Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      3.572


  2. freecat

    freecat

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      458


  3. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.713


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 08/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.130 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Version .5

    11.705 downloads

    Συγκέντρωσα τις Υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτήτων που χρειάζονται α) για την έκδοση βεβαίωσης μηχανικού Αδόμητο Δομημένο με υπαγωγή στο Ν4495 Δομημένο χωρις υπαγωγη στο Ν4495 β) για την υπαγωγή στον νόμο 4495 . Δήλωση ιδιοκτήτη Αλλάζετε κατά κύριο λόγο μόνο τα κόκκινα γράμματα.
    1 point
  3. Version 01-91

    1.699 downloads

    Ερωτήσεις - Απαντήσεις ΤΕΕ για τους νόμους των αυθαιρέτων. Ομάδες 1 - 77 σε ένα αρχείο pdf για να μπορεί να γίνει εύκολα αναζήτηση.
    1 point
  4. δες το Π.Δ 59 ΦΕΚ 114α/29-6--18
    1 point
  5. Προσπαθώντας να ανεβάσω ένα αρχείο στο σύστημα, μου το έβαλε σε λάθος κατηγορία. (Την οικοδομική άδεια στην ανάθεση του ιδιοκτήτη, παρ' ότι ήταν τσεκαρισμένη η οικοδομική άδεια.) Τώρα δεν με αφήνει ούτε να διαλέξω το άκυρο, ούτε να ανεβάσω κάτι άλλο στην ανάθεση ιδιοκτήτη. Πρέπει να γυρίσω τη δήλωση σε υπαγωγή; Φοβάμαι ότι έτσι όπως λειτουργεί το σύστημα, θα γίνουν πολλά τέτοια λάθη.
    1 point
  6. Όχι μόνο ΔΕΝ το γράφει πουθενά, αλλά είναι ξεκάθαρο από το αρ. 100 ότι οι συντελεστές επιβάρυνσης για Υ.Δ, Υ.Κ, Υ.Υ, Δ, πρασιάς καθορίζονται ".....ανάλογα με την κατηγορία και το είδος του αυθαιρέτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 96". Εκεί πουθενά δεν αναφέρει για απαλλαγή Υ.Κ στους υπερκείμενους χώρους. Η Υ.Κ δεν αποτελεί ένα συνολικό μέγεθος που προστιθέμενο στην νόμιμη κάλυψη δίνει τάχα την τελική υφιστάμενη κάλυψη του κτιρίου, αλλά αφορά στο εάν και κατά πόσο μία αυθ. επιφάνεια βρίσκεται εκτός του Δ/Κ της αδείας. Κάθε επιφάνεια με Υ.Κ λοιπόν θα πρέπει να χρεώνεται με συντ. Υ.Κ. έστω και αν είναι της ίδιας ιδιοκτησίας. Άρθρο 100 Διατάξεις υπολογισμού ενιαίου ειδικού προστίμου "Ο υπολογισμός του ενιαίου ειδικού προστί- μου γίνεται με βάση το εμβαδόν της επί την τιμή ζώνης στην περιοχή του ακινήτου, ανεξαρτήτως της χρήσης αυτού, σύμφωνα με το σύστημα αντικειμενικών αξι- ών του Υπουργείου Οικονομικών της 20.1.2016, επί το συντελεστή δεκαπέντε τοις εκατό (15%) και επί τους συντελεστές των σχετικών ενδείξεων -τετραγωνιδίων, που ορίζονται στον πίνακα του Παραρτήματος Α΄, όπου απαιτούνται, ανάλογα με την κατηγορία και το είδος του αυθαιρέτου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 96" Υ.Γ Για φανταστείτε σε διώροφη μεζονέτα με αυθ. κατ΄επέκταση προσθήκη και στους δύο ορόφους να γίνει χρέωση της Υ.Κ μόνο στο ισόγειο, να γίνει μετά σύσταση και χωρισμός σε δύο Ο.Ι και αργότερα μεταβίβαση της Ο.Ι του α΄ορόφου. Πως θα καλύπτεται τότε η βεβαίωση του α΄ορόφου από την Υ.Κ του ισογείου που κάαααποτε ήταν ενιαία ιδιοκτησία.....;
    1 point
  7. Συνάδελφοι, όταν ο οποιοσδήποτε μηχανικός πάει για επίσκεψη- έλεγχο, ο κάτοικος του διαμερίσματος πριν να επιτρέψει την είσοδο, θα "αποκαταστήσει" την σωστή λειτουργία (αν έχει κάνει κάποια "επέμβαση"), και αμέσως μετά τον έλεγχο, θα την ...επαναφέρει στην ""συμφέρουσα" λειτουργία (συνεχίζοντας να κλέβει, με τις ευλογίες του πρόσφατου ελέγχου) !!! Η μόνη σωστή (φτηνή και εύκολη) λύση είναι αυτή που αναφέρω πιό πάνω (στο 3ο post).
    1 point
  8. Νοέμβρη-Δεκέμβρη μου είπαν οτι θα βγουν. Αν κατάλαβα απο τα υπονοούμενα του υπαλλήλου γίνεται (?) προσπάθεια να καθυστερήσουν.
    1 point
  9. Ακη (73) αν μπορώ να σε ρωτήσω κάτι. Για περιοχή που με ενδιαφέρει, βρίσκω από google map, street view και στο κάτω δεξί τμήμα της οθόνης εμφανίζεται η ημερομηνία Απρίλιος 2011. Αυτή μου κάνει σαν αποδεικτικό παλαιότητας?
    1 point
  10. Γενικά να έχεις κατά νου ότι καθε Δήμος έχει τα δικά του δεδομένα για την οργάνωση των τμημάτων του. Οπότε κανε γραπτό αίτημα να κάνουν τα δεοντα διότι σου προκαλεί ζημιές κλπ κλπ Κατάθεση και παιρνεις πρωτόκολλο Προς υπηρεσία πράσινου πχ Αλλα βαλε και κοινοποιηση τεχνική υπηρεσία ή και οτι άλλο εχει (πχ πεζοδρομια) και πάντα κοινοποιηση γραφείο Δημάρχου Διοτι δεν είσαι εσύ υπεύθυνος να ξέρεις ποια ή ποιες υπηρεσίες είναι αρμοδιες Τονισε το αυτό και τονισε οτι θα ζητησεις αποζημίωση αν γινουν ζημιές με δική τους καθυστέρηση Το μόνο που μπορεί να τους κάνει να κινηθεί ο μηχανισμός κατά κανόνα
    1 point
  11. Καλησπέρα και σε σένα κύριε συνάδελφε. Υπάρχουν πάρα πολλές πολυκατοικίες που λειτουργούν με κεντρική θέρμανση με ή χωρίς αυτονομίες και λόγω αυθαιρεσιών των ιδιοκτητών δεν ισχύουν οι αρχικές μελέτες κατανομής δαπανών. Επίσης υπάρχουν και πολυκατοικίες με σύστημα "ωρομέτρησης" που λόγω κακής συντήρησης του κεντρικού τμήματος και της καταγραφής των καταναλώσεων επιβαρύνονται περισσότερο κάποιοι ένοικοι προς όφελος άλλων. Σε αυτές τις περιπτώσεις απαιτείς την επίσκεψη μηχανικού στην πολυκατοικία για τον έλεγχο όλης της εγκατάστασης. Για παράδειγμα, όταν υπάρχει "ιδιωτική" ηλεκτροβάνα σε κοινόχρηστο σύστημα κεντρικής θέρμανσης όπως καλή ώρα, που θα ξέρω εγώ αν αυτός την έχει σκαλώσει στο 95% και κλέβει τους υπόλοιπους; Ή που θα ξέρω αν σκάλωσε μόνη της η ηλεκτροβάνα στο 98% λόγω αλάτων ή άλλων αιτιών και χρεωνόμαστε οι υπόλοιποι την "άγραφη" ποσότητα ενέργειας που καταναλώνει αυτός;
    1 point
  12. αντιγραφή από ΔΟΜΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Αποφ-63234/12 'Εγκριση Τεύχους Τεχνικών Οδηγιών Εφαρμογής του Ν-4067/12 (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός - ΝΟΚ) ΑΡΘΡΟΝ-19 Κατασκευές πάνω από το κτίριο ΑΡΘΡΟΝ-19 Κατασκευές πάνω από το κτίριο παρ.2α (σε συνδυασμό με παρ.2γ και Αρθ-35 ) Από τον συνδυασμό των παραπάνω διατάξεων προκύπτουν τα εξής: α) Εάν το δώμα του κτιρίου δεν είναι φυτεμένο κατά το Αρθ-18 του νόμου εξακολουθεί να ισχύει η διάταξη περί μη προσμέτρησης στην δόμηση της απόληξης κλιμακοστασίου και φρεατίου ανελκυστήρα μέγιστου ύψους έως και 2.40 μ. από την τελικά διαμορφωμένη επιφάνεια του δώματος του κτιρίου. β) Σε περίπτωση δημιουργίας φυτεμένου δώματος τότε είναι δυνατή η κατασκευή χώρου κύριας χρήσης σε αυτό σύμφωνα με τις προδιαγραφές της παρ.2α η δε απόληξη κλιμακοστασίου μπορεί να ακολουθήσει τα προβλεπόμενα στην παρ.2γ, εφόσον κατασκευάζεται στάση ανελκυστήρα, με μέγιστο εξωτερικό ύψος 3,80 μ από την τελική επιφάνεια του δώματος (συμπεριλαμβανομένου και του πάχους της φύτευσης).
    1 point
  13. Σχετικά με την παράταση για το ανέβασμα αρχείων και "κλείσιμο" των δηλώσεων του 4178. Επειδή αυτό είναι ένα ζητημα που: επηρεάζει αποκλειστικά τον τεχνικό κόσμο, δεν έχει καμία επίπτωση στην εισροή χρήματος στα ταμεία (τα πρόστιμα τους είτε έχουν ήδη πληρωθεί, είτε πληρώνονται ακόμη) επειδή του 4495 οι τροποποιήσεις (στατικές, ισόγειες αποθηκες κλπ) άργησαν ώστε να έχουμε και εμεις σαφή εικόνα να απαντήσουμε σε πελάτες για το αν θα κάνουν μεταφορά ή όχι είναι απαραίτητη η παράταση και μάλιστα μεγάλη. Θα είναι χρήσιμο να στέλνουμε αιτήματα προς ΤΕΕ / Υπεκα ώστε να δοθεί αυτή η παράταση, η οποία στο κάτω κάτω της γραφής επηρεάζει μόνο εμάς και κανέναν άλλον.
    1 point
  14. 1. Θα μιλήσεις με μηχανικό γνώστη των μονώσεων, που συνεργάζεται με κατάλληλο συνεργείο και θα του ζητήσεις να δει από κοντά την υφιστάμενη κατάσταση. 2. Θα τσεκάρει το τεύχος στατικής μελέτης της οικοδομής σου. Θα δει τί φορτία έχουν ληφθεί υπόψη στους υπολογισμούς και αν υπάρχει, όπως λες, πρόβλεψη ορόφου που να έχει ληφθεί υπόψη κατά την διαστασιολόγηση. 3. Θα εφαρμόσεις με σειρά από κάτω προς τα πάνω: φράγμα υδρατμών, θερμομόνωση, φύλλο επικάλυψης/προστασίας της θερμομόνωσης (πχ γεωύφασμα), στρώση ρύσεων για την απορροή των ομβρίων, υγρομόνωση, στρώση προστασίας της υγρομόνωσης (πχ πλακάκια, ταρατσόπλακες κλπ). Το τελευταίο (δλδ η στρώση προστασίας της υγρομόνωσης) επειδή λες ότι το δώμα σου θέλεις να είναι βατό. Εάν αφήσεις την υγρομόνωση εκτεθειμένη (ασφαλτόπανο, hyperdesmo) όπως υπονοείς στις λύσεις που αναγράφεις, δεν θα αλλοιωθεί από την χρήση-καιρικές συνθήκες? 4. Τα ασφαλτόπανα είναι αρκετά ευαίσθητα στην ηλιακή ακτινοβολία. Σαφώς και τείνω (προσωπική γνώμη) προς τις χυτές πολυουρεθάνες για τις υγρομονώσεις. Κάποιες διαφημίζονται και ως με αντοχή σε στάσιμα νερά. Μην τσιμπήσεις, να απαιτήσεις σωστές κλίσεις για την απορροή. 5. Το πάχος της θερμομόνωσης θα καθοριστεί από την μελέτη βάσει ΚΕΝΑΚ και την κλιματική σου ζώνη, και θα στο υποδείξει ο μηχανικός. 6. Ο συνδυασμός πολυουρίας-πολυουρεθάνης είναι αρκετά ελκυστικός και της μόδας. Έχω μια επιφύλαξη για το κατά πόσον είναι βατό ένα τέτοιο δώμα. Η πολυουρεθάνη με πυκνότητα 50kgr/m3 σχεδόν τρυπιέται με το δάχτυλο. Επίσης, προσωπικά, έχω κάποιες αμφιβολίες για το πόσο υγιεινή είναι η πολυουρία. Βέβαια εδώ έχουμε εξωτερικό χώρο.. 7. Ως θερμομονωτικό υλικό στις ταράτσες, συνηθίζεται εξιλασμένη πολυστερίνη. 8. Το θερμομονωτικό υλικό (στην περίπτωση διογκωμένης/εξιλασμένης πολυστερίνης) θα μπει αφού πρώτα επιπεδωθεί η ταράτσα, πχ με κάποιο επισκευαστικό κονίαμα σκυροδέματος. Και δεν θα μπει με κόλλα, αλλά τοποθετημένη χτιστά. 9. Ο μηχανικός θα υποδείξει και εξαεριστήρες. 10. Δες και την λύση των θερμομονωτικών πλακών που κόβονται με κλιμακούμενο πάχος και έτσι "προσφέρουν" τις απαιτούμενες κλίσεις χωρίς να χρειάζονται υπερβολικά πάχη κονιαμάτων και άρα μεγάλα φορτία. 11. Το εμβαδόν της ταράτσας (400μ2) να σε προβληματίσει όχι μόνο για τα φορτία αλλά για το πόσο ποιοτική δουλειά θα σου προσφέρουν. Εξάλλου τα φορτία κατανέμονται ανά μ2 επιφάνειας. 12. Μεγάλη προσοχή σε σωστές μονώσεις στηθαίων, αρμών, σοβατεπιών κλπ..Εκεί είναι όλη η μαγκιά του μάστορα. 13.Θα μιλήσεις με μηχανικό γνώστη των μονώσεων, που συνεργάζεται με κατάλληλο συνεργείο και θα του ζητήσεις να δει από κοντά την υφιστάμενη κατάσταση.
    1 point
  15. Επειδή, σήμερα, μπορούν και δίνονται πολλές πληροφορίες, υπάρχει η αντίληψη, πως να τελειώσουμε μια δουλειά με λιγότερο κόπο. Τώρα για το θέμα. Οταν θα πάρουμε στα χέρια μας ολόκληρη την πινακίδα, μέσα στη οποία είναι το οικόπεδο μας, μπορούμε, μέσα από το πινακάκι που την συνοδεύει, να λάβουμε και πολλές άλλες πληροφορίες. Ακόμη και από τα είδη των "ράστερ" , κατηγορίες οικοπέδων με κοινές ιδιότητες. Ή και για τις ζώνες που έχουν να κάνουν με εφορίες. Αρα ,όπως γράφει παραπάνω ο συνάδελφος jojo, η επίσκεψη στην υπηρεσία πάντα βοηθάει. Αυτό που πρέπει να προσέχουμε στην ΠΕ είναι να παίρνουμε πάντα τον πίνακα, ολοκληρωμένο, με όλες τις στήλες, δηλαδη από την στηλη 1 μέχρι τις ....παρατηρήσεις, καθώς επίσης και την λίστα των συντ/νων των τελικών οικοπέδων.
    1 point
  16. γιαυτο nbr ειναι επιτακτικη η αναγκη επισκεψης στο γραφειο της πολεοδομιας/τεχνικης υπηρεσιας κλπ και να μην βασιζομαστε σε ενα κομματι σχεδιου. Σιγουρα θα λυθουν πολλες απο τις αποριες, απο το γραφειο -και μονο- σχεδια δε γινονται
    1 point
  17. Όταν έχεις μπροστά σου μονο ένα αντίγραφο- απόσπασμα κάποιου χάρτη που αφορά το οικοπεδό σου είναι επόμενο να μπερδεύεσαι. Αν όμως έχεις μπροστά σου ολόκληρη την πινακίδα θα έβλεπες δεξιά και το υπόμνημα με τα ράστερ που αφορούν περιοχές (κλειστές) που είναι στην ίδια κατηγορία πχ "αμιγής κατοικια" κλπ, κλπ.
    1 point
  18. Συνάδελφε, δες το εγκεκριμένο ρυμοτομικό που συνοδεύει το ΦΕΚ της πολεοδομικής μελέτης, εκεί θα έχει όρια τομέων και χαρακτηρισμών καθώς αυτά καθορίζονται με την έγκριση της πολεοδομικής μελέτης. Θα υπάρχει και υπόμνημα στο σχέδιο.
    1 point
  19. Καλό θα ήταν οι ηλεκτροβάνες να βρίσκονται σε επισκέψιμο σημείο από όλους. Αν βρίσκονται μέσα στο σπίτι, μπορεί ο ιδιοκτήτης να τραβάει ζεστό νερό χωρίς να γράφει το ρολόι του
    1 point
  20. Συνάδελφοι εγώ δεν θα δυσανασχετήσω με το νέο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών ..... και γιατί το λέω 1. Σκέφτομαι ότι θα απαλλαγώ επιτέλους από κάθε ''δύστροπο΄΄ υπάλληλο ΥΔΟΜ που ζητάει ..ΟΤΙ.. θέλει..... 2. Και ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ. θα υπάρχει ισότιμος ανταγωνισμός μεταξύ μας γιατί το σύστημα πιστεύω ότι καταργεί τα .. ....ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ... Ίδωμεν....
    1 point
  21. Το άρθρο 15 ισχύει στις περιπτώσεις που λέγαμε "ύψος κατά ΓΟΚ" ... αλλιώς ισχύει το άρθρο 1 του ΝΟΚ : 5. (ΕΚΤ,ΟΙΚ) α) Οι ειδικές πολεοδομικές διατάξεις, με την επιφύλαξη της επόμενης παραγράφου, κατισχύουν των γενικών διατάξεων, που περιέχονται στον παρόντα νόμο. β) Οι διατάξεις του παρόντος κατισχύουν των κανονιστικών πράξεων της Διοίκησης (όπως αποφάσεις Νομάρχη, πράξεις Δημοτικού Συμβουλίου κλπ.), με τις οποίες θεσπίζονται όροι δόμησης (όπως ύψος, ποσοστό κάλυψης, αριθμός ορόφων, θέση υπογείου κλπ.), εκτός από : 1) οποιουδήποτε είδους διατάγματα και 2) πράξεις, με τις οποίες θεσπίζονται ειδικές και εντοπισμένες ρυθμίσεις (όπως για διατηρητέα κτίρια, μνημεία, ειδικά κτίρια κλπ.).
    1 point
  22. ορίστε και ένα ενδιαφέρον sait για Αρχιτέκτονες και παραδοσιακά στοιχεία http://5a.arch.ntua.gr/project/4256/5199 http://5a.arch.ntua.gr/project/4256/5121
    1 point
  23. Έκανα ένα διάγραμμα ροής για τους παραδοσιακούς οικισμούς. Είναι μία πρώτη προσπάθεια, κάθε παρατήρηση είναι δεκτή. Ευχαριστώ τους soundholics και Pavlos33 για τις παρατηρήσεις τους. Διάγραμμα για Παραδοσιακούς.pdf
    1 point
  24. Για ποιο λόγο πρεπει να γραφτούν ολα αυτά?Δεν αρκεί πλέον το εντός σχεδίου πόλεως?Αν δεν ειχε κυρωθεί η πράξη εφαρμογής,τότε σίγουρα θα έπρεπε να φαινόταν αν και πόση εισφορά οφείλει...Σκέψη κάνω,δεν ειμαι σίγουρος...
    1 point
  25. παιδιά καλησπέρα...ειμαι φοιτητής μηχανολογίας.εχω πτυχιακή με θαμα πυρασφάλεια σε βιομηχανία.μήπως μπορείται να με βοηθήσετε.θα ήθελα να μάθω τι υπολογισμούς πρέπει να κάνω και με ποιούς τύπους
    -1 points
  26. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις και για το χρόνο! Βρήκα στο διαδίκτυο ένα excel (gr87transformsV2) αλλά δεν μου λειτουργεί σωστά! gr87transformsV2.xls
    -1 points
  27. 2.584 downloads

    ΕΝΤΥΠΟ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ Ν 4495 /2017 - Α3
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.