Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


  2. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.716


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. andkour

    andkour

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      224


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Η ιστορία με τις ταχα κατεδαφίσεις της τελευταίας βδομάδας είναι τόσο χυδαία όσο το ελληνικό κράτος εδώ και 60 χρόνια. Καηκε ο κόσμος και το κράτος βρήκε άλλοθι στα αυθαίρετα ότι πολεμά το κατεστημένο. Με την ευκαιρία να κανει και κονόμα. Επίσης, το χειρότερο είναι οτι αυτές οι περιοχές έγιναν οικισμοί επειδή κάποιος που ήθελε να βγάλει άδεια πίεσε λυτούς και δεμένους. Δλδ ποια η διαφορά του έχοντος άδεια στο δάσος με τον αυθαίρετο? Γιατι στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κακό γίνεται από τα νομιμοφανή λαμόγια...
    3 points
  2. Version v.2.55

    15.140 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο εισάγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β/20-2-2014 υπολογίζει Αρχική και Τελική Δομική τρωτότητα του κτιρίου και παράγει όλα τα σχετικά εντυπα του ΔΕΔΟΤΑ και τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ(ΑΔΒ).Ολοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού και ταυτοχρονα δημιουργούνται έτοιμες προς εκτύπωση οι 5 σελίδες(40 πεδία) του ΔΕΔΟΤΑ.Οι επιλογές εκτύπωσης είναι πολλές(απευθείας εκτύπωση,εξαγωγή σε word,excel,jpeg αλλά και σε pdf για άμεση αποστολή στο σύστημα του ΤΕΕ). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χωρίς να εισαχθούν τα στοιχεία των ενοτήτων Α έως ΣΤ (με κατευθειαν εισαγωγή στοιχείων από το κεντρικό μενού) να υπολογιστει η ΑΔΒ&ΤΒ και ο ΠΙΝΑΚΑΣ(ΑΔΒ). Στην τελευταία έκδοση(1.6) προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης της τεχνικής έκθεσης που απαιτεί το ανωτέρω ΦΕΚ. Στην έκδοση 1.71 προστέθηκαν τα έντυπα του ΔΕΔΟΤΑ4178/2013 όπως ακριβώς περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ 405/Β/20-2-2014. Στην έκδοση 1.77s έγιναν βελτιώσεις&προσθήκες στο μενού του προγράμματος. Επίσης στο εξώφυλλο και στην τεχνική έκθεση του ΔΕΔΟΤΑ προστέθηκε η δυνατότητα εμφανισης υδατογραφήματος με τα στοιχεία του μηχανικού. Στην έκδοση 1.80s προστέθηκε το εργαλείο tooltip για την εμφάνιση πληροφοριών κατά την καταχώρηση στα πεδία ,που βοηθούν στην σωστή εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα. Με την έκδοση 1.88s ειναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων που εισάγονται στο ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο κειμένου(txt) το οποίο ειναι αναγνώσιμο απο οποιόνδήποτε editor.Ετσι κάθε συνάδελφος μπορεί πρίν φορτώσει την μελέτη στο πρόγραμμα να κάνει προεπισκόπηση στα δεδομένα εισαγωγής αλλά και να δημιουργήσει αρχεία με όλες τις μελέτες του. Στην έκδοση 1.95 βελτιώθηκε η προεπισκόπηση αλλά και η εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ έτσι ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία του πίνακα βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ.(η βελτίωση έχει γίνει μέχρι και την κατηγορία Φέρουσα Τοιχοποία ΤΔ-στην επόμενη έκδοση θα γινει η βελτίωση και στις υπόλοιπες κατηγορίες-). Στην έκδοση 2.07 έχει γίνει η πλήρης βελτίωση στην προεπισκόπηση και εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ για όλες τις κατηγορίες δομικών τύπων κτιρίου. Στην έκδοση 2.11 είναι δυνατή η συγχώνευση των επιμέρους αρχείων pdf που παράγει το πρόγραμμα σε ένα ενιαίο για υποβολή στο σύστημα του ΤΕΕ(Από το menu:"Βοήθεια" επιλέγετε :"Συγχώνευση αρχείων pdf"). Στην έκδοση 2.25 προστέθηκε ο αναλυτικός πίνακας έντασης λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ4178 και σχετικό κουμπί στο μενού του προγράμματος για εισαγωγή των τιμών. Η έκδοση 2.33 έχει την δυνατότητα της αυτόματης δημιουργίας-εκτύπωσης-εξαγωγής σε διαφορους τύπους αρχείων της Τεχνικής Εκθεσης που απαιτείται για το ΔΕΔΟΤΑ όπως απαιτεί ο νόμος 4178/2013 και το σχετικό ΦΕΚ . Η δημιουργία της τεχνικής έκθεσης είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται από τα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στις Ενότητες Α-Β-Γ-Δ-Ε του ΔΕΔΟΤΑ.Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εισαγωγής τεχνικής έκθεσης όχι αυτόματα αλλά κατ΄επιλογή του μηχανικού. Η έκδοση 2.45 έχει την δυνατότητα προβολής των συντελεστών τρωτότητας κατά την εισαγωγή των δεδομένων ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για την τιμή της ΑΔΒ του κτιρίου.Επίσης βελτιώθηκε το κεντρικό μενού Η τελευταία έκδοση 2.55 περιλαμβάνει τον Πίνακα Εντασης Λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο μορφής pdf και excel έτσι ώστε(ο πίνακας) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοήθημα και για άλλες μελέτες. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Για εγκατάσταση κάνετε extract τα αρχεία του φακέλου winzip και εκτελείτε το αρχείο setup.exe. ΠΡΟΣΟΧΗ:Εαν έχετε παλιότερη έκδοση εγκατεστημένη στον η/υ σας πρέπει απο το control panel-->remove programms να κάνετε απεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης για να εγκαταστήσετε την καινούργια. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους και αν θέλετε μπορειτε να προτείνετε βελτιώσεις ή να επισημάνετε ατέλειες για να διορθωθούν σε επόμενες εκδοσεις. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Προεπισκόπηση του αρχείου pdf που αποστέλεται στο ΤΕΕ στο παρακάτω link: https://app.box.com/s/lkh5ixucvm883s6y4mi3lwdx6iobdsfw Δείτε μια παρουσίαση του προγράμματος εδώ:
    1 point
  3. Η πολεδομία πάντως σε έκδοση αδειών (πχ χρωματισμών), πλειοψηφία μου ζητάει έως τώρα...
    1 point
  4. Ισχύει το ΠΔ της 6.10.1978 (ΦΕΚ 538 Δ) για την εκτός σχεδίου δόμηση. Το άρθρο 6. Έχει μέγιστο ΣΔ: 0,6 και ΣΚ: 50% για το υπόγειο και 20% για την ανωδομή.
    1 point
  5. (Α) ΟΧΙ γιατί το σύστημα του ΤΕΕ δυστυχώς για να βάλεις πρόστιμο παραβίασης Δ πρέπει να καταχωρήσεις στο σύστημα ΥΔ στο αντίστοιχο κελί. Αυτό δε σημαίνει ότι δημιουργήθηκαν αυθαίρετοι χώροι. Εννοείται ότι όλα αναγράφονται και τεκμηριώνονται στην ΤΕ. (β) Το ακίνητο το εξετάζεις με ενιαίο τρόπο και μέχρι στιγμής δεν είναι ξεκάθαρο και δεν αναφέρεται ρητά αν μπορείς να παίρνεις κριτήρια απαλλαγής για παραπάνω από μια περίπτωση του νόμου και της σχετικής απόφασης. Η δική μου γνώμη είναι ότι αφού δεν απαγορεύεται μπορείς να κάνεις χρήση περισσότερων του ενός κριτηρίων απαλλαγής. (γ) Το αναφέρει ρητά η απόφαση Υ.Γ Κάθε μερικά μηνύματα συζητάμε το ίδιο. Μπορείς να ανατρέξεις στο παρόν νήμα και να διαβάσεις απόψεις συναδέλφων.
    1 point
  6. 1 point
  7. Συνάδελφε, νομίζω ότι προσεγγίζεις το θέμα με μεγάλη στενότητα. Καταγγελίες πάντα γίνονταν και θα γίνονται. Οι πολεοδομίες είναι γεμάτες από αυτές, άλλοτε αιτιολογημένες και επώνυμες, άλλοτε αδικαιολόγητες και ανώνυμες (με ψευδή στοιχεία ακόμα και στο όνομα του καταγγέλλοντα), είτε λόγω προσωπικών διαφορών, είτε επειδή καταστρατηγείται κάθε έννοια νομιμότητας και σεβασμού. Για παράδειγμα, στο παρελθόν πελάτης μου δέχθηκε "επώνυμη" καταγγελία (με ψεύτικα στοιχεία), από ανταγωνιστή του, ότι εκτελεί αυθαίρετες εργασίες στην επιχείρησή του. Βέβαια είχε εκδοθεί άδεια εργασιών και δεν είχαμε πρόβλημα, αλλά ο καταγγέλλων δεν είχε καμία συνέπεια. Ελπίζω τώρα με αυτό το σύστημα να κατοχυρωθεί το επώνυμο της καταγγελίας, ώστε να είναι πιο ξεκάθαρα κάποια πράγματα. Επίσης, δε θα είναι πια τόσο εύκολο και να "χαθεί" κάποια καταγγελία σε κάποιο συρτάρι ή λόγω κωλυσιεργίας της αρμόδιας υπηρεσίας. Και φυσικά δεν έχουν σταματήσει να γίνονται αυθαίρετα, οπότε όλο αυτό δε θα αφορά μόνο ό,τι έγινε στο παρελθόν.
    1 point
  8. Ιάσονα καλημέρα, Άρθρο 99: "Την αίτηση υποβάλλει: αα) ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση. Δικαίωμα υπαγωγής έχουν, επίσης, ο ψιλός κύριος, ο επικαρπωτής, ο εργολάβος για τις περιερχόμενες σε αυτόν συνεπεία εργολαβικού προσυμφώνου ιδιοκτησίες, ο μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών, καθώς και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης."
    1 point
  9. Μου φαίνεται ότι, κάποιος θέλει να βγάλει λεφτά (να τζιράρει για το φορέα του, δηλαδή) στις πλάτες των κακομοίρηδων ιδιοκτητών αυθαιρετούχων!!! Μετά την ολοκλήρωση του "σοβαρότατου" κι "επιστημονικότατου" έργου, για να δικαιολογηθεί η παρουσία και ελλείψει ευρώ στα ταμεία του, δημιουργεί "εισπρακτικές διεξόδους" με απέλπιδες προσπάθειες, για να μαζέψει ό,τι φράγκο μπορεί! Ψάχνει να βρει τρόπους να δώσει δουλειά σε όλους εμάς, που καθόμαστε και ...."κωλοβαράμε", ανοίγοντάς μας διεξόδους μελλοντικής καριέρας (π.χ. σπιούνος, ελεγκτής καταγγελιών σπιούνων, ειδικός επί των επιστροφών παραβόλων σπιούνων κ.λπ.)!!! Κρίμα, αξίζαμε και αξίζουμε καλύτερης αντιμετώπισης.... Κρίμα, στις πλάτες κακομοίρηδων στήνονται ηλεκτρονικές δολοπλοκίες.... Κρίμα.... Κρίμα..... P.S. Πριν αντιδράσετε σκεφτείτε: 1. Σε τι ποσό θ' ανέρχεται το Ανταποδοτικό Τέλος για τη χρήση της εφαρμογής καταγγελιών αυθαιρέτων; 2. Γιατί τώρα, γιατί με αυτόν τον τρόπο, γιατί βιάζονται και γιατί ταυτοχρόνως με την εφαρμογή της ηλεκτρονικής διαδικασίας έκδοσης οικοδομικών αδειών; 3. Αφού και τώρα ως διαδικασία υφίσταται, μόνο το "ηλεκτρονικό κ.λπ." της λείπει, γιατί αφού τόσο πολύ το επιθυμούν, δεν ενεργοποιούν άμεσα την απόκτηση Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτιρίων, ούτως ώστε εμμέσως σε σύντομο χρονικό διάστημα, να "ξεγυμνωθούν" διακριτικά και νόμιμα όλοι οι αυθαιρετούχοι;
    1 point
  10. Το ΠΕΑ αφορά στο κτίριο και όχι στα πρόσωπα (προτελευταία παράγραφος της σελ. 2 της συνημμένης εγκυκλίου). Για αυτό και δεν μνημονεύονται στο έντυπο. Τα στοιχεία των ιδιοκτητών υπάρχουν στη βάση δεδομένων του buildingcert. PanagiwtaArch Για ποιο λόγο να βάλεις το δωμάτιο σαν ξεχωριστή ζώνη; Εξετάζεις το κτίριο συνολικά. Το δωμάτιο της προσθήκης θα εξεταστεί όπως και τα άλλα δωμάτια. 4η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ADA_20160216_172335.pdf
    1 point
  11. σωστα εφοσον εχει δημοσιευθει νομιμα, εχει πληρη ισχυ. https://diavgeia.gov.gr/decision/view/ΒΙΚΝΟΡ1Κ-26Θ ή, και, εφοσον ως απλό πληροφοριακό έγγραφο του Δασάρχη εχει κοινοποιηθεί ή γνωστοποιηθεί στη Διοίκηση, προκειμένου να λάβει γνώση και δεν εχει ασκησει εμπροθέσμως αντιρρήσεις κατ΄ αυτού.
    1 point
  12. Ολο το σκηνικό περί εκτιμήσεων ήταν μία μπίζνα που ξεκίνησε από κάποιους ΜΗ μηχανικούς που πούλησαν φύκια για μεταξωτές κορδέλες σε κολλητούς και με τις κατάλληλες μεθοδεύσεις έκλεισαν ένα μέρος του επαγγέλματος . Ετσι σήμερα η εκτίμηση ενός μηχανικού με 30 χρόνια εμπειρία και με κατασκευές ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΕΦΤΑ που γνωρίζει να εκτιμά αξίες , κόστη και επενδυτικά ρίσκα , δεν θεωρείται αξιόπιστη αν δεν έχει περάσει από κάποιες περίεργες εταιρείες , ενώ ένας οικονομολόγος 30 ετών , υπαλληλίσκος σε τράπεζα ή εταιρεία εκτιμητικής που έχει περάσει σεμινάρια , αλλά δεν ξέρει την διαφορά μεταξύ σενάζ και πρεκιού , μπορεί να κάνει αξιόπιστες εκτιμήσεις ... Η κλασσική ελληνική γελοιότης του κολληταριού σε όλο της το μεγαλείο . Από την άλλη οι σοβαρές επενδυτικές εταιρείες γνωρίζουν που να απευθυνθούν , ακριβώς επειδή ρισκάρουν τα δικά τους λεφτά και όχι τα λεφτά των άλλων .
    1 point
  13. Νεότερα επί του ζητήματος...... Αθήνα, 19.7.2017 Αρ. Πρωτ. : 141063 (Σχετ. 141118) ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠ. ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ & ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΥΔΑΤΩΝ Δ/νση Προστασίας & Διαχείρισης Υδάτινου Περιβάλλοντος Τμήμα Επιφανειακών & Υπογείων Υδάτων Ταχ. Δ/νση : Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδ. : 11523, Αθήνα Πληρ. : Χρ. Μητσιάνη, Μ. Ποδηματά Τηλ. : 213 1515437, -440 ΘΕΜΑ: «Οδηγίες σχετικά με την εφαρμογή του άρθρου 9 της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ 31Β'/14-01-2014), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (ΦΕΚ 1212Β΄/13-05-2014, ΦΕΚ 1435Β΄/10-7-2015), που αφορά στον κωδικό ή Πιστοποιητικό Ε.Μ.Σ.Υ. (Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας) στις συμβολαιογραφικές πράξεις.» ΣΧΕΤΙΚΑ: (α) Ο Ν.3199/2003 (Α' 280) «Προστασία και διαχείριση των υδάτων - Εναρμόνιση με την Οδηγία 2000/60/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2000» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. (β) Η με αρ. 146896 ΚΥΑ (Β' 2878/27-10-2014) «Κατηγορίες αδειών χρήσης και εκτέλεσης έργων αξιοποίησης των υδάτων. Διαδικασία και όροι έκδοσης των αδειών, περιεχόμενο και διάρκεια ισχύος τους και άλλες συναφείς διατάξεις», όπως διορθώθηκε (Β' 3142/21-11-2014), τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 69/22-01-2016, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (γ) Η με αρ. 145026 ΚΥΑ (Β' 31/14-01-2014) «Σύσταση, διαχείριση και λειτουργία Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) από Επιφανειακά και Υπόγεια Υδατικά Συστήματα», όπως τροποποιήθηκε (Β' 1435/10-07-2015, Β' 814/14-03-2017) και ισχύει, (δ) Η με α.π. οικ. 100089/23-01-2015 Εγκύκλιος της Ειδικής Γραμματείας Υδάτων, με θέμα Διευκρινίσεις - επεξηγήσεις (οδηγίες) σχετικά με την ορθή εφαρμογή της ΚΥΑ 146896/2014 (B'2878) …» (ε) Η με α.π. οικ, 721/ 21-11-2016 Διαπιστωτική Πράξη Υπουργού Αναπληρωτή Περιβάλλοντος & Ενέργειας, με θέμα «Λειτουργία του Εθνικού Μητρώου Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.) σύμφωνα με την παράγραφο 6 του άρθρου 3 της υπ' αριθμ. 145026/2014 ΚΥΑ (Β΄ 31), όπως ισχύει», (στ) Το με α.π. 283/08-06-2017 έγγραφο Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας & Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων/ Συντονιστικής Επιτροπής Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδας (α.π. ΕΓΥ 141118/16-6-2017, 141063/9-6-2017) Σύμφωνα με το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, παρ. 2., «Για τη σύνταξη κάθε μεταβίβασης, δωρεάς, γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς ή σύστασης εμπράγματου συμβολαίου δικαιώματος που αφορά στο ακίνητο που πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να προσκομίζεται από τον ενδιαφερόμενο το πιστοποιητικό εγγραφής του εν λόγω σημείου υδροληψίας στο Ε.Μ.Σ.Υ. ή να αποτυπώνεται στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το συμβόλαιο ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» και την παρ.3 «Σε κάθε ιδιωτικό συμφωνητικό για μίσθωση ή κατά παραχώρηση χρήση του ακινήτου στο οποίο πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να αναγράφεται ρητά και ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.» Επί των ανωτέρω, η Ειδική Γραμματεία Υδάτων, βάσει του άρθρου 4, παρ. 1 της Κ.Υ.Α. 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) κα του άρθρου 24, παρ. 1 του Ν. 4315/2014 (ΦΕΚ Α' 269), παρέχει τις ακόλουθες οδηγίες : Α. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας (Ε.Μ.Σ.Υ.), αφορά το σημείο υδροληψίας, το οποίο βρίσκεται εντός οικοπέδου/ έκτασης/ ιδιοκτησίας, για την οποία καταρτίζεται το συμβόλαιο/συμφωνητικό και δεν αφορά τους ιδιοκτήτες ακινήτων, στα οποία γίνεται χρήση ύδατος από άλλο σημείο υδροληψίας, εκτός του οικοπέδου. Το σημείο μπορεί να έχει δηλωθεί στο Ε.Μ.Σ.Υ. είτε από τον ιδιοκτήτη του έργου υδροληψίας είτε από τον οποιονδήποτε χρήστη ύδατος από το σημείο υδροληψίας, ο οποίος μπορεί να είναι φυσικό πρόσωπο ή νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου.. Ο κωδικός / πιστοποιητικό ΕΜΣΥ που συνδέεται με το σημείο υδροληψίας εντός έκτασης για την οποία καταρτίζεται συμβόλαιο/συμφωνητικό, μπορεί να μνημονεύεται ακόμη και στην περίπτωση που έχει εκδοθεί σε όνομα τρίτου (π,χ. μισθωτής- χρήστης ύδατος). Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την τελευταία τροποποίηση των (β) και (γ) σχετικών Κ.Υ.Α. (Β' 14/14-03- 2017, άρθρο 3), από 14-03-2017 η εγγραφή του σημείου υδροληψίας γίνεται από τις Διευθύνσεις Υδάτων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων, όταν υποβάλλεται φάκελος για έκδοση άδειας χρήσης ύδατος, ενώ πλέον η αίτηση για εγγραφή του σημείου υδροληψίας του Παραρτήματος I της ΚΥΑ 145026/2014 (ΦΕΚ Β' 31) υποβάλλεται μόνο στις περιπτώσεις των ανενεργών σημείων υδροληψίας. Σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ. 3 (δ) της ΚΥΑ 146896/2014, η χορήγηση της άδειας χρήσης ύδατος δε συνιστά εμπράγματο ή ενοχικό δικαίωμα επί των ακινήτων, δεν θίγει εμπράγματα δικαιώματα του δημοσίου ή τρίτων και δεν αποτελεί στοιχείο απόδειξης ιδιωτικών εμπράγματων δικαιωμάτων. Β. Το πιστοποιητικό ή ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ, απαιτείται κατά τη σύνταξη των πράξεων αποδοχής κληρονομιάς, εάν ο κληρονομούμενος / διαθέτης είχε ήδη αιτηθεί για άδεια χρήσης ύδατος από το σημείο υδροληψίας (εντός της κληρονομουμένης έκτασης), συνεπώς έχει καταγραφεί στο Εθνικό Μητρώο Σημείων Υδροληψίας. Στις περιπτώσεις που δεν είχε γίνει αίτημα για άδεια χρήσης ύδατος ή/και εγγραφής στο ΕΜΣΥ από τον κληρονομούμενο/διαθέτη, εξυπακούεται ότι ο/οι κληρονόμος/οι του ακινήτου, στο οποίο υπάρχει σημείο υδροληψίας, είναι υπόχρεος/οι, αφού αποκτήσουν την κυριότητα αυτού (αναγκαστικά και λόγω κληρονομικής διαδοχής) και τότε οφείλει/ουν να προχωρήσει/ουν στην αδειοδότηση του σημείου υδροληψίας, σύμφωνα με τις διαδικασίες που προβλέπονται στην ΚΥΑ 146896/2014, όπως ισχύει. Γ. Για επίσπευση της έκδοσης του πιστοποιητικού Ε.Μ.Σ.Υ., οι ιδιώτες που επιθυμούν να συντάξουν κάποιο συμβόλαιο, όπως ορίζει το άρθρο 9 της (γ) σχετικής ΚΥΑ, μπορούν να υποβάλλουν αίτημα επίσπευσης προς την οικεία Διεύθυνση Υδάτων, με συνημμένο φωτοαντίγραφο μόνο της Αίτησης - Δήλωσης του παραρτήματος IV της ΚΥΑ 146896/2014, στην οποία αναγράφονται τα απαραίτητα στοιχεία για εγγραφή στο ΕΜΣΥ. Η αίτηση αυτή νοείται ότι έχει ήδη υποβληθεί, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για έκδοση της άδειας χρήσης ύδατος, στην Υπηρεσία Υποδοχής του ΟΤΑ Α' ή Β' βαθμού, σε εφαρμογή του άρθρου 4 της ΚΥΑ 146894/2014, όπως ισχύει. Σε περίπτωση υποβολής ψευδών ή παραπλανητικών στοιχείων, επιβάλλονται οι σχετικές κυρώσεις σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, ενώ κάθε εγγραφή υπόκειται σε διόρθωση εφόσον είναι εσφαλμένη και σε μεταβολή στις περιπτώσεις που τα νομικά γεγονότα, τα έγγραφα και τα λοιπά στοιχεία που έχουν καταχωρισθεί μεταβλήθηκαν (ΚΥΑ 145026/2014, άρθρο 7). Δ. Σύμφωνα με το άρθρο 6, παρ. 6 της ΚΥΑ 145026/2014, η έκδοση του πιστοποιητικού εγγραφής δεν δεσμεύει την αδειοδοτούσα αρχή ως προς τη χορήγηση ή μη της άδειας χρήσης ύδατος Η προϊσταμένη της Διεύθυνσης ΜΑΡΙΑ ΓΚΙΝΗ
    1 point
  14. Πλέον είναι πολύ εύκολο να βρει οποιοσδήποτε τον κωδικό ΕΜΣΥ: http://lmt.ypeka.gr/public_view.html
    1 point
  15. Όσον αφορά τη δεκάμετρη λωρίδα και επειδή ταλαιπωρήθηκα αρκετά να βρω τη σχετική νομοθεσία για μια δική μου περίπτωση και επειδή ούτε εδώ βρήκα την ακριβή λύση voila σε περίπτωση που ξάχνει κανείς στο μέλλον ΓΟΚ 55 Άρθρο 17 παράγραφος 6 οπως τροποποιήθηκε με το ΦΕΚ 219/Δ/16-11-1968 (άρθρο 2 του Διατάγματος)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.