Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      3.566


  2. freecat

    freecat

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      450


  3. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.677


  4. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version .5

    11.643 downloads

    Συγκέντρωσα τις Υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτήτων που χρειάζονται α) για την έκδοση βεβαίωσης μηχανικού Αδόμητο Δομημένο με υπαγωγή στο Ν4495 Δομημένο χωρις υπαγωγη στο Ν4495 β) για την υπαγωγή στον νόμο 4495 . Δήλωση ιδιοκτήτη Αλλάζετε κατά κύριο λόγο μόνο τα κόκκινα γράμματα.
    1 point
  2. Version X6.0

    78.102 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  3. Version 01-91

    1.681 downloads

    Ερωτήσεις - Απαντήσεις ΤΕΕ για τους νόμους των αυθαιρέτων. Ομάδες 1 - 77 σε ένα αρχείο pdf για να μπορεί να γίνει εύκολα αναζήτηση.
    1 point
  4. δες το Π.Δ 59 ΦΕΚ 114α/29-6--18
    1 point
  5. Προσπαθώντας να ανεβάσω ένα αρχείο στο σύστημα, μου το έβαλε σε λάθος κατηγορία. (Την οικοδομική άδεια στην ανάθεση του ιδιοκτήτη, παρ' ότι ήταν τσεκαρισμένη η οικοδομική άδεια.) Τώρα δεν με αφήνει ούτε να διαλέξω το άκυρο, ούτε να ανεβάσω κάτι άλλο στην ανάθεση ιδιοκτήτη. Πρέπει να γυρίσω τη δήλωση σε υπαγωγή; Φοβάμαι ότι έτσι όπως λειτουργεί το σύστημα, θα γίνουν πολλά τέτοια λάθη.
    1 point
  6. Όχι μόνο ΔΕΝ το γράφει πουθενά, αλλά είναι ξεκάθαρο από το αρ. 100 ότι οι συντελεστές επιβάρυνσης για Υ.Δ, Υ.Κ, Υ.Υ, Δ, πρασιάς καθορίζονται ".....ανάλογα με την κατηγορία και το είδος του αυθαιρέτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 96". Εκεί πουθενά δεν αναφέρει για απαλλαγή Υ.Κ στους υπερκείμενους χώρους. Η Υ.Κ δεν αποτελεί ένα συνολικό μέγεθος που προστιθέμενο στην νόμιμη κάλυψη δίνει τάχα την τελική υφιστάμενη κάλυψη του κτιρίου, αλλά αφορά στο εάν και κατά πόσο μία αυθ. επιφάνεια βρίσκεται εκτός του Δ/Κ της αδείας. Κάθε επιφάνεια με Υ.Κ λοιπόν θα πρέπει να χρεώνεται με συντ. Υ.Κ. έστω και αν είναι της ίδιας ιδιοκτησίας. Άρθρο 100 Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου "Ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστί- μου γίνεται με βάση το εμβαδόν της επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου, ανεξαρτήτως της χρήσης αυτού, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξι- ών του Υπουργείου Οικονομικών της 20.1.2016, επί το συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%) και επί τους συντελεστές των σχετικών ενδείξεων -τετραγωνιδίων, που ορίζονται στον πίνακα του Παραρτήματος Α΄, όπου απαιτούνται, ανάλογα με την κατηγορία και το είδος του αυθαιρέτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 96" Υ.Γ Για φανταστείτε σε διώροφη μεζονέτα με αυθ. κατ΄επέκταση προσθήκη και στους δύο ορόφους να γίνει χρέωση της Υ.Κ μόνο στο ισόγειο, να γίνει μετά σύσταση και χωρισμός σε δύο Ο.Ι και αργότερα μεταβίβαση της Ο.Ι του α΄ορόφου. Πως θα καλύπτεται τότε η βεβαίωση του α΄ορόφου από την Υ.Κ του ισογείου που κάαααποτε ήταν ενιαία ιδιοκτησία.....;
    1 point
  7. Συνάδελφοι, όταν ο οποιοσδήποτε μηχανικός πάει για επίσκεψη- έλεγχο, ο κάτοικος του διαμερίσματος πριν να επιτρέψει την είσοδο, θα "αποκαταστήσει" την σωστή λειτουργία (αν έχει κάνει κάποια "επέμβαση"), και αμέσως μετά τον έλεγχο, θα την ...επαναφέρει στην ""συμφέρουσα" λειτουργία (συνεχίζοντας να κλέβει, με τις ευλογίες του πρόσφατου ελέγχου) !!! Η μόνη σωστή (φτηνή και εύκολη) λύση είναι αυτή που αναφέρω πιό πάνω (στο 3ο post).
    1 point
  8. Νοέμβρη-Δεκέμβρη μου είπαν οτι θα βγουν. Αν κατάλαβα απο τα υπονοούμενα του υπαλλήλου γίνεται (?) προσπάθεια να καθυστερήσουν.
    1 point
  9. Ακη (73) αν μπορώ να σε ρωτήσω κάτι. Για περιοχή που με ενδιαφέρει, βρίσκω από google map, street view και στο κάτω δεξί τμήμα της οθόνης εμφανίζεται η ημερομηνία Απρίλιος 2011. Αυτή μου κάνει σαν αποδεικτικό παλαιότητας?
    1 point
  10. Γενικά να έχεις κατά νου ότι καθε Δήμος έχει τα δικά του δεδομένα για την οργάνωση των τμημάτων του. Οπότε κανε γραπτό αίτημα να κάνουν τα δεοντα διότι σου προκαλεί ζημιές κλπ κλπ Κατάθεση και παιρνεις πρωτόκολλο Προς υπηρεσία πράσινου πχ Αλλα βαλε και κοινοποιηση τεχνική υπηρεσία ή και οτι άλλο εχει (πχ πεζοδρομια) και πάντα κοινοποιηση γραφείο Δημάρχου Διοτι δεν είσαι εσύ υπεύθυνος να ξέρεις ποια ή ποιες υπηρεσίες είναι αρμοδιες Τονισε το αυτό και τονισε οτι θα ζητησεις αποζημίωση αν γινουν ζημιές με δική τους καθυστέρηση Το μόνο που μπορεί να τους κάνει να κινηθεί ο μηχανισμός κατά κανόνα
    1 point
  11. Καλησπέρα και σε σένα κύριε συνάδελφε. Υπάρχουν πάρα πολλές πολυκατοικίες που λειτουργούν με κεντρική θέρμανση με ή χωρίς αυτονομίες και λόγω αυθαιρεσιών των ιδιοκτητών δεν ισχύουν οι αρχικές μελέτες κατανομής δαπανών. Επίσης υπάρχουν και πολυκατοικίες με σύστημα "ωρομέτρησης" που λόγω κακής συντήρησης του κεντρικού τμήματος και της καταγραφής των καταναλώσεων επιβαρύνονται περισσότερο κάποιοι ένοικοι προς όφελος άλλων. Σε αυτές τις περιπτώσεις απαιτείς την επίσκεψη μηχανικού στην πολυκατοικία για τον έλεγχο όλης της εγκατάστασης. Για παράδειγμα, όταν υπάρχει "ιδιωτική" ηλεκτροβάνα σε κοινόχρηστο σύστημα κεντρικής θέρμανσης όπως καλή ώρα, που θα ξέρω εγώ αν αυτός την έχει σκαλώσει στο 95% και κλέβει τους υπόλοιπους; Ή που θα ξέρω αν σκάλωσε μόνη της η ηλεκτροβάνα στο 98% λόγω αλάτων ή άλλων αιτιών και χρεωνόμαστε οι υπόλοιποι την "άγραφη" ποσότητα ενέργειας που καταναλώνει αυτός;
    1 point
  12. αντιγραφή από ΔΟΜΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Αποφ-63234/12 'Εγκριση Τεύχους Τεχνικών Οδηγιών Εφαρμογής του Ν-4067/12 (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός - ΝΟΚ) ΑΡΘΡΟΝ-19 Κατασκευές πάνω από το κτίριο ΑΡΘΡΟΝ-19 Κατασκευές πάνω από το κτίριο παρ.2α (σε συνδυασμό με παρ.2γ και Αρθ-35 ) Από τον συνδυασμό των παραπάνω διατάξεων προκύπτουν τα εξής: α) Εάν το δώμα του κτιρίου δεν είναι φυτεμένο κατά το Αρθ-18 του νόμου εξακολουθεί να ισχύει η διάταξη περί μη προσμέτρησης στην δόμηση της απόληξης κλιμακοστασίου και φρεατίου ανελκυστήρα μέγιστου ύψους έως και 2.40 μ. από την τελικά διαμορφωμένη επιφάνεια του δώματος του κτιρίου. β) Σε περίπτωση δημιουργίας φυτεμένου δώματος τότε είναι δυνατή η κατασκευή χώρου κύριας χρήσης σε αυτό σύμφωνα με τις προδιαγραφές της παρ.2α η δε απόληξη κλιμακοστασίου μπορεί να ακολουθήσει τα προβλεπόμενα στην παρ.2γ, εφόσον κατασκευάζεται στάση ανελκυστήρα, με μέγιστο εξωτερικό ύψος 3,80 μ από την τελική επιφάνεια του δώματος (συμπεριλαμβανομένου και του πάχους της φύτευσης).
    1 point
  13. Σχετικά με την παράταση για το ανέβασμα αρχείων και "κλείσιμο" των δηλώσεων του 4178. Επειδή αυτό είναι ένα ζητημα που: επηρεάζει αποκλειστικά τον τεχνικό κόσμο, δεν έχει καμία επίπτωση στην εισροή χρήματος στα ταμεία (τα πρόστιμα τους είτε έχουν ήδη πληρωθεί, είτε πληρώνονται ακόμη) επειδή του 4495 οι τροποποιήσεις (στατικές, ισόγειες αποθηκες κλπ) άργησαν ώστε να έχουμε και εμεις σαφή εικόνα να απαντήσουμε σε πελάτες για το αν θα κάνουν μεταφορά ή όχι είναι απαραίτητη η παράταση και μάλιστα μεγάλη. Θα είναι χρήσιμο να στέλνουμε αιτήματα προς ΤΕΕ / Υπεκα ώστε να δοθεί αυτή η παράταση, η οποία στο κάτω κάτω της γραφής επηρεάζει μόνο εμάς και κανέναν άλλον.
    1 point
  14. 1. Θα μιλήσεις με μηχανικό γνώστη των μονώσεων, που συνεργάζεται με κατάλληλο συνεργείο και θα του ζητήσεις να δει από κοντά την υφιστάμενη κατάσταση. 2. Θα τσεκάρει το τεύχος στατικής μελέτης της οικοδομής σου. Θα δει τί φορτία έχουν ληφθεί υπόψη στους υπολογισμούς και αν υπάρχει, όπως λες, πρόβλεψη ορόφου που να έχει ληφθεί υπόψη κατά την διαστασιολόγηση. 3. Θα εφαρμόσεις με σειρά από κάτω προς τα πάνω: φράγμα υδρατμών, θερμομόνωση, φύλλο επικάλυψης/προστασίας της θερμομόνωσης (πχ γεωύφασμα), στρώση ρύσεων για την απορροή των ομβρίων, υγρομόνωση, στρώση προστασίας της υγρομόνωσης (πχ πλακάκια, ταρατσόπλακες κλπ). Το τελευταίο (δλδ η στρώση προστασίας της υγρομόνωσης) επειδή λες ότι το δώμα σου θέλεις να είναι βατό. Εάν αφήσεις την υγρομόνωση εκτεθειμένη (ασφαλτόπανο, hyperdesmo) όπως υπονοείς στις λύσεις που αναγράφεις, δεν θα αλλοιωθεί από την χρήση-καιρικές συνθήκες? 4. Τα ασφαλτόπανα είναι αρκετά ευαίσθητα στην ηλιακή ακτινοβολία. Σαφώς και τείνω (προσωπική γνώμη) προς τις χυτές πολυουρεθάνες για τις υγρομονώσεις. Κάποιες διαφημίζονται και ως με αντοχή σε στάσιμα νερά. Μην τσιμπήσεις, να απαιτήσεις σωστές κλίσεις για την απορροή. 5. Το πάχος της θερμομόνωσης θα καθοριστεί από την μελέτη βάσει ΚΕΝΑΚ και την κλιματική σου ζώνη, και θα στο υποδείξει ο μηχανικός. 6. Ο συνδυασμός πολυουρίας-πολυουρεθάνης είναι αρκετά ελκυστικός και της μόδας. Έχω μια επιφύλαξη για το κατά πόσον είναι βατό ένα τέτοιο δώμα. Η πολυουρεθάνη με πυκνότητα 50kgr/m3 σχεδόν τρυπιέται με το δάχτυλο. Επίσης, προσωπικά, έχω κάποιες αμφιβολίες για το πόσο υγιεινή είναι η πολυουρία. Βέβαια εδώ έχουμε εξωτερικό χώρο.. 7. Ως θερμομονωτικό υλικό στις ταράτσες, συνηθίζεται εξιλασμένη πολυστερίνη. 8. Το θερμομονωτικό υλικό (στην περίπτωση διογκωμένης/εξιλασμένης πολυστερίνης) θα μπει αφού πρώτα επιπεδωθεί η ταράτσα, πχ με κάποιο επισκευαστικό κονίαμα σκυροδέματος. Και δεν θα μπει με κόλλα, αλλά τοποθετημένη χτιστά. 9. Ο μηχανικός θα υποδείξει και εξαεριστήρες. 10. Δες και την λύση των θερμομονωτικών πλακών που κόβονται με κλιμακούμενο πάχος και έτσι "προσφέρουν" τις απαιτούμενες κλίσεις χωρίς να χρειάζονται υπερβολικά πάχη κονιαμάτων και άρα μεγάλα φορτία. 11. Το εμβαδόν της ταράτσας (400μ2) να σε προβληματίσει όχι μόνο για τα φορτία αλλά για το πόσο ποιοτική δουλειά θα σου προσφέρουν. Εξάλλου τα φορτία κατανέμονται ανά μ2 επιφάνειας. 12. Μεγάλη προσοχή σε σωστές μονώσεις στηθαίων, αρμών, σοβατεπιών κλπ..Εκεί είναι όλη η μαγκιά του μάστορα. 13.Θα μιλήσεις με μηχανικό γνώστη των μονώσεων, που συνεργάζεται με κατάλληλο συνεργείο και θα του ζητήσεις να δει από κοντά την υφιστάμενη κατάσταση.
    1 point
  15. Επειδή, σήμερα, μπορούν και δίνονται πολλές πληροφορίες, υπάρχει η αντίληψη, πως να τελειώσουμε μια δουλειά με λιγότερο κόπο. Τώρα για το θέμα. Οταν θα πάρουμε στα χέρια μας ολόκληρη την πινακίδα, μέσα στη οποία είναι το οικόπεδο μας, μπορούμε, μέσα από το πινακάκι που την συνοδεύει, να λάβουμε και πολλές άλλες πληροφορίες. Ακόμη και από τα είδη των "ράστερ" , κατηγορίες οικοπέδων με κοινές ιδιότητες. Ή και για τις ζώνες που έχουν να κάνουν με εφορίες. Αρα ,όπως γράφει παραπάνω ο συνάδελφος jojo, η επίσκεψη στην υπηρεσία πάντα βοηθάει. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε στην ΠΕ είναι να παίρνουμε πάντα τον πίνακα, ολοκληρωμένο, με όλες τις στήλες, δηλαδη από την στηλη 1 μέχρι τις ....παρατηρήσεις, καθώς επίσης και την λίστα των συντ/νων των τελικών οικοπέδων.
    1 point
  16. γιαυτο nbr ειναι επιτακτικη η αναγκη επισκεψης στο γραφειο της πολεοδομιας/τεχνικης υπηρεσιας κλπ και να μην βασιζομαστε σε ενα κομματι σχεδιου. Σιγουρα θα λυθουν πολλες απο τις αποριες, απο το γραφειο -και μονο- σχεδια δε γινονται
    1 point
  17. Όταν έχεις μπροστά σου μονο ένα αντίγραφο- απόσπασμα κάποιου χάρτη που αφορά το οικοπεδό σου είναι επόμενο να μπερδεύεσαι. Αν όμως έχεις μπροστά σου ολόκληρη την πινακίδα θα έβλεπες δεξιά και το υπόμνημα με τα ράστερ που αφορούν περιοχές (κλειστές) που είναι στην ίδια κατηγορία πχ "αμιγής κατοικια" κλπ, κλπ.
    1 point
  18. Συνάδελφε, δες το εγκεκριμένο ρυμοτομικό που συνοδεύει το ΦΕΚ της πολεοδομικής μελέτης, εκεί θα έχει όρια τομέων και χαρακτηρισμών καθώς αυτά καθορίζονται με την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης. Θα υπάρχει και υπόμνημα στο σχέδιο.
    1 point
  19. Καλό θα ήταν οι ηλεκτροβάνες να βρίσκονται σε επισκέψιμο σημείο από όλους. Αν βρίσκονται μέσα στο σπίτι, μπορεί ο ιδιοκτήτης να τραβάει ζεστό νερό χωρίς να γράφει το ρολόι του
    1 point
  20. Συνάδελφοι εγώ δεν θα δυσανασχετήσω με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών ..... και γιατί το λέω 1. Σκέφτομαι ότι θα απαλλαγώ επιτέλους από κάθε ''δύστροπο΄΄ υπάλληλο ΥΔΟΜ που ζητάει ..ΟΤΙ.. θέλει..... 2. Και ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. θα υπάρχει ισότιμος ανταγωνισμός μεταξύ μας γιατί το σύστημα πιστεύω ότι καταργεί τα .. ....ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ... Ίδωμεν....
    1 point
  21. Το άρθρο 15 ισχύει στις περιπτώσεις που λέγαμε "ύψος κατά ΓΟΚ" ... αλλιώς ισχύει το άρθρο 1 του ΝΟΚ : 5. (ΕΚΤ,ΟΙΚ) α) Οι ειδικές πολεοδομικές διατάξεις, με την επιφύλαξη της επόμενης παραγράφου, κατισχύουν των γενικών διατάξεων, που περιέχονται στον παρόντα νόμο. β) Οι διατάξεις του παρόντος κατισχύουν των κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης (όπως αποφάσεις Νομάρχη, πράξεις Δημοτικού Συμβουλίου κλπ.), με τις οποίες θεσπίζονται όροι δόμησης (όπως ύψος, ποσοστό κάλυψης, αριθμός ορόφων, θέση υπογείου κλπ.), εκτός από : 1) οποιουδήποτε είδους διατάγματα και 2) πράξεις, με τις οποίες θεσπίζονται ειδικές και εντοπισμένες ρυθμίσεις (όπως για διατηρητέα κτίρια, μνημεία, ειδικά κτίρια κλπ.).
    1 point
  22. ορίστε και ένα ενδιαφέρον sait για Αρχιτέκτονες και παραδοσιακά στοιχεία http://5a.arch.ntua.gr/project/4256/5199 http://5a.arch.ntua.gr/project/4256/5121
    1 point
  23. Έκανα ένα διάγραμμα ροής για τους παραδοσιακούς οικισμούς. Είναι μία πρώτη προσπάθεια, κάθε παρατήρηση είναι δεκτή. Ευχαριστώ τους soundholics και Pavlos33 για τις παρατηρήσεις τους. Διάγραμμα για Παραδοσιακούς.pdf
    1 point
  24. Για ποιο λόγο πρεπει να γραφτούν ολα αυτά?Δεν αρκεί πλέον το εντός σχεδίου πόλεως?Αν δεν ειχε κυρωθεί η πράξη εφαρμογής,τότε σίγουρα θα έπρεπε να φαινόταν αν και πόση εισφορά οφείλει...Σκέψη κάνω,δεν ειμαι σίγουρος...
    1 point
  25. παιδιά καλησπέρα...ειμαι φοιτητής μηχανολογίας.εχω πτυχιακή με θαμα πυρασφάλεια σε βιομηχανία.μήπως μπορείται να με βοηθήσετε.θα ήθελα να μάθω τι υπολογισμούς πρέπει να κάνω και με ποιούς τύπους
    -1 points
  26. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και για το χρόνο! Βρήκα στο διαδίκτυο ένα excel (gr87transformsV2) αλλά δεν μου λειτουργεί σωστά! gr87transformsV2.xls
    -1 points
  27. 2.576 downloads

    ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ Ν 4495 /2017 - Α3
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.