Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.118


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.718


  4. ethan

    ethan

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      497


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Εγω προσωπικά πάντα χαίρομαι όταν θέλει κάποιος να μάθει. Το θέμα της ζώνης είναι μία παρέκκλιση της εκτός σχεδίου δόμησης. Παίζουν πολλοί παράγοντες για την αρτιότητα ή μη ενος γηπέδου . Ακόμη και ο χρόνος δημιουργίας του χωραφιού παίζε το ρόλο του. Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που μετράμε από το όριο του οικισμου προ 23 ! Για να υπαχθεί πάντως ένα γήπεδο στην παρέκκλιση που αφορά την ζώνη των 500 μ. πρέπει να προυφίσταται της 24-4-77. Επίσης η ζώνη των 500 αφορά το όριο οικισμού προ του 1923. ημερομηνία δημιουργίας του γηπέδου για τα εντός ζώνης που είναι η 24/4/77. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 XK/ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛ/KOY ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδικας: 115 23 TELEFAX: 6447.608 Τηλέφωνο: 6431.461 Αθήνα, 26/2/98 Αρ. πρωτ.: οικ. 2311/916 ΠΡΟΣ: Τους αποδέκτες πολεοδομικών εγκυκλίων (παρακαλούνται οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις να ενημερώσουν τα Πολεοδομικά Γραφεία της Περιφέρειάς τους) ΘΕΜΑ: Ζώνες του άρθρου 14 του N. Δ/τος της 17ης.7.1923 σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2.000 κατοίκων οριοθετημένους κατ εφαρμογήν του Π.Δ. 24.4.85 (ΦΕΚ 181 Δ). Τα θέματα τα σχετικά με την εφαρμογή της ζώνης των οικισμών που προβλέπεται από τις διατάξεις του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23, αντιμετωπίστηκαν για πρώτη φορά με την Εγκ-28/90, μετά από σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Διοίκησης. Με την Εγκύκλιο αυτή έγινε δεκτό, ότι η ζώνη αυτή εξακολουθεί να ισχύει γύρω από τα σχέδια πόλεων ή οικισμών προϋφισταμένων του 1923, που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του διατάγματος αυτού (ΝΔ/17-7-23). Επίσης ότι η ζώνη ισχύει και για τους οικισμούς τους προϋφιστάμενους του 1923 που δεν είχαν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, εάν και εφ' όσον είχε εκδοθεί το οικείο ΠΔ που προβλέπεται από τις διατάξεις το Αρθ-14, πριν από τη θέσπιση των διατάξεων του Ν-1337/83 και των κατ' εξουσιοδότησή του εκδοθέντων Προεδρικών Διαταγμάτων. Στην ίδια Εγκύκλιο αναφερόταν, ότι για τους οικισμούς μέχρι 2000 κατοίκους που ο καθορισμός των ορίων τους και η πολεοδόμησή τους γίνεται με βάση κανονιστικές διατάξεις που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του Ν-1337/83, οι διατάξεις του Αρθ-14 δεν έχουν παράλληλη εφαρμογή. Στην συνέχεια με την Εγκ-58/90 και το Εγγρ-55331/2057/28-6-91 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ αντιμετωπίσθηκαν ενιαία οι οικισμοί και ορίσθηκε ότι η ζώνη ισχύει και γύρω από τα όρια των οικισμών, που δεν έχουν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, με όποιες διατάξεις και αν καθορίστηκαν αυτά τα όρια. ( Η παρούσα εγκύκλιο διορθώθηκε με την εγκ-3529/1212/10-2-98) Η προαναφερόμενη Εγκύκλιος και το ανωτέρω έγγραφο, παρά το γεγονός ότι εκδόθηκαν για την καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος, εν τούτοις ως προς το σημείο αυτό δημιούργησαν μεγαλύτερα προβλήματα (πχ περαιτέρω επέκταση του θεσμού της ζώνης, μη πολεοδόμηση των οικσμών κλπ). Εν συνεχεία με την θέσπιση των διατάξεων της παρ.6 του Αρθ-25 του Ν-2508/97 αποσφαφηνίζεται το καθεστώς και ορίζεται ότι η παρ.4 του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23 δεν έχει εφαρμογή σε οικισμούς των οποίων τα όρια προσδιορίστηκαν κατ' εφαρμογή του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85). 1. 'Ετσι σύμφωνα με τη διάταξη αυτή σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2000 κατοίκους, οριοθετημένους κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85): α. Δεν ισχύει η αυτοδίκαια υφιστάμενη ζώνη πλάτους 500 μέτρων από το όριο του οικισμού, το οποίο καθορίζεται κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ/24-4-85. β. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 περιλαμβάνει συγκροτημένο οικισμό προϋφιστάμενο του έτους 1923 χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, η ζώνη ισχύει από το όριο του οικισμού προ του 1923 όπως εφαρμοζόταν πριν την οριοθέτησή του με το ΠΔ/24-4-85. γ. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 περιλαμβάνει οικισμό με ρυμοτομικό σχέδιο που έχει εγκριθεί με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23 η ζώνη ισχύει από το όριο του εγκεκριμένου σχεδίου. Εξυπακούεται ότι στις δύο παραπάνω περιπτώσεις (β) και (γ) η ζώνη ισχύει για το τμήμα της που (υπολείπεται ή) απομένει μέχρι τα 500 μέτρα από το νέο όριο που καθορίζεται με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 ή το τύχον νέο ρυμοτομικό σχέδιο που εγκρίνεται με βάση τις διατάξεις του Ν-1337/83 και των εκτελεστικών του ΠΔ (ΦΕΚ-414/Δ/85). 2. Σχετικά με την δυνατότητα εφαρμογής ή όχι της ζώνης του Αρθ-14 από τα όρια ρυμοτομικών σχεδίων των Οικοδομικών Συνεταιρισμών εγκεριμένων με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23, σας γνωρίζουμε ότι για το θέμα αυτό θα ακολουθήσουν οδηγίες με άλλη Εγκύκλιο. 3. Κατά τα λοιπά ισχύει η Εγκ-58/90 O ΥΠΟΥΡΓΟΣ K. ΛΑΛΙΩΤΗΣ Προσοχή : το θέμα "Ζωνη 500μ." Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή, αλλά και εμπειρία. Υπάρχουν εγκ. που ρυθμίζουν αρκετά θέματα . Σε ένα φόρουμ, που ούτε καν ξέρω την τοποθεσία, πως μπορώ να σου γράψω κάτι για το θέμα. Αν υπάρχουν συν. που ξέρουν την περιοχή ρώτα τους !!! Εγώ θα απαντούσα! Άμα θες δώσε μας περισσότερα στοιχεία για το χωράφι.
    2 points
  2. ΤΑΠ_1.pdf ΤΑΠ_skoyrletis.pdf ΤΑΠ_ΔΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ.pdf
    2 points
  3. Δεν οφειλουν ΤΑΠ α) Τα κτίσματα οικοδομής που ανεγείρεται, για μια επταετία από τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας ή μέχρι να εκμισθωθούν ή κατά οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθούν αυτά πριν από την πάροδο της επταετίας. Αν τα κτίσματα εκμισθωθούν ή χρησιμοποιηθούν κατά οποιονδήποτε τρόπο πριν από την παρέλευση της επταετίας, η απαλλαγή παύει να ισχύει. Κατά τη διάρκεια της ως άνω επταετίας στο ΤΑΠ υπόκειται μόνο το οικόπεδο. Αναλογα με το αν και πότε τελειωσε το διαμερισμα, οφειλεται το ΤΑΠ. Να μιλησεις με τον λογιστη σου.
    2 points
  4. 1. Ο όρος "αγροτεμάχιο" δεν υφίσταται από το 1985. Αντικαταστάθηκε με τον όρο "γήπεδο" 2. Σε περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει οριοθέτηση του οικισμού, ζητείται σχετική βεβαίωση (για τη θέση του γηπέδου) από υ.δομ.
    1 point
  5. Να σου πω την άποψή μου και αυτό που εφαρμόζω ως τώρα. Έστω, οικοδομική άδεια που προέβλεπε κατοικία 100 τμ σε εκτός σχεδίου γήπεδο 4.000 τμ με επιτρεπόμενο ΣΔ=200 τμ. Έγιναν αυθαίρετοι κύριοι χώροι 50 τμ. Με βάση το ν. 4178 η κατηγορία θα ήταν η 5 (50/100>40%), ενώ με βάση το ν. 4495 το κλάσμα αυθαίρετα προς επιτρεπόμενα, δηλαδή 50/200=25% οπότε σύμφωνα με την υποπαρ. ββ της κατηγορίας 4 εμπίπτει σε ευμενέστερη κατηγορία (κατ. 4).
    1 point
  6. Μπορείς, είτε μέσω των ΚΕΠ με παρουσία σου, είτε μέσω της Πύλης «ΕΡΜΗΣ» αφού μπεις με τoυς κωδικούς του Taxis (αν δεν έχεις εγγραφεί ακολουθείς την διαδικασία εγγραφής) και επιλέξεις τις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ-Κατηγορία 01 [το α/α 82. Χορήγηση βεβαίωσης ασφαλιστικής ενημερότητας (ΤΣΜΕΔΕ) ή για τις βεβαιώσεις ασφάλισης τα α/α 78. Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για ειδικό λογαριασμό πρόσθετων παροχών (ΤΣΜΕΔΕ), 79. Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για κύρια σύνταξη ΤΣΜΕΔΕ, 80. Χορήγηση βεβαίωσης ασφάλισης για τον κλάδο υγείας ΤΣΜΕΔΕ] και παραλαμβάνεις μετά από κάποιες μέρες (αν θυμάμαι 5-10) την βεβαίωση, επικυρωμένη από το ΚΕΠ, είτε στην ηλεκτρονική σου θυρίδα του ΕΡΜΗ (αν το ΚΕΠ που επέλεξες έχει δυνατότητα ψηφιοποίησης) είτε από το ΚΕΠ που δήλωσες κατά την υποβολή της αίτησης. Και στις δύο περιπτώσεις (ΚΕΗ ή ΕΡΜΗΣ) ενημερώνεσαι με sms όταν είναι στο στο ΚΕΠ ή στην θυρίδα σου στον ΕΡΜΗ. Τώρα το κατά πόσο οι παραπάνω διαδικασίες θα σου φανούν βολικές είναι ένα θέμα.
    1 point
  7. συμφωνα με φιλους ιταλους απο το fb η γεφυρα ειχε αφεθει στη τυχη της με ελλιπη συντηρηση ... πρεπει να αναψει κερια ισα με το μποι του
    1 point
  8. αφου σε καλυπτει η εγγυηση, εσυ δεν πρεπει να κανεις καμμιά "επεμβαση" Η εταιρια υποχρεουται σε "αντικατάσταση" οχι σε επισκευή. Και για τον εξυπνάκια της αντιπροσωπειας υπαρχει, ή ο δικηγορος σου ή αυτο εδω http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_Responsibilities.html
    1 point
  9. @HAPKI επειδή έχω κάνει την ίδια διαδικασία 3 φορές όπου και τις 3 φορές έχω εκδώσει 1 μόνο πιστοποιητικό,μετά ακύρωση, email στο υπουργείο για διόρθωση της κενής σελίδας,νέα υποβολή , ΚΕΠ κτλ κτλ, τελικά έχεις καταφέρει να εκδώσεις με επιτυχία 2 πιστοποιητικά? Όσο για το ΤΕΕ μη το ψάχνεις, έχει άλλα να ασχοληθεί, με εμάς τους μηχανικούς θα ασχολείται?
    1 point
  10. Για μένα ξεκάθαρα αυτό που περιγράφεις εμπίπτει στο άρθρο 79 και αδειοδοτείται πλέον με ΕΕΜΚ
    1 point
  11. Τις τελευταίες μέρες, λόγω μιας αλλαγής στον server, το πρόγραμμα είχε επανέλθει απο backup παλαιότερης έκδοσης (του 2013! ) οπότε δεν λειτουργούσε σωστά επειδή επανεμφανίστηκαν παιδικές ασθένειες. Τώρα νομίζω πως είναι πάλι εντάξει, όμως αν παρατηρήσει κανείς κανένα σφάλμα που μου ξέφυγε, ας ενημερώσει.
    1 point
  12. Για την έκδοση άδειας πισίνας προκάτ έως 50 μ2 ... ο Ν.4067 προβλέπει προ 48 ωρών ενημέρωση της υπηρεσίας δόμησης. Ενα από τα δικαιολογητικά που καταθέτης είναι στατική μελέτη ή πιστοποιητικό στατικής επάρκειας. Αν δουλέψουμε με το πιστοποιητικό στατικής επάρκειας πιο πρότυπο επεξεργαζόμαστε. Μήπως το γενικό που ισχύει για τα φροντιστήρια προσαρμόζοντάς το για πισίνα;
    -1 points
  13. Μηπως εχει καποιος συναδελφος πιστοποιητικο στατικης επαρκειας για πισινα???
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.