Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. Vasili

    Vasili

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      714


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. thankafe

    thankafe

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      173


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Πρώτον δεν ισχύει για παλιές δηλώσεις -αλλά απ' την εφαρμογή του 4495 και μόνο για αυτές που καταγράφονται με εκθέσεις αυτοψίας μετά την 3-11-17 Κάτι που σημαίνει ότι όλοι οι αυθαιρετούχοι έπρεπε μετά την 3-11-17 ΟΜΑΔΙΚΑ να τρέχουν να υποβάλλουν δηλώσεις για να αποφύγουν τα πράγματι ΤΕΡΑΣΤΙΑ πρόστιμα αυτής της διάταξης Υπό αυτά τα δεδομένα η εφαρμογή της είναι προβληματική και μέχρι στιγμής πιστεύω ότι όλοι κάνουν τον χαζό Δεύτερο αφού πας για διαγραφή προστίμων πως θα την κρύψεις την έκθεση αυτοψίας?
    3 points
  2. Σχετικά με την παράταση για το ανέβασμα αρχείων και "κλείσιμο" των δηλώσεων του 4178. Επειδή αυτό είναι ένα ζητημα που: επηρεάζει αποκλειστικά τον τεχνικό κόσμο, δεν έχει καμία επίπτωση στην εισροή χρήματος στα ταμεία (τα πρόστιμα τους είτε έχουν ήδη πληρωθεί, είτε πληρώνονται ακόμη) επειδή του 4495 οι τροποποιήσεις (στατικές, ισόγειες αποθηκες κλπ) άργησαν ώστε να έχουμε και εμεις σαφή εικόνα να απαντήσουμε σε πελάτες για το αν θα κάνουν μεταφορά ή όχι είναι απαραίτητη η παράταση και μάλιστα μεγάλη. Θα είναι χρήσιμο να στέλνουμε αιτήματα προς ΤΕΕ / Υπεκα ώστε να δοθεί αυτή η παράταση, η οποία στο κάτω κάτω της γραφής επηρεάζει μόνο εμάς και κανέναν άλλον.
    3 points
  3. DSWORKS Συμφωνώ με εσένα στο κομμάτι που λες οτι είναι υποχρέωση μας να ολοκληρώσουμε την εργασία μας αυτή και το δικαίωμα σου να το λες. Αλλά πως λες οτι δεν επηρέασε ο 4495 και οι αλλαγές του τις μεταπτώσεις στον 4178 και γενικότερα την προσοχή μας σαν γραφεία στους 2 αυτούς νόμους. Αν δεν είχε βγεί ο 4495 περσι, καλώς, θα είχαμε έναν νόμο και θα επικεντρωνόμασταν σε αυτόν σε όλα του. Και δικαίως θα έδιναν προθεσμία για να κλείσουν τις υπαγωγές του 4178. Αλλά τώρα, συμβαίνει κάτι τέτοιο? Σε αυτή την γραμμή απαιτείται πλέον στον 4495, στα συμβόλαια να είναι περαιωμένες οι δηλώσεις, για να μην ξεχειλώσει πάλι... Αλλά για τα παλιά δεν γίνεται να μην δίνονται παρατάσεις και είμαι σίγουρος ότι θα δώσουν για πολύ καιρό ακόμα. Εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να κλείσει το σύστημα την υποβολή αρχείων και να μείνουν ημιτελείς οι δηλώσεις. Ξέρεις τι γίνει κάποια στιγμή? Θα μας πιέσουν με την απειλή προστίμου... Προσωπικά δεν χαλαρώνω με το ανέβασμα του 4178 αλλά μερικές φορές είναι αδύνατον να ασχοληθείς όταν τρέχουν τα ...τρέχοντα. Και στην περίπτωση που τα σπάσεις με τον ιδιοκτήτη και δεν σε πληρώνει? τι γίνεται τότε? γιατί να τα ανεβάσεις δωρεάν? Ευχαριστώ
    2 points
  4. Version 1.1.0

    7.706 downloads

    Απλό πρότυπο σε Excel 2007 ή νεώτερο με σκοπό την δημιουργία του διαγράμματος Gantt . Περισσότερα υποδείγματα καθώς και σχολιασμό - τεκμηρίωση , θα βρείτε εδώ . Προστέθηκε νέο πρότυπο (έκδοση 1.0.1) 2/12/2014 Προστέθηκε υπόδειγμα σε PowerPoint 2007 (18/2/2015)
    1 point
  5. Version 01-91

    1.699 downloads

    Ερωτήσεις - Απαντήσεις ΤΕΕ για τους νόμους των αυθαιρέτων. Ομάδες 1 - 77 σε ένα αρχείο pdf για να μπορεί να γίνει εύκολα αναζήτηση.
    1 point
  6. στο σχήμα καταλαβαίνεις πολλά. Να πω καταρχήν ότι στο μπάνιο δημιούργησε λαμπά στην πόρτα του. Η γνώμη μου είναι min 20cm ή μεγαλύτερο - πρέπει να σε παίρνει για να βολέψεις πίσω ντουλάπι, πετσέτες ή κάτι άλλο. Ακόμα στο μεγαλύτερο δωμάτιο που εμφανίζεται σκέψου μήπως στον τοίχο απέναντι από τον τοίχο δεξιά της πόρτας, βάλεις μια μεγάλη ντουλάπα πέρα ως πέρα, με ενα μικρό ή καθόλου άνοιγμα. Τα μεγάλα υπνοδωμάτια θέλουν μεγάλες ντουλάπες. Ανοιγμα έχεις στον διπλανό τοίχο, αυτό μπορεί να μεγαλώσει και από εκεί να βγαίνεις στον εξώστη. Για την στέγη αρχικά, η τετράριχτη θα σου δώσει περίεργο σχήμα στις όψεις στην περιοχή που βρίσκεται το σπάσιμο μεταξύ σκάλας και μπάνιου, οπότε μπορείς να σχεδιάσεις εκείνες τις όψεις να δεις τι σου δίνει και να αποφασίσεις. Εγώ δουλεύω 3d με όψεις, οπότε το στήνω στο μοντέλο μου και επιλέγω μια καλή λύση η οποία θα πρέπει να αρέσει κιολας. Η δίριχτη δείχνει να βγαίνει πιο καλά. Ενα σκέλος χαμηλά στην περιοχή που λες "κατοψη α' ορόφου" και το άλλο από την πλευρά που βρίσκεται ο εξώστης που βρίσκεται κοντά στο μπάνιο. Το θέμα με τις δοκούς, δεν απαντάται εύκολα. Την κλίση θα την δημιουργεί μπετόν, ξύλο ή κάτι άλλο?
    1 point
  7. έχουν κάνει τόσα παρατηρητήρια που χάνεις τον μπούσουλα Σύμφωνα με το άρθρο 6 και τις διευκρινίσεις του άρθρου 26 που δίνονται με την εγκ 1/16-11-17 αρμόδιο παρατηρητήριο σήμερα θεωρείται η ΥΔΟΜ Επιπλέον αν επιλέξεις το κουτάκι "εντοπισμός" χάνεις όλες τις εκπτώσεις 20% ή 10% ακόμη και του 10% της υποβολής της στατικής μελέτης ................................................................................................................................................................................ Άρθρο 6 Αρμοδιότητες Τμημάτων Ελέγχου Δόμησης - Τοπικών Παρατηρητηρίων Τα Τοπικά Παρατηρητήρια έχουν τις εξής αρμοδιότητες: 1. Για την αντιμετώπιση και πρόληψη της αυθαίρετης δόμησης είναι αρμόδια για: α) την ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων, σύμφωνα με τα άρθρα 90, 91 και 92[S1] , β) την ενημέρωση του μητρώου της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αυθαιρέτων με τα στοιχεία που ορίζονται στο άρθρο 90, γ) την επιβολή κυρώσεων, σύμφωνα με το άρθρο 94[S2] , [S1] Άρθρο 90 Ηλεκτρονική διαδικασία εντοπισμού, ελέγχου και καταγραφής αυθαιρέτων Άρθρο 91 Εντοπισμός αυθαιρέτων Άρθρο 92 Διαπίστωση και χαρακτηρισμός αυθαιρέτου [S2]Άρθρο 94 Κυρώσεις αυθαίρετων κατασκευών μετά την 28η.7.2011 ............................................................................................................................................................................... Εγκ 1/16-11-17 Με το άρθρο 26 παρ.1, διευκρινίζεται, ότι μέχρι τη συγκρότηση των Υπηρεσιών των Παρατηρητηρίων, τις αρμοδιότητες αυτών όπως ορίζονται στον νόμο, συνεχίζουν να τις ασκούν οι υπηρεσίες που τις είχαν πριν τη δημοσίευση του νόμου. Κατά συνέπεια τα τμήματα αυθαιρέτων των ΥΔΟΜ, εξακολουθούν να ασκούν τις αρμοδιότητες που είχαν μέχρι τη δημοσίευση του νόμου.
    1 point
  8. Να προσθέσω ότι τελικά και τα υπόλοιπα άρθρα του ν.4269/14 καταργήθηκαν με το άρθρο 238 του ν.4389/2016 (ΦΕΚ 94/Α/2016). "Άρθρο 238, 1. Τα άρθρα 14 έως και 33 του ν. 4269/2014 (Α΄ 142) καταργούνται. ...", οπότε δεν ισχύει στο σύνολό του ο 4269/14. Κοίτα να σου πω την σκέψη μου γιατί με προβλημάτισες --και αν υπάρχει διάθεση ας πουν και άλλοι την γνώμη τους. Λοιπόν στον καταργηθέντα ν.4269/14 στο άρθρο 30 στο οποίο αναφέρονται οι επιτρεπόμενες χρήσεις γης εντός των οικισμών στους οποίους δεν έχουν καθοριστεί χρήσεις δεν ανέφερε ρητώς τα κτίρια ειδικής εκπαίδευσης (συγκεκριμένα στην παρ.1.3 αναφέρεται «Εκπαίδευση προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια»). Στο ΠΔ 59/18 στο άρθρο 16 αναφέρει " επιτρέπονται μεταβατικά και έως τη θεσμοθέτηση του πολεοδομικού σχεδίου τους οι παρακάτω χρήσεις: ....(3.3) και Ειδική εκπαίδευση" όπου είναι και τα φροντιστήρια στην κατηγορία αυτή. Επίσης κατά τη γνώμη μου: (α) επειδή τα φροντιστήρια αποτελούν απαραίτητη χρήση με την έννοια της παροχής υπηρεσιών στους κατοίκους του οικισμού (β) γενικότερα βλέπω ότι εντός των οικισμών βάσει του άρθρου 16 του ΠΔ.59/18 (όπως και με το καταργηθέν 30 ν.4269/14) επιτρέπονται οι απαραίτητες --μη οχλούσες-- χρήσεις έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ο οικισμός ως τέτοιος, (γ) ότι στο ΠΔ59/18 δεν βλέπω να "προβλέπεται η αντιστοίχιση όλων των οικονομικών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) με τις αναφερόμενες χρήσεις γης του νόμου" όπως αναφέρονταν στον καταργηθέντα 4269/14 στο άρθρο 14 παρ.2, ότι θα εκδίδονταν σχετική απόφαση, θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αυτή είναι η γνώμη μου.
    1 point
  9. Προσωπικά τα έχω κλείσει όλα του 4178. Όσο για τους 6μηνες στον 4495 το 6μηνο σαφώς είναι αρκετό αν υπήρχε και μια σαφώς καθαρή νομοθεσία απλή αντίστοιχα. Τώρα όπως λες και συ αν τα διάβαζε κάνεις από το υπουργείο θα είχαν αλλάξει πολλά προς το καλύτερο. Πόσοι εδώ μέσα είναι 100%σιγουροι για όλες τις δηλώσεις του? Μιλάω για αυτούς που έχουν ασχοληθεί και διαβάζουν αρκετά. Γιατι όπως είπε ο τερρυ υπάρχουν και οι '' άστα να πανε'" που πέρα βρεχει. Στο τέλος της ημέρας αναρωτήσου αν τα αυθαίρετα σε κάνουν να αισθάνεσαι ικανοποίηση για το επάγγελμα σου ή απλά ακολουθείςτον χρησμό της Πυθίας του υπουργείου και κάθε υπουργού και κάθε help desk και δε ξέρω και γω
    1 point
  10. laxanos, κάνω «βόλτα» στα σχετικά threads («για να δω τι συζητάτε...») ΠΟΛΥ πριν γίνεις μέλος του forum. Για το εκτός forum, άστο καλύτερα. Και που το έκανες πενηνταράκια, πάλι δεν σε πιάνω. Τι σχέση έχουν η οριστική υπαγωγή & τα αρχεία του 4178 με τα στατικά & τις ενισχύσεις; Δηλαδή, δεν κλείνεις δήλωση του 4178 γιατί το ΔΕΔΟΤΑ ή η στατική επάρκεια βγάζει ενισχύσεις; Τι σχέση έχει το πρόστιμο με ένα συμφωνητικό αμοιβής; Νομίζω ότι έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα, και εν τέλει, αν νομίζεις ότι μία παράταση στα σχέδια του 4178, θα σου δώσεις τις λύσεις που ζητάς, πάω πάσο. Πέρα από 2-3 συγκεκριμένα πράγματα του 4495 που είναι εκκρεμμότητες/αιτήματα για νομοθετική ρύθμιση, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια εκκρεμμότητα από πλευράς πολιτείας με τον 4178. Αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος. Terry, κάποια στιγμή τα αρχεία των αυθαιρέτων, του e-άδειες και της ταυτότητας κτιρίων, θα ενωθούν.
    1 point
  11. thankafe, laxanos, Elounda Συνάδελφοι, όπως είπα και πιο πάνω, και εγώ θέλω τόσο την παράταση του 4178 όσο και να συνεχίσουν να κάνουν τα στραβά μάτια στο εξάμηνο του 4495, αλλά, διαβάζω αυτά που γράψατε παραπάνω και δεν βλέπω ΤΙΠΟΤΑ που να μπορώ να το «πακετάρω» σε αίτημα και να το πάω στους συλλόγους, στο ΤΕΕ, στον υπουργό να του πω, «θέλουμε παράταση για αυτό και αυτό το λόγο». Ειδικά εσύ laxanos, αν όντως μπήκες στο χορό τέλη του 2014, έχεις χάσει απίστευτα πράγματα με τον 4014 (ή τουλάχιστον τα έχεις δει αναδρομικά). Αν με καταλαβαίνεις, δεν μπορείς να ζητήσεις παράταση στα αρχεία του 4178 επειδή δεν μπαίναν συνδετήρες στα δοκάρια ή τα άλλα που γράφεις. Μήπως θες να πεις ότι έχεις παλιές υποθέσεις που δεν «συμφέρουν» να κάνουν μετάβαση γιατί η στατική επάρκεια θα τις κάνεις ασήκωτες και ότι έχει περάσει ο χρόνος με αυτή την εκκρεμμότητα; Αν αυτό το πράγμα πάει στο υπουργείο ο αντίλογος θα είναι ότι ο 4178 έχει ένα span 4 χρόνια (από το 2013 έως το 2017), τα δύο τελευταία χωρίς σοβαρές αλλαγές στην ερμηνεία, λόγω εγκυκλίων κλπ. Συν ένας χρόνος ακόμα, το 2018. Αν υπάρχει κάτι πιο χειροπιαστό και πιο βάσιμο σαν αίτημα, πέρα από γενική φιλοσόφιση της νομοθεσίας των αυθαιρέτων και των αντισεισμικών, πέρα από το γνωστικό επίπεδο του καθενός, και πέρα από τα προσωπικά βιώματα του καθενός, να την καταθέσει εδώ να δούμε τι μπορεί να γίνει. Αν έχουμε μία παλιά υπόθεση, με λάθος ΦΚ & λάθος υπολογισμούς προστίμου και τα ανακαλύπτουμε τώρα με τα σχέδια, η παράταση δεν είναι λύση, είναι στρουθοκαμηλισμός. Αν υπάρχει οικονομική οφειλή, είναι θέμα που ανάγεται στα συμφωνητικά που έχουμε κάνει, και λύνεται αρμοδίως και πάντως όχι με παράταση. Χωρίς παρεξήγηση, αν τα διάβαζε κανείς αυτά στο υπουργείο τώρα θα μας έλεγε: «προβλήμά σας, έχετε 1 μήνα ακόμα, δουλέψτε αντί να φιλοσοφείτε». Συγγνώμη για το σεντονάκι και το off-topic, απόλυτως τίποτα με κανέναν επί προσωπικού. Πολύ καλημέρα σε όλους!
    1 point
  12. Aν εχει πληρωθει το 30% τότε μπορεις να την πας σε κατάσταση οριστικής υπαγωγής. Κατόπιν κανονικά μπορουν να πληρωθούν οι υπόλοιπες δόσεις.
    1 point
  13. Συνάδελφοι μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει. Δήλωση στον 4178 η οποία και πλήρώνει δόσεις, την έχω σε κατάσταση υπαγωγής και έχω ανεβάσει όλα τα αρχεία τα οποία έπρεπε. Η μόνη εκκρεμότητα που υπάρχει είναι να πληρώσει όλες τις δόσεις κάτι το οποίο θα συμβεί σε 2-3 χρόνια. Εγώ πρέπει ως αρχές Νοέμβρη να πάω την δήλωση σε ολοκληρωμένη υπαγωγή ή όχι ? Αν την πάω θα μπορεί αυτός να συνεχίζει να πληρώνει τις δόσεις του?
    1 point
  14. Δες και της Λεμπέση, έχει και αρκετά παραδείγματα μέσα: http://www.domiki.gr/products/entypa/ekdoseis/nok
    1 point
  15. Όποιο βιβλίο και να αγοράσεις, μετά την επόμενη τροποποίηση του νόμου θα σου είναι άχρηστο (έχει ήδη τροποποιηθεί επτά φορές...) Ξεκίνα την μελέτη σου με αυτό ΝΟΚ_v9 + Τεύχος Τεχνικών Οδηγιών 14
    1 point
  16. @dsworks Γενικά δεν κάνεις λάθος συλλογιστική. Όμως, σου διαφεύγει ένας πολύ βασικός παράγοντας. Μιλάμε για μια έννοια όπως η "ρύθμιση" ή και νομιμοποίηση αυθαιρεσιών η οποία πέραν της όποιας αντισυνταγματικότητας μπορεί να θεωρηθεί ότι από μόνη της ως έννοια περιλαμβάνει, είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο ακόμη και σήμερα στην εξέλιξη της πολεοδομικής νομοθεσίας. Τουτέστιν, ο πρώτος mainstream σύγχρονος νόμος, 3843/10, περιελάμβανε μια απλή σύντομη διαδικασία, η οποία απαιτούσε απλή "ζωγραφική" και απευθύνονταν στο μέσο μηχανικό. Κατόπιν περάσαμε σε ένα νόμο, ο οποίος εν τέλει αυτοακυρώθηκε, στον οποίο ο μέσος παλιός μηχανικός πελάγωσε με διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, σκαναρίσματα pdf κλπ κλπ. Το ίδιο και επί 4178. Μιλάμε για νομοθεσία δυσνόητη, με πολλά κενά και παρανοήσεις. Η μετάβαση από 3843 σε 4178 δημιούργησε τεράστια σύγχυση καθώς άλλαζε τα έως τότε δεδομένα. Αυτό θα το διαπιστώσει κανείς αν δει τις αμοιβές στην αρχή του 4178 καθώς και το ποσοστό των, χωρίς δόλο, λάθος δηλώσεων στις αρχές του 4178....Αυτες λοιπόν είναι "προβληματικές" δηλώσεις οι οποίες προσωπικά θεωρώ ότι ή δε θα κλείσουν ποτέ ή θα πρέπει να μεταφερθούν σε μεταγενέστερη νομοθεσία με όλες τις συνεπαγόμενες ιστορίες. Οι δε πελάτες συνήθως είναι απρόθυμοι για περαιτέρω έξοδα και όπως είναι στημένος ο νόμος ο μηχανικός είναι απόλυτα εκτεθειμένος καθώς ο πελάτης στο τέλος ζητά και τα ρέστα.... Συναδερφοι μην αμελουμε το εξής: Έως κάποια δεκαετία, έμπαιναν ελάχιστοι ή καθόλου συνδετήρες σε δοκάρια, ενώ "δένονταν" τοιχοποιίες σε υποστυλώματα με τον οπλισμό αυτών!!!! Δεν υπήρχε η έννοια κοντό υποστύλωμα, δεν υπήρχε το τέχνασμα του ικανοτικού κλπ κλπ.... Κατόπιν, οι αστοχίες, η περαιτέρω έρευνα, η εξέλιξη της επιστήμης κλπ άλλαξαν τον τρόπο σκέψης. Και μιλάμε για πράγματα σοβαρά, ικανά να θέσουν σε κίνδυνο ανθρώπινη ζωή και όχι αν μου φύγε η αποτύπωση 5πόντους ή δε χρέωσα με ΥΔ την αποθήκη κάτω από τη σκάλα. Καταλήγοντας, θεωρώ, ότι πέραν της απαιτούμενης παράτασης στην υποβολή αρχείων και το κλείσιμο δηλώσεων, κάποιες περιπτώσεις πρακτικά θα ολοκληρωθούν αν και όποτε ανοίξει η περιβόητη ταυτότητα. Προσωπικά, δεν έχω ιδιαίτερες, σχεδόν μηδενικές, εκκρεμότητες αλλά δεν είμαι και σε θέση να κρίνω παλαιότερους συναδέρφους που πρόλαβαν όλη την εξελιξη 3843-4014-4178 κλπ και κουβαλούν εκκρεμής παλαιές δηλώσεις. Διότι αρχικά σκέφτομαι το πώς σκέφτομαι σήμερα και το πώς όταν ξεκίνησα (τέλη 14) σε θέματα αυθαιρέτων μετά απο ατέλειωτο διάβασμα συζητήσεις κλπ. και επίσης έχω δεί πώς χειρίζεται pc Δ.Υ αντίστοιχης ηλικίας με συνάδερφο με τον οποίο συνεργάζομαι.....
    1 point
  17. Δεν ήταν υφάκι για να σε ντροπιάσω αλλά παραδείγματα των ερωτήσεων που θα έπρεπε να κάνεις για να βοηθηθείς. Και η μίμηση των προηγουμένων δεν ήταν ειρωνικό σχόλιο. Οι οδηγίες που ψάχνεις μάλλον προκύπτουν βλέποντας και μιμούμενος τους προηγούμενους. Δηλαδή να δεις σε ποιά τμήματα και με ποιούς καθηγητές γίνονται συνήθως τα διδακτορικά των μηχανολόγων και να κινηθείς ανάλογα. Κάποιοι καθηγητές έχουν βιομηχανία έρευνας και μοιράζουν διδακτορικά, δημοσιεύσεις, ακόμα και θέσεις εργασίας. Κάποιοι άλλοι μπορεί να έχουν πιο πολλές γνώσεις αλλά βαράνε μύγες και κολλάνε ανακοινώσεις στην πόρτα τους "ζητείται διδακτορικός για το τάδε θέμα", με άλλους στην τριετία έχεις ξεμπερδέψει και με άλλους ακόμα δεν έχεις καν αρχίσει γιατί είναι ψυχαναγκαστικοί και αναποφάσιστοι, άλλοι πληρώνουν καλά, άλλοι ζητάνε να βάλεις κι από την τσέπη σου.. Πρέπει να δεις ποιός είναι ο τύπος σου και να επιλέξεις. Αλλά θέλει λίγο περισσότερο ψάξιμο από το να στείλεις ένα μέιλ. Μπορεί στο εξωτερικό έτσι να γίνεται αλλά εδώ όχι ακόμα.
    1 point
  18. Χθες πήγα για συνέντευξη σε μια κατασκευαστική που δραστηριοποιείται σε όλη την Ελλάδα αλλά σχετικά μικρομεσαίου μεγέθους. Μου πρόσφεραν δουλειά επίβλεψης σε εργοτάξια, μισθωτή εργασία με περίπου 700 ευρώ. Ανέφεραν ξεκάθαρα πως δεν υφίσταται 5ήμερο και 8ωρο, πως θα χρειαστώ όχημα (ούτε λόγος για βενζίνη) να μετακινούμαι σε όλη την Αττική όπου έχουν εργοτάξια. Νομίζω είναι ξεφτίλα. Όταν τους ζήτησα 1000 ευρώ, ο υπεύθυνος κούναγε τα χέρια του σε στυλ ''αηντεεεεεε''. Δεν πάμε πουθενά έτσι. Η απόλυτη ξεφτίλα για μηχανικούς - να πληρώνεσαι πιο λίγα και απο βοηθό εργάτη.
    1 point
  19. Πέραν των κάποιων εκκαθαρίσεων που εκκρεμούν π.χ.παράλληλα απασχολούμενους, τα μπλοκάκια του άρθρου 39, που αφορά την εκκαθάριση των εισφορών του 2017, η οποία θα γίνει εντός του τρέχοντος μηνός, θα τρέξει και μία προς το τέλος του έτους για όλους Απαντώντας τώρα, σε αυτό που ρωτάς, αυτό που γράφεις εννοεί. Θα γίνει δηλαδή, άλλη μία εκκαθάριση που αφορά όλους και αφορά στον επανϋπολογισμό των εισφορών του 2018 με βάση του εισόδημα του 2017, η οποία θα γίνει το αργότερο έως τέλος του έτους. Οπότε αν υποθέσουμε ότι η εκκαθάριση θα γίνει εντός του Νοεμβρίου, τότε: α) οι τρέχουσες εισφορές για τους μήνες που δεν θα έχουν ακόμη εκδοθεί (δηλ. Οκτ-Νοε-Δεκ ή Νοέ-Δεκ αν η εκκαθάριση γίνει πριν ή μετά την έκδοση του τότε ειδοποιητηρίου) θα υπολογισθούν ορθά με τα εισοδήματα του 2017 και β) αν π.χ. προκύψει χρεωστικό υπόλοιπο (δηλ. προς καταβολή) (για τους μήνες Ιανουάριο έως Σεπτέμβριο), σύμφωνα με την Εγκ.21/2017 θα καταβληθούν σε δόσεις "ο αριθμός των οποίων καθορίζεται από τους μήνες που υπολείπονται μέχρι το τέλος του έτους". Οπότε καταλαβαίνεις ότι όσο αργεί η εκκαθάριση, θα λιγοστεύουν και οι δόσεις (και δεν θα είναι 5 όπως έγιναν "χαριστικά" στην εκκαθάριση του 2016)
    1 point
  20. Χρειάζεται ο ΙΒΑΝ σας στην τράπεζα που έχετε δηλώσει ως συνεργαζόμενη https://exoikonomisi.ypen.gr/-/allage-synergazomenes-trapezas
    1 point
  21. Συνάδελφοι εγώ δεν θα δυσανασχετήσω με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών ..... και γιατί το λέω 1. Σκέφτομαι ότι θα απαλλαγώ επιτέλους από κάθε ''δύστροπο΄΄ υπάλληλο ΥΔΟΜ που ζητάει ..ΟΤΙ.. θέλει..... 2. Και ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. θα υπάρχει ισότιμος ανταγωνισμός μεταξύ μας γιατί το σύστημα πιστεύω ότι καταργεί τα .. ....ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ... Ίδωμεν....
    1 point
  22. το ίδιο κι εγώ .... τα στοιχεία που ζητάει να καταχωρίσεις είναι πολλαπλάσια της τωρινής ΕΕΔΜΚ ... ζήτω η ψηφιακή γραφειοκρατία !!!! Για να πω την αλήθεια όμως, δεν περίμενα κάτι καλύτερο !!!
    1 point
  23. Από την φύση του το σκυρόδεμα είναι ανομοιογενές υλικό. Η ανομοιογένεια αυτή οφείλεται σε μικροδιαφορές στην ποιότητα των υλικών (κυρίως αδρανών) και την αναλογία τους στο μείγμα και σε διαφορές στην συμπύκνωση ή συντήρηση του σκυροδέματος από από θέση σε θέση της κατασκευής. Λόγω της ανομοιομορφίας αυτής η θλιπτική αντοχή του σκυροδέματος θεωρείται σαν τυχαία μεταβλητή που χαρακτηρίζεται από πιθανοτική κατανομή (μ.ο fcm απόκλιση s ) Επειδή καθοριστικά για την ασφάλεια της κατασκευής είναι τα αδύνατα σημεία της ο σχεδιασμός των δοκιμων στοιχείων καθορίζεται απο την χαρακτηριστική και όχι απο την μέση αντοχή αλλιώς θα κατασκευάζαμε πολύ αντιοικονομικές κατασκευές. Η μονοαξονική θλιπτική αντοχή του σκυροδέματος είμαι το κύριο χαρακτηριστικο μέγεθος του υλικού και όλες οι ιδιότητες του σχετίζονται με αυτό. Συγκεκριμένα όλες οι ιδιότητες βελτιώνονται με αύξηση της θλιπτικής αντοχής. Τα αποτελέσματα της δοκιμασίας αντοχής σε θλίψη επηρεάζονται βασικά από τις εξής παραμέτρους δοκιμής. 1)Σχήμα του δοκιμίου (λόγος ύψους προς διάσταση βάσης) 2) Μέγεθος του δοκιμίου 3)Υγρασία 4)Θερμοκρασία 5)Ταχύτητα φόρτισης 6)Ηλικία του δοκιμίου. Περαιτέρω η μορφή του δοκιμίου επηρεάζει και όχι μόνο την τιμή της αντοχής αλλά και την μορφή της θράυσης. Οι δυνάμεις τριβής στα άκρα προκαλούν τοπική καμπύλωση των τροχιών των θλιπτικών τάσεων οποία σε κυβικά δοκίμια φτάνει μέχρι το μέσο του ύψους. Γι αυτό οι κύβοι θράυονται σε μορφή διπλού κώνου, γεγονός που παλαιότερα είχε παρερμηνευθεί πως το σκυρόδεμα σπάει λόγω συνδυασμού ορθής τάσης και διατμητικής πάνω στα επίπεδα 45+φ/2. Αντίθετα σε κυλινδρικά ή σε πρισματικά δοκίμια με λόγο h/b =2/1 οι τροχιές των τάσεων στο μέσο του ύψους είναι ευθύγραμμες επομένως οι επιφάνειες θράυσης είναι παράλληλες της θλιπτικής τάσης. Έτσι τα κυβικά δοκίμια δίνουν μεγαλύτερη αντοχή ενώ τα κυλινδρικά ή πρισματικά με λόγο 2/1 δίνουν περίπου την πραγματική αντοχή του σκυροδέματος. (βλ Μαθήματα Οπλ.Σκυροδέματος 1 Μ.Ν. Φαρδής, Πάτρα 2001)
    1 point
  24. Μίλησα κάπου για γενικό γεωλογικό πρόβλημα στην περιοχή ή μετακίνηση ολόκληρου χωριού; ο συγκεκριμένος απλά έχει κάνει προχειροκατασκευές, όπως και το σπίτι του (γι'αυτό και μίλησα για υποτυπώδη θεμελίωση) οπότε και μετακινήθηκε. Αν εσύ χτίσεις σε πλαγιά βουνού, 4 τοίχους και τους στηρίξεις στις 4 γωνίες με τσιμεντόλιθους, δεν θα μετακινηθεί η κατασκευή σου; Σε υψομετρική διαφορά 10μ. με κλίση 5%, αν δεν φτιάξεις έστω μια οικονομική αντιστήριξη, δεν θα υπάρξει κατολίσθηση; Επειδή όμως το θέμα έχει αρχίσει να ξεφεύγει και θα καταντήσει σαν τα περισσότερα που ο καθένας λέει περιττά πράγματα που δεν σχετίζονται με τον λόγο που ανοίχτηκε το θέμα (Νόμος που να ορίζει τις περιπτώσεις υποχρεωτικής κατασκευής τοιχίου) με αποτέλεσμα να θάβονται, σαν t.s. ζητώ να κλειδώσει.
    -1 points
  25. Το μεταπτυχιακό της Διαχείρισης Τεχνικών Έργων το ανέφερα σαν συναφές του βασικού μου πτυχίου στον πιο πάνω συνάδελφο. Πάντα γνώριζα για τον θεσμό του διδακτορικού. Κανένα δεν θέλω να μιμηθώ. Και άλλαξε υφάκι φιλαράκο.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.