Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      931


  2. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.395


  3. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      524


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Για τις Κ1 και Κ3 νομίζω πως ναί , γιατί τα πρόστιμά τους δεν περνάνε και από τον τύπο υπολογισμού του προστίμου. Είναι παραβάσεις "παραβόλου", αν επιτρέπεται ο όρος. Όπως και οι λοιπές παραβάσεις. Αλλά για την Κ2 έχω επιφυλάξεις. Νομίζω ότι τα τμ της θα υπολογιστούν κανονικά για την κατηγορία. Να το πω και διαφορετικά: Στην Κ1 δεν μας ενδιαφέρουν τα τμ , είτε είναι 50 , είτε είναι 200 το πρόστιμο θα είναι 250,00ευρώ. Το ίδιο και την Κ3 , όσες Κ3 και να βάλουμε , το πρόστιμο 250,00ευρώ θα είναι . Στην Κ2 όμως δεν πάει έτσι. Περισσότερα τμ παράβασης ----> μεγαλύτερο πρόστιμο. freecat Αυτό που λες για τον συντελεστή υπέρβασης δόμησης. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ποιός μας απαγορεύει να σπάμε σε πολλά ΦΚ την παράβαση ΥΔ και ποτέ να μην ξεπερνάμε το <50%; Αν το κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις
    2 points
  2. EDIT - απάντηση στο παρακάτω: Karanus, Βεβαίως και μπορείς να τακτοποιήσεις τον χώρο κάτωθεν της στέγης ως χώρο με Υ.Δ αλλά τότε βεβαίως και με Υ.Υ, .... Με την άδεια αποπεράτωσης τότε κάνεις και την πρόσβαση σε αυτόν που ασφαλώς θα ήταν πιό εξασφαλιστικό να υπήρχε από τώρα ..... Υ.Γ (+1 ) στο προηγούμενο σου αφού τα είχες πει και από μόνος σου .....
    2 points
  3. υπάρχει ένα έγγραφο του Υπ. Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων με οδηγίες σχεδιασμού για αγροτικές αποθήκες και εκεί αναφέρει συν τοις άλλοις: "Η ύπαρξη WC είναι ενδεδειγμένη αν όχι απαραίτητη για την εξυπηρέτηση των εργαζόμενων" (είναι το 306802/24-8-2006, όμως δεν το βρίσκω να το ανεβάσω πέραν απο μία αναφορά που το έχω σε Τ.Ε)
    2 points
  4. Φίλε κάτι έχεις καταλάβει λάθος, στην προκήρυξη των εξετάσεων δεν γίνεται πουθενά αναφορά για 4 αντίτυπα. Ένα θέλει μόνο. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/mhtrwo/mitrwo/exetaseis Εγώ θα σταθώ στο ότι οι εξετάσεις του ΤΕΕ δεν είναι ουσίας, για τους αποφοίτους εσωτερικού. Δεν σε ρωτάνε τίποτα, από τόσους συμφοιτητές μου δεν έχω ακούσει ποτέ να ρώτησαν κάποιον κάτι. Η όλη διαδικασία την στιγμή που δεν είναι σοβαρή, όπως ακούγεται ότι ήταν παλαιότερα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν. Δεν αρκεί το ότι έχουμε πάρει πτυχίο από ένα ίδρυμα? Δεν διασφαλίζει αυτό δηλαδή μία ελάχιστη ποιότητα αποφοίτου? Για τους αποφοίτους εξωτερικού πες δεν γνωρίζουμε τι εστί κάθε πανεπιστήμιο, αλλά για της Ελλάδος? Την στιγμή που δεν είναι πλέον εξετάσεις, τσάμπα πληρώνουμε παράβολα, τσάμπα μπαίνουμε σε κόπο και εμείς και αυτοί και κυρίως ξεφτιλιζόμαστε ως κλάδος κατ εμέ.
    2 points
  5. "Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα" ..... Αυτό που ήδη έχει αλλάξει αλλά δεν αναφέρεται είναι το όνομα όπου από "Αεροδρόμιο Μακεδονία" έγινε κιόλας σιωπηρώς "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία" με διπλή ονομασία ως πιό εύκολη για τα σχέδια τους στο να καταλήξει ως σκέτο "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης". ...... Το νου μας ΟΛΟΙ !!!!
    1 point
  6. Ότι και να επιλέξεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Συνήθως, αν όλα είναι "πακέτο", σου έρχεται φτηνότερα. Προσωπικά προτιμώ "όλα έξω" ώστε να μπορείς να έχεις καλύτερη επιλογή και ευκολότερο έλεγχο-συντήρηση-αντικατάσταση αν/όποτε χρειαστεί.
    1 point
  7. Ο κυκλοφορητής συνήθως τίθεται σε λειτουργία όταν η θερμοκρασία του νερού φτάσει σε ένα επιθυμητό επίπεδο. Δηλαδή παίρνει εντολή ο καυστηρας, ζεσταίνει το νερό, ελεγχει ο κυκλοφορητής την θερμοκρασια και ανάλογα ξεκινάει.
    1 point
  8. Για το ύψος είναι όπως το βλέπεις. Άλλωστε από την στιγμή που δεν υπάρχει ΟΑ , δεν τίθεται και θέμα ξεμπαζώματος. Η ΥΥ αφορά στην στέγη. Το διώροφο τμήμα δεν έχει πρόβλημα , αφού 3,00+3,00=6,00<7,50μ. Αλλά η στέγη ξεφεύγει. Και το θέμα είναι , ότι επειδή σαν στέγη το πρόστιμο (αναλυτικός) δεν αντιστοιχεί σε τμ , δεν μπορείς να βάλεις με κάποιον τρόπο στο σύστημα την παράβαση του ύψους.
    1 point
  9. για τον ημιτελή όροφο γιατι να βάλεις 1λπ? Κανονικά Υ Δ θα έβαζα.
    1 point
  10. "Γιορτάζοντας λοιπόν την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας οι δήμοι ......" Μετά την θέσπιση της "γιορτής της Δημοκρατίας" σ αυτή τη χώρα, θαρρούσα πως δεν θα υπήρχε μεγαλύτερη πρόκληση για την νοημοσύνη μας και αυτάρεσκη πολιτική μπούρδα σχετικά με τέτοιες γιορτούλες, .... ώσπου τσουπ!!...... μέσα απ΄τα χαλάσματα, τα χαντάκια, τα παλουκωμένα με δένδρα και κολώνες πεζοδρόμια, τις απρόσιτες ακόμη κι από παρκουρίστες στάσεις λεωφορείων, τους μικρο-υδροβιότοπους πεζοδρομίων και όλο το κακιάς μας ώρας μίζερο συναπάντημα στους κοινόχρηστους της πόλης χώρους,...... τους ξεφύτρωσε λες κάποια ονειρική ψευδαίσθηση τελειότητας που όμως αποκαλύπτει την εγκεφαλοπάθεια τους να εννοούν να γιορτάσουν το μαύρο τους το χάλι με ταμπελίτσες, διαγραμμισούλες, projectors, αντανακλαστικά και άλλα λιλιά που θα κάνουν λέει επιτέλους τη ζωή μας εύκολη ! ... όση και η χαζοχαρουμενιά τους ή μήπως η πονηριά τους για το βάζο με το μέλι των κονδυλίων ?..... Η ποιότητα όμως της κινητικότητα στους δρόμους των πόλεων όχι μόνον υπολείπεται για τους πεζούς και δη τους ΑΜΕΑ, αλλά όντας άθλια, τείνει με τους κινδύνους έναντι ζωής, να δημιουργεί ακόμη και νέους ΑΜΕΑ.... Ιδού για τι γιορτάζουνε οι άρχοντας της υποκρισίας :..
    1 point
  11. - να ξεραμε και τι ειδους αποθηκη θα ειναι...και τι θα αποθηκευει... και δεν καταλαβα τι "παρεκκλιση " μπορει να ζητηθει -και σε ποιο αρθρο στηριζεται- για WC και γραφειο "μεσα" στον ογκο της αποθηκης. Γιατι δεν τα βαζεις "απ'εξω"? εδιτ με τα απο ερευνα βρεθηκε και αυτο www.patt.gov.gr/site/attachments/2819_AP_18.doc Translate this page Προς: τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας&Κτηνιατρικής. ... σκοπιμότητας και λειτουργικότητας κατασκευής αγροτικής αποθήκης επιφάνειας…………
    1 point
  12. Αφού βάλεις τους σωστούς προμηθευτές, θα ξαναπάς στην Κεντρική Οθόνη Αίτησης όπου και θα πατήσεις να πας στο επόμενο στάδιο. Θα σε πάει εκεί που ήσουν πριν πατήσεις αλλαγή προμηθευτών "Τρέχουσα Κατάσταση : 07. Αίτηση σε υλοποίηση παρεμβάσεων" .
    1 point
  13. Κατά πρώτον σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Κατά δεύτερον, έχω να σας εκμυστηρευτώ ότι τελευταία που μου τυχαίνουν όλο κάτι τέτοια νιώθω σαν την τρελή μηχανικό που πάει συνέχεια σε κάτι παλιές πολυκατοικίες του 1960 και ψάχνει να βρει αυθαιρεσίες «που δεν υπάρχουν πουθενά» ...θα νομίζει κανείς ότι έχω ψύχωση ....στην πραγματικότητα ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ να ήταν όλα νόμιμα και να έδινα απλά μια βεβαίωση
    1 point
  14. 1. Όλοι ανεξαιρέτως οι λέβητες-καυστήρες περιμένουν μία εντολή ΟΝ-ΟFF για να δουλέψουν. Επομένως όλοι ανεξαιρέτως συνεργάζονται με οποιοδήποτε έτοιμο ή ιδιοκατασκευή αυτοματισμό αυτονομίας. 2. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε θερμοστάτη (θα συνεργάζεται με τον αυτοματισμό αυτονομίας) 3.Όχι Υ.Γ. Χρειάζεσαι κάποιο γνώστη ηλεκτρολόγο ή καυστηρατζή, για να κάνει τις σωστές συνδέσεις - ρυθμίσεις.
    1 point
  15. Οι καθηγητές μεταξύ τους συγκρίνονται με τα δικά τους κριτήρια: τίτλους σπουδών, δημοσιεύσεις, ερευνητικά προγράμματα, θέσεις σε επιτροπές και όχι με το πού διδάσκουν. Από τη στιγμή που στο ΠΔΑ υπάρχει προσωπικό και με τέτοια προσόντα και πιθανώς από τύχη βρέθηκε εκεί και όχι στο ΕΜΠ, μια χαρά υπάρχει σεβασμός, συναδελφικότητα και αλληλεγγύη.
    1 point
  16. Για την αποφυγή τυχόν παρανόησης, διευκρινίζω εδώ ότι ο κατά την ερώτηση χαρακτηρισμός των χώρων ως Κ.Χ και Β.Χ δεν ανταποκρίνεται στην ορολογία των Φ.Κ#,... (συγκεκριμένα οι χώροι κατά τα Φ.Κ# ταξινομούνται ως Κ.Χ ή ως χώροι μειωτικού συντ. 0,5 ή 0,3 ΚΑΙ ΟΧΙ ως Β/Χ). Η απάντηση μου λοιπόν αφορά στον γενικό χαρακτηρισμό των χώρων στην Τ.Ε καθ΄ότι π.χ ένα αυθ. υπόγειο διαμέρισμα θα εισαχθεί μεν με τον μειωτικό συντ. 0,5 ΑΛΛΑ στην Τ.Ε θα χαρακτηριστεί ως Κ.Χ. Δυστυχώς αυτή η κατάταξη σε: Κ.Χ ή χώροι με μειωτικό συντελεστή (όπως και στον ν.4178) δείχνει την νοητική υστέρηση αυτών που τα νομοθέτησαν ή την παντελή τους ρήξη με την υπέρτατη επιστήμη της Λογικής. Πράγματι , αποδεικνύεται ότι αφού ένα αυθ. υπόγειο διαμ/μα είναι συγχρόνως : κύριος χώρος διαβίωσης (Κ.Χ) και χώρος με μειωτ. συντ. 0,5 Τότε η κατάταξη του νόμου σε διαζευκτικά : Κ.Χ ή χώρος με συντ. 0,5, ή χώρος με συντ. 0,3 είναι τουλάχιστον παράλογη και απαράδεκτη, για να μη πούμε κάτι άλλο..... Το ίδιο παράλογη και απαράδεκτη αποδεικνύεται στην περίπτωση ισογείων αποθηκών >50μ2 που ενώ ως χώροι είναι Β.Χ , ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ εισάγονται ως Κ.Χ αφού ΔΕΝ μπορούν να πάρουν τους μειωτ. συντ. 0,5 ή 0,3 Υ.Γ: για θεραπεία θα συνιστούσα στους νομοθετούντες ένα σύγγραμμα περί της Λογικής του Αριστοτέλους 1-2 φορές τον χρόνο ή/και ταχύρρυθμα μαθήματα του "Θεωρία συνόλων" .......
    1 point
  17. O τελευταίος λογιαριασμός για Απρίλη-Μάη ήταν 30 ευρώ.
    1 point
  18. Δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά λάβε υπόψη αρκετό μερεμέτι (εγκατάσταση ρολογιού σε κοινόχρηστο χώρο και όδευση αγωγού Φ. Α. από εκεί μέχρι τον καυστήρα, όδευση σωλήνων νερού από το κολλεκτερ του ορόφου προς τον επίτοιχο κ.λπ.). Αν έχεις ηλιακό (έχεις; ), θα σου βάλει λογικά διακόπτη για να απομονώνεις καυστήρα και να δουλεύεις με αυτόν. Αν όχι, δεν είναι σημαντικό το κόστος. Μικρό βασικά, σε σχέση με τη θέρμανση.
    1 point
  19. απολυτως κανενα προσωπικο προβλημα ή κομπλεξ (το αντιθετο) και δεν εχω να χωρισω κατι μαζι σου. Δεν στεκομαι στα επιπεδα μισθων που αναφερεις, που αν και τα βρισκω υπερβολικά, δεν θα διαφωνισω καθετα καθως εχω χασει την επαφη μου με την εργασία στην Μεγ Βρετανια όπου ζουσα 2 χρονια. Αναφερω μονο οτι κολλητος φίλου μου ΗΜΜΥ ("γνησιος", απο ΑΠΘ ) που εργαζεται εδω και 5-6 χρονια στην Continental στην Νυρεμβεργη στο τμημα R n'D , πληρωνεται καπου 3500€/μηνα καθαρα, δλδ καπου 40-42.000€/ετος. Βεβαια τα Αγγλικα του =lower και Γερμανικα γρι. (απορω....) Η ενσταση μου ειναι στην πληρη αγνοια που εχεις με την εταιρη κατηγορια μηχανικών (των "γιαλαντζι"....) και απο οσο φαινεται απο το επίπεδο σπουδών, την εκπαιδευση και την μετεπειτα εργασιακη τους εμπειρια και επιπεδο που μπορουν να φτασουν (η οποια και βασιζεται στις σπουδες τους , δλδ ενας που δεν εχει τελειωσει γυμνασιο , κατα κανονα, δεν μπορει να εξελιχθει και να γινει Chartered Engineer.) Η αληθεια ειναι οτι , επιβεβαιωμενα, την μεγαλυτερη ευθυνη την εχουν οι καθηγηταδες σας που σας φουσκωνουν τα μυαλα με απαξιωτικες αναφορές στην εταιρη μεριδα μηχανικών (των "μουφα" ντε ) οι οποιοι σε μεγαλο ποσοστο όντας ακαδημαϊκοι μόνο, αγνοούν βασικα στοιχεια του πραγματικού τεχνικού κόσμου εκτος των πυλων του όποιου ΕΜΠ και ΑΠΘ.
    1 point
  20. Μιλώντας για engineering για να πάρεις ποσά που τελειώνουν σε -ήντα και πάνω στην Βόρεια Ευρώπη, πρέπει να είσαι chartered και με κάποια έως αρκετά χρονάκια εμπειρία.... Αυτό λέει η δική μου εμπειρία. Ποσά τριψήφια (σε ευρώ πάντα) παίζουν στην Μέση Ανατολή, στην Αυστραλία και πέρα από τον Ατλαντικό όπου οι απαιτήσεις βέβαια είναι τρελές! (visa, PEng, εμπειρία κλπ). Και φυσικά δεν έχω ακούσει ποτέ φρέσκο απόφοιτο (έστω ΑΕΙ) να χτυπάει τέτοιους μισθούς οπουδήποτε στον κόσμο! Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, οι διάνοιες, τα βύσματα κλπ... πχ ξέρω πολιτικό μηχανικό με ελάχιστη εμπειρία που έχει βρει δουλειά ως Πρωθυπουργός σε μικρή χώρα της Νότιας Ευρώπης με απολαβές >100κ€ ....
    1 point
  21. nwo μπας και παίζει κάτι για civil engineering και έχεις υπόψη? Major fields structural-earthquake engineering. Πάω και με 80000. Εμπειρία σε αυθαίρετα κυρίως, δλδ σε πολυπαραμετρικό προγραμματισμό ή αλλιώς ανορθόδοξο πόλεμο. Φτιάξε μας.....
    1 point
  22. δυστυχώς η ημμυ ειναι τοσο αχταρμας σχολή που βιάζει τον ορο engineering. Οτι μας παρουσιαζεις σαν must skills μηχανικού ειναι προσόντα προγραμματιστών κ μόνο. Τι να το κάνω το deep learning κ την python στο εργοτάξιο μας δουλεύεις??
    1 point
  23. Αφού το ρυμοτομικό είναι τόσο παλιό σημαίνει ότι κατά την έκδοση άδειας θα έδειξαν κατά πάσα πιθανότητα, ότι εφαρμόζουν την οικοδομική γραμμή. Επομένως κάτι που ρυμοτομείται εφόσον δεν άλλαξε στην συνέχεια το ρυμοτομικό , σημαίνει ότι ενώ το έδειξαν "πρόσωπο" στην πράξη το έβγαλαν εκτός γραμμής. Αν ισχύει αυτό δε βλέπω να δικαιούται αποζημίωσης, αφού κατά την έκδοση της άδειας, δεν το είχαν δείξει (και δεν θα μπορούσαν να το δείξουν ως ρυμοτομούμενο, γιατί θα ζητούσαν ΠΤκΑΝ ή παραχώρηση σε κοινή χρήση με επιφύλαξη δικαιώματος αποζημίωσης). Δες και τοπογραφικό τίτλου αν υπάρχει, σε μεταγενέστερο χρόνο να δεις τι δείξανε. Κάνε έρευνα και στην ΥΔΟΜ για τεχνική έκθεση οικοδομικών γραμμών στο οικοδομικό τετράγωνο . Ίσως μπορείς να αντλήσεις πληροφορίες και από αυτές.
    1 point
  24. Πράξεις εφαρμογής. Λέει, ας πουμε, ένας δήμος : Θέλω για κάποιους λόγους να επεκτείνω το ρυμοτομικό μου σχέδιο. Γίνεται η μελέτη (πάντα) ενός ΓΠΣ που θα καθορίσει (γενικές γραμμές) προς τα που θέλει να προεκταθεί και έτσι ξεκινά την επέκταση του Ρ.Σ. του δήμου. Δημιουργείται λοιπόν σε μία περιοχή, που μέχρι τότε ήταν ΕΚΤΟΣ σχεδίου, ένα νέο πολεοδομικό περιβάλλον όπου σχεδιάζονται οικοδομ. Τετράγωνα, δρόμοι πλατείες, πάρκινγκ, ....κλπ, κλπ. Σε "πρώτη φάση" πρέπει να κυρωθεί το Ρυμοτομικό αυτό σχέδιο. Εδώ πρέπει να σκεφτείς πως εκεί, ας πούμε, που θα γίνει μία πλατεία θα είναι το χωράφι κάποιου που έτσι........ "χάνεται". Αυτό όμως δεν είναι δίκαιο. Αυτός ο ιδιοκτήτης πρέπει να πάρει κάπου αλλού! Γιαυτό λοιπόν ξεκινά η νέα φάση που πρέπει να διορθώσει τις.... αδικίες και όχι μόνο. Γι' αυτό λοιπόν παίρνουμε από όλα τα τεμάχια εισφορά σε γη αλλά και σε χρήμα. Κάπου στον νόμο 1337 αναφέρονται τα ποσοστά αυτών των εισφορών! Τώρα για να καταλάβεις το μηχανισμό μιας πράξης εφαρμογής πρέπει το Ν. 1337/83 να τον διαβάσεις καλά αλλά ΚΑΙ να τον καταλάβεις. Φυσικά και τους μεταγενέστερους που έχουν σχεση με τις επεκτάσεις. Δημιουργούνται έτσι οι πίνακες (90cm x30cm) της ΠΕ . Εκεί αναγράφεται για κάθε ιδιοκτησία η πορεία της μέσα στην πράξη. Από την στιγμή που οι πίνακες αυτοί παν στο υποθηκοφυλακείο και μεταγραφούν η πράξη είναι πλέον κυρωμένη. Ο πίνακας αυτός θεωρείται και .. ..συμβόλαιο. Αν στην πορεία κάποιος διαπιστώσει ένα λάθος μπορεί με απλές διαδικασίες να κάνει "Διορθωτική πράξη" που αφορά μόνο την σελίδα στην οποία υπάρχει το οικόπεδό του. Προσοχή: Όπως και όλα τα Ρυμ. Σχεδ. μία Π.Ε. συνοδεύεται πάντα από ένα διάταγμα ρυμοτομίας. Αν η Πράξη σταματήσει στην κύρωση μόνο των Ρυμ Σχεδίων τότε η πράξη δεν είναι τελειωμένη. Δεν γνωρίζουμε τις τελικές ιδιοκτησίες. Οικοδομική Αδ. βγάζουμε με κάποιες εγκυκλίους (προυποθέσεις) που πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε οικόπεδα πυκνά δομημένα και αν τυχόν πάρουμε κάτι παραπάνω, στην τελική τακτοποίηση το πληρώνουμε σε "χρήμα". Στην δήλωση 651 γράφουμε αρτιο αλλά θα καταστεί οικοδομήσιμο με την κύρωση της Π.Ε. και χρωστάει εισφορά σε γη και χρήμα....... Επειδή είσαι νέα στο χώρο μπορείς (και μαζί με 'σενα και οι άλλοι νέοι συνάδελφοι) εδώ στο φορουμ να βρεις πολλές ενότητες που έχουν θέμα τους τις Πράξεις εφαρμογής. Εγώ απλά ήθελα απλά να σου δώσω ένα κίνητρο . Τίποτα παραπάνω. Το θέμα είναι πολύ -πολύ μεγάλο.
    1 point
  25. Το ύψος ήταν και στον 4178 μια "πονεμένη" ιστορία. Αναμένονταν να βελτιωθεί αλλά πλέον έχει γίνει ακόμη πιο ασαφές. Έως ότου δοθούν οι όποιες διευκρινήσεις όπως σωστά αναφέρει ο pirsogiannis προσωπικά εαν προκύψει κάτι επείγον, θα ακολουθήσω την εξης ερμηνεία όπου κατέληξα: Εφόσον έχω υπέρβαση ύψους χωρίς υπέρβαση δόμησης σε οικοδομή με ο.α. τότε εφόσον δεν ξεπερνώ το επιτρεπόμενο της περιοχής--> αναλυτικός, αν το ξεπερνώ-->ΥΥ με 0,2 ή 0,4. Σε προσθήκες κατ επέκταση: εφόσον δεν υπερβαίνω το ύψος του νόμιμου τμήματος (βάσει αδείας)-->Δε χρεώνεται τίποτα όπως και στο 4178 για ύψος Υπερβαίνω το τμήμα του νόμιμου--> ΥΥ με 1,2 ή 1,4 Προσθήκες καθ' ύψος: ΥΥ με 1,2, ή 1,4 όπως στον 4178. Στα χωρίς άδεια: ΥΥ με 1,2 ή 1,4 μόνο εφόσον υπερβαίνω το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής όπως στον 4178. Με λίγα λόγια: Μόνη διαφορά με 4178 υπέρβαση ύψους σε νόμιμο τμήμα με ο.α χωρίς υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους της περιοχής. Καταλήγω εκεί, καθώς κατ αναλογία με 4178 δεν θεωρώ ορθή την διπλή χρέωση ενός χώρου. Όπως πχ σε μια αυθαίρετη προσθήκη ορόφου όπου γίνεται υπολογισμός του προστίμου σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις, δεν μπαίνει επιπλέον αναλυτικός για τα ανοίγματα, έτσι και εδώ θεωρώ ότι εφόσον ένας χώρος πάρει Υπέρβαση δόμησης κάλυψης κλπ δε μπορεί να πάρει και συνδυαστικά αναλυτικό για το ύψος. Τώρα εάν έχεις επιτρεπόμενο 15μ και οικοδομή με ο.α 5 ορόφους των 3.00μ οριζόντιες ιδιοκτησίες και γίνει η του 3ου ορόφου 3,40 και η οικοδομή 15,40 το δίκαιο είναι την ΥΥ να την πάρει η οικοδομή του 3ου. Άσχετα εάν επηρεάζονται και οι από πάνω.
    1 point
  26. συμφωνω απλα υπαρχουν (τουλαχιστον εδω ισχυει) καποιοι που θελουν να κατατμησουν ενα χωραφι σε μικροτερα τμηματα (κατω των 4 στρ) για να τα πουλησουν για καλλιεργεια και μονο. σε αυτους λοιπον δεν μπορεις να πεις οτι δεν γινεται. ετσι δεν ειναι;;
    1 point
  27. Σιγά και μην φοβούνται τον ανταγωνισμό, δεν τους δέχονται για ισάξιους τους καθηγητές από τα ΤΕΙ και ούτε είναι.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.