Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.713


  2. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


  3. rootbreaker

    rootbreaker

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      813


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.118


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Kάτσε ρε κοπελιά. Τόση ώρα λες οτι, ενώ έχεις βρει απο τις ωραιότατες Α/Φ του κτηματολογίου στην υπηρεσία προβολής ορθοφωτογραφιών Α/Φ στο υπόβαθρο 2007-2009 η οποία σου κάνει, ότι σκέφτεσαι να πάρεις Α/Φ με 2,50 κατοσταρικα συν ΦΠΑ..????? Βεβαίως και την χρησιμοποιείς της Α/Φ από το κτηματολόγιο! Ολοι το κανουμε αυτό! Εδω με 250ευρώ στην "πιάτσα" αλλοι κανουν ρυθμίσεις ολόκληρες.....
    2 points
  2. Τι στο διατσο τοσο περίεργα το εξηγώ? Πρώτον το οτι οι διευκρινήσεις της πολιτείας δόθηκαν απο 3 μήνες εως 3-χρόνια απο την επισημη έναρξη εφαρμογής του νόμου λέει κάτι? Εως τότε γίναν η δε γίναν δηλώσεις? Με λάθη οι περισσότερες λόγω ασαφειων του νόμου? Οι α/φ του 11 υπάρχουν ή είναι απάτη του κράτους σε βαρους του πολίτη. Το συστημα ζητά παλαιότητα για πληρότητα σε ολες τις περιπτώσεις, ακομη και αυτες του 10 η του 11, χωρίς να υπάρχουν οι α/φ που αναφερει ο νομος προς απόδειξη,?Το λεω τρίτη φορά οτι προσωπικά δε με νοιαζει η παράταση στα αρχεία. Προσπαθώ να πω απο χθες οτι ετσι οπως δουλεψε η ιστορια αυθαίρετα απο 4014 και μετά ειναι λογικό να υπάρχουν δηλώσεις που δε γινεται να κλείσουν αν δε φιλοτιμηθεί ο ιδιώτης ειτε να πληρώσει παραπάνω ειτε να τη μεταφερει σε μεταγενέστερη νομοθεσία. Στη μεση ο μηχανικός ο οποίος εκανε τη δήλωση τότε, κατοπιν ηρθε μια διευκρίνηση, μια εγκυκλιος ή εστω μια ερωταπαντηση οτι πρεπει να γίνει αλλιώς και βρέθηκε στον αέρα! Οταν στήνεις τέτοια συστήματα ηλεκτρονικά και τραβας τη μούρη σου απ έξω ωστε να σφαχτουνε οι πολίτες μεταξύ τους εν τέλει, οφείλεις να προσφέρεις νομοθεσία και σε κειμενο και συστημικα απλή και σαφή. Η νομοθεσία αυθαιρετων ειναι τριμπουρδελο απ οπου και να την πιάσεις και σε αυτο η ευθύνη είναι του κράτους. Διοτι ειναι το ίδιο κρατος που ανέχτηκε τα αυθαιρετα 60 χρόνια και έφτιαξε την χειρότερη πολεοδομική νομοθεσία πανευρωπαϊκά προκειμενου να εξυπηρετήσει πελατειακα συμφέροντα. Τωρα τραβά τη μούρη τ απέξω ώστε να σκοτωθεί ο μηχανικός με πρώην νυν και μελλοντικούς πελατες. Κατα τα άλλα προσφέρει τσιτατα και τιτλους για εφημερίδες οτι διαθέτει ηλεκτρονικα συστηματα ελέγχου και παρατήρησης της αυθαιρετης δόμησης που οσες φορες ρωτησα σε Υδομ (αμεσως εκπρόσωπος του κράτους) για αυθαίρετο ακουσα το οτι ειναι αναρμόδιοι καθως τα αυθαίρετα είναι δουλειά των ιδιωτών μηχανικών....
    2 points
  3. Είμαι 98% σίγουρος ότι καμιά δήλωση δε θα ελεγχτεί πότε και κανένα αρχείο δεν θα "τσεκαριστεί" από κανέναν, παρά μόνο στην περιπτώσεις που στο ακίνητο εκδοθεί κάποια ΟΑ. Αλλά ακόμα και στην περίπτωση αυτή, απλά αν είναι κάτι ελλιπές, θα ξαναγίνει. Γενικά βλέπω ότι η ποιότητα των αρχείων είναι απαράδεχτη...... Ελλειπή στοιχειά, λάθος υπολογισμοί εμβαδού, κανένα ταίριασμα με τις μελέτες της ΟΑ κτλ κτλ. Είναι βασικότερο όλων, να διαγραμμίζονται όμορφα οι υπερβάσεις πάνω στο παλιό ΔΚ. Ή ακόμα καλύτερα να γίνεται νέο ΔΚ με τα περιγράμματα της ΟΑ και τα νέα περιγράμματα με διαγραμμίσεις των υπερβάσεων. Πολλοί λίγοι το κάνουν. (οκ, μη με ρωτήσετε, αν πληρωθεί αυτή η δουλειά)
    2 points
  4. Aν θέλεις βάλε 1 Λ.Π κατηγορίας δυσμενέστερης της 2 (πχ 4 αν το κτίριο έχει άδεια) και συμπεριέλαβε και τις δυο κατασκευές.
    1 point
  5. Δεν διαφωνώ φίλε μου. Το βασικό είναι να βρω τον καθηγητή όμως και μετά από συζήτηση να το διαμορφώσουμε. Δεν μπορώ να το γράψω μόνος μου.
    1 point
  6. ... άρθρο 5 παργ. 1 & 3 της ΥΑ 189533/2011 (ΦΕΚ 2654) ... τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο να γίνεται συντήρηση, επισκευή ή ρύθμιση και ο συντηρητής υποχρεούται να συμπληρώνει με επιμέλεια, ακρίβεια και πληρότητα και να υπογράφει το φύλλο συντήρησης.
    1 point
  7. έχω κάνει, τελευταίο διάγραμμα δόμησης πάντως έδωσα με αξονομετρικό. 3D αν παρουσιαστεί η ανάγκη ξανακάνω
    1 point
  8. τοπικό παρατηρητήριο = ΥΔΟΜ που θα συντάξει την έκθεση αυτοψίας και θα σου βγάλει ένα πρόστιμο των 1000+200€ Δηλώνεις ότι θα την επαναφέρεις στα 2.0μ εντός 30 ημερών και πληρώνεις 200+200=400€ (για να μην σου πω ότι θεωρώ ότι -άσχετα με το μη άρτιο- την άδεια νομιμοποίησης της υποχρεωτικής στέγης την δικαιούσαι!) y.g Άρθρο 107 5. α) Στις περιπτώσεις αυθαίρετων κατασκευών, για τις οποίες έχει περαιωθεί η διαδικασία, σύμφωνα με τις διατάξεις των νόμων 3775/2009 (Α΄ 122) και 3843/2010 (Α΄ 62), καθώς και των κατασκευών που έχουν ενταχθεί στις ρυθμίσεις των νόμων 4014/2011, 4178/2013 και του παρόντος νόμου και για τις οποίες έχει περαιωθεί η σχετική διαδικασία ή έχει εξοφληθεί ποσοστό τριάντα τοις εκατό (30%) του συνολικού ποσού ενιαίου ειδικού προστίμου, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση από κάθε άλλη διάταξη, η εκτέλεση εργασιών αποπεράτωσης
    1 point
  9. με το e-adeies θα μπορώ να εκδώσω με μια υποβολή στο ηλεκτρονικό σύστημα "αναθεώρηση Ο.Α+αλλαγή επιβλέποντα+νομιμοποίηση+...." (χάριν οικονομίας των διοικητικών πράξεων) ή θα απαιτούνται 3 ηλεκτρονικές υποβολές (οπότε αντί οικονομίας θα έχουμε σπατάλη διοικητικών πράξεων με επιβάρυνση ΥΔΟΜ και ημών των μηχανικών?) ................................................................................................................................................. άσχετο με το παραπάνω αλλά σημαντικό σ.σ βάσει της Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983 άρθρο 7 οι εργασίες αποπεράτωσης αυθαιρέτων υπάγεται στην κατηγορία 1 και βάσει του Άρθρο 8 Διαδικασία ΑΔΕΙΑΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΗΣ Κατά την ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης άδειας κατεδάφισης, τηρείται η διαδικασία του άρθρου 2 του παρόντος, υπάγεται στην κατηγορία 1 οικοδομικών αδειών και υποβάλλονται τα δικαιολογητικά της παρ.2 του άρθρου 40 του ν. 4495/2017
    1 point
  10. Άρθρο 84 Απαγόρευση σύνδεσης αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας Καταργείται κάθε διάταξη που επιτρέπει την κατ’ εξαίρεση σύνδεση αυθαίρετων κτισμάτων με δίκτυα κοινής ωφέλειας και παύουν να ισχύουν βεβαιώσεις ή αποφάσεις που έχουν εκδοθεί και δεν έχουν υλοποιηθεί. (...) Άρθρο 105 Αναστολή επιβολής κυρώσεων και είσπραξης προστίμων 1. Για τις κατασκευές ή τις χρήσεις για τις οποίες υποβάλλεται δήλωση υπαγωγής στις ρυθμίσεις του παρόντος δεν επιβάλλονται πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης ούτε άλλες κυρώσεις, εφόσον εξοφληθούν όλες οι δόσεις καταβολής του ενιαίου ειδικού προστίμου και για όσο χρονικό διάστημα ορίζεται στον παρόντα. Τα ανωτέρω ισχύουν για τις ίδιες κατασκευές ή χρήσεις και για εκκρεμείς σε οποιοδήποτε στάδιο και διαδικασία σχετικές υποθέσεις. 2. Για αυθαίρετες κατασκευές ή χρήσεις για τις οποίες υποβάλλονται τα δικαιολογητικά[S1] που προβλέπονται από τις διατάξεις του παρόντος αναστέλλεται η επιβολή προστίμων και κάθε διαδικασία επιβολής κυρώσεων, καθώς και η είσπραξη προστίμων που έχουν ήδη βεβαιωθεί από τις Δ.Ο.Υ και το ΕΦΚΑ, μέχρι την παρέλευση της προθεσμίας εξόφλησης των προστίμων. Επιτρέπεται η σύνδεση των κτιρίων των παραγράφων 1 και 2 με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και η λήψη βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης, μετά την καταβολή τουλάχιστον της πρώτης δόσης του ενιαίου ειδικού προστίμου, εφόσον πληρούνται οι σχετικές προϋποθέσεις. Για τη σύνδεση κτιρίων ή αυτοτελών ιδιοκτησιών αυτών με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας (σ.σ ΔΕΗ) και για τη λήψη βεβαίωσης χώρου κύριας χρήσης υποβάλλεται στον αρμόδιο οργανισμό και στην οικεία υπηρεσία δόμησης (σ.σ ΥΔΟΜ) βεβαίωση από το πληροφοριακό σύστημα ότι έχει καταβληθεί τουλάχιστον η πρώτη δόση του ενιαίου ειδικού προστίμου, η οποία περιλαμβάνει τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης της ιδιοκτησίας και του κυρίου αυτής. [S1] άρθρο 107 1. Ανείσπρακτα βεβαιωθέντα ποσά προστίμων, ανέγερσης και διατήρησης διαγράφονται μετά την ολοσχερή εξόφληση του ενιαίου ειδικού προστίμου. Για τη διαγραφή των προστίμων ή την ενημέρωση της αρμόδιας φορολογικής αρχής και για την αναστολή είσπραξής τους υποβάλλεται στην αρμόδια υπηρεσία δόμησης αίτηση του ενδιαφερομένου, η οποία συνοδεύεται από: α) τη βεβαίωση υπαγωγής στις διατάξεις του παρόντος και εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου, β) υπεύθυνη δήλωση ότι τα πρόστιμα των οποίων ζητείται η διαγραφή αφορούν το ακίνητο, το οποίο έχει υπαχθεί στις διατάξεις του παρόντος. Η Υπηρεσία Δόμησης εκδίδει πράξη με την οποία ακυρώνει τον οικείο χρηματικό κατάλογο ή την πράξη επιβολής προστίμου και την αποστέλλει με το αντίστοιχο ατομικό Φύλλο Έκπτωσης στην αρμόδια φορολογική αρχή εντός δεκαπέντε (15) ημερών, αν τα πρόστιμα έχουν βεβαιωθεί και φορολογικά, προκειμένου η φορολογική αρχή να διαγράψει κάθε σχετική πράξη (ταμειακή βεβαίωση), που έχει ως νόμιμο έρεισμα το χρηματικό κατάλογο ή την πράξη επιβολής προστίμου. Αντίστοιχα, μετά την υπαγωγή στις διατάξεις του παρόντος, η Υπηρεσία Δόμησης εκδίδει πράξη αναστολής είσπραξης των ήδη βεβαιωθέντων στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ. προστίμων και την αποστέλλει στην αρμόδια φορολογική αρχή. Στην εν λόγω πράξη ορίζεται υποχρεωτικά η καταληκτική ημερομηνία αναστολής, σύμφωνα με την αντίστοιχη καταληκτική ημερομηνία εξόφλησης του ενιαίου ειδικού προστίμου στην πράξη υπαγωγής.
    1 point
  11. Αυτά που γράφει ο Παύλος είναι σωστά (πως θα μπορούσε να μην είναι?) ............................6. 1. α) Στα γήπεδα επιτρέπεται η ανέγερση περισσοτέρων της μιας οικοδομών μετά από γνώμη της Επιτροπής Ενασκήσεως Αρχιτεκτονικού Ελέγχου. .................................... Δηλαδή εδώ μας λες πως (αν έχεις πχ 4000μ2 γήπεδο) θα κάνεις δύο κτίσματα (δύο σπιρτοκούτια όρθια) που ο κάθε όροφος θα έχει 50μ2 (4χ50μ2=200μ2 ??!!) . Εξωτερικές σκάλες?? ........... Τα τελευταία χρόνια, που γίνεται αυτό το "σπάσιμο", δημιουργήθηκαν τα μεγάλα "τέρατα και σημεία". Τεράστιες υπερβάσεις δόμησης (δες Χαλκιδική και όχι μόνο). Και οι τρεις νόμοι (κάθε κόμμα και έναν νόμο!!) "αποκατάστασης" πέρασαν χωρίς να προβλέπουν και πρόστιμα στους μηχανικούς. Όλα στους ιδιοκτήτης.
    1 point
  12. θα μιλησεις με τον συμβ/φο τι σημαινουν ολα αυτα που αναγραφονται στο συμβολαιο. Και τι εννοεις οτι "χωριζεται" με το συμβολαιο, αλλά θα γινει συσταση καθετης "μετα" Πότε εγινε το συμβολαιο?
    1 point
  13. στο σχήμα καταλαβαίνεις πολλά. Να πω καταρχήν ότι στο μπάνιο δημιούργησε λαμπά στην πόρτα του. Η γνώμη μου είναι min 20cm ή μεγαλύτερο - πρέπει να σε παίρνει για να βολέψεις πίσω ντουλάπι, πετσέτες ή κάτι άλλο. Ακόμα στο μεγαλύτερο δωμάτιο που εμφανίζεται σκέψου μήπως στον τοίχο απέναντι από τον τοίχο δεξιά της πόρτας, βάλεις μια μεγάλη ντουλάπα πέρα ως πέρα, με ενα μικρό ή καθόλου άνοιγμα. Τα μεγάλα υπνοδωμάτια θέλουν μεγάλες ντουλάπες. Ανοιγμα έχεις στον διπλανό τοίχο, αυτό μπορεί να μεγαλώσει και από εκεί να βγαίνεις στον εξώστη. Για την στέγη αρχικά, η τετράριχτη θα σου δώσει περίεργο σχήμα στις όψεις στην περιοχή που βρίσκεται το σπάσιμο μεταξύ σκάλας και μπάνιου, οπότε μπορείς να σχεδιάσεις εκείνες τις όψεις να δεις τι σου δίνει και να αποφασίσεις. Εγώ δουλεύω 3d με όψεις, οπότε το στήνω στο μοντέλο μου και επιλέγω μια καλή λύση η οποία θα πρέπει να αρέσει κιολας. Η δίριχτη δείχνει να βγαίνει πιο καλά. Ενα σκέλος χαμηλά στην περιοχή που λες "κατοψη α' ορόφου" και το άλλο από την πλευρά που βρίσκεται ο εξώστης που βρίσκεται κοντά στο μπάνιο. Το θέμα με τις δοκούς, δεν απαντάται εύκολα. Την κλίση θα την δημιουργεί μπετόν, ξύλο ή κάτι άλλο?
    1 point
  14. Να προσθέσω ότι τελικά και τα υπόλοιπα άρθρα του ν.4269/14 καταργήθηκαν με το άρθρο 238 του ν.4389/2016 (ΦΕΚ 94/Α/2016). "Άρθρο 238, 1. Τα άρθρα 14 έως και 33 του ν. 4269/2014 (Α΄ 142) καταργούνται. ...", οπότε δεν ισχύει στο σύνολό του ο 4269/14. Κοίτα να σου πω την σκέψη μου γιατί με προβλημάτισες --και αν υπάρχει διάθεση ας πουν και άλλοι την γνώμη τους. Λοιπόν στον καταργηθέντα ν.4269/14 στο άρθρο 30 στο οποίο αναφέρονται οι επιτρεπόμενες χρήσεις γης εντός των οικισμών στους οποίους δεν έχουν καθοριστεί χρήσεις δεν ανέφερε ρητώς τα κτίρια ειδικής εκπαίδευσης (συγκεκριμένα στην παρ.1.3 αναφέρεται «Εκπαίδευση προσχολική, πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια»). Στο ΠΔ 59/18 στο άρθρο 16 αναφέρει " επιτρέπονται μεταβατικά και έως τη θεσμοθέτηση του πολεοδομικού σχεδίου τους οι παρακάτω χρήσεις: ....(3.3) και Ειδική εκπαίδευση" όπου είναι και τα φροντιστήρια στην κατηγορία αυτή. Επίσης κατά τη γνώμη μου: (α) επειδή τα φροντιστήρια αποτελούν απαραίτητη χρήση με την έννοια της παροχής υπηρεσιών στους κατοίκους του οικισμού (β) γενικότερα βλέπω ότι εντός των οικισμών βάσει του άρθρου 16 του ΠΔ.59/18 (όπως και με το καταργηθέν 30 ν.4269/14) επιτρέπονται οι απαραίτητες --μη οχλούσες-- χρήσεις έτσι ώστε να μπορεί να λειτουργήσει ο οικισμός ως τέτοιος, (γ) ότι στο ΠΔ59/18 δεν βλέπω να "προβλέπεται η αντιστοίχιση όλων των οικονομικών δραστηριοτήτων (ΚΑΔ) με τις αναφερόμενες χρήσεις γης του νόμου" όπως αναφέρονταν στον καταργηθέντα 4269/14 στο άρθρο 14 παρ.2, ότι θα εκδίδονταν σχετική απόφαση, θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Αυτή είναι η γνώμη μου.
    1 point
  15. Προσωπικά τα έχω κλείσει όλα του 4178. Όσο για τους 6μηνες στον 4495 το 6μηνο σαφώς είναι αρκετό αν υπήρχε και μια σαφώς καθαρή νομοθεσία απλή αντίστοιχα. Τώρα όπως λες και συ αν τα διάβαζε κάνεις από το υπουργείο θα είχαν αλλάξει πολλά προς το καλύτερο. Πόσοι εδώ μέσα είναι 100%σιγουροι για όλες τις δηλώσεις του? Μιλάω για αυτούς που έχουν ασχοληθεί και διαβάζουν αρκετά. Γιατι όπως είπε ο τερρυ υπάρχουν και οι '' άστα να πανε'" που πέρα βρεχει. Στο τέλος της ημέρας αναρωτήσου αν τα αυθαίρετα σε κάνουν να αισθάνεσαι ικανοποίηση για το επάγγελμα σου ή απλά ακολουθείςτον χρησμό της Πυθίας του υπουργείου και κάθε υπουργού και κάθε help desk και δε ξέρω και γω
    1 point
  16. Σχετικά με την παράταση για το ανέβασμα αρχείων και "κλείσιμο" των δηλώσεων του 4178. Επειδή αυτό είναι ένα ζητημα που: επηρεάζει αποκλειστικά τον τεχνικό κόσμο, δεν έχει καμία επίπτωση στην εισροή χρήματος στα ταμεία (τα πρόστιμα τους είτε έχουν ήδη πληρωθεί, είτε πληρώνονται ακόμη) επειδή του 4495 οι τροποποιήσεις (στατικές, ισόγειες αποθηκες κλπ) άργησαν ώστε να έχουμε και εμεις σαφή εικόνα να απαντήσουμε σε πελάτες για το αν θα κάνουν μεταφορά ή όχι είναι απαραίτητη η παράταση και μάλιστα μεγάλη. Θα είναι χρήσιμο να στέλνουμε αιτήματα προς ΤΕΕ / Υπεκα ώστε να δοθεί αυτή η παράταση, η οποία στο κάτω κάτω της γραφής επηρεάζει μόνο εμάς και κανέναν άλλον.
    1 point
  17. τοσο βρεθηκε το 1994 δεν εγινε κατατμηση...εγινε καταπατηση μπορει να ηταν και σε περιοχη οπου υπηρχαν εξαιρεσεις δξ. Αυτο εχεις, αυτο χτιζεις.. Τι θα σου πουνε? Κανε αγωγη για την καταπατημενη λωριδα μετα απο 24 χρόνια? Κατάτμηση τεμαχίου διανομής Με το Ν.4061/12 (ΦΕΚ 66Α/22-3-2012) καταργήθηκε ο Α.Ν.431/68 (ΦΕΚ 115Α) ο οποίος δεν επέτρεπε την κατάτμηση τεμαχίων διανομής. Κατά συνέπεια θεωρείται αποδεκτή είτε η κατάτμηση είτε η χρησικτησία επί τμήματος κληροτεμαχίου.
    1 point
  18. απλό γέμισμα με επισκευαστικό. Το πρώτο χέρι να κάνεις αριάνι και μετά να το κλείσεις. Προφανώς καρώτα απο μπαλκόνια δεν μπορούν να δώσουν καμία αξιόπιστη αίσθηση αντοχής σκυροδέματος.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.