Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      8.678


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      3.572


  4. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      854


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Από Δευτέρα 15/10/2018 ξεκινά (άνευ απροόπτου) η πλήρη εφαρμογή της διαδικασίας έκδοσης Οικοδομικών Αδειών διαδικτυακά διαμέσου της πλατφόρμας του Τ.Ε.Ε. Αίτημα πολλών ετών των Μηχανικών. Αίτημα απεμπλοκής και μείωσης της γραφειοκρατίας. Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, ειδικά αυτή η αρχή ενδεχόμενα να είναι ιδιαίτερα δύσκολη διότι από την μία θα είναι οι μελετητές Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων κι από την άλλη οι ελεγκτές των ΥΔΟΜ. Ο Νομοθέτης θα πρέπει να επιλύσει χιλιάδες μικρές ή και μεγάλες επικαλύψεις απαιτήσεων, διατάξεων ίσως και νόμων ώστε να μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες στην πλατφόρμα ώστε να τα προβλέπει. Διότι κακά τα ψέματα όσα και να έχει προβλέψει έως τώρα στην αρχή της στην πορεία είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψει εκατοντάδες ελλείψεις κενά συμπληρώσεις αναβαθμίσεις κ.λπ. που θα πρέπει να γίνουν. Ας συμβάλουμε με τις απορίες μας τα ερωτηματικά αλλά και τις πιθανές λύσεις ή συμπληρώσεις ή ερμηνείες που θα πρέπει να δοθούν σ αυτά και σε δεκάδες άλλα που θα προκύψουν. . Καλό ξεκίνημα σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο…. Το χειρότερο το ζήσαμε… Επιδιώκουμε το καλύτερο. Εγχειρίδιο χρήσης Μηχανικών Εγχειρίδιο χρήσης Υπηρεσιών Δόμησης
    6 points
  2. Και εγώ έχω απούλητα από το 11 . Αλλά αυτό είναι λογικό από την στιγμή που στα καινούργια μόνο η πρώτη κατοικία έχει αφορολόγητο , ενώ η δεύτερη έχει ΦΠΑ 24 % . Επειδή την αγορά την κινούν οι ξένοι και παίζουν και μεγάλες μεσιτείες από το εξωτερικό και το εσωτερικό , η αγορά κινείται μόνο σε παλαιά ακίνητα , που αγοράζουν οι ξένοι χωρίς δάνειο και με μικρό φόρο μεταβίβασης . Απλά η αλλαγή αυτή σταμάτησε την υποτιμητική προσδοκία που είχαν όλοι , αλλά ακόμα οι "αγοραστές" νομίζουν ότι Αχ , Αχ , Αχ τους αρέσει ο Μπάχ και θα πιάσουν το τζόκερ , παίρνοντας τζάμπα το καλύτερο φιλέτο . Μου έλεγε χτες μεσίτης για κάποιον που τον πρήζει εδώ και 2 χρόνια , να του βρεί μονοκατοικία με 50000 και δεν δέχεται το γεγονός ότι δεν υπάρχουν . Το κράτος πρέπει να μειώσει άμεσα τον ΦΠΑ των νεόδμητων στο 13 % , όπως έκανε με τον φόρο στα μτχ και να καταργήσει τον φόρο δωρεάς μεταξύ συγγενών πρώτου βαθμού , γιατί αλλιώς δεν νοείται η ελληνική οικογένεια .
    3 points
  3. Μείωση των εκτυπώσεων-σεντόνια, διπλώματα, άπειρα μελάνια και άπειρο χαρτί (καημένα δεντράκια)... Μείωση του πηγαινέλα, βενζίνες και σπάσιμο της πολύτιμης αυτοσυγκέντρωσης στο γραφείο... Μείωση του: "ένα δωράκι για την άδεια;"... (μάλλον το πιο σημαντικό) και πόσα άλλα... Απλά αυτό που δεν κατάλαβα ή μάλλον δεν διάβασα είναι πως θα ελέγχονται οι άδειες που ανεβάζουμε, σε pdf; σε dwg; Νομίζω το ηλεκτρονικό αυτό άλμα με όσα προβλήματα και αν προκύψουν, είναι απαραίτητο για την επιβίωση μας και ειδικά για την επιβίωση των ιδιωτών μηχανικών που κατασπαράζονται από τα γκοντζίλα γραφεία που έχουν χτίσει όλα τα άσχημα που βλέπουμε γύρω μας, επειδή έχουν τα "μέσα και τα έξω" Εχω γίνει μάρτυρας να δω υπαλλήλους πολεοδομίας να εργάζονται ως εξωτερικοί συνεργάτες σε τέτοια γραφεία, όπως και επίσης υπαλλήλους πολεοδομίας να γυροφέρνουν μέσα σε αυτά... Πάρα πολλοί μηχανικοί-άξιοι μελετητές παραγκωνίζονται από το συρματόπλεγμα της πολεοδομίας που πρόσβαση έχουν λίγοι "εκλεκτοί"...
    2 points
  4. Διαβάζοντας αυτά που γράφεις καταλαβαίνω όλο και περισσότερο ότι η αυτεπιστασία στην Ελλάδα θα πρέπει να απαγορευτεί δια νόμου. Δεν νοείται η λογική "έχω ένα κτίριο που κάποτε ήταν κόσμημα, και τώρα παίζω μαζί του". Κάποτε έκανα μια δουλειά με έναν αρχιτέκτονα σε κτίριο παρόμοιας λογικής με αυτό που έχεις. Δεν θα πω λεπτομέρειες. Αδειοδοτήσεις, συμβούλια αρχιτεκτονικής, αρχαιολογίες κλπ κλπ.... Το μεράκι του για το κτίριο (του αρχιτέκτονα) απεριόριστο. Έκανε παπάδες, προκειμένου να αναδείξουμε ΤΙ ήταν και να το επαναφέρουμε στην αρχική του μορφή συγκεράζοντας και κάποια νεότερα στοιχεία αρμονικά και με σεβασμό. Σε κάποιο σημείο ο ιδιοκτήτης κλώτσησε στην κατασκευή και πήγε να κάνει δικά του πράγματα, σε μορφολογικό επίπεδο. Ξέρεις τί έκανε ο αρχιτέκτονας? Τον κατάγγειλε σε ότι υπηρεσία υπήρχε και δεν υπήρχε. Γνώμονας του δεν ήταν να μην χάσει την δουλειά, αλλά να μην πηδηχτεί το κτίριο. Δεν γίνεται να πάρεις πληροφορίες τέτοιου είδους που ζητάς από το ιντερνετ. Επαναλαμβάνω: απευθύνσου σε γνώστες μηχανικούς ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ. Το αν έχει νόημα θα το υπαγορεύσουν τέσσερις παράγοντες:η κατάσταση του κτιρίου η οποία θα εκτιμηθεί από κοντά, το μπάτζετ, το αν έχεις το μπάτζετ, τί χρήση θές.
    2 points
  5. 5.221 downloads

    Πρόκειται για τη μετατροπή του αρχείου oikismoi2000.kmz της πλατφόρμας geodata.gov.gr σε αρχείο dwg σε ΕΓΣΑ 87 ***ΠΡΟΣΟΧΗ***: Χρησιμοποιείστε το αρχείο με δική σας ευθύνη
    1 point
  6. 100.654 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  7. Version 1.0.0

    1.221 downloads

    Πρόγραμμα διαστασιολόγησης αντλιών Από το αρχείο των παλαιότερων downloads του michanikos.gr.
    1 point
  8. Μπορούμε να καταγγείλουμε κάποιον τεχνικό για κακοτεχνία, όταν ο φορέας του ασκεί ρόλο επιμελητηρίου. Δεν μπορούμε όμως να τον καταγγείλουμε για χαμηλές τιμές. Οι σύνδεσμοι ηλεκτρολόγων και οι υπόλοιποι επαγγελματικοί σύλλογοι δεν έχουν δύναμη εργατικού συνδικάτου, διότι δεν μπορούν να απεργήσουν και να σταματήσουν οι συγκοινωνίες, τα εργοστάσια κλπ. Είναι απλώς "συντεχνίες", δλδ σύλλογοι που προσπαθούν να προωθήσουν τα επαγγελματικά τους θέματα με πολιτικές διασυνδέσεις, νομικές πράξεις κ.α. ασκώντας έμμεση πίεση σε κυβερνήσεις. Άρα η δραστηριότητά τους είναι χρήσιμη στα μέλη τους, αλλά - πιστεύω - δεν υπάρχει κανένας λόγος να τους φορολογούν την επαγγελματική δραστηριότητα με το κομμάτι.
    1 point
  9. Πολύ ωραία, σωστή η παρατήρησή σου, δεν πρόκειται να επαν-αποκατασταθεί το αρχικό φυσικό περιβάλλον της λίμνης αλλά τα μμε το βάφτισαν αναδημιουργία. Ίσως για να τονίσουν την "περιβαλλοντική ευαισθησία" των κυβερνώντων. Εκλογές έρχονται. Αλλά ενώ κάνουν τόσα έξοδα για το έργο, έχουν υπ' όψης τους ότι μέσα στο κομμάτι της λίμνης που απόμεινε πέφτουν λύματα; Τι έχουν να πουν για τα τελευταία ψάρια που πεθαίνουν ομαδικά; Δεν τους βλέπω και τόσο "οικολογικούς". Μάλλον πρόκειται για ένα ακόμη δημόσιο έργο και τίποτε περισσότερο.
    1 point
  10. Ότι πρέπει για να τους κλέψουν είναι αυτό το μπαλκονάκι. Λειτουργικά δεν εξυπηρετεί κάτι. Όμως, αφού το θέλουν δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς. Το μόνο που μπορώ να βρω είναι το εδάφιο (*) της εγκ. 3 Ν. 4178. Θεωρείς την προεξοχή, ως αυθαίρετο εξώστη.Κάνεις παραπομπή στο εδάφιο αυτό και φυσικά, γυρίζεις τη δήλωση σε υπαγωγή. Αλήθεια γιατί πήγες για νομιμοποίηση και όχι για υπαγωγή, αφού με κατηγορία 1 κέρδιζες τη οριστική εξαίρεση από κατεδάφιση. (*) Οι περιπτώσεις αυθαιρέτων ανοιχτών εξωστών ανεξαρτήτως µεγέθους, που υφίστανται προ ν. 1577/85 υπάγονται στο εδάφιο δ (**) της παρούσας Κατηγορίας, δεδοµένου ότι δεν ίσχυε περιορισµός της επιφανείας τους από τις τότε ισχύουσες πολεοδοµικές διατάξεις, µε αποτέλεσµα να µην προκύπτει η υπέρβαση επιφάνειας των εξωστών, που ορίζεται στο εδάφιο αυτό. (**) δ. Αλλαγή των διαστάσεων των εξωστών που προκα− λεί υπέρβαση της επιφάνειάς τους έως 10%. Συμπερι− λαμβάνονται στην παρούσα περίπτωση και εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης και ανοικτοί εξώστες που υπέρκεινται του κοινόχρηστου χώρου της πόλης.
    1 point
  11. η διορθωση δεν ειναι ουτε μεταβιβαση ουτε συσταση ειναι διοικητικη πραξη. δες τα ΠΜ
    1 point
  12. Θεωρώ ότι πρέπει να προστεθεί στα τετραγωνικά του υπολογισμού καθώς είσαι Εκτός σχεδίου, σε αντίθεση με το αρθ. 96 - Κατηγορία 4, όπου αναφέρεται σε υπόγειους χώρους σε εντός σχεδίου περιοχές.
    1 point
  13. @skifx υπάρχει αρκετή πληροφορία στο νήμα με την ψηφιακή υποβολή τοπογραφικών διαγραμμάτων για το συγκεκριμένο θέμα. Ρίξε μια ματιά και εκεί.
    1 point
  14. μην τρελενεστε με τις πληρωμες που κανουν οι ηλεκτρολογοι στο συλογο. Στο τελος γυριζουν σε αυτους τα λεφτα σαν μερισμα. Και φαινεται και καλος στον πελατη αφου του ζηταει λιγα ενω τα υπολοιπα ειναι για τον "συλλογο"...
    1 point
  15. 99% PDF ----- Από κουβέντα παίζει σενάριο μερικής παράτασης για χαμηλές κατηγορίες (έως και 3 πχ) για λόγους που δεν το περίμεναν. Δηλαδή οι ΥΔΟΜ δηλώνουν ανέτοιμες να ανταποκριθούν στο συχνά προαπαιτούμενο παράγοντα για να προχωρήσουν πολλά απο τα διοικητικά έγραφα για λόγους Χρήσης Γής και Όρους Δόμησης.
    1 point
  16. ΕΛΕΟΣ πραγματικά... Για να απαντήσω και στη συνάδελφο...εχω περίπτωση πελάτη που επείγονταν να μεταβιβάσει με τον 4014/11 ακόμα, οπότε πλήρωσε εφάπαξ ενα πρόστιμο 18.000 Ευρώ ΠΑΡΑ το γεγονός οτι είχε ποσοστό αναπηρίας άνω του θεσμοθετημένου και δικαιούνταν έκπτωση... Ο λόγος που δεν την είχε πάρει ηταν οτι δεν είχαν ενημερώσει ακόμα την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΤΕΕ με τις ειδικές περιπτώσεις και δε μπορούσε με κάποιο τρόπο να πάρει μείωση προστίμου ....ουσιαστικά το ίδιο το κράτος παρανόμησε. Κανονικά θα έπρεπε να τα ζητήσει ΕΝΤΟΚΩΣ πίσω για όσα χρόνια του παρακράτησαν χρήματά του...
    1 point
  17. Προσωπικά, θα το έγραφα στην τεχνική έκθεση, για να είμαι γενικότερα καλυμμένος προς όλους. Αν και πλέον έχω κάποιους προβληματισμούς ???!!!!! ως προς τον τύπο της βεβαίωσης και αν πρέπει να ενταχθεί στο νόμο ????. Θα σου πω πρόσφατο γεγονός που έτυχε σε αδελφικό φίλο και συνάδελφο ---και θα καταλάβεις--- όπου ο ιδιοκτήτης και η συμβολαιογράφος και .... δημιούργησε θέμα. Ίδια περίπτωση με την δική σου. Η ιδιοκτησία είναι με δάνειο από Τράπεζα. Ο ιδιοκτήτης βρίσκει αγοραστή ο οποίος θα αναλάβει και το υπόλοιπο ποσό του δανείου του ιδιοκτήτη. Έρχεται ο πελάτης στον συνάδελφο ο οποίος διαπιστώνει ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες (κάλυψη-δόμηση-ύψος) που να κωλύουν την έκδοση βεβαίωσης αλλά υπάρχει αυτή η αυθαιρεσία που αναφέρεις και εσύ. Εκδίδει κανονικά τον τύπο βεβαίωσης της περίπτωσης αυτής χωρίς να αναφέρει κάτι σχετικό στην τεχνική έκθεση. Κάποια στιγμή εντός του διμήνου, επικοινωνεί η συμβολαιογράφος μαζί του (με τον μηχανικό) και του αναφέρει ότι η τράπεζα με πρωτοβουλία της έβαλε δικό της μηχανικό για να το ελέγξει, ο οποίος και βρήκε ακριβώς τα ίδια, αλλά τον ενέταξε στον νόμο και τις αυθαιρεσίες αυτές τις ενέταξε στο νόμο (κατηγορία 3, 250€) και εξέδωσε τον άλλο τύπο βεβαίωσης ενώ ταυτόχρονα η τράπεζα χρέωσε τον ιδιοκτήτη με έξοδα της τάξης των 1.000,00€ καθώς και ζητά από τον ιδιοκτήτη να πληρώσει το πρόστιμο των 250,00€ της παράβασης για να προχωρήσει η διαδικασία. Έτσι έχει δημιουργηθεί θέμα μεταξύ μηχανικού και ιδιοκτήτη, ιδιοκτήτη με τράπεζα, ιδιοκτήτη και αγοραστή, μηχανικού-ιδιοκτήτη-αγοραστή-τράπεζας και συμβολαιογράφου και γενικά υπάρχει γενικότερο κώλυμα διότι η συμβολαιογράφος δεν προχωράει τα συμβόλαια λέγοντας ότι υπάρχει θέμα και ??????? ...έχει στα χέρια της μια βεβαίωση που γράφει ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες και μία που γράφει ότι υπάρχουν και έχουν ενταχθεί στο νόμο .... και το θέμα της είναι ποιός έχε δίκιο .... ποια βεβαίωση είναι σωστή ... και ζητά από τον μηχανικό νέα βεβαίωση που να γράφει ότι δεν υπάρχουν αυθαιρεσίες (ίδια με αυτή που έβγαλε ο μηχανικός) αλλά να αναφέρει στην τεχνική έκθεση ότι έχει ενταχθεί στον νόμο ... και .... να κάνει αναφορά στην τεχνική έκθεση της βεβαίωσης της τράπεζας .... και φυσικά υπάρχει και ο ιδιοκτήτης που του έχουν χρεωθεί 1.000,00€, του ζητά η τράπεζα να πληρώσει το πρόστιμο των 250,00€ για να προχωρήσει η διαδικασία ... και ο ιδιοκτήτης τα ζητάει γενικότερα απ' όλους ....
    1 point
  18. Αν θέλουμε να μιλήσουμε για λάθη, το πρώτο είναι να πρέπει να βάλεις επικρατούσα χρήση κτιρίου ως "υπηρεσίες" ενώ είναι κατοικία και με βάση αυτή τη χρήση να συνεπάγεται το δικαίωμα υπαγωγής στην κατηγορία 1.Αυτοί δεν μπορούν να φτιάξουν το σύστημά τους οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να καταφύγουμε, είτε στη λύση που προτείνεις (αναγραφή επικρατούσας χρήσης υπηρεσίες στην αρχή της δήλωσης ενώ η χρήση κτιρίου είναι κατοικία) είτε να αφήσεις την επικρατούσα χρήση "κατοικία" και στο φύλλο καταγραφής αυθαιρεσιών να έχεις χρήση "υπηρεσίες", ενώ σε δεύτερο κενό ΦΚ (στα σχόλια του οποίου αναφέρεις ότι συμπληρώνεται για συστημικούς λόγους) να έχεις χρήση κατοικία.
    1 point
  19. Iσχύει, αλλά θα γράψεις μια καλή ανάλυση στην τεχνική έκθεση της βεβαίωσης (αν υποθέσουμε ότι αυτή είναι η μόνη αυθαιρεσία) για να καλυφθείς πλήρως αναφορικά με τις συνέπειες που μπορεί να υπάρξουν από ένα δυνητικό αγοραστή ο οποίος μπορεί να θεωρήσει ότι υπήρξε ενδεχόμενος δόλος για να εξαπατηθεί και να αγοράσει το ακίνητο με αυθαιρεσίες για τις οποίες δεν ενημερώθηκε. Τώρα, το πως θα το πάρει ο πωλητής αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. Συζήτησε το μαζί του πριν προχωρήσεις, ενημερώνοντάς τον ότι αν δεν θέλει να ρυθμίσει, το παραπάνω θα αναγράφεται στη βεβαίωση.
    1 point
  20. Αν εννοείς να το βάλεις με μειωτικό 0,50 δεν δικαιούσαι, καθώς ο χώρος δεν βρίσκεται στο ισόγειο. Η χρήση φυσικά κατά κτιριοδομικό είναι βοηθητική και αυτό θα γράψεις στην τεχνική σου έκθεση. Από άποψη υπολογισμού προστίμου θα πάρει ΥΔ και Υ.Υ. Συνήθως η απολήξεις κλιμ/ασιου βρίσκονται πάνω από το μέγιστο ύψος οπότε μάλλον η υπέρβαση ύψους θα ακολουθήσει τις γενικές διατάξεις υπολογισμού.
    1 point
  21. Για το αυθαίρετο κλείσιμο του φωταγωγού (4 τμ) δεν έχεις πρόβλημα. Το πρόβλημα το δημιουργεί η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης από κατοικία σε φροντιστήριο. Η παράγραφος ia ( δες παρακάτω) κάνει λόγο για αυθαίρετες κατασκευές, οι οποίες προφανώς δημιουργούν επιπλέον κατακόρυφα φορτία και λέει ότι αν αυτά δεν προσαυξάνουν κατά ένα ποσοστό, τότε δικαιούται το ακίνητο απαλλαγή από ΜΣΕ. Κατά τη γνώμη μου, στη δική σου περίπτωση έχει εφαρμογή αυτό που σου είχα γράψει και παραπάνω. ζζ) αλλαγή χρήσης με την προϋπόθεση ότι δεν διαφοροποιείται η κατηγορία σπουδαιότητας και η οποία δεν επιφέρει αθροιστική αύξηση των κινητών και μόνιμων φορτίων πάνω από τριάντα τοις εκατό (30%) του μόνιμου φορτίου πριν από την παρέμβαση, Ακόμη και ο περιορισμός της μη διαφοροποίησης κατηγορίας σπουδαιότητας να μην υπήρχε, μόνο από το λόγο κινητών φορτίων αυθαίρετης χρήσης προς κινητό φορτίο κατοικίας σε πετάει εκτός κριτηρίου. ια) το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ανά δι- ηρημένη ιδιοκτησία ή ανεξάρτητο κτίριο δεν επιφέρει αύξηση των κατακόρυφων φορτίων άνω του 20% για κατηγορία σπουδαιότητας Σ2 σύμφωνα με τον Ελληνικό Αντισεισμικό Κανονισμό (ΕΑΚ) και 10% για κατηγορίες σπουδαιότητας Σ3 και Σ4 για τη διηρημένη ιδιοκτησία αυτή ή το ανεξάρτητο κτίριο,
    1 point
  22. Να βάλω ένα; παράδειγμα: Έστω σε οικόπεδο με επιτρ. δόμηση 500,00τμ , 5 ΟΙ με 20% η κάθε μία επί του οικοπέδου Η κάθε μία έχει υπέβαση δόμηση 100,00τμ. Τότε με τον τρόπο που λες για την κατηγορία θα είχαμε 100/500=0,2---> Κ4. Δηλαδή όλες οι ΟΙ θα πήγαιναν Κ4. Σκέψου όμως ότι συνολικά στο οικόπεδο θα έχουμε διπλασιάσει τα νόμιμα από 500,00τμ σε 1000,00τμ!! Είναι λογικό αυτή η περίπτωση να είναι στην Κ4; Με τον άλλο τρόπο: 100/(0,20*500)=1---> Κ5 Αφού διπλασίασες την δόμηση του οικοπέδου λογικό είναι να πας Κ5. EDIT Στο παρακάτω: Είναι από τις άδικες περιπτώσεις λόγω πολύ μικρού ποσοστού της ΟΙ.
    1 point
  23. Εντάξει, τα διάβασα όλα τα σχόλια, δεν μπορώ να πω ότι κάποιος έχει άδικο, αλλά ας ηρεμήσουμε για την ώρα. Μπορεί να είναι μια σκέψη κάποιων "γραβατωμένων", μπορεί να είναι περιορισμένη πραγματικότητα, μπορεί όμως να είναι και εμπορικό "κλάιν μάιν". Βγάζει κάποιος ένα διαφημιστικό και γράφει "ΠΕΑ από 40 €". Τι σημαίνει αυτό; Τίποτε. Ίσως να σημαίνει ότι από για μια γκαρσονιέρα 25 m2 δεν ισχύει το 1€/m2. Ίσως...Η ουσία είναι ότι είναι ένας τρόπος προσέγγισης πελατών. Το ίδιο συμβαίνει και με τις ΥΔΕ. Μου έδωσαν κάρτα που γράφει "Πιστοποιητικά Ηλεκτρολόγου από 50€". Τώρα, έναν ανόητο που δίνει ΥΔΕ με μια απλή κάτοψη, χωρίς επίσκεψη, χωρίς μετρήσεις, ή με έτοιμη μικροκάτοψη και με 30€, καλά κάνετε και τον καταγγέλλετε, είναι και για το δικό του καλό. Διότι αυτός πέρα από το ότι θα πάρει κάποιον άνθρωπο στο λαιμό του, μπορεί να πάει και φυλακή. Και τι θα βγάλει από 30€ + ΦΠΑ; Τα 15 θα του τα πάρει ο Αλέξης και ο Ευκλείδης, το τάλιρο θα του το πάρει ο βενζινάς και θα του μείνουν 10€; Τι να πω. Αν είναι έτσι, η βλακεία είναι το μόνο θηρίο πάνω στη γη που δεν παλεύεται με τίποτε.
    1 point
  24. Ειδήσεις από ασχέτους , λές και τα 850 € που είναι το μέγιστο της διαφοράς , είναι που θα κάνει την διαφορά σε μια αγορά 60000 € που έχει βάλει . Αυτό όμως που έχει σημασία είναι πόσα λεφτά έχει χάσει το κράτος από τις μεταβιβάσεις και από την μείωση του συντελεστή από το 9-11 % στο 3 % , αλλά και από την αύξηση του ΦΠΑ και γενικότερα από την επίθεση στα ακίνητα μέσω του ΕΝΦΙΑ . Οταν με όλα αυτά το κράτος θα πάρει περίπου μισό δις φόρο , δηλαδή το 1/5 του ΕΝΦΙΑ , καταλαβαίνουμε πόσο ανόητοι υπάρχουν εκεί στα υπουργεία .... Γιατί με τα παλαιότερα ισχύοντα και τις σημερινές μεταβιβάσεις μόνο παλαιών θα είχαμε 1,5 δις έσοδα και αν μειωνόταν ο ΦΠΑ και στα καινούργια στο 13 % θα είχαμε έναν ΕΝΦΙΑ μόνο από τις μεταβιβάσεις . Οπότε με ΕΝΦΙΑ στο 1/3 του σημερινού θα είχε το κράτος 3,5 δις έσοδα από φόρο μεταβίβασης και μικρό ΕΝΦΙΑ , αντί για 2,5 από έναν ΕΝΦΙΑ που έχει καταστρέψει τον κόσμο και άλλο μισό δις από τις μεταβιβάσεις .
    1 point
  25. πιστεύω ότι είναι σωστό, και σε αντίστοιχη περίπτωση που είχα το ίδιο αποτέλεσμα είχα πάρει. δεν έχω μεγάλη εμπειρία βέβαια οπότε σ' το λέω με κάθε επιφύλαξη..
    1 point
  26. Απορώ πως έγινε να διασταυρωθεί και ο πατέρας ... κάπου εκεί στα πρέκια του ορόφου. Η θέση μάλλον είναι κάπου ψηλά στη ζώνη του φλύσχη της Πίνδου.
    1 point
  27. Πιλοτική λειτουργία τέλος ... πρέπει να ανοίξει καινούργια κατηγορία θεμάτων. http://84.205.246.56/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=5901&language=el-GR Όπως λέμε "ανοίξαμε και σας περιμένουμε".
    1 point
  28. 1) Από τυχαίες συζητήσεις δεν μπορούμε να βγάζουμε γενικευμένα συμπεράσματα για ολόκληρους κλάδους και βαθμίδες πτυχιούχων. Άσε να τους βρούνε πρώτα και βλέπουμε. 2) Όχι δεν καταλαβαίνουμε τι ΥΔΕ είναι αυτή και δεν θα γίνουμε κριτές καμίας ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ επαγγελματικής πράξης συναδέλφου που συνεπάγεται αστικές και ποινικές ευθύνες γι' αυτόν. Αυτός που υπογράφει ξέρει καλύτερα. 3) Τα περισσότερα σωματεία, έτσι όπως κατάντησαν τον συνδικαλισμό οι εργατοπατέρες, δεν είναι τίποτε άλλο από απλές επαγγελματικές ενώσεις που δεσμεύουν τα μέλη τους και όχι το κράτος. Βάλτε θέμα λοιπόν να μην πηγαίνουν οι ΥΔΕ στο σωματείο σας. Αφού εσείς υπογράφετε και εσείς έχετε και την ευθύνη το σωματείο τι το θέλετε; Βρείτε τρόπο να το υποστηρίξετε διαφορετικά. Έτσι κι αλλιώς η φιλελευθεροποίηση της αγοράς (δεν συμφωνώ με αυτό) είναι πλέον νόμος του ελληνικού κράτους και της Ε.Ε. 4) Σε κάθε επάγγελμα υπάρχουν οι ευσυνείδητοι και οι ασυνείδητοι. Η προσωπική ηθική δεν έχει σχέση με τις σπουδές και τις επαγγελματικές άδειες. Υπάρχουν άριστοι επιστήμονες ανήθικοι και μέτριοι επαγγελματίες ηθικότατοι. Εγώ προτιμώ τους δεύτερους. Εσύ λοιπόν όταν δίνεις ΥΔΕ θα πηγαίνεις στην εγκατάσταση, θα μετράς, θα γράφεις την αλήθεια και θα κοιμάσαι ήσυχος. Το τι κάνει ο άλλος μη σε απασχολεί. Στο τέλος ξουρίζουν το γαμπρό...
    1 point
  29. δεν μπορειτε να αλλαξετε [τροποποιησετε] τη συσταση, διοτι υπαρχει αυθαιρεσια. Γνωμη μου ειναι οτι Γινεται τακτοποιηση διαμερισματωσης και μετα γινεται η τροποποιηση της συστασης, με πληρωμη φορου για τα τμ που διδονται .. Να μιλησετε με τον συμβ/φο αν ακολουθειται καποια αλλη "σειρα"
    1 point
  30. Δεν πρόκειται ακριβώς για επανασύσταση του φυσικού υδροσυστήματος, αλλά για έναν τεχνητό ταμιευτήρα, με αναχώματα και τροφοδοσία με άντληση, μια συμπλήρωση δηλαδή στο υφιστάμενο στραγγιστικό έργο.
    1 point
  31. Απλα προς ενημερωση για οποιον ενδιαφέρεται, ελαβα αυτό ως απαντηση μεσω εμαιλ: Δεν έχουν αποσαφηνιστεί ακόμα οι περιπτώσεις και η διαδικασία αίτησης για επιστροφή προστίμων σύμφωνα με την ΚΥΑ 13096/1035, οπότε, προς το παρόν, δεν μπορεί να υποβληθεί σχετικό αίτημα. Αναμένονται διευκρινίσεις από το Υπουργείο. Θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση. Σημειωτεον ότι αρχικα μου απανταγανε κατι βλακείες από τις εγκυκλιους του 4178 ότι αναμενουμε υπουργικη αποφαση, και επρεπε να τους στειλω το ΦΕΚ της ΚΥΑ για να μου απαντησουν αυτό που βλέπετε.
    1 point
  32. Παραδείγματα Βεβαιώσεων αρτιότητας από ΥΔΟΜ : Βεβαίωση αρτιότητας εντός σχεδίου : …. Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 13§2 του Ν-3212/2003, η βεβαίωση οικοδομησιμότητας ή αρτιότητας γίνεται με δήλωση του μηχανικού που συντάσσει το τοπογραφικό σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν-651/77 και του Ν-1337/83. Η υπηρεσία μας σε εφαρμογή των διατάξεων της Εγκ.- 2/05 και σύμφωνα με τις οδηγίες των σχετικών Εγκ.-22/93, Εγκ.-78/00 και Εγκ.-29/01, χορηγεί την εν λόγω βεβαίωση μόνο για χρήση προς την αρμόδια Δ.Ο.Υ. Βεβαίωση αρτιότητας εκτός σχεδίου : …. Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 13§2 του Ν-3212/2003, η βεβαίωση οικοδομησιμότητας ή αρτιότητας γίνεται με δήλωση του μηχανικού που συντάσσει το τοπογραφικό σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν-651/77 και του Ν-1337/83. Η υπηρεσία μας σε εφαρμογή των διατάξεων της Εγκ.- 2/05 και σύμφωνα με τις οδηγίες των σχετικών Εγκ.-22/93, Εγκ.-78/00 και Εγκ.-29/01, χορηγεί την εν λόγω βεβαίωση μόνο για χρήση προς την αρμόδια Δ.Ο.Υ. Δεδομένου ότι οι όροι δόμησης στις εκτός σχεδίου περιοχές ρυθμίζονται κατά χρήση, η βεβαίωση θα ισχύει μόνο για την χρήση για την οποία ζητείται και για την χρονική στιγμή που εκδίδεται. Συνεπώς, σε περίπτωση μεταβολής των πολεοδομικών ρυθμίσεων και των όρων δόμησης της περιοχής η (προς έκδοση) βεβαίωση παύει να έχει οποιαδήποτε ισχύ.
    1 point
  33. Από το υπεροπτικό σου “Εμεινες πολύ πίσω.....”, απέναντι σε μία απλή μου ερώτηση, πέρασες στον φτηνό υπαινιγμό του “Αν κάποιος βαριέται να διαβάσει…..” που μάλλον παραπέμπουν σε δασκαλάκο παλιάς Ελληνικής ταινίας παρά σε σύγχρονο forum επιστημόνων….. Κι αυτό έστω και που ο αρχικός ενικός σου έγινε προσχηματικός πληθυντικός. Όσο για το αν βασίζομαι μόνο σε απαντήσεις άλλων, σ αφήνω να το πιστεύεις αυτό αν σε βοηθάει να έχεις την αίσθηση της αυθεντίας μιας και εσύ “δεν βαρέθηκες και έχεις διαβάσει φορλογικά ”…. Φαντάζομαι όμως ότι αν θα πήγαινες σε μηχανικό για κάποιο σπίτι σου δεν θα επέλεγες αυτόν που είναι “ξεφτέρι” στα “….φορλογικά (στη φορολογία εισοδήματος )”, αλλά αυτόν που έχει διαβάσει αρκετές από τις περίπου 33000 σελίδες της πολεοδομικής νομοθεσίας τουλάχιστον όπως και άλλες πολλές περί αντοχής των οικοδομών ων ουκ έστι αριθμός……! Εκεί στους δεύτερους είμαι εγώ ταγμένος εξ επιλογής ! Υ.Γ Ευχαριστώ για τα άρθρα και κλείνω εδώ.
    1 point
  34. Αν το “Εμεινες πολύ πίσω..... Από 01-01-2014 περάσαμε στο Ν 4172/2013 ….” θεωρείται απάντηση τότε άστο καλύτερα φίλε, μη μπαίνεις στον κόπο άλλη φορά. Σκέφτομαι μόνο ότι αν οι χιλιάδες απαντήσεις που δίνουν οι συνάδελφοι στο forum για τα εκατοντάδες θέματα περιορίζονταν π.χ ως: Για τα θέματα ΓΟΚ/29, ΓΟΚ/55, ΓΟΚ/73, ΓΟΚ/85: “Εμεινες πολύ πίσω.......... Από 4-7-12 περάσαμε στον Ν-4067/2012” Για τα θέματα αυθαιρέτων: “Εμεινες πολύ πίσω....... Από 8-8-13 περάσαμε στον 4178/13” Για τα θέματα θερμομόνωσης : “Εμεινες πολύ πίσω....... Από 9-7-2010 περάσαμε στον Κ.ΕΝ.Α.Κ” Για τα θέματα κανονισμού ωπλ. σκυροδέματος : “Εμεινες πολύ πίσω........ Από 30-6-01 περάσαμε στον Ε.Κ.Ω.Σ ΦΕΚ-1239/Β/6-11-00 ” κ.λ.π , κ.λ.π Μάλλον τότε δεν θα έκανε κανείς τον κόπο ούτε να τις διαβάσει……….! Εγώ πάντως σ΄ ευχαριστώ κατά το αντίστοιχο μέτρο της ……..”απάντησης” σου!
    1 point
  35. Δεν αναλαμβάνω την ευθύνη να δώσω απάντηση και ούτε εγώ κάνω τηλε-διαγνώσεις πόσο μάλλον όταν η ερώτηση ανήκει σε άλλο επιστημονικό αντικείμενο από το δικό μου. Το ερώτημα μου δεν ήταν γιατί του έδωσες αυτήν την απάντηση αλλά τι εξυπηρετεί ένα sub-forum για ιδιώτες όταν όλοι συμφωνούμε ότι είναι επκίνδυνο πρώτα από όλα αλλά και αντιεπαγγελματικό / αντιδεοντολογικό να δίνουμε απαντήσεις από το πληκτρολόγιο δηλ. χωρίς να γνωρίζουμε την κατασκευή. Όπως έγραψα αυτό συμβαίνει και σε άλλα fora (forum του taxheaven).
    1 point
  36. Κανείς;;; Να το ρωτήσω σε κάποιο άλλο θέμα; Να ανοίξω καινούργιο θέμα;
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.