Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      8.603


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.204


  4. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.024


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 4 points
  2. Χωρίς να υπάρχει πρόθεση να δημιουργήσω ένταση και με όλο τον σεβασμό προς συνάδελφο, ποια δυσκολία αντιμετωπίζεις ... μια απλή τεχνική έκθεση είναι ... δεν υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ... είναι στην ευχέρεια του μηχανικού η περιγραφή ... με βάση το σχέδιο κατασκευής απλά να το περιγράψει. Όπως και να 'χει πέραν της αναφοράς της θέσης του έργου κλπ κλπ κάνε αναφορά σε τυχόν άδειες που έχουν βγει, αλλά νομιμοποιητικά έγγραφα που υπάρχου κλπ κλπ Αναφορικά τώρα στην τεχνική περιγραφή (μην γνωρίζοντας κάποια χαρακτηριστικά της περίφραξης που αναφέρεις πέραν του ότι είναι από λιθοδομή ύψους 1,00μ)... αυτοσχεδιασμός περιγραφής.... βάση σχεδίου. Θα κατασκευαστεί νέα περίφραξη από λιθοδομή στα όρια του οικοπέδου (τμήμα Α-Β-Γ-Δ), συνολικού μήκους 100,00 μέτρων η οποία στην θέση Ε θα έχει άνοιγμα μήκους 2,00μ. με ελεύθερη πρόσβαση στο οικόπεδο. Η νέα περίφραξη θα κατασκευαστεί από λιθοδομή δύο όψεων με ασβεστοτσιμεντοκονίαμα των 150 Κg τσιμέντου, θα έχει δε πάχος 0,50μ. και ύψος από την εσωτερική στάθμη του εδάφους το άνω μέρος της στέψης της δεν θα ξεπερνά το 1,00μ. Η θεμελίωση της περίφραξης θα είναι από οπλισμένο σκυρόδεμα πάχους όσο της λιθοδομής (50εκ.) αλλά μεταβλητού ύψους ανάλογα με τις ανάγκες του εδάφους (όπου δηλαδή υπάρχει ανισοσταθμία στο έδαφος εκατέρωθεν της περίφραξης), τηρώντας σε κάθε περίπτωση το ανωτέρω όριο. Η δε θεμελίωση, θα εδρασθεί σε σκυρόδεμα καθαριότητας ελάχιστου πάχους 0,15μ . Η κύρια κατασκευή της λιθοδομής θα συντίθεται από πέτρες που θα τοποθετούνται αρμολογημένες και θα είναι προσεγμένες έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η κατά το δυνατόν καλύτερη όψη και να μην δημιουργείται οπτική όχληση καθώς και να συνάδει με το ευρύτερο περιβάλλον της περιοχής. Η στέψη της περίφραξης θα κατασκευασθεί από οπλισμένο σκυρόδεμα πάχους 0,15μ. Στις θέσεις Ζ, Η και Θ προβλέπεται η κατασκευή οπών έτσι ώστε να μην παρεμποδίζεται --να γίνεται ομαλά-- η απορροή των όμβριων σε υφιστάμενο κανάλι αποστράγγισης ή με ελεύθερη ροή προς τον υφιστάμενο δρόμο. Λεπτομέρειες για την κατασκευή της περίφραξης από λιθοδομή φαίνονται στο σχέδιο με αριθμό 666. Αργότερα ανάλογα την όρεξη μπορεί να την φτιάξω πιο ολοκληρωμένη και να την ανεβάσω στα downloads για να υπάρχει. Θα ενημερώσω στο παρόν νήμα.
    3 points
  3. Ανέβασα μία εκδοχή στα downloads. Δυστυχώς το σχέδιο δεν το έχω σε πιο δόκιμη-εύχρηστη μορφή. Μόλις εγκριθεί θα είναι διαθέσιμα τα αρχεία.
    2 points
  4. να πω οτι το δικαιολογητικα μηδεν δεν λεει κατι, τα δικαιολογητικα που λεει ο Νομος πρεπει να δεις και να καταχωρησεις
    2 points
  5. Καλημέρα, αν μπείτε στο www.aped.gov.gr έχει αναλυτικά την διαδικασία έκδοσης ηλεκτρονικής υπογραφής δωρεάν. Τώρα με τις e-άδειες έχω δύο φακέλους για ΕΕΜΚ έτοιμους να πάω να τους καταθέσω ή θα φάω πόρτα;
    1 point
  6. Καλησπέρα, ακριβώς δεν ξέρω την απάντηση, όμως θεωρώ ότι αν υπάρξουν επιβαρύνσεις διότι ο Μηχανικός δεν κατέθεσε εγκαίρως τα δικαιολογητικά, για τον όποιο λόγο. Φυσικά οι οικονομικές επιβαρύνσεις θεωρώ ότι θα προσμετρηθούν στα οικονομικά στοιχεία της δήλωσης, που επιβαρύνουν την δήλωση. Τι γίνεται όμως όταν ο ιδιοκτητης δεν μπορεί να βρεθεί μετά? Τι γίνεται όταν πούμε στον ιδιοκτήτη ότι είναι άλλα 50€? Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα σίγουρα σε μια πλειοψηφία περιπτώσεων, όμως σήμερα σίγουρο δεν είναι τίποτα. Κυρώσεις δεν θα έπρεπε να υπάρχουν που δεν αναρτήθηκαν οι αεροφωτογραφίες όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ ως την ημερομηνία που ανακοινώθηκε ή μια λογική ημερομηνία ώστε να μπρούμε να καταθέτουμε τις αεροφωτογραφίες εγκαίρως? Στην προκειμένη όμως το βιβλίο το κρατά ο νομοθέτης και το μαχαίρι οπότε δεν πιστευω ότι θα σου πει, ούτε εγώ έβαλα τις αεροφωτογραφίες οπότε πατσίζουμε με τις κυρώσεις. Στο νόμο του άλλωστε δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Θα ήθελα εγκαίρως να περαίωνα τις δηλώσεις μου, ας μείνουν λίγα, ας μείνει κανένα με δικαιολογητικά να μην ανέβουν εγκαίρως, αν τύχει όμως θα κοιτάξω να γίνει σε κάποια απλά ώστε αν υπάρξουν επιβαρύνσεις αξίας 10 - 40€ να ενημερώσω τον πελάτη μου γιατί υπήρξαν και ότι δεν γινόταν να αποφεχθούν..
    1 point
  7. Μιλάμε ουσιαστικά για ένα διαφορετικό κτίριο από αυτό για το οποίο εκδόθηκε η άδεια. Θα το έβαζα όλα τα τετραγωνικά χωρίς άδεια. Από κει και πέρα, αν αυτό λόγω κόστους δεν γίνεται αποδεκτό να σκεφτείτε τη λύση νομιμοποίησης με πληρωμή παραβόλου.
    1 point
  8. Με την ίδια λογική δεν θα καταγράψουμε τα κλιματιστικά εάν δεν τα ανάβει ο ιδιοκτήτης, την τέντα εάν δεν την κατέβασε φέτος το καλοκαίρι και τον ηλεκτρικό θερμοσίφωνα εάν του αρέσει να κάνει λουτρό με κρύο νερό. Από τη στιγμή που ένα σύστημα είναι εγκατεστημένο, το καταγράφουμε και το καταχωρούμε στη μελέτη μας άσχετα με τις συνήθειες των χρηστών.
    1 point
  9. Εγώ ξέρω μία που δεν παίρνει μηδέν , ξέρω και μερικές με αρνητική βαθμολογία
    1 point
  10. Προσωπικά απλά θα το ξαναανέβαζα και στη σωστή θέση και δεν θα έμπλεκα με επιστροφές.
    1 point
  11. Όταν λέει μαζί ο συνάδελφος εννοεί ότι πρέπει να γίνει μια κοινή δήλωση για όλα εφόσον πρόκειται για μια ενιαία ιδιοκτησία.
    1 point
  12. Αν απλώς φωτογραφίζεις το σχέδιο δεν μπορείς να έχεις το σχέδιο στην αναγραφόμενη κλίμακα και φυσικά δεν μπορεί να εκτυπωθεί σε αυτή. Οπότε διατηρώ αμφιβολίες για την ορθότητα αυτής της κίνησης. Επιπλέον, στα σχέδια με βάση τα οποία γίνονται συμβολαιογραφικές πράξεις, δηλώνεται υπεύθυνα ότι είναι ταυτόσημα με αυτά που έχουν αναρτηθεί στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ. Ένα φωτογραφημένο σχέδιο αφού δεν είναι στην ίδια κλίμακα (αλλά σε μια τυχαία και μη προσδιορισμένη κλίμακα), πως είναι ταυτόσημο; Αντιθέτως, ένα σχέδιο το οποίο, είτε εκτυπώθηκε σε εικονικό εκτυπωτη Pdf και εξήχθη ως αρχείο Pdf σε κλίμακα εκτύπωσης, είτε έχει σκαναριστει σε κλίμακα 1:1 (άρα περιλαμβάνει την αναγραφείσα επί σχεδίου κλίμακα) τη θεωρώ την πιο ορθή λύση. Ειδικά σε ψηφιακά σχέδια που σχεδιάζονται στο cad δεν υπάρχει κανένα κόστος αναπαραγωγής τους και διαχείρισης αυτών σε pdf αρχείο προκειμένου να αναρτηθεί στο σύστημα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.