Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. kimin

    kimin

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3


  3. vasilis11

    vasilis11

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      12


  4. Directionless

    Directionless

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.699


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 5.155 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    3 points
  2. Άρθρο 99, παράγραφος η, εδάφιο αα. Και το παρακάτω: Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 (ΦΕΚ Β΄ 1643/11.05.2018)
    2 points
  3. Πω πω, ομορφιές. Πρέπει να ήταν (πολλοί και) πολύ μερακλήδες εκεί στου ΕΦΚΑ. Μιλάμε έπαθα πλάκα.
    2 points
  4. Αφορά ρύθμιση η οποία απλά δεν περπάτησε. Ναι στον συμψηφισμό.
    2 points
  5. Εμείς οι νεότεροι φίλε NeckBreaker δεν θα πάρουμε τίποτα, το ξέρουμε... Ο πατέρας μου όμως στα 70 του είναι σε τραγική κατάσταση με 380 ευρώ. Δεν ζητησε κανείς 2000 ευρώ. Μιλάμε για μία αξιοπρεπή ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ σύνταξη... Όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για τα συνταξιοδοτικά θέματα των μηχανικών είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ούτε ότι το σύστημα δεν είναι έτοιμο (έλεος πια), ούτε ότι είναι δύσκολος ο υπολογισμός της σύνταξης (πάλι έλεος), ούτε ότι δεν επαρκούν τα άτομα. Ας δώσουν μία στάνταρ αξιοπρεπή προσωρινή σύνταξη σε όλους, αυτό είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που πρέπει να κάνουν.
    2 points
  6. Φίλε da-mi, αυτό που λες ισχύει 100% και η περίπτωση του πατέρα μου μαζί με αυτή στην οποία αναφέρεσαι αποδεικνύει ότι το λάθος δεν είναι καθόλου σπάνιο: Ο πατέρας μου με άπειρα χρόνια δουλειάς (40+) ως ελεύθερος επαγγελματίας (τοπογράφος), σε ηλικία 70 ετών, και αφού υπέβαλε τα χαρτιά του για σύνταξη (ηλεκτρονικά και με αίτηση για προσωρινή), ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ (μιας και αναφέρθηκε κάποιος παραπάνω σε αυτό), του δόθηκε μετά από 9 (ΕΝΝΙΑ!!!!) μήνες (αφού προηγήθηκαν email, καταγγελίες στον συνήγορο του πολίτη, κλπ) προσωρινή σύνταξη 380 ευρώ!!! Έχω στείλει email στους πάντες για τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο υπολογίστηκε η σύνταξη (όπως και παλιότερα, με καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη, βλέπε παλιό θέμα το οποίο είχα ανοίξει), αλλά τίποτα. Η ΕΛΕΕΙΝΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ του πράγματος η οποία είναι στα όρια του ΥΠΟΠΤΟΥ είναι η εξής: η σύνταξη όταν άκουσον άκουσον η αίτηση για σύνταξη δεν έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ παρεμπιπτόντως) καθορίζεται ως το 50% του εισοδήματος του τελευταίου χρόνου (το οποίο για τους πάντες είναι ελάχιστο, λόγω κρίσης), οπότε και λαμβάνει το ελάχιστο ποσό που μπορεί να δωθεί το οποίο είναι 380 ευρώ. Αυτό που έχω να πω είναι ότι το ΤΣΜΕΔΕ είναι ΑΝΙΚΑΚΟ και ίσως ΥΠΟΠΤΟ στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τα θέματα αυτά (αν δεν επαρκούν τα άτομα, τότε φταίει και το ίδιο το υπουργείο που δεν φροντίζει να διευθετηθεί ένα τόσο σοβαρό θέμα, ενώ αν είναι ανίκανοι τότε φταίει διπλά το υπουργείο που δεν τους στέλνει με μετάταξη στον ΕΒΡΟ να πυροβολάνε κουνούπια). Αλλά δεν αντιδρά και κανείς απ' ό,τι βλέπω... Όλα τα παίρνουμε στην πλάκα, την στιγμή που ο πατέρας μου είναι στο νοσοκομείο και αντί για σύνταξη μετά από 40+ χρόνια δουλειάς παίρνει μπαρμπούτσαλα... ΥΓ: Οι σχετικοί νόμοι, αν θέλει κάποιος να τους ψάξει είναι οι 4387/2016 και 4499/2017.
    2 points
  7. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.355 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. Version v.2.55

    15.050 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο εισάγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β/20-2-2014 υπολογίζει Αρχική και Τελική Δομική τρωτότητα του κτιρίου και παράγει όλα τα σχετικά εντυπα του ΔΕΔΟΤΑ και τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ(ΑΔΒ).Ολοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού και ταυτοχρονα δημιουργούνται έτοιμες προς εκτύπωση οι 5 σελίδες(40 πεδία) του ΔΕΔΟΤΑ.Οι επιλογές εκτύπωσης είναι πολλές(απευθείας εκτύπωση,εξαγωγή σε word,excel,jpeg αλλά και σε pdf για άμεση αποστολή στο σύστημα του ΤΕΕ). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χωρίς να εισαχθούν τα στοιχεία των ενοτήτων Α έως ΣΤ (με κατευθειαν εισαγωγή στοιχείων από το κεντρικό μενού) να υπολογιστει η ΑΔΒ&ΤΒ και ο ΠΙΝΑΚΑΣ(ΑΔΒ). Στην τελευταία έκδοση(1.6) προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης της τεχνικής έκθεσης που απαιτεί το ανωτέρω ΦΕΚ. Στην έκδοση 1.71 προστέθηκαν τα έντυπα του ΔΕΔΟΤΑ4178/2013 όπως ακριβώς περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ 405/Β/20-2-2014. Στην έκδοση 1.77s έγιναν βελτιώσεις&προσθήκες στο μενού του προγράμματος. Επίσης στο εξώφυλλο και στην τεχνική έκθεση του ΔΕΔΟΤΑ προστέθηκε η δυνατότητα εμφανισης υδατογραφήματος με τα στοιχεία του μηχανικού. Στην έκδοση 1.80s προστέθηκε το εργαλείο tooltip για την εμφάνιση πληροφοριών κατά την καταχώρηση στα πεδία ,που βοηθούν στην σωστή εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα. Με την έκδοση 1.88s ειναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων που εισάγονται στο ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο κειμένου(txt) το οποίο ειναι αναγνώσιμο απο οποιόνδήποτε editor.Ετσι κάθε συνάδελφος μπορεί πρίν φορτώσει την μελέτη στο πρόγραμμα να κάνει προεπισκόπηση στα δεδομένα εισαγωγής αλλά και να δημιουργήσει αρχεία με όλες τις μελέτες του. Στην έκδοση 1.95 βελτιώθηκε η προεπισκόπηση αλλά και η εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ έτσι ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία του πίνακα βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ.(η βελτίωση έχει γίνει μέχρι και την κατηγορία Φέρουσα Τοιχοποία ΤΔ-στην επόμενη έκδοση θα γινει η βελτίωση και στις υπόλοιπες κατηγορίες-). Στην έκδοση 2.07 έχει γίνει η πλήρης βελτίωση στην προεπισκόπηση και εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ για όλες τις κατηγορίες δομικών τύπων κτιρίου. Στην έκδοση 2.11 είναι δυνατή η συγχώνευση των επιμέρους αρχείων pdf που παράγει το πρόγραμμα σε ένα ενιαίο για υποβολή στο σύστημα του ΤΕΕ(Από το menu:"Βοήθεια" επιλέγετε :"Συγχώνευση αρχείων pdf"). Στην έκδοση 2.25 προστέθηκε ο αναλυτικός πίνακας έντασης λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ4178 και σχετικό κουμπί στο μενού του προγράμματος για εισαγωγή των τιμών. Η έκδοση 2.33 έχει την δυνατότητα της αυτόματης δημιουργίας-εκτύπωσης-εξαγωγής σε διαφορους τύπους αρχείων της Τεχνικής Εκθεσης που απαιτείται για το ΔΕΔΟΤΑ όπως απαιτεί ο νόμος 4178/2013 και το σχετικό ΦΕΚ . Η δημιουργία της τεχνικής έκθεσης είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται από τα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στις Ενότητες Α-Β-Γ-Δ-Ε του ΔΕΔΟΤΑ.Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εισαγωγής τεχνικής έκθεσης όχι αυτόματα αλλά κατ΄επιλογή του μηχανικού. Η έκδοση 2.45 έχει την δυνατότητα προβολής των συντελεστών τρωτότητας κατά την εισαγωγή των δεδομένων ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για την τιμή της ΑΔΒ του κτιρίου.Επίσης βελτιώθηκε το κεντρικό μενού Η τελευταία έκδοση 2.55 περιλαμβάνει τον Πίνακα Εντασης Λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο μορφής pdf και excel έτσι ώστε(ο πίνακας) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοήθημα και για άλλες μελέτες. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Για εγκατάσταση κάνετε extract τα αρχεία του φακέλου winzip και εκτελείτε το αρχείο setup.exe. ΠΡΟΣΟΧΗ:Εαν έχετε παλιότερη έκδοση εγκατεστημένη στον η/υ σας πρέπει απο το control panel-->remove programms να κάνετε απεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης για να εγκαταστήσετε την καινούργια. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους και αν θέλετε μπορειτε να προτείνετε βελτιώσεις ή να επισημάνετε ατέλειες για να διορθωθούν σε επόμενες εκδοσεις. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Προεπισκόπηση του αρχείου pdf που αποστέλεται στο ΤΕΕ στο παρακάτω link: https://app.box.com/s/lkh5ixucvm883s6y4mi3lwdx6iobdsfw Δείτε μια παρουσίαση του προγράμματος εδώ:
    1 point
  9. Η ίδια δύσχρηστη σελίδα. Δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Μόνο τα χρώματα της αρχικής σελίδας. Το μενού των εισφορών και οι υπολογισμοί έχουν παραμείνει ακριβώς οι ίδιοι.
    1 point
  10. Ναι. Στην τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου. Ανέθεσε το σε πολιτικό μηχανικό να στο υπολογίσει αν δυσκολεύεσαι.
    1 point
  11. Καλού-κακού κρατήστε σε bookmark και το παλαιό path: https://www.idika.org.gr/EfkaServices/Default.aspx
    1 point
  12. Απαλλαγή λόγω προσαύξησης φορτίων μικρότερο του 20% κατακόρυφων φορτίων και έκλεισε το θέμα.
    1 point
  13. Η επιφάνεια που καταχωρείς για να υπολογιστεί η παραβίαση Δ, λόγω εσφαλμένης τοποθέτησης του κτιρίου στο οικόπεδο, δεν θα την λάβεις υπ όψιν για το εμβαδόν που αναφέρεται στο κριτήριο απαλλαγής, διότι δεν αφορά αυθαίρετη επέκταση-κατασκευή που προσαυξάνει τα πολεοδομικά μεγέθη δόμησης και κάλυψης. Η καταχώρηση γίνεται καθαρά και μόνο για συστημικούς λόγους εφαρμογής υπολογισμού προστίμου. Συνεπώς το ακίνητο απαλλάσσεται από την υποχρέωση ΜΣΕ. Εξυπακούεται ότι το αναγράφεις στην τεχνική σου έκθεση διότι στην πρώτη σελίδα του τεύχους υπαγωγής θα φαίνονται παραπάνω τ.μ κύριων χώρων από ότι πραγματικα αντιστοιχούν στις αυθαίρετες προσθήκες κατασκευές χώρων. Αυτό δεν αφορά μόνο το θέμα της ΜΣΕ, αλλά και τη ορθή ανάγνωση της δήλωσης από κάθε ενδιαφερόμενο (συμβολαιογράφο, Δ.Ο.Υ, ΔΕΗ κλπ).
    1 point
  14. giorgos 1987, έτσι όπως περιγράφεις ξεκίνησαν οι εγκρίσεις εργασιών μικρής κλίμακας απο την υπουργό που θέλησε να χτυπήσει την γραφειοκρατία και τις συντεχνίες (μάλλον η μία και μοναδική), στη πορεία όμως το πράγμα εξελίχθηκε όπως ισχύει σήμερα.
    1 point
  15. Πείτε μου κάτι, στο παρελθόν είχα διαβάσει για κάποιες περιπτώσεις για εγκρίσεις αδειών μικρής κλίμακας που την άδεια μπορούσε να την βγάλει μόνος του ο ιδιοκτήτης με αίτησή του εφόσον μπορούσε να συντάξει τεχνική έκθεση με περιγραφή των εργασιών. Αυτές τις άδειες τώρα είναι σε θέση να τις βγάλει κάποιος πολίτης ή πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό;
    1 point
  16. Πολύ δύσκολη εξίσωση το ασφαλιστικό συνάδελφοι. Ειδικότερα στο κομμάτι των μηχανικών η σφαγή που έχει γίνει ξεπερνάει οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική ομάδα, ακόμα και τις κοντινές σε εμάς (ασφαλιστικά) των γιατρών και των νομικών. Ενδεικτικά μηχανικός προ του 93 έπαιρνε μέχρι και το 2014 καθαρά μετά φόρων 1350 ευρώ (με μικτά κοντά αναλόγως τα έτη 2300 ευρώ) ενώ με τα τωρινά δεδομένα θα παίρνει 900ευρώ. Ας μην ξεχνάμε και τη μείωση στα εφάπαξ πχ των εργοληπτών κατά 83% από 27.000 ευρώ σε 4.400 ευρώ. Για δε εμάς τους νεώτερους και για όσο κάποιος πληρώνει τις ελάχιστες εισφορές η βάση υπολογισμού είναι 586 ευρώ. Για έναν ολόκληρο ΄τέτοιο βίο επί 40 έτη η ανταποδοτική σύνταξη βγαίνει 250 ευρώ και η εθνική 384 άρα στο σύνολο 634 ευρώ. Υπολογίστε και ένα 50άρικο το επικουρικό ούτε 700 ευρώ. Την ίδια στιγμή ακόμα και με το ενιαίο μισθολόγιο ένας δημόσιος υπάλληλος μηχανικός με μίνιμουμ 1092 μικτά τα οποία θα ανεβαίνουν (ας υπολογίσουμε χοντρικά 1300 μέσος μισθός στα 40 χρόνια) θα πάρει ανταποδοτική σύνταξη 556 ευρώ, εθνική 384 σύνολο 940 μαζί και με το επικουρικό ας πούμε 1.000. Χωρίς να έχει στερηθεί ποτέ ρευστότητας καθώς δεν έχει πληρώσει ποτέ από την τσέπη του, χωρίς κίνδυνο δημιουργίας χρεών,κατασχέσεων κτλ κτλ. Νομίζω είναι σαφές ποιούς και γιατί ευνοεί το ασφαλιστικό σύστημα, σκανδαλωδώς θα έλεγα.
    1 point
  17. Το ΠΕΑ δεν ειναι υποχρεωτικό να εκδωθεί ανά τμημα. Μπορεί να εκδωθεί στο σύνολο του κιρίου. Στο ΠΕΑ αποτυπώνεις την πραγματική κατάσταση. Ο κλειστός Η.Χ. είναι πλέον κύριος χώρος. Άρα ο πρώην εξωτερικός τοίχος και νυν εσωτερικός δεν σε ενδιαφέρει.
    1 point
  18. Σωστός, αλλά κάμποσα posts τώρα, ο jedi.Yannis όταν λέει Α/Φ εννοεί τους ορθοφωτοχάρτες του Κτηματολογίου. Συνάδελφε, καταρχάς μην ξαναπείς για δύο συστήματα συντεταγμένων (ΕΓΣΑ & ΑΦ) και διπλά σετ συντεταγμένων, το έχεις πει κάμποσες φορές μέχρι τώρα και έχει μουδιάσει το κεφάλι μου. Σοβαρά τώρα, ας βάλουμε στην άκρη το θέμα της υπογραφής για λίγο. Και εσύ και όλοι μας, ανεξαρτήτου ειδικότητας, ξαφνικά έχουμε βρεθεί μπροστά σε ένα σωρό geoportals - online GIS - κλπ, κλπ. Στα γρήγορα, να κάνουμε κάποια πράγματα λιανά: είναι κάμποσα, ξεφυτρώνουν διαρκώς: (βλ. http://msa.ypeka.gr/, και http://www.rae.gr/geo/, και καμιά 10αριά ακόμα έχω πρόχειρα κατά νου, το internet να'ναι καλά και τα κονδύλια της ΕΕ, κάθε υπηρεσία/οργανισμός/ΝΠΔΔ ετοιμάζει και ένα, χώρια τα clouds), σύστημα συντεταγμένων: ΕΓΣΑ 87 ή/και WGS84 για να παίζει κάποιος με KML & Google Earth, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, όλα έχουν την ίδια δομή: κάτι για χαλί/υπόβαθρο, και την πληροφορία που θέλουν να (απο)δώσουν, σε layers υπόβαθρα είναι καμιά 10αριά: Ορθοφωτοχάρτες Κτηματολογίου (1945/1946, 2007-2009, νέο 2010 απ' ότι είδα), Google (Satellite, Roads, Hybrid), OpenStreetMaps έτσι για αρχή. Το καθένα, με την δική του ακρίβεια. πληροφορία, ό,τι μπορείς να φανταστείς, πάλι με την δική του ακρίβεια, χαμένη στα ψιλά γράμματα. π.χ., στα δασικά που ανέφερες, κανείς δεν το είπε αλλά όλες οι γραμμές των δασικών και των αναδασωτέων (συν τα όρια των οικισμών), όλα τους διαγράμματα σε 5000αρα της ΓΥΣ ήταν, κλπ κλπ Οπότε, έχε πάντα κατά νου, δεν είναι πανάκεια, δεν κάνουν για όλες τις δουλειές. Δεν πας να πάρεις polyline ενός ΟΤ από το msa.ypeka.gr για να χαράξεις ρυμοτομική γραμμή, θα σπάσεις τα μούτρα σου. Καλημέρα σε όλους.
    1 point
  19. ????? Δεν έχω ξαναδεί και κυρίως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πράγμα ποτέ! Και η ερώτηση είναι: Μα γιατί να το κάνεις αυτό?? Ο ορισμός των ακινήτων (δηλαδή η καταχώρισή τους στο εθνικό κτηματολόγιο) γίνεται από ένα σωστό εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, το οποίο είναι αυτό που διορθώνει αυτό που περιγράφεις! Και όχι το ανάποδο! Φίλε με όλο το σεβασμό νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί! Δεν σημαίνει ότι έχεις κάνει απαραίτητα πατάτα στη δουλειά σου, ούτε ότι δεν είσαι καλός επαγγελματίας. Αν όμως έβλεπα τοπογραφικό με δεύτερο πινακάκι όπως περιγράφεις, θα απορούσα πολύ... Νομίζω θα απέφευγα την συνεργασία.. Φιλικά πάντα, αναθεώρησέ το!
    1 point
  20. Προφανώς και είναι παράβαση! Προφανώς και να θέλεις να τη ρυθμίσεις ΔΕΝ μπορείς! Να ευχαριστείς το ΤΕΕ, που τόσα χρόνια, τόσοι νόμοι, έχει φτιάξει έτσι το σύστημα και μας δίδεται το "δωράκι" αυτό. μας το "παίρνει" όμως από αλλού.....
    1 point
  21. Έχουν μείνει από παλαιότερο νομοσχέδιο. Εννοεί τα : αίτηση, παράβολο και έντυπο υπολογισμού και σήμερα μεταφράζεται σε : των εδαφίων α, ι και ια του άρθρου 99.
    1 point
  22. Τα δύο τελευταία βίντεο είναι παραστατικότερα της ρευστοποίησης μιας και η ύπαρξη του νερού δεν είναι απαραίτητο στοιχείο για ρευστοποίηση. Φαινόμενα πιδάκων άμμου, είχαν παρατηρηθεί στο σεισμό του '40 στις παραποτάμιες περιοχές της Λάρισας. Θα ψάξω και ίσως βρω τις φωτογραφίες.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.