Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      18.024


  2. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  3. GEORGE MICHEAL

    GEORGE MICHEAL

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.288


  4. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Α. Δεν μπορείς να ανεβάσεις αρχεία σε περαιωμένη δήλωση!!! Β. Εννοείται ότι τα συμβόλαια γίνονται με οριστική υπαγωγή ακόμα και λόγω δόσεων.... Το θέμα είναι ότι σε οριστική όπου απαιτείται ΜΣΕ δεν μπορούμε να απαντήσουμε αν απαιτούνται ενισχύσεις !!! Η λύση είναι μία σωστή συμφωνία με τον πελάτη ως προς τον χρόνο παράδοσης της πλήρους τακτοποίησης μαζί με ΜΣΕ.
    2 points
  2. Να μας εξηγήσουν λοιπόν οι συμβολαιογράφοι που απαιτούν δήλωση σε περαιωμένη υπαγωγή πως θα αντιμετώπιζαν μια μεταβίβαση κατά την οποία, ο πωλητής, έχοντας συμφωνήσει με τον αγοραστή να πληρώσει ο πρώτος το 30% του προστίμου και να γίνει η μεταβίβαση, με ειδική μνεία στο συμβόλαιο (ως ο νόμος του δίνει το δικαίωμα) για συνέχιση της διαδικασίας από τον αγοραστή. Στην περίπτωση αυτή, αφού το πρόστιμο δεν είναι εξοφλημένο, είναι προφανές ότι η δήλωση μπορεί να φτάσει μόνο μέχρι την οριστική υπαγωγή. Οι συμβαλλόμενοι βάσει του νόμου δικαιούνται να έχουν το συμβόλαιο αγοραπωλησίας. Το άλλο θέμα της περαίωσης είναι η ΜΣΕ (για τις περιπτώσεις εκείνες που απαιτείται). Αναφέρει ο νόμος (το έχω παραθέσει σε προηγούμενη δημοσίευση) ότι περαιωμένη υπαγωγή σημαίνει ταυτόχρονα δυο πράγματα: (α) πρόστιμο πλήρως εξοφλημένο και (β) ανάρτηση όλων (ακόμη και της ΜΣΕ όταν αυτή απαιτείται) των δικαιολογητικών στο σύστημα. Οτιδήποτε δηλώνεται κατά παράβαση της (β) προϋπόθεσης αποτελεί ψευδή δήλωση, διότι ο νόμος σου δίνει τη δυνατότητα να εκπονήσεις την ΜΣΕ εντός τριετίας από την υπαγωγή, αλλά δε σου λέει ότι χωρίς αυτή μπορείς να έχεις περαίωση. Επιπλέον να προσεχθεί και κάτι ακόμη στην σχετική απόφαση περί Μ.Σ.Ε (ΦΕΚ 1643/Δ/18) στο τελευταίο εδάφιο του άρθρου 2 αναφέρει Από την έκθεση αποτίμησης προκύπτει είτε στατική επάρκεια του κτιρίου είτε ανεπάρκεια. Το παραπάνω συμπέρασμα κοινοποιείται υποχρεωτικά στον αιτούντα την υπαγωγή, συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού σε κάθε δικαιοπραξία και συμπληρώνεται στο πληροφοριακό σύστημα υπαγωγής των αυθαιρέτων. Με άλλα λόγια μας λέει η απόφαση ότι, εφόσον κρίθηκε ότι απαιτείται ΜΣΕ, σε κάθε μεταβίβαση θα αναφέρεται στη βεβαίωση ότι (απαιτείται ΜΣΕ το γνωστό από το νόμο) και με βάση την απόφαση θα πρέπει να υπάρχει πόρισμα που θα συνοδεύει την βεβαίωση Ν. 4495 για το αν το κτίριο είναι στατικά επαρκές ή όχι, που σημαίνει ότι για να το υπογράψει κάποιος αυτό θα πρέπει να έχει εκπονήσει ήδη την ΜΣΕ από την οποία θα έχει προκύψει αυτό το συμπέρασμα. Έτσι, κατά την προσωπική μου γνώμη, λόγω της αναντιστοιχίας με το νόμο κρίνεται και η εγκυρότητα της ανωτέρω απόφασης στο ανωτέρω περιγραφέν σημείο. Συμπληρώνω τα παραπάνω με το εξής Οι συμβολαιογράφοι μπερδεύονται στο εξής σημείο. Λέει στο άρθρο 82 Άρθρο 82 Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις 1. α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β, γ, δ της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. β) Δεν επιτρέπεται η μίσθωση και παραχώρηση ακινήτων στα οποία έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 81 παράγραφος 1 περιπτώσεις α και β. 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : (...) ζ) έχει περατωθεί η διαδικασία καταβολής του ενιαίου ειδικού προστίμου ή έχει καταβληθεί ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου, κατά τις διατάξεις του παρόντος ή τις διατάξεις του ν.4014/2011 και του ν.4178/2013, (...) Μπερδεύουν λοιπόν την έκφραση ¨"να έχει περατωθεί η διαδικασία καταβολής του προστίμου" με τον ορισμό του άρθρου 81 που λέει για "περαιωμένη υπαγωγή". Γι αυτό αναφέρω ότι αν τους εξηγήσετε τη διαφορά θα καταλάβουν ότι κάνουν λάθος, διότι άλλο πράγμα είναι "περάτωση της διαδικασίας καταβολής του ειδικού προστίμου", ήτοι εξόφληση 100% και άλλο πράγμα-τελείως διαφορετικό- η περαίωση ή περαιωμένη υπαγωγή. Επιπλέον, στο άρθρο 81 παρ. 7 δίνεται ο ορισμός : 7. Οριστική δήλωση υπαγωγής, είναι η δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 και μπορεί να εκδοθεί η σχετική βεβαίωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 83. 8. Περαιωμένη υπαγωγή είναι δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί το σύνολο του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 και έχουν υποβληθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα όλα τα δικαιολογητικά του άρθρου 99.
    2 points
  3. Φυσικά και εκδίδεται βεβαίωση χωρίς περαίωση (μόνο με οριστική υπαγωγή) με την υποχρέωση της αναγραφής ότι απαιτείται ή δεν απαιτείται η ΜΣΕ, με πληρωμή τουλάχιστον του 30% προστίμου και δήλωση ότι έχουν αναρτηθεί στο σύστημα τα εκ του νόμου (και ανά περίπτωση) απαιτούμενα δικαιολογητικά (με εξαίρεση-εφόσον απαιτείται-την Μ.Σ.Ε). Προσοχή διότι πολλοί συμβολαιογράφοι έχουν μπερδέψει την "περαιωμένη υπαγωγή" με την "περαίωση διαδικασίας καταβολής προστίμου". Να τους εξηγείτε το νόμο διότι καμιά φορά και αυτοί άνθρωποι είναι και μπερδεύονται με τα δικά μας τα τεχνικά. Το κυριότερο όμως είναι, ότι πρέπει να συνεργαστούμε για το καλό του κοινού μας πελάτη, ώστε να μην τον κάνουμε "μπαλάκι" του τένις ανάμεσά στα δυο γραφεία.
    2 points
  4. Version v.1.72

    6.028 downloads

    Υπολογισμός προστίμων αυθαιρέτων σύμφωνα με το νέο φύλλο καταγραφής όπως αυτό τέθηκε(από 1έως 22-9-2016) σε διαβούλευση από το ΥΠΕΝ. Δυνατότητα υπολογισμού για απεριόριστα φύλλα καταγραφής,επίσης υπολογίζεται το παράβολο υπερ δημοσίου(το οποίο δεν επιστρέφεται) σύμφωνα με το αρθρο 83. Στην έκδοση 1.06t προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού προστίμου και με τον Ν.4178/2013 ώστε να υπάρχει δυνατότητα σύγκρισης των προστίμων και με τους δύο νόμους. Το πρόγραμμα υπολογίζει αυτόματα την αύξηση ή μείωση του προστίμου που προκύπτει από την εφαρμογή του νέου νόμου. Στην έκδοση 1.08t διορθώθηκε σφάλμα σε συντελεστή υπολογισμού.(ευχαριστώ τον συνάδελφο Faethon11). Παρακαλώ τους συναδέλφους ας το τσεκάρουν για τυχόν λάθη. Στην έκδοση 1.12t εισάγονται οι Τ.Ζ του 2011(Ν.4178/13) και αυτόματα μετατρέπονται σε Τ.Ζ.του 2016 σύμφωνα με το ΦΕΚ 48Β/20-1-2016 και καταχωρούνται σε ξεχωριστό πεδίο.Ετσι τα πρόστιμα Ν.4178/13 και νέου νόμου υπολογίζονται το κάθε ένα με την σωστή Τ.Ζ. και είναι απόλυτα συγκρίσιμα μεταξύ τους.Επίσης τα φ.κ είναι διαχειρίσιμα και μπορεί να γίνει ολική ή μερική τροποποίηση-διαγραφή του κάθε φ.κ. χωρίς να απαιτείται η επανάληψη της όλης διαδικασίας εξ΄αρχής.Το πρόγραμμα ενημερώθηκε στην έκδοση 1.12 σύμφωνα με τις επισημάνσεις-παρατηρήσεις των συναδέλφων :Didonis και themoiko. Στην έκδοση 1.20 υπολογίζονται τα πρόστιμα σύμφωνα με το νομοσχέδιο όπως αυτό κατατέθηκε προς ψήφιση στην βουλή τις 20-9-2017.Υπάρχουν διαφοροποιήσεις με το νομοσχέδιο της διαβούλευσης (π.χ. αυτοτελή υπόγεια κτλ). Στην έκδοση 1.24 έγινε ενημέρωση με τις αλλαγές που προέκυψαν στην συνεδρίαση της επιτροπής της βουλής στις 11-10-2017(αύξηση δόσεων στις 100 κτλ) και προστέθηκε η δυνατότητα υπολογισμού του προστίμου ανάλογα με τον τρόπο εξώφλησης του και τον χρόνο υπαγωγής. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Στην έκδοση 1.50 είναι διαθέσιμος ο υπολογισμός προστίμων με τον Ν.4495/2017 και προστέθηκε και η μείωση λόγω ταυτόχρονης υποβολής της ΜΣΕ. Σημαντικές αλλαγές της έκδοσης 1.64: α)Διόρθωση του γινομένου των συντελεστών κάλυψης-δόμησης-πλ.αποστάσεων-πρασιάς ώστε σε περίπτωση ύπαρξης οικ.άδειας το γινόμενο να είναι max=2. β)Προσθήκη δυνατότητας υπολογισμού προστίμου για στάσιμους οικισμούς και σταυλικές εγκαταστάσεις. Νέα έκδοση 1.72: Βελτιώθηκε η ρουτίνα υπολογισμού των δόσεων,λαμβάνεται υπόψην η ελάχιστη δόση(50ευρώ) και το παράβολο του άρθρου 99 και αυτόματα υπολογίζεται το ποσό δόσης και ο αριθμός δόσεων. Οδηγίες εγκατάστασης νέας έκδοσης(v.1.72):Σε όσους η/υ είναι εγκατεστημένη παλαιότερη έκδοση πρέπει να γίνει απεγκατάσταση για να εγκατασταθεί η νέα. Για νεότερες εκδόσεις με αναλυτικές εκτυπώσεις φύλλων καταγραφής,συγκεντρωτικού πίνακα προστίμων,δημιουργία&εκτύπωση υπεύθυνων δηλώσεων ιδιοκτήτη,εκτύπωση αναλυτικού προυπολογισμού κτλ επισκεφθείτε την διεύθυνση:http://www.Facebook.com/Freelogismiko Αξιολογήστε την εφαρμογή εδώ: https://goo.gl/EDg4Lj Βίντεο παρουσίασης:
    1 point
  5. Version ver1

    9.935 downloads

    Πιστεύω ότι είναι ένα αρκετά πληρες λεξικό με τεχνικούς όρους για μηχανικούς.
    1 point
  6. Ας το επαναλάβουμε μια φορά ακόμη για να εμπεδωθεί. Το Ε9 είναι ένα πολύ χρήσιμο δημόσιο έγγραφο για την απόδειξη της παλαιότητας. Το χρησιμοποιούμε όμως με προσοχή και μελέτη, συλλέγοντας και άλλες ενδείξεις που να συνηγορούν υπέρ της επιλογής μας. Αυτές μπορεί να είναι, παλιά συμβόλαια, βεβαίωση χρόνου ρευματοδότησης, μορφολογικά στοιχεία κτιρίου, ακόμη και αναφορές από "αξιόπιστες" πηγές για το χρόνο κατασκευής του κτιρίου που μας ενδιαφέρει. Αν για παράδειγμα, βλέπουμε μια κατασκευή σχετικά καινούργια και ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι είναι προ 75 και ακόμη χειρότερα προ 55, εκεί φυσικά θα τον "προσγειώσουμε" και θα αντιδράσουμε σε ένα Ε9 που αναφέρει έτος κατασκευής 1950. Εν κατακλείδι, "ναι" στο Ε9, αλλά με σύνεση και προσοχή.
    1 point
  7. Δεν έχει άλλη επιλογή από το να δεχτεί. Ούτε είναι δική μας δουλειά η "συμπόνια" για την απόκρυψη φορολογητέας ύλης. Ακόμη και αν υποθέσουμε ότι δεν το κάνει πριν την υπαγωγή, θα αναγκαστεί να το κάνει μετά. Για τις ανάγκες της απόδειξης παλαιότητας αρκεί το πρόσφατο τροποποιημένο Ε9. Αυτό θα γράφει τα σωστά τετραγωνικά που θα δώσουμε στο λογιστή βάσει της αποτύπωσης και των σχεδίων μας και τη σωστή παλαιότητα. Το τι θα κάνει ο λογιστής, τι πρόστιμο θα του βγεί για τα τελευταία 5 χρόνια που απέκρυπτε την πραγματική κατάσταση του ακινήτου, αυτό δεν είναι δικό μας θέμα και δεν μας αφορά. Εναλλακτικά αν θέλει ας πληρώσει αεροφωτογραφίες και ενδεχομένως φωτοερμηνείες των οποίων επίσης το κόστος είναι μεγάλο. Τέλος, αν του ιδιοκτήτη δεν του αρέσει καμία από τις παραπάνω λύσεις, τότε απλά δεν βάζουμε παλαιότητα και δεν έχει έκπτωση προστίμου κάνοντας χρήση μιας απλής εικόνας από το google earth ή το ktimanet.
    1 point
  8. Δεν είναι σωστό, δεν μπορείς να το κάνεις, διότι δεν το έχεις αυτό το ποσό των 10€ ως έσοδο. Με αυτή τη λογική θα λύνονταν πολλά θέματα κάλυψης τεκμηρίων ...αγορών !!!! Θα τιμολογούσαμε τον εαυτό μας και θα ήμασταν πλούσιοι ... και μάλιστα κατά το δοκούν!!!! Δεν έχει νόημα να τιμολογήσεις στον εαυτό σου με δωρεάν παροχή υπηρεσίας ... διότι από την μία δεν έχει νόημα το να σε πληρώσεις για κάποια υπηρεσία που θα παράσχεις (δωρεάν) στον εαυτό σου και από την άλλη δεν υπάρχει αυτό το ποσό ως έσοδό σου (είναι δωρεάν παροχή υπηρεσίας), δεν υπάρχει ως προς το εισόδημα (και για τις ασφαλιστικές εισφορές σου). Αν θες κόψε ΑΣΛ για παροχή υπηρεσιών, περιέγραψε την υπηρεσία και γράψε επάνω δωρεάν παροχή για να θεμελιώνεται η πράξη της παροχής δωρεάν υπηρεσίας, αφού μπορεί να αποδειχθεί ως πραγματικό γεγονός. Πρέπει όμως να αποδώσεις τον ΦΠΑ των εξόδων που αναλογούν, διότι είναι μια «οιονεί» παροχή υπηρεσίας, κατά την οποία παρόλο που δεν υπάρχει οικονομικό αντάλλαγμα, έχεις ή θα εκπέσεις τον ΦΠΑ κάποιων δαπανών που έκανες για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας αυτής. Ας μη συνεχιστεί εδώ η συζήτηση πάνω στο φορολογικό μέρος δίότι θεωρώ ότι αρκετά βγήκαμε Offtopic. Εδώ έρχεται το ειδικό στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών, για αυτό τον σκοπό υπάρχει. Εκδίδεται μόνο για να αποδοθεί ο ΦΠΑ (π.χ. τα 2,4€) στην περίπτωση ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών. Το ποσό αυτό (το προ ΦΠΑ π.χ. τα 10€) δεν αυξάνει τα έσοδά σου (ή και κατ' επέκταση τις ασφαλιστικές εισφορές σου) διότι δεν αφορά το μέρος της υπηρεσίας που παρέχεις αλλά το ποσό των εξόδων σου, που συμμετέχουν στην ολοκλήρωση της υπηρεσίας που παρέχεις δωρεάν, π.χ. γραφική ύλη, σχέδια, τηλεφωνία, κλπ, τα οποία καταχώρησες στα βιβλία σου ως έξοδα ΜΔΕ του ΦΠΑ. Επειδή ίσως έχουμε βγει Offtopic, ίσως να συζητηθεί το φορολογικό μέρος σε κάποιο άλλο νήμα με φορολογικό περιεχόμενο.
    1 point
  9. Aν μιλάμε για φυσικό πρόσωπο ελ. επαγγελματία κατ' εμέ δεν νομίζω να υπάρχει θέμα διότι το ίδιο το φυσικό πρόσωπο ελ. επαγγελματίας είναι και ο κάτοχος του επαγγελματικού λογαριασμού. Δεν είναι το ίδιο π.χ. σε κάποια ΟΕ, ΕΕ, κλπ αν η αμοιβή κατατεθεί στον ταμιευτηρίου ή τον προσωπικό επαγγελματικό του μέλους ή κάποια δαπάνη μέλους, προσωπική γίνει μέσω του επαγγελματικού λογαριασμού της εταιρείας. Οπως δεν νομίζω --αν και το έγραψα στο προηγούμενο post ως πιθανότητα-- (για τον ίδιο λόγο, δηλ. ότι το ίδιο το φυσικό πρόσωπο ελ. επαγγελματίας είναι και ο κάτοχος του επαγγελματικού λογαριασμού) να υπάρξει θέμα αν η κατάθεση της αμοιβής γίνει σε ταμιευτηρίου που όμως μοναδικός δικαιούχος είναι το φυσικό πρόσωπο. Το θέμα είναι ότι ο ταμιευτηρίου στο τέλος (μετά τον έλεγχο δεν γίνεται αποδεκτός) και από την άλλη η ΑΑΔΕ πλέον θέλει να φτιάξει (έτσι το καταλαβαίνω) μια καλή βάση δεδομένων --που να μην μπλέκονται διάφοροι λογαριασμοί-- έτσι ώστε να αντλεί ανά πάσα στιγμή τα έσοδα από την δραστηριότητά σου (τουλάχιστον αυτά που υποχρεωτικά περνάνε μέσω τραπεζικού συστήματος) και πρακτικά να ξέρει ότι, ο,τι έσοδα από αμοιβές θα βρίσκονται μόνο σε επαγγελματικούς λογαριασμούς ... που παρεμπιπτόντως δεν χαρακτηρίζονται ως ακατάσχετοι (για ευνόητους λόγους)....
    1 point
  10. Η εφαρμογή της ΑΑΔΕ δέχεται επαγγελματικός/τρεχούμενος/όψεως. Αν βάλεις π.χ. κάποιον ταμιευτηρίου επειδή η ΑΑΔΕ τους αποστέλλει στους αντίστοιχους εκδότες για έλεγχο, θα εμφανισθεί μετά από κάποιες ημέρες ως απορριφθείς. Οι αμοιβές κατατίθενται σε επαγγελματικό λογαριασμό. Όχι ότι δεν μπορεί να γίνει κατάθεση αμοιβή-κατάθεση π.χ. σε ταμιευτηρίου αλλά υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθεί θέμα σε τυχόν έλεγχο, π.χ. να μην αναγνωριστεί και να θεωρηθεί το τιμολόγιο εικονικό.
    1 point
  11. Ναι αλλά το κατάστημα θα παραμείνει κλειστό έως την 01:00 της Δευτέρας 17/09/2018. Υπάρχει σχετικό μήνυμα στην κεντρική σελίδα της ΑΑΔΕ.
    1 point
  12. Και αυτό θα συνεχίσεις να κάνεις, όχι γιατί το λέμε εμείς εδώ, αλλά διότι ο Νόμος το επιτρέπει.
    1 point
  13. Όχι, πρέπει να δηλωθούν όλες οι προκαταβολές μαζί.
    1 point
  14. Θα φτάσουμε να αποσαφηνίζουμε την ελληνική γλώσσα σε λίγο στα συμβολαιογραφικά γραφεία . Συνάδελφοι μην επαναλάβουμε τα ΄ίδια. Σημειώστε τα αντίστοιχα εδάφια του νόμου και θέστε τα επιχειρήματα στους συμβολαιογράφους ώστε να κατανοήσουν περί τίνος πρόκειται. Αν δεις τα παραπάνω ποστ είναι οι κατάλληλες αναφορές για να αποδομήσεις το επιχείρημα της συμβολαιογράφου. Αντιγραφή λοιπόν και δώσε τη μάχη της επαγγελματικής μας αξιοπρέπειας. Όσο για το ΤΕΕ άστο συνάδελφε. Θα βγούμε πολύ εκτός θέματος.
    1 point
  15. Άλλο λεω. Αυτό που έχω στο τέλος του μηνύματος. για την περαίωση. Μη κάνω συνεχώς παραθέσεις γιατί δε θα μπορεί να διαβάσει εύκολα ο κόσμος τις δημοσιεύσεις. Γι αυτό που ρωτάς δεν λέω κάτι παραπάνω από ότι λέει η απόφαση. Το θέμα είναι ότι κρίνεται η εγκυρότητά της αφού αυτή διαφοροποιείται από το νόμο. Για το ενημερωτικό περί εισαγωγής της ΜΣΕ στο σύστημα εντός τριετίας προκειμένου να περαιώσεις διαφωνώ και συνιστώ να μην το κάνει κανείς διότι αποτελεί ψευδή δήλωση με άγνωστες προς το παρόν συνέπειες. Τα γράφουμε και πιο πάνω. Περαίωση σημαίνει ανάρτηση όλων των δικαιολογητικών. Επιπλέον έχω παραθέσει όλα τα σχετικά εδάφια που αποδομούν την άποψη και αυθαίρετη ερμηνεία κάποιων συμβολαιογράφων, οι οποίοι ζητούν περαιωμένη δήλωση. Εν κατακλείδι, μεταβίβαση μπορεί να γίνει με οριστική υπαγωγή (πληρωμένο τουλάχιστον το 30% του προστίμου, είτε ολόκληρο) και δήλωση του μηχανικού επί της βεβαίωσης περί απαίτησης ή μη μελέτης στατικής επάρκειας και ότι έχουν αναρτηθεί όλα (εξαιρείται η ΜΣΕ) τα εκ του νόμου απαιτούμενα δικαιολογητικά στο σύστημα του ΤΕΕ. Κάντε copy paste τα αντίστοιχα εδάφια και διεκδικείστε το αυτονόητο. Αυτό που ορίζει ο νόμος.
    1 point
  16. Pavlos33 Συμφωνώ μαζί σου. Η διαδικασία βάση νόμου έτσι είναι. Το πρόβλημα δημιουργείται διότι ορισμένοι συμβολαιογράφοι ακολουθώντας μία εγκύκλιο του συλλόγου τους , απαιτούν την δήλωση περαιωμένη. Γι αυτόν το λόγο νομίζω ότι τέθηκε και το ερώτημα από τον συνάδερφο Vasili. Και να το αλλάξω λίγο το ερώτημα , ώστε σε περίπτωση που ο συμβολαιογράφος επιμένει σε περαιωμένη να βρούμε λύση. Εάν αντί για ΜΣΕ ανεβάσω έγγραφο όπου θα αναφέρω , ότι την ΜΣΕ μπορώ να την ανεβάσω εντός τριετίας η πενταετίας (δεν θυμάμαι καλά) και πατήσω το κουμπί για περαίωση. Θα μπορώ σε μέλλοντα χρόνο να ανεβάσω την ΜΣΕ η όχι; Γιατί αυτό θα βοηθούσε και θα σταματούσε και η διαμάχη με τους συμβολαιογράφους, αν χρειάζεται η δήλωση να είναι περαιωμένη η όχι. Νομίζω έτσι πρέπει να τεθεί το ερώτημα. Ας μας πει εάν το έχει κάνει κάποιος.
    1 point
  17. Δεν διαφωνώ. Οι λογιστές θα κάνουν την διεκπεραίωση με τη δική μας όμως βοήθεια, για να καταλάβουν και αυτοί από τη δήλωσή μας τι θέλουμε να περάσουν στην τροποποίηση.
    1 point
  18. καλά δεν νομίζω να παίρνει κανείς στα σοβαρά τα λόγια κάποιου όπου εμφανίζει το deep leanring, το linux, python (really??) κτλπ σαν απαιτούμενες γνώσεις μηχανικού. @Earlπου να μάθει πως ένας από ΤΕΙ κ ένας από το ΕΜΠ ξεκινάνε από την ίδια αφετηρία σε ICE, Istructe ένα με τους πληβείους αν είναι δυνατόν Ο συνάδελφος που μόλις ξεκίνησε στην δουλειά πρεπει λογικά να βαράει TA κόμπλεξ που του κάνει mentoring ένας τύπος με πτυχίο απο ΤΕΙ της ελλάδας ενώ αυτός έχει τελειώσει το Cambridge. ΥΓ. Τι νοείται ΤΕΙτζιδικη δουλειά?
    1 point
  19. δεν εχεις χιλιοστα για "αυθαιρετο οροφο" εχεις χιλιοστα στην ΟΙ του "αέρα", για νομιμο κτισμα, εάν αυξηθει ο σδ. υγ σωστα λεει το ΤΕΕ "Αυτό για το αν ειναι κοινόχρηστος ο 3ος όροφος μου το είπαν προφορικά στο ΤΕΕ λέγοντας ότι το δικαίωμα αέρα υλοποιείται με οικοδομική άδεια. Σε αυθαίρετη επέκταση δεν νοείται υλοποίηση του αέρα." [για τα παρακατω διατηρω αμφιβολιες αν τα εθιπε ετσι ή για την σωστη μεταφορα των οσων ειπαν στο ΤΕΕ] "Επομένως μου είπαν ότι είναι κοινόχρηστο και μάλιστα ρώτησα φίλο δικηγόρο και μου το επιβεβαίωσε κι αυτός. "
    1 point
  20. Kαπου το χάνεις nik. Δε μιλάμε για καπετάνιους ή μούτσους στα καράβια οι οποία πήγαιναν και πηγαίνουν ταξίδια 9-10 μήνες και φέρνουν πίσω το κομπόδεμα. Ούτε για νταλικέρηδες TIR. Οι συνάδερφοι που πάν έξω ζουν εκεί. Πληρώνουν φόρους ενοίκια ρεύμα φαΐ νερό ασφάλεια στο κράτος στο οποίο ζουν και εργάζονται. Δεν κάνουν κομπόδεμα. Και μάλιστα είναι δύσκολο να κάνουν κομπόδεμα. Απλά ζουν αξιοπρεπώς. Για την Ελλάδα σαν χώρα το θέμα είναι lose lose. Από τη μία χάνει τα πιο παραγωγικά χρόνια Ελλήνων επιστημόνων από την άλλη χάνει και τα χρήματα που κόστισαν αυτοί στο κράτος μέχρι να βγουν.
    1 point
  21. Όταν προ ετών η Κουτσίκου προωθούσε το 10 σαν minβάση για την εισαγωγή, ξεσηκώθηκε όλος ο Θεσσαλικός καφετεριόκαμπος και με τους ιδιοκτήτες φοιτητικών διαμερισμάτων εκεί να κάνουν παράσταση κλαυθμού και οδυρμού επί των "δικαίων αιτημάτων" τους στο Υπουργείο : "Κατεβάστε τις βάσεις να πουλάμε σουβλάκια και φραπόγαλα στις πλατείες και να γεμίζουμε τα σπίτια μας με σαίνια του 5 και του τέσσερα ...!!" Τελικώς πράγματι η εκπαιδευτική πολιτική πέρασε στα χέρια των σπιτονοικοκυρών, των καφετεριάκηδων και των κεμπαπτζήδων...! Απ΄τις κατάρες τους έφτασαν (θα λεγε κανείς .....) να κάνουν την Κουτσίκου Κουτσή ... (με όλο τον σεβασμό μου για το τραγικό της πάθημα) Τώρα πλέον βλέπουμε και το 0,6 στους Πολ. Μηχ. Ξάνθης..... Συμπέρασμα: Η κρέμα φεύγει έξω, μένει μέσα ο κατιμάς, ντου μας κάνουν..., κι όλο εκεί το παν... να 'ρθούνε να δουλέψουν.. μηχανικοί απ΄το Πακιστάν...!
    1 point
  22. Παντα μιλάμε για το δημόσιο πανεπιστήμιο το οποιο χρηματοδοτείται απο τον κρατικό προϋπολογισμό κατα βάση. Και πιστεψε με ουτε αστείο ούτε τόσο ενάντια στην αγορά οπως την ορίζεις ειναι το να βάλει εισαγωγικα κριτήρια το κράτος είτε μεσω της μείωσης των προσφερομενων θέσεων είτε μέσω της αυστηροποιησης των κριτηρίων εισόδου και εξόδου. Αστείο, και μαλιστα κακόγουστο, ειναι να πληρώνει φορολογια ο ελληνας γονιός επενδύοντας στην εκπαίδευση των παιδιων του ουσιαστικά και το παιδί ως εργαζομενος να ενισχύει την οικονομια τρίτων χωρών. Ψαξε να δεις ποσο κοστιζει ενας Έλληνας επιστημοντας στο κρατος και κατα συνεπεια στην τσέπη του πατερα τ και θα δεις οτι δεν ειναι καθολου αστείο το θέμα του εξορθολογισμού απο τη βάση.
    1 point
  23. Δεν βγάζεις νόημα. Μίλησε κανένας για εξατομίκευση του φόρου; Μιλάμε για κεντρικό σχεδιασμό της δημόσιας παιδείας με βάση τις ανάγκες του κράτους. Αυτό που άλλες χώρες το κάνουν από πάντα εμείς προσπαθούμε να το ανακαλύψουμε το 2018. Επίσης δεν συμψηφίζεται η ανάγκη για περίθαλψη με την εμμονή ενός γονιού να κάνει το παιδί του γιατρό/μηχανικό/δικηγόρο.
    1 point
  24. Την εκπαίδευση των υπεράριθμων όμως την πληρώνουμε όλοι μας. Δε βγαίνουν από άλλη τσέπη τα λεφτά, από τη δική μας βγαίνουν. Κανένα κράτος δεν εκπαιδεύει σε πανεπιστήμια μηχανικούς για να βοηθήσουν να ανέβει το ΑΕΠ μιας άλλης χώρας. Το σωστό είναι να δει το κράτος τι χρειάζεται, να πληρώσει με τη δημόσια παιδεία για αυτούς και όποιος άλλος θέλει να γίνει μηχανικός/γιατρός/δικηγόρος κοκ να τα βάλει από τη τσέπη του και όχι από τη δική μου.
    1 point
  25. Την προσωπική μου γνωμη: Ο θεσμος των ΕΔ εχει δουλεψει καλα. Υπάρχουν ΠΟΛΛΑ κενά και νομικά και πρακτικά, τα οποία θα έπρεπε να έχουν λυθεί μετά από 5 χρόνια. Αλλά δεν.. Σχετικά με τους Ελέγχους σε δηλώσεις αυθαιρέτων και καταγγελίες, είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ θέμα. Πρέπει να δοθούν διευκρινήσεις, οδηγίες και "κάλυψη" νομική και σωματική (νομίζω καταλαβαίνεται). Αποψή μου: δε θα γίνει τίποτα... Συμβουλές μου: -Οι νέοι συνάδελφοι, ας μην το σκέφτοναι καν. ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ. - Οι εμπειρότεροι και όσοι γενικά το σκέφτονται, ας ασκήσουν την ιδιότητα τους με ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ. Δυστυχώς υπάρχουν πολλά παραδείγματα "μπακάληδων" συναδέλφων. - Όσοι θέλουν να αποκτήσουν την ιδιότητα του ΕΔ, να ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ για τα λιγοστά χρήματα.
    1 point
  26. επειδή οι προδιαγραφές διαγράμματος δόμησης είναι για ..κλάματα και ειδικά στο θέμα φύτευσης -δενδροφύτευσης εντελώς ελλιπείς -γεγονός που δημιουργεί προστριβές συν/φων με συν/φων ΥΔΟΜ παραθέτω ένα κείμενο σχετικό με το άρθρο 17 παρ 2 του ΝΟΚ Άρθρο 17 παρ 2 ΝΟΚ (Προσοχή δεν ισχύει για εκτός σχεδίου περιοχές) 2. α. Ο υποχρεωτικά ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου [δηλ(=Εοικ-Εοικ*Ποσ.Καλ)] τουλάχιστον κατά τα 2/3 (σ.σ Προσοχή-δεν καταργήθηκε η υποχρέωση για τον έλεγχο φύτευσης για οικόπεδα<200τ.μ-Απλά κατά το άρθρο 23 του κτιριοδομικού για αυτά δεν απαιτείται η δενδροφύτευση ) του πρέπει να παραμένει χωρίς επίστρωση και να φυτεύεται, [δηλ Εφυτ=2/3*( Εοικ-Εοικ*Ποσ.Καλ)] όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. Στον υπολογισμό της φύτευσης συμμετέχουν οι ασκεπείς κατασκευές για την υποδοχή στοιχείων νερού οι πισίνες σε ποσοστό 50% της επιφάνειάς τους, καθώς κατασκευές που επιβάλλονται μετά την ανεύρεση μνημείων, για την προστασία και ανάδειξή τους ύστερα από έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού. και Οι πέργκολες εφόσον είναι ασκεπείς και προορίζονται για στήριξη φυτών μπορούν να κατασκευάζονται στην επιφάνεια του χώρου φύτευσης, χωρίς περιορισμό διαστάσεων και θέσης. Στην περίπτωση που δημιουργούνται υπαίθριοι χώροι στάθμευσης με μέγιστη επιτρεπόμενη επιφάνεια έως 10% της επιτρεπομένης κάλυψης, τότε ο υπολογισμός των 2/3 της υποχρεωτικής φύτευσης λαμβάνεται επί του απομειούμενου κατά τα ανωτέρω υποχρεωτικά ακαλύπτου (σ.σ 10%) χώρου του οικοπέδου. [δηλ Εφυτ=2/3*( Εοικ-Εοικ*(Ποσ.Καλ+0,10))] Ο υπόλοιπος χώρος οικοπέδου μπορεί να καλύπτεται από πλακοστρώσεις –στέγαστρα κλπ [σ.σ Απαιτούμενα δένδρα (άρθρο 23 παρ 2 κτιρ/κου) 1 δένδρο/200 τ.μ οικοπέδου και αν περισσεύουν 100τ.μ οικοπέδου τοποθετείται 1 ακόμη δένδρο –Τα παραπάνω ισχύουν για οικόπεδο τουλάχιστον 200τ.μ Απαιτούμενα δένδρα επί πρασιάς (άρθρο 23 παρ 2 κτιρ/κου) τοποθετείται 1 δένδρο ανά 25τ.μ και αν περισσεύουν 12τ.μ τοποθετείται ακόμη 1 δέντρο (Τα παραπάνω δένδρα προσμετρούνται στα δένδρα που απαιτούνται για το ΟΛΟ οικόπεδο)]
    1 point
  27. εφόσον έχει γίνει μεταβίβαση η δήλωση ΔΕΝ αγγίζεται, έχεις και υπέρβαση ύψους που δεν έχει δηλωθεί (έχει υπογράψει ΥΔ ο ιδοκτήτης και προφανώς η αυθαιρεσία αυτή δεν έχει συμπεριληφθεί). Η μόνη λύση που σκέφτομαι για να διορθωθεί η δήλωση είναι να γίνει επανάληψη του συμβολαίου μεταβίβασης όπου θα διορθώσεις τη δήλωση 4178 (χωρίς μεταφορές κτλ- εξάλλου όταν μια δήλωση 4178 γυρνάει σε προηγούμενο στάδιο , ο μηχανικός βεβαιώνει ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί για πράξη). Συνεννοήσου με συμ/φο και συμβαλλόμενους για το πως μπορει να γίνει η επανάληψη συμβολαίου . Η παράλειψη αυθαιρεσίας (ύψος) κατα τη γνώμη μου είναι σοβαρή
    1 point
  28. Συνάδερφε νομίζω ότι με τον τρόπο που το λες είσαι κατά μεγάλο ποσοστό καλυμμένος (αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτήν την έκφραση!). Βρήκες μία παράλειψη και την διόρθωσες. Και πλήρωσες συμπληρωματικά γι΄ αυτό!! Τουλάχιστον φαίνεται ότι δεν έχεις δόλο ! Μηπώς οι δηλώσεις και οι βεβαιώσεις που έχουμε κάνει, είναι όλες σωστές;;
    1 point
  29. Οκ πάω πάσο, δεν ξέρω ίσως έκανα λάθος. Είναι και το πρόβλημα στις γλώσσες Αγγλικά - Ελληνικά και στην terminology. Ίσως να φταίει και η γνώση που απέκτησα στους ΗΜΜΥ ΕΜΠ εξωτερικά, εννοώ από συζητήσεις και δραστηριότητες με συμφοιτητές εκτός σχολής (π.χ. κοινότητα ανοιχτού λογισμικού ΕΜΠ). Και επίσης είναι αλήθεια ότι όλες αυτές οι θέσεις που ανέφερα, σπάνια είχαν τον όρο engineer ή engineering. Πιο πολύ αναφέρονται άλλοι όροι, όπως data scientist ή quantitative analyst: https://en.wikipedia.org/wiki/Quantitative_analysis_(finance)
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.