Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. kimin

    kimin

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3


  3. vasilis11

    vasilis11

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      12


  4. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.572


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 5.221 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    3 points
  2. Άρθρο 99, παράγραφος η, εδάφιο αα. Και το παρακάτω: Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507 (ΦΕΚ Β΄ 1643/11.05.2018)
    2 points
  3. Πω πω, ομορφιές. Πρέπει να ήταν (πολλοί και) πολύ μερακλήδες εκεί στου ΕΦΚΑ. Μιλάμε έπαθα πλάκα.
    2 points
  4. Αφορά ρύθμιση η οποία απλά δεν περπάτησε. Ναι στον συμψηφισμό.
    2 points
  5. Εμείς οι νεότεροι φίλε NeckBreaker δεν θα πάρουμε τίποτα, το ξέρουμε... Ο πατέρας μου όμως στα 70 του είναι σε τραγική κατάσταση με 380 ευρώ. Δεν ζητησε κανείς 2000 ευρώ. Μιλάμε για μία αξιοπρεπή ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ σύνταξη... Όλοι όσοι είναι υπεύθυνοι για τα συνταξιοδοτικά θέματα των μηχανικών είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ούτε ότι το σύστημα δεν είναι έτοιμο (έλεος πια), ούτε ότι είναι δύσκολος ο υπολογισμός της σύνταξης (πάλι έλεος), ούτε ότι δεν επαρκούν τα άτομα. Ας δώσουν μία στάνταρ αξιοπρεπή προσωρινή σύνταξη σε όλους, αυτό είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ που πρέπει να κάνουν.
    2 points
  6. Φίλε da-mi, αυτό που λες ισχύει 100% και η περίπτωση του πατέρα μου μαζί με αυτή στην οποία αναφέρεσαι αποδεικνύει ότι το λάθος δεν είναι καθόλου σπάνιο: Ο πατέρας μου με άπειρα χρόνια δουλειάς (40+) ως ελεύθερος επαγγελματίας (τοπογράφος), σε ηλικία 70 ετών, και αφού υπέβαλε τα χαρτιά του για σύνταξη (ηλεκτρονικά και με αίτηση για προσωρινή), ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ (μιας και αναφέρθηκε κάποιος παραπάνω σε αυτό), του δόθηκε μετά από 9 (ΕΝΝΙΑ!!!!) μήνες (αφού προηγήθηκαν email, καταγγελίες στον συνήγορο του πολίτη, κλπ) προσωρινή σύνταξη 380 ευρώ!!! Έχω στείλει email στους πάντες για τον λανθασμένο τρόπο με τον οποίο υπολογίστηκε η σύνταξη (όπως και παλιότερα, με καταγγελία στον συνήγορο του πολίτη, βλέπε παλιό θέμα το οποίο είχα ανοίξει), αλλά τίποτα. Η ΕΛΕΕΙΝΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ του πράγματος η οποία είναι στα όρια του ΥΠΟΠΤΟΥ είναι η εξής: η σύνταξη όταν άκουσον άκουσον η αίτηση για σύνταξη δεν έχει καταχωρηθεί ηλεκτρονικά (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ παρεμπιπτόντως) καθορίζεται ως το 50% του εισοδήματος του τελευταίου χρόνου (το οποίο για τους πάντες είναι ελάχιστο, λόγω κρίσης), οπότε και λαμβάνει το ελάχιστο ποσό που μπορεί να δωθεί το οποίο είναι 380 ευρώ. Αυτό που έχω να πω είναι ότι το ΤΣΜΕΔΕ είναι ΑΝΙΚΑΚΟ και ίσως ΥΠΟΠΤΟ στον τρόπο με τον οποίο χειρίζεται τα θέματα αυτά (αν δεν επαρκούν τα άτομα, τότε φταίει και το ίδιο το υπουργείο που δεν φροντίζει να διευθετηθεί ένα τόσο σοβαρό θέμα, ενώ αν είναι ανίκανοι τότε φταίει διπλά το υπουργείο που δεν τους στέλνει με μετάταξη στον ΕΒΡΟ να πυροβολάνε κουνούπια). Αλλά δεν αντιδρά και κανείς απ' ό,τι βλέπω... Όλα τα παίρνουμε στην πλάκα, την στιγμή που ο πατέρας μου είναι στο νοσοκομείο και αντί για σύνταξη μετά από 40+ χρόνια δουλειάς παίρνει μπαρμπούτσαλα... ΥΓ: Οι σχετικοί νόμοι, αν θέλει κάποιος να τους ψάξει είναι οι 4387/2016 και 4499/2017.
    2 points
  7. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  8. Version v.2.55

    15.140 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο εισάγοντας όλα τα απαραίτητα δεδομένα σύμφωνα με το ΦΕΚ 405Β/20-2-2014 υπολογίζει Αρχική και Τελική Δομική τρωτότητα του κτιρίου και παράγει όλα τα σχετικά εντυπα του ΔΕΔΟΤΑ και τον σχετικό ΠΙΝΑΚΑ(ΑΔΒ).Ολοι οι υπολογισμοί γίνονται αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού και ταυτοχρονα δημιουργούνται έτοιμες προς εκτύπωση οι 5 σελίδες(40 πεδία) του ΔΕΔΟΤΑ.Οι επιλογές εκτύπωσης είναι πολλές(απευθείας εκτύπωση,εξαγωγή σε word,excel,jpeg αλλά και σε pdf για άμεση αποστολή στο σύστημα του ΤΕΕ). Επίσης υπάρχει η δυνατότητα χωρίς να εισαχθούν τα στοιχεία των ενοτήτων Α έως ΣΤ (με κατευθειαν εισαγωγή στοιχείων από το κεντρικό μενού) να υπολογιστει η ΑΔΒ&ΤΒ και ο ΠΙΝΑΚΑΣ(ΑΔΒ). Στην τελευταία έκδοση(1.6) προστέθηκε η δυνατότητα δημιουργίας-εκτύπωσης της τεχνικής έκθεσης που απαιτεί το ανωτέρω ΦΕΚ. Στην έκδοση 1.71 προστέθηκαν τα έντυπα του ΔΕΔΟΤΑ4178/2013 όπως ακριβώς περιλαμβάνονται στο ΦΕΚ 405/Β/20-2-2014. Στην έκδοση 1.77s έγιναν βελτιώσεις&προσθήκες στο μενού του προγράμματος. Επίσης στο εξώφυλλο και στην τεχνική έκθεση του ΔΕΔΟΤΑ προστέθηκε η δυνατότητα εμφανισης υδατογραφήματος με τα στοιχεία του μηχανικού. Στην έκδοση 1.80s προστέθηκε το εργαλείο tooltip για την εμφάνιση πληροφοριών κατά την καταχώρηση στα πεδία ,που βοηθούν στην σωστή εισαγωγή των δεδομένων στο πρόγραμμα. Με την έκδοση 1.88s ειναι δυνατή η αποθήκευση των δεδομένων που εισάγονται στο ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο κειμένου(txt) το οποίο ειναι αναγνώσιμο απο οποιόνδήποτε editor.Ετσι κάθε συνάδελφος μπορεί πρίν φορτώσει την μελέτη στο πρόγραμμα να κάνει προεπισκόπηση στα δεδομένα εισαγωγής αλλά και να δημιουργήσει αρχεία με όλες τις μελέτες του. Στην έκδοση 1.95 βελτιώθηκε η προεπισκόπηση αλλά και η εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ έτσι ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία του πίνακα βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ.(η βελτίωση έχει γίνει μέχρι και την κατηγορία Φέρουσα Τοιχοποία ΤΔ-στην επόμενη έκδοση θα γινει η βελτίωση και στις υπόλοιπες κατηγορίες-). Στην έκδοση 2.07 έχει γίνει η πλήρης βελτίωση στην προεπισκόπηση και εκτύπωση του Πίνακα ΑΔΒ ώστε να φαίνονται τα επιλεγμένα πεδία βάσει των οποίων γίνεται ο υπολογισμός της ΑΔΒ για όλες τις κατηγορίες δομικών τύπων κτιρίου. Στην έκδοση 2.11 είναι δυνατή η συγχώνευση των επιμέρους αρχείων pdf που παράγει το πρόγραμμα σε ένα ενιαίο για υποβολή στο σύστημα του ΤΕΕ(Από το menu:"Βοήθεια" επιλέγετε :"Συγχώνευση αρχείων pdf"). Στην έκδοση 2.25 προστέθηκε ο αναλυτικός πίνακας έντασης λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ4178 και σχετικό κουμπί στο μενού του προγράμματος για εισαγωγή των τιμών. Η έκδοση 2.33 έχει την δυνατότητα της αυτόματης δημιουργίας-εκτύπωσης-εξαγωγής σε διαφορους τύπους αρχείων της Τεχνικής Εκθεσης που απαιτείται για το ΔΕΔΟΤΑ όπως απαιτεί ο νόμος 4178/2013 και το σχετικό ΦΕΚ . Η δημιουργία της τεχνικής έκθεσης είναι πλήρως αυτοματοποιημένη και γίνεται από τα στοιχεία που έχουν εισαχθεί στις Ενότητες Α-Β-Γ-Δ-Ε του ΔΕΔΟΤΑ.Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εισαγωγής τεχνικής έκθεσης όχι αυτόματα αλλά κατ΄επιλογή του μηχανικού. Η έκδοση 2.45 έχει την δυνατότητα προβολής των συντελεστών τρωτότητας κατά την εισαγωγή των δεδομένων ώστε να υπάρχει άμεση ενημέρωση για την τιμή της ΑΔΒ του κτιρίου.Επίσης βελτιώθηκε το κεντρικό μενού Η τελευταία έκδοση 2.55 περιλαμβάνει τον Πίνακα Εντασης Λειτουργίας του ΔΕΔΟΤΑ σε αρχείο μορφής pdf και excel έτσι ώστε(ο πίνακας) να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βοήθημα και για άλλες μελέτες. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Για εγκατάσταση κάνετε extract τα αρχεία του φακέλου winzip και εκτελείτε το αρχείο setup.exe. ΠΡΟΣΟΧΗ:Εαν έχετε παλιότερη έκδοση εγκατεστημένη στον η/υ σας πρέπει απο το control panel-->remove programms να κάνετε απεγκατάσταση της παλιάς έκδοσης για να εγκαταστήσετε την καινούργια. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ελπίζω να φανεί χρήσιμο στους συναδέλφους και αν θέλετε μπορειτε να προτείνετε βελτιώσεις ή να επισημάνετε ατέλειες για να διορθωθούν σε επόμενες εκδοσεις. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Προεπισκόπηση του αρχείου pdf που αποστέλεται στο ΤΕΕ στο παρακάτω link: https://app.box.com/s/lkh5ixucvm883s6y4mi3lwdx6iobdsfw Δείτε μια παρουσίαση του προγράμματος εδώ:
    1 point
  9. Η ίδια δύσχρηστη σελίδα. Δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Μόνο τα χρώματα της αρχικής σελίδας. Το μενού των εισφορών και οι υπολογισμοί έχουν παραμείνει ακριβώς οι ίδιοι.
    1 point
  10. Ναι. Στην τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου. Ανέθεσε το σε πολιτικό μηχανικό να στο υπολογίσει αν δυσκολεύεσαι.
    1 point
  11. Καλού-κακού κρατήστε σε bookmark και το παλαιό path: https://www.idika.org.gr/EfkaServices/Default.aspx
    1 point
  12. Απαλλαγή λόγω προσαύξησης φορτίων μικρότερο του 20% κατακόρυφων φορτίων και έκλεισε το θέμα.
    1 point
  13. Η επιφάνεια που καταχωρείς για να υπολογιστεί η παραβίαση Δ, λόγω εσφαλμένης τοποθέτησης του κτιρίου στο οικόπεδο, δεν θα την λάβεις υπ όψιν για το εμβαδόν που αναφέρεται στο κριτήριο απαλλαγής, διότι δεν αφορά αυθαίρετη επέκταση-κατασκευή που προσαυξάνει τα πολεοδομικά μεγέθη δόμησης και κάλυψης. Η καταχώρηση γίνεται καθαρά και μόνο για συστημικούς λόγους εφαρμογής υπολογισμού προστίμου. Συνεπώς το ακίνητο απαλλάσσεται από την υποχρέωση ΜΣΕ. Εξυπακούεται ότι το αναγράφεις στην τεχνική σου έκθεση διότι στην πρώτη σελίδα του τεύχους υπαγωγής θα φαίνονται παραπάνω τ.μ κύριων χώρων από ότι πραγματικα αντιστοιχούν στις αυθαίρετες προσθήκες κατασκευές χώρων. Αυτό δεν αφορά μόνο το θέμα της ΜΣΕ, αλλά και τη ορθή ανάγνωση της δήλωσης από κάθε ενδιαφερόμενο (συμβολαιογράφο, Δ.Ο.Υ, ΔΕΗ κλπ).
    1 point
  14. giorgos 1987, έτσι όπως περιγράφεις ξεκίνησαν οι εγκρίσεις εργασιών μικρής κλίμακας απο την υπουργό που θέλησε να χτυπήσει την γραφειοκρατία και τις συντεχνίες (μάλλον η μία και μοναδική), στη πορεία όμως το πράγμα εξελίχθηκε όπως ισχύει σήμερα.
    1 point
  15. Πείτε μου κάτι, στο παρελθόν είχα διαβάσει για κάποιες περιπτώσεις για εγκρίσεις αδειών μικρής κλίμακας που την άδεια μπορούσε να την βγάλει μόνος του ο ιδιοκτήτης με αίτησή του εφόσον μπορούσε να συντάξει τεχνική έκθεση με περιγραφή των εργασιών. Αυτές τις άδειες τώρα είναι σε θέση να τις βγάλει κάποιος πολίτης ή πρέπει να απευθυνθεί σε μηχανικό;
    1 point
  16. Πολύ δύσκολη εξίσωση το ασφαλιστικό συνάδελφοι. Ειδικότερα στο κομμάτι των μηχανικών η σφαγή που έχει γίνει ξεπερνάει οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική ομάδα, ακόμα και τις κοντινές σε εμάς (ασφαλιστικά) των γιατρών και των νομικών. Ενδεικτικά μηχανικός προ του 93 έπαιρνε μέχρι και το 2014 καθαρά μετά φόρων 1350 ευρώ (με μικτά κοντά αναλόγως τα έτη 2300 ευρώ) ενώ με τα τωρινά δεδομένα θα παίρνει 900ευρώ. Ας μην ξεχνάμε και τη μείωση στα εφάπαξ πχ των εργοληπτών κατά 83% από 27.000 ευρώ σε 4.400 ευρώ. Για δε εμάς τους νεώτερους και για όσο κάποιος πληρώνει τις ελάχιστες εισφορές η βάση υπολογισμού είναι 586 ευρώ. Για έναν ολόκληρο ΄τέτοιο βίο επί 40 έτη η ανταποδοτική σύνταξη βγαίνει 250 ευρώ και η εθνική 384 άρα στο σύνολο 634 ευρώ. Υπολογίστε και ένα 50άρικο το επικουρικό ούτε 700 ευρώ. Την ίδια στιγμή ακόμα και με το ενιαίο μισθολόγιο ένας δημόσιος υπάλληλος μηχανικός με μίνιμουμ 1092 μικτά τα οποία θα ανεβαίνουν (ας υπολογίσουμε χοντρικά 1300 μέσος μισθός στα 40 χρόνια) θα πάρει ανταποδοτική σύνταξη 556 ευρώ, εθνική 384 σύνολο 940 μαζί και με το επικουρικό ας πούμε 1.000. Χωρίς να έχει στερηθεί ποτέ ρευστότητας καθώς δεν έχει πληρώσει ποτέ από την τσέπη του, χωρίς κίνδυνο δημιουργίας χρεών,κατασχέσεων κτλ κτλ. Νομίζω είναι σαφές ποιούς και γιατί ευνοεί το ασφαλιστικό σύστημα, σκανδαλωδώς θα έλεγα.
    1 point
  17. Το ΠΕΑ δεν ειναι υποχρεωτικό να εκδωθεί ανά τμημα. Μπορεί να εκδωθεί στο σύνολο του κιρίου. Στο ΠΕΑ αποτυπώνεις την πραγματική κατάσταση. Ο κλειστός Η.Χ. είναι πλέον κύριος χώρος. Άρα ο πρώην εξωτερικός τοίχος και νυν εσωτερικός δεν σε ενδιαφέρει.
    1 point
  18. Σωστός, αλλά κάμποσα posts τώρα, ο jedi.Yannis όταν λέει Α/Φ εννοεί τους ορθοφωτοχάρτες του Κτηματολογίου. Συνάδελφε, καταρχάς μην ξαναπείς για δύο συστήματα συντεταγμένων (ΕΓΣΑ & ΑΦ) και διπλά σετ συντεταγμένων, το έχεις πει κάμποσες φορές μέχρι τώρα και έχει μουδιάσει το κεφάλι μου. Σοβαρά τώρα, ας βάλουμε στην άκρη το θέμα της υπογραφής για λίγο. Και εσύ και όλοι μας, ανεξαρτήτου ειδικότητας, ξαφνικά έχουμε βρεθεί μπροστά σε ένα σωρό geoportals - online GIS - κλπ, κλπ. Στα γρήγορα, να κάνουμε κάποια πράγματα λιανά: είναι κάμποσα, ξεφυτρώνουν διαρκώς: (βλ. http://msa.ypeka.gr/, και http://www.rae.gr/geo/, και καμιά 10αριά ακόμα έχω πρόχειρα κατά νου, το internet να'ναι καλά και τα κονδύλια της ΕΕ, κάθε υπηρεσία/οργανισμός/ΝΠΔΔ ετοιμάζει και ένα, χώρια τα clouds), σύστημα συντεταγμένων: ΕΓΣΑ 87 ή/και WGS84 για να παίζει κάποιος με KML & Google Earth, ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, όλα έχουν την ίδια δομή: κάτι για χαλί/υπόβαθρο, και την πληροφορία που θέλουν να (απο)δώσουν, σε layers υπόβαθρα είναι καμιά 10αριά: Ορθοφωτοχάρτες Κτηματολογίου (1945/1946, 2007-2009, νέο 2010 απ' ότι είδα), Google (Satellite, Roads, Hybrid), OpenStreetMaps έτσι για αρχή. Το καθένα, με την δική του ακρίβεια. πληροφορία, ό,τι μπορείς να φανταστείς, πάλι με την δική του ακρίβεια, χαμένη στα ψιλά γράμματα. π.χ., στα δασικά που ανέφερες, κανείς δεν το είπε αλλά όλες οι γραμμές των δασικών και των αναδασωτέων (συν τα όρια των οικισμών), όλα τους διαγράμματα σε 5000αρα της ΓΥΣ ήταν, κλπ κλπ Οπότε, έχε πάντα κατά νου, δεν είναι πανάκεια, δεν κάνουν για όλες τις δουλειές. Δεν πας να πάρεις polyline ενός ΟΤ από το msa.ypeka.gr για να χαράξεις ρυμοτομική γραμμή, θα σπάσεις τα μούτρα σου. Καλημέρα σε όλους.
    1 point
  19. ????? Δεν έχω ξαναδεί και κυρίως δεν έχω ξανακούσει τέτοιο πράγμα ποτέ! Και η ερώτηση είναι: Μα γιατί να το κάνεις αυτό?? Ο ορισμός των ακινήτων (δηλαδή η καταχώρισή τους στο εθνικό κτηματολόγιο) γίνεται από ένα σωστό εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, το οποίο είναι αυτό που διορθώνει αυτό που περιγράφεις! Και όχι το ανάποδο! Φίλε με όλο το σεβασμό νομίζω ότι έχεις μπερδευτεί! Δεν σημαίνει ότι έχεις κάνει απαραίτητα πατάτα στη δουλειά σου, ούτε ότι δεν είσαι καλός επαγγελματίας. Αν όμως έβλεπα τοπογραφικό με δεύτερο πινακάκι όπως περιγράφεις, θα απορούσα πολύ... Νομίζω θα απέφευγα την συνεργασία.. Φιλικά πάντα, αναθεώρησέ το!
    1 point
  20. Προφανώς και είναι παράβαση! Προφανώς και να θέλεις να τη ρυθμίσεις ΔΕΝ μπορείς! Να ευχαριστείς το ΤΕΕ, που τόσα χρόνια, τόσοι νόμοι, έχει φτιάξει έτσι το σύστημα και μας δίδεται το "δωράκι" αυτό. μας το "παίρνει" όμως από αλλού.....
    1 point
  21. Έχουν μείνει από παλαιότερο νομοσχέδιο. Εννοεί τα : αίτηση, παράβολο και έντυπο υπολογισμού και σήμερα μεταφράζεται σε : των εδαφίων α, ι και ια του άρθρου 99.
    1 point
  22. Τα δύο τελευταία βίντεο είναι παραστατικότερα της ρευστοποίησης μιας και η ύπαρξη του νερού δεν είναι απαραίτητο στοιχείο για ρευστοποίηση. Φαινόμενα πιδάκων άμμου, είχαν παρατηρηθεί στο σεισμό του '40 στις παραποτάμιες περιοχές της Λάρισας. Θα ψάξω και ίσως βρω τις φωτογραφίες.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.