Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.468


  3. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.568


  4. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.950


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλή μας μέρα δυστυχώς αυτό δεν ισχύει συν/φε! Γιατί? Γιατί όλοι οι τρόποι έκδοσης αδειών (1973-1983-1993-Ν 4030/11 ΚΥΑ 7533/12 ) (δυστυχώς και κακώς) προβλέπουν ακόμη και για αυτές τις μικρές μεταβολές έως 2% την ενημέρωση φακέλου Μη σε ξεγελάει το γεγονός ότι στους Νόμους αυθαιρέτων, το 2% και μέχρι 10 εκ, απαλλάσσεται ρυθμίσεων Αυτό γίνεται γιατί αν δεν προβλέπονταν αυτό, π.χ σε πολυκατοικία 10 διαμερισμάτων θα συνωστιζόμασταν στην ΥΔΟΜ οι τυχόν 10 μηχανικοί για 10 ενημερώσεις του ίδιου φακέλου Το φαντάζεσαι!
    3 points
  2. Η απάντηση στο ερώτημά σας πρέπει να δοθεί από επαγγελματίες μηχανικούς κατάλληλων ειδικοτήτων που θα εξετάσουν τα στοιχεία του φακέλου. Μόνον. Η συζήτηση εδώ είναι απλά περιττή ...
    2 points
  3. καλυτερα να βαλεις ενα θερμοστατη χωρου με μπαταριες και το καλωδιο ουδετερου να κοπει.
    2 points
  4. 10.580 downloads

    ΣΑΥ ΦΑΥ και τεχνική έκθεση κατεδάφισης
    1 point
  5. Version 1.0.1

    664 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης γηπέδου 5x5 Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  6. την κατοψη την εχεις ηδη εξετασει... και ειδες οτι "άλλα" λεει η άδεια και "άλλα" η κατοψη Ομως, επι πλεον πρεπει να ελεγξεις και αυτο που ειπε ο παυλος "Πριν φτάσεις στο πρόστιμο, δες εαν η υφιστάμενη κατάσταση περιλαμβάνεται στην κάτοψη ορόφου της σύστασης. " δλδ την πραγματικη κατασταση των χώρων σε σχεση με την κατοψη της συστασης. υγ και, δεν καταλαβα ως προς τί θετεις θεμα "συναίνεσης"... και εάν θες να τακτοποιησεις ενα διαμερισμα, ή εάν ανελαβες ολοκληρη την οικοδομη, οποτε προφανως δεν ειναι μονον θεμα "διαμερισματωσης", αλλά και εχεις να δεις και ολα τα υπολοιπα ανα διηρημενη ΟΙ και πλεον και τα κοινοχρηστα.
    1 point
  7. Συνάδελφοι εγώ δεν θα δυσανασχετήσω με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών ..... και γιατί το λέω 1. Σκέφτομαι ότι θα απαλλαγώ επιτέλους από κάθε ''δύστροπο΄΄ υπάλληλο ΥΔΟΜ που ζητάει ..ΟΤΙ.. θέλει..... 2. Και ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. θα υπάρχει ισότιμος ανταγωνισμός μεταξύ μας γιατί το σύστημα πιστεύω ότι καταργεί τα .. ....ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ... Ίδωμεν....
    1 point
  8. Πριν φτάσεις στο πρόστιμο, δες εαν η υφιστάμενη κατάσταση περιλαμβάνεται στην κάτοψη ορόφου της σύστασης.
    1 point
  9. Φαντάζεσαι να πηγαίνουν και αυτά τα χρήματα στο "πλεόνασμα";
    1 point
  10. Συμφωνώ με τον ppanag παραπάνω σε αυτό που γράφει ότι "δεν αξίζει να κάνεις διαδικασία απαλλαγής". Κατά την γνώμη μου, στις περιπτώσεις αυτές δεν κόβεις ΑΛΣ για παροχή υπηρεσιών, αλλά στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών (αποκλειστικά και μόνο για την απόδοση του ΦΠΑ που έχεις εκπέσει έχοντας δαπάνες που αφορούν την συγκεκριμένη παροχή) το οποίο αφορά στις δαπάνες σου για την συγκεκριμένη υπηρεσία, όχι την αμοιβή σου ή οποία στην πράξη δεν υπάρχει και άρα δεν έχει καμία επίδραση στη φορολογία εισοδήματος ή στις ασφαλιστικές υποχρεώσεις, και καταχωρείτε στα έσοδα σύμφωνα με τα ΕΛΠ σε διαφορετική στήλη. Μπορείς να μετονομάσεις μία ΑΛΣ για παροχή υπηρεσιών, σε "ειδικό στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών.
    1 point
  11. Προσοχή! Στον αρχικό νόμο υπήρχαν 2 παράγραφοι οι εξής: ιθ) τοποθέτηση εξωτερικής θερμομόνωσης ή παθητικών (σ.σ >25000) ηλιακών συστημάτων στις εξωτερικές όψεις και κθ) εργασίες τοποθέτησης εξωτερικής θερμομόνωσης ή θερμομόνωση στεγών στο πλαίσιο του προγράμματος «Εξοικονόμηση κατ’ οίκον» Με τον Ν 4546/2018 - ΦΕΚ 101Α/12-6-2018 (Άρθρο 34) έμεινε η πρώτη και η δεύτερη έγινε «κθ) τοποθέτηση κεραιών, πλην κεραιών λήψης ραδιοτηλεοπτικού σήματος, καθώς και κεραιών ραδιοεπικοινωνίας και κινητής τηλεφωνίας.». Οπότε απαιτείται άδεια Ε.Ε.Μ.Κ
    1 point
  12. "ένας άπορος, ένας τριτεκνος και μια μακροχρονια άνεργη " o τριτεκνος παει με το 103/5, για την "κυρια" κατοικια η μακροχρονια ανεργη με το 103/6, επίσης για την "κυρια κατοικια" ο "απορος", δξ τι εννοεις και αν υπαρχει "ειδικη" κατηγορια για αυτον. Επίσης,δεν λες αν εχουν καποια σχεση μεταξυ τους. Κατα τα λοιπα, πρεπει να ειναι "κυρια κατοικια" Θεωρητικα, καθε ενας απο αυτους, μενει σε εναν οροφο και πληρωνει ενοικιο στους αλλους για το μεριδιο τους...και πληρωνεται απο αυτους για τους αλλους οροφους. Δες τι και πώς δηλωνουν στο Ε9 αλλα και στα λοιπά φορολογικα τους...
    1 point
  13. Στον 3843 είχα κόψει απόδειξη στον εαυτό μου.... Βέβαια του λογιστή του σηκώθηκε η τρίχα.... Στον 4495/17 σε κτήριο που έχω ακίνητα με τον αδερφό μου, που είναι αρχιτέκτονας κάναμε μια δήλωση 50-50 και κόψαμε ο ένας στον άλλο... Γενικά όσο κι αν το έψαξα πλέον δεν αξίζει να κάνεις διαδικασία απαλλαγής ... κόβεις κάτι μικρό και τελειώνεις !!!
    1 point
  14. το ίδιο κι εγώ .... τα στοιχεία που ζητάει να καταχωρίσεις είναι πολλαπλάσια της τωρινής ΕΕΔΜΚ ... ζήτω η ψηφιακή γραφειοκρατία !!!! Για να πω την αλήθεια όμως, δεν περίμενα κάτι καλύτερο !!!
    1 point
  15. Αφού είναι ανοιχτός ο χώρος 1 ΛΠ Μην ανοίγεις καινουριο θέμα, κάνε αναζήτηση και διάβασε τους κανόνες συμμετοχής
    1 point
  16. 1 point
  17. Περισσότερο αρνητικά στη ψυχοσύνθεσή μας επιδρούν τα ΚΕΦΑΛΑΙΑ τα οποία απαγορεύονται από τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ.
    1 point
  18. Παρομοίως και εγώ...με αμοιβή όμως 50 ευρώ γιατί λένε ότι είμαι και ακριβός στις υπηρεσίες μου ..
    1 point
  19. Κανένα πρόβλημα με τον έλεγχο των δηλώσεων. Προσωπικά δεν έχω να φοβάμαι κάτι στις δηλώσεις μου και μακάρι να ελεγχθούμε όλοι οι συνάδερφοι για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους...
    1 point
  20. Version 1.0.0

    510 downloads

    Υ.Α. 12868/18 (ΦΕΚ 3119 Β΄, 31-07-2018): Καθορισμός τεχνικών και λειτουργικών προδιαγραφών Ενοικιαζόμενων Επιπλωμένων Δωματίων – Διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ) και κατάταξη σε κατηγορίες με σύστημα κλειδιών
    1 point
  21. dazisimo Υποχρεωτικώς δύο δηλώσεις για την περίπτωσή σου !!! βλέπε ν. 4495/17, άρθρο 96, παρ. α "...Αν έχει συσταθεί οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, η υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος υποβάλλεται υποχρεωτικώς ανά διηρημένη ιδιοκτησία..." Ακόμα και του ίδιου να είναι, δεν παύουν να είναι διηρημένες ιδιοκτησίες ...
    1 point
  22. όχι δεν μπορούν να μπουν μαζί. Η διαμερισμάτωση δεν μπορεί να είναι κατ.3
    1 point
  23. Με την πολλή καλημέρα μου Tekton85 και αφού μόλις συνήλθα, όντας ξεκαρδισμένος στα γέλια για την "εκνευριστικότητα" των απαντήσεων μου ..... σου απαντώ : Α) Αν το garage - αποθήκη στον ακάλυπτο είναι όλων (χωρίς χιλιοστά ιδιοκτησίας) => είναι ΜΗ συστημένη διηρημένη ιδιοκτησία => είναι σε καθεστώς εξ΄αδιαιρέτου συνιδιοκτησίας ΟΛΩΝ => συγκρίνεται με το αθροιστικό δικαίωμα δόμησης ΟΛΩΝ = (Σ.Δ οικοπέδου x Εοικοπ.). Αυτό αφορά στην δήλωση κοιν/στων που είναι παντελώς ανεξάρτητη των δηλώσεων εκάστης Ο.Ι. Β) Μετά την σχετική συναίνεση που θα πάρει ο χρήστης για την τακτοποίηση του αυθ. χώρου, προφανώς θα προτίθεται να τον προσαρτήσει με κάποια τροποποίηση της σύστασης (ίσως μονομερή) σε κάποια Ο.Ι του, ώστε αυτός να αποτελεί παρακολούθημα της και να διατηρεί την ευχέρεια ανεξαρτήτων μελλοντικών δικαιοπραξιών από την άλλη Ο.Ι του.... Άρα θα πρέπει να δηλώσει τον αυθ. χώρο μαζί με κάποια από τις Ο.Ι του κατά δική του επιλογή .... Τέλος, αν υποτεθεί ότι τακτοποιούσαμε το κτίριο για έναν τέτοιο αυθ. χώρο με μία δήλωση και το 100% των χιλιοστών, τότε για λόγους συνεπείας κριτηρίων (σύγκριση αυθαιρέτων με το 100%) θα έπρεπε να αντιστοιχίσουμε τον αυθ. χώρο σε αμφότερες τις Ο.Ι, πράγμα που θα δέσμευε την ανεξαρτησία των δικαιοπραξιών για τις δύο Ο.Ι. εκτός αν ίσως (θεωρώ προσωπικά) αναφερόταν στην τροποποίηση της σύστασης ότι στο παρακολούθημα (αυθ. χώρος) έχουν δικαίωμα χρήσης εξ΄αδιαιρέτου οι δύο Ο.Ι . Πέραν πάντως του ιδιοκτησιακού θέματος ΔΕΝ αποτελεί σωστή πρακτική να ανακατεύουμε σε μία δήλωση τους συντελεστές Υ.Δ των Ο.Ι, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει τουλάχιστον να εντάξουμε την κάθε Ο.Ι με τους συντ. επιβάρυνσης της σε ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ #Φ.Κ. Τότε πλέον θα εμφανιστεί και το σε ποιά Ο.Ι εντάσσεται ο αυθ. χώρος για τα περεταίρω... Υ.Γ ελπίζω να μην εκνεύρησα πάλι.... EDIT: Tekton85 να σαι καλά, πες τις μπύρες τις ήπιαμε κιόλας μαζί στην υγειά μας .....
    1 point
  24. Αν το κτίριο σας πέσει στον επόμενο σεισμό για τις 3-4 ζαρντινιέρες και ένα ενυδρείο 150 κιλών τότε θα έπεφτε έτσι κι αλλιώς για το σύνολο του ακινήτου της υφιστάμενης στατικής επαρκειας που έχει. Οπότε αν σε ανησυχεί το ακίνητο στο σύνολο του να αναθέσεις να γίνει μια «ανάλυση» …. Ειδικά αν είναι από το 1970 κατασκευασμένο. Και επ ευκαιρία με την στατική «ανάλυση» πες του Μηχανικού να τσεκάρει αν το ξύλινο στέγαστρο και το δωματιάκι με την πόρτα στο βάθος τα περιλαμβάνει η οικοδομική σου άδεια. Αν όχι (οι πιθανότητες πολλές μα πολλές) τότε κανε και μια τακτοποίηση στην νόμο 4495/17… αν δεν εγιναν μετα το 2011 ….
    1 point
  25. για αυτό είπα Παρθενώνα μόνο κι όχι όλη την Ακρόπολη ..... (θα μας δείρει ο άλλος που δεν του βρήκαμε λύση για τον τρελό γείτονα με το αυθαίρετο που τον έκανε μπουντρούμι .... λες κι αν κάνεις με την δόμηση σου τον άλλο μπουντρούμι είναι πολεοδομική παράβαση.... θα έπρεπε όλα τα κτίσματα στην αθήνα να μπουτρουμιαστούν) άσχετο .....
    1 point
  26. Μιλάμε για αυθαιρεσίες αναλυτικού και όχι για κλειστούς χώρους. Στη δήλωση δεν βγαίνουν καν εμβαδά αυθαίρετων χώρων. Επομένως δεν υφίσταται λόγος ΜΣΕ (με εξαίρεση τις περιπτώσεις εξωστών για τους οποίους γίνεται αναφορά στο νόμο και στη σχετική απόφαση). Στη σχετική απόφαση δες ότι απαλλάσσει τη δυσμενή περίπτωση Η.Χ που αυθαίρετα έκλεισε ανεξαρτήτως επιφάνειας. Πόσο μάλλον τον ανοικτό Η.Χ. Για το κιόσκι αν οπωσδήποτε θες να γράψεις κάτι για την απαλλαγή, γράψε ανεξάρτητος βοηθητικός χώρος <25 τμ.
    1 point
  27. Anton_civeng Καλημέρα και ευχαριστώ για το διάλογο! Οφείλω να παραδεχτώ ότι οι απαντήσεις σου είναι πάντα τεκμηριωμένες και συγκεκριμένες σε εκνευριστικό βαθμό. Στο θέμα τώρα, σύμφωνα με τη λογική σου ένα Garage ή αποθήκη στον περιβάλλοντα το οποίο έστω χρησιμοποιείται: Α. Από όλους τους συνιδιοκτήτες θα μπει ορθά στην δήλωση των Κ.Χ. αλλά με τι ποσοστό υπέρβασης Δόμησης επί των επιτρεπομένων θα συγκριθεί? Με το 100% των επιτρεπομένων του οικοπέδου αφού αφορά στο σύνολο των συνιδιοκτητών ή αναγκαστικά θα θεωρήσουμε Υ.Δ. >200% αφού χιλιοστά δεν του αποδόθηκαν ποτέ? Στην πρώτη περίπτωση μέρος αυτού του 100% των επιτρεπομένων είναι πολύ πιθανό να έχει ξαναχρησιμοποιηθεί σαν σύγκριση σε κάποια δήλωση οριζόντιας ιδιοκτησίας που παρουσιάζει π.χ. αυθαίρετες προσθήκες δόμησης. Β. Αν χρησιμοποιείται από ιδιοκτήτη που π.χ. έχει στην κατοχή του 2 Οριζόντιες η σύγκριση θα γίνει με τα συνολικά χιλιοστά του ιδιοκτήτη σε κοινή δήλωση με μία από τις 2 οριζόντιες? Τέλος θεωρείς παράλογο να τακτοποιηθεί ένα διώροφο κτίριο με σύσταση το οποίο ανήκει σε έναν ιδιοκτήτη σαν ενιαίο με μία δήλωση συγκρίνοντας με το 100% των επιτρεπομένων ή αναγκαστικά πρέπει να γίνει δήλωση ανά οριζόντια ιδιοκτησία συγκρίνοντας με τα χιλιοστά που της έχουν αποδοθεί?
    1 point
  28. Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 153394/919/2017 - ΦΕΚ 1366/Β/21-4-2017 εδω https://www.e-nomothesia.gr/kat-dasos-thera/upourgike-apophase-153394-919-2017.html
    1 point
  29. Συγνώμη συν/φε αλλά μάλλον δεν κατάλαβες καλά! Με την πρώτη παράγραφο προφανώς και μετρώνται όλοι απλά με την δεύτερη παράγραφο διευκρινίζεται ότι δεν προσμετρώνται π.χ τα πατάρια καταστημάτων που κατασκευάστηκαν νόμιμα με τον ΓΟΚ 73 και κατ' αυτόν τον ΓΟΚ δεν προσμετρούνταν στο σ.δ
    1 point
  30. Όλα μαζί για το λόγο των τεμνουσών (φορτίο, ψ2, γΙ). Μόνο αν είναι από Κατηγορία Ι σε Κατ. ΙΙ και υπάρχει με τις πρόσθετες διατάξεις '85 ή νεότερες, υπάρχει ελπίδα. Αλλιώς ΚΑΝΕΠΕ ή EC8.
    1 point
  31. όπως και να είναι ο φορέας, η πάκτωση πρέπει να γίνει σε σκυρόδεμα συνεπώς, κατασκευάζεις τοιχείο ο.σ. δίχως επαφή με φέροντα οργανισμό (ώστε να λειτουργεί ως τοίχος πλήρωσης) πάνω στο οποίο μπορείς να πακτώσεις μεταλλικές γωνίες-προβόλους για τη στήριξη των ξύλινων πατημάτων
    1 point
  32. απαντησα και εκει, αλλα μιας και υπάρχει και εδω η ερωτηση ... Ναι σε καλύπτει...
    1 point
  33. Η χρονολογία δημιουργίας του γεωτεμαχίου (και συνεπώς, της όποιας παρέκκλισης) αποδεικνύεται ΜΟΝΟ από τίτλους ή δικαστική απόφαση.
    1 point
  34. Δε θεωρώ σωστό το να έχεις 2ΦΚ κατηγορίας 3. Άλλωστε, το σύστημα είναι στημένο έτσι που και 2 να βάλεις 1 λαμβάνει υπόψιν. Έχει δοθεί με την προσφατη τροποποίηση του 4495 ή δυνατότητα για χρέωση μειωτικού στις ισόγειες αποθήκες. Άρα, βάζετε τη μία Κατ 3, λογικά τη μεγαλύτερη, και την άλλη ως ΥΔ με χρήση μειωτικού συντελεστή.
    1 point
  35. Σύμφωνα με τον ΕΑΚ τα αγροτικά οικήματα εντάσσονται στη κατηγορία σπουδαιότητας Σ1 για τα οποία δεν απαιτείται ΜΣΕ. Πως αποδεικνύεται οτι το οίκημα είναι αγροτικό και όχι κάτι άλλο εφόσον δεν υπάρχει Ο.Α;
    1 point
  36. μεγάλη και επιστημονικη διαπίστωση εκανες ρε συναδελφε....θας μας τρελανεις τελειως..θελεις να αποτυπωσεις 1200 σημεια με ακριβεια καλυτερη των 30 cm υψομετρικα και προσπαθησες να το κανεις ετσι.... και μπαινεις και στο forum να το πεις..... ρε τι παθαμε....πωπωπω που λεει και ο γεωργιου...
    1 point
  37. όσοι συνάδελφοι προτείνουν τους νέους να φύγουν στο εξωτερικό εννοούν να φύγουν έξω για σπουδές ή να φύγουν έξω για να δουλέψουν έξω? αν εννοούν το πρώτο διαφωνώ μαζί τους καλό θα είναι να ξεκαθαριστεί γιατί περνάμε και λάθος μηνύματα για το επίπεδο των ελλήνων μηχανικών
    1 point
  38. 1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.