Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/09/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Έχω αρκετά μικρή εμπειρία σ' αυτόν τον τομέα (Αυθαίρετα, Μεταβιβάσεις, Άδειες κλπ), καθώς ειδικεύομαι αλλού. Προσπάθησα παρ' όλα αυτά να ασχοληθώ και μ' αυτά, για να συμπληρώσω το εισόδημα μου, μιας και οι περίοδοι είναι δύσκολοι. Όμως όσες περιπτώσεις μου έτυχαν ήταν κυρίως οι γνωστές "έλα μωρέ, υπέγραψε το" και τα γνωστά. Ως ένα όριο καθόμουν να ασχοληθώ να εξηγήσω, αλλά διαπίστωσα ότι τζάμπα το προσπαθώ. Δεν έχω πείρα από άλλες χώρες και τι συμβαίνει εκεί, αλλά εδώ διαπίστωσα ότι όλα γίνονται με μία διάχυτη προχειρότητα. Αυτή η προχειρότητα διακρίνει την κοινωνία μας σε όλες τις πτυχές της και αποτυπώνεται σε κάθε έκφραση της, είτε το λέμε παιδεία, μόρφωση, εργασία, υγεία, πολιτική, οικονομία, αθλητισμός, είτε το λέμε διαπροσωπικές σχέσεις, ανθρωπιά, καθήκον απέναντι στο κοινωνικό σύνολο. Το γενικεύω, το γνωρίζω, αλλά δυστυχώς αυτό διαπιστώνω καθημερινά. Ξέρω ότι έφυγα τελείως απ' το θέμα και ζητώ την κατανόηση των διαχειριστών, αλλά ήθελα να εκφράσω αυτήν την άποψη. Υ.Γ. 1: Ευχαριστώ πραγματικά που δίνει ο καθένας έτσι απλά τη βοήθεια του, πίσω από μια οθόνη, "ξοδεύοντας" τα πολύτιμα λεπτά/ώρες της καθημερινότητας για να συμβουλέψει έναν συνάδελφο του. Υ.Γ. 2: Συνέστησα στον άνθρωπο να κάνει πρώτα τοπογραφικό και μετά όλα τ' άλλα, αλλά αυτός μου είπε: "νέος είσαι δεν ξέρεις, θα πάω σε γνωστό μου". Στο καλό.1 point
-
1 point
-
Συνάδελφε, το έχω ξαναγράψει και το επαναλαμβάνω : είναι τιμή μου να μου γράφουν οι χρήστες παρατηρήσεις, συμβουλές, προτάσεις καθώς και οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική (όσο έντονη κι αν είναι). Αυτό πιστεύω ότι είναι και το πνεύμα που πρέπει να συνοδεύει οποιοδήποτε βοήθημα στους συναδέλφους. Διαφορετικά δεν θα είναι ανιδιοτελής προσφορά αλλά ..... Άρα μην "απολογείσαι" για τις προτάσεις-υποδείξεις σου. Στην ουσία τώρα. Ζητάω χρονική ανοχή λίγων ημερών (λόγω ανελαστικών υποχρεώσεών μου) για να φτιάξω την επόμενη έκδοση που θα καλύπτει και τα προβλήματα που εντόπισες αλλά και τις υποδείξεις που έκανες. Για την περίπτωση της "απόστασης μεταξύ", το καλύτερο θα ήταν να μπεί ένα checkBox που θα καθορίζει τον τρόπο εισαγωγής (βάσει συντεταγμένης X ή βάσει διαφορών μεταξύ) επειδή, όσοι δουλεύουν με κορδέλα, συνήθως μετρούν διαφορές μεταξύ σημείων. ΥΓ. και για να γελάσουμε λίγο, κάποτε πριν φτιάξω το πρόγραμμα, έδωσα οδηγίες στη σχεδιάστρια για το πώς θα φτιάξει το πινακάκι της μηκοτομής. Της είπα "στην πρώτη σειρά θα βάλεις τον α/α, στην δεύτερη το υψόμετρο, στην τρίτη την απόσταση μεταξυ και στην τέταρτη τη χιλιομετρική απόσταση κλπ". Με ρωτάει " μεταξύ ?". Ε, ναί της λέω "μεταξύ" και αστειευόμενος "με τραίνο, καράβι, αυτοκίνητο κλπ" Όταν παρέλαβα το σχέδιο (τέλειο) και αφού τελείωσα τον έλεγχό του, τυχαία κοίταξα και τους τίτλους των σειρώ του πίνακα. Σπάνια το κοίταζα αυτό λόγω τυποποιημένης. Και τί βλέπω ! Τίτλος σειράς : "Με ταξί, με τραίνο, καράβι, αυτοκίνητο κλπ" !! Δεν το έκανε για να με τρολάρει. Αν και εμπειρότατη σχεδιάστρια, όπως μου "εξομολογήθηκε", δεν πήγε το μυαλό της στο "μεταξύ".1 point
-
για να υπαγεται στις εξαιρεσεις, εχεις μαλλον γονικη κατα τα λοιπα αν και δεν βλεπω πώς περασει η ΔΟΥ δηλωση χωρις να γραφει καποιος μηχανικος το "αρτιο και οικοδομησιμο" καλη συνεχεια1 point
-
α και β με ΥΔΚΧ. Το Γ με αναλυτικό. Προσοχή να τσεκάρεις με τον τοπογράφο σου την υποχρεωτική γραμμή δόμησης (μέτρα ασφαλείας της οδού, μήπως το στέγαστρο βρίσκεται σε απαγορευμένη ζώνη τακτοποίησης.1 point
-
Νομίζω ότι αδίκως το ψάχνουμε. Η καταχωρήσεις ιδιοκτητών και ποσοστών στα κελιά της ηλεκτρονικής εφαρμογής δε σημαίνουν απολύτως τίποτα από νομικής άποψης. Ακομη και αν βάλει 33,33+33,33+33,34 (το πιο λογικό), δεν θα επηρεάσει το συμβόλαιο. Αυτό που προτίστως ενδιαφέρει είναι η γνωμάτευση ότι δεν υπάρχουν αυθαίρετα κτίσματα στο γεωτεμάχιο.1 point
-
Βεβαίως, το ισόγειο είναι υπόστυλος χώρος, αλλά με τη μεταφορά στο ν. 4495 θα δηλωθεί επίσης ως υπόστυλος αλλά θα πάρει πρόστιμο ως να ήταν περίκλειστος χώρος για να μπορέσεις να βγάλεις άδεια αποπεράτωσης. Συνεχίζω να μη βλέπω πρόβλημα.1 point
-
To προ του 55 δε θεωρείται νομίμως υφιστάμενο? Άρα γιατί να προσμετρήσει για τον συντελεστή υπέρβασης?1 point
-
υπάρχουν τμήματα που για ορισμένα μαθήματα έχουν περισσότερους από έναν διδάσκοντες (βάλε και το βοηθητικό προσωπικό) και είτε χωρίζουν τους φοιτητές σε ομάδες, είτε διδάσκει ο καθένας από μερικές ώρες. επίσης υπάρχουν μαθήματα που μπορούν να συνδιδαχθούν σε φοιτητές περισσοτέρων τμημάτων. το "λιγότεροι φοιτητές" μπορεί να σημαίνει και κατάργηση ολόκληρων τμημάτων ώστε να υπάρχει μόνο ένα/ειδικότητα σε όλη τη χώρα. στον αντίποδα πάντως υπάρχουν και καθηγητές που όχι μόνο κάνουν περισσότερα από ένα μαθήματα, αλλά ανταπεξέρχονται και σε τομείς χωρίς γραμματεία και εργαστήρια χωρίς τεχνικό προσωπικό.1 point
-
Στα πλαίσια υπαγωγής δεν κάνεις έλεγχο για επιτρεπόμενο ποσοστό Η.Χ όπως στην περίπτωση έκδοσης άδειας. Συμφωνώ με την τοποθέτηση του συναδέλφου παραπάνω. Βάλε μια λοιπή παράβαση, έτσι ώστε να εισάγεις κάτοψη στο σύστημα του ΤΕΕ, η οποία να ταυτίζεται με την υφιστάμενη κατάσταση και με βάση αυτή να γίνει η περιγραφή στην πράξη σύσταση οριζόντιων ιδιοκτησιών. Επειδή στην αρχή του μηνύματος αναφέρεις "πέραν των άλλων" εικάζω ότι έχεις και άλλες αυθαιρεσίες, οπότε πιθανώς υπάρχουν και άλλες παραβάσεις εμπίπτουσες σε αναλυτικό προυπολογισμό, οπότε δεν θα υπάρξει περαιτέρω επιβάρυνση για τον ιδιοκτήτη.1 point
-
Dennis αν το δηλώσεις σα να έχει οικοδομική άδεια προ του 55 τότε οι παραβάσεις αναλυτικού θα μπουν κατηγορία 4. Οι εργασίες κατεδάφισης και ανακατασκευής όμως πότε έγιναν? Αν μπορούσες μήπως να το έβαζες όλο σαν κατηγορία 1 προ 75...1 point
-
Εμένα με προβληματίζει επί του πρακτικού αυτή η ισοδυναμία, σε ότι αφορά το κύρος των πτυχίων μας. Εγώ για παράδειγμα έχω κατεύθυνση συγκοινωνιολόγου. Με την ισοτίμηση αυτή, θα θεωρείται ότι έχω τελειώσει και ένα master με ειδίκευση στασυγκοινωνιακά? Το λέω διότι, αν ισχύει αυτό, και παρά το ότι τελείωσα με καλό βαθμό τη σχολή, δεν τολμώ καν να σκεφτώ ότι έχω τις γνώσεις που έχει κάποιος με πραγματικό master στα συγκοινωνιακά... Η όλη η ιστορία για ποιο λόγο γίνεται? για το μισθολογικό του δημοσίου? Η για να υπάρχει μια αντιστοίχηση με τον ακαδημαϊκό χώρο του εξωτερικού?1 point
-
Μπορεί και να μην υπάρχει παράβαση με την ένοια της υπέρβασης δόμησης κάλυψης και όγκου. Σε κάθε περίπτωση προσωπικά θα δήλωνα 1ΛΠ (αναλυτικός) , ώστε να έχω μία σωστή κάτοψη για την μεταβίβαση. Πιθανόν να αρκεί και η έκδοση βεβαίωσης σαν εξαίρεση , στηριζόμενος στο άρθρο 82 παρ.2 θ) και Άρθρο 81 παρ.3 α) και να αφήσεις την τακτοποίηση σε μέλλοντα χρόνο. Θα μου πεις τώρα... ωραία απάντηση έδωσες , με τα μπορεί και ίσως... Απλά την αρχή έκανα , δίνοντας δύο πιθανούς τρόπους. Είναι τόσες πολλές οι περιπτώσεις...1 point
-
Το πιστοποιητικό ισοδυναμίας με master απονέμεται στους διπλωματούχους των Τμημάτων Μηχανικών των Πανεπιστημίων και των Σχολών των Πολυτεχνείων. Οι διοικήσεις των ιδρυμάτων έχουν το δικαίωμα να το πράξουν αυτό στα πλαίσια του αυτοδιοίκητου των ΑΕΙ. Επειδή όμως δεν έχουν εξουσιοδοτηθεί από την πολιτεία να πιστοποιήσουν αυτήν την ισοδυναμία, το πιστοποιητικό αυτό δεν αναγνωρίζεται από το κράτος. Είναι απλά μια πράξη αναγνώρισης της διοίκησης του ιδρύματος προς το διπλωματούχο του τμήματος του.1 point
-
To άρθρο συγκρίνει πλωτούς ποταμούς , ΜΕ ΠΟΤΑΜΟΠΛΟΙΑ και κατά τμήματα και με ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ και Κοντενειράδικα πλοία , με ρυάκια και χειμάρρους.. Οπότε του χρειάζεται και η ανάλογη αντιμετώπιση .1 point
-
Προφανώς οι συνελεύσεις των τμημάτων αυτών πιέσαν και ζητήσαν την αναγνώριση. Πχ η συνελευση του τηματος Πολ Μηχ του ΑΠΘ κοιμάται1 point
-
@MHD πάνω αριστερά, στα εργαλεία, επέλεξε το πολύγωνο με τα κόκκινα σημεία (Γραφικός ορισμός περιοχής αναζήτησης) και κάνε ένα πολύγωνο που να περλικλύει όλη την περιοχή που σε ενδιαφέρει και μόνο... (το πολύγωνο κλείνει με δεξί κλικ) ... ( τα Χ,Υ κλπ τα έχει μόνο για να βρεις γρηγορότερα την περιοχή) Αυτόματα θα σου εμφανίσει τις διαθέσιμες αεροφωτογραφίες !!! Καλό ψάξιμο1 point
-
Μιλώντας για engineering για να πάρεις ποσά που τελειώνουν σε -ήντα και πάνω στην Βόρεια Ευρώπη, πρέπει να είσαι chartered και με κάποια έως αρκετά χρονάκια εμπειρία.... Αυτό λέει η δική μου εμπειρία. Ποσά τριψήφια (σε ευρώ πάντα) παίζουν στην Μέση Ανατολή, στην Αυστραλία και πέρα από τον Ατλαντικό όπου οι απαιτήσεις βέβαια είναι τρελές! (visa, PEng, εμπειρία κλπ). Και φυσικά δεν έχω ακούσει ποτέ φρέσκο απόφοιτο (έστω ΑΕΙ) να χτυπάει τέτοιους μισθούς οπουδήποτε στον κόσμο! Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, οι διάνοιες, τα βύσματα κλπ... πχ ξέρω πολιτικό μηχανικό με ελάχιστη εμπειρία που έχει βρει δουλειά ως Πρωθυπουργός σε μικρή χώρα της Νότιας Ευρώπης με απολαβές >100κ€ ....1 point
-
Σωστά όλα όσα λες, αλλά (πάντα υπάρχει ένα μεγάλο αλλά), αν εσύ πας στο γοογλι στριτ και δεις το κτίσμα με ημερομηνία λήψης φωτογραφιών του γοογλε πχ 2012 και δεν δεις να έχει κατασκευαστεί…. Τότε και στην οσία παρθένο Μαρία να σου ορκιστεί μη το βάλεις στην υπαγωγή…. Κινδυνεύεις κι εσύ κάποια μέρα να τρέχεις….1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-