Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. gtkarch

    gtkarch

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      231


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      26.118


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.603


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 17/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Σε επικοινωνία που είχα σήμερα με το helpdesk, μου απάντησαν ότι ο ενεργειακός επιθεωρητής και ο σύμβουλος έργου ΔΕΝ μπαίνουν στη λίστα των προμηθευτών.
    5 points
  2. Βασικά είμαι σίγουρος πως δεν αναφέρονται σε ιδιοκτησίες αλλά σε δικαιώματα. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα και κανείς δεν μπήκε στον κόπο να υπολογίζει πόσες ιδιοκτησίες τελικά αφορούν αυτά τα δικαιώματα. Παράδειγμα, 3 αδέρφια έχουν ένα διαμέρισμα. Το κτηματολόγιο δεχόταν μόνο αριθμούς με 2 δεκαδικά ψηφία και όχι κλάσματα. Έτσι ο υπάλληλος της ΕΚΧΑ καταχώρησε στο σύστημα 33,33% στον καθένα. Ο υπολογιστής τώρα αυτομάτως υπολόγισε ένα δικαίωμα της τάξης του 0,01% σε άγνωστο ιδιοκτήτη. Αυτό το ποσοστό μάλλον θα πρέπει να περάσει στο δημόσιο με ό,τι μπλέξιμο αυτό συνεπάγεται. Άλλη περίπτωση είναι το δικαίωμα υψούν που δεν δηλώθηκε ποτέ καθώς οι ιδιοκτήτες θεώρησαν πως αφού έχει εξαντληθεί ο Σ.Δ. τότε αυτό το δικαίωμα δεν έχει αντίκρισμα. Φυσικά εσφαλμένα... Έχω ασχοληθεί με διορθώσεις κτηματολογίου και τολμώ να πω πως το 90% των περιπτώσεων είναι από λάθος της ΕΚΧΑ και όχι των ιδιοκτητών. Οι τελευταίοι δεν είχαν την γνώση να ελέγξουν τους αναρτημένους πινακες και τώρα χρεώνονται δικαστικά έξοδα. Πελάτης μου έχει συμβόλαιο οικοπέδου 600τμ σε οικισμό. Το δήλωσε ορθά. Στην οριστική διανομή φαίνεται επίσης 600τμ. Το κτηματολόγιο του έδωσε 900τμ!!! Τώρα χρεώνεται δικαστικά έξοδα ώστε να επιστρέψει στον δήμο τα επιπλέον 300τμ χωρίς φυσικά να φταίει σε τίποτα. Άλλη περίπτωση. Υποθήκη διαμερίσμτος σε τράπεζα για δάνειο ύψους 115000,00 ευρώ. Η υπάλληλος της ΕΚΧΑ (βασικά υπάλληλος με σύμβαση στον εργολάβο της ΕΚΧΑ που τυγχάνει φιλόλογος) καταχώρησε τελεία αντί για κόμμα. Το αποτέλεσμα είναι όταν ξεκινήσαμε διαδικασίες πώλησης του ακινήτου να βρεθεί μια υποθήκη ύψους 11500000,00 ευρώ. Ναι 11,5 εκατ. ευρώ για ένα διαμέρισμα. Φυσικά η ΕΚΧΑ δεν αναγνώριζε το λάθος της. Ούτε η τράπεζα. Ο πελάτης χρώθηκε όλη την διαδικασία διόρθωσης. Κλείνοντας ας συλλογιστείτε ποιοί υπάλληλοι καταχωρούν τα στοιχεία των δηλώσεων των πελατών. Νέοι άλλου αντικειμένου με σύμβαση ορισμένου χρόνου, χωρίς καμία ευθύνη και γνώσεις. Σε γνωστές μου περιπτώσεις ήταν φιλόλογοι, φωτογράφοι καθώς και η κόρη του οδηγού του περιφερειάρχη... Γιατί δεν έχει ευθύνη ο εργολάβος που αναλαμβάνει τη κτηματογράφηση; Πως επιτρέπει η ΕΚΧΑ να προσλαμβάνονται ανειδίκευτοι υπάλληλοι σε τόσο καίρια πόστα; Ως πότε η ευθύνη θα βαρύνει πάντα τον πολίτη και ποτέ τους υπαλλήλους;
    3 points
  3. Προφανώς εννοείς πριν τις 28/7 και όχι μετά γιατί αν είναι μετά δεν τακτοποιείται. Προσθέτεις τα τμ του φωταγωγού στο Ε9.
    2 points
  4. Ας το επαναλάβουμε μια φορά ακόμη για να εμπεδωθεί. Το Ε9 είναι ένα πολύ χρήσιμο δημόσιο έγγραφο για την απόδειξη της παλαιότητας. Το χρησιμοποιούμε όμως με προσοχή και μελέτη, συλλέγοντας και άλλες ενδείξεις που να συνηγορούν υπέρ της επιλογής μας. Αυτές μπορεί να είναι, παλιά συμβόλαια, βεβαίωση χρόνου ρευματοδότησης, μορφολογικά στοιχεία κτιρίου, ακόμη και αναφορές από "αξιόπιστες" πηγές για το χρόνο κατασκευής του κτιρίου που μας ενδιαφέρει. Αν για παράδειγμα, βλέπουμε μια κατασκευή σχετικά καινούργια και ο ιδιοκτήτης ισχυρίζεται ότι είναι προ 75 και ακόμη χειρότερα προ 55, εκεί φυσικά θα τον "προσγειώσουμε" και θα αντιδράσουμε σε ένα Ε9 που αναφέρει έτος κατασκευής 1950. Εν κατακλείδι, "ναι" στο Ε9, αλλά με σύνεση και προσοχή.
    2 points
  5. Version v.1b

    31.218 downloads

    Οδηγίες για να συντάξετε πίνακα κατανομής χιλιοστών μαζί με πίνακα σε excel ως σημείο αναφοράς για να στήσετε τον δικό σας
    1 point
  6. 788 downloads

    Ενας συγκεντρωτικός πίνακας που περιέχει τα πρόσφατα ΦΕΚ για διάφορες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων ( τεχνικές προδιαγραφές και διαδικασίες).Από ΕΟΤ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    1 point
  7. 24.466 downloads

    Υπ. Δήλωση Ιδιοκτητών και Εξουσιοδότηση Μηχανικού για τον Ν.4495/2017
    1 point
  8. θα το πας, ειτε κατασκευης ειτε με το 51%, αλλά για μεταβιβαση θα χρειαστει τροποποιηση της συστασης. [εκτος να γινει καποια αλλαγη σε αυτο το περιεργο αρθρο 98] Και να πεις στον "ανάποδο" που αρνειται , ότι: Ο πρωτος που θα χρειαστει να γινει τροποποιηση της συστασης για να μπορεσει να πουλησει θα ειναι αυτος...Ετσι ειναι ο κανονας. Και θα παρακαλαει "αυριο" και εσυ θα του πεις αρνιόσουνα εσυ τοτε... "αρνιομουνα" εγω τωρα.
    1 point
  9. Την διαδικασία την κάνει-αναλαμβάνει το λογιστήριο. Με το "πρέπει να είσαι εγγεγραμμένος......" αυτό εννοούσα ... συγνώμη αν μπέρδεψα
    1 point
  10. Απ' όσο γνωρίζω δεν υπάρχει κάποιος διακανονισμός, περάν της πολύ δισκίνητης διαδικασίας των 120 δόσεων όπως σήμερα ισχύει. Αλλά αν θυμάμαι --δεν είμαι σίγουρος-- αφορά γαι οφειλές που έχουν δημιουργηθεί μέχρι και την 31/12/2016. Πέραν αυτού, όσο οι οφειλές προς το τ.ΣΜΕΔΕ και τον ΕΦΚΑ, δεν έχουν μεταβιβασθεί στο ΚΕΑΟ (όπου πλέον αρμοδιότητα ως συνολική οφειλή έχει το ΚΕΑΟ) συνιστούν δύο ξεχωριστές οφειλές. Το μέρος των αναδρομικών έχεις να κάνεις με το τ.ΤΣΜΕΔΕ και αρμοδιότητα για αυτές έχει αυτό (έχει εκδοθεί και σχετική εγκύκλιος). Οπότε, θεωρώ, ότι θα πρέπει να εξοφληθεί στο σύνολό του αφού επισκεφθείς το ταμείο για να υπολογιστεί το ακριβές ποσό μετά των προσαυξήσεων. Για το μέρος του ΕΦΚΑ, ε΄χεις να κάνεις με τον ΕΦΚΑ, νομίζω ότι γνωρίζεις ότι μπορείς να καταθέτεις ότι ποσό θες, αλλά οποιοδήποτε ποσό καταθέτεις κάτω από τον μοναδικό κωδικό πληρωμής που έχεις στον ΕΦΚΑ, αυτό το ποσό θα πηγαίνει πρώτα να εξοφλεί τις παλαιότερες οφειλές (με προτεραιότητα τις παλαιότερες προσαυξήσεις του παλαιότερου μήνα και μετά την παλαιότερη οφειλή του ίδιου μήνα, κλπ κλπ μέχρι να φτάσεις τις εξοφλήσεις της όποιας τρέχουσας). Παρ' όλα αυτά περίμενε μήπως κάποιος συνάδελφος γνωρίζει περισσότερα.
    1 point
  11. Αν είναι να βάλεις ατομικό λέβητα, τα πάντα θα τα έχεις από κει, πλήρη αποσύνδεση από τον κεντρικό. Γιατί να ανάβεις τον κεντρικό για θέρμανση; Δεν έχει νόημα. Ζεστό νερό έχεις μόνιμα από τον ατομικό σου λέβητα, δεν χρείαζεσαι θερμοσίφωνα, μόνο αν θες να τον έχεις ως εναλλακτική σε περίπτωση βλάβης. εδιτ: Και αντίθετα αν το πάρεις, δεν αξίζει σε καμμία περίπτωση να βάλεις λέβητα μόνο για ΖΝΧ και κουζίνα, το βασικό σου έξοδο είναι η θέρμανση.
    1 point
  12. αδηλωτες ιδιοκτησίες είναι και πανε στο κρατος από το 1995 που ξεκινησε το κτηματολογιο δεν ενδιαφερθηκε κανεις να τα δηλωσει ετσι λεει ο νομος . συναδελφε δεν μας ψεκαζουν , ειμαστε ψεκασμένοι απο την γεννηση μας και δεν υπαρχει σωτηρια για εμας . δυστυχως !!!!! το κτηματολογιο σου φταει ;;;;
    1 point
  13. Αν δεν δηλωθεί ένα ακίνητο από τον πολίτη, τι πρέπει - μπορεί να κάνει το κτηματολόγιο?
    1 point
  14. οχι βεβαια... πρωτα θα σου "επιδικασθει" η λωριδα και μετα θα κανεις τακτοποιηση. εδιτ και μετα θα γίνει η μεταγραφη της αποφασης δες το αρθρο Άρθρο 83 Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις 1. Σε κάθε δικαιοπραξία εν ζωή περιλαμβανομένης και της δωρεάς αιτία θανάτου, που συντάσσεται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος και έχει ως αντικείμενο τη μεταβίβαση ή τη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο ή και σε ακίνητο χωρίς κτίσμα, επισυνάπτεται υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και βεβαίωση μηχανικού. Η ως άνω υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και η βεβαίωση του μηχανικού απαιτείται και για την μεταγραφή τελεσίδικης δικαστικής απόφασης επί αναγνωριστικής αγωγής της κυριότητας του ακινήτου και για τη μεταγραφή των πρακτικών δικαστικού ή εξωδικαστικού συμβιβασμού με τα οποία αναγνωρίζεται η κυριότητα επί του ακινήτου.
    1 point
  15. Επίσης (αυτό θα το δει ο πελάτης σου με τον λογιστή του) δεν έχει νόημα να γίνουν οι όποιες αλλαγές από το 2010 διότι από την μία σε συμβολαιογραφική πράξη θα χρειαστεί ο ΕΝΦΙΑ των τελευταίων πέντε ετών και από την άλλη υπάρχει και η (πιθανή για τον πελάτη σου, ο λογιστής του το γνωρίζει αυτό) παραγραφή στις 31/12/2017 των χρήσεων από και το 2010 και πριν. Επίσης ως ευαγγέλιο (κατ' εμέ) πάντα πρέπει να έχουμε το εύστοχο σχόλιο του Παύλου.
    1 point
  16. Σε επικοινωνία που είχα σήμερα με το helpdesk, μου απάντησαν ότι ο ενεργειακός επιθεωρητής και ο σύμβουλος έργου ΔΕΝ μπαίνουν στη λίστα των προμηθευτών.
    1 point
  17. Όχι δεν είναι για αυτό το λόγο ... το βλέπεις μεμονωμένα ως έκφραση. Το "σε οποιαδήποτε στάθμη από το έδαφος" συνδυάζεται με το "και σε ύψος μέχρι 4,00μ από το δάπεδο εργασίας" που γράφει στη συνέχεια. Δηλαδή η τιμή είναι η ίδια αν π.χ. δουλεύεις στον Χ όροφο=δηλαδή σε οποιαδήποτε στάθμη από το έδαφος και οι εργασίες σου (π.χ. επιχρίσματα ή χρωματισμοί με σκαλωσιές) αφορούν σε ύψος έως 4,00μ στον Χ όροφο=δηλαδή στο δάπεδο εργασίας σου που είναι ο Χ όροφος και η ίδια (είναι η τιμή) αν τις ίδιες παραπάνω εργασίες σου τις κάνεις στον Υ όροφο. Αυτό το "σε οποιαδήποτε στάθμη από το έδαφος" στο γράφει για να μην πας να φτιάξεις π.χ. μια Ν.Τ. ---του τύπου "προσαύξηση τιμής επιχρισμάτων λόγω εργασιών σε διαφορετική στάθμη από αυτή του εδάφους κλπ κλπ "--- επειδή τις ίδιες εργασίες (επιχρίσματα, χρωματισμούς) που κάνεις με δάπεδο εργασίας σου την στάθμη του εδάφους τις κάνεις σε άλλη στάθμη από το έδαφος. Και στις δύο περιπτώσεις αν οι εργασίες σου γίνονται "σε οποιαδήποτε στάθμη από το έδαφος π.χ. Χ ή Υ όροφος" αλλά το το "δάπεδο εργασίας σου στον Χ ή στον Υ όροφο" είναι πέραν των 4,00μ θα πάρεις τις αντίστοιχες προσαυξήσεις (από το δάπεδο εργασίας) των εργασιών αυτών. Επίσης έχε υπόψη ότι αν κατασκευάσεις διατάξεις για την προστασία των διερχομένων πληρώνονται ξεχωριστά (Α ή Β 23.05 "Πετάσματα ασφαλείας επί ικριωμάτων". Άρα μια ακόμη όμορφη νέα τιμή.
    1 point
  18. α) Έχεις δύο διακριτές εργασίες (α1=επιχρίσματα και α2=χρωματισμοί) που περιλαμβάνουν τα ικριώματα. β) Επίσης έχεις δύο διακριτές --πρόσθετες ως προσαυξήσεις-- εργασίες (β1=επιχρίσματα και β2=χρωματισμοί) που περιλαμβάνουν τα ικριώματα. Τα άρθρα που έχεις περιγράψει αφορούν: το (1) αντιστοιχεί στο (α1), το (2) αντιστοιχεί στο (α2), σημείωση: δες τι γράφει προσεκτικά η περιγραφή του το (3) αντιστοιχεί στο (β2) και λείπει το (β1) (δηλ. η προσαύξηση για τα επιχρίσματα, δηλ. η Ν.Τ που γράφεις) Η τιμή της προσαύξησης για τα επιχρίσματα πάνω από 4,00 δεν συμπεριλαμβάνεται στο 3ο άρθρο για προσαύξηση τιμής χρωματισμών. Είναι διαφορετικές εργασίες (δηλ. προσαύξηση επιχρισμάτων & προσαύξηση χρωματισμών).
    1 point
  19. Καλημέρα σε όλους! Θεωρώ ότι δεν είναι υποχρεωτικό να δηλωθεί ο σύμβουλος έργου στους προμηθευτές μιας και στο επόμενο βήμα, στη δήλωση των παραστατικών, έχει περαστεί αυτόματα στο σύστημα. Παραθέτω screenshot από καρτέλα ωφελούμενου.
    1 point
  20. Δεν είναι σωστό, δεν μπορείς να το κάνεις, διότι δεν το έχεις αυτό το ποσό των 10€ ως έσοδο. Με αυτή τη λογική θα λύνονταν πολλά θέματα κάλυψης τεκμηρίων ...αγορών !!!! Θα τιμολογούσαμε τον εαυτό μας και θα ήμασταν πλούσιοι ... και μάλιστα κατά το δοκούν!!!! Δεν έχει νόημα να τιμολογήσεις στον εαυτό σου με δωρεάν παροχή υπηρεσίας ... διότι από την μία δεν έχει νόημα το να σε πληρώσεις για κάποια υπηρεσία που θα παράσχεις (δωρεάν) στον εαυτό σου και από την άλλη δεν υπάρχει αυτό το ποσό ως έσοδό σου (είναι δωρεάν παροχή υπηρεσίας), δεν υπάρχει ως προς το εισόδημα (και για τις ασφαλιστικές εισφορές σου). Αν θες κόψε ΑΣΛ για παροχή υπηρεσιών, περιέγραψε την υπηρεσία και γράψε επάνω δωρεάν παροχή για να θεμελιώνεται η πράξη της παροχής δωρεάν υπηρεσίας, αφού μπορεί να αποδειχθεί ως πραγματικό γεγονός. Πρέπει όμως να αποδώσεις τον ΦΠΑ των εξόδων που αναλογούν, διότι είναι μια «οιονεί» παροχή υπηρεσίας, κατά την οποία παρόλο που δεν υπάρχει οικονομικό αντάλλαγμα, έχεις ή θα εκπέσεις τον ΦΠΑ κάποιων δαπανών που έκανες για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας αυτής. Ας μη συνεχιστεί εδώ η συζήτηση πάνω στο φορολογικό μέρος δίότι θεωρώ ότι αρκετά βγήκαμε Offtopic. Εδώ έρχεται το ειδικό στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών, για αυτό τον σκοπό υπάρχει. Εκδίδεται μόνο για να αποδοθεί ο ΦΠΑ (π.χ. τα 2,4€) στην περίπτωση ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών. Το ποσό αυτό (το προ ΦΠΑ π.χ. τα 10€) δεν αυξάνει τα έσοδά σου (ή και κατ' επέκταση τις ασφαλιστικές εισφορές σου) διότι δεν αφορά το μέρος της υπηρεσίας που παρέχεις αλλά το ποσό των εξόδων σου, που συμμετέχουν στην ολοκλήρωση της υπηρεσίας που παρέχεις δωρεάν, π.χ. γραφική ύλη, σχέδια, τηλεφωνία, κλπ, τα οποία καταχώρησες στα βιβλία σου ως έξοδα ΜΔΕ του ΦΠΑ. Επειδή ίσως έχουμε βγει Offtopic, ίσως να συζητηθεί το φορολογικό μέρος σε κάποιο άλλο νήμα με φορολογικό περιεχόμενο.
    1 point
  21. Και αυτό θα συνεχίσεις να κάνεις, όχι γιατί το λέμε εμείς εδώ, αλλά διότι ο Νόμος το επιτρέπει.
    1 point
  22. Για το τρόπο τιμολόγησης ισχύει αυτό που λέει ο ΝΙΚΟΣΤΡΙ. ή πας και αγοράζεις ένα μπλοκάκι ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών ή χρησιμοποιείς αυτό που ήδη έχεις των "Αποδείξεων Λιανικών Συναλλαγών για παροχή υπηρεσιών" και αναγράφεις επάνω στο στέλεχος "Ειδικό στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών" ή φτιάχνεις ένα στέλεχος στο ecxel, word ... ότι σου είναι πιο βολικό ... ή χρησιμοποιείς το συνημμένο. Κατά τα λοιπά δες εδώ (δεν αλλάζει κάτι στην τιμολόγηση με αυτό που αναγράφεται στην παραπομπή.) ΕΙΔΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΥΤΟΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΑΓΑΘΩΝ ή ΙΔΙΟΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.pdf
    1 point
  23. μπορεις , το θεμα ειναι αυτο που λεει ο maneni φορολογικα , εγω για ενα σπιτι δικο μου ο λογιστισ μου εβγαλε μπλοκακι ιδιοχρησιμοποιησεις υπηρεσιων, ρωτα το λογιστη σου
    1 point
  24. Συμφωνώ με το επιχείρημα της απώλειας συναλλάγματος από τους φοιτητές που στέλνουμε έξω και ότι τα ελληνικά ΑΕΙ πολλαπλασιάστηκαν και για αυτό το λόγο. Όμως αναρωτιέμαι για το εξής: για ποιό λόγο στέλναμε φοιτητές έξω; επειδή τα παιδιά ήθελαν εφόδια για να διαφύγουν από τη χώρα ή επειδή μάζευαν προσόντα για το δημόσιο; τώρα που δεν υπάρχει προοπτική δημοσίου, ούτε όμως και λεφτά για σπουδές έξω, θα εμφανιζόταν ξανά ρεύμα φοιτητών για τα πολυτεχνεία της αγγλίας και τις ιατρικές των βαλκανίων εάν ξαναμειώναμε λίγο τα τμήματα και τους εισακτέους μας; θέλουν όντως ακόμα τα παιδιά να σπουδάσουν κορυφαία πράγματα ή απλά συνεχίζουν μια παλιά συνήθεια επειδή είναι ακόμα δωρεάν; πάντως, να ' χουμε υπόψι ότι σε 5 χρόνια τα περισσότερα μέλη ΔΕΠ θα έχουν συνταξιοδοτηθεί και μαζί τους θα "συνταξιοδοτούνται" και τα τμήματά τους αφού οι θέσεις δεν αναπληρώνονται.
    1 point
  25. Να μας εξηγήσουν λοιπόν οι συμβολαιογράφοι που απαιτούν δήλωση σε περαιωμένη υπαγωγή πως θα αντιμετώπιζαν μια μεταβίβαση κατά την οποία, ο πωλητής, έχοντας συμφωνήσει με τον αγοραστή να πληρώσει ο πρώτος το 30% του προστίμου και να γίνει η μεταβίβαση, με ειδική μνεία στο συμβόλαιο (ως ο νόμος του δίνει το δικαίωμα) για συνέχιση της διαδικασίας από τον αγοραστή. Στην περίπτωση αυτή, αφού το πρόστιμο δεν είναι εξοφλημένο, είναι προφανές ότι η δήλωση μπορεί να φτάσει μόνο μέχρι την οριστική υπαγωγή. Οι συμβαλλόμενοι βάσει του νόμου δικαιούνται να έχουν το συμβόλαιο αγοραπωλησίας. Το άλλο θέμα της περαίωσης είναι η ΜΣΕ (για τις περιπτώσεις εκείνες που απαιτείται). Αναφέρει ο νόμος (το έχω παραθέσει σε προηγούμενη δημοσίευση) ότι περαιωμένη υπαγωγή σημαίνει ταυτόχρονα δυο πράγματα: (α) πρόστιμο πλήρως εξοφλημένο και (β) ανάρτηση όλων (ακόμη και της ΜΣΕ όταν αυτή απαιτείται) των δικαιολογητικών στο σύστημα. Οτιδήποτε δηλώνεται κατά παράβαση της (β) προϋπόθεσης αποτελεί ψευδή δήλωση, διότι ο νόμος σου δίνει τη δυνατότητα να εκπονήσεις την ΜΣΕ εντός τριετίας από την υπαγωγή, αλλά δε σου λέει ότι χωρίς αυτή μπορείς να έχεις περαίωση. Επιπλέον να προσεχθεί και κάτι ακόμη στην σχετική απόφαση περί Μ.Σ.Ε (ΦΕΚ 1643/Δ/18) στο τελευταίο εδάφιο του άρθρου 2 αναφέρει Από την έκθεση αποτίμησης προκύπτει είτε στατική επάρκεια του κτιρίου είτε ανεπάρκεια. Το παραπάνω συμπέρασμα κοινοποιείται υποχρεωτικά στον αιτούντα την υπαγωγή, συνοδεύει τη βεβαίωση του μηχανικού σε κάθε δικαιοπραξία και συμπληρώνεται στο πληροφοριακό σύστημα υπαγωγής των αυθαιρέτων. Με άλλα λόγια μας λέει η απόφαση ότι, εφόσον κρίθηκε ότι απαιτείται ΜΣΕ, σε κάθε μεταβίβαση θα αναφέρεται στη βεβαίωση ότι (απαιτείται ΜΣΕ το γνωστό από το νόμο) και με βάση την απόφαση θα πρέπει να υπάρχει πόρισμα που θα συνοδεύει την βεβαίωση Ν. 4495 για το αν το κτίριο είναι στατικά επαρκές ή όχι, που σημαίνει ότι για να το υπογράψει κάποιος αυτό θα πρέπει να έχει εκπονήσει ήδη την ΜΣΕ από την οποία θα έχει προκύψει αυτό το συμπέρασμα. Έτσι, κατά την προσωπική μου γνώμη, λόγω της αναντιστοιχίας με το νόμο κρίνεται και η εγκυρότητα της ανωτέρω απόφασης στο ανωτέρω περιγραφέν σημείο. Συμπληρώνω τα παραπάνω με το εξής Οι συμβολαιογράφοι μπερδεύονται στο εξής σημείο. Λέει στο άρθρο 82 Άρθρο 82 Απαγόρευση δικαιοπραξιών σε ακίνητα με αυθαίρετες κατασκευές ή πολεοδομικές παραβάσεις 1. α) Απαγορεύεται και είναι απολύτως άκυρη η μεταβίβαση ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή κατά την παράγραφο 1α του άρθρου 81, ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης κατά την παράγραφο 1β του άρθρου 81, ή έχει εκτελεστεί πολεοδομική παράβαση των περιπτώσεων β, γ, δ της παραγράφου 3 του άρθρου 81. Στην ανωτέρω απαγόρευση εμπίπτουν και τα ακίνητα τα οποία εισφέρονται σε εταιρεία. β) Δεν επιτρέπεται η μίσθωση και παραχώρηση ακινήτων στα οποία έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 81 παράγραφος 1 περιπτώσεις α και β. 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : (...) ζ) έχει περατωθεί η διαδικασία καταβολής του ενιαίου ειδικού προστίμου ή έχει καταβληθεί ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου, κατά τις διατάξεις του παρόντος ή τις διατάξεις του ν.4014/2011 και του ν.4178/2013, (...) Μπερδεύουν λοιπόν την έκφραση ¨"να έχει περατωθεί η διαδικασία καταβολής του προστίμου" με τον ορισμό του άρθρου 81 που λέει για "περαιωμένη υπαγωγή". Γι αυτό αναφέρω ότι αν τους εξηγήσετε τη διαφορά θα καταλάβουν ότι κάνουν λάθος, διότι άλλο πράγμα είναι "περάτωση της διαδικασίας καταβολής του ειδικού προστίμου", ήτοι εξόφληση 100% και άλλο πράγμα-τελείως διαφορετικό- η περαίωση ή περαιωμένη υπαγωγή. Επιπλέον, στο άρθρο 81 παρ. 7 δίνεται ο ορισμός : 7. Οριστική δήλωση υπαγωγής, είναι η δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί τουλάχιστον το τριάντα τοις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 και μπορεί να εκδοθεί η σχετική βεβαίωση κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 83. 8. Περαιωμένη υπαγωγή είναι δήλωση κατά την οποία έχει εξοφληθεί το σύνολο του ενιαίου ειδικού προστίμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 100 και έχουν υποβληθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα όλα τα δικαιολογητικά του άρθρου 99.
    1 point
  26. MHD: "Ερώτηση διασαφήνισης σε οσα εγγραψαν οι dimitris GM PAvlos33 kai vovos μολις πιο πάνω.. Οι αεροφωτογραφίες ΓΥΣ ΟΚΧΕ Γοογκλ και λοιπά δεν προσφέρουν τεκμηρίωση για την παλαιότητα, οπότε πάμε για Ε9 σαν μόνη λύση." απαντηση ΟΙ α/φ αποτελουν πληρη αποδειξη Η συζητηση αφορουσε, όταν δεν υπαρχουν α/φ, ΔΕΗ,, OTE, OΥΘ κλπ. τοτε καταληγουμε στο Ε9 [αλλά τα Ε9 δεν ειναι και η..."κολυμβηθρα του Σιλωαμ" Αμα ερχεται ο πελατης και σου λεει ...αυτη την ΘΣΑ στην πυλωτη την εχω κλεισει απο το 2000, αλλά δεν την εχει γραψει ποτε στο Ε9... θα κανεις και εναν ελεγχο "υλικων" και θα κανεις και μια βολτα στο μαρτυριαρικο ΓΚΟΥΓΚΛ ΣΤΡΙΙΤ, που ειναι και ο μονος τροπος να σε ελεγξουν στο μελλον] υγ αν το δικο σου θεμα αφορα σε εξ αδιαιρετου ας το θεσεις αναλυτικα,.....διοτι δεν σε βλεπω να μπορεις να κανεις τπτ....οπότε η συζητηση μας εχει "φιλολογικο" χαρακτηρα για την περιπτωση σου.
    1 point
  27. Ευχαριστώ για την άμεση και ουσιαστική απάντηση. Για την αποστολή του μηνύματος αυτού θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις πμ. αλλά, επιπλέον, σου στέλνω το emaiil μου.
    1 point
  28. Πριν λίγες ημέρες το Υπουργείο έστειλε ένα email σχετικά με τις προθεσμίες. Εφιστά την προσοχή στο ότι οι προθεσμίες για παράδειγμα 17/9, 2/10 κ.λπ. αφορούν αποκλειστικά στην έγκαιρη αποδοχή της Απόφασης Οριστικής Υπαγωγής και αντίστοιχα στην υπογραφή της δανειακής σύμβασης. Η δήλωση των προμηθευτών μπορεί να γίνει στη διάρκεια του διαστήματος υλοποίησης των παρεμβάσεων. Δεν γνωρίζω από τους διαχειριστές αν μπορώ να παραθέσω όλο το κείμενο του email...
    1 point
  29. Θόδωρε Πολλά πολλά συγχαρητήρια για την εύστοχη ανάλυσή σου! Ταιριάζει γάντι πρώτον με την επί 2 φορές "ομόφωνη απόρριψη" της αρχιτεκτονικής μελέτης μου "της αποθήκης γεωργικών προϊόντων και γεωργικού εξοπλισμού" και δεύτερον με την απλή αλλά πολύ αυθόρμητη και φιλοσοφημένη ερώτηση του πελάτη μου "νέου αγρότη" " Μα καλά οι αρχιτέκτονες δεν ντρέπονται που ασχολούνται με τα καλλιστεία των γεωργικών αποθηκών" Μακάρι να σε διάβαζαν και τα μέλη του Α.Σ Π.Έ..ου που για μια "αποθήκη" θα με αναγκάσουν να προσφύγω με ένσταση στο Κ.Ε.Σ.Α για να ζητήσω την έγκρισή της από πιο επιφανείς Αρχιτέκτονες (6 στον αριθμό και ο ένας εξ αυτών καθηγητής Πανεπιστημίου Αρχιτεκτονικής) Αυτά ...για σήμερα! καλημέρα σε όλους Υ.Γ καλά ο ΓΟΚ 55 είχε έναν τέτοιο ορθότατο ορισμό για τα "ειδικά κτίρια" και κάποιος "ειδικός" τόλμησε και τον άλλαξε στο ΓΟΚ 85 με το "ειδικό κτίριο = ότι δεν είναι κατοικία" και δεν βρέθηκε κανένας "ειδικός" να τον επαναφέρει στον ΝΟΚ 2012!
    1 point
  30. αν βραχυκυκλωνες φαση με γειωση θα σου εκανε μπαμ και θα τα εριχνες ολα ρε φιλε πλακα μας κανεις!!αλλα μαλον για να μη κανει δε θα εχει καθολου γειωση! φωναξε κανα ηλεκτρολογο δεν ειναι καιροι για πειραματα
    1 point
  31. Συμφωνώ μαζί σου, λίγο περίεργη η προσέγγιση του συν/φου. Η ταύτιση με τα σχέδια της σύστασης σε γλιτώνει από συναινέσεις αλλά οι όποιες διαφορές σε σχέση με την ΟΑ πρέπει να τακτοποιηθούν. Δοκίμασε να το συζητήσεις με τον συν/φο μήπως μπορέσεις να συνεννοηθείς...
    1 point
  32. Εγω προτεινω επαναφορα «θανατικης ποινης» για κατασκευη αυθαρετου.....μην ανησυχειτε για φονο βγαινεις σε15-17 χρονια οποτε για το φοβερο κακουργημα της επεκτασης διαμερισματος κατα 5τμ λογικα θα βγουμε σε 3-4 χρονια και εμεις και οι ιδιοκτητες....
    1 point
  33. Τα ικριώματα, λόγω του ότι οι συνδέσεις τους είναι είτε αρθρώσεις, είτε επιδεκτικές σε μεγάλες στροφές, είθισται να κατασκευάζονται και να αναλύονται ως ισοστατικά δικτυώματα, ή ως συλλογές υποφορέων μικρής στατικής αοριστίας (πχ πλαίσια με χιαστή συνδέσμους). Γενικά (υποτίθεται ότι) οι εταιρίες δίνουν τις τιμές σχεδιασμού φορτίων αντοχής (πχ αντοχή σε ροπή μίας σύνδεσης με σφήνα), πλην όμως επειδή η σύνδεση είναι εύκαμπτη δεν συνεκτιμάς την αντοχή της όταν έχεις συνδέσμους ακαμψίας. Όσο για τα κοινά μεταλλικά μαδέρια, σε κανένα τύπο ικριωμάτων από όσα γνωρίζω δεν μπορούν να θεωρηθούν ότι παρέχουν των διαφραγματική λειτουργία. Όσον αφορά στα πρότυπα, υπάρχουν σε ευρωπαϊκό επίπεδο κάποια πρότυπα, ωστόσο ο βασικός υπολογισμός ανάγεται πάντα στις ίδιες σχέσης που έχουν οι ευρωκώδικες. Οι συνδυασμοί φορτίσεων επιτρέπεται να είναι περιορισμένοι, κατά την κρίση του μελετητή. Επίσης, τα φορτία δαπέδων δεν προκύπτουν από τα φορτία του ΕΚ-1. Βάζεις εσύ τα φορτία που εκτιμάς ότι θα εφαρμοστούν στην πράξη, βάση της εργασίας (είναι απολύτως αδύνατον ένα ικρίωμα επιχρισμάτων να φορτιστεί με καθολικό κινητό 200kg/m²). Παράδειγμα με ικρίωμα σε όψη οικοδομής: Δοθέντος ότι τα μαδέρια είναι πιστοποιημένα, το μόνο που έχεις να ελέγξεις είναι τα υποστυλώματα σε λυγισμό και του χιαστί συνδέσμους έναντι φορτίων κατασκευαστικών ατελειών. Δοθέντος ότι η σκαλωσιά είναι δεμένη με την οικοδομή, ελέγχεις έναντι φορτίων ανέμου μόνο της συνδέσεις με την οικοδομή.
    1 point
  34. panosz Πρόσφατο δεν είναι αλλά αυτές τις εργασίες έβαλα (για ξενοδοχείο) και "ευλογήθηκαν" και από τον ελέγχοντα τα φορολογικά 1.0 ΕΚΣΚΑΦΕΣ = 300,00 Μ3 ( 1,70/μ3) 2.0 ΔΑΠΕΔΑ ΔΑΡΙΝΓΚ = 60,00 Μ3 ( 53,00 €/μ3) "γαιώδεις με μηχ. μέσα" 3.0 ΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΣΚΥΡ/ΜΑ = 110,00 Μ3 (74,00 €/μ3 4.0 ΕΠΙΧΩΣΕΙΣ = 20,00 Μ3 (0,60 € /μ3) 5.1 ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΔΑΠΕΔΑ = 246,00 Μ2 (5,00 €/μ2) 5.2 ΜΕΜΒΡΑΝΗ ΤΟΙΧΕΙΩΝ = 110,00 Μ2 (5,00 €/μ2) (ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΜΒΡΑΝΗΣ = 356,00 Μ2) ΕΜΒΑΔΟΝ ΠΙΣΙΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ : 9,00Χ18,00 = 162,00 Μ2 ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΙΣΙΝΑΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: 9,00Χ18,00Χ1,40= 226,80 = 227,00 Μ3 ΕΜΒΑΔΟΝ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ: 7,00Χ9,00+2,60Χ4,60+3,14Χ2,3^2/2=83,26 = 84,00 Μ2 ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ: 3,14Χ2,3^2/2Χ~0,40 = 3,322 +2,60Χ4,60Χ~0,40 = 4,784+ 9,00Χ7,00Χ~0,60 = 37,800 ΣΥΝΟΛΟ: 45,906 Μ3 ΣΥΝΟΛΑ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ: 162,00+84,00 = 246,00 Μ2 ΣΥΝΟΛΟ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: 227,00+46,00 = 273,00 Μ3 Ο προϋπολογισμός του αναλυτικού ήταν 30002 € εκ των οποίων Αρχ. (χρον. και τευχη από ) 27000 € στατικά 8140 € (δηλ. 110,00μ3Χ74,00 €/μ3) Παθ. πυρ/σία 540 € (Κάτω από την παιδική υπήρχε υπόγειο=μηχ/σιο) ηλεκτρικά 6552 € (μ3 χωρ./τα Χ30,00 €) μάλλον Χ συντ. 0,80; υδρευση-αποχετευση από 3276 € (μ3 χωρ/ταΧ15,00 €) μάλλον Χ συντ. 0,80; ενεργητική πυροπροστασία 1080 € (μάλλον λόγω μηχανοστασίου) και δίπλα από το μηχ/σιο υπήρχε και η δεξαμενή νερού Ενσημα Ικα 117 Τώρα αν θέλεις όλες τις τιμές μονάδων των εργασιών θα τις βρεις στο πίνακα αναλ. εργ. Οι πρώτες δημοσιεύθηκαν στο ΕΔ του ΤΕΕ και στο τεύχος 1605 Δευτέρα 26 φεβρ.1990 και σε δραχμές! Ίσως υπάρχουν στο φόρουμ κάπου και σε €; αλλιώς ίσως κάποιος συνάδελφος Αντίστοιχα έχει και το ΙΚΑ κατάλογο για τις αναλυτικές εργασίες και τις απαιτήσεις του σε ημ/α Συνοπτικά για την περίπτωσή σου θα έχεις: 1. εκσκαφές 2. επιχώσεις 3. οπλ. σκυρ/μα 4. δάπεδο Δάρινγκ 5. Μεμβράνες δαπέδου και τοιχείων 6. Υδρευση μ3 νερούΧ15,00 € 7. Αποχετευση επισης Χ15,00 € και 8. Ηλεκτρ/κά χωρ/τα Χ 30,00 € Αυτά τα ολίγα! Ps. Οι μελέτες σου θα είναι Αρχ. Στατικά, υδρ.-αποχ. και ηλεκτρολογικά Τώρα που το ξανασκεφθηκα αυτό το Χ 0,80 μάλλον προέρχεται από την κλίση της πισίνας δεν έχουμε παντού δηλ. το ίδο ύψος νερού!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.