Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.118


  2. JimakosR

    JimakosR

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      261


  3. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      854


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.024


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Διαφωνω konstantinos IB ( ξερεις ποσο σε σεβομαι ) μα πρεπει να υπαρχει ελεγχος. Ο καθενας χρεωνει οτι θελει αλλα οι περισσοτεροι απλα εχουν ετοιμες μικροκατοψεις και σχεδιαζουν 2-3 εξαρτηματα και τελος. εχω καταγγειλει 5 ατομα εως τωρα προσωπικα.
    3 points
  2. Ειδήσεις από ασχέτους , λές και τα 850 € που είναι το μέγιστο της διαφοράς , είναι που θα κάνει την διαφορά σε μια αγορά 60000 € που έχει βάλει . Αυτό όμως που έχει σημασία είναι πόσα λεφτά έχει χάσει το κράτος από τις μεταβιβάσεις και από την μείωση του συντελεστή από το 9-11 % στο 3 % , αλλά και από την αύξηση του ΦΠΑ και γενικότερα από την επίθεση στα ακίνητα μέσω του ΕΝΦΙΑ . Οταν με όλα αυτά το κράτος θα πάρει περίπου μισό δις φόρο , δηλαδή το 1/5 του ΕΝΦΙΑ , καταλαβαίνουμε πόσο ανόητοι υπάρχουν εκεί στα υπουργεία .... Γιατί με τα παλαιότερα ισχύοντα και τις σημερινές μεταβιβάσεις μόνο παλαιών θα είχαμε 1,5 δις έσοδα και αν μειωνόταν ο ΦΠΑ και στα καινούργια στο 13 % θα είχαμε έναν ΕΝΦΙΑ μόνο από τις μεταβιβάσεις . Οπότε με ΕΝΦΙΑ στο 1/3 του σημερινού θα είχε το κράτος 3,5 δις έσοδα από φόρο μεταβίβασης και μικρό ΕΝΦΙΑ , αντί για 2,5 από έναν ΕΝΦΙΑ που έχει καταστρέψει τον κόσμο και άλλο μισό δις από τις μεταβιβάσεις .
    2 points
  3. Ναι, σε όλα. Κάποιοι από τους λόγους που λήγουν είναι η «διαδικασία κρυπτογράφισης» και αυτή η προστασία μπορεί να μειωθεί με την πάροδο του χρόνου, επίσης για να διασφαλιστεί ότι όλα τα πιστοποιητικά χρησιμοποιούν τα πιο πρόσφατα πρότυπα ασφαλείας και όντως ελέγχονται και χρησιμοποιούνται από τον κάτοχο του τρέχοντος πιστοποιητικού, έχουν ημερομηνία λήξης.
    2 points
  4. Είναι καθαρά θέμα παρουσίασης. Στην ουσία δεν αλλάζει κάτι. Επικρατούσα χρήση κτιρίου θα βάλεις κατοικία (αν έχεις πχ ισόγειο καταστήματα και όροφοι κατοικία, οι επιφάνειες της κατοικίας ξεπερνούν κατά πολύ αυτές των καταστημάτων, οπότε το κτίριο θεωρείς ότι έχει επικρατούσα χρήση κατοικία). Στο ένα ή δυο φύλλα καταγραφής θα βάλεις υπηρεσίες και θα δεις αν προχωρήσει. Μέχρι πριν δεν προχωρούσε, οπότε για να "κοροιδέψουμε" το σύστημα έλεγα να βάζαμε ένα ΦΚ με μηδενικές παραβάσεις και χρήση κατοικία. Το ΤΕΕ εξέδωσε ανακοίνωση στην εφαρμογή των αυθαιρέτων ότι ενσωματώθηκαν οι αλλαγές του νόμου 4546/18. Δοκίμασε να δεις αν προχωράει.
    2 points
  5. 1) Από τυχαίες συζητήσεις δεν μπορούμε να βγάζουμε γενικευμένα συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους και βαθμίδες πτυχιούχων. Άσε να τους βρούνε πρώτα και βλέπουμε. 2) Όχι δεν καταλαβαίνουμε τι ΥΔΕ είναι αυτή και δεν θα γίνουμε κριτές καμίας ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ επαγγελματικής πράξης συναδέλφου που συνεπάγεται αστικές και ποινικές ευθύνες γι' αυτόν. Αυτός που υπογράφει ξέρει καλύτερα. 3) Τα περισσότερα σωματεία, έτσι όπως κατάντησαν τον συνδικαλισμό οι εργατοπατέρες, δεν είναι τίποτε άλλο από απλές επαγγελματικές ενώσεις που δεσμεύουν τα μέλη τους και όχι το κράτος. Βάλτε θέμα λοιπόν να μην πηγαίνουν οι ΥΔΕ στο σωματείο σας. Αφού εσείς υπογράφετε και εσείς έχετε και την ευθύνη το σωματείο τι το θέλετε; Βρείτε τρόπο να το υποστηρίξετε διαφορετικά. Έτσι κι αλλιώς η φιλελευθεροποίηση της αγοράς (δεν συμφωνώ με αυτό) είναι πλέον νόμος του ελληνικού κράτους και της Ε.Ε. 4) Σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν οι ευσυνείδητοι και οι ασυνείδητοι. Η προσωπική ηθική δεν έχει σχέση με τις σπουδές και τις επαγγελματικές άδειες. Υπάρχουν άριστοι επιστήμονες ανήθικοι και μέτριοι επαγγελματίες ηθικότατοι. Εγώ προτιμώ τους δεύτερους. Εσύ λοιπόν όταν δίνεις ΥΔΕ θα πηγαίνεις στην εγκατάσταση, θα μετράς, θα γράφεις την αλήθεια και θα κοιμάσαι ήσυχος. Το τι κάνει ο άλλος μη σε απασχολεί. Στο τέλος ξουρίζουν το γαμπρό...
    2 points
  6. Από Δευτέρα 15/10/2018 ξεκινά (άνευ απροόπτου) η πλήρη εφαρμογή της διαδικασίας έκδοσης Οικοδομικών Αδειών διαδικτυακά διαμέσου της πλατφόρμας του Τ.Ε.Ε. Αίτημα πολλών ετών των Μηχανικών. Αίτημα απεμπλοκής και μείωσης της γραφειοκρατίας. Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, ειδικά αυτή η αρχή ενδεχόμενα να είναι ιδιαίτερα δύσκολη διότι από την μία θα είναι οι μελετητές Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων κι από την άλλη οι ελεγκτές των ΥΔΟΜ. Ο Νομοθέτης θα πρέπει να επιλύσει χιλιάδες μικρές ή και μεγάλες επικαλύψεις απαιτήσεων, διατάξεων ίσως και νόμων ώστε να μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες στην πλατφόρμα ώστε να τα προβλέπει. Διότι κακά τα ψέματα όσα και να έχει προβλέψει έως τώρα στην αρχή της στην πορεία είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψει εκατοντάδες ελλείψεις κενά συμπληρώσεις αναβαθμίσεις κ.λπ. που θα πρέπει να γίνουν. Ας συμβάλουμε με τις απορίες μας τα ερωτηματικά αλλά και τις πιθανές λύσεις ή συμπληρώσεις ή ερμηνείες που θα πρέπει να δοθούν σ αυτά και σε δεκάδες άλλα που θα προκύψουν. . Καλό ξεκίνημα σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο…. Το χειρότερο το ζήσαμε… Επιδιώκουμε το καλύτερο. Εγχειρίδιο χρήσης Μηχανικών Εγχειρίδιο χρήσης Υπηρεσιών Δόμησης
    1 point
  7. Version v.1.2

    487 downloads

    Πρόκειται για ένα πρόγραμμα το οποίο υπολογίζει την αμοιβή μελετών και επιβλέψεων μηχανικού αλλά και τις κρατήσεις για την έκδοση άδειας επισκευής σεισμοπλήκτου όπως προβλέπει το ΦΕΚ 455/Β/25-2-2014. Επίσης δημιουργείται αναλυτική αναφορά υπολογισμού αμοιβών+κρατήσεων (σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Τ.Α.Σ.)με δυνατότητα εκτύπωσης.
    1 point
  8. Εντάξει, τα διάβασα όλα τα σχόλια, δεν μπορώ να πω ότι κάποιος έχει άδικο, αλλά ας ηρεμήσουμε για την ώρα. Μπορεί να είναι μια σκέψη κάποιων "γραβατωμένων", μπορεί να είναι περιορισμένη πραγματικότητα, μπορεί όμως να είναι και εμπορικό "κλάιν μάιν". Βγάζει κάποιος ένα διαφημιστικό και γράφει "ΠΕΑ από 40 €". Τι σημαίνει αυτό; Τίποτε. Ίσως να σημαίνει ότι από για μια γκαρσονιέρα 25 m2 δεν ισχύει το 1€/m2. Ίσως...Η ουσία είναι ότι είναι ένας τρόπος προσέγγισης πελατών. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ΥΔΕ. Μου έδωσαν κάρτα που γράφει "Πιστοποιητικά Ηλεκτρολόγου από 50€". Τώρα, έναν ανόητο που δίνει ΥΔΕ με μια απλή κάτοψη, χωρίς επίσκεψη, χωρίς μετρήσεις, ή με έτοιμη μικροκάτοψη και με 30€, καλά κάνετε και τον καταγγέλλετε, είναι και για το δικό του καλό. Διότι αυτός πέρα από το ότι θα πάρει κάποιον άνθρωπο στο λαιμό του, μπορεί να πάει και φυλακή. Και τι θα βγάλει από 30€ + ΦΠΑ; Τα 15 θα του τα πάρει ο Αλέξης και ο Ευκλείδης, το τάλιρο θα του το πάρει ο βενζινάς και θα του μείνουν 10€; Τι να πω. Αν είναι έτσι, η βλακεία είναι το μόνο θηρίο πάνω στη γη που δεν παλεύεται με τίποτε.
    1 point
  9. Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής αρχίζει στις 29 Οκτωβρίου ημέρα Δευτέρα και λήγει στις 13 Νοεμβρίου 2018, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:00. Το εμπρόθεσμο της αίτησης κρίνεται με βάση την ημερομηνία της ηλεκτρονικής υποβολής της στο ΑΣΕΠ. Οι κατηγορίες και η κατανομή για τις προσλήψεις με την 10Κ/2018 του ΑΣΕΠ Α΄ Κατηγορία Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (Π.Ε.), εβδομήντα τέσσερις (74) θέσεις. Κλάδων / Ειδικοτήτων: ΠE Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, ΠE Αρχιτέκτονας Μηχανικός, ΠE Αρχιτεκτόνων, ΠE Διοικητικού, ΠE Διοικητικού (Διεθνών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων), ΠE Διοικητικού Λογιστικού, ΠE Διοικητικού (Οικονομολόγος), ΠE Διοικητικού - Οικονομικού, ΠE Διοικητικού - Οικονομικού / Οικονομικού, ΠE Διοικητικών (Οικονομολόγος), ΠE Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ΠE Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών, ΠE Μηχανικών / Ηλεκτρολόγων, ΠE Μηχανικών / Μηχανολόγων, ΠE Μηχανολόγων ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ΠE Μηχανολόγων Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ΠE Μηχανολόγων Μηχανικών, ΠE Μηχανολόγων Μηχανικών Ηλεκτρολόγων, ΠE Μηχανολόγων/ Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ΠE Μηχανολόγων - Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ΠE Μηχανικών Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, ΠE Νομικών, ΠE Οικονομικού, ΠE Οικονομικού - Λογιστικού, ΠE Οικονομικού Λογιστικού, ΠE Οικονομολόγων, ΠE Πληροφορικής, ΠE Πολιτικός Μηχανικός, ΠE Πολιτικού Μηχανικού, ΠE Πολιτικών Μηχανικών, ΠE Μηχανικών / Πολιτικών Μηχανικών, ΠE Μηχανικών (Πολιτικών Μηχανικών), ΠE Μηχανικών (Πολιτικών Μηχανικών Υδραυλικών Έργων), ΠE Μηχανικών (Πολιτικών Μηχανικών / Συγκοινωνιολόγων), ΠE Τοπογράφος Μηχανικός, ΠE Τοπογράφων Μηχανικών, ΠE Μηχανικών / Τοπογράφων Μηχανικών, ΠE Χημικού, ΠE Χημικών Μηχανικών. Β΄ Κατηγορία Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Τ.Ε.), τριάντα τρεις (33) θέσεις. Κλάδων / Ειδικοτήτων: ΤΕ Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕ Διοίκησης Μονάδων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ΤΕ Διοικητικού, ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού, ΤΕ Διοικητικού Λογιστικού, ΤΕ Διοικητικών Λογιστών, ΤΕ Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας / Κοινωνικών Λειτουργών, ΤΕ Κοινωνικού Λειτουργού, ΤΕ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων, ΤΕ Πληροφορικής, ΤΕ Μηχανικών (Εμπορικού Ναυτικού), ΤΕ Μηχανικών Πολιτικών Δομικών Έργων, ΤΕ Μηχανικών Πολιτικών Έργων Υποδομής, ΤΕ Τεχνολόγου Πολιτικού Μηχανικού, ΤΕ Τεχνολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών, ΤΕ Τεχν. Τοπογράφων Μηχανικών, ΤΕ Τεχνολόγων Τοπογράφων Μηχανικών, ΤΕ Τεχνολόγων Τροφίμων / Τεχνολόγων Τροφίμων, ΤΕ Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Γ΄ Κατηγορία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Ε.), έντεκα (11) θέσεις. Κλάδων / Ειδικοτήτων: ΔΕ Τηλεφωνητών, ΔΕ Τηλεφωνητών (ΑΜΕΑ). Οι ενδιαφερόμενοι για την κάλυψη των θέσεων αυτών καλούνται, εφόσον κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα, να υποβάλουν «ΑΙΤΗΣΗ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ» (ηλεκτρονική) καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τους όρους της παρούσας προκήρυξης. ΠΕ και ΤΕ Διοικητικού, ΠΕ Διοικητικού (Διεθνών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων), ΠΕ Διοικητικού (Οικονομολόγος), ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού (Οικονομικού), ΠΕ Διοικητικού - Οικονομικού, ΠΕ και ΤΕ Διοικητικού - Λογιστικού, ΠΕ Οικονομικού - Λογιστικού, ΠΕ Οικονομικού, ΠΕ Οικονομολόγων, ΤΕ Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΤΕ Διοίκησης Μονάδων Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ΤΕ Διοικητικών Λογιστών, ΤΕ Τοπικής Αυτοδιοίκησης Αναλυτικά οι ειδικότητες που ζητούνται με την προκήρυξη 10Κ/2018 του ΑΣΕΠ ΤΕ Κοινωνικού Λειτουργού / ΤΕ Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας / Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ και ΤΕ Μηχανικών (Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών, Χημικών Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών, Μηχανολόγων Μηχανικών Ηλεκτρολόγων, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Πολιτικών Μηχανικών, Τοπογράφων Μηχανικών, Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Πολιτικών Δομικών Έργων, Πολιτικών Έργων Υποδομής) ΤΕ Μηχανικών (Εμπορικού Ναυτικού ΠΕ - ΤΕ Πληροφορικής / ΤΕ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ΤΕ Τεχνολόγων Τροφίμων ΠΕ Χημικού ΔΕ Τηλεφωνητών Οι υποψήφιοι, οι οποίοι κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα των προκηρυσσόμενων θέσεων θα πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στο ΑΣΕΠ, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου (www.asep.gr). Δείτε εδώ όλη την προκήρυξη: http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wG3UHk-ZeQumndtvSoClrL8b3WHGL66ug7tIl9LGdkF5_2sHZytA1Y08knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx9hLslJUqeiQZu_C1dwr3j3GEVbT4U7y4CaQnOGCmUUEz-bP7y54Cd4.
    1 point
  10. danaikaterina: "Μιλάω όμως για περιπτώσεις που υπάρχουν πχ 6 εγγόνια που κληρονόμησαν εξ αδιαιρετου το σπίτι του παππού. Σε αυτή την περίπτωση θεωρώ πως μπορεί οποιοσδήποτε από αυτόυς να δηλώσει τα πάντα και δεν μπορεί να δεσμευεται από τους άλλους που δεν τους ενδιαφέρει καν η ιδιοκτησία. Βασικό είναι αυτό που ανέφερες κι εσύ "για την προστασια του "κοινου δικαιωματος", με βαση τις κοινες διαταξεις του ΑΚ." Για την περιπτωση του παππου και τους κληρονομους του, αν προκειται για εντος σχεδιου με ή χωρις συσταση, καλύπτεται πλήρως απο την παρ. 4 του αρθρου 98, χωρις προσφυγη στις διαταξεις περί κοινωνιας. [εδω απαντω και στον ηδη ερωτησαντα πιπακο, αν η ερωτηση για τον χωρισμενο με ..νεο αμόρε ηταν για εντος σχεδιου] "Τέλος, όσον αφορά αυτό με το 65% και τη σύσταση. Στο άρθρο 99 γράφει ότι την αίτηση μεταξύ άλλων "δδ) ο συνιδιοκτήτης, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ανωτέρω άρθρο." Το ανωτέρω άρθρο είναι το 98 όπου αναφέρει τα περί δυνατότητας σύστασης από συνιδιοκτήτες με ποσοστό 65%. Επομένως θεωρώ ότι αυτά τα δύο συνδέονται και εννοείται ότι μπορείς να κάνεις τακτοποίηση προκειμένου να κάνεις τη σύσταση. Αλλίως δε βγάζει κανένα νόημα ένα τέτοιο εδάφιο σε ένα νόμο αυθαιρέτων" Σωστα, το 99 παραπεμπει στο 98. Το οποιο 98, όμως, εχει την παρ. "α" που αφορα μονον την δυνατοτητα συστασης καθετης και σε εκτος σχεδιου, ειτε σε νομιμα ή αυθαιρετα, τα οποια εχουν κατα το 89 την δυνατοτητα τακτοποιησης [αλλά για να γινει η συσταση θα πρεπει να εχει τακτοποιηθει το 100%] Η δε παρ.2 για το 65%, ομοιως αναφερεται στη δυνατοτητα που εχει το 65% να ζητησει, δικαστικως, μόνον την συσταση ΟΙ με τους ιδιους ορους της παρ. 1. Οπως και να εχει συμφωνω απολυτως οτι: Ειδικα για το αρθρο 98: Προκειται για εναν νομο με δυσερμήνευτες ή και αόριστες/ασαφείς ή και "ημιτελεις" διαταξεις. Αλλοιώς ηταν με τον 4178 το σχετικο αρθρο, αλλοιώς [καλυτερο] ηταν η προταση στη διαβουλευση, αλλοιως ψηφισθηκε στον 4495 και αλλοιως -πιό χειρότερο - "κατεληξε " [κυριολεκτώντας] μετα την τροποποιηση του απο τον 4546. Και, ενω περιμενουμε στο μελλον ελεγχους δηλωσεων, τιθεται το ερωτημα Πώς θα λειτουργησει καθε ελεγκτης? Με βαση τις δικες του γνωσεις ή/και οσα διαβαζει σε αυτο το φορουμ ή θα εκδοσουν καποια εγκυκλιο προς επιβοήθηση.... ΚΑΙ, γιατι δεν εκδιδουν απο τωρα την εγκυκλιο αυτη, ωστε να μην διατρεχουν κινδυνο "προστιμων" ή/και αλλων διωξεων οι μηχανικοι?
    1 point
  11. Άρα τώρα κάνεις νέα δήλωση μόνο για την έκδοση βεβαίωσης. Θα γράψεις στα σχόλια ότι υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές που ρυθμίστηκαν σύμφωνα με την τάδε δήλωση του 4178 και η παρούσα γίνεται μόνο για την έκδοση βεβαίωσης. Δεν χρειάζεται να ανεβάσεις εδώ κανένα αρχείο. Στο συμβολαιογράφο μαζί με τη νέα βεβαίωση του 4495 θα πρέπει να δώσεις και την οριστική του 4178 μαζί με τα σχέδια που τη συνοδεύουν.
    1 point
  12. προφανώς στη ΄συσταση ΟΙ χώρισαν το υπόγειο σε αποθήκες, θεωρώ οτι είναι η κλασσική περίπτωση διαμερισμάτωσης. Ως κάτοψη αποτύπωσης μπορείς να βάλεις την κάτοψη που προσαρτάται στη σύσταση (και συμφωνεί με την πραγματικότητα). Θα παρατηρήσεις οτι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στο σύστημα του ΤΕΕ σε περίπτωση διαφ. διαμερ. είναι λιγότερα κιόλας.
    1 point
  13. Θα πληρώσει ο ιδιώτης 4332€ και θα ανεβάσει στο σύστημα τις αποδείξεις τους και θα πληρώσει και 11.330€-9.997€= 1333€ των οποίων τις αποδείξεις (τις "όποιες" αποδείξεις) δε θα ανεβάσει πουθενά γιατί δε δικαιολογούνται από το πρόγραμμα. Αν ανεβάσει τις αποδείξεις και για τα 1333€ νομίζω ότι θα είναι απαιτητό να εξοφληθούν και αυτές (με καταθετήρια σε τράπεζα) προτού να εκταμιευτούν τα 6.998€.
    1 point
  14. σωστός γραμμη για τον λογιστη για διορθωσεις [και να σου τα φερουν πριν...οχι "μετα" ή "αυριο" ή την "παραλλη βδομαδα"
    1 point
  15. Πιλοτική λειτουργία τέλος ... πρέπει να ανοίξει καινούργια κατηγορία θεμάτων. http://84.205.246.56/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=5901&language=el-GR Όπως λέμε "ανοίξαμε και σας περιμένουμε".
    1 point
  16. [αυτο το συμπλήρωσες τωρα...] Παντως, η δηλωση φορου κληρονομιας στην ΔΟΥ, δεν αποτελει "τίτλο" Χωρις αποδοχη και μεταγραφη, δεν υφισταται τιτλος κυριοτητος ουτε για τακτοποιηση ούτε για εκδοση αδειας...
    1 point
  17. Συμφωνούμε ότι πρέπει να δοθεί παράταση, για πολλούς λόγους
    1 point
  18. Υποπτεύομαι οτι επειδή ακόμα η απόφαση υπαγωγής δεν έχει δημοσιευθεί στην Διαύγεια και δεν έχει πάρει ΑΔΑ.
    1 point
  19. Αν πάμε με τη λογική του προγενέστερου, 4178, αυτό το εξάμηνο σαν προθεσμία δεν τηρήθηκε ποτέ. Ούτε στα απέρριπτε αν έκανες υποβολή μετά το 6μηνο...Βεβαία, εφόσον δεν έχω κάτι χειροπιαστό που να αναιρεί το 6μηνο στον 4495 ποτέ δε ξέρεις τι μπορεί να σκαρφιστούν για παραπάνω έσοδα...Προσωπικά, ότι μπορώ το κλείνω στο 6μηνο για να μαι καλυμμένος.
    1 point
  20. Η λύση είναι απλή, ελεγκτές ηλεκτρικών εγκαταστάσεων με μητρώο όπως λειτουργούν οι ελεγκτές δόμησης. Πριν 6 μέρες πέθανε κάποιος πλένοντας το αυτοκίνητο του. Πότε θα βάλουμε μυαλό σε αυτή τη χώρα;
    1 point
  21. καλλιεργούμενο αγρόκτημα δεν σημαίνει οτι πρέπει να είσαι αποκλειστικά αγρότης....μπορεί να βγει για 15τ.μ. άδεια μικρής κλίμακας αν μετά από αυτοψία της υπηρεσίας αποδειχτεί ότι το καλλιεργείς (πχ 10δεντρα, λαχανόκηπο κλπ). Για τα μη άρτια...έχω ενδοιασμούς αν μπορούν να κτιστούν.
    1 point
  22. Το διαφορετικό σχήμα της στέγης (πχ από τετράριχτη δίριχτη) αν δεν δημιουργεί υπερβάσεις στο ύψος και αν δεν δημιουργεί σοφίτα εσωτερικά, το υπολογίζεις με αναλυτικό.
    1 point
  23. διορθωνω για "λιθοκτιστη", που δεν αφορουσε η ερωτηση και αναφερομαι σε αυτο https://et.diavgeia.gov.gr/decision/view/7ΝΞΝΟΡ1Ι-ΨΦ7 και εδω https://et.diavgeia.gov.gr/search?advanced=true&query=q:"αγροτικη αποθηκη ΕΕΜΚ κατα παρεκκλιση"&page=1&sort=relative
    1 point
  24. Σήμερα μου ήρθε email και σε τρίτο πελάτη μου πως μπήκαν χρήματα στην τράπεζα από το ΕΤΕΑΝ και μένει η τράπεζα να τα βάλει στους προμηθευτές (έχει 7 μέρες σύμφωνα με τον οδηγό του προγράμματος) Γράφει το μήνυμα Θέμα: "Ημερομηνία αποστολής εντολής καταβολής προκαταβολών στην Τράπεζα" Περιεχόμενο: "Σας ενημερώνουμε ότι στις δόθηκε εντολή στο χρηματοπιστωτικό οργανισμό για καταβολή των προκαταβολών στους αναδόχους / προμηθευτές που έχετε δηλώσει."
    1 point
  25. Δεν έχει πλέον νόημα δυστυχώς. Κρίμα γιατί τα συγκεκριμένα καθόταν καλά και η δουλειά που είχε γίνει για την δημιουργία κ επίλυση τους ήταν μεγάλη από μεριάς ΓΥΣ. Φωτογραφίες θα βοηθούσαν πολύ μιας που πήγες @tentonov
    1 point
  26. Αυτο γινεται απο ολους. Και απο π.ε και απο τ.ε και απο απλους εγκαταστατες( ελεγχει κανεις;) Ειναι ντροπη αλλα κανεις δεν μιλαει. Καταγγελια σε ολους αυτους .
    1 point
  27. Συνάδελφε πραγματικά μην το συνεχίζεις...Όχι ότι έχεις άδικο, αλλά θα αρχίσει πάλι ένας πόλεμος άνευ ουσία με όρους θρησκευτικού μίσους και μισαλλοδοξίας...
    1 point
  28. Τον Ιουνιο του 2018, δεν εχει γινει αναπροσαρμογη τιμων στις εκτος σχεδιου. Μονον των εντος. Που δεν επηρεαζουν τις τιμες για τα αυθαιρετα, για τα οποια ισχυουν οι τιμες της 20/1/2016 [αρθρο 100] Ισχυουν οι παληες τιμες και για την Αυλιδα, εκτος σχεδιου ηταν και ειναι "500"
    1 point
  29. Προφανώς θα το πληρώσει ως υπέρβαση δόμησης (με μειωτικό συντελεστή 0,50 ή 0,30). Για το δίκαιο του θέματος, ας αναρωτηθείς αν με νόμιμη άδεια θα είχε ποτέ δικαίωμα σε χώρο βοηθητικής χρήσης να έχει κύρια χρήση. Εξάλλου, εφόσον τηρούνται οι πολεοδομικές διατάξεις και υπάρχει μη υλοποιημένος ΣΔ ενδέχεται σε κάποιες περιπτώσεις να μπορεί να γίνει νομιμοποίηση με την καταβολή μόνο του παράβολου. Η πονοψυχία για τις αυθαίρετες κατασκευές των ιδιοκτητών δεν αποτελεί δική μας αρμοδιότητα.
    1 point
  30. Κάπου με μπέρδεψες ή μπερδεύτηκες. Η σύγκριση με τα επιτρεπόμενα της περιοχής πλέον και όχι με τα εγκεκριμένα της άδειας έχει να κάνει με τον υπολογισμό της κατηγορίας. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα επιπλέον τετραγωνικά δεν εξακολουθούν να θεωρούνται αυθαίρετα. πχ. περιοχή με επιτρεπόμενη δόμηση 500τμ. Έχουν κατασκευαστεί με άδεια 100τμ και εππλέον 80τμ αυθαίρετα. Και επί 4178 και επί 4495 θα συμπληρώσεις στο φύλο καταγραφής 80τμ με υπέρβαση δόμησης (+τυχόν υπόλοιπους συντελεστές κατά περίπτωση) Η διαφορά είναι ότι επί 4178 θα είχες για τον υπολογισμό της κατηγορίας 80/100 -> κατηγορία 5 ενώ τώρα έχεις 80/500 -> κατηγορία 4 *edit Σχετικά με την υπέρβαση ύψους αλλάζει το πράγμα. Αν έχεις κτίριο με υπέρβαση του ύψους της άδειας χωρίς να υπερβαίνει το επιτρεπόμενο της περιοχής, πράγματι πλέον υπολογίζεται με αναλυτικό
    1 point
  31. Δείτε εδώ ένα live σεμινάριο e-'adeies που γίνεται τώρα στην Κομοτηνή Για όσους δεν μπορέσουν να παρευρεθούν τους γνωρίζουμε ότι η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Facebook του TV Ροδόπη Αν. Μακεδονίας-Θράκης και συγκεκριμένα στο σύνδεσμο https://www.facebook.com/tvrodopi/ όπως επίσης και μέσω του συνδέσμου https://www.rodopilive.gr/ View full είδηση
    1 point
  32. Ηλεκτρονικό σύστημα καταγγελιών για την αυθαίρετη δόμηση από τις αρχές του 2019/έλεγχοι δηλώσεων/ ελεγκτές εδω http://www.zougla.gr/greece/article/ilektroniko-sistima-katagelion-gia-tin-af8ereti-domisi-ap-tis-arxes-tou-2019
    1 point
  33. Τα παρακάτω αφορούν άδεια αποπεράτωσης αυθαιρέτου Ν.4178/13 & τα απαραίτητα δικαιολογητικά με πλήρη επεξήγηση. Ελπίζω να φανούν χρήσιμα. Άρθρο 25 παρ.5 Ν.4178/13: 5. Στις περιπτώσεις αυθαιρέτων κατασκευών, οι οποίες έχουν περαιώσει τη διαδικασία με βάση τις διατάξεις των νόμων 3775/2009 (Α΄ 122), 3843/2010 (Α΄ 62), καθώς και όσες έχουν ενταχθεί στις ρυθμίσεις του ν. 4014/ 2011 (Α΄ 209) και του παρόντος νόμου και έχει περαιωθεί η σχετική διαδικασία ή έχει εξοφληθεί ποσοστό 30% του συνολικού ποσού προστίμου, κατά τις διατάξεις του παρόντος, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση από κάθε ισχύουσα διάταξη: α) η εκτέλεση εργασιών αποπερά− τωσης, β) η εκτέλεση εργασιών επισκευής, οι οποίες αποβλέπουν στην υγιεινή, την αισθητική βελτίωση−απο− κατάσταση, τη συνήθη συντήρησή τους και προσαρμο− γής κατά το εδάφιο δ΄, της παραγράφου 2 του άρθρου 13, γ) κατεδάφισης, δ) κατασκευής στέγης ή φύτευσης δώματος ε) ενίσχυσης, στ) εργασίες που προβλέπονται στις παραγράφου 2 και 3 του άρθρου 4 του ν. 4067/2012, ως αντικαθίστανται με τις διατάξεις του άρθρου 48 του παρόντος νόμου. Η εκτέλεση των παραπάνω εργασιών γίνεται ύστερα από έγκριση που δίνεται από την αρ− μόδια Υπηρεσία Δόμησης, εφόσον οι εργασίες για τις οποίες ζητείται η εκτέλεση δεν επαυξάνουν το κτίσμα σε όγκο, εκτός των περιπτώσεων: α) κατασκευής ανελ− κυστήρα ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ) της παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 4067/2012 (Α΄ 79), β) κατασκευής υπο− χρεωτικής στέγης, σύμφωνα με τους ειδικούς όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου και γ) κατασκευής στέγης, σύμφωνα με ισχύ− ουσα άδεια οικοδομής και μόνο εφόσον δεν υφίσταται υπέρβαση καθ’ ύψος ή υφίσταται υπέρβαση καθ’ ύψος που δεν υπερβαίνει σε ποσοστό το 10% του προβλεπο− μένου στην άδεια. Η έγκριση εργασιών γνωστοποιείται αμελλητί στο Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων−Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης Μισθωτών (Ι.Κ.Α.− Ε.Τ.Α.Μ.). Για τις ως άνω εγκρίσεις και διοικητικές πράξεις εφαρμόζεται αντίστοιχα, η διάταξη του άρθρου 2Α του ν. 4030/2011 (Α΄ 249) υπό τις προϋποθέσεις και τους όρους που τίθενται. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μπορεί να τροποποιούνται τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται στις αρμόδιες Υπηρε− σίες Δόμησης για τη χορήγηση της έγκρισης εκτέλεσης των εργασιών, τα οποία προβλέπονται στην παρούσα παράγραφο. Εγκύκλιος 4 Ν.4178/13: (προσαρτάται στο άρθρο 25 παρ.5) Κατά τη διατύπωση της παραγράφου αυτής ορίζεται ότι «Στις περιπτώσεις αυθαιρέτων κατασκευών, οι οποίες έχουν περαιώσει τη διαδικασία µε βάση τις διατάξεις των νόµων 3775/2009 (Α΄ 122), 3843/2010 (Α΄ 62), καθώς και όσες έχουν ενταχθεί στις ρυθµίσεις του ν. 4014/2011 (Α΄ 209) και του παρόντος νόµου και έχει περαιωθεί η σχετική διαδικασία ή έχει εξοφληθεί ποσοστό 30% του συνολικού ποσού προστίµου, κατά τις διατάξεις του παρόντος, επιτρέπεται, κατά παρέκκλιση από κάθε ισχύουσα διάταξη……..στ) εργασίες που προβλέπονται στις παραγράφους 2 και 3 του άρθρου 4 του ν. 4067/2012, ως αντικαθίστανται µε τις διατάξεις του άρθρου 48 του παρόντος νόµου…». Εποµένως, από της ισχύος της ανωτέρω διάταξης δεν ισχύει η υπ’ αριθ.οικ. 9070/12-2-2013 υπουργική απόφαση «Τροποποίηση του Τεύχους Τεχνικών Οδηγιών Εφαρµογής του ν. 4067/12 (Νέος Οικοδοµικός Κανονισµός» και επιτρέπεται η εκτέλεση εργασιών µε τη διαδικασία της έγγραφης ενηµέρωσης της Υ∆ΟΜ κατά τα οριζόµενα στην παρ. 3 του άρθρου 4 του ν. 4067/12, όπως ισχύει µετά την αντικατάστασή του µε το άρθρο 48 του ν. 4178/13. Η παρούσα εγκύκλιος συνοδεύεται από υπόδειγµα έγγραφης ενηµέρωσης κατά τα παραπάνω αναφερόµενα. β) Η διατύπωση του προτελευταίου εδαφίου της παραγράφου αυτής όπου ορίζεται ότι «Για τις ως άνω εγκρίσεις και διοικητικές πράξεις εφαρµόζεται αντίστοιχα, η διάταξη του άρθρου 2Α του ν. 4030/2011 (Α΄ 249) υπό τις προϋποθέσεις και τους όρους που τίθενται.» αφορά σε έργα που άπτονται ειδικού ελέγχου ως προς τους όρους δόµησης, όπως και στις περιπτώσεις κτιρίων επιφάνειας άνω των 3.000 τ.µ. και για τα οποία η έγκριση δόµησης και η άδεια δόµησης δύναται να εκδίδεται από την ∆ιεύθυνση Οικοδοµικών και Κτιριακών Κανονισµών (∆.Ο.Κ.Κ.) του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιµατικής Αλλαγής, κατόπιν διαπιστωτικής πράξης του Γενικού Γραµµατέα Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιµατικής Αλλαγής ή του αρµόδιου Υπουργού αναφορικά µε το χαρακτήρα τους κατά τα οριζόµενα στη σχετική διάταξη ( ν. 4146/13, άρθρο 69, ΦΕΚ 90 Α’). γ) Κατά τη διατύπωση του τελευταίου εδαφίου της παραγράφου αυτής όπου ορίζεται ότι «Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιµατικής Αλλαγής µπορεί να τροποποιούνται τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται στις αρµόδιες Υπηρεσίες ∆όµησης για τη χορήγηση της έγκρισης εκτέλεσης των εργασιών, τα οποία προβλέπονται στην παρούσα παράγραφο.» προκύπτει ότι εξακολουθούν να ισχύουν τα αναφερόµενα στην υπ’ αριθ. 2975/19-1-2012 υπουργική απόφαση «Καθορισµός δικαιολογητικών για τη χορήγηση έγκρισης εκτέλεσης εργασιών της παρ. 17 του άρθρου 24 του ν. 4014/2011 (ΦΕΚ 209 Α΄), όπως ισχύει» (ΦΕΚ 43 Β’) για τις εργασίες που περιγράφονται σε αυτή. Οπότε σύμφωνα με την εγκύκλιο 4 του Ν.4178/13, για Άδεια Αποπεράτωσης αυθαίρετης κατασκευής, εξακολουθούν να ισχύουν τα αναφερόμενα στο ΦΕΚ 43Β/2012, παρά το γεγονός ότι αναφέρεται στο Ν.4014/11. Ήτοι: Άρθρο 2 - ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ – ΦΕΚ43Β/12 (υπ’ αριθ. 2975/19-1-2012 υπουργική απόφαση) 1. Για τη χορήγηση Έγκρισης Εργασιών αποπεράτωσης αυθαίρετης κατασκευής υποβάλλονται τα προβλεπόμε− να δικαιολογητικά και μελέτες και εφαρμόζονται οι δι− αδικασίες που προβλέπονται στο Π.Δ/μα της 8/13.7.1993 «Τρόπος έκδοσης οικοδομικών αδειών και έλεγχος ανε− γειρομένων οικοδομών.» (ΦΕΚ 795 Δ΄) όπως ισχύει ή στην παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 4030/11 για αιτήσεις που θα υποβληθούν μετά την 1−3−2012. 2. Επιπλέον υποβάλλονται : α) Βεβαίωση του ΤΕΕ για την περαίωση της διαδι− κασίας υπαγωγής της κατασκευής στο άρθρο 24 του ν. 4014/2011, όπως ισχύει. β) Τα σχέδια που προβλέπονται στην παρ. 2β του άρθρου 24 του ν. 4014/11. Σε περίπτωση περαίωσης της διαδικασίας πριν την ενεργοποίηση του πληροφοριακού συστήματος του ΤΕΕ υποβάλλεται υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι τα ίδια σχέδια θα υποβληθούν ηλε− κτρονικά στο πληροφοριακό σύστημα όταν ενεργοποι− ηθεί. γ) Φωτογραφική τεκμηρίωση της υφιστάμενης κατά− στασης του αυθαιρέτου κτίσματος (εξωτερικά − εσω− τερικά). 3. Ως έντυπο για τη χορήγηση έγκρισης εργασιών αποπεράτωσης χρησιμοποιείται και συμπληρώνεται το πρότυπο έντυπο οικοδομικής άδειας, όπου στη θέση του τίτλου αναγράφεται «ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΠΟΠΕ− ΡΑΤΩΣΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ (παρ. 17 άρθρ. 24 ν. 4014/2011)». 4. Η επιφάνεια του προς αποπεράτωση κτιρίου πε− ριορίζεται αποκλειστικά στο περίγραμμα που ορίζουν τα υφιστάμενα κατακόρυφα φέροντα στοιχείων και ο όγκος σ’ αυτόν που προσδιορίζεται από το περίγραμ− μα και τα υφιστάμενα φέροντα οριζόντια στοιχεία της ανώτερης στάθμης του. 5. Στο Διάγραμμα κάλυψης ή στο Διάγραμμα δόμησης του ν. 4030/11 αποτυπώνεται η υφιστάμενη κατάσταση, δηλ. θέση, κάλυψη, δόμηση, ύψος κ.λπ. του κτίσματος. Επίσης υπολογίζονται τα πολεοδομικά μεγέθη των κτι− ρίων, των οποίων ζητείται η αποπεράτωση, με βάση την οριστική μορφή τους και αναγράφεται κατά παρέκκλι− ση από κάθε ισχύουσα διάταξη η σχέση τους με τους όρους δόμησης, που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου, με εξαίρεση τη χρήση της αυθαίρετης κατασκευής, η οποία σε κάθε περίπτωση πρέπει να επιτρέπεται από τις ισχύουσες στην περιοχή γενικές και ειδικές πολεο− δομικές διατάξεις. Σύμφωνα λοιπόν με παρ.1 μετά την 01.03.2012, υποβάλλονται τα δικαιολογητικά που προβλέπει ο Ν.4030/12 (ΝΟΚ) στο Άρθρο 2 παρ.3,όπου δίνει μια πολύ γενικόλογη διατύπωση ως προς τις απαραίτητες μελέτες: Ν.4030/12 - Άρθρο 3 παρ.2- Δικαιολογητικά στοιχεία και μελέτες «Για την έκδοση άδειας δόμησης υποβάλλονται η έγκρι- ση δόμησης και τα ακόλουθα δικαιολογητικά και μελέ- τες, όπου απαιτούνται σύμφωνα με την κείμενη νομοθε- σία:» Άφηνε λοιπόν στη διακριτική ευχέρεια της Υ.ΔΟΜ την επιλογή των απαραίτητων μελετών για την άδεια αποπεράτωσης. ΩΣΤΟΣΟ 4. ΕΓΚΡΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ - ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΗΣ : Εγκ.1/12 Ενότητα Β παρ.4: Με την παρ. 10, του άρθρου 49, του ν. 4030/2011 αντικαθίσταται η παρ. 17 του άρθρου 24, του ν. 4014/11. Σύμφωνα με αυτή για τις περιπτώσεις κτισμάτων που έχουν υπαχθεί στις ρυθμίσεις του νόμου και έχει περαιωθεί η σχετική διαδικασία, επιτρέπεται κατά παρέκκλιση από κάθε ισχύουσα διάταξη, η εκτέλεση εργασιών αποπεράτωσης, καθώς και η εκτέλεση εργασιών επισκευής, μετά από έγκριση της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας, εφ' όσον αυτές δεν τα επαυξάνουν σε όγκο. Εγκ.7/12 παρ. (Α. 2.) Στην παρ. 4 της Ενότητας Β της Εγκυκλίου 1/2012 : α) Στην έννοια των εργασιών επισκευής του άρθρου 1 της υπ’ αριθ.οικ. 2975/19-1- 2012 Υ.Α. (ΦΕΚ 43 Β’) περιλαμβάνονται και οι εργασίες για ριζική ανακαίνιση του κτιρίου, οι οποίες όμως δεν θίγουν τον φέροντα οργανισμό και τα πολεοδομικά μεγέθη του. β) Για τη χορήγηση έγκρισης εκτέλεσης εργασιών αποπεράτωσης υφιστάμενης αυθαίρετης κατασκευής σύμφωνα με τα άρθρα 2 και 3 της υπ’ αριθ.οικ. 2975/19- 1-2012 Υ.Α. (ΦΕΚ 43 Β’) και δεδομένου οτι δεν πρόκειται για νομιμοποίησή της, προσκομίζονται οι μελέτες των υπολοιπομένων εργασιών που πρόκειται να εκτελεστούν κατά το διάστημα ισχύος της άδειας και όχι των εργασιών που έχουν ήδη υλοποιηθεί αυθαίρετα. οπότε σε περίπτωση άδειας αποπεράτωσης αυθαιρέτου με υλοποιημένο σκελετό ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ,αλλά το πολύ δήλωση αντοχής από δυο διπλ.πολ/μηχ. Σημείωση: Οι εγκύκλιοι 1/12 & 7/12 σε καμιά περίπτωση δεν έπαψαν να ισχύουν σύμφωνα και με τα οριζόμενα στην εγκύκλιο 4 του Ν.4178/13,καθώς αναφέρεται ρητά ότι στην περίπτωση άδειας αποπεράτωσης αυθαιρέτου, εφαρμόζονται τα οριζόμενα στο ΦΕΚ43Β/12 που αναφέρεται στο Ν.4014/11, ενώ ταυτόχρονα το θέμα των εγκυκλίων ΔΕΝ αφορά το Ν.4014/11,ΑΛΛΑ το Ν.4030/12 (ΝΟΚ)όπως ορίζεται παρακάτω: Θέμα: Ν.4030/2011 «Νέος τρόπος έκδοσης αδειών δόμησης, ελέγχου κατασκευών και λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ 249/Α') και διευκρινήσεις στο ν. 4014/11 (ΦΕΚ 209Α').» Πηγές: Ν.4178/13 - Άρθρο 25 παρ5 & Εγκύκλιος 4 Ν.4178/13 υπ’ αριθ. 2975/19-1-2012 υπουργική απόφαση ΦΕΚ43Β/2012 Άρθρο 2 Ν.4030/12 – Άρθρο 3 παρ.2 Εγκύκλιος 1/12 & 7/12 Ν.4014/11
    1 point
  34. Άλλο «προγραμματιστής» άλλο «προγραμματιστής αναλυτής» στο ΙΚΑ. Υπάρχει η εξής διαφορά. Το πρώτο το δίνουν σε απόφοιτους ΤΕΙ πληροφορικής και το δεύτερο σε απόφοιτους πανεπιστημίου.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.