Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Anton_civeng

    Anton_civeng

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      931


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. maneni

    maneni

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.673


  4. alexandergreek

    alexandergreek

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      42


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/09/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Καλησπέρα, δεν ξέρω κατά πόσο θα βοηθήσω στο ερώτημά σου όπως το θέτεις από την πλευρά συμμόρφωσης των ΥΔΟΜ. Στην ΥΠΕΝ_3116_19-1-2018 αναφέρει τις απαιτούμενες εισφορές ιδιοκτήτη. Το ΕΜΠ δεν είναι ή ανήκει σε καμία από αυτές. ΥΠΕΝ_3116_19-1-2018_Κατάρηση ΕΜΠ κλπ.pdf
    1 point
  3. Υπάρχουν διάφοροι. Google / Onedrive / iCloud / Dropbox / Box κλπ. Εμένα με βόλεψε πολύ το icloud της Apple παρόλο που δεν έχω Mac αλλά P.C. Βέβαια το συγχρονίζω με iphone για να έχω πάντα μαζί μου τα αρχεία μου. Κάνει άμεσο συγχρονισμό, δηλαδή μια αλλαγή σε ένα αρχείο που κάνεις το βλέπεις και στο Cloud άμεσα. Πολύ γρήγορο, ακριβές και απροβλημάτιστο. Είναι επί πληρωμή, τα 200GB 2,99€ / μήνα ή 2TB: 9.99 €/μήνα. Δεν γνωρίζω αν προϋποθέτει οπωσδήποτε κατοχή κάποιου apple προϊόντος. Έχω και το Onedrive της MS λόγω συνδρομής σε Office (1 TB) αλλά είμαι πολύ ευχαριστημένος με το iCloud και δεν το δοκιμάζω. Ίσως κι αυτό δουλεύει εξίσου καλά. Είχα δοκιμάσει κι άλλες λύσεις, dropbox και Box αλλά στο μεν πρώτο ήταν ακριβό οπότε είπα ας πάω icloud μιας και είχα iphone και στο δεύτερο είχα θέματα σοβαρά σε σημείο να χάσω κάποια αρχεία. Η αρχή μου είναι ότι στην δουλειά σου πρέπει να επενδύεις, οπότε ότι σε βολέψει αγόρασε το και μη σκεφτείς τα λίγα περισσότερα χρήματα που θα στοιχίσει. Το να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δεν κοστολογείται εύκολα.
    1 point
  4. Θα συμφωνήσω γενικά με τις τοποθετήσεις των συναδέλφων, κανένα ρεπορτάζ από αυτά που προβάλλονται με τον ένα ή τον άλλον τρόπο δεν θίγουν τις πραγματικές πλευρές των σημερινών προβλημάτων. Η χημική ρύπανση της θάλασσας και η ραδιενεργός είναι οι χειρότερες μορφές ρύπανσης οι οποίες, ενώ έρχονται διαρκώς στο προσκήνιο της ενημέρωσης δεν αντιμετωπίζονται ριζικά. Πράγματι υπάρχουν συγκλονιστικά ρεπορτάζ που δεν θα τα δούμε ποτέ επειδή θίγουν τη νέα τάξη πραγμάτων. Όμως, θα πρέπει κι εμείς κάπου να σταματήσουμε να βλέπουμε τη θάλασσα σαν έναν απέραντο υγρό ΧΥΤΑ. Όσο για τα κράτη και την ευαισθησία τους να μη μιλήσω καλύτερα. Να έρθουμε λίγο στη μαφία. Τι είναι η μαφία; Υπάρχει λόγος ύπαρξής της; Η απάντηση είναι ΝΑΙ. Η μαφία είναι μια οργάνωση παρακρατική η οποία αναλαμβάνει το "καθάρισμα" των δύσκολων "λεκέδων". Όπου η νομοθεσία που τα ίδια τα κράτη θεσπίζουν και εφαρμόζουν δεν μπορεί να λύσει τις εξαιρέσεις του κοινωνικού κανόνα και της πολιτικής ορθότητας, τη δουλειά αναλαμβάνει η μαφία. Παράδειγμα: Ένας εισαγγελέας ο οποίος ασχολείται με τη διαφθορά μόλις αγγίξει κάποια πρόσωπα της εξουσίας, κάποιοι τον "καθαρίζουν". Ή όταν η δαπάνη για το θάψιμο ραδιενεργών καταλοίπων ξεπερνάει κατά πολύ το κόστος παραγωγής ενός προϊόντος (π.χ. ραδιενεργά κατάλοιπα ιατρικών μηχανημάτων) το "καθάρισμα" αναλαμβάνει πάλι ο ίδιος "εργολάβος".
    1 point
  5. Ρεπορτάζ στάχτη στα μάτια, ή προπτυχιακή εργασία .... γυμνασίου! ....... Μακάρι το θαλάσσιο και γενικότερο περιβάλλον να κινδύνευε πρωταρχικά από τα μπουκάλια, τις καρέκλες σκηνοθέτη, τους ντενεκέδες, τα λάστιχα αυτοκινήτων, ακόμη και το bloc εξακύλινδρου κινητήρα φορτηγού που βρήκε ακούραστα κι ανώδυνα ο ρεπόρτερ - βουτηχτής για να σπιλώσουν τ αφεντικά του στο Reuters τις Ελληνικές θάλασσες (=τουρισμός=χρυσό μπαγιόκο) ... ΟΤΑΝ (για να ξυπνάνε κάποιοι και να μη μας ταΐζουν χόρτο κάποιοι άλλοι)..... η πλέον καταστροφική επίπτωση για το θαλάσσιο περιβάλλον των Ελληνικών θαλασσών είναι η απόρριψη τοξικών και ραδιενεργών αποβλήτων όπως συστηματικά έχει γίνει π.χ από την "Eco Mafia" και την Draggeta την Καλαβρέζικη μαφία στα ανοικτά, δυτικά της Πελοποννήσου. Αυτές είναι θαλάσσιες ρυπάνσεις που μπορούν να καταδικάσουν σε γενετικές ανωμαλίες, καρκινογενέσεις, πρόωρη θνησιμότητα, στειρότητα κ.λ.π γενεές ολόκληρες και όχι το μπουκάλι κι καρέκλες που με εύκολο τρόπο επηρεάζουν από τα ρηχά νερά τα ρηχά μυαλά ..... Αλλά ......"Μη μιλάς και κάνε μόκο, θα σου ξηγηθώ μπαγιόκο" Ρίτα Αμπατζή https://nikiana.wordpress.com/2009/09/25/η-μαφία-έσπερνε-απόβλητα-στη-μεσόγειο/ ΚΑΝΕ ΜΟΚΟ.wma EDIT --απάντηση σε vgeorg1 Συνάδελφε για το ποιά είναι η μαφία ας ξαναδεί κανείς το βραδάκι το "Νονός" ή το "Τόνυ Αρτζέντα" κ.λ.π. ... Το θέμα μας είναι το ποιοί αναθέτουν σε μαφιόζους και λοιπά "μπουμπούκια" την απομάκρυνση των τοξικών και ραδιενεργών αποβλήτων, με αποτέλεσμα να καταλήγουν αυτά στη θάλασσα, όπως και το πως να ξεχωρίζουμε την τρίχα απ΄την τριχιά... δηλ. το μπουκάλι ως σκουπίδι απ΄το ραδιενεργό απόβλητο ....
    1 point
  6. (+1) Αντώνη με τις καλημέρες μου. Έκανες πολύ καλά που επανέφερες την παλιά σου δημοσίευση για να μάθουν όσοι συνάδελφοι πρωτοασχολούνται με το αντικείμενο των αυθαιρέτων ότι απαιτείται όχι μόνο διάβασμα για το γράμμα του νόμου, αλλά και κατανόηση για το "πνεύμα" του νόμου και την συνέχεια μεταξύ τους (όπου αυτή υπάρχει). Συνιστώ σε συναδέλφους που πρωτοξεκινούν και δεν διαθέτουν εμπειρία σε τακτοποίηση αυθαιρέτων κατασκευών και γνώση πολεοδομικής νομοθεσίας, να επιδιώξουν συνεργασία με έμπειρους συναδέλφους και σιγά σιγά να αποκτήσουν και αυτοί τις γνώσεις και την τριβή με το αντικείμενο. Θα είναι πιο ασφαλές για τους ίδιους και φυσικά για τους εντολείς τους.
    1 point
  7. Με βάση αυτά που αναφέρεις από τη στιγμή που η αυθαίρετες κατασκευές βρίσκονται σε μη δασικό τμήμα δεν βλέπω να υπάρχει πρόβλημα με το Α 89 (βλ. παρακάτω ανάρτηση). Το "διανεμημένο" δάσος που λες δεν ξέρω τι σημαίνει . Μήπως εννοούν ιδιωτικό δάσος ; Αναφέρεις παραπάνω ότι το χρόνο έκδοσης της άδειας, τμήμα του ακινήτου συνολικής επιφάνειας 4030 τμ ήταν ήδη δασική έκταση, επομένως για να είχε τότε το γήπεδο την απαιτούμενη αρτιότητα θα έπρεπε η δασική αυτή έκταση να ήταν "ιδιωτικό δάσος" η επιφάνεια του οποίου προσμετρά στην αρτιότητα. Παράλληλα όμως, η οικοδομησιμότητα (εκμετάλλευση) δεν ξέρω αν θα έβγαινε πάλι 200 τμ αφαιρώντας την επιφάνεια του ιδιωτικού δάσους. Όμως, εφόσον η Πολεοδομία εξέδωσε άδεια επιτρέποντας 200 τμ δόμηση, εμείς το αποδεχόμαστε. Άρθρο 89 Απαγόρευση υπαγωγής 1. Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 επ. αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης που εμπίπτουν στις περιπτώσεις του παρόντος άρθρου. 2. Απαγορεύεται η μεταβίβαση δικαιώματος ακινήτου ή αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης βρίσκεται : (...) στ) σε δάσος, σε δασική ή αναδασωτέα έκταση,
    1 point
  8. Συμφωνώ κι επαυξάνω (+1) κι απορώ κι ενίσταμαι .... που για κάποιους ο χρόνος φαίνεται να έχει σταματήσει στην Εγκ.13 του ν.4014/11, που έλεγε τέτοιες μπούρδες με αποτέλεσμα να πληρώνεις (κατ΄αυτήν) μεγαλύτερο πρόστιμο αν είχες μικρότερες παραβάσεις. Το πως θα γινόταν αυτό το παράδοξο φαίνεται στο συνημ. που είχα καταθέσει τότε και μόλις ξέθαψα απ΄ το σεντούκι Νο 4014. Μπρρρ.... ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ.pdf
    1 point
  9. Ναι, δεν είχε παλιά το όνομα "Μακεδονία" και πολύ καλά έκαναν και του το έδωσαν όπως για τους ίδιους λόγους έδωσε το ΄88 ο Ανδρέας το όνομα "Υπουργείο Μακεδονίας- Θράκης" στο "Υπουργείο Β. Ελλάδος". Όμως όποιος παρατηρήσει τώρα το σηματάκι της Fraport στη ιστοσελίδα της, ψάχνει για τη λέξη Macedonia δίπλα στο Airport αλλά αυτή ΔΕΝ υπάρχει..... όπως έχουν σκοπό να μην υπάρχει ούτε στις ταμπέλες της Ε.Ο ... EDIT - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: "οι επιγραφές του αεροσταθμού προβλέπονται ...." Μόνον πρόθυμοι ηλίθιοι πιστεύουν τις προβλέψεις και όχι τα γεγονότα μετά από 3 χρόνια κακοήθη ψεύδη και δημιουργικές ασάφειες..... Όσο για τα ροζουλί (-1)........ που βλέπω εκ των υστέρων, μόνον από τέτοιους θα μπορούσε να τα περιμένει κανείς στην εκφορά της αλήθειας ......
    1 point
  10. το ειχα καταλαβει τοι κατι τετοιο σκεφτηκες. ΚΑι επιεδη οπως λες τα λαθη κοστιζουν (εγω θα προσθεσω και την αγνοια) να υποθεσω οτι δεν ασχολεισε με ηλεκτρολογικα...
    1 point
  11. Το 3 δεν είναι τυχαίο... έχει νόημα..
    1 point
  12. Δεν την έχουμε και δεν την ενστερνιζόμαστε. Επειδή στους νόμους αυθαιρέτων σε βασικά ζητήματα υπάρχει μια συνέχεια, παραθέτω την ερμηνεία της εγκ. 4 Ν. 4178. Συγκρίνεται το άθροισμα των αυθαίρετων επιφανειών προς τον επιτρεπόμενο συντελεστή δόμησης του οικοπέδου και έτσι εξάγεται ο ενιαίος συντελεστής προσαύξησης προστίμου λόγω υπερβάσεων δόμησης. Κατ αναλογία η ερμηνεία αυτή συνεχίζει να καλύπτει και το ν. 4495 με τις σωστές τοποθετήσεις των συναδέλφων παραπάνω. ΑΡΘΡΟ 18 (απόσπασμα από την εγκ. 4 Ν. 4178) 33) Παρ. 2 : α) Κατά τη διατύπωση της παραγράφου αυτής για τον υπολογισµό των σχετικών συντελεστών τετραγωνιδίων «τα µεγέθη των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται µε τους επιτρεπόµενους όρους και περιορισµούς δόµησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου». Σκοπός της διάταξης είναι, ανεξαρτήτως εάν το οικόπεδο/γήπεδο όπου βρίσκεται η αυθαίρετη κατασκευή είναι άρτιο και οικοδοµήσιµο, να συγκρίνονται τα πολεοδοµικά µεγέθη του αθροίσµατος των επιφανειών των αυθαιρέτων κατασκευών ή της αυθαίρετης αλλαγής χρήσης µε τους όρους δόµησης που ισχύουν σήµερα στη θέση του ακινήτου προκειµένου να υπολογιστούν οι συντελεστές τετραγωνιδίων και στη συνέχεια το ενιαίο ειδικό πρόστιµο.
    1 point
  13. το 3 μπορεις να μας πεις πως το σκεφτηκες?
    1 point
  14. Έγκυρο ρεπορτάζ !!! Γιατί κουράστηκε να πάει στην Σίφνο και στην Θάσο ? Μπορούσε να καταδυθεί στο λιμάνι του Πειραιά και μετά να γενικεύσει τα συμπεράσματα του για όλη την Ελλάδα ................... και εαν θέλει και για όλη την Μεσόγειο κλπ κλπ
    1 point
  15. Καθώς όλα εξαρτώνται από το δίκτυο τα βασικά, θα έλεγα, είναι τα εξής : 1. 'Οταν όλα τα παράθυρα είναι ανοιχτά δεν πρέπει να λειτουργεί τίποτα 2. Η Α.Θ. ενεργοποιείται μόλις κλείσει 1 τουλάχιστον παράθυρο και συγχρόνως υπάρχει εντολή ενεργοποίησης από κάποιο διακόπτη ή θερμοστάτη ή χρονοδιακόπτη 3. Απαιτείται απαραιτήτως κυκλοφορητής πρωτεύοντος κυκλώματος που θα λειτουργεί σε σταθερή παροχή ανεξάρτητα του αριθμού των FCU που θα λειτουργούν. Ο / οι κυκλοφορητές του / των δευτερευόντων κυκλωμάτων θα στέλνουν νερό στα FCU που ζητούν νερό (έχουν ανοιχτή ηλεκτροβάνα και όχι Η/Μ βαλβίδα). 4. Οι ηλεκτροβάνες των FCU ενεργοποιούνται - ανοίγουν από τον θερμοστάτη του κάθε FCU. 5. O κυκλοφορητής του κάθε δευτερεύοντος κυκλώματος που τροφοδοτεί τα FCU ενεργοποιείται από την ηλεκτρική επαφή της ηλεκτροβάνας. 6. Αν οι ηλεκτροβάνες είναι δίοδες ο / οι κυκλοφορητές δευτερεύοντος πρέπει να είναι inverter ρυθμισμένοι σε σταθερό μανομετρικό, ενώ αν οι ηλεκτροβάνες είναι τρίόδες ο / οι κυκλοφορητές πρέπει να λειτουργούν σε σταθερή παροχή (προτιμηταία η πρώτη εναλλακτική) Θα μπορούσα να πω και άλλα "must", αλλά σκοπός μου δεν είναι να σε μπερδέψω (που μάλλον το έκανα), αλλά να σου δείξω πόσο απαραίτητα σου χρειάζεται μηχανολόγος, γνώστης του θέματος, που θα κάνει μελέτη, και ρύθμιση του συστήματος.
    1 point
  16. αδηλωτες ιδιοκτησίες είναι και πανε στο κρατος από το 1995 που ξεκινησε το κτηματολογιο δεν ενδιαφερθηκε κανεις να τα δηλωσει ετσι λεει ο νομος . συναδελφε δεν μας ψεκαζουν , ειμαστε ψεκασμένοι απο την γεννηση μας και δεν υπαρχει σωτηρια για εμας . δυστυχως !!!!! το κτηματολογιο σου φταει ;;;;
    1 point
  17. Τα κολέγια δεν νομίζω να αναγνωρίζονται ακαδημαϊκά στην Ελλάδα . Πρέπει να πάρετε το πτυχίο και το μεταπτυχιακό από αυτά , να δώσετε εξετάσεις στους συλλόγους της χώρας του συνεργαζόμενου πανεπιστημίου , να γίνεται δεκτοί εκεί , να δουλέψετε εκεί και να μεταφέρεται επαγγελματικά δικαιώματα . Δηλαδή να είστε κάτω των 20-25 ετών για να ξεκινήσετε όλα αυτά . Τώρα αν έχετε δουλειά εκεί και δικαιώματα , πόσο εύκολο θα είναι να αποφασίσετε να γυρίσετε , αυτό ελέγχεται... Τουλάχιστον αυτό ίσχυε μέχρι πριν λίγα χρόνια . Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι . Ρωτήστε στο τεε καλύτερα .
    1 point
  18. ευχαριστω! Η τελευταία προθεσμία παραμένει 3/11/18, δεν έχουν πληροφορία για παράταση προς το παρόν. Προς ενημέρωση, μίλησα με το ΤΕΕ σήμερα και μου είπαν οτι στο σημείο του upload αρχείων που αναφέρεται στις εισφορές ΕΜΠ-ΤΣΜΕΔΕ, μπορούμε να ανεβάζουμε ενα pdf που να αναφέρει ότι: Οι εισφορές ΕΜΠ/ΤΣΜΕΔΕ έχουν καταργηθεί (Βάσει Νόμου 4393/16) Το αρχειάκι αυτο σας το ανεβάζω συνημμένο Κατάργηση εισφορών ΕΜΠ-ΤΣΜΕΔΕ.pdf
    1 point
  19. Συνάδελφε thessalon-77, καλώς "επιμένεις", δεν σου κρύβω ότι το ερώτημα σου ήθελα να το απαντήσω νωρίτερα, αλλά δίστασα. Η προσωπική μου άποψη λοιπόν είναι η εξής: Σε ένα δύσκολο ερώτημα (και ας μην φαίνεται) για να προσεγγίσουμε τη λύση μπορούμε καταρχάς να θεωρήσουμε ένα ευρύτερο πεδίο -σύνολο λύσεων και στη συνέχεια αν μπορούμε να αποκλείουμε μία-μία κάποιες απο αυτές, βασιζόμενοι σε κάποιο σημείο του νόμου βέβαια. Ετσι λοιπόν αποκλείοντας τις κατ. 1 και 2 αφού μιλάμε για χρονολογία 2000 και μετά, φθάνουμε στην κατηγορία 3. Αυτή περιλαμβάνει 18 διαφορετικές περιπτώσεις. Η μόνη απο αυτές που θα μπορούσε κανείς να τη συσχετίσει είναι η θθ) και μάλιστα αφού προηγουμένως διερευνούσαμε και κάποιες άλλες λεπτομέρειες. Νομίζω όμως ότι δεν θα χρειαζόταν να μείνουμε περισσότερο εκεί (στην Κατ. 3) γιατί η περίπτωση που έχουμε αναφέρεται με σαφήνεια στη παρ. 11 του άρθρου 100. Άρα αυτό πρέπει να το θεωρήσουμε ως δεδομένο ώστε αποκλείοντας την Κατ. 3, να χρειαστεί στη συνέχεια να επιλέξουμε μία απο τις δύο που απομένουν, δηλαδή μία ανάμεσα στις κατηγορίες 4 και 5. Είναι καταρχάς δεδομένο ότι η κατάταξη στην Κατ. 4 γίνεται με τη σύγκριση της επιφάνειας των αυθαιρέτων με τα επιτρεπόμενα μεγέθη απο τους σημερινούς όρους δόμησης της περιοχής ή απο αυτούς έστω που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής αδείας. Φαίνεται δε προς το παρόν τουλάχιστον ότι η συσχέτιση αυτή δεν έχει να κάνει με την ύπαρξη η μη οικοδομικής αδείας. Ομως πηγαίνοντας για λίγο και στη Κατ. 5 βλέπουμε απο κει ότι οι κατασκευές που εντάσσονται σε αυτήν μπορούν να εξαιρεθούν οριστικά της κατεδάφισης με μια διαδικασία που δεν δύναται να συσχετιστεί με οιονδήποτε τρόπο με την συγκεκριμένη υπέρβαση που εξετάζουμε. Άρα στο σημείο αυτό, εκμεταλευόμενοι, έστω κατάτι την ύπαρξη της οικ. άδειας και "δυστυχώς" -μη έχοντας άλλη επιλογή- και την λεγόμενη "κοινή λογική", πρέπει να αυθαιρετήσουμε ολίγον τι και να αποκλείσουμε την Κατ. 5. Οπότε έτσι μας απομένει η Κατ. 4. Η επιλογή αυτή θα έλεγα ότι είναι πιο κοντά και στη δική σου προσέγγιση που όπως είπες θα προτιμούσες την Κατ. 3.
    1 point
  20. maneni θεώρησα ότι η συνολική ένταση ρεύματος που μου προκύπτει πρέπει να διαιρεθει με το 3 επειδή έχω τρεις αγωγούς αλλά δεν είμουν σίγουρος και ως μηχανικοί πρέπει να είμαστε σιγουροι καθώς τα λάθοι μας κοστίζουν πολύ είτε σε χρήματα είτε κάποιας απώλειας συνανθρώπου μας! όπως κι αν έχει η απάντηση του stavros perakis με βοήθησε!
    0 points
  21. ο αερολιμένας και όχι αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης δεν είχε πάντα το όνομα "Μακεδονία" αλλά το επίσημο όνομα περιελάμβανε πάντα το Θεσσαλονίκη όπως και εξακολουθεί
    0 points
  22. "Τι αλλάζει στο νέο αεροδρόμιο Μακεδονία – Τα έργα" ..... Αυτό που ήδη έχει αλλάξει αλλά δεν αναφέρεται είναι το όνομα όπου από "Αεροδρόμιο Μακεδονία" έγινε κιόλας σιωπηρώς "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης Μακεδονία" με διπλή ονομασία ως πιό εύκολη για τα σχέδια τους στο να καταλήξει ως σκέτο "Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης". ...... Το νου μας ΟΛΟΙ !!!!
    0 points
  23. οι επιγραφές του αεροσταθμού προβλέπονται να αναγράφουν αερολιμένας Θεσσαλονίκης "Μακεδονία"/Thessaloniki Airport "Makedonia" και όχι όπως φαίνεται στο site της fraport
    -1 points
  24. Καλησπέρα. Σε δίκτυο ΤΤ, χωρίς ηλεκτροδότηση και με γείωση στο δίκτυο ύδρευσης, καλούμαι να εκδόσω ΥΔΕ. Πώς μπορεί να μετρηθεί η αντίσταση γείωσης;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.