Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. AlexisPap

    AlexisPap

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.172


  3. feim

    feim

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      97


  4. kospan

    kospan

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      64


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/07/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Στο άρθρο 23 φαίνεται ότι η απόφαση να δημοσιευτει στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως, άρα μάλλον δεν έχει τεθεί σε ισχύ Άρθρο 23 Έναρξη ισχύος Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Κοιτάζοντας για τις άδειες μικρής κλίμακας στο άρθρο 3 αναφέρεται ότι Άρθρο 3 Διαδικασία έκδοσης ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ Κατά την ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας, ο Διαχειριστής της αίτησης εισάγει στο σύστημα: ζ) υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι έχουν ληφθεί υπόψη όλοι οι ειδικοί κανονισμοί και ότι τηρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 2 του άρθρου 41 του ν.4495/17. Πλέον το κάνει ξεκάθαρο. Ζητάει υπεύθυνη δήλωση Μηχανικού για όλα, οπότε ο έλεγχος για μια ΕΕΜΚ οφείλει να είναι το ίδιο σχολαστικός, όπως σε μια άδεια δόμησης (θα αναρωτηθούμε στο τέλος τι νόημα θα έχει μια ΕΕΜΚ που μας βάζει να μετράμε και να αποτυπώνουμε τα πάντα προκειμένου να δηλώσουμε ότι ένα κτίριο είναι νομίμως υφιστάμενο, ότι δεν έχει αυθαιρεσίες, ότι τηρούνται οι πολεοδομικές διατάξεις και πολλά ακόμη). Αυτά πρέπει να μεταφέρονται στους πελάτες. Μη περιμένουν να πληρώσουν ψίχουλα και να βγάζουν άδειες και ας διαφημίζουν κάθε φορά από το Υπουργείο, δήθεν απλοποίηση, δήθεν καλύτεροι νόμοι με λιγότερη οικονομική επιβάρυνση του πολίτη, όπως έλεγαν και στο ν. 4495 μέχρι που έσκασε το θέμα της ΜΣΕ ) οι προϋποθέσεις της παρ 2 του Α 41: 2. Επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών μικρής κλίμακας σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα, καθώς και σε κτίρια ή τμήματα κτιρίων τα οποία έχουν εξαιρεθεί της κατεδά- φισης ή έχουν υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαί- ρετων κατασκευών εφόσον: α) δεν παραβιάζονται οι πολεοδομικές διατάξεις, β) τα οικόπεδα, τα γήπεδα ή τα κτίσματα, στα όποια εκτελούνται, δεν βρίσκονται σε δάσος, ρέμα, αιγιαλό ή παραλία, σε καθορισμένο αρχαιολογικό χώρο όπου απαγορεύεται η δόμηση, σε περιοχή απολύτου προστα- σίας, σε εγκεκριμένο κοινόχρηστο χώρο της πόλης ή του οικισμού, σε κτίρια που είναι στατικά επικίνδυνα, πριν αρθεί η επικινδυνότητα, σε τμήμα κτιρίου που έχει κα- τασκευαστεί μετά τη θεσμοθέτηση παρόδιας στοάς και εμπίπτει σε αυτήν, καθώς και σε ρυμοτομούμενα κτίρια, παρά το όριο διεθνών, εθνικών, επαρχιακών, δημοτικών ή κοινοτικών οδών εντός ζώνης πλάτους πενήντα τοις εκατό (50%) των οριζόμενων από τη νομοθεσία για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας. 3. Σε ρυμοτομούμενα κτίρια επιτρέπεται μόνο η εκτέ- λεση των εργασιών που προβλέπονται στις περιπτώσεις η΄, ιγ΄, ιθ΄ και κα΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 29.
    3 points
  2. Πράγματι, οι απόψεις των "ειδικών" συγκλίνουν σε ένα κοινό σημείο: - Υπήρχαν δέντρα, τα δέντρα είναι εύφλεκτα, τα δέντρα κάηκαν... - Ανάμεσα στα δέντρα είχε και σπίτια, κάηκαν και τα σπίτια... Πρόκειται ασφαλώς για μεγάλη και χρήσιμη επιστημονική ανακάλυψη...
    2 points
  3. Oι ΄" φωστηρες" οπως τους αποκαλεις, ανεξαρτητα με το ποιοι ειναι καθε φορα, προειδοποιουν εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά ειναι πιο ευκολο να κριτικαρουμε ανωνυμα, μεσω forum, απο το να διαβαζουμε η να εκφερουμε την αποψη μας επωνυμα. Αρχικο πορισμα ηταν. Μας ενοχλει ενα συμπερασμα μιας ερευνητικης ομαδας ενω αποδεχομαστε την καθημερινη και πολλες φορες στοχευμενη παραπληροφορηση απο αναρμοδιους μεσω internet η τηλεοραση, χωρις αντιδρασεις. Ο καθε ασχετος εχει αποψη για ολα τα θεματα.
    2 points
  4. Version 1.0.0

    10.785 downloads

    Μια πρώτη απόπειρα γιατί αρκετοί συνάδελφοι, και κυρίως νέοι, ψάχνουν κάτι αντίστοιχο. Όσοι μπορούν ας το αναπτύξουν έτσι ώστε να έχουμε κάτι αξιοπρεπές όλοι.
    1 point
  5. Version 1.0.0

    4.663 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4546/18 Παραθέτω και τα άρθρα των τροποποιήσεων με *** (* Σ.Σ. Οι περιπτ.κδ και περιπτ.κε αντικαθίστανται και τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.19.γ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ** Σ.Σ. Η περιπτ.κθ αντικαθίσταται και τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.19.δ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. *** Σ.Σ. Η εντός "..." φράση προσετέθη στην περιπτ.λα με την παρ.19.ε Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. **** Σ.Σ. Οι εντός "..." περιπτ.λγ, περιπτ.λδ και περιπτ.λε προσετέθησαν με την παρ.19.στ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ***** Σ.Σ. Τα εντός "...." εδάφια προσετέθησαν με την παρ.19.ζ Αρθ-34 του Ν-4546/18 Δομική Πληροφορική http://webdb.domiki.gr/webdb/bin/dom_body.php?dprms=bWFpbF9r... 3 di 6 26/06/2018, 19:33 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. Σ.Σ. Όπως διευκρινίζεται το ζήτημα της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας με την Εγκ-1/17 η ανωτέρω παρ.2, αφορά μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο αυτών. Η διαδικασία της ΕΕΜΚ, μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος (παρ.1 του Αρθ-33) θα γίνεται με βάση τα προβλεπόμενα στην Αποφ-55174/13. Σ.Σ. Προς επίρρωση της ερμηνείας της Εγκ-1/17 και για να εναρμονιστεί αυτή νομοθετικά, αντικατεστάθη, με την παρ.1 Αρθ-30 του Ν-4513/18 ΦΕΚ-9/Α/23-1-18, η μεταβατική διάταξη της παρ.1 Αρθ-50 του παρόντος και πλέον ορίζεται ότι οι διοικητικές πράξεις του παρόντος άρθρου, μέχρι την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33, θα εκδίδονται με βάση τις διαδικασίες που ίσχυαν προ της δημοσίευσης του παρόντος, εξαιρουμένης της έκδοσης Ο.Α. όπου θα υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του Αρθ-40. Επίσης, με το Αρθ-51 του παρόντος, όπως τροποποιήθηκε παρ.26 Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18, ορίζεται ότι η παρ.2 Αρθ-4 του Ν-4067/12 για την ΕΕΜΚ, θα καταργηθεί μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33 του Ν-4495/18)__ Πηγή: τροποποιήσεων *** : domiki.gr
    1 point
  6. Από όσο θυμάμαι μέχρι και τον 4495 η αυτόματη παράταση δεν αφορούσε άδειες που έληγαν μετά το 2016. Οπότε θα δεις το Ά 42 του ν. 4495 ΑΡΘΡΟΝ-42 Ισχύς, αναθεώρηση και ενημέρωση οικοδομικών αδειών και προεγκρίσεων και εγκρίσεων μικρής κλίμακας και γνωστοποίησης πρόσθετων εργασιών (...) 5. Η οικοδομική άδεια αναθεωρείται, μετά τη λήξη της, για την παράταση της ισχύος της, ύστερα από αίτηση του δικαιούχου και αυτοψία από την αρμόδια ΥΔΟΜ: α) για τέσσερα (4) έτη από την ημερομηνία λήξης της και σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν κατά τον χρόνο έκδοσης της πράξης αναθεώρησης, αν μέχρι τη λήξη της ισχύος της άδειας δεν έχει περατωθεί ο φέρων οργανισμός του κτιρίου, (...)
    1 point
  7. Αναφέρεσαι στην απόσταση γραμμής δόμησης λόγω μέτρων ασφαλείας της υπεραστικής συγκοινωνίας; Αν να, δες το ΠΔ 209/98--- ΦΕΚ-169/Α/15-7-98
    1 point
  8. λογικά ισχύει. αλλιώς θα πρέπει να ενταχθεί στον 4495 /17 ώστε να ωφεληθεί από τη μη απαίτηση για ταυτότητα κτιρίου.
    1 point
  9. 1. Δεν κριτικάρουμε ανώνυμα. 10+ χρόνια εδω μέσα μας ξέρουν και οι πέτρες, -2. Γράφεις, οτι ηταν αρχικό πόρισμα. Δεκτόν. Απο ποιούς? Ποιος το ζήτησε? Πως μπορεί να βγει πόρισμα σε 4 μερες μετά απο την τραγωδια? 3. Για δες λιγο τι κανουν αλλες χωρες. Οι Αγγλοι μετα το Greenfelt ανεθεσαν στους κορυφαιους του engineering να διερευνησουν και να αναφέρουν. Καλά καταλαβες, ΟΧΙ σε τίποτα ερευνητές του Πανεπιστημιου, αλλά στις ίδιες τις εταιρίες που κάνουν τις μελέτες. Και αυτοί ανταποκρίθηκαν παρέχοντας τους κορυφαίους στον τομέα τους (π.χ για δες Dr Barbara Lane report - section 1 - 4. iink https://www.grenfelltowerinquiry.org.uk/evidence/dr-barbara-lanes-expert-report 4. Τί εννοεις οταν λες ότι ' καθε ασχετος εχει αποψη για ολα τα θεματα?΄. Ποιους αποκαλείς έτσι και με ποιο δικαίωμα? Ξαναγραφω λοιπον, ΝΤΡΟΠΗ τους που 4 μερες μετα την τραγωδια, η σπουδη τους ηταν να βγαλουν λαδι τους γελοιους διαχειριστες της τραγωδιας (Κυβερνηση, περιφερεια, δημο).
    1 point
  10. Κατ' αρχάς, η πηγή: http://www.geol.uoa.gr/index.php/el/component/content/article/307-2010-08-02-15-43-18/ekdiloseis-tmimatos/2168-fires-mati-2018.html Βεβαίως, δεν πρόκειται περί "πορίσματος". Επίσης, δεν πρόκειται περί "πραγματογνωμοσύνης" ή περί "έρευνας". Πρόκειται -ως φαίνεται- περί αυτοψίας στο πλαίσιο ενός γενικότερου ενδιαφέροντος. Κρίνοντας από τις αναγραφόμενες ειδικότητες, οι άνθρωποι δεν φαίνεται να σχετίζονται επιστημονικά ή επαγγελματικά με το αντικείμενο. Α! τώρα που έγραψες για την Μάνδρα: Φαίνεται ότι η εν λόγω ομάδα αρέσκεται στην ενασχόληση με τις φυσικές καταστροφές: https://docplayer.gr/66333031-Flash-flood-in-west-attica-mandra-nea-peramos-november-15-2017.html Φυσικά με το αζημίωτο: https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΦΘ346ΨΖ2Ν-8ΙΚ?inline=true
    1 point
  11. Εφόσον έχεις στη διάθεσή σου αεροφωτογραφία, πολύ σωστά δηλώνεις ό,τι νομίζεις ως Κατηγορία 1 και άρα όσον αφορά στα σχέδια υποβάλλονται μόνο κατόψεις και τίποτα άλλο (αρθρ. 96, περ. (α)). Προσοχή μόνο, αν έχει γίνει σύσταση οριζόντιας στο κτίριο θα πρέπει υποχρεωτικά να υποβληθεί μία δήλωση ανά ιδιοκτησία, δεν μπορείς να κάνεις μία συνολική στη συγκεκριμένη περίπτωση.
    1 point
  12. βημα 2007 , μετα τις φωτιες της ηλειας /αρκαδιας . http://mobile.tovima.gr/article.aspx?id=183332
    1 point
  13. Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια, φέτος έχουμε και δράμα με 24 νεκρούς. Πρέπει να γίνει αποδάσωση - αποδένδρωση, τουλάχιστον στην Αττική, μπας και του χρόνου γλυτώσει κόσμος. Να έχεις αρρώστους, ηλικιωμένους, μικρά παιδιά, έγκυους και να πρέπει να εγκαταλείψεις το σπίτι και να μην ξέρεις προς τα που να πας, εφιάλτης.
    1 point
  14. Η γραμμή δόμησης καθορίζεται σύμφωνα με το: ΑΡΘΡΟΝ-2 ΠΔ 209/98 1. Η ελάχιστη απόσταση των κτιρίων, από τους άξονες των οδών ή τα όριά τους σε όσες περιπτώσεις προβλέπεται, τα οποία κτίρια βρίσκονται σε εκτός εγκεκριμένου σχεδίου περιοχές και εκτός ορίων οικισμών, ορίζεται ως εξής: β) Στο Δευτερεύον Εθνικό Οδικό Δίκτυο, 45 μέτρα από τον άξονα της οδού και όχι λιγότερο των 30 μέτρων από το όριο αυτής. Οι πλάγιες και οπίσθιες αποστάσεις θα είναι 15 μ Επιπλέον δες και την εγκύκλιο 33/00: Δυνατότητα εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις, της παρ.5α του Αρθρον-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), από τα όρια γηπέδου για την ανέγερση κτιρίου σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο της παρ.1β του Αρθ-1 του ίδιου Διατάγματος. (Για γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές οδούς ως και σε εγκαταλειμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές) 'Εχοντας υπόψη: 1. Το Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2. Τις διατάξεις του Αρθ-27 παρ.2 του Ν-1577/85 περί ΓΟΚ. 3. Τις διατάξεις του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ). 4. Την υπ' αρ.11850/239/5-11-99 αίτηση του κ. Κ. Π. 5. Την Γνωμ-9/69/30-3-00 του ΚΣΧΟΠ και επειδή ναι μεν το βάθος του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 50,0 μέτρα αλλά στη θέση που τοποθετείται το κτίριο (λόγω της αποστάσεως αυτού από τον άξονα της εθνικής οδού) το βάθος του γηπέδου είναι 15,00 μέτρα, οπότε καθίσταται μη οικοδομήσιμο Αποφασίζουμε: Σε γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) μπορεί να ληφθεί ως βάθος του γηπέδου η η διάσταση αυτού στη θέση, που τοποθετείται υποχρεωτικά το κτίριο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/98) και να εφαρμοστούν οι μειωμένες αποστάσεις της παρ.5ββ του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) από τα όρια του γηπέδου, εφ' όσον βέβαια συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας του για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα αυτού.
    1 point
  15. Η (δωρεάν) σύμβαση του ΤΕΕ με την υπηρεσία Νόμος έληξε. Τώρα υπάρχει (δωρεάν) σύμβαση με τον Δικηγορικό Σύλλογο Αθηνών, και συγκεκριμένα την υπηρεσία "Ισοκράτης". Ισχύει το ίδιο username που είχαμε για την "Νόμος", απλά στο password προσθέτουμε στο τέλος την λέξη "iso". Η πρόσβαση γίνεται από την κεντρική ιστοσελίδα του tee.gr, κάτω-κάτω στο tab "Υπηρεσίες Μελών".
    1 point
  16. πρόκειται για το αυτονόητο (ειδικά για πεύκα) που, για κάποιους(*) οι οποίοι (απ' ό,τι φαίνεται) δεν διαθέτουν κοινό νου, φαντάζει ως καινοφανές (*) της λογικής, θέλω σπίτι στη φύση με θέα, και όπου να 'ναι
    0 points
  17. http://www.in.gr/2018/07/29/greece/vradyflegeis-vomves-mati-kineta-kai-rafina/ φαίνεται, πως όλες οι απόψεις των ειδικών συγκλίνουν σε κοινό σημείο και πριν αρχίσουμε να ρίχνουμε βέλη ένθεν κακείθεν, ας αναρωτηθούμε τι θα έκανε ο καθείς εξ ημών, αν ήταν στη θέση οιουδήποτε κρινόμενου ας αρχίσουμε να φερόμαστε ως homo sapiens και όχι ως σκυλάκια του Παβλοφ και προς τούτο τροφή για (περι)σκεψη
    0 points
  18. Δυστυχώς ΔΕΝ θελουμε να φτιαξουμε κράτος και να σοβαρευτούμε ως κοινωνία. Θέλουμε αυθαιρετα, θελουμε να μπαζώνουμε ρεματα, θελουμε να κλεινουμε την παραλια η τον δρόμο με την μαντρα μας. θέλουμε και όλα αυτα που μας κανουν μπανανια της Ευρωπης. Μας αρεσουν. Όταν γίνει το κακό λεμε να φτιάξουμε κράτος κλπ κλπ λπ και την επομένη επιστρέφουμε στα γνωστά. Αν ρωτήσεις 100 ανθρώπους αν θα ήθελαν τις αλλαγές που απαιτουνται για να γίνουμε κράτος, πάνω απο τους 85 θα απαντήσουν αμεσως και με βεβαιότητα ΟΧΙ. Τα σοβαρά κράτη είναι για τους κουτόφραγκους, εμεις έχουμε greek φιλότιμο και greek λεβεντια. Εως την επόμενη τραγωδία λοιπον... με τις υγειες μας.
    -1 points
  19. σαν κι αυτό http://www.athinorama.gr/cinema/movie/ta_parapona_sto_dimarxo-10056942.html
    -1 points
  20. αναρωτιεμαι ? θα βρεθει καποιος να ζητησει ενα συγνωμη για την ολιγωρια ,τις λαθος εκτιμησεις , τις λαθος ενεργειες .......εχω κ το τραγο που λεει οτι φταινε τα αφαφτιστα ...δεν το παταει κ αυτος ο κιμ ....
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.