξη...
    1 point
  17. Ναι έχεις δίκιο. Sorry Δες την ΠΟΛ.1122/2016 "[...] 4. Ο φορολογούμενος, φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, υποχρεούται να ενημερώνει εγγράφως τη Φορολογική Διοίκηση εντός τριάντα (30) ημερών για μεταβολές στην επωνυμία, το διακριτικό τίτλο, τη διεύθυνση κατοικίας ή τη διεύθυνση των επαγγελματικών εγκαταστάσεων, την έδρα, το αντικείμενο της δραστηριότητας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, καθώς και τις λοιπές πληροφορίες που παρασχέθηκαν κατά το χρόνο της εγγραφής. [...]"
    1 point
  18. Καλησπέρα. Σε υπόγειο χώρο οικοδομής υπάρχουν 5 θέσεις υποχρεωτικής στάθμευσης. Εχουμε τα εξής: 1. Μεταφορά της 1 θέσης στάθμευσης στο χώρο λεβητοστασίου (εχει μετακινηθεί και το λεβητοστάσιο με τη σειρά του σε άλλη θέση, οχι σε διάδρομο κίνησης ή στην θέση σταθμευσης) 2. Εχει αλλάξει το ύψος υπογείου από 2.85 σε 3.20 (έχει υπερυψωθεί και η στάθμη θεμελιωσης κατά 0.65 αλλα παραμένει υπόγειο <1.50 από τελική διαμόρφωση που δεν υπήρχε στην Ο.Α.) -Σύμφωνα με το άρθρο 100-παρ.8, μπορει να δηλωθει ως διαφορετική χωροθέτηση των υποχρεωτικά προβλεπόμενων Χ.Σ.? -Θέλει και συναίνεση >51%? -Η υπερβαση ύψους δηλώνεται με αναλυτικό? (περιμετρικά σκυρόδεμα+το μπάζωμα? Ευχαριστώ.
    1 point
  19. ak2, Κάθε Ο.Ι αναφέρεται σε συγκεκριμένο οικόπεδο κατά θέση του και μέγεθος του και με συγκεκριμένο ποσοστό ιδιοκτησίας. Έτσι π.χ, κατά το ΠΑΡΑΡΤ. Α΄ στην περίπτωση που ισχύει για το οικόπεδο : "δεν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο παρά τα αντιθέτως αναφερόμενα στην σχετική άδεια", τότε θεωρείται "χωρίς οικοδομική άδεια" (1β=2) αυτή και όλες οι λοιπές Ο.Ι !!!
    1 point
  20. Μα θα σπάσω το κεφάλι μου, αφού δεν μετράει στη δόμηση γιατί να το πάω έτσι; Ειναι λάθος να του βάλω Υπέρβαση Δομησης... Μήπως πάει αναλυτικό ; Σας έχει ξανατύχει ;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.