Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.118


  2. astrah

    astrah

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.658


  3. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.698


  4. imhotep

    imhotep

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      844


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Α] το ΤΑΠ ειναι ο υπερ των Δημων "ΕΝΦΙΑ" Θεσπίσθηκε με ταυτοχρονη καταργηση του ΦΑΠ, τον οποίο μετα τον επανεφεραν και τον ονομασαν ΦΜΑΠ, μετα τον εβαλε ο Βενιζελος προσωρινα σαν ΕΕΤΗΔΕ και μετα ηθελαν να τον ονομασουν ΕΦΑΚ [ειδικο φορο ακινητων] αλλα τους προέκυπτε εκείνο το "Κ"........ και τους έπιασε μια "ντροπαλωσυνη"... και τον ονομασαν ΕΝΦΙΑ προσωρινα και, επειδη ως γνωστον, ουδεν μονιμωτερο του προσωρινου παρέμεινε μεχρι σημερα και τωρα ετοιμαζονται για νεα βαφτισια... [εξ αλλου, οταν ελεγαν θα καταργηθει, εννοουσαν οτι θα καταργηθει η ονομασια ΕΝΦΙΑ... κι οχι ο φορος...] Το ΤΑΠ καταβαλλεται για όλα τα κτισματα, ανεξαρτητα χρησης/κενου/μη ηλεκτροδοτουμενου, με καποιες εξαιρεσεις με το αρθρο 24 παρ. 7 του ν 2130/94, "Οι εξαιρέσεις ως προς το αντικείμενο του τέλους προβλέπονται στο δεύτερο μέρος της παραγράφου 7 του ως άνω άρθρου, σύμφωνα με τις διατάξεις της οποίας «απαλλάσσονται του ανωτέρω τέλους: α) Τα κτίσματα οικοδομής που ανεγείρεται, για μια επταετία από τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας ή μέχρι να εκμισθωθούν ή κατά οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθούν αυτά πριν από την πάροδο της επταετίας (...) β) Οι κοινόχρηστοι χώροι πολυκατοικιών και γ) Τα ακίνητα που έχουν χαρακτηριστεί: - Ως δημόσιοι χώροι ταφής (νεκροταφεία) - Ως διατηρητέα, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, και δεν ιδιοχρησιμοποιούνται ή δεν αποφέρουν εισόδημα. - Ως χώροι ιστορικών ή αρχαιολογικών μνημείων." Β] Τα δημοτικα τελη κλπ. εξαρτωνται απο την χρηση ή μη του ακινητου, αλλα πρεπει να ειδοποιηθει ο Δημος για την διακοπη του ρευματος, αλλως πεφτουμε στην παγιδα των Δημων που, πλέον, απαιτουν αναδρομικα τα παντα, λογω μη γνωστοποίησης της διακοπης. Εν οψει οτι ορισαν στον ν 4555/18, οτι, -τα "παληα" που ειναι κενα πρεπει να δηλωθουν στον Δημο εντος εξαμηνου -οσα μενουν κενα, απο τον Ιούλιο και μετα, πρεπει να δηλωνονται στον Δημο -η παραγραφη των δημοτικων τελων πηγε πλεον στην 20ετια, ενω πριν ηταν 5ετια. -και, για μην μπλεξετε περισσοτερο με τους Δημαρχους και να μην ξοδευτειτε σε ενστασεις/προσφυγες/επιτροπες και δεν συμμαζευεται... καλο θα ηταν να τηρηθει "το τυπικο" της δηλωσης διακοπης της ηλεκτροδοτησης στους Δημους. Μην τους δωσετε το δικαιωμα να σας βαλουν αναδρομικα και προστιμα. Αυτο περιμενουν.
    2 points
  2. Version 1.0.0

    4.663 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4546/18 Παραθέτω και τα άρθρα των τροποποιήσεων με *** (* Σ.Σ. Οι περιπτ.κδ και περιπτ.κε αντικαθίστανται και τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.19.γ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ** Σ.Σ. Η περιπτ.κθ αντικαθίσταται και τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.19.δ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. *** Σ.Σ. Η εντός "..." φράση προσετέθη στην περιπτ.λα με την παρ.19.ε Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. **** Σ.Σ. Οι εντός "..." περιπτ.λγ, περιπτ.λδ και περιπτ.λε προσετέθησαν με την παρ.19.στ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ***** Σ.Σ. Τα εντός "...." εδάφια προσετέθησαν με την παρ.19.ζ Αρθ-34 του Ν-4546/18 Δομική Πληροφορική http://webdb.domiki.gr/webdb/bin/dom_body.php?dprms=bWFpbF9r... 3 di 6 26/06/2018, 19:33 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. Σ.Σ. Όπως διευκρινίζεται το ζήτημα της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας με την Εγκ-1/17 η ανωτέρω παρ.2, αφορά μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο αυτών. Η διαδικασία της ΕΕΜΚ, μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος (παρ.1 του Αρθ-33) θα γίνεται με βάση τα προβλεπόμενα στην Αποφ-55174/13. Σ.Σ. Προς επίρρωση της ερμηνείας της Εγκ-1/17 και για να εναρμονιστεί αυτή νομοθετικά, αντικατεστάθη, με την παρ.1 Αρθ-30 του Ν-4513/18 ΦΕΚ-9/Α/23-1-18, η μεταβατική διάταξη της παρ.1 Αρθ-50 του παρόντος και πλέον ορίζεται ότι οι διοικητικές πράξεις του παρόντος άρθρου, μέχρι την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33, θα εκδίδονται με βάση τις διαδικασίες που ίσχυαν προ της δημοσίευσης του παρόντος, εξαιρουμένης της έκδοσης Ο.Α. όπου θα υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του Αρθ-40. Επίσης, με το Αρθ-51 του παρόντος, όπως τροποποιήθηκε παρ.26 Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18, ορίζεται ότι η παρ.2 Αρθ-4 του Ν-4067/12 για την ΕΕΜΚ, θα καταργηθεί μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33 του Ν-4495/18)__ Πηγή: τροποποιήσεων *** : domiki.gr
    1 point
  3. άλλη μια... δώσε επιτροπές στο λαό. από γραφειοκρατία καλά πάμε και για να δημιουργούμε άχρηστες θέσεις για (ας μην το πω) για διαχείριση "κρίσεων" εκ των υστέρων και όχι για διαχείριση εκτάκτων αναγκών άμεση παρέμβαση από αποκεντρωμένες υπηρεσίες χρειάζεται, αλλά για να μην μακρηγορώ (αφού κανείς δεν θα πειστεί) http://www.kathimerini.gr/979485/article/epikairothta/ellada/einai-aristoi-alla-den-zhtame-voh8eia
    1 point
  4. Έπεσες σε άσχετο... όπως σου λέει ο Grigas είναι
    1 point
  5. Νομίζω πως με τις προθεσμίες που έχουν κλείσει δεν ασχολούμαστε. Τελείωσαν. Τώρα είσαι κατάσταση καταχώρησης στοιχείων προμηθευτών και έχεις μέχρι τον Απρίλιο να τελειώσεις.
    1 point
  6. Αυτοι στους Δημους, παράνομα απαιτούσαν αναδρομικά και με προστιμα, σε περιπτωση που, μετα την διακοπή στη ΔΕΗ, δεν πηγαινε ο δημοτης να "ενημερωσει" και τον Δήμο. Χρειάσθηκε - να εκδοθει η παρακατω απόφαση ΔΠ Πειραιά 1963/2016-Δημοτικά τέλη-Μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα- Υπεύθυνη δήλωση για προγενέστερο χρόνο-Μή νόμιμη επιβολή τελών και προστίμου - και να επεμβη και ο Συνήγορος του Πολιτη με επανειλημενες αναφορές του, για να αναγκασθουν να υπακουσουν στο αυτονόητο. Ομως, αυτη την νομιμοτητα δεν την χωνεψαν οι γραφειοκρατες μανδαρινοι του ΥπΕσ. Ορισαν προθεσμια ενος εξαμηνου απο τις 20-7-2018, για οσους εχουν κοψει το ρευμα εδω και 3-4 χρονια, αλλα δεν το εχουν δηλωσει στον Δημο, άλλως, μετα το εξαμηνο, θα αρχισουν παλι οι αναδρομικες βεβαιωσεις προστιμων και για αυτους. Και, νομοθετησαν οτι, αυτοι που θα κοψουν το ρευμα, θα πληρωνουν μεχρι να το δηλωσουν στον Δημο. Ηταν τοση η πρεμουρα τους να δωσουν εσοδα στους Δημους, ωστε, δεν ορισαν οτι "οσοι κοψουν το ρευμα δικαιουνται να το δηλωσουν στο Δημο εντος προθεσμιας...1-2 μηνων απο την διακοπη, αλλως θα πληρωνουν ΔΤ κλπ" αλλά ώρισαν οτι παρα την διακοπη, θα πληρωνουν ΔΤ κλπ μεχρι την ημερομηνια που θα το δηλωσουν. Που σημαινει οτι Ενας που θα κοψει το ρευμα σημερα 11/8 αν παει στον Δημο "αυριο" θα πληρωσει για μια μερα κι αν παει την Δευτερα θα πληρωσει για 3 μερες. Και δεν προβλεψαν να σταματησει η πληρωμη των δοσεων για οσους ειχαν "συμβιβασθει" με τους δημους και ειχαν βαλει σε δοσεις την -ανυπαρκτη - οφειλη τους και βεβαια ξεχασαν να ορισουν με τον νομο την επιστροφη σαν αχρεωστητων σε οσους δημοτες ειχαν ηδη εξοφλησει. Και τέλος, στα πλαισια της αγαστής συνεργασιας Δημων και Υπουργειου ορίσθηκαν τα παρακατω: 5. Με άλλα άρθρα του ίδιου νόμου δίνεται στους ΟΤΑ η δυνατότητα έως και διπλασιασμού των ισχυόντων δημοτικών τελών στα επαγγελματικά ακίνητα (άρθρο 182), αφού επιτρέπει έως και δεκαπλάσια τέλη σε σχέση με της οικιακής χρήσης, ενώ σήμερα επιτρέπεται έως το πενταπλάσιο. Επίσης με το άρθρο 185 προβλέπεται η καθιέρωση τριών κλιμακίων ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, αντί των ισχυόντων δύο. [περισσότερα στον ν 4555/18 ΦΕΚ Α 133/18]
    1 point
  7. Σε οποιαδήποτε περιοχή της Ελλάδας, για οποιαδήποτε χαρακτηριστικά κατοικίας απορρίπτεται ΑΠΟΛΎΤΩΣ οποιαδήποτε λύση θέρμανσης με ηλεκτρικές αντιστάσεις για λόγους περιβαλλοντικούς και οικονομικούς. Ακόμα και όταν κυριαρχήσουν οι ΑΠΕ στην παραγωγή είναι ανοησία να φορτίζονται τα δίκτυα για μεταφορά θερμικής ενέργειας 1:1 που θα επιβαρύνει το μη ρυθμιζόμενο κόστος στην τιμή της kW και θα χαραμιζεται το δυναμικό των ΑΠΕ. Ήδη η μεση τελικη τιμή kW είναι στα 17 c με τη συμμετοχή του νυχτερινού και βαίνει αυξανόμενη. Με τέτοιες λογικές ας επαναφέρουμε και την πυράκτωση στο φωτισμό. Όσο για τις διαφορές απόδοσης μεταξύ διαφόρων συστημάτων με αντιστάσεις, αυτές είναι αμελητέες ειδικά σε μονοκατοικίες που τα συστήματα παραγωγής και μεταφοράς είναι εντός των θερμαινομενων χώρων.
    1 point
  8. ...για "ολοκληρωμένη" πληροφορηση να προσθεσουμε και αυτο 1. Παγιώθηκε νομοθετικά η απαλλαγή των κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων από τα δημοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού, η οποία υπήρξε ζωτικής σημασίας ιστορική κατάκτηση της ΠΟΜΙΔΑ με το Ν.3345/2005, μετά από αγώνες που διήρκεσαν μια ολόκληρη εικοσαετία! 2. Σε ότι αφορά το παρελθόν, η νέα διάταξη δίνει εξάμηνη προθεσμία (δηλαδή μέχρι τις 19 Ιανουαρίου 2019) σε όλους τους ιδιοκτήτες κενών και μη ηλεκτροδοτούμενων ακινήτων που ως τώρα δεν το είχαν δηλώσει στον οικείο Δήμο, να σπεύσουν να το δηλώσουν τώρα και να απαλλαγούν πλήρως από κάθε χρέωση, εφόσον υπήρχε αχρησία και διακοπή του ρεύματος. 3. Για το μέλλον όμως η νέα διάταξη ορίζει ότι «Ακίνητα, στα οποία διακόπτεται η ηλεκτροδότηση, απαλλάσσονται από την καταβολή τελών καθαριότητας και φωτισμού από την ημερομηνία υποβολής δήλωσης του ιδιοκτήτη τους ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού προς τον οικείο δήμο ότι δεν ηλεκτροδοτούνται και ότι δεν πρόκειται να χρησιμοποιηθούν.» Μέχρι την υποβολή της ανωτέρω δήλωσης, τα τέλη οφείλονται και θα βεβαιώνονται σε βάρος του ιδιοκτήτη του ακινήτου, ενώ αν, παρά τη δήλωση, γίνεται χρήση ή ηλεκτροδότηση του ακινήτου, θα βεβαιώνεται επιπλέον και ισόποσο πρόστιμο! 4. Όμως προσοχή: Η αυστηρή αυτή προυπόθεση αφήνει τον απλό και απληροφόρητο πολίτη, που δεν θα γνωρίζει για τη νέα αυτή υποχρέωση, εκτεθειμένο στον κίνδυνο να χρεωθεί με τεράστιες αναδρομικές οφειλές έως και 20ετίας, που ειδικά στα επαγγελματικά ακίνητα θα έχουν κυριολεκτικά δημευτικό χαρακτήρα αφού θα μπορεί να υπερβούν και τη σημερινή αξία του ίδιου του ακινήτου, και έρχεται σε αντίθεση και με τη γνωστή πρόσφατη γνωμοδότηση του Συνήγορου του Πολίτη για την απαλλαγή των ακινήτων αυτών από τα δημοτικά τέλη. 5. Με άλλα άρθρα του ίδιου νόμου δίνεται στους ΟΤΑ η δυνατότητα έως και διπλασιασμού των ισχυόντων δημοτικών τελών στα επαγγελματικά ακίνητα (άρθρο 182), αφού επιτρέπει έως και δεκαπλάσια τέλη σε σχέση με της οικιακής χρήσης, ενώ σήμερα επιτρέπεται έως το πενταπλάσιο. Επίσης με το άρθρο 185 προβλέπεται η καθιέρωση τριών κλιμακίων ενιαίου ανταποδοτικού τέλους καθαριότητας και φωτισμού, αντί των ισχυόντων δύο. αναλυτικα...εδω http://www.pomida.gr/dimotika_telh.php
    1 point
  9. o Petertzil αναφέρεται σε μονοκατοικία... άρα, φαντάζομαι, όλο και κάπου θα βρει να "χώσει" τον όποιο απαραίτητο εξοπλισμό το κόστος του λέβητα πετρελαίου ή φ/α είναι παραπλήσιο με την κόστος της ηλεκτρικής ενδοδαπέδιας θέρμανσης... θερμομόνωση έτσι ή αλλιώς πρέπει να υπάρχει, ανεξάρτητα της πηγής παραγωγής θερμότητας... η ενδοδαπέδια απαιτεί 24ωρη λειτουργία, άρα το "νυχτερινό" δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο συνήθως απαιτείται επαύξηση ισχύος της παροχής όταν υπάρχει κλιμακωτή χρέωση στο τιμολόγιο του ηλεκτρικού ρεύματος, σίγουρα ανεβαίνεις κλίμακα/ες χρέωσης η μόνη περίπτωση που θα σύστηνα ηλεκτρική ενδοδαπέδια θέρμανση θα ήταν σε χώρες με "τζάμπα" ηλεκτρικό ρεύμα... και πίστεψέ με το έχουμε σκεφτεί-αντιμετωπίσει-μελετήσει σοβαρά αρκετά χρόνια...
    1 point
  10. κλείνουμε σήμερα λεμε σήμερα...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.