Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      8.678


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. tsx

    tsx

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.584


  4. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.395


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Πολύ συχνό πλέον το φαινόμενο, όχι μόνο για αλλαγή παροχου αλλά και γενικότερα. Το θέμα δεν είναι αν ο άλλος είναι ΠΕ ή ΤΕ ή ότι άλλο, από όποιον και να είναι θα πρέπει να γίνεται σωστά και με βάση τον νόμιμο τρόπο. Από εκεί και πέρα ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του, εάν συμβεί οτιδήποτε..
    2 points
  2. Εχθές μπήκαν οι πρώτες 2. Πέντε μέρες πριν τους είχε έρθει μήνυμα που έλεγε πως τα χρήματα πιστώθηκαν από τον δικαιούχο (ΕΤΕΑΝ) στις τράπεζες.
    2 points
  3. Καταρχάς εσύ στην αρχή δεν έκανες διευκρίνιση ότι μιλάς για εκτός σχεδίου. Ο συνάδελφος απάντησε χωρίς να έχει τα δεδομένα. Το Α 19 του ΝΟΚ δεν ισχύει για την εκτός σχεδίου δόμηση. Οι διατάξεις που είναι αυστηρότερες του ΓΟΚ και υπάρχουν σε Προεδρικά διατάγματα υπερισχύουν των γενικών διατάξεων του κανονισμού. Προφανώς και ο ΓΟΚ 73 έχει καταργηθεί. Όμως, ακόμη και αν απομονώσεις τη φράση " απαγορευομένων των λοιπών κατασκευών που αναφέρονται στο άρθ-87 του νδ-8/1973 περί ΓΟΚ/73 μένει η φράση " Υπεράνω του ως άνω καθοριζομένου μέγιστου ύψους επιτρέπεται η κατασκευή μόνο στηθαίου τυχόν φωταγωγών ύψους μέχρι 0,30 μ. και καπνοδόχων," για μένα η λύση είναι άλλη. Να κάνεις την απόληξη του φρεατίου ανελκυστήρα μέρος της επικλινούς στέγης. Πχ αυτό να το φέρεις σε ύψος 0.60-0,70 και να το κουκουλώσεις με τη στέγη αφήνοντας ένα ταρατσάκι κάπου ανάμεσα, το οποίο να είναι φυσικά και ωραίο αρχιτεκτονικά
    2 points
  4. Version X6.2

    81.130 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  5. 20.025 downloads

    Ένα υπόδειγμα ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ για το Ν.4178/13, θεωρώ οτι θα είναι χρήσιμο σε αρκετούς συναδέλφους
    1 point
  6. Τώρα τράβηξες την περόνη και θα ανατιναχτούμε . Σωστός! (+100) Στις περισσότερες πολυκατοικίες οι ρυθμιστικές είναι άγνωστο είδος και σε αυτές ακόμη που υπάρχουν δεν λειτουργούν. Το σπουδαιότερο είναι ότι οι ιδιοκτήτες και τεχνικοί δεν είναι εξοικειωμένοι με αυτή τη λειτουργία και όσοι διαχειριστές βάζουν το θέμα στη γενική συνέλευση μόνο ξύλο δεν τρώνε. Να συμπληρώσω, ότι η ρύθμιση του νερού στην Κ.Θ. είναι απαραίτητη για την εξοικονόμηση ενέργειας ανεξάρτητα το αν υπάρχουν ή όχι αυτονομίες. Συνεπώς και ύστερα απ' όλα αυτά που γράφτηκαν παραπάνω, λέω ν' αφήσουμε για την ώρα τις εκούσιες κλοπές διότι δεν έχουν κανένα νόημα. Είναι σαν να έχεις τις πόρτες και τα παράθυρα στο σπίτι σου ορθάνοιχτα και να προσπαθείς να πιάσεις τον κλέφτη...Πρώτα κλείνω τα παράθυρα, μετά κλειδώνω την πόρτα, μετά βάζω το συναγερμό και μετά παραφυλάω για τον κλέφτη.
    1 point
  7. ο ελεγχος ειναι ανυπρακτος και η ευθυνη μηδενικη. Οτι και να γινει αντε να βγαλεις ακρη.
    1 point
  8. Σήμερα μου ήρθε email και σε τρίτο πελάτη μου πως μπήκαν χρήματα στην τράπεζα από το ΕΤΕΑΝ και μένει η τράπεζα να τα βάλει στους προμηθευτές (έχει 7 μέρες σύμφωνα με τον οδηγό του προγράμματος) Γράφει το μήνυμα Θέμα: "Ημερομηνία αποστολής εντολής καταβολής προκαταβολών στην Τράπεζα" Περιεχόμενο: "Σας ενημερώνουμε ότι στις δόθηκε εντολή στο χρηματοπιστωτικό οργανισμό για καταβολή των προκαταβολών στους αναδόχους / προμηθευτές που έχετε δηλώσει."
    1 point
  9. κάτι δεν πατάς σωστά..... live.... ζωντανό.... σπαρταράει σ λέου....
    1 point
  10. - το 65% μπορει να συστησει ΟΙ και καθετη , υπο τους ορους της παρ. 1 δλδ σε νομιμα ή τακτοποιημενα κτισματα Εσυ δεν εχεις νομιμα κτισματα. ασε που η διαδικασια του 98/2 ειναι δυσκολη και πολυεξοδη και δξ εάν την εκανε καποιος μεχρι σημερα... Αν ξεχασεις σημερα την συσταση, Δες άν μπορειτε να προχωρησετε σε πρωτο σταδιο σε κατααθεση αιτησης εναντιον του αρνουμενου https://www.michanikos.gr/forums/topic/46781-αρνηση-του-50-προς-συναίνεση-δικαιώματα-του-υπόλοιπου-50/ μετα ερχεται το θεμα με το 65% Και να διορθωσεις τα ποσοστα σας στο σωστο "1/3" Με το 33,3333 δε κλεινει ποτέ "1000"
    1 point
  11. ηδη εχω ανοιξει οτι αρχειο εχω αφορα τα 73 κ 78
    1 point
  12. Βλέπω ότι πήγες προς τα μέρη μου! Ναι το 96073 το έβλεπα κάποτε από το σπίτι και αισθανόμουν ευτυχισμένος!! ΧΑΧΑΧΑ!!! Ε, η ιδιωτεία του κόσμου είναι ανίκητη... Πραγματικά όμως, για να πας περπατάς περίπου 500-700 μέτρα σε πουρνάρια και θάμνους. Όαν φτάσεις πρέπει να ανέβεις στο πολυβολείο. Το 2004 είχα στήσει από αυτό το δικτύο το πρώτο μου δικτυάκι GNSS με δέκτες L1 Locus και στο σύνολο 5 σημεία! Το ΕΓΣΑ μας κάθισε περίπου στους 3 πόντους και η ΗΑΤΤ 5, ενώ τα υψόμετρα στους 5-6 πόντους.
    1 point
  13. Συνάδελφοι Πήγα στο 96073 και στο 96078 και ήταν κατεστραμμένα! Το 96073 ήταν επί πολυβολείου. Ποιός διεστραμμένος το έκανε αυτό; Το 96078 βγαλμένο και σωριασμένο.
    1 point
  14. Στον 4178 δεν υπήρχε το στάδιο "περαιωση" . Η δήλωση ολοκληρώνονταν στο στάδιο της "οριστικής υπαγωγής"
    1 point
  15. δεν συμφωνώ ακριβώς Γιώργος Μ με το σχόλιο σου, αφ ενός ο κλέφτης που ψάχνει να ειδικευτεί πως ανοιγει μια πόρτα ειδικευεται, επισης ο ανιδηκευτος πιτσιρικας παίρνει μια ιδεα, σιγουρα σαν το καθε τι 2 πλευρες εχει, ότι πληροφορει τον ιδιοκτητη ομως και τον διαρηκτη. Εγω λεω αν βάλουμε μέτρο στη ζωή μας και λιγότερα άρθρα τέτοιου είδους ζητάμε, η ζωή μας το 80 δηλαδή που δεν βλέπαμε πως ανοίγουν οι πόρτες χειροτερη δεν ήταν. Και θα μου πεις μπηκαν στη ζωή μας, μέτρο όμως όπως το κάθενα, με μέτρο ολα
    1 point
  16. Από την εκτός σχεδίου δόμηση. Άρθρο 1 ΦΕΚ 270/Δ/85.
    1 point
  17. Αυτο γινεται απο ολους. Και απο π.ε και απο τ.ε και απο απλους εγκαταστατες( ελεγχει κανεις;) Ειναι ντροπη αλλα κανεις δεν μιλαει. Καταγγελια σε ολους αυτους .
    1 point
  18. Λοιπόν μετά από επικοινωνία με την υπηρεσία ελεγκτών δόμησης, ο ΕΔ οφείλει να ελέγξει ότι λέει η Τ.Ε. που αφορά την κατεδάφιση. Αν η Τ.Ε. αναφέρει πως τα μπάζα θα απομακρυνθούν πρέπει να έχουν απομακρυνθεί. Το που το ελέγχει άλλος.....
    1 point
  19. Ετυμολογία ατέρμων < αρχαία ελληνική ἀτέρμων Επίθετο ατέρμων, -ων, -ον που δεν τελειώνει κάπου, που δεν έχει τέλος, τέρμα καλημερα σας
    1 point
  20. Στη μικρή κλίμακα δεν απαιτούνται φορολογικά. Δηλαδή δεν χρειάζεται να υποβάλλεις ούτε τιμολόγιο ούτε ΦΕΜ ούτε πληρώνεις παράβολα όπως στις άδειες δόμησης. Όσον αφορά το ΙΚΑ, όταν εκδίδεται η ΕΕΜΚ κοινοποιείται στο ΙΚΑ οπότε μετά την έκδοσή της πρέπει να πάς να κάνεις απογραφή του έργου.
    1 point
  21. καλημέρα , Υπάρχει λόγος να περιμένουμε σε κατάσταση "03.β Ειδική περίπτωση αίτησης" ? πλέον δεν ξέρει κανείς ποιος θα πρέπει να τα ελέγξει.
    1 point
  22. Να συμπληρώσω στα πολύ σωστά σχόλια του συναδέλφου, ότι ένας πολύ συχνός λόγος υπερβολικών χρεώσεων, είναι η κακή ρύθμιση του υδραυλικού δικτύου, με αποτέλεσμα κάποιοι να ζεσταίνονται, και να ανοίγουν τα παράθυρα και άλλοι να κρυώνουν, αλλά όλοι να πληρώνουν τη θέρμανση που πάει στα σπουργιτάκια....
    1 point
  23. Ισχύει ό,τι αναφέρει η νομοθεσία (πιο χειροπιαστό δεν γίνεται) Από τη στιγμή που μόνη προϋπόθεση είναι η επιφάνεια (σε σχέση με το χρόνο δημιουργίας), δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όμως εμμένεις στις ανασφάλειές σου, ζήτα βεβαίωση από την Υ.ΔΟΜ Σπεύσε όμως, μη σου προκύψει κανα ΓΠΣ και μείνεις ξεκρέμαστος Κι επειδή ανέφερες για "αγορά ιδιωτικού δρόμου από γείτονα", πρόσεξε. Για να μη μπλέξεις με πιθανή άρση της παρέκκλισης, κάνε σύσταση δουλείας.
    1 point
  24. αυτό είναι αρκετό και δε χρειάζεσαι κάτι άλλο
    1 point
  25. Αν και είναι άσχετο το ποια τράπεζα είναι, καθώς οι εντολές έρχονται από το ΕΤΕΑΝ, μιλάμε για Εθνική και Συνεταιριστική Ηπείρου
    1 point
  26. Αφου όπως γράφεις το χρησιμοποιεί ώς κατάστημα, να νομιμοποιηθεί και ως κατάστημα τώρα που μπορεί. Αν το κάνεις πρόχειρη κατασκευή δεν θα μπορεί να κάνει χρήση για χώρο κυρίας χρήσης που έχει τώρα και με τραπέζια κλπ. Άρα υπερβαση δόμησης κάλυψης καί ότι άλλο έχει. Στοιχίζει λίγο και συμφέρει ..... όλα τα άλλα ανοίγουν προβλήματα κατά την γνώμη μου. Υ.Γ. και μη γράφεις με κεφαλαία. Δεν χρειάζεται να φωνάζεις.
    1 point
  27. Το Ε= 39,00 τμ τι ακριβώς είναι; EDIT Στο παρακάτω μήνυμα. Τότε από τα 43,00τμ αυθαίρετων η/χ , θα υπολογίσεις για την επιλογή κατηγορίας τα 39,00*0,80=31,20τμ. Οπότε με βάση την πιό επάνω θεώρηση θα πας 31,20/39,00---->Κ5. Βέβαια ότι την γκαρσονιέρα την έκανες δυαράκι, είναι ένας λόγος για Κ5. Δεν ξέρω .... είναι πραγματικά μπερδεμένο το θέμα με την Κ4.
    1 point
  28. Ναι, gio θα χρειαστεί αλλαγή χρήσης και θέλει προσοχή γιατι απο σπουδαιότητα Σ2, όλο το κτίριο χρειάζεται να μελετηθεί με σπουδαιότητα Σ3
    1 point
  29. Συγχώνεψη θεμάτων - miltos καλησπέρα σε όλους ανοίγω αυτό το θέμα για να εκφράσω την αγανάκτηση μου για κάποιους δήθεν συνάδελφους που καταστρέφουν το επάγγελμα μας!όλοι θα έχετε ακουστά όλες αυτές τις εταιρείες παροχής ηλεκτρισμού που έχουν ξεφυτρώσει σαν μανιτάρια κ έχουν βάλει ένα σωρό καταστήματα ως συνεργάτες για να πείσουν τον κόσμο κ τους πελάτες τους να αλλάξουν πάροχο. λοιπόν όλος τυχαία έπεσα σε κάποιες συζητήσεις που κάνανε κάποια στελέχη από αυτά τα καταστήματα που είχανε βρει κάποιους ηλεκτρολόγους μηχανικούς κ έβγαζαν Υ.Δ.Ε με το τσουβάλι για 30-40 ευρό για να μπορούν να δελεάσουν τον πελάτη κ να μην του φανεί ακριβή η αλλαγή σύνδεσης κ αλλάξει γνώμη καθώς τα περισσότερα σπίτια είναι παλιά κ έχουν λήξει τα πιστοποιητικά!!πρότειναν κ συγκεκριμένα να είναι ηλεκτρολόγος μηχανικός αυτός που θα βγάλει την υδε για τον λόγο του ότι δεν πάει για θεώρηση στο σωματείο κ έτσι τα δίνουν ποιο φθηνά(ξαναγράφω 30 ευρό)καταλαβαίνετε τι Υ.Δ.Ε είναι αυτή!!κ η ερώτηση μου είναι!!εμείς που έχουμε δώσει μια περιουσία σε όργανα κ εργαλεία για να είμαστε άξιοι κ υπεύθυνοι απέναντι στην άδεια που κατέχουμε τι ρόλο βαράμε;;ποίος θα μας προστατέψει από όλο αυτό ;;πως θα επιβιώσουμε όταν αυτά τα φαινόμενα τα ακούς καθημερινά;;πρέπει να γίνουμε κ εμείς σάν κ αυτούς κ να δίνουμε τις υδε από το γραφείο χωρίς να μας νοιάζει αν χτυπήσει κανέναν το ρεύμα;;
    1 point
  30. Επιβεβαιώνω και εγώ ότι από τις 5 η 6 -10 -2018 και μέχρι σήμερα τα αρχεία ανεβαίνουν όπου θέλουν. Ειδικά σε περιπτώσεις τακτοποιήσεων με πολλά υποχρεωτικά αρχεία , γίνεται ο κακός χαμός. Επίσης το παρατήρησα σε "βαριά" αρχεία. Μέχρι τέσσερεις φορές σε μία περίπτωση προσπάθησα να ανεβάσω κάτοψη και την πήγαινε αλλού και μάλιστα στο ίδιο λάθος αρχείο πάντα και σε θέση αρχείου που δεν ήταν υποχρεωτική για την συγκεκριμένη τακτοποίηση. Βαρέθηκα και τα παράτησα . Τουλάχιστόν προσπαθώ να βάζω ακριβείς τίτλους στα pdf , ώστε αν και σε λάθος θέση να μπορεί να διαβάσει κάποιος περί τίνος πρόκειται. Αλλά το θέμα είναι ότι τώρα αυτό φαίνεται και στην τελευτάια σελίδα του 5-σέλιδου. Και εκεί είναι το πρόβλημα. EDIT Στο παρακάτω μήνυμα ****Παρέλειψα να πω ότι μιλάω για Ν4495.
    1 point
  31. Έτσι όπως το λες είναι σαν να τιμωρείται αυτός που πλήρωσε και τακτοποίησε και να τυγχάνει καλύτερης μεταχείρισης αυτός που δεν τακτοποίησε. Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτηρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια (είτε αυθαίρετοι είτε ρυθμισμένοι),
    1 point
  32. Συνάδελφε το επίπεδο και το υπόβαθρο γνώσεων το ορίζουμε εμείς με τις απαντήσεις μας. Χαριτωμένο... Συνάδελφε όπως σωστά είπες στην μπανανία που ζούμε ο καθένας κάνει ότι θέλει και ο καθένας υπογράφει ότι θέλει. Η αναβάθμιση έγινε μετά από αλλαγή προγράμματος σπουδών και καθηγητών. Και φυσικά έπρεπε να γίνει αναβάθμιση η οποία για την ιστορία είναι επιπέδου Bachelor δηλαδή το ίδιο με κάποιον από πανεπιστήμιο που έχει και αυτός 4 έτη σπουδών. Ο οποίος απόφοιτος του πανεπιστημίου έχει τον ίδιο ακαδημαϊκό τίτλο στην Ευρώπη βάση της συνθήκης της Bologna, δηλαδή επίπεδο 6ο, ήτοι Bachelor. Τώρα για την Ελλάδα στην χώρα της μπανανίας είναι αστείο να μιλάμε για επ. δικαιώματα και συνθήκη της Bologna. Δεν έχει νόημα να μαλώνετε τι υπογράφει ο καθένας γιατί όπως είπα πριν, εδώ υπογράφουν όλοι και κανένας. Και επειδή το έχω απορία και δεν γνωρίζω ο Διπλ. Μηχ/κός Πολεοδομίας & Χωροταξίας τι μπορεί να υπογράψει ? Μπορεί για παράδειγμα να υπογράψει στατικά ? Τοπογραφικά ? Όποιος γνωρίζει και έχει την καλοσύνη μπορεί να μου απαντήσει.
    1 point
  33. Δεν πρόκειται ακριβώς για επανασύσταση του φυσικού υδροσυστήματος, αλλά για έναν τεχνητό ταμιευτήρα, με αναχώματα και τροφοδοσία με άντληση, μια συμπλήρωση δηλαδή στο υφιστάμενο στραγγιστικό έργο.
    1 point
  34. Σχετικά με την παράταση για το ανέβασμα αρχείων και "κλείσιμο" των δηλώσεων του 4178. Επειδή αυτό είναι ένα ζητημα που: επηρεάζει αποκλειστικά τον τεχνικό κόσμο, δεν έχει καμία επίπτωση στην εισροή χρήματος στα ταμεία (τα πρόστιμα τους είτε έχουν ήδη πληρωθεί, είτε πληρώνονται ακόμη) επειδή του 4495 οι τροποποιήσεις (στατικές, ισόγειες αποθηκες κλπ) άργησαν ώστε να έχουμε και εμεις σαφή εικόνα να απαντήσουμε σε πελάτες για το αν θα κάνουν μεταφορά ή όχι είναι απαραίτητη η παράταση και μάλιστα μεγάλη. Θα είναι χρήσιμο να στέλνουμε αιτήματα προς ΤΕΕ / Υπεκα ώστε να δοθεί αυτή η παράταση, η οποία στο κάτω κάτω της γραφής επηρεάζει μόνο εμάς και κανέναν άλλον.
    1 point
  35. προσωρινό κλείδωμα για καθαρισμό και σκούπισμα σκόνης, μπίχλας, μούχλας, τσίμπλας κλπ..... Το ζήτημα αναγνώρισης ως Μαστερ των Διπλωματούχων Μηχανικών δεν θα διακοπή ο διάλογος για όσους αφορά και δεν θα επιτραπεί η παρεκτροπή του ----------------------------------- Καθαρισμός κομπλιτ Κρίμα για τις παράπλευρες απώλειες (σκούπισμα σε κείμενα που απλά απαντούσαν στα πυροτεχνήματα που έπρεπε να πάρουν τον δρόμο για τα αποδυτήρια) Προτρέπουμε οι τοποθετήσεις να αφορούν το θέμα αυστηρά για αποφυγή πέραν της σκούπας επι των κειμένων να υπάρχουν και ποινές στους πυροδοτητές. Το θέμα άνοιξε πάλι
    1 point
  36. Τα έθεσες σωστά. Ο διαχωρισμός ΑΕΙ-ΤΕΙ υπάρχει και στο εξωτερικό, χωρίς να υπάρχει ουσιαστικό ζήτημα (βλ. Γερμανία). Να το θέσω και διαφορετικά: Σε μία δομημένη οικονομία (και κοινωνία) οι ρόλοι είναι ευδιάκριτοι. Στο ελληνικό μπάχαλο, όλοι κάνουν όλα και όλοι τίποτα. Οπότε, όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε. Μία άλλη παρατηρηση: Σε πολλά χωριά υπάρχουν πολλοί του τεχνικού κόσμου, κυρίως απόφοιτοι των ΤΕΙ που κάνουν αξιοπρεπή δουλειά και εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων. Ε βρε αδελφέ, ένα διώροφο δεν είναι ανάγκη να έρθει ένας με δύο διδακτορικά ΠΜ να σου βγάλει άδεια! Επίσης, 2 χωραφάκια που ο παππούς θέλει να τα γράψει στα εγγόνια, ε πάλι δεν θέλει διδακτορικά στην Τοπογραφία! Ο κάτοικος των μικρών πόλεων/χωριών βολεύεται και βολευόταν ανέκαθεν με τον γνωστό, πράγμα που δεν βρίσκω κακό. Στην περίοδο των παχιών αγελάδων, υπήρχε κυρίως από ωχαδερφισμό, μία ισορροπία που επιβαλλόταν από την παρουσία χρήματος. Βγάζαν όλοι καλά λεφτά, το ΤΣΜΕΔΕ ήταν σχετικά εύρωστο και υπήρχαν ευκαιρίες εργασίας. Τώρα δεν θα αφήσει κανείς και τίποτα με καμία κυβέρνηση. Συμεπρασματικά, τα ΤΕΙ ορθώς ιδρύθηκαν -έχοντας σαφώς διαχωρισμένο ρόλο από τα ΑΕΙ και όχι κατ ανάγκη υποβαθμισμένο!- αλλά στην μηχανή του κιμά που λέγεται ελληνική οικονομία, δεν μπορεί να υπάρξει καμία έννοια διαχωρισμένου έργου. ΥΓ1 Από ιδία πείρα, νομίζω ότι στο κομμάτι της Γεωδαισίας το ΤΑΤΜ/ΑΠΘ ήταν -στις μέρες μου η Μέκκα στην Ελλάδα-. Επιπλέον, στα GIS όσα παιδιά βγήκαν από Σέρρες (ΤΜ/ΤΕ), φυσούσαν. Και όσες φορές έπρεπε να συνεργαστούμε δεν συνάντησα κανένα θέμα. ΥΓ2 Ακόμη δεν κατάλαβα τον διαχωρισμό των λογιστών σε ΑΕΙ/ΤΕΙ: Υπάρχει ουσιαστική διαφορά;
    1 point
  37. Τα 44€ που χρεωνουν οι ξυπόλητοι ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ στην Αττικη ειναι ΧΩΡΙΣ ΥΠΕΡΒΟΛΗ οι βενζινες της μετακινησης (πηγαινουν ομως ή γινεται τηλεφωνικη εκδοση ΥΔΕ ?) Αυτος ο ξεφτιλας, γιατι τετοιος ειναι οποιος εχει τετοιες τιμες, δεν πρεπει να παει δικαστηρια για πλημελη καθηκοντα, ψευδη δηλωση και οτι συνεπαγεται ? Δεν πρεπει να τους λυπομαστε γιατι προκειται για προφανέστατο αθεμιτο ανταγωνισμό! Στην μπουρδελιστάν που ζουμε ΔΕΝ μπορεις να εισαι ανταγωνιστικος οταν προσπαθεις να κανεις σωστα τη δουλεια σου!
    1 point
  38. Ρίξτε ρε παιδιά και κανένα "κόκκινο" στο ΥΠΕΧΩΔΕ ( ΥΠΕΚΑ , ΥΠΕΝ , ΔΟΚΚ , κλπ) . Μόνο εμένα ξέρετε να "κοκκινίζετε "!! Εγώ για το θέμα των ΑΕΚΚ θα περιμένω να καταλήξουν οι "προφήτες".
    1 point
  39. έχει δίκιο εν μέρει ο Pavlos δηλαδή ο "επισπέυδων" πρέπει να καλέσει τον άλλο αν αυτός αρνηθεί να κινηθεί εξωδίκως με δεδομένη την ως άνω απόφαση και μετά να πάει στα δικαστήρια τα οποία περιπτωσιολογούν άρα δεν καλύπτουν de facto κάποιον μηχανικό που θα ενεργήσει αυτοβούλως (dimitris έγραφα ταυτοχρόνως)
    1 point
  40. Μόνο που ο νόμος οφείλει να τροποποιηθεί, διότι ακόμη και έτσι ο μηχανικός δεν είναι δικαστής. Η ορθή διαδικασία είναι πρώτα να κάνει αγωγή ο επισπεύδων τη διαδικασία, να πάρει την απόφαση του δικαστηρίου και στη συνέχεια να έρθει στο μηχανικό ο οποίος πλέον έχει ξεκάθαρη την απόφαση και προχωράει στη δήλωση υπαγωγής και όλο το ακίνητο μόνο με τον έναν συνιδιοκτήτη.
    1 point
  41. Το πόσα δένδρα θα βάλεις στον κήπου σου που θα τα βάλεις και πόσο ψηλά θα ανέβουν δεν άπτεται της πολεοδομικής νομοθεσίας οπότε το λύνεις με άλλους τρόπους. Ούτε το βιτριόλι είναι θέμα πολεοδομίας. Το πόσο ύψος όμως θες να χτιστεί μάντρα εσύ και να είσαι νόμιμος 100% διότι σίγουρα αφού έχετε ξεκινήσει αντιδικία αυτό ναι είναι θέμα πολεοδομίας. Οπότε ερώτηση 1η Πόσα μέτρα μάντρα ύψος χρειάζεσαι ή θες να κτίσεις εσύ? Ερώτηση 2η δεν υπάρχει διότι και 30 μέτρα μάντρα να μπορούσες να κάνεις (που δεν μπορείς) πάλι θα ρωτήσεις μετά για τον επόμενο κύκλο καβγά που θα γεννούσε το γεγονός αυτό. Υ.Γ. Αν δεν τα βρείτε μεταξύ σας σαν καλοί γείτονες και να κάνετε μερικά τραπεζώματα στην βεράντα σου και στον κήπο σου μεταξύ σας, θα σας τα φάνε τα λεφτά οι δικηγόροι. Γνώμη μου και καλή διασκέδαση ....
    1 point
  42. Διαφορά σε Λογιστές ΑΕΙ/ΤΕΙ δεν είναι εύκολο να καταλάβεις ακόμη και αν έχεις δει τα προγράμματα σπουδών τους. Όταν μιλάμε για Λογιστές ΑΕΙ μιλάμε για Οικονομολόγους με κατεύθυνση σε αυτό το αντικείμενο. Οικονομικό Λογιστικής ΤΕΙ Αν μιλάμε για το ΤΕΙ Πειραιά αφού πλέον συγχωνεύτηκε με το ΤΕΙ Αθήνας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής,η σύγχυση μπορεί να είναι αυξημένη για τους περισσότερους από εμάς. Όσον αφορά τον διαχωρισμό ΑΕΙ-ΤΕΙ,λογικός και επιβεβλημένος κατ' εμέ. Υπάρχει και στο εξωτερικό. Δυστυχώς όμως λόγω της περιορισμένης αγοράς τα τελευταία χρόνια υπάρχουν επικαλύψεις ανάμεσα στα Ιδρύματα. Ειδικά με την πλήρη ανωτατοποίηση που έχει επέλθει τα τελευταία χρόνια και τις συγχωνεύσες Σχολών και Ιδρυμάτων πλέον δεν είναι ορατές άμεσα οι διαφορές. Τα παλαιότερα χρόνια (20-30 πριν) υπήρχε βασική θεωρία στα ΤΕΙ και πολλή πρακτική,εργαστήριο (ακόμη και στα Αγγλικά...! ) και πολλή κατασκευή. Μάθημα και εργαστήριο και κατασκευή. Εκτός από τα κλασσικά δύο μαθήματα Ηλεκτρονικής Κατασκευής κατασκευή και σε άλλα μαθήματα των Ηλεκτρονικών (εμπειρία από φίλο που το τελείωσε) Υπήρχε μεγάλο πρόβλημα με τους εισακτέους από ΤΕΛ(Τεχνικά Λύκεια) με το επίπεδο γνώσεων σε Μαθηματικά. Και φυσικά καμία σχέση το επίπεδο Μαθημάτων με το επίπεδο Μαθημάτων των Πολυτεχνείων. Στην πράξη βέβαια αν δεν ασχοληθείς με κάτι πολύ συγκεκριμένο ως απόφοιτος Μηχανικός έρχεσαι σε άμεση σύγκριση με τα ΤΕΙ. Μην περιμένετε από άσχετες ειδικότητες(θεωρητικές,Μαθηματικούς,Φυσικούς,Χημικούς κλπ) να καταλάβουν διαφορές. Οι οποίες μετά από την πρόσληψη πολλών Διδακτόρων αποφοίτων Ελληνικών και Ξένων ΑΕΙ έχουν αμβλυνθεί και μπορεί να το δει κάποιος αν έχει παρακολουθήσει τα προγράμματα σπουδών των ΤΕΙ διαχρονικά. Ως προς το κομμάτι της αναγνώρισης των Μηχανικών (και άλλων σχολών) ως Integrated Master δύσκολα θα έχει αντίκτυπο στην καθημερινότητα πλην μεγάλων εταιρειών ίσως.
    0 points
  43. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑ;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.