Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      854


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Το θέμα της διάνοιξης είναι πολύ σοβαρό και έχει δυο βασικές παραμέτρους. Η πρώτη είναι η στατικότητα και η δεύτερη η πολεοδομική νομιμότητα της εργασίας. Επειδή οι στατικοί φορείς των κτιρίων υποκρύπτουν διάφορες καταστάσεις, ενίοτε επικίνδυνες, πρέπει να απευθυνθείς σε πολιτικό μηχανικό να κάνει αυτοψία και να ελέγξει την κατασκευή και να γνωματεύσει θετικά ή αρνητικά για μια τέτοια ενέργεια. Από το ερώτημα δεν προκύπτει με σαφήνεια αν αναφερόμαστε σε οπτοπλινθοδομή, η τοιχίο οπλισμένου σκυροδέματος. Η δεύτερη παράμετρος θα ελεγχθεί και πάλι, αναφορικά με το αν το όλο ακίνητο είναι νόμιμο και αν μπορεί να εκδοθεί άδεια (χωρίς να απαιτηθεί και τακτοποίηση αυθαιρεσιών) για την αλλαγή όψης.
    2 points
  2. Version X6.2

    81.130 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version 1.0.0

    4.663 downloads

    Επικαιροποιημένο έντυπο Έγκρισης Εργασιών Μικρής Κλίμακας με βάση τον ν.4546/18 Παραθέτω και τα άρθρα των τροποποιήσεων με *** (* Σ.Σ. Οι περιπτ.κδ και περιπτ.κε αντικαθίστανται και τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.19.γ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ** Σ.Σ. Η περιπτ.κθ αντικαθίσταται και τίθεται ως αντικατεστάθη με την παρ.19.δ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. *** Σ.Σ. Η εντός "..." φράση προσετέθη στην περιπτ.λα με την παρ.19.ε Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. **** Σ.Σ. Οι εντός "..." περιπτ.λγ, περιπτ.λδ και περιπτ.λε προσετέθησαν με την παρ.19.στ Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. ***** Σ.Σ. Τα εντός "...." εδάφια προσετέθησαν με την παρ.19.ζ Αρθ-34 του Ν-4546/18 Δομική Πληροφορική http://webdb.domiki.gr/webdb/bin/dom_body.php?dprms=bWFpbF9r... 3 di 6 26/06/2018, 19:33 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18. Σ.Σ. Όπως διευκρινίζεται το ζήτημα της έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας με την Εγκ-1/17 η ανωτέρω παρ.2, αφορά μόνο στο ουσιαστικό περιεχόμενο αυτών. Η διαδικασία της ΕΕΜΚ, μέχρι τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος (παρ.1 του Αρθ-33) θα γίνεται με βάση τα προβλεπόμενα στην Αποφ-55174/13. Σ.Σ. Προς επίρρωση της ερμηνείας της Εγκ-1/17 και για να εναρμονιστεί αυτή νομοθετικά, αντικατεστάθη, με την παρ.1 Αρθ-30 του Ν-4513/18 ΦΕΚ-9/Α/23-1-18, η μεταβατική διάταξη της παρ.1 Αρθ-50 του παρόντος και πλέον ορίζεται ότι οι διοικητικές πράξεις του παρόντος άρθρου, μέχρι την ενεργοποίηση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33, θα εκδίδονται με βάση τις διαδικασίες που ίσχυαν προ της δημοσίευσης του παρόντος, εξαιρουμένης της έκδοσης Ο.Α. όπου θα υποβάλλονται τα δικαιολογητικά του Αρθ-40. Επίσης, με το Αρθ-51 του παρόντος, όπως τροποποιήθηκε παρ.26 Αρθ-34 του Ν-4546/18 ΦΕΚ-101/Α/12-6-18, ορίζεται ότι η παρ.2 Αρθ-4 του Ν-4067/12 για την ΕΕΜΚ, θα καταργηθεί μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Αρθ-33 του Ν-4495/18)__ Πηγή: τροποποιήσεων *** : domiki.gr
    1 point
  4. Χθεσινή φωτογραφία που έβγαλα (είναι πραγματικό δεν το έχω πειράξει, ως συνήθως κάνω). Και που βρίσκεται στο googlemaps.
    1 point
  5. καθε ξεχωριστο "τμημα" το θεωρεις σαν να εχεις ενα "ανεξαρτητο" οικοπεδο, με περισσοτερες ανεξαρτητες ΟΙ σε αυτο. Εστω οτι, το καθε τμημα καθετης να εχει 50% σε ολο το οικοπεδο, αλλά η καθε ΟΙ εχει ως εξης: Με μία χτισμενη ΟΙ τοτε καθε τμημα εχει μεν 50% στο όλο οικοπεδο, αλλά εχει 100% στο τμημα Ενω δυο χτισμενες ΟΙ σε καθε τμημα, εχουν απο 50% στο τμημα κλπ. Αρα παιρνεις καθε καθετη ξεχωριστα
    1 point
  6. Αφού δεν έχεις ξανασχοληθεί με το θέμα τότε, αν σε πιέζει ο χρόνος δοκίμασε τη λύση να συμβουλευτείς μια από τις έμπειρες εταιρείες που υπάρχουν στην ελληνική αγορά και είναι πιο κοντά στα πρότυπα με αρκετές κατασκευές στο ενεργητικό τους. Δεν είναι κάτι το δύσκολο, αλλά "ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες". Αν δεν σε πιέζει ο χρόνος ξεκίνα με αυτά που γράφει ο συνάδελφος παραπάνω (+). Για τις ακίδες franklin (και κάθε μέθοδο του ΣΑΠ), δεν μπορούμε - πιστεύω - να γνωμοδοτήσουμε από εδώ, αλλά είναι γενικά αποδεκτές σε παρόμοιες εγκαταστάσεις.
    1 point
  7. Αναφέρομαι στην κεντρική σελίδα του ΕΦΚΑ https://www.efka.gov.gr/el και στην διαδικασία μέχρι και να μπεις με τους κωδικούς για να δεις τις εισφορές. Αφού μπεις (αν εννοείς αυτό), όντως, εκεί δεν έχει αλλάξει κάτι.
    1 point
  8. Με μία πρώτη ματιά : τα λήμματα που παρατίθενται μετά από κάποια αναζήτηση ΔΕΝ είναι ταξινομημένα με χρονολογική σειρά και αυτό καθιστά πολύ δύσκολη την ανεύρεση συγκεκριμένου εγγράφου ή την λήψη οποιασδήποτε σχετικής απάντησης για συγκεκριμένη χρονική περίοδο αναζήτησης. ο συνολικός αριθμός των σελίδων των λημμάτων ΔΕΝ εμφανίζεται στο υποσέλιδο με αποτέλεσμα να μην καθίσταται απ΄αρχής γνωστός ό όγκος του χώρου αναζήτησης ................................
    1 point
  9. Η ίδια δύσχρηστη σελίδα. Δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Μόνο τα χρώματα της αρχικής σελίδας. Το μενού των εισφορών και οι υπολογισμοί έχουν παραμείνει ακριβώς οι ίδιοι.
    1 point
  10. Κανένα πρόβλημα με τον έλεγχο των δηλώσεων. Προσωπικά δεν έχω να φοβάμαι κάτι στις δηλώσεις μου και μακάρι να ελεγχθούμε όλοι οι συνάδερφοι για να μπουν τα πράγματα στη θέση τους...
    1 point
  11. Version 1.0.0

    374 downloads

    Τεχνικός Σχεδιασμός για αποστραγγιστικά έργα κτιριακών κατασκευών, υπογείων κατασκευών και έργων Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr
    1 point
  12. Ναι σημαίνει παράβολο ΤΕΕ και ναι όλες οι δηλώσεις του 4014 είναι στον αέρα από τότε που κρίθηκε αντισυνταγματικός.
    1 point
  13. Η ειδικότητά σου ασχολείται με πολεοδομική νομοθεσία και αυθαίρετα; Έχεις τη γνώση και την εμπειρία να ελέγξεις για αυθαιρεσίες σε ένα ακίνητο; Συμφωνώ προκαταβολικά ότι το τοπίο για τη χορήγηση βεβαίωσης είναι ακόμη θολό, διότι πριν μερικά χρόνια το έγγραφο του ΤΕΕ αναφέρει τις ειδικότητες που έχουν το δικαίωμα να κάνουν υπαγωγή αυθαιρέτων και δεν έγρααψαν το δικαίωμα χορήγησης βεβαίωσης. Πέραν όμως του δικαιώματος, εφιστώ την προσοχή σου στο ουσιαστικό του θέματος. Αν κάνεις λάθος και γίνει συμβόλαιο δεν υπάρχει επιστροφή (δες τις σχετικές κυρώσεις στο νόμο και θα καταλάβεις). Προτείνω φιλικά να αναθέσεις σε συνάδελφο πολιτικό μηχανικό, τοπογράφο, αρχιτέκτονα την αντίστοιχη εργασία. Είναι σαν να μου πεις εμένα να πάω να ελέγξω μηχανολογικό εξοπλισμό βιομηχανίας. Προφανώς ακόμη και να είχα το δικαίωμα δεν έχω τη γνώση και την εμπειρία και δεν θα το έκανα.
    1 point
  14. Ουσιαστικά δεν άλλαξε κάτι σε σχέση με το ν. 4178/13, αφού και πριν ημερομηνία έναρξης ισχύος του ν. 4495/17, ολοκληρωμένες δηλώσεις ν. 4014 έπρεπε να μεταφερθούν στο ν. 4178/13 προκειμένου να εκδοθεί βεβαίωση για σύσταση ή μεταβίβαση εμπράγματου δικαιώματος.
    1 point
  15. β) Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις για τις οποίες έχει περατωθεί η διαδικασία διατήρησης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3775/2009 (Α΄122) ή του ν. 3843/2010 (Α΄62) και για το χρονικό διάστημα που προβλέπεται σε αυτές και με τις προϋποθέσεις του παρόντος νόμου. Οι ανωτέρω κατασκευές που περαίωσαν όλες τις προ- βλεπόμενες από τον κατά περίπτωση νόμο διαδικασίες και: αα) δεν παραβιάζουν σε ποσοστό μεγαλύτερο του σαράντα τοις εκατό (40%) τα πολεοδομικά μεγέθη κά- λυψης και δόμησης και σε ποσοστό μεγαλύτερο του εί- κοσι τοις εκατό (20%) το ύψος της οικοδομικής άδειας, συμπεριλαμβανομένων άλλων αυθαίρετων κατασκευών ή αυθαίρετων αλλαγών χρήσης επί του ακινήτου, ββ) δεν βρίσκονται εντός προκηπίου, εξαιρούνται ορι- στικά από την κατεδάφιση και επιτρέπεται η μεταβίβαση και η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος επ’ αυτών. Επομένως μέχρι στιγμής έχουμε κατηγορία 1,2, 3 και 4 (με κριτήριο το 40-40-20) του Ν. 4178 που οριστικοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκε η ανάρτηση όλων των δικαιολογητικών. Αυτές όλες εξαιρούνται οριστικά. Οι τρείς πρώτες εξαιρούνταν και με βάση τις διατάξεις του Ν. 4178. Η δε κατ 4. εξαιρείται πλέον οριστικά εφόσον πληροί το κριτήριο 40-40-20 και όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανέβηκαν. Στο δε άρθρο 9 ν. 4178 η οριστική εξαίρεση θα γινόταν μετά τη συμπλήρωση ταυτότητας κατά το ν. 3843.10. Με το Αρθρο 125 ν. 4495 καταργούνται τα 30 άρθρα του Ν. 4178. Από ότι φαίνεται μας ενδιαφέρουν έντονα οι τακτοποιημένες αυθαιρεσίες που υπερβαίνουν το ανωτέρω κριτήριο 40-40-20 και αυτές θα κριθούν όπως λέει ο Θόδωρος με την Η.Τ. Μετά συνεχίζει στην περίπτωση υπέρβασης των ποσοστών όπως αναφέρθηκε: Σε περίπτωση υπέρβασης των ανωτέρω ποσοστών ή αν οι κατασκευές βρίσκονται εντός προκηπίου, η εξαί- ρεση από την κατεδάφιση ισχύει για το χρόνο που προ- βλέπεται στους νόμους 3775/2009 και 3843/2010 και επιτρέπεται η μεταβίβαση και η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος επ’ αυτών. Για την οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση είναι απαραίτητη η δήλωση υπαγωγής στη κατηγορία 5 του άρθρου 96 με την καταβολή παρα- βόλου ύψους εκατό (100) ευρώ.
    1 point
  16. Με δεδομένο ότι στο άρθρο 125 αναφέρει ότι απαιτείται συμπληρωματική (???) δήλωση μόνο για την κατηγορία 5 συμπεραίνεται ότι προφανώς για την 4 δεν απαιτείται καμιά ενέργεια Αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις που έχουν υπαχθεί στην κατηγορία 5 του άρθρου 9 του ν. 4178/2013, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις της κατηγορίας 4 του άρθρου 96, μπορούν, ύστερα από σχετική συμπληρωματική δήλωση υπαγωγής στις διατάξεις του παρόντος, να ενταχθούν στην ανωτέρω κατηγορία χωρίς την καταβολή πρόσθετου παραβόλου. Επίσης στο ίδιο άρθρο αναφέρει 6. Καταργούνται η παρ. 2 του άρθρου 34 του ν. 4315/ 2014 (Α΄ 269) και τα άρθρα 1 έως και 30, εκτός από την παράγραφο 9 του άρθρου 30, καθώς και 38 και 39 του ν. 4178/2013
    1 point
  17. ρε παίδες με τον 3843 μόνο περίγραμμα υποβάλαμε (όχι κάτοψη) το ξεχάσατε? πάλι ο παππούς θα σας τα θυμίζει !!
    1 point
  18. Γνώμη μου αυτά τα περί εξαγοράς μη σας τρομάζουν πάρτε πρώτα την επί 30ετία εξαίρεση και μετά βλέεεεεπετε (αυτά προβλέπονται σήηηημερα -αλλά μετά από 30 χρόνια θα τα ξανααααδουμε-με τον ίδιο τρόπο που είδαμε τα αυθαίρετα το 2011-το 2013 και το 2017 και θα τα ξαναδούμε το 202..! )
    1 point
  19. Καλησπέρα. Αυθαίρετα που έχουν υπαχθεί στον 3843/10 και ξεπερνούν το 40-40-20, υπάγονται στον 4495 κατηγορία 5 με 100 ευρώ και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης. Όμως στο άρθρο 96 κατηγορία 5, εκτός ότι έχουμε ελέγχους υπαγωγής από ελεγκτή, έχουμε και διαδικασία "εξαγοράς δόμησης" και μάλιστα μόνο για τις εντός Π.Α.Ε.Σ. περιοχές; Από το άρθρο 73 που αναλύει τις Π.Α.Ε.Σ. προκύπτει ότι Π.Α.Ε.Σ. μπορεί να είναι είτε εντός είτε εκτός οικισμών προ '23, ή <2000κατοικων. Οπότε το ερώτημα είναι: Σε περίπτωση που έχω τακτοποιημένο Η/Χ με 3843/10 μέσα στην πόλη (δηλαδή εκτός Π.Α.Ε.Σ.), με υπέρβαση του 40-40-20, με 100 ευρώ καταργείται οριστικώς απο κατεδάφιση και ξεμπερδεύει, ή πληρώνει 100 ευρώ και μετά τα 30 χρόνια (που απομένουν αλλα 23) επέρχεται η μπουλντόζα εφόσον είναι εκτός Π.Α.Ε.Σ και δεν μπορεί να εξαγοράσει δόμηση; Κι αν είναι να μπει κατηγορία 5 και να περάσει από έλεγχο, και ενδεχομένως να πληρώσει κι άλλη Δόμηση ή να οριστεί κατεδαφιστέο, τότε αυτό που λέει το άρθρο 88,παρ.β ως ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ από την κατεδάφιση δεν ισχύει. Γιατί όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες να μπουν στη διαδικασία αυτή,και να ελέγξουν το 40-40-20 του τακτοποιημένου ημιυπαίθριου χώρου τους. Θα φανεί κάπου στο μέλλον αυτή η υπέρβαση και αν δεν το κάνουν μέσα στην ισχύ του 4495 θα υπάρχουν κυρώσεις?
    1 point
  20. Στην γραμμή εντολών γράφεις ddim, επιλέγεις modify, στην καρτέλα Lines και "παίζεις" στο τμήμα Extension Lines με τις επιλογές Suppress αν δεν θέλεις κάθόλου τις γραμμές που λες (εικονα 1) ή με το Offset from origin αν θες να υπάρχει μια μικρή ή όσο θες εσύ γραμμή (εικόνα 2).
    1 point
  21. Μετατρέπεις τις καμπύλες σε polyline , φτιάχνεις και ενα block (π.χ εναν κύκλο) και τρέχεις την εντολή measure. θα σου τοποθετήσει το Block ( κύκλο ) με βάση το βήμα που θα δώσεις. Μετά παίρνεςι τις συντ/νες για κάθε κύκλο.
    1 point
  22. Πολύ χρήσιμη η πληροφορία σου chris για τις αποστάσεις των ορίων απαλλοτρίωσης των παλιών υφιστάμενων οδών. Είχα την λάθος εντύπωση πως το πέρας του ορύγματος ή επιχώματος αποτελούσαν το όριο αυτό. Καλά, έχω δει σε τοπογραφικά όριο γηπέδου το όριο του καταστρώματος ! Στο πολυτεχνείο φυσικά δεν το θεωρούν σκόπιμο ακόμα να εισάγουν σε μάθημα την νομοθεσία που αφορά τα οικόπεδα και τα αγροτεμάχια. Υπάρχουν τόσα σπουδαία μαθήματα που διδάσκονται ώστε η νομοθεσία περνά σε δεύτερη μοίρα! Π.χ Φυσική 2. Για να μη βρώ κανένα ακόμη χειρότερο. Κάποτε διδάσκονταν και Χημεία ...
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.