Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      931


  2. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.395


  3. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      532


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 22/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Για τις Κ1 και Κ3 νομίζω πως ναί , γιατί τα πρόστιμά τους δεν περνάνε και από τον τύπο υπολογισμού του προστίμου. Είναι παραβάσεις "παραβόλου", αν επιτρέπεται ο όρος. Όπως και οι λοιπές παραβάσεις. Αλλά για την Κ2 έχω επιφυλάξεις. Νομίζω ότι τα τμ της θα υπολογιστούν κανονικά για την κατηγορία. Να το πω και διαφορετικά: Στην Κ1 δεν μας ενδιαφέρουν τα τμ , είτε είναι 50 , είτε είναι 200 το πρόστιμο θα είναι 250,00ευρώ. Το ίδιο και την Κ3 , όσες Κ3 και να βάλουμε , το πρόστιμο 250,00ευρώ θα είναι . Στην Κ2 όμως δεν πάει έτσι. Περισσότερα τμ παράβασης ----> μεγαλύτερο πρόστιμο. freecat Αυτό που λες για τον συντελεστή υπέρβασης δόμησης. Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ποιός μας απαγορεύει να σπάμε σε πολλά ΦΚ την παράβαση ΥΔ και ποτέ να μην ξεπερνάμε το <50%; Αν το κατάλαβα καλά αυτό που γράφεις
    2 points
  2. EDIT - απάντηση στο παρακάτω: Karanus, Βεβαίως και μπορείς να τακτοποιήσεις τον χώρο κάτωθεν της στέγης ως χώρο με Υ.Δ αλλά τότε βεβαίως και με Υ.Υ, .... Με την άδεια αποπεράτωσης τότε κάνεις και την πρόσβαση σε αυτόν που ασφαλώς θα ήταν πιό εξασφαλιστικό να υπήρχε από τώρα ..... Υ.Γ (+1 ) στο προηγούμενο σου αφού τα είχες πει και από μόνος σου .....
    2 points
  3. υπάρχει ένα έγγραφο του Υπ. Αγροτικής ανάπτυξης και τροφίμων με οδηγίες σχεδιασμού για αγροτικές αποθήκες και εκεί αναφέρει συν τοις άλλοις: "Η ύπαρξη WC είναι ενδεδειγμένη αν όχι απαραίτητη για την εξυπηρέτηση των εργαζόμενων" (είναι το 306802/24-8-2006, όμως δεν το βρίσκω να το ανεβάσω πέραν απο μία αναφορά που το έχω σε Τ.Ε)
    2 points
  4. Φίλε κάτι έχεις καταλάβει λάθος, στην προκήρυξη των εξετάσεων δεν γίνεται πουθενά αναφορά για 4 αντίτυπα. Ένα θέλει μόνο. http://portal.tee.gr/portal/page/portal/mhtrwo/mitrwo/exetaseis Εγώ θα σταθώ στο ότι οι εξετάσεις του ΤΕΕ δεν είναι ουσίας, για τους αποφοίτους εσωτερικού. Δεν σε ρωτάνε τίποτα, από τόσους συμφοιτητές μου δεν έχω ακούσει ποτέ να ρώτησαν κάποιον κάτι. Η όλη διαδικασία την στιγμή που δεν είναι σοβαρή, όπως ακούγεται ότι ήταν παλαιότερα, δεν θα έπρεπε να υπάρχει καν. Δεν αρκεί το ότι έχουμε πάρει πτυχίο από ένα ίδρυμα? Δεν διασφαλίζει αυτό δηλαδή μία ελάχιστη ποιότητα αποφοίτου? Για τους αποφοίτους εξωτερικού πες δεν γνωρίζουμε τι εστί κάθε πανεπιστήμιο, αλλά για της Ελλάδος? Την στιγμή που δεν είναι πλέον εξετάσεις, τσάμπα πληρώνουμε παράβολα, τσάμπα μπαίνουμε σε κόπο και εμείς και αυτοί και κυρίως ξεφτιλιζόμαστε ως κλάδος κατ εμέ.
    2 points
  5. "Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα" ..... Αυτό που ήδη έχει αλλάξει αλλά δεν αναφέρεται είναι το όνομα όπου από "Αεροδρόμιο Μακεδονία" έγινε κιόλας σιωπηρώς "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία" με διπλή ονομασία ως πιό εύκολη για τα σχέδια τους στο να καταλήξει ως σκέτο "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης". ...... Το νου μας ΟΛΟΙ !!!!
    1 point
  6. Ότι και να επιλέξεις δεν υπάρχει πρόβλημα. Συνήθως, αν όλα είναι "πακέτο", σου έρχεται φτηνότερα. Προσωπικά προτιμώ "όλα έξω" ώστε να μπορείς να έχεις καλύτερη επιλογή και ευκολότερο έλεγχο-συντήρηση-αντικατάσταση αν/όποτε χρειαστεί.
    1 point
  7. Ο κυκλοφορητής συνήθως τίθεται σε λειτουργία όταν η θερμοκρασία του νερού φτάσει σε ένα επιθυμητό επίπεδο. Δηλαδή παίρνει εντολή ο καυστηρας, ζεσταίνει το νερό, ελεγχει ο κυκλοφορητής την θερμοκρασια και ανάλογα ξεκινάει.
    1 point
  8. Για το ύψος είναι όπως το βλέπεις. Άλλωστε από την στιγμή που δεν υπάρχει ΟΑ , δεν τίθεται και θέμα ξεμπαζώματος. Η ΥΥ αφορά στην στέγη. Το διώροφο τμήμα δεν έχει πρόβλημα , αφού 3,00+3,00=6,00<7,50μ. Αλλά η στέγη ξεφεύγει. Και το θέμα είναι , ότι επειδή σαν στέγη το πρόστιμο (αναλυτικός) δεν αντιστοιχεί σε τμ , δεν μπορείς να βάλεις με κάποιον τρόπο στο σύστημα την παράβαση του ύψους.
    1 point
  9. για τον ημιτελή όροφο γιατι να βάλεις 1λπ? Κανονικά Υ Δ θα έβαζα.
    1 point
  10. "Γιορτάζοντας λοιπόν την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Βιώσιμης Κινητικότητας οι δήμοι ......" Μετά την θέσπιση της "γιορτής της Δημοκρατίας" σ αυτή τη χώρα, θαρρούσα πως δεν θα υπήρχε μεγαλύτερη πρόκληση για την νοημοσύνη μας και αυτάρεσκη πολιτική μπούρδα σχετικά με τέτοιες γιορτούλες, .... ώσπου τσουπ!!...... μέσα απ΄τα χαλάσματα, τα χαντάκια, τα παλουκωμένα με δένδρα και κολώνες πεζοδρόμια, τις απρόσιτες ακόμη κι από παρκουρίστες στάσεις λεωφορείων, τους μικρο-υδροβιότοπους πεζοδρομίων και όλο το κακιάς μας ώρας μίζερο συναπάντημα στους κοινόχρηστους της πόλης χώρους,...... τους ξεφύτρωσε λες κάποια ονειρική ψευδαίσθηση τελειότητας που όμως αποκαλύπτει την εγκεφαλοπάθεια τους να εννοούν να γιορτάσουν το μαύρο τους το χάλι με ταμπελίτσες, διαγραμμισούλες, projectors, αντανακλαστικά και άλλα λιλιά που θα κάνουν λέει επιτέλους τη ζωή μας εύκολη ! ... όση και η χαζοχαρουμενιά τους ή μήπως η πονηριά τους για το βάζο με το μέλι των κονδυλίων ?..... Η ποιότητα όμως της κινητικότητα στους δρόμους των πόλεων όχι μόνον υπολείπεται για τους πεζούς και δη τους ΑΜΕΑ, αλλά όντας άθλια, τείνει με τους κινδύνους έναντι ζωής, να δημιουργεί ακόμη και νέους ΑΜΕΑ.... Ιδού για τι γιορτάζουνε οι άρχοντας της υποκρισίας :..
    1 point
  11. - να ξεραμε και τι ειδους αποθηκη θα ειναι...και τι θα αποθηκευει... και δεν καταλαβα τι "παρεκκλιση " μπορει να ζητηθει -και σε ποιο αρθρο στηριζεται- για WC και γραφειο "μεσα" στον ογκο της αποθηκης. Γιατι δεν τα βαζεις "απ'εξω"? εδιτ με τα απο ερευνα βρεθηκε και αυτο www.patt.gov.gr/site/attachments/2819_AP_18.doc Translate this page Προς: τη Δ/νση Αγροτικής Οικονομίας&Κτηνιατρικής. ... σκοπιμότητας και λειτουργικότητας κατασκευής αγροτικής αποθήκης επιφάνειας…………
    1 point
  12. Αφού βάλεις τους σωστούς προμηθευτές, θα ξαναπάς στην Κεντρική Οθόνη Αίτησης όπου και θα πατήσεις να πας στο επόμενο στάδιο. Θα σε πάει εκεί που ήσουν πριν πατήσεις αλλαγή προμηθευτών "Τρέχουσα Κατάσταση : 07. Αίτηση σε υλοποίηση παρεμβάσεων" .
    1 point
  13. Κατά πρώτον σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Κατά δεύτερον, έχω να σας εκμυστηρευτώ ότι τελευταία που μου τυχαίνουν όλο κάτι τέτοια νιώθω σαν την τρελή μηχανικό που πάει συνέχεια σε κάτι παλιές πολυκατοικίες του 1960 και ψάχνει να βρει αυθαιρεσίες «που δεν υπάρχουν πουθενά» ...θα νομίζει κανείς ότι έχω ψύχωση ....στην πραγματικότητα ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΑ να ήταν όλα νόμιμα και να έδινα απλά μια βεβαίωση
    1 point
  14. 1. Όλοι ανεξαιρέτως οι λέβητες-καυστήρες περιμένουν μία εντολή ΟΝ-ΟFF για να δουλέψουν. Επομένως όλοι ανεξαιρέτως συνεργάζονται με οποιοδήποτε έτοιμο ή ιδιοκατασκευή αυτοματισμό αυτονομίας. 2. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις οποιοδήποτε θερμοστάτη (θα συνεργάζεται με τον αυτοματισμό αυτονομίας) 3.Όχι Υ.Γ. Χρειάζεσαι κάποιο γνώστη ηλεκτρολόγο ή καυστηρατζή, για να κάνει τις σωστές συνδέσεις - ρυθμίσεις.
    1 point
  15. Οι καθηγητές μεταξύ τους συγκρίνονται με τα δικά τους κριτήρια: τίτλους σπουδών, δημοσιεύσεις, ερευνητικά προγράμματα, θέσεις σε επιτροπές και όχι με το πού διδάσκουν. Από τη στιγμή που στο ΠΔΑ υπάρχει προσωπικό και με τέτοια προσόντα και πιθανώς από τύχη βρέθηκε εκεί και όχι στο ΕΜΠ, μια χαρά υπάρχει σεβασμός, συναδελφικότητα και αλληλεγγύη.
    1 point
  16. Για την αποφυγή τυχόν παρανόησης, διευκρινίζω εδώ ότι ο κατά την ερώτηση χαρακτηρισμός των χώρων ως Κ.Χ και Β.Χ δεν ανταποκρίνεται στην ορολογία των Φ.Κ#,... (συγκεκριμένα οι χώροι κατά τα Φ.Κ# ταξινομούνται ως Κ.Χ ή ως χώροι μειωτικού συντ. 0,5 ή 0,3 ΚΑΙ ΟΧΙ ως Β/Χ). Η απάντηση μου λοιπόν αφορά στον γενικό χαρακτηρισμό των χώρων στην Τ.Ε καθ΄ότι π.χ ένα αυθ. υπόγειο διαμέρισμα θα εισαχθεί μεν με τον μειωτικό συντ. 0,5 ΑΛΛΑ στην Τ.Ε θα χαρακτηριστεί ως Κ.Χ. Δυστυχώς αυτή η κατάταξη σε: Κ.Χ ή χώροι με μειωτικό συντελεστή (όπως και στον ν.4178) δείχνει την νοητική υστέρηση αυτών που τα νομοθέτησαν ή την παντελή τους ρήξη με την υπέρτατη επιστήμη της Λογικής. Πράγματι , αποδεικνύεται ότι αφού ένα αυθ. υπόγειο διαμ/μα είναι συγχρόνως : κύριος χώρος διαβίωσης (Κ.Χ) και χώρος με μειωτ. συντ. 0,5 Τότε η κατάταξη του νόμου σε διαζευκτικά : Κ.Χ ή χώρος με συντ. 0,5, ή χώρος με συντ. 0,3 είναι τουλάχιστον παράλογη και απαράδεκτη, για να μη πούμε κάτι άλλο..... Το ίδιο παράλογη και απαράδεκτη αποδεικνύεται στην περίπτωση ισογείων αποθηκών >50μ2 που ενώ ως χώροι είναι Β.Χ , ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ εισάγονται ως Κ.Χ αφού ΔΕΝ μπορούν να πάρουν τους μειωτ. συντ. 0,5 ή 0,3 Υ.Γ: για θεραπεία θα συνιστούσα στους νομοθετούντες ένα σύγγραμμα περί της Λογικής του Αριστοτέλους 1-2 φορές τον χρόνο ή/και ταχύρρυθμα μαθήματα του "Θεωρία συνόλων" .......
    1 point
  17. O τελευταίος λογιαριασμός για Απρίλη-Μάη ήταν 30 ευρώ.
    1 point
  18. Δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά λάβε υπόψη αρκετό μερεμέτι (εγκατάσταση ρολογιού σε κοινόχρηστο χώρο και όδευση αγωγού Φ. Α. από εκεί μέχρι τον καυστήρα, όδευση σωλήνων νερού από το κολλεκτερ του ορόφου προς τον επίτοιχο κ.λπ.). Αν έχεις ηλιακό (έχεις; ), θα σου βάλει λογικά διακόπτη για να απομονώνεις καυστήρα και να δουλεύεις με αυτόν. Αν όχι, δεν είναι σημαντικό το κόστος. Μικρό βασικά, σε σχέση με τη θέρμανση.
    1 point
  19. απολυτως κανενα προσωπικο προβλημα ή κομπλεξ (το αντιθετο) και δεν εχω να χωρισω κατι μαζι σου. Δεν στεκομαι στα επιπεδα μισθων που αναφερεις, που αν και τα βρισκω υπερβολικά, δεν θα διαφωνισω καθετα καθως εχω χασει την επαφη μου με την εργασία στην Μεγ Βρετανια όπου ζουσα 2 χρονια. Αναφερω μονο οτι κολλητος φίλου μου ΗΜΜΥ ("γνησιος", απο ΑΠΘ ) που εργαζεται εδω και 5-6 χρονια στην Continental στην Νυρεμβεργη στο τμημα R n'D , πληρωνεται καπου 3500€/μηνα καθαρα, δλδ καπου 40-42.000€/ετος. Βεβαια τα Αγγλικα του =lower και Γερμανικα γρι. (απορω....) Η ενσταση μου ειναι στην πληρη αγνοια που εχεις με την εταιρη κατηγορια μηχανικών (των "γιαλαντζι"....) και απο οσο φαινεται απο το επίπεδο σπουδών, την εκπαιδευση και την μετεπειτα εργασιακη τους εμπειρια και επιπεδο που μπορουν να φτασουν (η οποια και βασιζεται στις σπουδες τους , δλδ ενας που δεν εχει τελειωσει γυμνασιο , κατα κανονα, δεν μπορει να εξελιχθει και να γινει Chartered Engineer.) Η αληθεια ειναι οτι , επιβεβαιωμενα, την μεγαλυτερη ευθυνη την εχουν οι καθηγηταδες σας που σας φουσκωνουν τα μυαλα με απαξιωτικες αναφορές στην εταιρη μεριδα μηχανικών (των "μουφα" ντε ) οι οποιοι σε μεγαλο ποσοστο όντας ακαδημαϊκοι μόνο, αγνοούν βασικα στοιχεια του πραγματικού τεχνικού κόσμου εκτος των πυλων του όποιου ΕΜΠ και ΑΠΘ.
    1 point
  20. Μιλώντας για engineering για να πάρεις ποσά που τελειώνουν σε -ήντα και πάνω στην Βόρεια Ευρώπη, πρέπει να είσαι chartered και με κάποια έως αρκετά χρονάκια εμπειρία.... Αυτό λέει η δική μου εμπειρία. Ποσά τριψήφια (σε ευρώ πάντα) παίζουν στην Μέση Ανατολή, στην Αυστραλία και πέρα από τον Ατλαντικό όπου οι απαιτήσεις βέβαια είναι τρελές! (visa, PEng, εμπειρία κλπ). Και φυσικά δεν έχω ακούσει ποτέ φρέσκο απόφοιτο (έστω ΑΕΙ) να χτυπάει τέτοιους μισθούς οπουδήποτε στον κόσμο! Φυσικά πάντα υπάρχουν οι εξαιρέσεις, οι διάνοιες, τα βύσματα κλπ... πχ ξέρω πολιτικό μηχανικό με ελάχιστη εμπειρία που έχει βρει δουλειά ως Πρωθυπουργός σε μικρή χώρα της Νότιας Ευρώπης με απολαβές >100κ€ ....
    1 point
  21. nwo μπας και παίζει κάτι για civil engineering και έχεις υπόψη? Major fields structural-earthquake engineering. Πάω και με 80000. Εμπειρία σε αυθαίρετα κυρίως, δλδ σε πολυπαραμετρικό προγραμματισμό ή αλλιώς ανορθόδοξο πόλεμο. Φτιάξε μας.....
    1 point
  22. δυστυχώς η ημμυ ειναι τοσο αχταρμας σχολή που βιάζει τον ορο engineering. Οτι μας παρουσιαζεις σαν must skills μηχανικού ειναι προσόντα προγραμματιστών κ μόνο. Τι να το κάνω το deep learning κ την python στο εργοτάξιο μας δουλεύεις??
    1 point
  23. Αφού το ρυμοτομικό είναι τόσο παλιό σημαίνει ότι κατά την έκδοση άδειας θα έδειξαν κατά πάσα πιθανότητα, ότι εφαρμόζουν την οικοδομική γραμμή. Επομένως κάτι που ρυμοτομείται εφόσον δεν άλλαξε στην συνέχεια το ρυμοτομικό , σημαίνει ότι ενώ το έδειξαν "πρόσωπο" στην πράξη το έβγαλαν εκτός γραμμής. Αν ισχύει αυτό δε βλέπω να δικαιούται αποζημίωσης, αφού κατά την έκδοση της άδειας, δεν το είχαν δείξει (και δεν θα μπορούσαν να το δείξουν ως ρυμοτομούμενο, γιατί θα ζητούσαν ΠΤκΑΝ ή παραχώρηση σε κοινή χρήση με επιφύλαξη δικαιώματος αποζημίωσης). Δες και τοπογραφικό τίτλου αν υπάρχει, σε μεταγενέστερο χρόνο να δεις τι δείξανε. Κάνε έρευνα και στην ΥΔΟΜ για τεχνική έκθεση οικοδομικών γραμμών στο οικοδομικό τετράγωνο . Ίσως μπορείς να αντλήσεις πληροφορίες και από αυτές.
    1 point
  24. Πράξεις εφαρμογής. Λέει, ας πουμε, ένας δήμος : Θέλω για κάποιους λόγους να επεκτείνω το ρυμοτομικό μου σχέδιο. Γίνεται η μελέτη (πάντα) ενός ΓΠΣ που θα καθορίσει (γενικές γραμμές) προς τα που θέλει να προεκταθεί και έτσι ξεκινά την επέκταση του Ρ.Σ. του δήμου. Δημιουργείται λοιπόν σε μία περιοχή, που μέχρι τότε ήταν ΕΚΤΟΣ σχεδίου, ένα νέο πολεοδομικό περιβάλλον όπου σχεδιάζονται οικοδομ. Τετράγωνα, δρόμοι πλατείες, πάρκινγκ, ....κλπ, κλπ. Σε "πρώτη φάση" πρέπει να κυρωθεί το Ρυμοτομικό αυτό σχέδιο. Εδώ πρέπει να σκεφτείς πως εκεί, ας πούμε, που θα γίνει μία πλατεία θα είναι το χωράφι κάποιου που έτσι........ "χάνεται". Αυτό όμως δεν είναι δίκαιο. Αυτός ο ιδιοκτήτης πρέπει να πάρει κάπου αλλού! Γιαυτό λοιπόν ξεκινά η νέα φάση που πρέπει να διορθώσει τις.... αδικίες και όχι μόνο. Γι' αυτό λοιπόν παίρνουμε από όλα τα τεμάχια εισφορά σε γη αλλά και σε χρήμα. Κάπου στον νόμο 1337 αναφέρονται τα ποσοστά αυτών των εισφορών! Τώρα για να καταλάβεις το μηχανισμό μιας πράξης εφαρμογής πρέπει το Ν. 1337/83 να τον διαβάσεις καλά αλλά ΚΑΙ να τον καταλάβεις. Φυσικά και τους μεταγενέστερους που έχουν σχεση με τις επεκτάσεις. Δημιουργούνται έτσι οι πίνακες (90cm x30cm) της ΠΕ . Εκεί αναγράφεται για κάθε ιδιοκτησία η πορεία της μέσα στην πράξη. Από την στιγμή που οι πίνακες αυτοί παν στο υποθηκοφυλακείο και μεταγραφούν η πράξη είναι πλέον κυρωμένη. Ο πίνακας αυτός θεωρείται και .. ..συμβόλαιο. Αν στην πορεία κάποιος διαπιστώσει ένα λάθος μπορεί με απλές διαδικασίες να κάνει "Διορθωτική πράξη" που αφορά μόνο την σελίδα στην οποία υπάρχει το οικόπεδό του. Προσοχή: Όπως και όλα τα Ρυμ. Σχεδ. μία Π.Ε. συνοδεύεται πάντα από ένα διάταγμα ρυμοτομίας. Αν η Πράξη σταματήσει στην κύρωση μόνο των Ρυμ Σχεδίων τότε η πράξη δεν είναι τελειωμένη. Δεν γνωρίζουμε τις τελικές ιδιοκτησίες. Οικοδομική Αδ. βγάζουμε με κάποιες εγκυκλίους (προυποθέσεις) που πρέπει να αποδείξουμε ότι είμαστε οικόπεδα πυκνά δομημένα και αν τυχόν πάρουμε κάτι παραπάνω, στην τελική τακτοποίηση το πληρώνουμε σε "χρήμα". Στην δήλωση 651 γράφουμε αρτιο αλλά θα καταστεί οικοδομήσιμο με την κύρωση της Π.Ε. και χρωστάει εισφορά σε γη και χρήμα....... Επειδή είσαι νέα στο χώρο μπορείς (και μαζί με 'σενα και οι άλλοι νέοι συνάδελφοι) εδώ στο φορουμ να βρεις πολλές ενότητες που έχουν θέμα τους τις Πράξεις εφαρμογής. Εγώ απλά ήθελα απλά να σου δώσω ένα κίνητρο . Τίποτα παραπάνω. Το θέμα είναι πολύ -πολύ μεγάλο.
    1 point
  25. Το ύψος ήταν και στον 4178 μια "πονεμένη" ιστορία. Αναμένονταν να βελτιωθεί αλλά πλέον έχει γίνει ακόμη πιο ασαφές. Έως ότου δοθούν οι όποιες διευκρινήσεις όπως σωστά αναφέρει ο pirsogiannis προσωπικά εαν προκύψει κάτι επείγον, θα ακολουθήσω την εξης ερμηνεία όπου κατέληξα: Εφόσον έχω υπέρβαση ύψους χωρίς υπέρβαση δόμησης σε οικοδομή με ο.α. τότε εφόσον δεν ξεπερνώ το επιτρεπόμενο της περιοχής--> αναλυτικός, αν το ξεπερνώ-->ΥΥ με 0,2 ή 0,4. Σε προσθήκες κατ επέκταση: εφόσον δεν υπερβαίνω το ύψος του νόμιμου τμήματος (βάσει αδείας)-->Δε χρεώνεται τίποτα όπως και στο 4178 για ύψος Υπερβαίνω το τμήμα του νόμιμου--> ΥΥ με 1,2 ή 1,4 Προσθήκες καθ' ύψος: ΥΥ με 1,2, ή 1,4 όπως στον 4178. Στα χωρίς άδεια: ΥΥ με 1,2 ή 1,4 μόνο εφόσον υπερβαίνω το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος της περιοχής όπως στον 4178. Με λίγα λόγια: Μόνη διαφορά με 4178 υπέρβαση ύψους σε νόμιμο τμήμα με ο.α χωρίς υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους της περιοχής. Καταλήγω εκεί, καθώς κατ αναλογία με 4178 δεν θεωρώ ορθή την διπλή χρέωση ενός χώρου. Όπως πχ σε μια αυθαίρετη προσθήκη ορόφου όπου γίνεται υπολογισμός του προστίμου σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις, δεν μπαίνει επιπλέον αναλυτικός για τα ανοίγματα, έτσι και εδώ θεωρώ ότι εφόσον ένας χώρος πάρει Υπέρβαση δόμησης κάλυψης κλπ δε μπορεί να πάρει και συνδυαστικά αναλυτικό για το ύψος. Τώρα εάν έχεις επιτρεπόμενο 15μ και οικοδομή με ο.α 5 ορόφους των 3.00μ οριζόντιες ιδιοκτησίες και γίνει η του 3ου ορόφου 3,40 και η οικοδομή 15,40 το δίκαιο είναι την ΥΥ να την πάρει η οικοδομή του 3ου. Άσχετα εάν επηρεάζονται και οι από πάνω.
    1 point
  26. συμφωνω απλα υπαρχουν (τουλαχιστον εδω ισχυει) καποιοι που θελουν να κατατμησουν ενα χωραφι σε μικροτερα τμηματα (κατω των 4 στρ) για να τα πουλησουν για καλλιεργεια και μονο. σε αυτους λοιπον δεν μπορεις να πεις οτι δεν γινεται. ετσι δεν ειναι;;
    1 point
  27. Σιγά και μην φοβούνται τον ανταγωνισμό, δεν τους δέχονται για ισάξιους τους καθηγητές από τα ΤΕΙ και ούτε είναι.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.