Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      8.603


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.118


  3. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.661


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      8.678


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. επειδή κατά ΝΟΚ η στέγη συμπεριλαμβάνεται πλέον στις όψεις του κτιρίου επειδή αν είχε δώμα κατά τον Ν οριζοντίων συμπεριλαμβάνεται στα κοινόχρηστα και κοινόκτητα μέρη της οικοδομής επειδή αντί δώματος υπάρχει η στέγη η οποία όμως εξασφαλίζει όλη την οικοδομή από όμβρια κλπ και επειδή δεν υπάρχει κανονισμός της οικοδομής που να ορίζει διαφορετικά τα ανωτέρω εγώ πιστεύω ότι πρέπει όλοι να επιβαρυνθούν αναλογικά με τα ποσοστά της ιδιοκτησίας άσχετα αν εξ αρχής όλοι οι συνιδιοκτήτες έχουν την εντύπωση ότι ο μόνος που ωφελείται είναι ο ιδιοκτήτης της από κάτω της στέγης ιδιοκτησίας Ποια ..η διαφορά. Μήπως την ίδια εντύπωση δεν έχουν όλοι και για το δώμα! -
    2 points
  2. Version 3.1.1

    4.632 downloads

    Ενα πολυ απλο αλλα και πολυ χρήσιμο πρόγραμμα για την σχεδίαση και υπολογισμό διατομών οδοποιίας. Καταχωρείτε τις επιφάνειες (πχ. φυσικό έδαφος, σκάφη, ερυθρά κλπ) και τις διατομές με τις αποστάσεις απο την αρχή. Στην συνέχεια, για κάθε διατομή καταχωρείτε τα σημεία της (x, y) για κάθε επιφάνεια. Τέλος. Αμέσως έχετε : 1. κάθε μία διατομή σχεδιασμένη σε κλίμακα επιλεγόμενη, με πινακίδα κλπ 2. Μηκοτομή 3 πίνακα χωματισμών (εκσκαφή-επίχωση) μεταξύ οποιουδήποτε ζεύγους επιφανειών Μπορείτε να εκτυπώσετε, να εξάγετε σε DXF και σε excel Προτάσεις για βελτιώσεις ευπρόσδεκτες
    1 point
  3. Συνάδερφοι μερικές ερωτήσεις που ίσως έχουν απαντηθεί αλλά θα εκτιμούσα μια γνώμη. 1. Στο στάδιο της καταχώρησης προμηθευτών, υπάρχει κάπου η σύνδεση του ΑΦΜ με την εργασία την οποία αναλαμβάνει (όπως στο εξοικονομώ Ι) ή όχι? 2. Μπορούμε να καταχωρήσουμε δύο ή και περισσότερους προμηθευτές για την ίδια εργασία και εν τέλει να καταλήξουμε μόνο σε έναν για συνεργασία? πχ μπορώ να βάλω τα ΑΦΜ από 3 αλουμινάδες αλλά τελικά να συνεργαστώ μόνο με έναν από αυτούς? Εάν ναι, ποια η τύχη των ΑΦΜ που δεν θα συνεργαστώ τελικά μαζί τους? 3. Οι προκαταβολές επιμερίζονται από τον ωφελούμενο μετά την καταχώρηση των ΑΦΜ (δηλαδή σε επόμενο στάδιο) και μπορούν να είσαι όσες θέλει αρκεί το σύνολο να μην υπερβαίνει το 70% της επιχορήγησης? Δηλαδή μπορεί να πάρει ο αλουμινάς το 69%, ο ηλιακός το 1% και ο μονωτής το 0% ?
    1 point
  4. αυτο έγινε το 2002 (το παλιό το ορθόδοξο το ΠΑΣΟΚ)
    1 point
  5. Με την άδεια προσθήκης ελέγχεις Ελάχιστο Αριθμό Απαιτούμενων θέσεων στάθμευσης. Όχι το εμβαδού την κάθε θέσης. Υποχρέωση είναι να σχεδιαστούν στο Διάγραμμα Δόμησης και κάτοψη Ισογείου η επακριβή θέση ή θέσεις αυτών και φυσικά εκεί πρέπει να προβλέπονται οι ελάχιστες απαιτούμενες διαστάσεις από τον πολεοδομικό κανονισμό για κάθε θέση αλλά και για απρόσκοπτη πρόσβαση προς κάθε θέση στάθμευσης. (άρα δεν θέλει μόνο δέσμευση συμβ. πράξης αλλά σχεδιασμό και δέσμευση στα Πολεοδομικά σχέδια που θα κατατεθούν) Ανάλογο σχέδιο με τις θέσεις στάθμευσης παραδίνεις στον ιδιοκτήτη να φροντίσει με συμβολαιογράφο που θα επισυνάψει το δικό σου σχέδιο στην συμβολαιογραφική πράξη δέσμευσης θέσεων την οποία εσύ θα προσκομίσεις στην ΥΔΟΜ για τις τελικές υπογραφές έγκρισης. Κάνε και μια βόλτα ΥΔΟΜ να τους ρωτήσεις και ρώτα και τα απαιτούμενα (αν και εφόσον) τον υπολογισμό υποχρεωτικής φύτευσης που όμως είναι άλλο ερώτημα σε σχέση με το θέμα σου τώρα.
    1 point
  6. Καλησπέρα. Έχω κάνει τις σπουδές μου στη Μηχανολογία εξ'ολοκλήρου στο εξωτερικό και έχω εργαστεί μονάχα στο εξωτερικό οπότε οι απόψεις μου μπορεί να διαφέρουν από αυτές όσων έκαναν κάποια από αυτά στην Ελλάδα. Εργάζομαι ως μηχανολόγος μηχανικός εδώ και κάποια χρόνια στη Rolls-Royce στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι περισσότεροι άνθρωποι στην εταιρεία εργάζονται 37.5 ώρες την εβδομάδα αλλά πολλοί, μαζί με εκείνους και εγώ εργαζόμαστε αρκετές φορές μέχρι και 42 με 45 ώρες την εβδομάδα, όχι γιατί αναγκαζόμαστε αλλά γιατί είμαστε τελειομανείς. Λάβετε υπόψιν πως μέχρι και σήμερα δε γνωρίζω κάποιον που να έχει πληρωθεί για υπερωρία. Από εκπαιδευτική άποψη η εταιρεία προσφέρει δωρεάν μια μεγάλη γκάμα μαθημάτων τόσο στους αποφοίτους μηχανικούς και μη αλλά και στο πιο έμπειρο προσωπικό. Τα μαθήματα μπορεί να σχετίζονται με μηχανολόγια, ηλεκτρονικά, προγραμματισμό αλλά και οικονομίκά, project management και αρκετά άλλα. Από χρηματική άποψη τα πράγματα δεν είναι και πολύ καλά. Οι μισθοί για μηχανικούς ξεκινούν από £28500 για κάποιον απόφοιτο, ανεβαίνει στα £32000-£34000 μετά από 1.5 χρόνο συν περίπου 1% ανά φορολογικό έτος λόγω πληθωρισμού. Μετά, για κάθε προαγωγή από το ένα grade στο άλλο ο μισθός ανεβαίνει κατά περίπου 4%. Αν είσαι τυχερός και είσαι σε κάποιο ιδιαίτερο project και διαχειρίζεσαι ανθρώπους, συμβουλεύεις άτομα για το πώς θα κάνουν κάτι τεχνικό κλπ τότε μπορείς να ανεβαίνεις και ένα grade ανά έτος, μερικοί και δύο το χρόνο αλλά αρκετά σπάνια. Παρά τα κύματα μαζικών απολύσεων τα τελευταία 10 χρόνια, περίπου 8000 άτομα παγκοσμίως, ένα 70% του προσωπικού εργάζεται στην εταιρεία για πάνω από 20 έτη οπότε αυτό λέει πολλά.
    1 point
  7. προφανως υπαρχει αντιθετη αποψη,...αλλά, καλο θα ηταν ο "πληντης" να μας ελεγε την δικη του γνωμη. Δεν μαθαμε τπτ χρησιμο εμεις οι υπολοποι απο μια "σκετη" αρνητικη... Νομιζω η απαντηση οτι ειναι ........ζζζζζζζζ.
    1 point
  8. Χοντρικά αν είναι δυτικά του Λούρου βάλε ΚΦ Καναλάκι ενώ ανατολικά ΚΦ Άρτα. Πιο βόρεια παίζεις με Παραμυθιά και Παππαδάτες αντίστοιχα. Επίσης, αφού βάλεις τις συντεταγμένες, τσέκαρε πάλι τα πεδία με τα 6' και ξαναβάλε τα φ και λ. (L και M)
    1 point
  9. Το εντόπισα, για εκτός σχεδίου Παινία και εγώ 600 ευρώ βγάζω...
    1 point
  10. Αφού ο νόμος σου λέει πάρε την ελάχιστη, ποιός ο λόγος να πάρεις του ΕΝΦΙΑ...; Καλημέρα.
    1 point
  11. Επανέρχομαι στο θέμα ανέγερσης της πολυκατοικίας και της προσθήκης του τελευταίου ορόφου που καλύπτεται με τη στέγη. Από το ιστορικό που περιγράφεις, προκύπτει ότι α) ο αρχικός ιδιοκτήτης που οικοπέδου ήταν ο ίδιος που έχει τον τελευταίο όροφο και κατασκεύασε τη στέγη, και β) ο τελευταίος όροφος ανεγέρθηκε με άδεια 10 χρόνια περίπου, μετά την ανέγερση των υπόλοιπων ορόφων. Η απορία που γεννιέται είναι, σε ποια στοιχεία στηρίζεις αυτό το στοιχείο, δηλαδή πως γνωρίζεις ότι εκδόθηκε ΟΑ για τον τελευταίο όροφο, πολύ περισσότερο όταν ισχυρίζεσαι ότι δεν υπάρχει Κανονισμός, ενώ είναι σίγουρο ότι υπάρχει αφού μεταβιβάστηκαν σε τρίτους ΟΙ και ήταν απαραίτητο στοιχείο για τη μεταβίβαση. Με λίγα λόγια, είσαι βέβαιος ότι α) το σύνολο της δομημένης επιφάνειας της πολυκατοικίας αντιστοιχεί στον ισχύοντα ΣΔ και β) ο τελευταίος όροφος και η στέγη ανεγέρθηκαν με ΟΑ;
    1 point
  12. το ερωτημα δεν ειναι αν και τι θα κανει ο συμβ/φος..... Το ερωτημα αφορα αποκλειστικα τις ενέργειες του μηχανικου και το εαν και κατα ποσο, σε οικόπεδο "εξ αδιαιρέτου", ειναι νομιμη η [μερική] τακτοποιηση, κατα διαφορετικα χρονικα σημεια και απο "μισό-μισό". [γνωμη μου ειναι οτι ο συμβ/φος δεν θα κανει τπτ, διοτι τα υπο συσταση ΟΙ και υπο διανομη κτισματα και οικοπεδο, ανηκουν κατα 50% εξ αδιαιρετου σε καθε εναν, αλλά, με βαση οσα αναφερθηκαν, ο καθε ενας τα δηλωνει σαν δικα του κατα 100%, ωστε, ουτε τα Ε9 ούτε τα πιστοποιητικα ΕΝΦΙΑ να ανταποκρινονται στην νομικη κατασταση των κτισμάτων και του οικοπεδου που παραμενει "εξ αδιαιρετου" μεχρι να γινει συσταση και διανομη. Οταν πας σε συμβ/φο με παρόμοια υποθεση θα μας πεις...] τις καλημερες μου.
    1 point
  13. ο γενικός κανόνας είναι οτιδήποτε δεν δίδεται σε αποκλειστική χρήση μέσω σύστασης θεωρείται κοινόχρηστο. Αρα σε πρώτη φάση θα πληρώσουν όλοι με τα χιλιοστά τους για να επισκευαστεί η στέγη. Βρείτε λοιπόν τη σύσταση ΟΙ και να υπάρχει κανονισμός διαβάστε τον για να μπορέσετε να έχετε μια υπεύθυνη απάντηση. Να γίνει και έλεγχος νομιμότητας της στέγης (ύψος θέση κτλ)
    1 point
  14. θεωρώντας οτι μιλαμε για οικοπεδο που ανηκει σε δυο συνιδιοκτητες εξ αδιαιρετου, θα λεγαμε οτι, Κτιρια χωρις συσταση, τακτοποιουνται σαν συνολο και επακολουθει συσταση και διανομη.. Εκτος εαν εκαναν εφαρμογη του αρθρου11 παρ. 1/iv του ν. 4178, με την υπογραφη προσυμφωνου, και τακτοποιησε ο ενας τις δικες του αυθαιρεσιες [και οχι τις "μισες"] το οποιο αρθρο ομως δεν ισχυει πλεον σημερα...
    1 point
  15. Γενικά η ιστορία δεν είναι για γέλια αλλά για κλάματα. Δηλαδή θα σκοτώνεται ο ένας με τον άλλο για το αν είναι σωστό που δε μπήκε η τέντα σε αναλυτικό ή λάθος. Σε καιρούς που με το ζόρι βγαίνει μεροκάματο. Σε νόμους που οι 3/5 έχουν διαφορετική αντιμετώπιση από τους άλλους 2 και συνήθως χωρίς δόλο! Αυτο που παίζεται με την ιστορία των ελεγκτών δόμησης είναι να φύγει καί ο έλεγχος του ελέγχου απο το κράτος! Και λέω εγώ τώρα που έχω σε δηλώσεις του 4178 αποθήκες κατ.3 σε αναλυτικό με λοιπές παραβάσεις, έστω έρχεται και με ελέγχει συνάδερφος που θεωρεί ότι οι αποθήκες δεν πάνε με αναλυτικό. Τι γίνεται? Παμε στα δικαστήρια? Και λέω το συγκεκριμένο που είναι ενα απλό παράδειγμα που υπαρχουν και οι 2 απόψεις. Και κατι για το helpdesk του ΤΕΕ. Μια φορά πήγα ήπια καφέ απο κάτω κανα 2ωρο και έφυγα, ενώ ήταν μέσα το 12 και είχα το 40. Οταν πήγα ήταν μέσα το 6. Και μια φορά έστειλα mail που πήρα απάντηση ότι είναι μεγάλη η ερώτηση!!!
    1 point
  16. Αυτοί οι βολεμένοι στα υπουργεία ζούνε σε άλλο πλανήτη.. με το φρέντο στο χέρι. Ειλικρινά έχουμε μπλέξει με άσχετους αλλά το ποιο σημαντικό ..... με επικίνδυνους επειδή νομοθετούν. Εδώ δεν μας έχουν βγάλει της περίφημες αεροφωτογραφίες του 2011 και μας μιλάνε για κόκκινες γραμμές και πράσινα άλογα. Μας έχουνε μπλέξει μένα κ%^#νόμο που μπάζει από παντού. Το δικό τους Ηelpdesk μας απαντούσε τηλεφωνικά για της ερωτήσεις μας για να μην εχουν ευθύνες… και θα μας ελέγξουν άτομα που δεν ξέρουνε πως γίνεται το καλούπωμα…… Ήμαρτον.
    1 point
  17. Επειδή ακούγεται κάπως, η πολυκατοικία να έχει τελευταίο όροφο με στέγη και κεραμίδια, που ανήκει στον ιδιοκτήτη του προηγούμενου ορόφου, θα έλεγα να διαβάσεις τον Κανονισμό της πολυκατοικίας και να δεις αν ο όροφος με τη στέγη υπήρχε από την αρχή ή κατασκευάστηκε αργότερα (αυθαίρετο ίσως? ).
    1 point
  18. Για Θέρμη εκτός, 500 θα λάβεις (η μικρότερη της ΠΕ).
    1 point
  19. "Άλλαξε ο Μανωλιός"...Κατά τα άλλα σε πολλούς συναδέλφους που έχουν προσληφθεί με σύμβαση μονιμότητας, ή αορίστου χρόνου,σε Δήμους, Περιφέρειες και ΔΕΚΟ συνεχίζουν να τους έρχονται τα ειδοποιητήρια εισφορών!
    1 point
  20. η σωστη λυση ειναι δυο καθετες...η μια με προσωπο στον δρομο και η αλλη με "πιστολι"... δλδ. με διαδρομο προσωπο 3μ απο τον δρομο προς το πισω "τμημα" Ετσι δεν θα μαλωσετε ποτέ, ουτε για "συγχρηση" ούτε για δαπανες απο φθορες και συντηρησεις...
    1 point
  21. Τώρα που με τα αυθαίρετα κλπ θα αρχίσουμε να ελέγχουμε ο ένας τον άλλο, με νόμους που δεν ήταν και τοοοοσο σαφείς και με πράγματα που κάναμε ο καθένας κατά την κρίση μας, τώρα θα πέσει το γέλιο...
    1 point
  22. Με μία πρώτη ματιά : τα λήμματα που παρατίθενται μετά από κάποια αναζήτηση ΔΕΝ είναι ταξινομημένα με χρονολογική σειρά και αυτό καθιστά πολύ δύσκολη την ανεύρεση συγκεκριμένου εγγράφου ή την λήψη οποιασδήποτε σχετικής απάντησης για συγκεκριμένη χρονική περίοδο αναζήτησης. ο συνολικός αριθμός των σελίδων των λημμάτων ΔΕΝ εμφανίζεται στο υποσέλιδο με αποτέλεσμα να μην καθίσταται απ΄αρχής γνωστός ό όγκος του χώρου αναζήτησης ................................
    1 point
  23. Εγω τετοια πατάρια τα βάζω στον αναλυτικό ως μια πλάκα σκυροδέματος. Σωστή και η προσέγγιση του killer tomato. Είπαμε γίναμε γραφικοί με τα αυθαίρετα αλλά δε θα δηλώσουμε και τις γλάστρες....
    1 point
  24. Προσδιορισμός αντικειμενικής αξίας μεταβίβασης ακινήτων από την ιστοσελίδα του ΥΠΟΙΚ Φύλλα Προσδιορισμού της Αντικειμενικής Αξίας του/των ακινήτων σας (ΑΠΑΑ) - Εκτιμήσεις Τιμών Ζώνης - Πίνακες Τιμών Εκκίνησης - Χάρτες Αντικειμενικού Προσδιορισμού Αξιών
    1 point
  25. μόνο αυτός ο Δήμος (ΣΥΜΗΣ) το χρησιμοποιεί https://www.google.gr/search?q=9964%2F27-05-2009&rlz=1C1GGGE_enGR423&oq=9964%2F27-05-2009&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8#q=9964/27-05-2009&start=40&filter=0 Επομένως πάρε τηλέφωνο να στο στείλουν
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.