Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/09/2018 σε όλες τις περιοχές
-
2 points
-
Έχω αρκετά μικρή εμπειρία σ' αυτόν τον τομέα (Αυθαίρετα, Μεταβιβάσεις, Άδειες κλπ), καθώς ειδικεύομαι αλλού. Προσπάθησα παρ' όλα αυτά να ασχοληθώ και μ' αυτά, για να συμπληρώσω το εισόδημα μου, μιας και οι περίοδοι είναι δύσκολοι. Όμως όσες περιπτώσεις μου έτυχαν ήταν κυρίως οι γνωστές "έλα μωρέ, υπέγραψε το" και τα γνωστά. Ως ένα όριο καθόμουν να ασχοληθώ να εξηγήσω, αλλά διαπίστωσα ότι τζάμπα το προσπαθώ. Δεν έχω πείρα από άλλες χώρες και τι συμβαίνει εκεί, αλλά εδώ διαπίστωσα ότι όλα γίνονται με μία διάχυτη προχειρότητα. Αυτή η προχειρότητα διακρίνει την κοινωνία μας σε όλες τις πτυχές της και αποτυπώνεται σε κάθε έκφραση της, είτε το λέμε παιδεία, μόρφωση, εργασία, υγεία, πολιτική, οικονομία, αθλητισμός, είτε το λέμε διαπροσωπικές σχέσεις, ανθρωπιά, καθήκον απέναντι στο κοινωνικό σύνολο. Το γενικεύω, το γνωρίζω, αλλά δυστυχώς αυτό διαπιστώνω καθημερινά. Ξέρω ότι έφυγα τελείως απ' το θέμα και ζητώ την κατανόηση των διαχειριστών, αλλά ήθελα να εκφράσω αυτήν την άποψη. Υ.Γ. 1: Ευχαριστώ πραγματικά που δίνει ο καθένας έτσι απλά τη βοήθεια του, πίσω από μια οθόνη, "ξοδεύοντας" τα πολύτιμα λεπτά/ώρες της καθημερινότητας για να συμβουλέψει έναν συνάδελφο του. Υ.Γ. 2: Συνέστησα στον άνθρωπο να κάνει πρώτα τοπογραφικό και μετά όλα τ' άλλα, αλλά αυτός μου είπε: "νέος είσαι δεν ξέρεις, θα πάω σε γνωστό μου". Στο καλό.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Το «Σύστημα ηλεκτρονικής έκδοσης αδειών» τέθηκε σε πιλοτική λειτουργία από 3/9/2018 και έχει προσαρμοστεί στα δεδομένα του ν.4495/2017 και της Υπουργικής Απόφασης ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983. Υποστηρίξει όλες τις προβλεπόμενες λειτουργίες εκτός από την επίσημη έκδοση αδειών. Το διάστημα της πιλοτικής λειτουργίας θα αξιοποιηθεί για την εκπαίδευση και εξοικίωση των χρηστών του συστήματος και την συλλογή εμπειρίας για την βελτίωση και επέκτασή του. Καταχωρίσεις και πράξεις που θα έχουν γίνει μέχρι την πλήρη λειτουργία της εφαρμογής στις 15/10/2018 θα διαγραφούν. Είσοδος στο σύστημα: https://apps.tee.gr/adeia/faces/main Χρήσιμα Αρχεία Εγχειρίδιο χρήσης μηχανικών Εγχειρίδιο χρήσης Υπηρεσιών Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.) Απόκτηση κωδικών πρόσβασης (για όσους δεν έχουν ήδη κωδικούς MyTEE) Nομοθεσία - Εγκύκλιοι Επικοινωνία - Τεχνική Υποστήριξη1 point
-
Τις δυνατότητες τις δίνει το πληροφοριακό σύστημα όχι το Άρθρο 112. Στο σύστημα υπολογισμού προστίμου θα κλικάρεις την επιλογή "εντός σχεδίου".1 point
-
1 point
-
Αν το εκτός νομίμου περιγράμματος (κάλυψης)-τμήμα δεν παραβιάζει Δ, ή πρασιά έχεις μόνο ΥΔ+ΥΚ. Η κατηγορία έχει να κάνει και με την παλαιότητα. Αν μιλάμε για κτίριο με Ο.Α μετά του 1983 και συγκρίνοντας με τους ευμενέστερους όρους δόμησης (τότε ή σήμερα) δε βλέπω να έχεις υπέρβαση του ποσοστού 40-40-20 για κατοικία μέχρι 250 τμ. Άρα από τις πρώτες ενδείξεις μάλλον έχεις κατηγορία 4.1 point
-
Ας μη βιαστούμε να τον κρεμάσουμε πριν τον εξετάσουμε. Μιλάμε για στάσιμο οικισμό. Θεωρώ ότι έχεις ελέγξει ότι ισχύει και πράγματι ο οικισμός είναι στάσιμος ή ήταν τότε που έγινε η κατάτμηση. Εντός ζώνης 800 μ από το κέντρο του στάσιμου οικόπεδα που δημιουργούνται μετά το 1982 είναι άρτια και οικοδομήσιμα (για χρήση αποκλειστική κατοικία) εφόσον έχουν ελάχιστη επιφάνεια 500 τμ και μεταβιβάζονται σε μόνιμους κατοίκους του οικισμού ή δημότες αυτού ή σε καταγόμενους μη έχοντες άλλη κατοικία στη ζώνη των 800 μ. Επομένως εκ πρώτης όψεως η επιφάνεια αρτιότητας υπάρχει. Επίσης υπάρχει και πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο. Μένει η τρίτη προϋπόθεση που ουσιαστικά είναι δύσκολο να την εντοπίσεις. Σχετικό το άρθρο 3 του ΠΔ/6-12-82 (ΦΕΚ-588/Δ/23-12-82) Στο άρθρο 4 του ανωτέρω ΠΔ βλέπεις τι απαιτούνταν για την έκδοση Ο.Α ΑΡΘΡΟΝ-4 Για την έκδοση οικοδομικής άδειας στη ζώνη των 800 μέτρων των κατά το Αρθ-1 του παρόντος οικισμών απαιτείται πλην των προβλεπομένων από τις κείμενες διατάξεις, βεβαίωση του Κοινοτικού Συμβουλίου α) ότι το γήπεδο βρίσκεται μέσα σε ζώνη 800 μέτρα από το κέντρο του οικισμού, β) σε περίπτωση που δεν υπάρχουν τίτλοι κυριότητας, ότι το γήπεδο υπήρχε με τις ίδιες διαστάσεις την 15-9-82 και γ) σε περίπτωση γηπέδων που δημιουργούνται κατά την παράγραφο 2 του παραπάνω Αρθ-3, βεβαίωση ότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις που αναφέρονται στην ίδια παράγραφο.1 point
-
Κάνω την εξής σκέψη: Οταν εχουμε συμβόλαιο του 2005 στο οποίο δηλώνεται κατοικία με εμβαδον 80τ.μ η οποία βάσει αυθαιρεσίας που έγινε το 1980 ηταν 100τ.μ δεν τακτοποιούμε την αυθαιρεσία με παλαιότητα το 1980? Την τακτοποιούμαι! Αρα τώρα εφόσον θα κανεις ετσι και αλλιώς νέο εξαρτημένο τοπογραφικό γιατί να μη την τακτοποιήσεις την αυθαιρεσία(?). Τωρα το θέμα είναι οτι δεν έχεις αδεια η οποία να μιλά γιά αρτιο οικοδομήσιμο οικόπεδο αλλά τοπογραφικο συμβολαίου. Ισως να σύμφερε να είχες αδεια...1 point
-
ακομα δεν ειπες "τι" ακινητο ειναι ειχες πει και για πολλους συνιδιοκτητες με καποιους να ειναι "αγνωστοι" τεσπα1 point
-
MHD Σε καμιά περίπτωση δεν εννοούσα ότι πρέπει να το πατήσεις (επειδή η ΥΔΟΜ κατέγραψε το 2007 την αυθαιρεσία) Όσο για την λειτουργία των τοπικών Παρατηρητηρίων σύμφωνα (αν δεν κάνω λάθος) με την εγκύκλιο ΥΠΕΝ όπου τοπικό παρατηρητήριο = ΥΔΟΜ Οπότε έχω τη γνώμη ότι το κουμπί "εντοπισμός" σίγουρα ισχύει για κάθε έκθεση αυτοψίας της ΥΔΟΜ μετά την 3-11-17 και την κατόπιν αυτής (της έκθεσης αυτοψίας) υποβολή δήλωση ένταξης για την διαγραφή των προστίμων της έκθεσης αυτοψίας Υ.Γ απλά οι ΥΔΟΜ δεν το πήραν είδηση ακόμη! (όταν το πάρουν είδηση τότε θα το εφαρμόσουν) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 1 4495.docx1 point
-
πατώντας το κουμπί "εντοπισμός" όχι μόνο χάνεις την έκπτωση 20%+20% αλλά και το ειδικό πρόστιμο προσαυξάνεται κατά 20% άρθρο 102 παρ 4 1. Η προβλεπόμενη στην παράγραφο 2 μείωση του προστίμου δεν ισχύει αν πριν από την ημερομηνία υπαγωγής εντοπιστούν οι αυθαίρετες κατασκευές ή οι αλλαγές χρήσης από το αρμόδιο Παρατηρητήριο. Στην περίπτωση αυτή, το ενιαίο ειδικό πρόστιμο αυξάνεται σε κάθε περίπτωση κατά είκοσι (20%).1 point
-
1 point
-
Έτσι όπως ο γράφει είναι ξεκάθαρο ότι δεν περιλαμβάνονται τα υαλοστάσια, παρά μόνο οι υαλοπίνακες να είναι "πλήρως τοποθετημένοι ..... εντός πλαισίων αλουμινίου" Αν δεν έχει άλλο άρθρο για υαλοστάσιο, τότε νέα τιμή.1 point
-
1 point
-
ακόμα κι αν έπαιρνε μόρια σα να είχε μάστερ, το αποτέλεσμα θα ήταν μια ισόποση αύξηση των μορίων όλων των υποψηφίων χωρίς να αλλάξει κάτι στη μεταξύ τους κατάταξη.1 point
-
Ούτε να το σκέφτεσαι και σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σου και την εποικοδομητική συζήτηση που κάνουμε. Αυτοί που δεν εκφράζονται σωστά είναι οι #!@%&*$ που συντάξαν τον οδηγό και μόνο αυτοί. Ελπίζω στο μέλλον να ξεκαθαρίσει το τοπίο, ευχαριστώ και πάλι.1 point
-
Προφανώς ναι, αν πρόκειται για εξολοκλήρου αυθαίρετο όροφο θα θες μηχανολογικά και σίγουρα θα πρέπει να αιτιολογήσεις αν χρειάζεται ή όχι κενακ.1 point
-
Στην περίπτωση των ιδίων κεφαλαίων μην μπερδεύεσαι με τον όρο προκαταβολή αφού τελικά, ο ωφελούμενος θα δει που διαμορφώνονται τα ίδια κεφάλαια και θα εξοφλήσει το ποσό αυτό στους προμηθευτές. Είναι ακριβώς όπως το περιγράφεις: "Αν τελικά ο προϋπολογισμός γίνει 8000€ με ίδια κεφάλαια 3200€, δεν πολυέχει νόημα να επιστρέψει ο προμηθευτής/εργολάβος 800€ για του καταθέσει στο καπάκι ο ωφελούμενος 1200€ (για να αποπληρώσει την ίδια συμμετοχή) αλλά λογικά θα υποχρεούται απλά να καλύψει τη διαφορά των 400€." Έχει νόημα σίγουρα στο δάνειο και στην αποπληρωμή του δανείου. Νομίζω ότι λέμε το ίδιο και δεν καταλαβαίνω που υπάρχει το πρόβλημα ... Ίσως κάτι δεν εκφράζω σωστά1 point
-
Η κατάσταση μου θυμίζει την λήψη ασπιρίνης σε έναν βαρύτατα ασθενούντα άρρωστο...Μπορεί να μου εξηγήσει κανείς τί επιπτώσεις έχει αυτή η απόφαση σε σχέση: 1. Με τα δικαιώματα των μηχανικών 2. Τους μισθούς τους 3. Την μοριοδότηση σε διαγωνσιμούς. Απάντηση: Καμία. Ας κοιτάξουν να αλλάξουν τον νόμο του 1930 που διέπει τις σχέσις των ΑΤΜ, ΠΜ και ΑΜ και μετά μιλάμε...1 point
-
Είναι η ίδια περίπτωση με αποθήκη που συστημικά για λόγους υπολογισμού προστίμου καταχωρείται στο κελί με την ένδειξη ΥΔΚΧ ενώ είναι χώρος βοηθητικής χρήσης, όπως το ίδιο είναι και το κλιμ/σιο και η απόληξη κλιμ/σιου. Κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να προσμετρήσει. Σε όλα τα παραπάνω, βασική προϋπόθεση είναι καλή-αναλυτική περιγραφή στην τεχνική έκθεση και υπόμνημα (με παραπομπή στο ανωτέρω άρθρο) προσδιορισμού ποσοστών στο δ. κάλυψης. Κάπου δηλαδή που να μπορεί κάποιος να διαβάσει το συλλογισμό μας. Να υποθέσω ότι το ποσοστό βγαίνει πάνω από 50% και προσπαθείς να "κόψεις" από όπου μπορείς.1 point
-
HQ7 καλημέρα, προς τεκμηριωμένη επιβεβαίωση των διαπιστώσεων σου, αναφορικά στη ρύθμιση της παρ.9 του άρθρου 39 του ν.4387/2016: α) Για τα ποσοστά εισφορών και τα πακέτα ασφάλισης Εγκ.17/2017. β) Για την διαδικασία Φ80000/οικ.5547/248/7-2-2017 "[...] 4. Υποβολή Αναλυτικής Περιοδικής Δήλωσης (ΑΠΔ) Προκειμένου να διασφαλιστεί τόσο η εμπρόθεσμη καταβολή των εισφορών, όσο και η ενημέρωση των υπόχρεων καταβολής ο ασφαλισμένος που αιτείται την υπαγωγή του στη διάταξη της παρ. 9 του άρθρου 39 οφείλει να αναγράφει στο ΔΠΥ που εκδίδει στον αντισυμβαλλόμενό του, ότι υπάγεται στην εν λόγω ρύθμιση. Αντίστοιχα, και μέχρι το τέλος εκάστου ημερολογιακού μήνα, ο εν λόγω αντισυμβαλλόμενος υποχρεούται να υποβάλει για τον ασφαλισμένο που υπάγεται στην ανωτέρω ρύθμιση ΑΠΔ, ... . ... Στην περίπτωση που ο αντισυμβαλλόμενος δεν υποβάλει ΑΠΔ, προκειμένου ο παρέχων σε αυτόν υπηρεσίες ασφαλισμένος να υπαχθεί στην οικεία ρύθμιση, ο εν λόγω ασφαλισμένος οφείλει να υποβάλει στον ΕΦΚΑ υπεύθυνη δήλωση περί πλήρωσης των νόμιμων προϋποθέσεων, όπως αυτές περιγράφονται ως άνω, δηλώνοντας ταυτόχρονα το ΑΦΜ του/των αντισυμβαλλομένου/ων του και προσκομίζοντας τυχόν άλλα δικαιολογητικά που αποδεικνύουν το περιεχόμενο της υπεύθυνης δήλωσής του. Στη συνέχεια, ενημερώνεται/ονται ο/οι αντισυμβαλλόμενος/οι αυτού περί της υποχρέωσης υποβολής ΑΠΔ και καταβολής των ασφαλιστικών εισφορών, σύμφωνα με τη διάταξη της παρ. 9 του άρθρου 39, για το χρονικό διάστημα από την υποβολή της δήλωσης και εντεύθεν. Εφόσον ο αντισυμβαλλόμενος αμφισβητεί το περιεχόμενο της δήλωσης του ασφαλισμένου, υποβάλλει αντιρρήσεις ενώπιον των αρμοδίων οργάνων του ΕΦΚΑ, ενώ μέχρι την επίλυση της σχετικής διαφοράς από τα όργανα αυτά, ο ασφαλισμένος υποχρεούται να καταβάλλει τις εισφορές που αντιστοιχούν στο ποσοστό του εργαζόμενου, σύμφωνα με το άρθρο 38, ήτοι ποσοστό 6,67% για τον Κλάδο Κύριας Σύνταξης και ποσοστό 2,55% για την υγειονομική περίθαλψη. [...]"1 point
-
Η απάντηση είναι ΟΧΙ και στις 2 ερωτήσεις.1 point
-
Αν το πατάρι έχει υφιστάμενη κύρια χρήση θα το προσθέσεις στην επιφάνεια υπέρβασης δόμησης για τον υπολογισμό. Στο παράρτημα Α κάνει αναφορά για "κύριες χρήσεις". Μια ισόγεια αποθήκη με επιφάνεια άνω των 50 τμ, μπορεί για τον υπολογισμό προστίμου να καταχωρείται με ΥΔ κχ αλλά η χρήση της είναι βοηθητική της κατοικίας (το αναγράφεις άλλωστε και στην Τ.Ε). Ο παρανομαστής του κλάσματος είναι ο σημερινός ΣΔ. άρθρο 100 παρ 2 2. Για τον υπολογισμό των ανωτέρω συντελεστών τε- τραγωνιδίων, τα μεγέθη των αυθαίρετων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου και, σε περίπτωση συγκυριότητας ακι- νήτου, με το μέρος των επιτρεπομένων μεγεθών, που αναλογεί στο ποσοστό συνιδιοκτησίας της οριζόντιας ή κάθετης ή ιδιοκτησίας κάθε συγκύριου.1 point
-
Βεβαίως και γίνεται με όφελος και την αποφυγή κατηγορίας 5.1 point
-
Ακόμη και να βρεθεί συνάδερφος που θα βεβαιώσει στα τυφλά, εάν ο συμβολαιογράφος είναι σωστός (που συνήθως είναι) θα τους γυρίσει πίσω για αποτύπωση της έκτασης και τοπογραφικό με όλα τα κομφόρ. Μην ασχοληθείς άλλο, εκείνοι πρέπει να ασχοληθούν μαζί σου εάν θέλουν να κάνουν σωστή δουλειά.1 point
-
Γεια σου HQ7, απ' όσο γνωρίζω από τη στιγμή που θα αναγράψει κανείς στο Τ.Π.Υ την φράση "Υπάγομαι στις διατάξεις της Παρ. 9 του Άρθρου 39 του Ν.4387/2016 ", ο εργοδότης υποχρεούται να τον συμπεριλάβει στην επόμενη Α.Π.Δ. και να καταβάλλει το σύνολο των εισφορών 38,1 % επί του ποσού του Τ.Π.Υ. (21,38 % εργοδότης - 16,72% εργαζόμενος) με συνήθη συμφωνία για την παρακράτηση του 16,72% από το ποσό του Τ.Π.Υ. Προσωπικά δεν γνωρίζω κάποιος "μπλοκάκιας" να μένει στο 20%.1 point
-
Συνάδελφε, το έχω ξαναγράψει και το επαναλαμβάνω : είναι τιμή μου να μου γράφουν οι χρήστες παρατηρήσεις, συμβουλές, προτάσεις καθώς και οποιαδήποτε καλόπιστη κριτική (όσο έντονη κι αν είναι). Αυτό πιστεύω ότι είναι και το πνεύμα που πρέπει να συνοδεύει οποιοδήποτε βοήθημα στους συναδέλφους. Διαφορετικά δεν θα είναι ανιδιοτελής προσφορά αλλά ..... Άρα μην "απολογείσαι" για τις προτάσεις-υποδείξεις σου. Στην ουσία τώρα. Ζητάω χρονική ανοχή λίγων ημερών (λόγω ανελαστικών υποχρεώσεών μου) για να φτιάξω την επόμενη έκδοση που θα καλύπτει και τα προβλήματα που εντόπισες αλλά και τις υποδείξεις που έκανες. Για την περίπτωση της "απόστασης μεταξύ", το καλύτερο θα ήταν να μπεί ένα checkBox που θα καθορίζει τον τρόπο εισαγωγής (βάσει συντεταγμένης X ή βάσει διαφορών μεταξύ) επειδή, όσοι δουλεύουν με κορδέλα, συνήθως μετρούν διαφορές μεταξύ σημείων. ΥΓ. και για να γελάσουμε λίγο, κάποτε πριν φτιάξω το πρόγραμμα, έδωσα οδηγίες στη σχεδιάστρια για το πώς θα φτιάξει το πινακάκι της μηκοτομής. Της είπα "στην πρώτη σειρά θα βάλεις τον α/α, στην δεύτερη το υψόμετρο, στην τρίτη την απόσταση μεταξυ και στην τέταρτη τη χιλιομετρική απόσταση κλπ". Με ρωτάει " μεταξύ ?". Ε, ναί της λέω "μεταξύ" και αστειευόμενος "με τραίνο, καράβι, αυτοκίνητο κλπ" Όταν παρέλαβα το σχέδιο (τέλειο) και αφού τελείωσα τον έλεγχό του, τυχαία κοίταξα και τους τίτλους των σειρώ του πίνακα. Σπάνια το κοίταζα αυτό λόγω τυποποιημένης. Και τί βλέπω ! Τίτλος σειράς : "Με ταξί, με τραίνο, καράβι, αυτοκίνητο κλπ" !! Δεν το έκανε για να με τρολάρει. Αν και εμπειρότατη σχεδιάστρια, όπως μου "εξομολογήθηκε", δεν πήγε το μυαλό της στο "μεταξύ".1 point
-
Στις συμπληγάδες της γεωστρατηγικής αναμέτρησης Ευρώπης και ΗΠΑ με την Κίνα έχει εγκλωβιστεί το εμβληματικό έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης της Κρήτης με την Αττική, ενώ την ίδια τύχη φαίνεται να έχει και το σχέδιο αποεπένδυσης της ΔΕΗ στους λιγνίτες, όπου το κινεζικό ενδιαφέρον εμφανίζεται ως το πιο ζωηρό μεταξύ των έξι συνολικά επενδυτικών σχημάτων που προκρίθηκαν για να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές στις 17 Οκτωβρίου για τις μονάδες Μελίτης και Μεγαλόπολης. Η συμμετοχή με ποσοστό 24% και ενισχυμένο ρόλο στο μάνατζμεντ του ΑΔΜΗΕ της κινεζικής State Grid, σε συνδυασμό με τον κομβικό ρόλο του ελληνικού διαχειριστή στο έργο της διασύνδεσης Κρήτης - Αττικής και της παράλληλης προσπάθειας της Ε.Ε. να βάλει φρένο στην επέλαση των κινεζικών επενδύσεων σε στρατηγικούς τομείς της ευρωπαϊκής οικονομίας, είναι η πραγματική αιτία του αδιεξόδου στο οποίο έχει περιέλθει το έργο διασύνδεσης της Κρήτης από τον περασμένο Απρίλιο. Η αρχική διαμάχη μεταξύ ΑΔΜΗΕ - ΕuroAsia για τα ποσοστά συμμετοχής στο όχημα ειδικού σκοπού (SPV) που θα κατασκευάσει το έργο και για το ποιος θα έχει το δικαίωμα απόφασης στις τεχνικές προδιαγραφές εξελίχθηκε σε ανοιχτή σύγκρουση Κομισιόν και ΡΑΕ, όταν η τελευταία προχώρησε σε απευθείας ανάθεση στον ΑΔΜΗΕ. Η Ε.Ε. που όλο το προηγούμενο διάστημα πρωτοστάτησε στο να αποφευχθεί με κάθε τρόπο ο πλήρης έλεγχος της διασύνδεσης από τον ΑΔΜΗΕ, λόγω της συμμετοχής της State Grid και της ισχύος που αποκτά η Κίνα μέσω αυτής στον γεωστρατηγικό διάδρομο Ισραήλ - Κύπρου - Ελλάδας, δίνοντας παράλληλη μάχη να μπει στο μετοχικό σχήμα του ΕuroAsia o βελγογερμανικών συμφερόντων διαχειριστής Elia, με μία επιστολή της προς τη ΡΑΕ και σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς διαμήνυσε ότι η ανάθεση δεν έχει τη συγκατάθεσή της και ότι έγινε κατά παράβαση του σχετικού ευρωπαϊκού κανονισμού. Την ίδια στιγμή η Ε.Ε., η οποία παρακολουθεί μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού (DGcomp) την πορεία του διαγωνισμού για τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ φέρεται να σχεδιάζει μπλόκο και στην πιθανή πώληση των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ στην κινεζική CHN Energy που τις διεκδικεί από κοινού με τον όμιλο Κοπελούζου. Στην περίπτωση αυτή η Επιτροπή έχει ένα σημαντικό όπλο στα χέρια της, την πιστοποίηση της ΡΑΕ για τον ΑΔΜΗΕ ως ανεξάρτητο διαχειριστή υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς με τη συμμετοχή της State Grid, την οποία ενέκρινε η ίδια, δίνοντας ουσιαστικά το πράσινο φως για την είσοδο της κινεζικής εταιρείας στο ελληνικό δίκτυο ηλεκτρισμού. Η εν λόγω πιστοποίηση αναφέρει ρητά ότι δεν μπορεί άλλη εταιρεία με τον ίδιο μέτοχο να δραστηριοποιηθεί στον τομέα της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα. Εχοντας μάλιστα η Επιτροπή υπόψη της ότι εκείνη την περίοδο η κινεζική CMEC με μέτοχο επίσης τη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας, όπως και η State Grid, είχε υπογράψει μνημόνιο συνεργασίας με τη ΔΕΗ για την από κοινού κατασκευή λιγνιτικού σταθμού ηλεκτροπαραγωγής, έδωσε την έγκρισή της, υπό την προϋπόθεση ότι, εάν αυτή προχωρήσει, η ΡΑΕ θα επανεξετάσει την πιστοποίηση, όπως και σε περίπτωση που τα δεδομένα της αξιολόγησης αλλάξουν. Η Κομισιόν φέρεται να έχει ανασύρει την απόφαση πιστοποίησης του ΑΔΜΗΕ ενόψει της κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για τις λιγνιτικές μονάδες της ΔΕΗ και του κινεζικού ενδιαφέροντος. Η περίπτωση της ηλεκτρικής διασύνδεσης της Κρήτης αλλά και αυτή των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ είναι μία από τις πολλές που καλείται να αντιμετωπίσει η Ε.Ε. όχι μόνο σε αδύναμες χώρες του Νότου, όπως η Ελλάδα και η Πορτογαλία, αλλά και σε ισχυρές οικονομικά χώρες, όπως η Γερμανία, για να καταφέρει να βάλει φρένο στην κινεζική επέλαση, την έκταση και τα αποτελέσματα της οποίας δεν είχε αρχικά εκτιμήσει. Το ίδιο διάστημα η Επιτροπή αναζητεί τρόπους για να ανακόψει τον πλήρη έλεγχο της πορτογαλικής EDP, της μεγαλύτερης εταιρείας ηλεκτρισμού της χώρας, από την China Three Gorges. Η κινεζική εταιρεία που κατέχει ήδη το 23,3% της EDP κατέθεσε τον περασμένο Μάιο προσφορά εξαγοράς του συνόλου των μετοχών της, επενδύοντας 9,07 δισ. ευρώ. Μόλις πρόσφατα εξάλλου η γερμανική κυβέρνηση έβαλε την κρατική τράπεζα KfW να εξαγοράσει το 20% της 50Hertz Transmission Gmb (διαχειριστής δικτύου της Γερμανίας) προκειμένου να μην καταλήξει στα χέρια της κινεζικής State Grid. Το θέμα της κινεζικής επιρροής άρχισε να εντάσσεται στην ευρωπαϊκή ατζέντα από τον Οκτώβριο του 2016 και μετά, όταν το Βερολίνο απέσυρε την έγκρισή του για την εξαγορά της εταιρείας Aixtron από την κινεζική Grand Chip Investment. Τη στάση του Βερολίνου ακολούθησε και η Γαλλία, με τον Γάλλο πρόεδρο Εμανουέλ Μακρόν να ενθαρρύνει τους Ευρωπαίους εταίρους του «να μην είναι αφελείς» στο παγκόσμιο εμπόριο, ενώ υιοθετώντας τη γραμμή Βερολίνου και Παρισιού, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ πρότεινε πέρυσι ένα νέο πλαίσιο για την αποτελεσματική παρακολούθηση των επενδύσεων στον τομέα των υποδομών και της αμυντικής τεχνολογίας, το οποίο η Ευρώπη ευελπιστεί να νομοθετήσει μέχρι το τέλος του έτους. Το πόσο εύκολα η Ευρώπη θα καταφέρει να υιοθετήσει και να εφαρμόσει αποτελεσματικά ένα πλαίσιο προστατευτισμού έναντι των κινεζικών επενδύσεων είναι πάντως ένα ερώτημα. Η ευρωπαϊκή κρίση χρέους διαμόρφωσε το έδαφος για την κινεζική έφοδο στην Ευρώπη, καθώς πολλές χώρες έχουν ανάγκη από κεφάλαια ανεξαρτήτως εθνικής προελεύσεως. Αυτό εκφράστηκε σαφώς από τον Πορτογάλο πρωθυπουργό όταν έσπευσε να δηλώσει ότι η κυβέρνησή του δεν έχει καμία αντίρρηση για την πρόταση της China Three Gorges αλλά και από τον υπουργό Ενέργειας Γιώργο Σταθάκη και τον πρόεδρο της ΔΕΗ Μανόλη Παναγιωτάκη, όταν απαίτησαν από την Επιτροπή να ανοίξει τον διαγωνισμό για τις λιγνιτικές μονάδες για επιχειρήσεις και εκτός Ευρώπης. Ηταν εξάλλου η Ευρώπη που προσκάλεσε επισήμως την Κίνα να επενδύσει ακόμα και σε ομόλογα –αρχικά του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Στήριξης και στη συνέχεια του Μόνιμου Μηχανισμού Στήριξης– και η οποία έχει θεσμικά αποδεχθεί τη συμβολή της πρωτοβουλίας «Μία Ζώνη, Ενας Δρόμος» στο επενδυτικό πακέτο Γιούνκερ. Η απόφαση της ΡΑΕ φέρνει σε τροχιά σύγκρουσης Αθήνα και Βρυξέλλες Το διακύβευμα για την Ε.Ε., στην περίπτωση που η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης δεν προχωρήσει ως αναπόσπαστο κομμάτι της μεγάλης διασύνδεσης Ισραήλ - Κύπρου - Ελλάδας, είναι η απώλεια ισχύος σε υποδομή μια γεωστρατηγικής σημασίας έναντι της ενίσχυσης των κινεζικών συμφερόντων. Η Ευρώπη ανησυχεί επίσης για την περαιτέρω ενδυνάμωση των κινεζικών εταιρειών μέσω της συμμετοχής τους στην κατασκευή της διασύνδεσης, στην περίπτωση που το έργο υλοποιηθεί με αποκλειστική ευθύνη του ΑΔΜΗΕ και άρα της State Grid. To ποιος θα έχει το δικαίωμα, εξάλλου, στην απόφαση για τις τεχνικές προδιαγραφές του έργου ήταν το επίμαχο θέμα των διαπραγματεύσεων μεταξύ του EuroAsia Interconnector, που αποτελεί τον επίσημο φορέα υλοποίησής του, και του ΑΔΜΗΕ, με τον ΕuroAsia να διεκδικεί συμμετοχή στην απόφαση και τον ΑΔΜΗΕ να υποστηρίζει ότι η απόφαση είναι δική του, ως μετόχου του 51% του SPV, που, όπως είχαν συμφωνήσει από τον Οκτώβριο του 2017, θα αναλάμβανε την κατασκευή του έργου. Στο SPV, βάσει της συμφωνίας του Οκτωβρίου, ο EuroAsia θα διατηρούσε μερίδιο 39%, ενώ ένα 10% θα διατίθετο σε τρίτους. Από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Απρίλιο, οπότε ΑΔΜΗΕ και EuroAsia τα «έσπασαν» οριστικά, η Επιτροπή παρακολουθούσε εκ του σύνεγγυς τις εξελίξεις, ενώ πρωτοβουλία για να βρεθεί κοινός τόπος ανέλαβε και αργότερα δίνοντας νέα προθεσμία στη ΡΑΕ για αναζήτηση άλλης λύσης, μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου. Σε αυτό το διάστημα είχαν γίνει επαφές με τον βελγογερμανικών συμφερόντων Διαχειριστή Εlia, ο οποίος ενδιαφέρεται να συμμετάσχει στο έργο, εξαγοράζοντας το 30% του EuroAsia. Η συμμετοχή του Elia εγγυάτο και τη χρηματοδότηση του έργου από την πλευρά του ΕuroAsia, θέμα που μέχρι πρότινος δεν μπορούσε να καλύψει η κεφαλαιακή επάρκεια της εταιρείας. Και ενώ η Επιτροπή ανέμενε πιο διαλλακτική στάση από τον ΑΔΜΗΕ και το υπουργείο Ενέργειας, η ΡΑΕ αποφάσισε στις 4 Σεπτεμβρίου να αναθέσει απευθείας το έργο της διασύνδεσης της Κρήτης στον ΑΔΜΗΕ. Η απόφαση αιφνιδίασε την Επιτροπή αλλά και την Ενωση Ευρωπαίων Ρυθμιστών (ACER), που παρακολουθεί την πορεία υλοποίησης των έργων κοινού ενδιαφέροντος (PSI). Στις 10 Σεπτεμβρίου και ενώ ο ΑΔΜΗΕ είχε σπεύσει να συστήσει νέο SPV (100% θυγατρική) για την κατασκευή του έργου, στο πλαίσιο της απόφασης της ΡΑΕ, τόσο η Επιτροπή όσο και ο ACER με αυστηρές επιστολές τους προς τη ΡΑΕ, αλλά και κάθε εμπλεκόμενο, ενημερώνουν ότι δεν συναινούν στην απόφαση. Επισημαίνουν ότι αγνόησε τις θέσεις της Επιτροπής και ότι η απευθείας ανάθεση κλείνει την πόρτα για το έργο στη χρηματοδότηση που προβλέπεται για τα διευρωπαϊκά έργα υποδομών PCI, καθώς επίσης και στις διευκολύνσεις σχετικά με την αδειοδότησή του. Οι Βρυξέλλες δυσκολεύονται να κατανοήσουν τη στάση της ελληνικής κυβέρνησης, δεδομένου ότι η ίδια έκανε αίτηση για την υπαγωγή του στον κατάλογο των PCI και κυρίως, όπως τονίζουν από τις Βρυξέλλες, η διασύνδεση Ισραήλ - Κύπρου - Ελλάδας αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της διακρατικής συνεργασίας των τριών χωρών, όπως έχει πιστοποιηθεί και από τις κατά καιρούς τριμερείς συναντήσεις κορυφής. Επισημαίνοντας τις διπλωματικές προεκτάσεις της υπόθεσης, παράγοντες από την πλευρά της Κομισιόν αναδεικνύουν ένα ακόμη θέμα που συνδέεται με το πρόβλημα της ενεργειακής απομόνωσης της Κύπρου από την υπόλοιπη Ευρώπη και που επιλύει η υλοποίηση του έργου ως PCI. Η Ε.Ε. δεν φαίνεται πάντως να καταθέτει τα όπλα. Μετά το «βέτο» στην απευθείας ανάθεση στον ΑΔΜΗΕ, προετοιμάζει νέα πρωτοβουλία μέσα στον Νοέμβριο, με στόχο να βρεθεί κοινός τόπος και το έργο να προχωρήσει ως έχει σχεδιασθεί. Η εξέλιξη στην υπόθεση της ηλεκτρικής διασύνδεσης της Κρήτης φαίνεται να έχει επηρεάσει τη στάση της Κομισιόν και στο θέμα της συμμετοχής κινεζικών εταιρειών στον διαγωνισμό της ΔΕΗ για τις λιγνιτικές μονάδες της Μεγαλόπολης και της Μελίτης. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, η Επιτροπή φέρεται να έχει ανασύρει τον φάκελο πιστοποίησης του ΑΔΜΗΕ, μέσω του οποίου προέβλεψε πριν από ένα χρόνο τη δυνατότητα αποκλεισμού περαιτέρω επέκτασης κινεζικών εταιρειών στην αγορά ηλεκτρισμού. Η πιστοποίηση του ΑΔΜΗΕ δόθηκε από τη ΡΑΕ έπειτα από έγκριση της Κομισιόν, υπό τον όρο ότι αυτή θα επαναξιολογηθεί στην περίπτωση που άλλη εταιρεία με τον ίδιο μέτοχο με αυτόν της State Grid, δηλαδή το κινεζικό δημόσιο, δραστηριοποιηθεί στην εγχώρια αγορά ηλεκτρισμού. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, η πλευρά της Κομισιόν φέρεται να έχει ενημερώσει τις ελληνικές αρχές σχετικά κατά τη διάρκεια των επαφών για την παρακολούθηση της πορείας του διαγωνισμού πώλησης των λιγνιτικών μονάδων. Η κινεζική εταιρεία China Energy Group συμμετέχει στον διαγωνισμό της ΔΕΗ σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου, με τον οποίο έχει έρθει επίσης σε συμφωνία εξαγοράς του 75% του χαρτοφυλακίου του σε αιολικά πάρκα. Το μεγάλο έργο Το έργο της ηλεκτρικής διασύνδεσης Ισραήλ - Ελλάδας - Κύπρου που έχει αναγνωρισθεί από την Ε.Ε. ως έργο κοινού ενδιαφέροντος, έχει συνολικό προϋπολογισμό 3,5 δισ. ευρώ. Το υποθαλάσσιο καλώδιο θα έχει μεταφορική ικανότητα 2000 MW και συνολικό μήκος περίπου 820 ναυτικών μιλίων, δηλαδή περίπου 1518 km. O αρχικός σχεδιασμός του έργου προβλέπει έναρξη των εργασιών στα τέλη του 2018 και ολοκλήρωση το 2022. Κρήτη - Αττική Ο ΑΔΜΗΕ προχώρησε ήδη στη σύσταση εταιρείας ειδικού σκοπού (SPV) που θα αναλάβει την κατασκευή της διασύνδεσης Κρήτης - Αττικής στο πλαίσιο της σχετικής απόφασης της ΡΑΕ. Το όνομα αυτής είναι «Αριάδνη Interconnection» και το αρχικό μετοχικό της κεφάλαιο ανέρχεται σε 200 εκατ. ευρώ, το οποίο αντιστοιχεί στο 26% της μέγιστης εκτιμώμενης συνολικής επένδυσης που έχει υπολογισθεί σε 770 εκατ. ευρώ. Οι Αμερικανοί H αμερικανική κυβέρνηση έχει υποστηρίξει ανοικτά επενδυτές που βρέθηκαν απέναντι σε Κινέζους στη διεκδίκηση ελληνικών assets. Για παράδειγμα, στήριξε το Exin, το οποίο διεκδίκησε απέναντι στην κινεζική Fosun την Εθνική Ασφαλιστική, μια εξαγορά που κατέληξε σε φιάσκο. Πιο πρόσφατα, ο Αμερικανός υπουργός Εμπορίου Γ. Ρος τάχθηκε ανοικτά υπέρ της προσπάθειας της Onex Shipyards να διεκδικήσει εκτός των Ναυπηγείων Νεωρίου και αυτά του Σκαραμαγκά και της Ελευσίνας, για τα οποία φέρεται να ενδιαφέρεται η Cosco.1 point
-
Μεσα σε αυτα που τακτοποιώ σημερα είναι και η τοιχοποιία του υπογειου (που πλεον ειναι κατοικία) που δεν την συμπεριέλαβα στον 3843. Στο ακίνητο δεν εχω υπέρβαση υψους μεν αλλά έχω ξεμπάζωμα. Με αυτη τη λογικη δεν μπορουσε κανενα υπόγειο ξεμπαζωμενο να δηλωθει με τον 3843. Ομως για αυτα τα ακίνητα δημιουργηθηκε ο 3843. Η αντιμετώπηση του ΤΕΕ ΤΚΜ σχετικά με τον τροπο υπολογισμού του προστίμου είναι "υπερβάσεις ανά φύλλο καταγραφής" ερμηνεύοντας ακριβώς οτι το πεδίο αυτό δεν μπήκε κάτω από την ύπαρξη άδειας κλπ στο κεντρικο πεδιο, αλλά στα φύλλα καταγραφής για κάποιο λόγο... Δεν ξέρω συνάδερφε, εχω πελαγωσει με τις εκτιμήσεις και τις ερμηνείες. Οτι και να κανω ενας με μια άλλη ερμηνεια θα το βρει λαθος (βλ. έλεγχος) Υ.γ. Και μια παράκληση προς τους βετεράνους του φορουμ (συντονιστες και μη) . Μη σνομπάρετε να μας απαντάτε ακόμα κι αν λεμε "βλακειες". Προσπαθούμε με κόπο να καταλαβουμε τι ειναι "το σωστο".1 point
-
To άρθρο συγκρίνει πλωτούς ποταμούς , ΜΕ ΠΟΤΑΜΟΠΛΟΙΑ και κατά τμήματα και με ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ και Κοντενειράδικα πλοία , με ρυάκια και χειμάρρους.. Οπότε του χρειάζεται και η ανάλογη αντιμετώπιση .1 point
-
Το πως ήταν αυτά τα ρυάκια από πλευράς υγιεινής έχουμε ιδέα ? Γιατί ρέματα υπάρχουν και σήμερα . Και στους πολιτισμένους λαούς τα ρέματα , αν έχουν τα αφήνουν στην τύχη τους ώστε να είναι ήσυχοι οι κορμοράνοι ? Ανεξάρτητα λοιπόν του τι έγινε , ο αρθρογράφος είναι άσχετος , γιατί συγκρίνει ανόμοια πράγματα .1 point
-
Θεωρώ λάθος το help desk !!! Την έλαβες γραπτή την απάντηση ? Θεωρώ ότι μπορείς να διορθώσεις το Ε9 και να δηλώσεις όποια χρονολογία νομίζεις και η ελέγχουσα ΥΔΟΜ είναι υποχρεωμένη να το δεχτεί . Εαν έχουν διαφορετική άποψη να στο απαντήσουν γραπτώς και βάση ποιας νομοθεσίας ..1 point
-
1 point
-
Ένα άρθρο που στερείται κάθε σοβαρότητας . Πότε τους βρήκε τους ποταμούς η Αθήνα . Ρέματα και χείμαρροι είναι όλα . Ακόμα και στην φωτογραφία του 1905 μεγάλα ρυάκια είναι . Και μας βάζει για σύγκριση φωτό από τον Τάμεση και άλλα μεγάλα ΠΛΩΤΑ ποτάμια... Κάτι κορμοράνοι μάλλον τα γράφουν , που έχουν ξεμείνει από την προεξουσιαστική περίοδο του 3 %...1 point
-
Ίσως μπορούμε να ξεπεράσουμε την ανοησία τους με ένα μηδενικό ΦΚ και χρήση κατοικία με αναφορά στην ΤΕ ότι το τάδε ΦΚ συμπληρώνεται για συστημικούς λόγους καταχώρησης της χρήσης ""υπηρεσίες" λόγω τεχνικής αδυναμίας του πληροφοριακού συστήματος να δεχτεί συνδυασμό επικρατούσας χρήσης "κατοικία" και χρήσης "υπηρεσίες" στο ΦΚ προστίμου, παρά τα αντιθέτως αναγραφόμενα στο ν 4546 που αφορούν την κατηγορία 1.1 point
-
μπερδεύεις διαφορετικές έννοιες Άκου λοιπόν τι συμβαίνει Τότε το 1970 που εκδόθηκε η Ο.Α και εφόσον το οικόπεδο υπήρχε με αυτές τις διαστάσεις (10Χ10,40) ο μηχανικός της, έπρεπε να προβεί σε αναθεώρηση της Ο.Α και όχι σε ενημέρωση (που δεν μπορούσε λόγω 40>20εκ max) Ο Μηχανικός δεν έκανε αναθεώρηση της Ο.Α Έρχεται λοιπόν σήμερα ο Ν 4495/17 και με το άρθρο 39 δίνει άφεση αμαρτιών της μη αναθεώρησης του 1970 -καθώς και του συμβολαίου- με την παρακάτω παράγραφο: Εμβαδομετρήσεις οικοπέδων ή γηπέδων, που έχουν περιληφθεί σε διοικητικές πράξεις και δικαιοπραξίες και είναι εντός της απόκλισης του προηγούμενου εδαφίου, θεωρούνται αποδεκτές και δεν απαιτείται η αναθεώρηση της οικοδομικής αδείας, καθώς και η διόρθωση ή τροποποίηση των τίτλων κτήσης για την έκδοση άδειας. και σου επιτρέπει να εκδώσεις σήμερα νέα Ο.Α χωρίς να προβείς σε αλλαγές τίτλων και αναθεώρηση της Ο.Α (τώρα το πως θα έκανες αναθεώρηση σε μη ισχύουσα άδεια είναι ένα άλλο θέμα! γιατί αναθεώρηση Ο.Α νοείται πάντα σε ισχύουσα Ο.Α και ποτέ σε ληγμένη)1 point
-
Φυσικά και χάνει λεφτά η Ελλάδα όταν πληρώνει εκατομμύρια για να σπουδασουν τόσα άτομα και αυτά με τη σειρά τους δεν προσφέρουν φόρους για να σπουδασουν οι επόμενοι. Αν είχαμε λύσει όλα τα άλλα προβλήματα κ μας περισσεύαν λεφτά, τότε ναι ας πληρώνει το κράτος να σπουδάζουν μέχρι και κλόουν για το τσίρκο. Από τη στιγμή όμως που το κράτος χρωστάει δισεκατομμύρια ε ας μην τα ξοδεύει στους καθηγητάδες μπας και γλιτώσει κ κανένας συνταξιούχος το εγκεφαλικό που του ετοιμάζει ο Τσιπρας1 point
-
Όχι όλοι, πιθανών λιγότεροι από τους μισούς να γυρίσουν. Αλλά ακόμα και αυτοί που θα γυρίσουν θα έρθουν όταν τα πράγματα θα είναι πλέον καλά στη χώρα και δε θα έχουμε τόση ανάγκη τα χρήματα τους. Αυτοί θα είναι μάλιστα λιγότερο τολμηροί από τον κλασσικό επενδυτή και θα έρθουν πολύ αργότερα από τις επενδύσεις (αν γίνουν ποτέ), γιατί ο επενδυτής έχει να χάσει μόνο λεφτά, ο άλλος που επιστρέφει επενδύει την ίδια του τη ζωή.1 point
-
τα παλιά θεωρούνται "καλώς έχουν" επειδή ελέγχονται με τους τότε ισχύοντες κανονισμούς (μακάρι να έγιναν σωστά οι υπολογισμοί), ενώ η προσθήκη υπολογίζεται με τον ΝΟΚ σε συνδυασμό με τα όσα αναλογούν στον κάθε ιδιοκτήτη με βάση την σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών (αν υπάρχει)1 point
-
Καλημέρα Επειδή δεν υπάρχει post για το ποιός υποβάλει δήλωση ( άρθρο 99 ) σημειώνω εδώ ότι στο menu Ιδιοκτήτες/Αιτούντες υπάρχει επιλογή " Νομέας ή κάτοχος χωρίς τίτλους ιδιοκτησίας" . Είναι από εξαίρεση, χωρίς να αναφέρεται στην παράγρ (1)αιτηση του άρθρου 991 point
-
Εγω 'οπου και αν κάνω τοπογραφικο κοιτάω για απαλλοτριώσεις .Υπάρχουν χάρτες στης πολεοδομίες που της αναφέρουν επακριβως , αλλα και στης διάφορες υπηρεσιές που ασχολούνται με οδικα δύκτια.Μη διστάζεται να πάτε ακόμα και για χωματόδρομους και να βλέπεται να δεις εδω στην Κρήτη κατι χώματα που είναι Επαρχιακή να πάθεις πλάκα.Να δείς οικόπεδα με υπογραφές και σφραγίδες και να μένουν μισα .Τελευταια φόρα βρήκα τοπογραφικό του 2005 και το έδειχνε 3200 ενω υπείρχε απαλλοτρίωση απο το 2001 και του άφηνε 900 .Εκει να δείς κλάμα .ΜΗΝ ΡΩΤΑΤΕ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗΣ.Δεν υπάρχουν κανόνες αλλα χάρτες.1 point
-
Εκτός από το linkedin, που είναι το βασικότερο που σου λείπει, υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορείς να κάνεις για να βελτιωθείς. Κατά την γνώμη μου, να εστιάσεις σε πιο προγραμματιστικά πράγματα, όχι σε κλασσικές μηχανικές δουλειές. Δηλαδή εστίασε στο βιογραφικό σου ότι γνωρίζεις πολύ καλά Matlab, Python και R. Δηλαδή μην το παίζεις ενεργειακός ηλεκτρολόγος μηχανικός που ξέρει λίγο "προγραμματισμό". Να το παίζεις μηχανικός υπολογιστών ή data scientist ή προγραμματιστής ή πληροφορικάριος που ξέρει λίγο ηλεκτρολογία και ενέργεια. Για την ακρίβεια, εδώ είναι κάποια links για να βρεις λέξεις κλειδιά να βάλεις στο βιογραφικό σου: https://www.mathworks.com/academia/books/electrical-machines-with-matlab-gonen.html https://www.mathworks.com/help/physmod/sps/motors-and-generators.html http://www.pythonpowerelectronics.com/ https://pypsa.org/ Φτιάξε στο βιογραφικό σου ότι έκανες όλα αυτά όταν σπούδαζες, και αν αργησες να τελειώσεις βάλε ότι δούλευες στο πανεπιστήμιο πάνω σε αυτή την έρευνα. Μην διστάσεις να γραψεις και λίγα ψέμματα. Ξεκίνα πρώτα να ψάχνεις δουλειά σε εταιρείες που ειδικεύονται στην ηλεκτρολογική μηχανική και ψάχνουν προγραμματιστές. Κάνε apply σε αυτές τις εταιρείες ακόμα και σε θέσεις που είναι καθαρά προγραμματιστικές. Αν δεις ότι δεν αποδίδει, πήγαινε σε γενική μηχανική. Δηλαδή εστιάσε ακόμα και σε ναυτιλιακές ή μηχανολογικές ή κατασκευαστικές εταιρείες. Σε όλες θα λες ότι είσαι μηχανικός υπολογιστών που έχει εμπειρία applications στο engineering. Αν και αυτό δεν αποδίδει τότε εστίασε καθαρά σε προγραμματιστικές δουλειές σε μη μηχανικές εταιρείες. Στην Γερμανία ξεκινάς στα 40.000 ευρώ, με 100% αγγλικά: https://www.payscale.com/research/DE/Job=Junior_Software_Engineer/Salary/f5829e35/Entry-Level κάνοντας ιεκτζίδικες δουλειές back end ή front end. Υπερβολικά σύντομα μπορείς να βρεις μια python δουλειά, και τον ελεύθερο χρόνο σου θα βελτιώνεις τις γνώσεις σου πάνω στο python - matlab applications to electrical engineering, έτσι ώστε μετά από κάποιους μήνες να βρεις κάτι πιο κοντά στο αντικείμενό σου. Άμα κάνεις αυτά μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχεις βρει δουλειά στην Γερμανία. Και επίσης να ξέρεις ότι πρέπει να στείλεις 2.000-3.000 βιογραφικά. Δηλαδή με 50-100 βιογραφικά δεν θα βρεις δουλειά. Όπως έχω πει και σε άλλο νήμα, οι ηλεκτρολόγοι μηχανικοί των Ελληνικών ΑΕΙ που ξέρουν καλά συγκεκριμένα αντικείμενα, όπως νευρωνικά δίκτυα και έχουν αυτοπεποίθηση, μπορούν άνετα να ξεκινήσουν από 120.000 ευρώ στο Μόναχο, χωρίς καθόλου γερμανικά. Το θέμα είναι, όταν είσαι 24 χρονών και μόλις τελείωσες το Πολυτεχνείο, έχεις την δύναμη να πας μόνος σου να ζήσεις στο Μόναχο και αν σου πει κάποιος πολύ μεγαλύτερος σε ηλικία, με κουστίμι, γραβάτα και ύφος σοβαρότητας, ότι εμείς θα σε προσλάβουμε για 100.000 ευρώ, όχι για 120.000, τότε θα μπορέσεις να του πεις φ@κ οφ; Μην ασχολείσαι με τεστ νοημόσυνης, να τους λες δεν έχεις χρόνο για τέτοια πράγματα, είσαι σοβαρός και άμα σου λένε να μιλάς με HR, να τους λες δεν έχω χρόνο να μιλάω με χαζογκόμενες απόφοιτες λυκείου, μιλάω μόνο με τους top 2 της εταιρείας, και άμα θέλετε. Αμα δεν θέλετε να πάτε να ... Μιλάω μόνο με τον CEO ή τον Lead Engineer. Και άμα τύχει να μιλήσεις με κάποιους από αυτούς να έχεις μάθει 1000 λέξεις κλειδιά από τα παραπάνω links που σου έστειλα, και να τους λες αυτά. Γενικά μην το παίζεις ο άνεργος, χωρίς εμπειρία, χωρίς ελπίδα, χωρίς λεφτά νέος απόφοιτος που κλαίει την μοίρα του. Να το παίζεις έμπειρος, πολύ εξειδικευμένος, έξυπνος μηχανικός που έχει περίπου 20-30 προτάσεις για δουλειά τον μήνα (και ας μην έχεις καμία).-1 points
-
To προ του 55 δε θεωρείται νομίμως υφιστάμενο? Άρα γιατί να προσμετρήσει για τον συντελεστή υπέρβασης?-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-