Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      26.016


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.597


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.677


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.521


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Συγνώμη συν/φε αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά! Με την πρώτη παράγραφο προφανώς και μετρώνται όλοι απλά με την δεύτερη παράγραφο διευκρινίζεται ότι δεν προσμετρώνται π.χ τα πατάρια καταστημάτων που κατασκευάστηκαν νόμιμα με τον ΓΟΚ 73 και κατ' αυτόν τον ΓΟΚ δεν προσμετρούνταν στο σ.δ
    2 points
  2. Αναφέρεις δευτερεύοντα επαρχιακό δρόμο. Αν ισχύει, η απόσταση είναι 10 μ από τον άξονα. Αν είναι δευτερεύων εθνικός δρόμος η γραμμή δόμησης τοποθετείται 45 μ από τον άξονα και όχι λιγοτερο των 30 μ από το όριο της οδού και φυσικά ελέγχουμε που είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Με την παρ.2 Αρθ-64 του Ν-3982/11 ΦΕΚ-143/Α/17-6-11 καταργούνται οι παρεκκλίσεις στους όρους δόμησης που προβλέπονται, για την εκτός σχεδίου δόμηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων, στο Αρθ-4 του ΠΔ/24-5-85, πλην της παρέκκλισης ύψους και με εξαίρεση τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας ι έως τις 17-6-11 ΑΡΘΡΟΝ-64 Ν 3982 (απόσπασμα) Καταργούμενες διατάξεις ΑΡΘΡΟΝ-64 Καταργούμενες διατάξεις "Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:" (...) 2. Οι παρεκκλίσεις στους όρους δόμησης που προβλέπονται για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθ-4 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/31-5-85) πλην της παρέκκλισης ύψους και με εξαίρεση τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος Για γηπεδα τριγωνικού σχήματος υπάρχουν τα παρακάτω: Αποφ-30604/4874/35/6-4-88 Εγκ-35/88 ( ΔΟΜΗΣΙΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ) Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων των κτισμάτων από τα όρια γηπέδου τριγωνικού σχήματος που έχει πρόσωπο σε κοινοτικό δρόμο και μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μέτρων 'Εχοντας υπόψη: 1) Τον Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2) Την Αποφ-73876/3693/20-11-87 για "μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημ. 'Εργων στον Γενικό Γραμματέα, Ειδικό Γραμματέα, στους Προϊσταμένους Δ/νσεων και Τμημάτων του ΥΠΕΧΩΔΕ ΦΕΚ-628/Β/25-11-87. 3) Τις διατάξεις του Aρθ-27 του ΓΟΚ/85. 4) Το Aρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 ΦΕΚ-270/Δ/85 σχετικά με την εκτός σχεδίου δόμηση. 5) Την από 15-1-88 ένσταση κ. Ν.Ε. και Κων.Π. 6) Την με αριθμ. 59/7/9-3-88 γνωμοδότηση του Κ. Συμβουλίου ΧΟΠ και επειδή ναι μεν το πρόσωπο του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 20,0 μ. αλλά λόγω της μορφής του γηπέδου (τριγωνικό σχήμα) αφήνοντας 15,0 μ. από τα όρια του γηπέδου δεν είναι οικοδομήσιμο. Αποφασίζουμε: 'Οτι για την εφαρμογή των διατάξεων της παρ.5 του Aρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) δύναται να ληφθεί υπόψη το σχήμα του γηπέδου και εάν αυτό καθίσταται μη οικοδομήσιμο, αφήνοντας την απόσταση των 15,0 μέτρων από τα όρια του γηπέδου, να τοποθετείται σε απόσταση μικρότερη των 15,0 μ. εφαρμόζοντας τις αποστάσεις που προβλέπονται από τα κατά παρέκκλιση άρτια γήπεδα, εφ'όσον βέβαια υπάρχουν οι προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας τους. Αποφ-38283/9/93 Εγκ-9/93. [ΙΣΧΥΕΙ απο 2-2-93] Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος εκτός σχεδίου με μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μέτρων. 'Εχοντας υπόψη: 1) Τις διατάξεις του Αρθ-27 του ΓΟΚ/85. 2) Το Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ), σχετικά με την εκτός σχεδίου δόμηση. 3) Την από 25-9-92 αίτηση - αντίρρηση του κ. Γεωργ. Νάνου. 4) Την Εγκ-35/88 της τέως Γ4/β Αρ.πρ.οικ-30604/4874/5-4-88 . 5) Την με αρ.Γνωμ-709/37/21-10-92 του Κεντρικού ΣΧΟΠ. Αποφασίζουμε 'Οτι η παρέκκλιση της πλάγιας απόστασης σε 2,50 μ. λόγω σχήματος του γηπέδου και μη εξαντλήσεως του επιτρεπομένου ποσοστού καλύψεως αυτού είναι δυνατόν να εγκριθεί από τον συνδυασμό των διατάξεων του ΠΔ/24-5-85 και της Εγκ-35/88 εφ'όσον το γήπεδο έχει δημιουργηθεί πριν από τις 12-11-62". Αλλά επειδή από ότι φαίνεται το πρόβλημα είναι το βάθος και όχι τα πλάγια όρια υπάρχει και το παρακάτω το οποίο νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει αποδεκτό αφού σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος θα μπορούσε να θεωρηθεί η κάθετη απόσταση από το κτίριο μέχρι το πίσω όριο ως η μέτρηση της οπίσθιας απόστασης με δεδομένο ότι οι πλάγιες αποστάσεις είναι 10 μ. Δηλαδη μήπως θα μπορούσε να γίνει δεκτό από την ΥΔΟΜ ότι δεν γίνεται χρήση παρέκκλισης ελάχιστης απόστασης 5 μ από τα πλάγια όρια, αλλά λόγω σχήματος γηπέδου (τριγωνικό) η οπίσθια απόσταση (όχι η πλάγια) να θεωρηθεί ότι δεν εμπίπτει στις καταργηθείσες παρεκκλίσεις. Στις παρεκκλίσεις του άρθρου 4 παρ 5 έγραφε προ κατάργησής τους ότι 5. Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων για την ανέγερση βιομηχανικών εγκαταστάσεων καθορίζονται ως εξής: α) Ελάχιστες αποστάσεις των κτιρίων ή εγκαταστάσεων από τα όρια του γηπέδου δέκα (10) μέτρα. "αα) Κατά παρέκκλιση της παραπάνω διατάξεως, εάν μετά την τήρηση της αποστάσεως των 10,0 μ. δεν είναι δυνατή η οικοδόμηση, οι αποστάσεις των κτιρίων από τα όρια του γηπέδου ορίζονται ως κατωτέρω: - Για γήπεδα που βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων ή οικισμών τα οποία είχαν μέχρι 27-4-77 ελάχιστο εμβαδόν 2000 τ.μ. η απόσταση του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζεται σε 5,0. - Για γήπεδα, όπως αυτά ορίζονται από το εδάφιο β της παρ.2 του άρθρου 1, οι αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σύμφωνα με το εδάφιο ββ της παρ.5 του άρθρου 1 του παρόντος. - Για γήπεδα άρτια κατά τον κανόνα, τα οποία προϋφίστανται της 31-5-85 οι πλάγιες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σε 5,0 μ. Το μέγιστο πλάτος του κτιρίου στις παραπάνω περιπτώσεις δεν πρέπει να υπερβαίνει τα δέκα (10) μέτρα". Εγκ-83808/33/00 Δόμηση εκτός σχεδίου Εγκ-33/00 ΔΟΚΚ Δυνατότητα εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις, της παρ.5α του Αρθρον-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), από τα όρια γηπέδου για την ανέγερση κτιρίου σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο της παρ.1β του Αρθ-1 του ίδιου Διατάγματος. (Για γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές οδούς ως και σε εγκαταλειμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές) 'Εχοντας υπόψη: 1. Το Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2. Τις διατάξεις του Αρθ-27 παρ.2 του Ν-1577/85 περί ΓΟΚ. 3. Τις διατάξεις του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ). 4. Την υπ' αρ.11850/239/5-11-99 αίτηση του κ. Κ. Π. 5. Την Γνωμ-9/69/30-3-00 του ΚΣΧΟΠ και επειδή ναι μεν το βάθος του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 50,0 μέτρα αλλά στη θέση που τοποθετείται το κτίριο (λόγω της αποστάσεως αυτού από τον άξονα της εθνικής οδού) το βάθος του γηπέδου είναι 15,00 μέτρα, οπότε καθίσταται μη οικοδομήσιμο (βλ.ΣΗΜ.ΣΥΝΤ), Αποφασίζουμε: Σε γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) μπορεί να ληφθεί ως βάθος του γηπέδου η η διάσταση αυτού στη θέση, που τοποθετείται υποχρεωτικά το κτίριο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/98) και να εφαρμοστούν οι μειωμένες αποστάσεις της παρ.5ββ του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) από τα όρια του γηπέδου, εφ' όσον βέβαια συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας του για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα αυτού.
    2 points
  3. Version 1.0.0

    371 downloads

    Τεχνικός Σχεδιασμός για αποστραγγιστικά έργα κτιριακών κατασκευών, υπογείων κατασκευών και έργων Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  4. δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 3579/18, η ΠΟΛ 1162/18, με τροποποιησεις στην ηλεκτρονικη υποβολη μισθωτηριων
    1 point
  5. Οι σημαντικές αλλαγές: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/41830
    1 point
  6. Γενικά ότι πρέπει να τακτοποιηθούν οι αυθαιρεσίες αυτό είναι σίγουρο. Τώρα ειδικά αν ενδιαφέρεσαι για συγκεκριμένη ΟΙ επειδή π.χ. έχει ενταχθεί στο εξοικονοπμώ ΙΙ και χρειάζεσαι ΕΕΜΚ , τότε τακτοποιείς αυτή τη συγκεκριμένη ΟΙ (για την όψη δεναπαιτείται συναίνεση αφού είναι ίδια σε όλες τις ΟΙ, (98 5.β). Μετά προχωράς σε ΕΕΜΚ, όπου είναι πιθανόν να σου ζητηθεί συναίνεση εαν η θερμοπρόσοψη, η η πιθανή τοποθέτηση αντλία θερμότητας μεταβάλει την όψη.
    1 point
  7. Ε τότε στον ακούμπησαν λίγο και σε πήρε ξώφαλτσα...
    1 point
  8. α ωραια, μαθαμε νεους τροπους προσληψης στο δημοσιο χωρις να φαινονται οτι εργαζονται σε αυτο. Λογικά εσύ δεν ανήκεις όυτε πληρώνεσαι από τον ΟΤΑ. Παρεχεις υπηρεσίες ως ελευθερος επαγγελματιας στον εργολάβο. Αν ειναι ετσι λοιπον δεν βλέπω καποιο κώλυμμα στο να μην μπορείς να υπογράψεις. Το αν πρέπει είναι άλλη κουβέντα. Ουσιαστικά τι έχεις συμφωνήσει και τι περιγράφεται στις μεταξύ σας συμβάσεις. Ωστόσο πρόσεχε με το τι υπογράφεις, γιατί η υπογραφή συνεπάγεται ευθύνες και υποχρεώσεις και τουλάχιστον θε πρέπει να αμοίβεσε ανάλογα....
    1 point
  9. Επομένως αφού δεν επαρκούν οι πλάγιες αποστάσεις δεν μπορείς να τοποθετήσεις την οικοδομή στο εκτός οικισμού τμήμα. Προφανώς δεν υπολογίζεις το συντελεστή δόμησης και κάλυψης σε όλη την έκταση του ακινήτου παρά μόνο στην επιφάνεια οικοπεδικού τμήματος που είναι εντός οικισμού. Δεν χρειάζεσαι καμιά απάντηση πολεοδομίας γι αυτό. Προχωράς τη μελέτη σου κανονικά.
    1 point
  10. Εγχειρίδιο Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα του προγράμματος Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ - Διαχείριση αίτησης μετά την Έκδοση της Απόφασης Υπαγωγής σελ. 11 στο τέλος: "Επιπλέον, για να είναι εφικτή η επιλογή του ΑΦΜ Μελετητή θα πρέπει ο μελετητής να έχει εγγραφεί επιτυχώς στο σύστημα, με βάση τη διαδικασία που ορίζεται στο Κεφάλαιο 3 του παρόντος." σελ. 29: "3 Σύνδεση ως Προμηθευτής/ Μελετητής"
    1 point
  11. Θεωρώ πως σε καλύπτει η εξαίρεση περί μη αύξησης των κατακόρυφων φορτίων >20%
    1 point
  12. Εφόσον υπάρχει σύσταση δεν χρειάζεται α ασχοληθείτε με τις υπόλοιπες ιδιοκτησίες. Τακτοποιείτε μόνο τη δική σας. Ωστόσο αν προχωρήσετε σε έκδοση άδειας στο τοπογραφικό διάγραμμα θα πρέπει να αποτυπώνεται ολόκληρο τα ακίνητο. Επίσης υπενθυμίζω ότι περίφραξη μπορεί να γίνει μόνο στα εξωτερικά όρια του ακινήτου και όχι στα θεωρητικά όρια μεταξύ των κάθετων ιδιοκτησιών.
    1 point
  13. Το ιδιο πραγμα λεμε, η διεισδυση αερα στα συρομενα ειναι μεγαλυτερη απ οτι στα ανοιγομενα... Ακριβως....λαμπαδες εννοω τα πλαινα.....φροντισε να ενημερωσεις εγκαιρως και τον αλουμινα πριν παρει τα μετρα....:)
    1 point
  14. συμφωνα με το ΝΣΚ, εάν και εφόσον Στον αιγιαλό μπορούν επίσης να τακτοποιηθούν αυθαίρετες κατασκευές υπό προϋποθέσεις. Πρώτον να πρόκειται για λιθόκτιστο κτίσμα που κατασκευάστηκε πριν την έναρξη ισχύος του ν.1337/1983 (επέκταση των πολεοδομικών σχεδίων, οικιστική ανάπτυξη και άλλες ρυθμίσεις), δεύτερον να υπήρχε παλαιότερη χάραξη της γραμμής αιγιαλού και τρίτον το λιθόκτιστο κτίσμα να βρισκόταν εκτός ζώνης αιγιαλού, σύμφωνα με την παλαιότερη χάραξή του. υγ ειναι η ΝΣΚ 232/2017 την οποια εκανε αποδεκτη ο υπουργος πριν μερικες μερες εδω http://www.airetos.gr/taktopoiisi-aythairetwn-se-aigialo-–-ti-orizei-gnwmodotisi-nsk-poy-apedexthi-o-stathakis-eggrafa.aspx
    1 point
  15. [οταν εχεις διηρημενη ιδιοκτησια, τα χιλιοστα δεν σε απασχολουν] κατα τα λοιπα, δες την ΠΟΛ 1237/14 https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/19856
    1 point
  16. @mafiosso τείνω να συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...από την άλλη για τόσο μικρή λεκάνη μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ορθολογική μέθοδο για την εκτίμηση της πλυμμηρικής παροχής με εμπειρικούς τύπους βάζοντας έναν ικανό συντελεστή ασφαλείας. Ψάξε στο ιντερνετ, υπάρχει πολλή βιβλιογραφία. Επίσης το ΠΔ του 74 που δίνει τις τεχνικές προδιαγραφές υδρολογικών μελετών (δεν θυμάμαι νούμερο, πάνε χρόνια, αλλά μπορεί να περιλαμβάνεται πλέον στο ΠΔ που σου δίνει παραπάνω ο Dimitris GM)
    1 point
  17. mafiosso: Συνάδελφε οι υδραυλικές μελέτες δεν είναι κάτι απλό που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε δεν έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο. Αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις τις αποτυπώσεις που χρειάζονται, απευθύνσου σε κάποιον μελετητή υδραυλικών έργων για να σου κάνει το υπόλοιπο κομμάτι της μελέτης. Αυτή είναι η άποψη μου για να μην ταλαιπωρηθείς και πολύ.
    1 point
  18. (ΦΕΚ Β΄ 428/15.02.2017) Τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης του περιεχομένου του φακέλου οριοθέτησης κατ' εφαρμογή της παραγράφου 5 του άρθρου 2 του ν. 4258/2014 - Διευκρινίσεις για την εφαρμογή της διαδικασίας οριοθέτησης.
    1 point
  19. Ν' ακούς πάντα το Δημήτρη! H έντονη γραμματοσειρά τροποποιήθηκε. yian Κανόνες Συμμετοχής 1. Επιδιώκουμε να είναι ευανάγνωστα τα κείμενα σε μηνύματα και τίτλους. Δεν κάνουμε κατάχρηση της έντονης (bold), πλάγιας (italics) και υπογραμμισμένης (underlined) γραφής γιατί τότε το κείμενό μας γίνεται κουραστικό και δίνουμε την εντύπωση ότι προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους τις απόψεις μας και όχι να παραθέσουμε απλώς τα επιχειρήματά μας.
    1 point
  20. στον Δημο θα πας...με την διακοπη και ολα οσα αναφερθηκαν πιο πανω
    1 point
  21. Α] το ΤΑΠ ειναι ο υπερ των Δημων "ΕΝΦΙΑ" Θεσπίσθηκε με ταυτοχρονη καταργηση του ΦΑΠ, τον οποίο μετα τον επανεφεραν και τον ονομασαν ΦΜΑΠ, μετα τον εβαλε ο Βενιζελος προσωρινα σαν ΕΕΤΗΔΕ και μετα ηθελαν να τον ονομασουν ΕΦΑΚ [ειδικο φορο ακινητων] αλλα τους προέκυπτε εκείνο το "Κ"........ και τους έπιασε μια "ντροπαλωσυνη"... και τον ονομασαν ΕΝΦΙΑ προσωρινα και, επειδη ως γνωστον, ουδεν μονιμωτερο του προσωρινου παρέμεινε μεχρι σημερα και τωρα ετοιμαζονται για νεα βαφτισια... [εξ αλλου, οταν ελεγαν θα καταργηθει, εννοουσαν οτι θα καταργηθει η ονομασια ΕΝΦΙΑ... κι οχι ο φορος...] Το ΤΑΠ καταβαλλεται για όλα τα κτισματα, ανεξαρτητα χρησης/κενου/μη ηλεκτροδοτουμενου, με καποιες εξαιρεσεις με το αρθρο 24 παρ. 7 του ν 2130/94, "Οι εξαιρέσεις ως προς το αντικείμενο του τέλους προβλέπονται στο δεύτερο μέρος της παραγράφου 7 του ως άνω άρθρου, σύμφωνα με τις διατάξεις της οποίας «απαλλάσσονται του ανωτέρω τέλους: α) Τα κτίσματα οικοδομής που ανεγείρεται, για μια επταετία από τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας ή μέχρι να εκμισθωθούν ή κατά οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθούν αυτά πριν από την πάροδο της επταετίας (...) β) Οι κοινόχρηστοι χώροι πολυκατοικιών και γ) Τα ακίνητα που έχουν χαρακτηριστεί: - Ως δημόσιοι χώροι ταφής (νεκροταφεία) - Ως διατηρητέα, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, και δεν ιδιοχρησιμοποιούνται ή δεν αποφέρουν εισόδημα. - Ως χώροι ιστορικών ή αρχαιολογικών μνημείων." Β] Τα δημοτικα τελη κλπ. εξαρτωνται απο την χρηση ή μη του ακινητου, αλλα πρεπει να ειδοποιηθει ο Δημος για την διακοπη του ρευματος, αλλως πεφτουμε στην παγιδα των Δημων που, πλέον, απαιτουν αναδρομικα τα παντα, λογω μη γνωστοποίησης της διακοπης. Εν οψει οτι ορισαν στον ν 4555/18, οτι, -τα "παληα" που ειναι κενα πρεπει να δηλωθουν στον Δημο εντος εξαμηνου -οσα μενουν κενα, απο τον Ιούλιο και μετα, πρεπει να δηλωνονται στον Δημο -η παραγραφη των δημοτικων τελων πηγε πλεον στην 20ετια, ενω πριν ηταν 5ετια. -και, για μην μπλεξετε περισσοτερο με τους Δημαρχους και να μην ξοδευτειτε σε ενστασεις/προσφυγες/επιτροπες και δεν συμμαζευεται... καλο θα ηταν να τηρηθει "το τυπικο" της δηλωσης διακοπης της ηλεκτροδοτησης στους Δημους. Μην τους δωσετε το δικαιωμα να σας βαλουν αναδρομικα και προστιμα. Αυτο περιμενουν.
    1 point
  22. (από μεταφορά. Pavlos33) Καλημέρα συνάδελφοι, ήθελα να σας ενημερώσω ότι το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ είναι ξανά διαθέσιμο για παραγγελίες αεροφωτογραφιών.
    1 point
  23. Συνέχισε να έχεις αυτή την "επιφύλαξη".... Σαχλαμάρες λένε στο ΤΕΕ Θράκης.....
    1 point
  24. Δε το διαψεύδω. Αλλά δεν μου προκύπτει κάπου απο τον νόμο. Για τον μειωτικό να το δεχθώ ότι δεν παίρνει αν και εχω επιφύλαξη αν και μια αποθήκη εξ ορισμού έχει βοηθητική χρήση αλλά παει στο.. Για την χρήση όμως έχω επιφύλαξη.
    1 point
  25. Προφανώς η στέγη δεν είναι αυθαιρεσία που μπορεί να υπαχθεί έτσι όπως το περιγράφεις. Το ερώτημα είναι αν δεν στο έλεγε ότι άλλαξε τη στέγη το 2014, θα ήξερες ότι το έκανε τότε; Έχεις αεροφωτογραφία από google που δείχνει τη διαφορετική στέγη σε δυο διαφορετικές ημερομηνίες; Πχ 2010 και μετά το 2011; Έχει περάσει από το δρόμο το street view και το δείχνει; Αν η απάντηση είναι όχι, τότε μια λύση θα ήταν μετά τη δική σου αποτύπωση να δηλωθεί το κτίσμα με τα σωστά τμ και με μια παλαιότητα όχι του 1973 αλλά κοντά στο 2011 οπότε να είναι κατά κάποιο τρόπο η πιο δυσμενής αντιμετώπιση. Νομιμοποίηση με Δ<15 μετρων δεν γίνεται Ακίνητο μερικώς τακτοποιημένο να το κάνει τι ο ιδιοκτήτης; Για καλό και για κακό ρίξε μα ματιά και στο τμήμα αυθαιρέτων της Πολεδομίας μήπως τρέχει ήδη πρόστιμο για το αυθαίρετο από καταγγελία.
    1 point
  26. Στον 4178 υπηρχε το 11/ε για τον νομεα και κατοχο χωρις τιτλους, εφοσον συντασονταν προσυμφωνο κλπκλπ Στη διαβουλευση του 4495 ειχε βελτιωθει και προέβλεπε το δικαιωμα για τον νομεα ή κατοχο χωρις τιτλους. Ηταν μια σωστη και απλη λυση, αλλά, σε "καποια" απο τις επομενες 4-5 επιτροπες που επεξεργασθηκαν τον 4495, δεν αρεσε. Οπως κατηργησαν στον 4495, για άγνωστους επίσης λόγους και το αρθρο 5 παρ. 2, για το δικαιωμα σε τακτοποίηση σε όσους ειχαν ποσοστό εξ αδιαιρετου σε ακινητα ανω των 4.000 τμ [και σε αυτο, η προταση στην διαβουλευση ηταν να ισχυει ανεξαρτητα εμβαδου δλδ και κατω απο 4 στρ.] Επομενως, μια αγωγη χρησικτησιας εναντιον του "διπλανου" μαζι με ενα πρακτικο συμβιβασμου οδηγει στην λύση του αρθρου 83 παρ.1
    1 point
  27. εξέτασες αν μπορεί να αγορασθούν 30 εκ από την όμορη ιδιοκτησία χωρίς να χάσει την αρτιότητα της?
    1 point
  28. καστήριο: ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑ Αριθ. Απόφασης: 1469 Ετος: 2014 Περίληψη Προσωρινή ρύθμιση κατάστασης - Συγκυριότητα ακινήτων - Νομιμοποίηση αυθαίρετων κτισμάτων - Σύμπραξη συγκυρίου - Υποβολή κοινής δήλωσης συγκυρίων ακινήτου -. Υποχρέωση συγκυρίου ακινήτου όπως συμπράξει με τον άλλον συγκύριο και να μην αρνηθεί να υποβάλει κοινή δήλωση για υπαγωγή του ακινήτου σε ευνοικές ρυθμίσεις για τη νομιμοποιήσή του, επειδή οι συνέπειες που θα επιφέρει η άρνησή του αυτή θα αποβούν ιδιαιτέρως δυσμενείς και για τους δύο, καθόσον πέραν του ότι δεν θα μπορέσουν να μεταβιβάσουν το ποσοστό συγκυριότητας που διαθέτουν με κανένα νόμιμο τρόπο, θα επιβαρυνθούν με σημαντικά πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων κτισμάτων ενώ θα ελεγχθεί και η ποινική ευθύνή τους όσο αφορά στις εν λόγω αυθαίρετες κατασκευές. Κείμενο Απόφασης ΑΠΟΦΑΣΗ 1469/2014 ΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ από τη Δικαστή Ευαγγελία Αρβανίτου, Πρόεδρο Πρωτοδικών, που ορίστηκε με κλήρωση, σύμφωνα με το νόμο, χωρίς Γραμματέα. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ δημόσια στο ακροατήριό του, στον Πειραιά, την 3η Ιουλίου 2014, για να δικάσει την υπ' αριθμ. εκθέσεως καταθέσεως 1151/2014 αίτηση, μεταξύ: ΤΟΥ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ : ...ο οποίος παραστάθηκε με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του, Ηλία Κοπανά, ο οποίος κατέθεσε σημείωμα. ΤΟΥ ΚΑΘ΄ΟΥ Η ΑΙΤΗΣΗ: ... ο οποίος παραστάθηκε αυτοπροσώπως. ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ δημόσια συζήτηση της αιτήσεως ο πληρεξούσιος δικηγόρος του αιτούντος και ο αυτοπροσώπως παριστάμενος καθ΄ου η αίτηση ανέπτυξαν προφορικώς τους ισχυρισμούς τους και ζήτησαν να γίνουν δεκτοί. ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Ο αιτών ισχυρίζεται ότι αυτός και ο καθ΄ ου η αίτηση τυγχάνουν συγκύριοι κατά ποσοστό ½ εξ αδιαιρέτου έκαστος αυτών ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο ... με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ, ότι το εν λόγω ακίνητο περιήλθε στην κυριότητα αυτών δυνάμει του με αριθμό 449003-05/8-4-2005 παραχωρητηρίου του Δημάρχου Περάματος, ότι το ως άνω ακίνητο διένειμαν άτυπα οι ήδη αντίδικοι καταρτίζοντας το από 29-5-2005 ιδιωτικό συμφωνητικό, επί του οποίου ήδη είχαν ανεγερθεί δυο κτίσματα, ότι το ένα εξ αυτών, αποτελούμενο από ημιυπόγειο, ισόγειο όροφο, πρώτο πάνω από το ισόγειο όροφο και δώμα, συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ., ανήκει στον αιτούντα και το έτερο, μια πάλαια οικία, και ένα δωμάτιο πάνω απ΄αυτήν, εμβαδού 90 τ.μ., ανήκει στον ήδη καθ΄ου, ότι ο ίδιος (αιτών)προτίθεται να υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 4178/2013 ήτοι στις ρυθμίσεις υπαγωγής στις αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγή χρήσης ώστε να νομιμοποιήσει το κτίσμα, στη χρήση του οποίου προβαίνει, ότι ο καθ΄ου αντιτίθεται να συμπράξει στην εν λόγω διαδικασία με συνέπεια να καθίσταται αδύνατη η υπαγωγή για το σύνολο των κτισμάτων τις ως άνω ρυθμίσεις καθόσον απαιτείται η σύμπραξη του ήδη καθ΄ου η αίτηση ως συγκυρίου εξ αδιαιρέτου λόγω του ποσοστού συγκυριότητας του επί του ως άνω ακινήτου κατά ποσοστό 50%, ότι ένεκα της εν λόγω άρνησης κινδυνεύει να απωλέσει τα ευεργετήματα που επιφυλάσσει ο νόμος τους υπαχθέντες στις ρυθμίσεις αυτού, επιβαρυνόμενος δε των προβλεπομένων χρηματικών πρόστιμων. Με αυτά τα περιστατικά και επικαλούμενος επείγουσα περίπτωση ζητεί να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα για τη ρύθμιση της κατάστασης και να υποχρεωθεί ο καθ' ου, ως συγκύριος ποσοστού ½ εξ αδιαιρέτου του ως άνω ακινήτου να συμπράξει με τον αιτούντα στην υποβολή της εκ του νόμου 4178/2013 άρθρο 11 αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών ενώπιον των αρμοδίων αρχών ώστε να υπαχθούν στις ρυθμίσεις αυτού τα ανεγερθέντα επί του ως άνω ακινήτου αυθαίρετα κτίσματα, άλλως σε περίπτωση άρνησης συμμόρφωσης αυτού να επιτραπεί στον ίδιο (αιτούντα) να προβεί σ΄όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τις αρμόδιες αρχές για την ως άνω αιτία με δαπάνες του καθ΄ου, να υποχρεωθεί ο καθ΄ου να ενεργήσει τα παραπάνω εντός πέντε ημερών από την επίδοση προς αυτόν της παρούσας απόφασης, να απειληθεί σε βάρος του χρηματική ποινή 500 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης, καθώς και να καταδικασθεί στην πληρωμή των δικαστικών του εξόδων. Η αίτηση αρμοδίως φέρεται προς εκδίκαση στο παρόν δικαστήριο που είναι καθ' ύλην και κατά τόπο αρμόδιο (αρθ. 683 ΚΠολΔ) κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων (άρθρ. 686 επ.ΚΠολ.Δ.) και είναι νόμιμη, στηριζόμενη στις διατάξεις των άρθρων 785, 788, 794 ΑΚ, 731-732 και 947 του ΚΠολΔ. Συνεπώς η αίτηση πρέπει να εξετασθεί περαιτέρω και ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα. Από την ένορκη κατάθεση του μάρτυρος... και της ανωμοτί εξέτασης του καθ΄ου η αίτηση και τα νομίμως επικαλούμενα και προσαγόμενα έγγραφα πιθανολογήθηκαν τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά: Οι διάδικοι τυγχάνουν συγκύριοι κατά ποσοστό ½ εξ αδιαιρέτου έκαστος αυτών ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο 449 με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ.. Το εν λόγω ακίνητο περιήλθε στην κυριότητα αυτών δυνάμει του με αριθμό ......-05/8-4-2005 παραχωρητηρίου του Δημάρχου Περάματος με αριθμό ΚΑΕΚ ........../0/0. Το ακίνητο αυτό διένειμαν άτυπα οι ήδη αντίδικοι καταρτίζοντας προς τούτο το από 29-5-2005 ιδιωτικό συμφωνητικό, επί του οποίου ήδη είχαν ανεγερθεί δυο κτίσματα, το ένα εξ αυτών, αποτελούμενο από ημιυπόγειο, ισόγειο όροφο, πρώτο πάνω από το ισόγειο όροφο και δώμα, συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ., που ανήκει στον αιτούντα και το έτερο, μια πάλαια οικία και ένα δωμάτιο πάνω απ΄αυτήν, εμβαδού 90 τ.μ., που ανήκει στον ήδη καθ΄ου. Οι εν λόγω κατασκευές τυγχάνουν στο σύνολό τους αυθαίρετες καθόσον η ανέγερση αυτών έλαβε χώρα δίχως την τήρηση της προβλεπόμενης νόμιμης διαδικασίας ήτοι της έκδοσης της απαιτούμενης εκ της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας άδειας ανέγερσης κτίσματος. Ο αιτών ζήτησε να υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 4178/2013 ήτοι στις ρυθμίσεις υπαγωγής στις αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγή χρήσης ώστε να νομιμοποιήσει το κτίσμα, στη χρήση του οποίου προβαίνει, επωφελούμενος των σχετικών διατάξεων. Πλην, όμως, δεν καθίσταται δυνατή η υπαγωγή αυτού στις ως άνω ρυθμίσεις καθόσον προς τούτο απαιτείται η σύμπραξη του ήδη καθ΄ου η αίτηση και συγκυρίου εξ αδιαιρέτου του ως άνω ακινήτου λόγω του ότι για την υπαγωγή απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να διαθέτει το 51% τουλάχιστον του δικαιώματος κυριότητας του προς υπαγωγής ακινήτου, περίσταση που εν προκειμένω δεν ισχύει , κατά τα ανωτέρω. Ο καθ΄ου η αίτηση , όμως αρνείται να συμπράξει στην τήρηση της ως άνω διαδικασίας επί της ουσίας δε αρνείται να συμμορφωθεί στις επιταγές του νόμου προβάλλοντας ως δικαιολογία ότι ο αδελφός του και ήδη αιτών δεν τήρησε τις υποσχέσεις που ανέλαβε σε προηγούμενο χρόνο με το ως άνω συμφωνητικό και δεν συναίνεσε στη σύσταση κάθετης ιδιοκτησίας επί του ως άνω ακινήτου ενώ λόγω του κτίσματος που ανήγειρε ο αιτών εξαντλήθηκε ο συντελεστής δόμησης με συνέπεια ο ίδιος καίτοι τυγχάνει συγκύριος του ως άνω ακινήτου κατά ποσοστό 50% να περιοριστεί το κτίσμα των 90 τ.μ. δίχως δυνατότητα ανέγερσης είτε επ΄αυτού είτε παρ΄αυτού. Οι εν λόγω αιτιάσεις ακόμη και αν τυγχάνουν αληθείς , δεν δύναται να αποτελέσουν νόμιμο δικαιολογητικό λόγο της μη σύμπραξης στην εν λόγω διαδικασία, καθόσον στην περίπτωση αυτή οι συνέπειες που θα επιφέρει η εν λογω στάση αυτού (καθ΄ου) θα αποβούν ιδιαιτέρως δυσμενείς για αμφότερους αυτών καθόσον πέραν του ότι δεν θα μπορέσουν να μεταβιβάσουν το ποσοστό συγκυριότητας που διαθέτουν με κανένα νόμιμο τρόπο, θα επιβαρυνθούν με σημαντικά πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων κτισμάτων ενώ θα ελεγχθεί και η ποινική ευθύνη αυτών όσο αφορά στις εν λόγω αυθαίρετες κατασκευές. Συνεπώς, εφόσον συντρέχει επείγουσα περίπτωση για την προσωρινή ρύθμιση της καταστάσεως που προέκυψε πρέπει η κρινόμενη αίτηση να γίνει δεκτή, ως βάσιμη και στην ουσία, να υποχρεωθεί ο καθ` ου τα ειδικότερα εκτιθεμένα στο διατακτικό με απειλή χρηματικής ποινής σε βάρος του για κάθε παραβίαση της απόφασης. Τα δικαστικά έξοδα των διαδίκων πρέπει να συμψηφιστούν λόγω της συγγενικής μεταξύ αυτών σχέσης (άρθρο 179 ΚπολΔ). ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΚΑΖΕΙ αντιμωλία των διαδίκων. ΔΕΧΕΤΑΙ την αίτηση. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τον καθ΄ου, ως συγκύριο ποσοστού ½ εξ αδιαιρέτου ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών Πειραιά ,στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο 449 με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ. και με αριθμό ΚΑΕΚ ........../0/0, να συμπράξει με τον αιτούντα στην υποβολή της εκ του νόμου 4.178/2013 άρθρο 11 αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών στις αρμόδιες αρχές ώστε να υπαχθούν στις ρυθμίσεις αυτού τα ανεγερθέντα επί του ως άνω ακινήτου αυθαίρετα κτίσματα, άλλως σε περίπτωση άρνησης συμμόρφωσης αυτού να επιτραπεί στον ίδιο (αιτούντα) να προβεί σ΄όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τις αρμόδιες αρχές για την ως άνω αιτία με δαπάνες του καθ΄ου. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τον καθ΄ου να ενεργήσει τα παραπάνω εντός πέντε ημερών από την επίδοση προς αυτόν της παρούσας απόφασης ΑΠΕΙΛΕΙ σε βάρος του καθ΄ου χρηματική ποινή, ύψους πενήντα (50,00) ευρώ, για κάθε παράβαση από μέρους του της παραπάνω υποχρέωσης του. ΣΥΜΨΗΦΙΖΕΙ τη μεταξύ των διαδίκων δικαστική δαπάνη. ΚΡΙΘΗΚΕ, αποφασίσθηκε και δημοσιεύθηκε στον Πειραιά στις σε δημόσια έκτακτη συνεδρίαση στο ακροατήριο του, χωρίς να παρίστανται οι διάδικοι και οι πληρεξούσιοι δικηγόροι αυτών. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.