Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      26.118


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.330


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/08/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Συγνώμη συν/φε αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά! Με την πρώτη παράγραφο προφανώς και μετρώνται όλοι απλά με την δεύτερη παράγραφο διευκρινίζεται ότι δεν προσμετρώνται π.χ τα πατάρια καταστημάτων που κατασκευάστηκαν νόμιμα με τον ΓΟΚ 73 και κατ' αυτόν τον ΓΟΚ δεν προσμετρούνταν στο σ.δ
    2 points
  2. Αναφέρεις δευτερεύοντα επαρχιακό δρόμο. Αν ισχύει, η απόσταση είναι 10 μ από τον άξονα. Αν είναι δευτερεύων εθνικός δρόμος η γραμμή δόμησης τοποθετείται 45 μ από τον άξονα και όχι λιγοτερο των 30 μ από το όριο της οδού και φυσικά ελέγχουμε που είναι το όριο απαλλοτρίωσης. Με την παρ.2 Αρθ-64 του Ν-3982/11 ΦΕΚ-143/Α/17-6-11 καταργούνται οι παρεκκλίσεις στους όρους δόμησης που προβλέπονται, για την εκτός σχεδίου δόμηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων, στο Αρθ-4 του ΠΔ/24-5-85, πλην της παρέκκλισης ύψους και με εξαίρεση τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας ι έως τις 17-6-11 ΑΡΘΡΟΝ-64 Ν 3982 (απόσπασμα) Καταργούμενες διατάξεις ΑΡΘΡΟΝ-64 Καταργούμενες διατάξεις "Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:" (...) 2. Οι παρεκκλίσεις στους όρους δόμησης που προβλέπονται για την εκτός σχεδίου πόλεως δόμηση βιομηχανικών εγκαταστάσεων σύμφωνα με τις διατάξεις του Αρθ-4 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/31-5-85) πλην της παρέκκλισης ύψους και με εξαίρεση τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί άδεια εγκατάστασης ή λειτουργίας μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος Για γηπεδα τριγωνικού σχήματος υπάρχουν τα παρακάτω: Αποφ-30604/4874/35/6-4-88 Εγκ-35/88 ( ΔΟΜΗΣΙΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ) Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων των κτισμάτων από τα όρια γηπέδου τριγωνικού σχήματος που έχει πρόσωπο σε κοινοτικό δρόμο και μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μέτρων 'Εχοντας υπόψη: 1) Τον Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2) Την Αποφ-73876/3693/20-11-87 για "μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημ. 'Εργων στον Γενικό Γραμματέα, Ειδικό Γραμματέα, στους Προϊσταμένους Δ/νσεων και Τμημάτων του ΥΠΕΧΩΔΕ ΦΕΚ-628/Β/25-11-87. 3) Τις διατάξεις του Aρθ-27 του ΓΟΚ/85. 4) Το Aρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 ΦΕΚ-270/Δ/85 σχετικά με την εκτός σχεδίου δόμηση. 5) Την από 15-1-88 ένσταση κ. Ν.Ε. και Κων.Π. 6) Την με αριθμ. 59/7/9-3-88 γνωμοδότηση του Κ. Συμβουλίου ΧΟΠ και επειδή ναι μεν το πρόσωπο του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 20,0 μ. αλλά λόγω της μορφής του γηπέδου (τριγωνικό σχήμα) αφήνοντας 15,0 μ. από τα όρια του γηπέδου δεν είναι οικοδομήσιμο. Αποφασίζουμε: 'Οτι για την εφαρμογή των διατάξεων της παρ.5 του Aρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) δύναται να ληφθεί υπόψη το σχήμα του γηπέδου και εάν αυτό καθίσταται μη οικοδομήσιμο, αφήνοντας την απόσταση των 15,0 μέτρων από τα όρια του γηπέδου, να τοποθετείται σε απόσταση μικρότερη των 15,0 μ. εφαρμόζοντας τις αποστάσεις που προβλέπονται από τα κατά παρέκκλιση άρτια γήπεδα, εφ'όσον βέβαια υπάρχουν οι προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας τους. Αποφ-38283/9/93 Εγκ-9/93. [ΙΣΧΥΕΙ απο 2-2-93] Σχετικά με την μείωση πλαγίων αποστάσεων σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος εκτός σχεδίου με μήκος προσώπου μεγαλύτερο των 20,0 μέτρων. 'Εχοντας υπόψη: 1) Τις διατάξεις του Αρθ-27 του ΓΟΚ/85. 2) Το Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ), σχετικά με την εκτός σχεδίου δόμηση. 3) Την από 25-9-92 αίτηση - αντίρρηση του κ. Γεωργ. Νάνου. 4) Την Εγκ-35/88 της τέως Γ4/β Αρ.πρ.οικ-30604/4874/5-4-88 . 5) Την με αρ.Γνωμ-709/37/21-10-92 του Κεντρικού ΣΧΟΠ. Αποφασίζουμε 'Οτι η παρέκκλιση της πλάγιας απόστασης σε 2,50 μ. λόγω σχήματος του γηπέδου και μη εξαντλήσεως του επιτρεπομένου ποσοστού καλύψεως αυτού είναι δυνατόν να εγκριθεί από τον συνδυασμό των διατάξεων του ΠΔ/24-5-85 και της Εγκ-35/88 εφ'όσον το γήπεδο έχει δημιουργηθεί πριν από τις 12-11-62". Αλλά επειδή από ότι φαίνεται το πρόβλημα είναι το βάθος και όχι τα πλάγια όρια υπάρχει και το παρακάτω το οποίο νομίζω ότι θα πρέπει να γίνει αποδεκτό αφού σε γήπεδο τριγωνικού σχήματος θα μπορούσε να θεωρηθεί η κάθετη απόσταση από το κτίριο μέχρι το πίσω όριο ως η μέτρηση της οπίσθιας απόστασης με δεδομένο ότι οι πλάγιες αποστάσεις είναι 10 μ. Δηλαδη μήπως θα μπορούσε να γίνει δεκτό από την ΥΔΟΜ ότι δεν γίνεται χρήση παρέκκλισης ελάχιστης απόστασης 5 μ από τα πλάγια όρια, αλλά λόγω σχήματος γηπέδου (τριγωνικό) η οπίσθια απόσταση (όχι η πλάγια) να θεωρηθεί ότι δεν εμπίπτει στις καταργηθείσες παρεκκλίσεις. Στις παρεκκλίσεις του άρθρου 4 παρ 5 έγραφε προ κατάργησής τους ότι 5. Οι όροι και περιορισμοί δόμησης των γηπέδων για την ανέγερση βιομηχανικών εγκαταστάσεων καθορίζονται ως εξής: α) Ελάχιστες αποστάσεις των κτιρίων ή εγκαταστάσεων από τα όρια του γηπέδου δέκα (10) μέτρα. "αα) Κατά παρέκκλιση της παραπάνω διατάξεως, εάν μετά την τήρηση της αποστάσεως των 10,0 μ. δεν είναι δυνατή η οικοδόμηση, οι αποστάσεις των κτιρίων από τα όρια του γηπέδου ορίζονται ως κατωτέρω: - Για γήπεδα που βρίσκονται εντός της ζώνης των πόλεων ή οικισμών τα οποία είχαν μέχρι 27-4-77 ελάχιστο εμβαδόν 2000 τ.μ. η απόσταση του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζεται σε 5,0. - Για γήπεδα, όπως αυτά ορίζονται από το εδάφιο β της παρ.2 του άρθρου 1, οι αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σύμφωνα με το εδάφιο ββ της παρ.5 του άρθρου 1 του παρόντος. - Για γήπεδα άρτια κατά τον κανόνα, τα οποία προϋφίστανται της 31-5-85 οι πλάγιες αποστάσεις του κτιρίου από τα όρια του γηπέδου ορίζονται σε 5,0 μ. Το μέγιστο πλάτος του κτιρίου στις παραπάνω περιπτώσεις δεν πρέπει να υπερβαίνει τα δέκα (10) μέτρα". Εγκ-83808/33/00 Δόμηση εκτός σχεδίου Εγκ-33/00 ΔΟΚΚ Δυνατότητα εφαρμογής παρέκκλισης ως προς τις αποστάσεις, της παρ.5α του Αρθρον-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85), από τα όρια γηπέδου για την ανέγερση κτιρίου σε κατά κανόνα άρτιο γήπεδο της παρ.1β του Αρθ-1 του ίδιου Διατάγματος. (Για γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές οδούς ως και σε εγκαταλειμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές) 'Εχοντας υπόψη: 1. Το Ν-1558/85 "Κυβέρνηση και Κυβερνητικά 'Οργανα". 2. Τις διατάξεις του Αρθ-27 παρ.2 του Ν-1577/85 περί ΓΟΚ. 3. Τις διατάξεις του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85 ). 4. Την υπ' αρ.11850/239/5-11-99 αίτηση του κ. Κ. Π. 5. Την Γνωμ-9/69/30-3-00 του ΚΣΧΟΠ και επειδή ναι μεν το βάθος του γηπέδου είναι μεγαλύτερο των 50,0 μέτρα αλλά στη θέση που τοποθετείται το κτίριο (λόγω της αποστάσεως αυτού από τον άξονα της εθνικής οδού) το βάθος του γηπέδου είναι 15,00 μέτρα, οπότε καθίσταται μη οικοδομήσιμο (βλ.ΣΗΜ.ΣΥΝΤ), Αποφασίζουμε: Σε γήπεδα της παρ.1β του Αρθ-1 του ΠΔ/24-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) μπορεί να ληφθεί ως βάθος του γηπέδου η η διάσταση αυτού στη θέση, που τοποθετείται υποχρεωτικά το κτίριο, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ-209/98 (ΦΕΚ-169/Α/98) και να εφαρμοστούν οι μειωμένες αποστάσεις της παρ.5ββ του Αρθ-1 του ΠΔ-24/31-5-85 (ΦΕΚ-270/Δ/85) από τα όρια του γηπέδου, εφ' όσον βέβαια συντρέχουν οι σχετικές προϋποθέσεις του χρόνου δημιουργίας του για την κατά παρέκκλιση αρτιότητα αυτού.
    2 points
  3. Version 1.0.0

    374 downloads

    Τεχνικός Σχεδιασμός για αποστραγγιστικά έργα κτιριακών κατασκευών, υπογείων κατασκευών και έργων Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  4. δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 3579/18, η ΠΟΛ 1162/18, με τροποποιησεις στην ηλεκτρονικη υποβολη μισθωτηριων
    1 point
  5. Οι σημαντικές αλλαγές: https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/41830
    1 point
  6. Γενικά ότι πρέπει να τακτοποιηθούν οι αυθαιρεσίες αυτό είναι σίγουρο. Τώρα ειδικά αν ενδιαφέρεσαι για συγκεκριμένη ΟΙ επειδή π.χ. έχει ενταχθεί στο εξοικονοπμώ ΙΙ και χρειάζεσαι ΕΕΜΚ , τότε τακτοποιείς αυτή τη συγκεκριμένη ΟΙ (για την όψη δεναπαιτείται συναίνεση αφού είναι ίδια σε όλες τις ΟΙ, (98 5.β). Μετά προχωράς σε ΕΕΜΚ, όπου είναι πιθανόν να σου ζητηθεί συναίνεση εαν η θερμοπρόσοψη, η η πιθανή τοποθέτηση αντλία θερμότητας μεταβάλει την όψη.
    1 point
  7. Ε τότε στον ακούμπησαν λίγο και σε πήρε ξώφαλτσα...
    1 point
  8. α ωραια, μαθαμε νεους τροπους προσληψης στο δημοσιο χωρις να φαινονται οτι εργαζονται σε αυτο. Λογικά εσύ δεν ανήκεις όυτε πληρώνεσαι από τον ΟΤΑ. Παρεχεις υπηρεσίες ως ελευθερος επαγγελματιας στον εργολάβο. Αν ειναι ετσι λοιπον δεν βλέπω καποιο κώλυμμα στο να μην μπορείς να υπογράψεις. Το αν πρέπει είναι άλλη κουβέντα. Ουσιαστικά τι έχεις συμφωνήσει και τι περιγράφεται στις μεταξύ σας συμβάσεις. Ωστόσο πρόσεχε με το τι υπογράφεις, γιατί η υπογραφή συνεπάγεται ευθύνες και υποχρεώσεις και τουλάχιστον θε πρέπει να αμοίβεσε ανάλογα....
    1 point
  9. Επομένως αφού δεν επαρκούν οι πλάγιες αποστάσεις δεν μπορείς να τοποθετήσεις την οικοδομή στο εκτός οικισμού τμήμα. Προφανώς δεν υπολογίζεις το συντελεστή δόμησης και κάλυψης σε όλη την έκταση του ακινήτου παρά μόνο στην επιφάνεια οικοπεδικού τμήματος που είναι εντός οικισμού. Δεν χρειάζεσαι καμιά απάντηση πολεοδομίας γι αυτό. Προχωράς τη μελέτη σου κανονικά.
    1 point
  10. Εγχειρίδιο Εισαγωγής Στοιχείων στο Πληροφοριακό Σύστημα του προγράμματος Εξοικονόμηση Κατ’ Οίκον ΙΙ - Διαχείριση αίτησης μετά την Έκδοση της Απόφασης Υπαγωγής σελ. 11 στο τέλος: "Επιπλέον, για να είναι εφικτή η επιλογή του ΑΦΜ Μελετητή θα πρέπει ο μελετητής να έχει εγγραφεί επιτυχώς στο σύστημα, με βάση τη διαδικασία που ορίζεται στο Κεφάλαιο 3 του παρόντος." σελ. 29: "3 Σύνδεση ως Προμηθευτής/ Μελετητής"
    1 point
  11. Θεωρώ πως σε καλύπτει η εξαίρεση περί μη αύξησης των κατακόρυφων φορτίων >20%
    1 point
  12. Εφόσον υπάρχει σύσταση δεν χρειάζεται α ασχοληθείτε με τις υπόλοιπες ιδιοκτησίες. Τακτοποιείτε μόνο τη δική σας. Ωστόσο αν προχωρήσετε σε έκδοση άδειας στο τοπογραφικό διάγραμμα θα πρέπει να αποτυπώνεται ολόκληρο τα ακίνητο. Επίσης υπενθυμίζω ότι περίφραξη μπορεί να γίνει μόνο στα εξωτερικά όρια του ακινήτου και όχι στα θεωρητικά όρια μεταξύ των κάθετων ιδιοκτησιών.
    1 point
  13. Το ιδιο πραγμα λεμε, η διεισδυση αερα στα συρομενα ειναι μεγαλυτερη απ οτι στα ανοιγομενα... Ακριβως....λαμπαδες εννοω τα πλαινα.....φροντισε να ενημερωσεις εγκαιρως και τον αλουμινα πριν παρει τα μετρα....:)
    1 point
  14. συμφωνα με το ΝΣΚ, εάν και εφόσον Στον αιγιαλό μπορούν επίσης να τακτοποιηθούν αυθαίρετες κατασκευές υπό προϋποθέσεις. Πρώτον να πρόκειται για λιθόκτιστο κτίσμα που κατασκευάστηκε πριν την έναρξη ισχύος του ν.1337/1983 (επέκταση των πολεοδομικών σχεδίων, οικιστική ανάπτυξη και άλλες ρυθμίσεις), δεύτερον να υπήρχε παλαιότερη χάραξη της γραμμής αιγιαλού και τρίτον το λιθόκτιστο κτίσμα να βρισκόταν εκτός ζώνης αιγιαλού, σύμφωνα με την παλαιότερη χάραξή του. υγ ειναι η ΝΣΚ 232/2017 την οποια εκανε αποδεκτη ο υπουργος πριν μερικες μερες εδω http://www.airetos.gr/taktopoiisi-aythairetwn-se-aigialo-–-ti-orizei-gnwmodotisi-nsk-poy-apedexthi-o-stathakis-eggrafa.aspx
    1 point
  15. [οταν εχεις διηρημενη ιδιοκτησια, τα χιλιοστα δεν σε απασχολουν] κατα τα λοιπα, δες την ΠΟΛ 1237/14 https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/19856
    1 point
  16. @mafiosso τείνω να συμφωνήσω με τον συνάδελφο παραπάνω...από την άλλη για τόσο μικρή λεκάνη μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ορθολογική μέθοδο για την εκτίμηση της πλυμμηρικής παροχής με εμπειρικούς τύπους βάζοντας έναν ικανό συντελεστή ασφαλείας. Ψάξε στο ιντερνετ, υπάρχει πολλή βιβλιογραφία. Επίσης το ΠΔ του 74 που δίνει τις τεχνικές προδιαγραφές υδρολογικών μελετών (δεν θυμάμαι νούμερο, πάνε χρόνια, αλλά μπορεί να περιλαμβάνεται πλέον στο ΠΔ που σου δίνει παραπάνω ο Dimitris GM)
    1 point
  17. mafiosso: Συνάδελφε οι υδραυλικές μελέτες δεν είναι κάτι απλό που μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε δεν έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο. Αν νομίζεις ότι μπορείς να κάνεις τις αποτυπώσεις που χρειάζονται, απευθύνσου σε κάποιον μελετητή υδραυλικών έργων για να σου κάνει το υπόλοιπο κομμάτι της μελέτης. Αυτή είναι η άποψη μου για να μην ταλαιπωρηθείς και πολύ.
    1 point
  18. (ΦΕΚ Β΄ 428/15.02.2017) Τεχνικές προδιαγραφές σύνταξης του περιεχομένου του φακέλου οριοθέτησης κατ' εφαρμογή της παραγράφου 5 του άρθρου 2 του ν. 4258/2014 - Διευκρινίσεις για την εφαρμογή της διαδικασίας οριοθέτησης.
    1 point
  19. Ν' ακούς πάντα το Δημήτρη! H έντονη γραμματοσειρά τροποποιήθηκε. yian Κανόνες Συμμετοχής 1. Επιδιώκουμε να είναι ευανάγνωστα τα κείμενα σε μηνύματα και τίτλους. Δεν κάνουμε κατάχρηση της έντονης (bold), πλάγιας (italics) και υπογραμμισμένης (underlined) γραφής γιατί τότε το κείμενό μας γίνεται κουραστικό και δίνουμε την εντύπωση ότι προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους τις απόψεις μας και όχι να παραθέσουμε απλώς τα επιχειρήματά μας.
    1 point
  20. στον Δημο θα πας...με την διακοπη και ολα οσα αναφερθηκαν πιο πανω
    1 point
  21. Α] το ΤΑΠ ειναι ο υπερ των Δημων "ΕΝΦΙΑ" Θεσπίσθηκε με ταυτοχρονη καταργηση του ΦΑΠ, τον οποίο μετα τον επανεφεραν και τον ονομασαν ΦΜΑΠ, μετα τον εβαλε ο Βενιζελος προσωρινα σαν ΕΕΤΗΔΕ και μετα ηθελαν να τον ονομασουν ΕΦΑΚ [ειδικο φορο ακινητων] αλλα τους προέκυπτε εκείνο το "Κ"........ και τους έπιασε μια "ντροπαλωσυνη"... και τον ονομασαν ΕΝΦΙΑ προσωρινα και, επειδη ως γνωστον, ουδεν μονιμωτερο του προσωρινου παρέμεινε μεχρι σημερα και τωρα ετοιμαζονται για νεα βαφτισια... [εξ αλλου, οταν ελεγαν θα καταργηθει, εννοουσαν οτι θα καταργηθει η ονομασια ΕΝΦΙΑ... κι οχι ο φορος...] Το ΤΑΠ καταβαλλεται για όλα τα κτισματα, ανεξαρτητα χρησης/κενου/μη ηλεκτροδοτουμενου, με καποιες εξαιρεσεις με το αρθρο 24 παρ. 7 του ν 2130/94, "Οι εξαιρέσεις ως προς το αντικείμενο του τέλους προβλέπονται στο δεύτερο μέρος της παραγράφου 7 του ως άνω άρθρου, σύμφωνα με τις διατάξεις της οποίας «απαλλάσσονται του ανωτέρω τέλους: α) Τα κτίσματα οικοδομής που ανεγείρεται, για μια επταετία από τη χορήγηση της οικοδομικής άδειας ή μέχρι να εκμισθωθούν ή κατά οποιονδήποτε τρόπο χρησιμοποιηθούν αυτά πριν από την πάροδο της επταετίας (...) β) Οι κοινόχρηστοι χώροι πολυκατοικιών και γ) Τα ακίνητα που έχουν χαρακτηριστεί: - Ως δημόσιοι χώροι ταφής (νεκροταφεία) - Ως διατηρητέα, με απόφαση του αρμόδιου Υπουργού, και δεν ιδιοχρησιμοποιούνται ή δεν αποφέρουν εισόδημα. - Ως χώροι ιστορικών ή αρχαιολογικών μνημείων." Β] Τα δημοτικα τελη κλπ. εξαρτωνται απο την χρηση ή μη του ακινητου, αλλα πρεπει να ειδοποιηθει ο Δημος για την διακοπη του ρευματος, αλλως πεφτουμε στην παγιδα των Δημων που, πλέον, απαιτουν αναδρομικα τα παντα, λογω μη γνωστοποίησης της διακοπης. Εν οψει οτι ορισαν στον ν 4555/18, οτι, -τα "παληα" που ειναι κενα πρεπει να δηλωθουν στον Δημο εντος εξαμηνου -οσα μενουν κενα, απο τον Ιούλιο και μετα, πρεπει να δηλωνονται στον Δημο -η παραγραφη των δημοτικων τελων πηγε πλεον στην 20ετια, ενω πριν ηταν 5ετια. -και, για μην μπλεξετε περισσοτερο με τους Δημαρχους και να μην ξοδευτειτε σε ενστασεις/προσφυγες/επιτροπες και δεν συμμαζευεται... καλο θα ηταν να τηρηθει "το τυπικο" της δηλωσης διακοπης της ηλεκτροδοτησης στους Δημους. Μην τους δωσετε το δικαιωμα να σας βαλουν αναδρομικα και προστιμα. Αυτο περιμενουν.
    1 point
  22. (από μεταφορά. Pavlos33) Καλημέρα συνάδελφοι, ήθελα να σας ενημερώσω ότι το ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ είναι ξανά διαθέσιμο για παραγγελίες αεροφωτογραφιών.
    1 point
  23. Συνέχισε να έχεις αυτή την "επιφύλαξη".... Σαχλαμάρες λένε στο ΤΕΕ Θράκης.....
    1 point
  24. Δε το διαψεύδω. Αλλά δεν μου προκύπτει κάπου απο τον νόμο. Για τον μειωτικό να το δεχθώ ότι δεν παίρνει αν και εχω επιφύλαξη αν και μια αποθήκη εξ ορισμού έχει βοηθητική χρήση αλλά παει στο.. Για την χρήση όμως έχω επιφύλαξη.
    1 point
  25. Προφανώς η στέγη δεν είναι αυθαιρεσία που μπορεί να υπαχθεί έτσι όπως το περιγράφεις. Το ερώτημα είναι αν δεν στο έλεγε ότι άλλαξε τη στέγη το 2014, θα ήξερες ότι το έκανε τότε; Έχεις αεροφωτογραφία από google που δείχνει τη διαφορετική στέγη σε δυο διαφορετικές ημερομηνίες; Πχ 2010 και μετά το 2011; Έχει περάσει από το δρόμο το street view και το δείχνει; Αν η απάντηση είναι όχι, τότε μια λύση θα ήταν μετά τη δική σου αποτύπωση να δηλωθεί το κτίσμα με τα σωστά τμ και με μια παλαιότητα όχι του 1973 αλλά κοντά στο 2011 οπότε να είναι κατά κάποιο τρόπο η πιο δυσμενής αντιμετώπιση. Νομιμοποίηση με Δ<15 μετρων δεν γίνεται Ακίνητο μερικώς τακτοποιημένο να το κάνει τι ο ιδιοκτήτης; Για καλό και για κακό ρίξε μα ματιά και στο τμήμα αυθαιρέτων της Πολεδομίας μήπως τρέχει ήδη πρόστιμο για το αυθαίρετο από καταγγελία.
    1 point
  26. Στον 4178 υπηρχε το 11/ε για τον νομεα και κατοχο χωρις τιτλους, εφοσον συντασονταν προσυμφωνο κλπκλπ Στη διαβουλευση του 4495 ειχε βελτιωθει και προέβλεπε το δικαιωμα για τον νομεα ή κατοχο χωρις τιτλους. Ηταν μια σωστη και απλη λυση, αλλά, σε "καποια" απο τις επομενες 4-5 επιτροπες που επεξεργασθηκαν τον 4495, δεν αρεσε. Οπως κατηργησαν στον 4495, για άγνωστους επίσης λόγους και το αρθρο 5 παρ. 2, για το δικαιωμα σε τακτοποίηση σε όσους ειχαν ποσοστό εξ αδιαιρετου σε ακινητα ανω των 4.000 τμ [και σε αυτο, η προταση στην διαβουλευση ηταν να ισχυει ανεξαρτητα εμβαδου δλδ και κατω απο 4 στρ.] Επομενως, μια αγωγη χρησικτησιας εναντιον του "διπλανου" μαζι με ενα πρακτικο συμβιβασμου οδηγει στην λύση του αρθρου 83 παρ.1
    1 point
  27. εξέτασες αν μπορεί να αγορασθούν 30 εκ από την όμορη ιδιοκτησία χωρίς να χάσει την αρτιότητα της?
    1 point
  28. καστήριο: ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑ Αριθ. Απόφασης: 1469 Ετος: 2014 Περίληψη Προσωρινή ρύθμιση κατάστασης - Συγκυριότητα ακινήτων - Νομιμοποίηση αυθαίρετων κτισμάτων - Σύμπραξη συγκυρίου - Υποβολή κοινής δήλωσης συγκυρίων ακινήτου -. Υποχρέωση συγκυρίου ακινήτου όπως συμπράξει με τον άλλον συγκύριο και να μην αρνηθεί να υποβάλει κοινή δήλωση για υπαγωγή του ακινήτου σε ευνοικές ρυθμίσεις για τη νομιμοποιήσή του, επειδή οι συνέπειες που θα επιφέρει η άρνησή του αυτή θα αποβούν ιδιαιτέρως δυσμενείς και για τους δύο, καθόσον πέραν του ότι δεν θα μπορέσουν να μεταβιβάσουν το ποσοστό συγκυριότητας που διαθέτουν με κανένα νόμιμο τρόπο, θα επιβαρυνθούν με σημαντικά πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων κτισμάτων ενώ θα ελεγχθεί και η ποινική ευθύνή τους όσο αφορά στις εν λόγω αυθαίρετες κατασκευές. Κείμενο Απόφασης ΑΠΟΦΑΣΗ 1469/2014 ΤΟ ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΗΚΕ από τη Δικαστή Ευαγγελία Αρβανίτου, Πρόεδρο Πρωτοδικών, που ορίστηκε με κλήρωση, σύμφωνα με το νόμο, χωρίς Γραμματέα. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕ δημόσια στο ακροατήριό του, στον Πειραιά, την 3η Ιουλίου 2014, για να δικάσει την υπ' αριθμ. εκθέσεως καταθέσεως 1151/2014 αίτηση, μεταξύ: ΤΟΥ ΑΙΤΟΥΝΤΟΣ : ...ο οποίος παραστάθηκε με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του, Ηλία Κοπανά, ο οποίος κατέθεσε σημείωμα. ΤΟΥ ΚΑΘ΄ΟΥ Η ΑΙΤΗΣΗ: ... ο οποίος παραστάθηκε αυτοπροσώπως. ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ δημόσια συζήτηση της αιτήσεως ο πληρεξούσιος δικηγόρος του αιτούντος και ο αυτοπροσώπως παριστάμενος καθ΄ου η αίτηση ανέπτυξαν προφορικώς τους ισχυρισμούς τους και ζήτησαν να γίνουν δεκτοί. ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ Ο αιτών ισχυρίζεται ότι αυτός και ο καθ΄ ου η αίτηση τυγχάνουν συγκύριοι κατά ποσοστό ½ εξ αδιαιρέτου έκαστος αυτών ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο ... με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ, ότι το εν λόγω ακίνητο περιήλθε στην κυριότητα αυτών δυνάμει του με αριθμό 449003-05/8-4-2005 παραχωρητηρίου του Δημάρχου Περάματος, ότι το ως άνω ακίνητο διένειμαν άτυπα οι ήδη αντίδικοι καταρτίζοντας το από 29-5-2005 ιδιωτικό συμφωνητικό, επί του οποίου ήδη είχαν ανεγερθεί δυο κτίσματα, ότι το ένα εξ αυτών, αποτελούμενο από ημιυπόγειο, ισόγειο όροφο, πρώτο πάνω από το ισόγειο όροφο και δώμα, συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ., ανήκει στον αιτούντα και το έτερο, μια πάλαια οικία, και ένα δωμάτιο πάνω απ΄αυτήν, εμβαδού 90 τ.μ., ανήκει στον ήδη καθ΄ου, ότι ο ίδιος (αιτών)προτίθεται να υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 4178/2013 ήτοι στις ρυθμίσεις υπαγωγής στις αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγή χρήσης ώστε να νομιμοποιήσει το κτίσμα, στη χρήση του οποίου προβαίνει, ότι ο καθ΄ου αντιτίθεται να συμπράξει στην εν λόγω διαδικασία με συνέπεια να καθίσταται αδύνατη η υπαγωγή για το σύνολο των κτισμάτων τις ως άνω ρυθμίσεις καθόσον απαιτείται η σύμπραξη του ήδη καθ΄ου η αίτηση ως συγκυρίου εξ αδιαιρέτου λόγω του ποσοστού συγκυριότητας του επί του ως άνω ακινήτου κατά ποσοστό 50%, ότι ένεκα της εν λόγω άρνησης κινδυνεύει να απωλέσει τα ευεργετήματα που επιφυλάσσει ο νόμος τους υπαχθέντες στις ρυθμίσεις αυτού, επιβαρυνόμενος δε των προβλεπομένων χρηματικών πρόστιμων. Με αυτά τα περιστατικά και επικαλούμενος επείγουσα περίπτωση ζητεί να ληφθούν ασφαλιστικά μέτρα για τη ρύθμιση της κατάστασης και να υποχρεωθεί ο καθ' ου, ως συγκύριος ποσοστού ½ εξ αδιαιρέτου του ως άνω ακινήτου να συμπράξει με τον αιτούντα στην υποβολή της εκ του νόμου 4178/2013 άρθρο 11 αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών ενώπιον των αρμοδίων αρχών ώστε να υπαχθούν στις ρυθμίσεις αυτού τα ανεγερθέντα επί του ως άνω ακινήτου αυθαίρετα κτίσματα, άλλως σε περίπτωση άρνησης συμμόρφωσης αυτού να επιτραπεί στον ίδιο (αιτούντα) να προβεί σ΄όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τις αρμόδιες αρχές για την ως άνω αιτία με δαπάνες του καθ΄ου, να υποχρεωθεί ο καθ΄ου να ενεργήσει τα παραπάνω εντός πέντε ημερών από την επίδοση προς αυτόν της παρούσας απόφασης, να απειληθεί σε βάρος του χρηματική ποινή 500 ευρώ για κάθε παράβαση της απόφασης, καθώς και να καταδικασθεί στην πληρωμή των δικαστικών του εξόδων. Η αίτηση αρμοδίως φέρεται προς εκδίκαση στο παρόν δικαστήριο που είναι καθ' ύλην και κατά τόπο αρμόδιο (αρθ. 683 ΚΠολΔ) κατά τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων (άρθρ. 686 επ.ΚΠολ.Δ.) και είναι νόμιμη, στηριζόμενη στις διατάξεις των άρθρων 785, 788, 794 ΑΚ, 731-732 και 947 του ΚΠολΔ. Συνεπώς η αίτηση πρέπει να εξετασθεί περαιτέρω και ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα. Από την ένορκη κατάθεση του μάρτυρος... και της ανωμοτί εξέτασης του καθ΄ου η αίτηση και τα νομίμως επικαλούμενα και προσαγόμενα έγγραφα πιθανολογήθηκαν τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά: Οι διάδικοι τυγχάνουν συγκύριοι κατά ποσοστό ½ εξ αδιαιρέτου έκαστος αυτών ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο 449 με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ.. Το εν λόγω ακίνητο περιήλθε στην κυριότητα αυτών δυνάμει του με αριθμό ......-05/8-4-2005 παραχωρητηρίου του Δημάρχου Περάματος με αριθμό ΚΑΕΚ ........../0/0. Το ακίνητο αυτό διένειμαν άτυπα οι ήδη αντίδικοι καταρτίζοντας προς τούτο το από 29-5-2005 ιδιωτικό συμφωνητικό, επί του οποίου ήδη είχαν ανεγερθεί δυο κτίσματα, το ένα εξ αυτών, αποτελούμενο από ημιυπόγειο, ισόγειο όροφο, πρώτο πάνω από το ισόγειο όροφο και δώμα, συνολικής επιφάνειας 190 τ.μ., που ανήκει στον αιτούντα και το έτερο, μια πάλαια οικία και ένα δωμάτιο πάνω απ΄αυτήν, εμβαδού 90 τ.μ., που ανήκει στον ήδη καθ΄ου. Οι εν λόγω κατασκευές τυγχάνουν στο σύνολό τους αυθαίρετες καθόσον η ανέγερση αυτών έλαβε χώρα δίχως την τήρηση της προβλεπόμενης νόμιμης διαδικασίας ήτοι της έκδοσης της απαιτούμενης εκ της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας άδειας ανέγερσης κτίσματος. Ο αιτών ζήτησε να υπαχθεί στις διατάξεις του ν. 4178/2013 ήτοι στις ρυθμίσεις υπαγωγής στις αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγή χρήσης ώστε να νομιμοποιήσει το κτίσμα, στη χρήση του οποίου προβαίνει, επωφελούμενος των σχετικών διατάξεων. Πλην, όμως, δεν καθίσταται δυνατή η υπαγωγή αυτού στις ως άνω ρυθμίσεις καθόσον προς τούτο απαιτείται η σύμπραξη του ήδη καθ΄ου η αίτηση και συγκυρίου εξ αδιαιρέτου του ως άνω ακινήτου λόγω του ότι για την υπαγωγή απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να διαθέτει το 51% τουλάχιστον του δικαιώματος κυριότητας του προς υπαγωγής ακινήτου, περίσταση που εν προκειμένω δεν ισχύει , κατά τα ανωτέρω. Ο καθ΄ου η αίτηση , όμως αρνείται να συμπράξει στην τήρηση της ως άνω διαδικασίας επί της ουσίας δε αρνείται να συμμορφωθεί στις επιταγές του νόμου προβάλλοντας ως δικαιολογία ότι ο αδελφός του και ήδη αιτών δεν τήρησε τις υποσχέσεις που ανέλαβε σε προηγούμενο χρόνο με το ως άνω συμφωνητικό και δεν συναίνεσε στη σύσταση κάθετης ιδιοκτησίας επί του ως άνω ακινήτου ενώ λόγω του κτίσματος που ανήγειρε ο αιτών εξαντλήθηκε ο συντελεστής δόμησης με συνέπεια ο ίδιος καίτοι τυγχάνει συγκύριος του ως άνω ακινήτου κατά ποσοστό 50% να περιοριστεί το κτίσμα των 90 τ.μ. δίχως δυνατότητα ανέγερσης είτε επ΄αυτού είτε παρ΄αυτού. Οι εν λόγω αιτιάσεις ακόμη και αν τυγχάνουν αληθείς , δεν δύναται να αποτελέσουν νόμιμο δικαιολογητικό λόγο της μη σύμπραξης στην εν λόγω διαδικασία, καθόσον στην περίπτωση αυτή οι συνέπειες που θα επιφέρει η εν λογω στάση αυτού (καθ΄ου) θα αποβούν ιδιαιτέρως δυσμενείς για αμφότερους αυτών καθόσον πέραν του ότι δεν θα μπορέσουν να μεταβιβάσουν το ποσοστό συγκυριότητας που διαθέτουν με κανένα νόμιμο τρόπο, θα επιβαρυνθούν με σημαντικά πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων κτισμάτων ενώ θα ελεγχθεί και η ποινική ευθύνη αυτών όσο αφορά στις εν λόγω αυθαίρετες κατασκευές. Συνεπώς, εφόσον συντρέχει επείγουσα περίπτωση για την προσωρινή ρύθμιση της καταστάσεως που προέκυψε πρέπει η κρινόμενη αίτηση να γίνει δεκτή, ως βάσιμη και στην ουσία, να υποχρεωθεί ο καθ` ου τα ειδικότερα εκτιθεμένα στο διατακτικό με απειλή χρηματικής ποινής σε βάρος του για κάθε παραβίαση της απόφασης. Τα δικαστικά έξοδα των διαδίκων πρέπει να συμψηφιστούν λόγω της συγγενικής μεταξύ αυτών σχέσης (άρθρο 179 ΚπολΔ). ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΚΑΖΕΙ αντιμωλία των διαδίκων. ΔΕΧΕΤΑΙ την αίτηση. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τον καθ΄ου, ως συγκύριο ποσοστού ½ εξ αδιαιρέτου ενός ακινήτου, ευρισκομένου στο Δήμο Περάματος της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Αθηνών Πειραιά ,στην περιοχή Νεόκτιστα στην πάροδο της οδού ... στο οικοδομικό τετράγωνο 449 με αριθμό 003, εμβαδού 312,11 τ.μ. και με αριθμό ΚΑΕΚ ........../0/0, να συμπράξει με τον αιτούντα στην υποβολή της εκ του νόμου 4.178/2013 άρθρο 11 αίτησης και των σχετικών δικαιολογητικών στις αρμόδιες αρχές ώστε να υπαχθούν στις ρυθμίσεις αυτού τα ανεγερθέντα επί του ως άνω ακινήτου αυθαίρετα κτίσματα, άλλως σε περίπτωση άρνησης συμμόρφωσης αυτού να επιτραπεί στον ίδιο (αιτούντα) να προβεί σ΄όλες τις αναγκαίες ενέργειες προς τις αρμόδιες αρχές για την ως άνω αιτία με δαπάνες του καθ΄ου. ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ τον καθ΄ου να ενεργήσει τα παραπάνω εντός πέντε ημερών από την επίδοση προς αυτόν της παρούσας απόφασης ΑΠΕΙΛΕΙ σε βάρος του καθ΄ου χρηματική ποινή, ύψους πενήντα (50,00) ευρώ, για κάθε παράβαση από μέρους του της παραπάνω υποχρέωσης του. ΣΥΜΨΗΦΙΖΕΙ τη μεταξύ των διαδίκων δικαστική δαπάνη. ΚΡΙΘΗΚΕ, αποφασίσθηκε και δημοσιεύθηκε στον Πειραιά στις σε δημόσια έκτακτη συνεδρίαση στο ακροατήριο του, χωρίς να παρίστανται οι διάδικοι και οι πληρεξούσιοι δικηγόροι αυτών. Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.