Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


  2. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.715


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.653


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Η ιστορία με τις ταχα κατεδαφίσεις της τελευταίας βδομάδας είναι τόσο χυδαία όσο το ελληνικό κράτος εδώ και 60 χρόνια. Καηκε ο κόσμος και το κράτος βρήκε άλλοθι στα αυθαίρετα ότι πολεμά το κατεστημένο. Με την ευκαιρία να κανει και κονόμα. Επίσης, το χειρότερο είναι οτι αυτές οι περιοχές έγιναν οικισμοί επειδή κάποιος που ήθελε να βγάλει άδεια πίεσε λυτούς και δεμένους. Δλδ ποια η διαφορά του έχοντος άδεια στο δάσος με τον αυθαίρετο? Γιατι στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κακό γίνεται από τα νομιμοφανή λαμόγια...
    3 points
  2. Version v.2.55

    15.050 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο εισάγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β/20-2-2014 υπολογίζει Αρχική και Τελική Δομική τρωτότητα του κτιρίου και παράγει όλα τα σχετικά εντυπα του ΔΕΔΟΤΑ και τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ(ΑΔΒ).Ολοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού και ταυτοχρονα δημιουργούνται έτοιμες προς εκτύπωση οι 5 σελίδες(40 πεδία) του ΔΕΔΟΤΑ.Οι επιλογές εκτύπωσης είναι πολλές(απευθείας εκτύπωση,εξαγωγή σε word,excel,jpeg αλλά και σε pdf για άμεση αποστολή στο σύστημα του ΤΕΕ). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χωρίς να εισαχθούν τα στοιχεία των ενοτήτων Α έως ΣΤ (με κατευθειαν εισαγωγή στοιχείων από το κεντρικό μενού) να υπολογιστει η ΑΔΒ&ΤΒ και ο ΠΙΝΑΚΑΣ(ΑΔΒ). Στην τελευταία έκδοση(1.6) προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης της τεχνικής έκθεσης που απαιτεί το ανωτέρω ΦΕΚ. Στην έκδοση 1.71 προστέθηκαν τα έντυπα του ΔΕΔΟΤΑ4178/2013 όπως ακριβώς περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ 405/Β/20-2-2014. Στην έκδοση 1.77s έγιναν βελτιώσεις&προσθήκες στο μενού του προγράμματος. Επίσης στο εξώφυλλο και στην τεχνική έκθεση του ΔΕΔΟΤΑ προστέθηκε η δυνατότητα εμφανισης υδατογραφήματος με τα στοιχεία του μηχανικού. Στην έκδοση 1.80s προστέθηκε το εργαλείο tooltip για την εμφάνιση πληροφοριών κατά την καταχώρηση στα πεδία ,που βοηθούν στην σωστή εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα. Με την έκδοση 1.88s ειναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων που εισάγονται στο ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο κειμένου(txt) το οποίο ειναι αναγνώσιμο απο οποιόνδήποτε editor.Ετσι κάθε συνάδελφος μπορεί πρίν φορτώσει την μελέτη στο πρόγραμμα να κάνει προεπισκόπηση στα δεδομένα εισαγωγής αλλά και να δημιουργήσει αρχεία με όλες τις μελέτες του. Στην έκδοση 1.95 βελτιώθηκε η προεπισκόπηση αλλά και η εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ έτσι ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία του πίνακα βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ.(η βελτίωση έχει γίνει μέχρι και την κατηγορία Φέρουσα Τοιχοποία ΤΔ-στην επόμενη έκδοση θα γινει η βελτίωση και στις υπόλοιπες κατηγορίες-). Στην έκδοση 2.07 έχει γίνει η πλήρης βελτίωση στην προεπισκόπηση και εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ για όλες τις κατηγορίες δομικών τύπων κτιρίου. Στην έκδοση 2.11 είναι δυνατή η συγχώνευση των επιμέρους αρχείων pdf που παράγει το πρόγραμμα σε ένα ενιαίο για υποβολή στο σύστημα του ΤΕΕ(Από το menu:"Βοήθεια" επιλέγετε :"Συγχώνευση αρχείων pdf"). Στην έκδοση 2.25 προστέθηκε ο αναλυτικός πίνακας έντασης λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ4178 και σχετικό κουμπί στο μενού του προγράμματος για εισαγωγή των τιμών. Η έκδοση 2.33 έχει την δυνατότητα της αυτόματης δημιουργίας-εκτύπωσης-εξαγωγής σε διαφορους τύπους αρχείων της Τεχνικής Εκθεσης που απαιτείται για το ΔΕΔΟΤΑ όπως απαιτεί ο νόμος 4178/2013 και το σχετικό ΦΕΚ . Η δημιουργία της τεχνικής έκθεσης είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται από τα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στις Ενότητες Α-Β-Γ-Δ-Ε του ΔΕΔΟΤΑ.Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εισαγωγής τεχνικής έκθεσης όχι αυτόματα αλλά κατ΄επιλογή του μηχανικού. Η έκδοση 2.45 έχει την δυνατότητα προβολής των συντελεστών τρωτότητας κατά την εισαγωγή των δεδομένων ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για την τιμή της ΑΔΒ του κτιρίου.Επίσης βελτιώθηκε το κεντρικό μενού Η τελευταία έκδοση 2.55 περιλαμβάνει τον Πίνακα Εντασης Λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο μορφής pdf και excel έτσι ώστε(ο πίνακας) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοήθημα και για άλλες μελέτες. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Για εγκατάσταση κάνετε extract τα αρχεία του φακέλου winzip και εκτελείτε το αρχείο setup.exe. ΠΡΟΣΟΧΗ:Εαν έχετε παλιότερη έκδοση εγκατεστημένη στον η/υ σας πρέπει απο το control panel-->remove programms να κάνετε απεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης για να εγκαταστήσετε την καινούργια. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους και αν θέλετε μπορειτε να προτείνετε βελτιώσεις ή να επισημάνετε ατέλειες για να διορθωθούν σε επόμενες εκδοσεις. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Προεπισκόπηση του αρχείου pdf που αποστέλεται στο ΤΕΕ στο παρακάτω link: https://app.box.com/s/lkh5ixucvm883s6y4mi3lwdx6iobdsfw Δείτε μια παρουσίαση του προγράμματος εδώ:
    1 point
  3. Η πολεδομία πάντως σε έκδοση αδειών (πχ χρωματισμών), πλειοψηφία μου ζητάει έως τώρα...
    1 point
  4. Ισχύει το ΠΔ της 6.10.1978 (ΦΕΚ 538 Δ) για την εκτός σχεδίου δόμηση. Το άρθρο 6. Έχει μέγιστο ΣΔ: 0,6 και ΣΚ: 50% για το υπόγειο και 20% για την ανωδομή.
    1 point
  5. (Α) ΟΧΙ γιατί το σύστημα του ΤΕΕ δυστυχώς για να βάλεις πρόστιμο παραβίασης Δ πρέπει να καταχωρήσεις στο σύστημα ΥΔ στο αντίστοιχο κελί. Αυτό δε σημαίνει ότι δημιουργήθηκαν αυθαίρετοι χώροι. Εννοείται ότι όλα αναγράφονται και τεκμηριώνονται στην ΤΕ. (β) Το ακίνητο το εξετάζεις με ενιαίο τρόπο και μέχρι στιγμής δεν είναι ξεκάθαρο και δεν αναφέρεται ρητά αν μπορείς να παίρνεις κριτήρια απαλλαγής για παραπάνω από μια περίπτωση του νόμου και της σχετικής απόφασης. Η δική μου γνώμη είναι ότι αφού δεν απαγορεύεται μπορείς να κάνεις χρήση περισσότερων του ενός κριτηρίων απαλλαγής. (γ) Το αναφέρει ρητά η απόφαση Υ.Γ Κάθε μερικά μηνύματα συζητάμε το ίδιο. Μπορείς να ανατρέξεις στο παρόν νήμα και να διαβάσεις απόψεις συναδέλφων.
    1 point
  6. 1 point
  7. Συνάδελφε, νομίζω ότι προσεγγίζεις το θέμα με μεγάλη στενότητα. Καταγγελίες πάντα γίνονταν και θα γίνονται. Οι πολεοδομίες είναι γεμάτες από αυτές, άλλοτε αιτιολογημένες και επώνυμες, άλλοτε αδικαιολόγητες και ανώνυμες (με ψευδή στοιχεία ακόμα και στο όνομα του καταγγέλλοντα), είτε λόγω προσωπικών διαφορών, είτε επειδή καταστρατηγείται κάθε έννοια νομιμότητας και σεβασμού. Για παράδειγμα, στο παρελθόν πελάτης μου δέχθηκε "επώνυμη" καταγγελία (με ψεύτικα στοιχεία), από ανταγωνιστή του, ότι εκτελεί αυθαίρετες εργασίες στην επιχείρησή του. Βέβαια είχε εκδοθεί άδεια εργασιών και δεν είχαμε πρόβλημα, αλλά ο καταγγέλλων δεν είχε καμία συνέπεια. Ελπίζω τώρα με αυτό το σύστημα να κατοχυρωθεί το επώνυμο της καταγγελίας, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρα κάποια πράγματα. Επίσης, δε θα είναι πια τόσο εύκολο και να "χαθεί" κάποια καταγγελία σε κάποιο συρτάρι ή λόγω κωλυσιεργίας της αρμόδιας υπηρεσίας. Και φυσικά δεν έχουν σταματήσει να γίνονται αυθαίρετα, οπότε όλο αυτό δε θα αφορά μόνο ό,τι έγινε στο παρελθόν.
    1 point
  8. Ιάσονα καλημέρα, Άρθρο 99: "Την αίτηση υποβάλλει: αα) ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση. Δικαίωμα υπαγωγής έχουν, επίσης, ο ψιλός κύριος, ο επικαρπωτής, ο εργολάβος για τις περιερχόμενες σε αυτόν συνεπεία εργολαβικού προσυμφώνου ιδιοκτησίες, ο μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών, καθώς και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης."
    1 point
  9. Μου φαίνεται ότι, κάποιος θέλει να βγάλει λεφτά (να τζιράρει για το φορέα του, δηλαδή) στις πλάτες των κακομοίρηδων ιδιοκτητών αυθαιρετούχων!!! Μετά την ολοκλήρωση του "σοβαρότατου" κι "επιστημονικότατου" έργου, για να δικαιολογηθεί η παρουσία και ελλείψει ευρώ στα ταμεία του, δημιουργεί "εισπρακτικές διεξόδους" με απέλπιδες προσπάθειες, για να μαζέψει ό,τι φράγκο μπορεί! Ψάχνει να βρει τρόπους να δώσει δουλειά σε όλους εμάς, που καθόμαστε και ...."κωλοβαράμε", ανοίγοντάς μας διεξόδους μελλοντικής καριέρας (π.χ. σπιούνος, ελεγκτής καταγγελιών σπιούνων, ειδικός επί των επιστροφών παραβόλων σπιούνων κ.λπ.)!!! Κρίμα, αξίζαμε και αξίζουμε καλύτερης αντιμετώπισης.... Κρίμα, στις πλάτες κακομοίρηδων στήνονται ηλεκτρονικές δολοπλοκίες.... Κρίμα.... Κρίμα..... P.S. Πριν αντιδράσετε σκεφτείτε: 1. Σε τι ποσό θ' ανέρχεται το Ανταποδοτικό Τέλος για τη χρήση της εφαρμογής καταγγελιών αυθαιρέτων; 2. Γιατί τώρα, γιατί με αυτόν τον τρόπο, γιατί βιάζονται και γιατί ταυτοχρόνως με την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διαδικασίας έκδοσης οικοδομικών αδειών; 3. Αφού και τώρα ως διαδικασία υφίσταται, μόνο το "ηλεκτρονικό κ.λπ." της λείπει, γιατί αφού τόσο πολύ το επιθυμούν, δεν ενεργοποιούν άμεσα την απόκτηση Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίων, ούτως ώστε εμμέσως σε σύντομο χρονικό διάστημα, να "ξεγυμνωθούν" διακριτικά και νόμιμα όλοι οι αυθαιρετούχοι;
    1 point
  10. Το ΠΕΑ αφορά στο κτίριο και όχι στα πρόσωπα (προτελευταία παράγραφος της σελ. 2 της συνημμένης εγκυκλίου). Για αυτό και δεν μνημονεύονται στο έντυπο. Τα στοιχεία των ιδιοκτητών υπάρχουν στη βάση δεδομένων του buildingcert. PanagiwtaArch Για ποιο λόγο να βάλεις το δωμάτιο σαν ξεχωριστή ζώνη; Εξετάζεις το κτίριο συνολικά. Το δωμάτιο της προσθήκης θα εξεταστεί όπως και τα άλλα δωμάτια. 4η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ADA_20160216_172335.pdf
    1 point
  11. σωστα εφοσον εχει δημοσιευθει νομιμα, εχει πληρη ισχυ. https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΒΙΚΝΟΡ1Κ-26Θ ή, και, εφοσον ως απλό πληροφοριακό έγγραφο του Δασάρχη εχει κοινοποιηθεί ή γνωστοποιηθεί στη Διοίκηση, προκειμένου να λάβει γνώση και δεν εχει ασκησει εμπροθέσμως αντιρρήσεις κατ΄ αυτού.
    1 point
  12. Ολο το σκηνικό περί εκτιμήσεων ήταν μία μπίζνα που ξεκίνησε από κάποιους ΜΗ μηχανικούς που πούλησαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες σε κολλητούς και με τις κατάλληλες μεθοδεύσεις έκλεισαν ένα μέρος του επαγγέλματος . Ετσι σήμερα η εκτίμηση ενός μηχανικού με 30 χρόνια εμπειρία και με κατασκευές ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ που γνωρίζει να εκτιμά αξίες , κόστη και επενδυτικά ρίσκα , δεν θεωρείται αξιόπιστη αν δεν έχει περάσει από κάποιες περίεργες εταιρείες , ενώ ένας οικονομολόγος 30 ετών , υπαλληλίσκος σε τράπεζα ή εταιρεία εκτιμητικής που έχει περάσει σεμινάρια , αλλά δεν ξέρει την διαφορά μεταξύ σενάζ και πρεκιού , μπορεί να κάνει αξιόπιστες εκτιμήσεις ... Η κλασσική ελληνική γελοιότης του κολληταριού σε όλο της το μεγαλείο . Από την άλλη οι σοβαρές επενδυτικές εταιρείες γνωρίζουν που να απευθυνθούν , ακριβώς επειδή ρισκάρουν τα δικά τους λεφτά και όχι τα λεφτά των άλλων .
    1 point
  13. Νεότερα επί του ζητήματος...... Αθήνα, 19.7.2017 Αρ. Πρωτ. : 141063 (Σχετ. 141118) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΥΔΑΤΩΝ Δ/νση Προστασίας & Διαχείρισης Υδάτινου Περιβάλλοντος Τμήμα Επιφανειακών & Υπογείων Υδάτων Ταχ. Δ/νση : Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδ. : 11523, Αθήνα Πληρ. : Χρ. Μητσιάνη, Μ. Ποδηματά Τηλ. : 213 1515437, -440 ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 9 της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ 31Β'/14-01-2014), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (ΦΕΚ 1212Β΄/13-05-2014, ΦΕΚ 1435Β΄/10-7-2015), που αφορά στον κωδικό ή Πιστοποιητικό Ε.Μ.Σ.Υ. (Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας) στις συμβολαιογραφικές πράξεις.» ΣΧΕΤΙΚΑ: (α) Ο Ν.3199/2003 (Α' 280) «Προστασία και διαχείριση των υδάτων - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2000/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2000» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. (β) Η με αρ. 146896 ΚΥΑ (Β' 2878/27-10-2014) «Κατηγορίες αδειών χρήσης και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης των υδάτων. Διαδικασία και όροι έκδοσης των αδειών, περιεχόμενο και διάρκεια ισχύος τους και άλλες συναφείς διατάξεις», όπως διορθώθηκε (Β' 3142/21-11-2014), τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 69/22-01-2016, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (γ) Η με αρ. 145026 ΚΥΑ (Β' 31/14-01-2014) «Σύσταση, διαχείριση και λειτουργία Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) από Επιφανειακά και Υπόγεια Υδατικά Συστήματα», όπως τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (δ) Η με α.π. οικ. 100089/23-01-2015 Εγκύκλιος της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων, με θέμα Διευκρινίσεις - επεξηγήσεις (οδηγίες) σχετικά με την ορθή εφαρμογή της ΚΥΑ 146896/2014 (B'2878) …» (ε) Η με α.π. οικ, 721/ 21-11-2016 Διαπιστωτική Πράξη Υπουργού Αναπληρωτή Περιβάλλοντος & Ενέργειας, με θέμα «Λειτουργία του Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 3 της υπ' αριθμ. 145026/2014 ΚΥΑ (Β΄ 31), όπως ισχύει», (στ) Το με α.π. 283/08-06-2017 έγγραφο Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων/ Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδας (α.π. ΕΓΥ 141118/16-6-2017, 141063/9-6-2017) Σύμφωνα με το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, παρ. 2., «Για τη σύνταξη κάθε μεταβίβασης, δωρεάς, γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς ή σύστασης εμπράγματου συμβολαίου δικαιώματος που αφορά στο ακίνητο που πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να προσκομίζεται από τον ενδιαφερόμενο το πιστοποιητικό εγγραφής του εν λόγω σημείου υδροληψίας στο Ε.Μ.Σ.Υ. ή να αποτυπώνεται στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το συμβόλαιο ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» και την παρ.3 «Σε κάθε ιδιωτικό συμφωνητικό για μίσθωση ή κατά παραχώρηση χρήση του ακινήτου στο οποίο πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να αναγράφεται ρητά και ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» Επί των ανωτέρω, η Ειδική Γραμματεία Υδάτων, βάσει του άρθρου 4, παρ. 1 της Κ.Υ.Α. 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) κα του άρθρου 24, παρ. 1 του Ν. 4315/2014 (ΦΕΚ Α' 269), παρέχει τις ακόλουθες οδηγίες : Α. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.), αφορά το σημείο υδροληψίας, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου/ έκτασης/ ιδιοκτησίας, για την οποία καταρτίζεται το συμβόλαιο/συμφωνητικό και δεν αφορά τους ιδιοκτήτες ακινήτων, στα οποία γίνεται χρήση ύδατος από άλλο σημείο υδροληψίας, εκτός του οικοπέδου. Το σημείο μπορεί να έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ. είτε από τον ιδιοκτήτη του έργου υδροληψίας είτε από τον οποιονδήποτε χρήστη ύδατος από το σημείο υδροληψίας, ο οποίος μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου.. Ο κωδικός / πιστοποιητικό ΕΜΣΥ που συνδέεται με το σημείο υδροληψίας εντός έκτασης για την οποία καταρτίζεται συμβόλαιο/συμφωνητικό, μπορεί να μνημονεύεται ακόμη και στην περίπτωση που έχει εκδοθεί σε όνομα τρίτου (π,χ. μισθωτής- χρήστης ύδατος). Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την τελευταία τροποποίηση των (β) και (γ) σχετικών Κ.Υ.Α. (Β' 14/14-03- 2017, άρθρο 3), από 14-03-2017 η εγγραφή του σημείου υδροληψίας γίνεται από τις Διευθύνσεις Υδάτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, όταν υποβάλλεται φάκελος για έκδοση άδειας χρήσης ύδατος, ενώ πλέον η αίτηση για εγγραφή του σημείου υδροληψίας του Παραρτήματος I της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) υποβάλλεται μόνο στις περιπτώσεις των ανενεργών σημείων υδροληψίας. Σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ. 3 (δ) της ΚΥΑ 146896/2014, η χορήγηση της άδειας χρήσης ύδατος δε συνιστά εμπράγματο ή ενοχικό δικαίωμα επί των ακινήτων, δεν θίγει εμπράγματα δικαιώματα του δημοσίου ή τρίτων και δεν αποτελεί στοιχείο απόδειξης ιδιωτικών εμπράγματων δικαιωμάτων. Β. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ, απαιτείται κατά τη σύνταξη των πράξεων αποδοχής κληρονομιάς, εάν ο κληρονομούμενος / διαθέτης είχε ήδη αιτηθεί για άδεια χρήσης ύδατος από το σημείο υδροληψίας (εντός της κληρονομουμένης έκτασης), συνεπώς έχει καταγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας. Στις περιπτώσεις που δεν είχε γίνει αίτημα για άδεια χρήσης ύδατος ή/και εγγραφής στο ΕΜΣΥ από τον κληρονομούμενο/διαθέτη, εξυπακούεται ότι ο/οι κληρονόμος/οι του ακινήτου, στο οποίο υπάρχει σημείο υδροληψίας, είναι υπόχρεος/οι, αφού αποκτήσουν την κυριότητα αυτού (αναγκαστικά και λόγω κληρονομικής διαδοχής) και τότε οφείλει/ουν να προχωρήσει/ουν στην αδειοδότηση του σημείου υδροληψίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται στην ΚΥΑ 146896/2014, όπως ισχύει. Γ. Για επίσπευση της έκδοσης του πιστοποιητικού Ε.Μ.Σ.Υ., οι ιδιώτες που επιθυμούν να συντάξουν κάποιο συμβόλαιο, όπως ορίζει το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, μπορούν να υποβάλλουν αίτημα επίσπευσης προς την οικεία Διεύθυνση Υδάτων, με συνημμένο φωτοαντίγραφο μόνο της Αίτησης - Δήλωσης του παραρτήματος IV της ΚΥΑ 146896/2014, στην οποία αναγράφονται τα απαραίτητα στοιχεία για εγγραφή στο ΕΜΣΥ. Η αίτηση αυτή νοείται ότι έχει ήδη υποβληθεί, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έκδοση της άδειας χρήσης ύδατος, στην Υπηρεσία Υποδοχής του ΟΤΑ Α' ή Β' βαθμού, σε εφαρμογή του άρθρου 4 της ΚΥΑ 146894/2014, όπως ισχύει. Σε περίπτωση υποβολής ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων, επιβάλλονται οι σχετικές κυρώσεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ενώ κάθε εγγραφή υπόκειται σε διόρθωση εφόσον είναι εσφαλμένη και σε μεταβολή στις περιπτώσεις που τα νομικά γεγονότα, τα έγγραφα και τα λοιπά στοιχεία που έχουν καταχωρισθεί μεταβλήθηκαν (ΚΥΑ 145026/2014, άρθρο 7). Δ. Σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. 6 της ΚΥΑ 145026/2014, η έκδοση του πιστοποιητικού εγγραφής δεν δεσμεύει την αδειοδοτούσα αρχή ως προς τη χορήγηση ή μη της άδειας χρήσης ύδατος Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης ΜΑΡΙΑ ΓΚΙΝΗ
    1 point
  14. Πλέον είναι πολύ εύκολο να βρει οποιοσδήποτε τον κωδικό ΕΜΣΥ: http://lmt.ypeka.gr/public_view.html
    1 point
  15. Όσον αφορά τη δεκάμετρη λωρίδα και επειδή ταλαιπωρήθηκα αρκετά να βρω τη σχετική νομοθεσία για μια δική μου περίπτωση και επειδή ούτε εδώ βρήκα την ακριβή λύση voila σε περίπτωση που ξάχνει κανείς στο μέλλον ΓΟΚ 55 Άρθρο 17 παράγραφος 6 οπως τροποποιήθηκε με το ΦΕΚ 219/Δ/16-11-1968 (άρθρο 2 του Διατάγματος)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.