Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/10/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Το ΤΕΕ αλλά και το ΥΠΕΝ ( ΥΠΕΚΑ , ΥΠΕΧΩΔΕ κλπ ... ) γνωρίζουν πολύ καλά την στελέχωση των κάθε ΥΔΟΜ . Δεν απαιτείται διαπιστωτική πράξη , απλά το σύστημα θα κάνει την διαδικασία μεταφοράς του ελέγχου της οικοδομικής αδείας. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα καθορισθούν οι προδιαγραφές στελέχωσης ΥΔΟΜ ( ψηφισθέν από Κλεισθένη το καλοκαίρι) και θα δείτε εκπλήξεις !! π.χ. θα κλείσει η ΥΔΟΜ της Σαντορίνης , που έχει ένα Μηχανικό (και δέκα στην Τεχνική Υπηρεσία) και θα μεταφέρεται η αρμοδιότητα στην Συρο , όπου θα επαναστατήσουν οι υπάλληλοι της ΥΔΟΜ Σύρου . Αναφορικά με την Κάρυστο , είναι δικαιολογία ότι δεν μπορεί να ελέγξει την άδεια , λόγω παλαιού υπολογιστή . αφού δουλεύει το σύστημα του e-poleodomia , τότε μπορεί να ανοίξει pdf και dxf . Τέλος οι υποκρισίες και οι διαπλοκές σε όλα τα επίπεδα.6 points
-
καλημέρα Αφού ο "φάκελος της αδείας" βρίσκεται σε ένα κεντρικό κουτί που λέγεται "e-Άδειες" κάλλιστα θα μπορούσε σ' αυτές τις περιπτώσεις να προβλέπεται μέχρι την οργάνωση αυτής της ΥΔΟΜ η εξέτασή του φακέλου από παρακείμενη ήδη πλήρως οργανωμένη ΥΔΟΜ5 points
-
οταν μιλας ετσι Γιώργη Γαλεε νοιωθω εξωγηινος3 points
-
Γειά σου dimitris Καλησπέρα2 points
-
Γεώργιε ΜΕ Γαλέε τις καλησπέρες μου οπωσδήποτε πάλι απόψε. Ωφείλω να ομολογήσω ότι ο τρόπος γραφής σου και περιγραφής μιας δύσκολης κατάστασης με επαναπαύει προς το παρόν καθώς δεν έχω να αντιμετωπίσω έκδοση οικοδομικής άδειας, οπότε να με απασχολεί ο τρόπος έκδοσης της. Σε ευχαριστώ για το ευθημογράφημα και οντως κατέχεις να το πεις σε δύο γλώσσες, ο τρόπος γραφής είναι καλός και ενισχύει τον παλιότερο ισχυρισμό μου ότι το χιούμορ σου σκίζει. Ευχαριστώ e-Arche ή Αρχιτέκτονας2 points
-
Εγώ λέω να βρείτε έναν άνετο χώρο να προσγειωθείτε... ΥΔΟΜ δεν έχουν ακόμα κωδικούς. Δεν υπάρχει μεταβατική διάταξη για τις Εγκρίσεις Δόμησης που έχουν εκδοθεί και για αυτές που έχουν πρωτοκολληθεί. Όλα ωραία, όλα καλά, αλλά πάλι κολλήσαμε...2 points
-
Version 2
1.191 downloads
Το φύλλο αυτό λοιπόν υπολογίζει την πτώση τάσης ενός αγωγού βάση του φορτίου του, από τις γνωστές σχέσεις: Vd = 2*ρ*I*L/S για μονοφασικό και Vd = sqrt(3)*ρ*I*L/S για τριφασικό ρεύμα Έχω προσθέσει μέσα και οδηγίες – θεωρία σχετικά με τον υπολογισμό της πτώσης τάσης, οπότε λεπτομέρειες θα βρείτε εντός. Το rar περιέχει 2 αρχεία, ένα για office 2007 και ένα για office 2010 Ελπίζω τώρα να μπορείτε να το δουλέψετε και να σας φανεί κάπου χρήσιμο…2 points -
Ενα tip για τους συνάδελφους ελεγκτές. Οπως είπε ο kakos_lykos, ΔΕΝ χρειάζεται plotter. Το μόνο που χρειάζεται είναι ενα wide monitor στο οποιο θα ανοίγετε το ίδιο pdf δύο φορές. Στο αριστερό pdf θα έχετε τους υπολογισμούς και στο δεξί pdf θα έχετε τα διαγράμματα. Αλλιώς για ακόμα περισσότερη άνεση, δύο monitor όπου στο ένα οι υπολογισμοί και στο άλλο τα διαγράμματα. Το Adobe Acrobat DC έχει άπειρα εργαλεία που με κόκκινο θα επισημαίνετε τα λάθη. Το σώσετε και το στέλνετε στην μηχανικό για διόρθωση. Αυτό ήταν. Απλά λίγο καλά μηχανήματα να μπορείτε να σηκώνετε βαριά pdf.2 points
-
Είναι αστείο να βλέπω μεσήλικες ελεκτές στη πολεοδομία να πηγαίνουν το msn και το viber σφαίρα στο κινητό τους αλλά να δηλώνουν άγνοια για τη χρήση του e adeies...2 points
-
Για το τσοντάρισμα συναδέλφων (χωρις αντάλαγμα πάντα) δεν ήθελα να σας το γράψω αλλά για τον πλότερ διαφωνώ ..... Δεν απαιτείται . Συνάδελφοι , όλοι μαζί σιγά σιγά να το στηρίξουμε το σύστημα και είμαι βέβαιος ότι θα είναι εις όφελος όλων.2 points
-
Arce καλημέρα, για να μπορείς να διαβάζεις αυτά που σου γράφω πάει να πει ότι χρησιμοποιείς ένα μαραφέτι που λέγεται ηλεκτρονικός υπολογιστής και ... (αστειεύομαι). Αρχικά δες αν ήδη έχει λυθεί το πρόβλημα του χωριού. Αν δεν έχει λυθεί λοιπόν, έχεις να καθαρίσεις σε ένα χωριό (που δεν έχεις πάει ποτέ) τους δρόμους του κυρίως αυτούς που δεν τους έχεις δει γιατί είναι στενάκια (αλλά και δεν σε αφορά να τους δεις). Θα πάμε λοιπόν να πάρουμε ένα μεγάλο μηχάνημα απλό στην χρήση του και θα περάσουμε από τον κεντρικό δρόμο του χωριού και θα βγαίνουν από τα σπλάχνα του μεγάλου μηχανήματος μικρότερα οχήματα που δεν ξέρεις πως λειτουργούν --αλλά και πάλι δεν σε ενδιαφέρει--που αυτόματα θα καθαρίζουν τα στενά του χωριού. Αυτό γιατί αν πάμε στο βασικό μεγάλο μηχάνημα που λέγεται Browser και πούμε που βρίσκονται τα εντός των σπλάχνων του, είναι σχετικά περίπλοκο στην γραπτή περιγραφή Αυτό το μεγάλο μηχάνημα λέγεται close&clean όπου μέσα στα σπλάχνα του έχει τα μικρότερα που θα τα στείλουμε να καθαρίσουν τα υπόλοιπα στενά. Έχει έναν μεγάλο αλλά απλό πίνακα όπου θα του πούμε τι να πάει να καθαρίσει. Σε πρώτη φάση θα του πεις να πάει να καθαρίσει τα πεταμένα μπισκότα (cookies) από τους δρόμους και τους μεγάλους κάδους με τα σκουπίδια (Empty the cache) και τίποτα άλλο. Αν δεν μπορούν να πάνε οι κάτοικοι να δουν καλά τους δρόμους και τα δρομάκια (Εφαρμογή e-adeies) τότε θα στείλεις κι άλλα από τα σπλάχνα του μεγάλου μηχανήματος να καθαρίσουν ακόμη πιο καλά. Πρωινή έμπνευση!!! Αλλά το βασικό είναι, όπως σου είπα αρχικά να δεις ότι το πρόβλημα υπάρχει και σήμερα. Τις καλημέρες μου ... υπέροχο το σχόλιό σου ... ο τρόπος γραφής (+1)... ειλικρινά μου άρεσε... και πάλι καλημέρες2 points
-
1 point
-
Version .5
11.705 downloads
Συγκέντρωσα τις Υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτήτων που χρειάζονται α) για την έκδοση βεβαίωσης μηχανικού Αδόμητο Δομημένο με υπαγωγή στο Ν4495 Δομημένο χωρις υπαγωγη στο Ν4495 β) για την υπαγωγή στον νόμο 4495 . Δήλωση ιδιοκτήτη Αλλάζετε κατά κύριο λόγο μόνο τα κόκκινα γράμματα.1 point -
Version 3
16.472 downloads
Πίνακας Συντεταγμένων για Διαγράμματα Δόμησης, Τοπογραφικά, Διανομές, κλπ. Πρόβλημα με τα Ελληνικά; Κοίταξε το https://www.michanikos.gr/files/file/644-toposyntlsp-πίνακας-συντεταγμένων-για-διαγράμματα-δόμησης-τοπογραφικά-διανομές-κλπ/?do=findComment&comment=11485&tab=comments Συνάδελφοι, Βλέποντας την μεγάλη αποδοχή που έχει αυτό το πραγματικά πολύ χρήσιμο προγραμματάκι (900 εμφανίσεις, 200 downloads και 18 σχόλια σε 3 μέρες), αφιέρωσα ένα Σαββατοκύριακο για να το βελτιώσω όσο μπορούσα, ενσωματώνοντας όσο ήταν δυνατόν και τις επιθυμίες που εκφράσατε στα αρχικά σας σχόλια. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον χρήστη agior που μοιράστηκε μαζί μας το αρχικό korkth.lsp που είναι και ο πυρήνας αυτού του προγράμματος Εύχομαι να σας φανεί χρήσιμο και Καλές Δουλειές Κάλυμνος 3/12/2012 Νικόλας Ρεΐσης Πολιτικός Μηχανικός Σύντομη Περιγραφή Σε κλειστή polyline AutoCAD : εκτελεί αυτόματη αύξουσα ονομασία κορυφών (κατ'επιλογή είτε με Γράμματα (Ελληνικό αλφάβητο true type) είτε με Αριθμούς - με η χωρίς Πρόθεμα/Επίθεμα). Η ονοματοδοσία δηλαδή μπορεί να είναι του τύπου Α,Β,Γ,Δ,... ή του τύπου 1,2,3,4 με επιλογή του πρώτο αριθμού που θα χρησιμοποιηθεί Με πρόθεμα η επίθεμα μπορεί να είναι του τύπου κΑ,κΒ,κΓ,... ή κ1,κ2,κ3 η του τύπου Ακ,Βκ,Γκ,... η 1κ,2κ,3κ όπου κ οποιοσδήποτε χαρακτήρας ή ακολουθία χαρακτήρων αναγράφει την ονομασία στις κορυφές, προσθέτει σημεία (προαιρετικά), υπολογίζει και αναγράφει τις αποστάσεις μεταξύ κορυφών πάνω στις πλευρές συντάσσει Πίνακα Συντεταγμένων των κορυφών και αναγράφει τις Αποστάσεις μεταξύ τους, το εμβαδόν και την περίμετρο της polyline Πως το ενεργοποιείτε: Μεταφορτώνετε (Κατεβάζετε, download) το επισυναπτόμενο αρχείο και το σώζετε κατά προτίμηση στο \Program Files\AutoCAD χχχ\Support (η όπου αλλού θέλετε αν ξέρετε τι πρέπει να κάνετε μετά). Φορτώνετε το πρόγραμμα στο Autocad γράφοντας στην γραμμή εντολών (load "Toposynt "). Προσοχή: γράφουμε ακριβώς αυτό που βλέπουμε - δηλαδή μέσα σε παρενθέσεις και εισαγωγικά Εναλλακτικά το φορτώνουμε με την εντολή APPLOAD Αφού φορτωθεί το τρέχουμε όπως τρέχουμε οποιαδήποτε εντολή του Autocad γράφοντας στην γραμμή εντολών toposynt και enter η tps και enter1 point -
Version 4.00
22.082 downloads
Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..1 point -
727 downloads
TinyCAD is a program to help you draw circuit diagrams. It comes complete with symbol libraries to get you started straight away. As well as being able to simply print your designs, you can use TinyCAD to publish your drawings by copying and pasting into a Word document or saving as a PNG bitmap for the web. You can use TinyCAD as a front end to a number of PCB layout program, by getting TinyCAD to create a netlist of your circuit. TinyCAD is fully open-source so you can use it for free and you can download the source code for use in your own projects. Μπορείτε να βρείτε την σελίδα του προγράμματος εδώ: http://sourceforge.net/projects/tinycad/ Έκδοση για λειτουργικό Linux: http://sourceforge.net/projects/linicad/?source=recommended1 point -
473 downloads
Το αρχείο SeqNum.lsp φορτώνεται από γραμμή εντολών εισάγοντας (load"seqnum") και τρέχει ως εντολή με το όνομα seqnum. Ρυθμίζει αυτόματα τις παραμέτρους για τοπογραφική σχεδίαση, όπως δεξιόστροφες γωνίες σε βαθμούς, βορράς προς τα πάνω (!) και βάζει osnap node άρα είναι προϋπόθεση να υπάρχει σχεδιασμένο point για να γράψει από πάνω του. Χρησιμοποιήστε το με κάθε προσοχή, αφού κάνετε δοκιμή για το αποτέλεσμα που μπορεί να έχει στη δική σας μηχανή...1 point -
1 point
-
e-adeies : demo - οδηγίες για την ηλεκτρονική έκδοση οικοδομικών αδειών Κατεβάστε το video από εδώ: View full είδηση1 point
-
η επέκταση, που προφανώς επιφέρει ΥΔ και ΥΚ στο κτίριο, δεν προκαλεί πρόβλημα στη χρήση της παραγράφου 10 συνολικά;1 point
-
Νομίζω ότι η ΥΔΟΜ μπερδεύεται με κάποια παλιά εγκύκλιο-διάταξη στην οποία πράγματι αναφέρονταν ότι δεν νοείται ενημέρωση ή αναθεώρηση Ο.Α ως προς το τ.δ. υπονοώντας όμως ότι δεν μπορεί να αλλάζει η θέση του οικοπέδου ή γηπέδου σε σχέση με αυτή που δείχνονταν στην Ο.Α και όχι ότι δεν μπορεί να αλλάζουν τα γεωμετρικά τους στοιχεία Αυτό ισχύει και τώρα Επομένως ναι μεν μπορείς σήμερα να κάνεις ενημέρωση αδείας δόμησης ή Ο.Α (ακόμη και μετά τη λήξη τους) αλλά στην περίπτωση δεν θα ζητήσεις ενημέρωση αλλά αναθεώρηση σύμφωνα με την παρ 2 του άρθρου 39 Ν 4495 Εμβαδομετρήσεις οικοπέδων ή γηπέδων, που έχουν περιληφθεί σε διοικητικές πράξεις και δικαιοπραξίες και είναι εντός της απόκλισης του προηγούμενου εδαφίου, θεωρούνται αποδεκτές και δεν απαιτείται η αναθεώρηση της οικοδομικής αδείας, καθώς και η διόρθωση ή τροποποίηση των τίτλων κτήσης για την έκδοση άδειας.1 point
-
Είπες ΗΜ ή ΜΜ και εκεί μπερδεύτηκα. Όχι δεν ξέρω τι εργαστήρια κάνουν στο Πολυτεχνείο οπότε δεν έχω γνώμη. Αλλά κάποια βασικά όπως πχ έλεγχος στεγανότητας θα πρέπει να αναφέρεται κάπου σε όλο αυτό το πενταετές πρόγραμμα σπουδών. Εγώ θα ήθελα να μάθω ένα πράγμα. Ο σύλλογος υδραυλικών και ψυκτικών στη Ρόδο ξέρουν ότι ΠΜ παίρνουν τέτοιες αναγγελίες;1 point
-
όπως ήδη σου ανέφερα, εγώ μετέφερα περίπου 40-50 δηλώσεις -σε 2 με 5 ημέρες - από οριστική σε προς επεξεργασία χωρίς πρόβλημα Επομένως σύνταξε καλά το αίτημα και δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα. υ.γ Η Συμβοαλιογράφος και Υποθηκοφύλακας μου ζητάνε (ενώ κατά το άρθ 98 παρ 6-αρκεί να τα έχω και να τα υποβάλλω στο σύστημα) να γράψω στην τεχνική έκθεση ότι έχω α) υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη της οριζόντιας ιδιοκτησίας ότι η οριζόντια ιδιοκτησία του έχει επεκταθεί - καταλάβει κοινόχρηστο ή κοινόκτητο χώρο από τον χρόνο ανέγερσης κατασκευής της όλης οικοδομής, β) βεβαίωση μηχανικού ότι η ίδια αυθαίρετη επέκταση υφίσταται σε όλους τους ορόφους της οριζόντιας ιδιοκτησίας.1 point
-
Εγώ πήγα και ρώτησα στην τράπεζα (σε άλλη βέβαια EUROBANK) και μου είπαν Τετάρτη ή Πέμπτη περάστε για υπογραφή1 point
-
εγώ το έχω κάνει σε πάρα πολλές περιπτώσεις δηλώσεων του Ν 4178 αλλά πρόσεξε (όπως ανέφερα ρητά στο αίτημα) μόνο για συμπληρώσεις συνεργατών ή για διορθώσεις ή και συμπληρώσεις της Τ.Ε χωρίς μάλιστα να πληρώσω τα 10€1 point
-
@Georgia S υπομονή..! @tsx και εγώ τα ίδια σκέφτηκα! Ευχαριστώ btw!1 point
-
Όχι το ΣΑΕΠ δεν αναγνωρίζει τίτλους σπουδών μόνο από κολέγια. Κατ αρχάς δεν αναγνωρίζει μόνο τίτλους σπουδών αλλά και επαγγελματικά προσόντα. Αναγνωρίζει τίτλους και προσόντα από χώρες της ΕΕ. Αυτόν τον περιορισμό έχει. (Αν λοιπόν έχεις χαρτί από κολέγιο που συνεργάζεται με πανεπιστήμιο της ΕΕ προσπαθείς μέσω ΣΑΕΠ. Αλλά σαφώς το ΣΑΕΠ έχει και άλλες χρήσεις.) Για επαγγελματικά δικαιώματα θα πρέπει να έχεις ΕΔ στο εξωτερικό και να τα μεταφέρεις στην Ελλάδα. Π.χ ως απόφοιτος ΠΑΔΑ θα μπορούσε να κάνει κανείς μεταπτυχιακά στο εξωτερικό (σε χώρα της ΕΕ άρα σύντομα πιθανότατα όχι στην Αγγλία) και κατά προτίμηση να δουλέψει και εκεί και να εγγραφεί στα αντίστοιχα επιμελητήρια έτσι ώστε να έχει εκεί ΕΔ ενός regulated profession. Στην Μεγάλη Βρετανία πχ το μάστερ καλό θα είναι να είναι accredited για να μπορείς να διεκδικήσεις εύκολα CEng. Το CEng θέλει βέβαια μία πορεία. Δεν σου το δίνουν αυτόματα. Μετά πας ΣΑΕΠ διεκδικώντας την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων που πήρες σε χώρα της ΕΕ. Όλα αυτά φυσικά μπορεί να τα κάνει και ο απόφοιτος ΤΕΙ. Συνεπώς σε πρώτη προσέγγιση δεν έχεις πλεονέκτημα σε σχέση με τον απόφοιτο ΤΕΙ. Το ΣΑΕΠ δεν είναι ο βασιλικός δρόμος για να γίνεις μηχανικός. Κακά τα ψέματα. Αν είσαι 18 ετών δεν θα ενθάρρυνα κάποιον να τον ακολουθήσει.1 point
-
Είναι γεγονός ότι για το τμήμα που είναι σε εκκρεμότητα δεν δύναται να εκδοθεί καμία βεβαίωση , ούτε από τον μηχανικό ούτε από την αρμόδια υπηρεσία. Αρα , αυτό που απομένει είναι να περιγράψεις την πραγματική κατάσταση , ότι το τμήμα με στοιχεία ΑΒΓ.. δεν είναι δασική έκταση σ/να με τν κυρωμένο δασικό χάρτη ΦΕΚ τάδε, ενώ για το τμήμα ΚΛΜ.. εκκρεμεί εκδίκαση ένστασης και δεν δύναται να χαρακτηρισθεί . Το θέμα είναι αν ο συμβολαιογράφος μπορεί να κάνει συμβόλαιο με τέτοια περιγραφή.1 point
-
Δεν το είπα για να σας ειρωνευτώ αγαπητέ. Έχω παραδείγματα εντός της οικογένειάς μου που δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα απολύτως. Τη γνωρίζω τη νομοθεσία και γι'αυτό τόνισα την ανάγκη ύπαρξης μισθωτής εργασίας (που υπερισχύει ακόμα και στα ασφαλιστικά ζητήματα, Α1 κτλ) και μόνιμης κατοικίας. Αυτά που ζητάει η εφορία είναι όπως γνωρίζετε και εσείς πολύ καλά : α) Βεβαίωση φορολογικής κατοικίας από την αρμόδια φορολογική αρχή του κράτους όπου δηλώνει φορολογικός κάτοικος, από την οποία να προκύπτει ότι είναι φορολογικός κάτοικος αυτού του κράτους. Εάν ο φορολογούμενος έχει εγκατασταθεί σε κράτος με το οποίο υφίσταται Σύμβαση Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος (στο εξής ΣΑΔΦΕ), μπορεί να προσκομίσει, αντί της βεβαίωσης, την προβλεπόμενη Αίτηση για την Εφαρμογή της ΣΑΔΦΕ όπου είναι ενσωματωμένο το πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας (δίγλωσσα έντυπα) ή (β) Σε περίπτωση που δεν προβλέπεται η έκδοση της βεβαίωσης φορολογικής κατοικίας κλπ από την αρμόδια φορολογική αρχή (του άλλου κράτους), αντίγραφο της εκκαθάρισης της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος ή, ελλείψει εκκαθάρισης, αντίγραφο της σχετικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματός του, που υπέβαλε στο άλλο κράτος ως φορολογικός κάτοικος του κράτους αυτού. (γ) Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η προσκόμιση κάποιων από τα ανωτέρω δικαιολογητικά (υπό α' ή β'), επειδή αποδεδειγμένα η αλλοδαπή φορολογική αρχή δεν τα εκδίδει, τότε απαιτείται βεβαίωση από οποιαδήποτε άλλη δημόσια ή δημοτική ή άλλη αναγνωρισμένη αρχή, με την οποία θα αποδεικνύεται η μόνιμη και σταθερή εγκατάσταση του προσώπου αυτού στο άλλο κράτος. (ΠΟΛ.1201/2017 παρ. 2γ΄) Άλλα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομιστούν α) Για την ημερομηνία αναχώρησης και εγκατάστασης: Δικαιολογητικά που να αποδεικνύουν την ημερομηνία αναχώρησης και εγκατάστασής του στη χώρα όπου δηλώνει κάτοικος, προκειμένου να διαπιστώνεται ότι έχει συμπληρώσει τουλάχιστον 183 ημέρες στη χώρα αυτή μέσα σε ορισμένο φορολογικό έτος, ήτοι στο προηγούμενο έτος από εκείνο εντός του οποίου γίνεται η αίτηση μεταβολής. Τα δικαιολογητικά αυτά μπορεί να είναι, εναλλακτικά και ενδεικτικά, - έγγραφα περί ανάληψης μισθωτής εργασίας, - έναρξης επαγγελματικής δραστηριότητας στην άλλη χώρα και υπαγωγής του στην ασφαλιστική νομοθεσία της χώρας αυτής, - εγγραφής σε δημοτολόγιο στην άλλη χώρα, - μίσθωσης κατοικίας, εγγραφής - ή παρακολούθησης σχολείων των τέκνων στη χώρα αυτή. https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/384661 point
-
Αφού είναι παράλληλα δεν προστίθενται. Πάνε υπερ πατρίδος, εκτος αν έχεις τόσα ώστε να δικαιούσαι δεύτερη σύνταξη! Ίσως βέβαια όταν είναι να πάρεις σύνταξη, να έχει αλλάξει ο νόμος και να ισχύει κάτι άλλο.....1 point
-
το κακό είναι ότι για να προχωρήσεις στην μεταφορά προαπαιτούμενο είναι η δήλωση εξουσιοδότησης του ιδιοκτήτη που θα σου πει τι έκανες ρε φίλε τόσο καιρό! Αλλά και πάλι είναι προτιμότερο να αναλάβεις τις ευθύνες σου τώρα παρά να τον αφήσεις στα κρύα τα νερά και αργότερα να τρέχεις στα δικαστήρια!1 point
-
Συνήθως αυτο εμφανίζεται σε περιπτώσεις οπού δεν περιλαμβάνεται η ειδικότητα του μέλους στις ειδικότητες που μπορούν να διενεργήσουν την συγκεκριμένη μελέτη.1 point
-
1 point
-
dimitrisGM διέγραψα το παλαιό...1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα,τώρα είδα την ανάρτηση σου. Δυστυχώς εγώ δεν κατάφερα να πάρω σαφή απάντηση σε τηλεφωνικη επικοινωνία που είχα με helpdesk κ υπουργείο. Ενημέρωσα τον πελάτη κ αποφασίσαμε να προχωρήσουμε με τις επεμβάσεις ελπίζοντας οτι δε θα αποτελέσει εμπόδιο τελικά η καθυστερημένη πληρωμή του προστίμου, εφόσον αυτό εξοφληθηκε τελικά. Αν κάποιος αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα ή έχει σχετική ενημέρωση ας μας πει1 point
-
Καλό είναι να επεξεργαστείτε το έγγραφο που έχετε ανεβάσει διότι περιέχει πολλά προσωπικά δεδομένα (Ονοματεπώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜKΑ, Αριθμό Μητρώου, κλπ) που κάνετε γνωστά στο δημόσιο forum.1 point
-
1 point
-
Ένα από τα σημαντικότερα μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο οδηγός στη διαδικασία φόρτισης των μπαταριών. Εκτός από τον μεγάλο χρόνο που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση των μπαταριών, προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και όσοι κατοικούν σε πολυκατοικίες και συγκροτήματα κατοικιών χωρίς γκαράζ. Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν εντοπίσει τα προβλήματα και αναζητούν τις καλύτερες λύσεις για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις των μελλοντικών τους πελατών. Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι έρευνες έδειξαν πως τα περισσότερα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της καινούργιας σειράς ID, θα έχουν ανάγκη μόνο από μια φόρτιση την εβδομάδα. Οι προδιάγραφες τους αναφέρουν ότι η αυτονομία με πλήρη φόρτιση ανέρχεται έως τα 550 χλμ. Καθώς η πλειονότητα των οδηγών που θα χρησιμοποιούν τα νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα διανύει περίπου 50 χλμ., η αυτονομία αρκεί για να καλύψει τις εργάσιμες ημέρες. Με βάση τις αναλύσεις της Volkswagen, εκτιμάται ότι περίπου το 50% των φορτίσεων θα πραγματοποιούνται στο σπίτι κατά την διάρκεια της νύχτας ενώ το 20% θα πραγματοποιείται στους χώρους της εργασίας. Η Volkswagen θα προσφέρει ταχυφορτιστές νέας γενιάς οι οποίοι θα τοποθετηθούν σε φορτηγά, γκαράζ ή εταιρικά πάρκινγκ. Η τιμή εκκίνησης για τους ταχυφορτιστές της Volkswagen θα είναι περίπου 300 ευρώ, συν το κόστος εγκατάστασης. Η γερμανική εταιρία σχεδιάζει επίσης να παράγει ταχυφορτιστές οι οποίοι δουλεύουν αμφίδρομα, δηλαδή επιτρέπουν την παροχή της ενέργειας που περισσεύει από τις μπαταρίες του αυτοκινήτου στο δημόσιο δίκτυο. Τη νύχτα (σε περιόδους χαμηλής κατανάλωσης ενέργειας σε ιδιωτικές κατοικίες και επιχειρήσεις), τα ηλεκτρικά οχήματα που συνδέονται με τους αμφίδρομους ταχυφορτιστές χρησιμεύουν επίσης ως μπαταρία για πλεονάζουσα χωρητικότητα. Επίσης, η έρευνα έδειξε ότι το 25% των φορτίσεων θα πραγματοποιείται σε δημόσιους σταθμούς γρήγορης φόρτισης, ενώ το 5% θα πραγματοποιείται στους αυτοκινητοδρόμους. Η εταιρία εκτιμά ότι με πλήρη φόρτιση και μια γρήγορη φόρτιση στον δρόμο τα νέα ηλεκτρικά της μοντέλα θα διανύουν ακόμη και 700 χλμ. Σε σταθμό ταχείας φόρτισης με ισχύ 125 kW, η φόρτιση θα ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά.1 point
-
Νέο κύμα αναρτήσεων δασικών χαρτών ξεκινά το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, υλοποιώντας ισχύουσες υπουργικές αποφάσεις, αλλά και ανακοινώσεις του αναπληρωτή υπουργού, Σωκράτη Φάμελλου, που αφορούν τις δεσμεύσεις του ΥΠΕΝ για την πορεία του έργου. Σε αυτό το πλαίσιο, την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018 θα αναρτηθούν δασικοί χάρτες στις παρακάτω περιοχές: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΑΣΩΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Ανατολικής Αττικής Προκαποδιστριακοί ΟΤΑ: Ραφήνας, Νέας Μάκρης, Πικερμίου, Ζωγράφου, Βύρωνος, Καισαριανής, Ν. Ιωνίας, Αμαρουσίου, Μελισσίων, Φιλοθέης Δυτικής Αττικής Προκαποδιστριακός ΟΤΑ Μεγαρέων Δράμας Σύνολο περιοχής αρμοδιότητας Δ/νσης Δασών, εκτός των προκαποδιστριακών ΟΤΑ Δράμας, Καλαμπακίου, Κεφαλαρίου, Αγίου Αθανασίου, Καλαμώνος και Μεγάλου Αλεξάνδρου οι οποίοι έχουν ήδη αναρτηθεί. Κυκλάδων Προκαποδιστριακοί ΟΤΑ: Αδάμαντος (Νήσος Μήλος), Ανάφης (Νήσος Ανάφη), Άνω Μεράς (Νήσος Μύκονος), Βόθωνος, Βουρβούλου, Έξω Γωνιάς, Ημεροβιγλίου, Θήρας, Θηρασίας, Καρτεράδου, Μεσαριάς, Οίας (Νήσου Θήρας), Σικίνου (Νήσος Σίκινος), Άνω Μεριάς, Φολέγανδρου (Νήσος Φολέγανδρος) Κοζάνης Χορτολιβαδικές εκτάσεις προκαποδιστριακού ΟΤΑ Κοζάνης Οι δασικοί χάρτες σε Ανατολική και Δυτική Αττική θα περιλαμβάνουν και την πράξη αναδάσωσης μετά τις πυρκαγιές στις 23 και 24 Ιουλίου 2017, όπως είχε δεσμευτεί το ΥΠΕΝ. Η ενσωμάτωση στον δασικό χάρτη της περιοχής που κηρύχτηκε αναδασωτέα μετά την πυρκαγιά του Ιουλίου, πέρα από συνταγματική υποχρέωση, συμβάλλει στη διάφανη ενημέρωση των πολιτών και των φορέων της οικονομίας, αλλά και στον ολοκληρωμένο σχεδιασμό των χρήσεων γης και στην εφαρμογή της δασικής νομοθεσίας στις περιοχές ενδιαφέροντος. Πρόκειται για μια πρακτική που ακολουθήθηκε και πέρυσι στον Κάλαμο και στη Ζάκυνθο, όταν και το ΥΠΕΝ ενσωμάτωσε την κήρυξη των αναδασωτέων στην ανάρτηση των δασικών χαρτών. Οι αποφάσεις κήρυξης ως αναδασωτέων των εκτάσεων των πυρκαγιών του Ιουλίου έχουν ολοκληρωθεί από τις αρμόδιες δασικές υπηρεσίες, έγκαιρα, σε χρόνο πολύ μικρότερο των προβλεπόμενων από τη νομοθεσία, σε εφαρμογή και της περσινής εγκυκλίου του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτη Φάμελλου. Τις αμέσως επόμενες ημέρες, και πριν από την ανάρτηση των δασικών χαρτών, οι περιοχές που κηρύσσονται αναδασωτέες θα δημοσιευτούν σε ΦΕΚ. Παράλληλα, πρέπει να διευκρινιστεί ότι: - Με τον δασικό χάρτη Μεγαρέων κλείνει η ανάρτηση για όλη τη Δυτική Αττική, όπως και με τον δασικό χάρτη της Δράμας. - Οι δασικοί χάρτες της Δράμας και των Κυκλάδων είναι χάρτες που υλοποιήθηκαν άμεσα από τις ίδιες δασικές υπηρεσίες με δικά τους μέσα και προσωπικό και περιλαμβάνονται στο τελευταίο κύμα καταρτίσεων χαρτών που λαμβάνει χώρα αυτή την περίοδο από μελετητές ή συγκεκριμένες δασικές υπηρεσίες (Δράμας, Κυκλάδων, Καβάλας). - Στην Κοζάνη γίνεται χρήση πρόβλεψης του νόμου 4389/2016 των δασικών χαρτών περί συμπληρωματικής ανάρτησης σε μετέπειτα χρόνο των χορτολιβαδικών εκτάσεων. Σε επόμενη ανακοίνωση του ΥΠΕΝ θα υπάρξει ενημέρωση για τις υπόλοιπες αναρτήσεις στην Ανατολική Αττική και λοιπές περιοχές που εκκρεμούν (π.χ. Καρδίτσα, Μαγνησία κ.α.)1 point
-
Δεν πρόκειται ακριβώς για επανασύσταση του φυσικού υδροσυστήματος, αλλά για έναν τεχνητό ταμιευτήρα, με αναχώματα και τροφοδοσία με άντληση, μια συμπλήρωση δηλαδή στο υφιστάμενο στραγγιστικό έργο.1 point
-
Ν 4513/18 > ΑΡΘΡΟ 30 « 4. Μέχρι την έκδοση της ΚΥΑ της παρ.5 του άρθρου 29, το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας εκδίδει τις οικοδομικές άδειες για την εκτέλεση στρατιωτικών έργων ή εγκαταστάσεων της κοινής υπουργικής απόφασης 26229/1123/1987 (ΦΕΚ 749Δ'/87). 5. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών και τυχόν αναθεωρήσεών τους, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1-3-2011, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1-3-2012 σύμφωνα με τις διατάξεις του από 8-7-93 ΠΔ (ΦΕΚ 795Δ'/13-7-93), παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως τις 31-12-2020»1 point
-
@magos88 άρα απλά είχες πάει λάθος μέρα.... Σήμερα είναι μια άλλη μέρα !!!1 point
-
475 downloads
Λογιστικό φύλλο που υπολογίζει τον συντελεστή διόρθωσης που υπεισέρχεται στον υπολογισμό του ρεύματος που διέρχεται από καλώδιο ανάλογα με τον τρόπο εγκατάστασης του, με βάση τον ΕΛΟΤ. Περιεχει τους πίνακες του ΕΛΟΤ HD384 52-Δ1-Δ2-Δ3 και 52 Ε1-Ε2-Ε3-Ε4-Ε5 με όλους τους συντελεστές που απαιτούνται για τον υπολογισμό του συντελεστή διόρθωσης. Τα φύλλα των πινάκων είναι hidden αλλά μη κλειδωμένα. Δηλώνοντας τον τύπο προστασίας, τον τύπο όδευσης και τον αριθμό των πόλων του καλωδίου παίρνουμε αποτελέσματα για υπόγεια και εναέρια όδευση. Τα αποτελέσματα κάθε μιας είναι κρυμμένα όταν εμφανίζεται η άλλη. Τα έχω ελέγξει πολλές φορές, αν πάντως υπάρχει κάποιο λάθος που δεν το έχω δει μιλήστε μου. *Αριθμός παραλλήλων σημαίνει: πλήθος κυκλωμάτων από μονοπολικά καλώδια ή αριθμός παραλλήλων πολυπολικών καλωδίων1 point -
1 point
-
711 downloads
Πρόκειται για λογισμικό που ενσωματώνεται στο Autocad εκμεταλλευόμενο την ενσωματωμένη VBA. Άρα , αν δεν έχετε κατεβάσει το ειδικό πρόσθετο, ΔΕΝ θα τρέξει σε Autocad 2010/2011/2012/2013 . Έχει δοκιμαστεί σε 2007/2009/2011 με επιτυχία. Οι μακροεντολές στο Autocad πρέπει να είναι ενεργοποιημένες. Το σκεπτικό πίσω από το εγχείρημα είναι το παρακάτω : Στο σχέδιό μας έχουμε όψεις που πάνω τους σημειώνονται καλωδιώσεις . Η κάθε διάμετρος καλωδίωσης , βρίσκεται σε ξεχωριστό Layer για λόγους ομαδοποίησης και εύχρηστίας . Η προμέτρηση / επιμέτρηση γίνεται για δύο διακεκριμένα layers τα ονόματα των οποίων επιλέγουμε από αναδιπλούμενες λίστες. Πατώντας Alt-F8 και στη συνέχεια κάνοντας κλίκ στο "RUN" , διαλέγουμε τα Layers (έως 2 στην πιλοτική αυτή έκδοση) και πατώντας στο κουμπί με την ένδειξη "ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΤΑ ΜΗΚΗ", στην περιοχή των αποτελεσμάτων εμφανίζονται τα μήκη των καλωδιώσεων που καταμετρήθηκαν στα Layers που ορίστηκαν. Όταν αποσυμπιέσετε σε κάποιο φάκελλο του δίσκου σας το KALWDIWSEIS.zip θα δείτε το KALWDIWSEIS.dwg . Το αρχείο αυτό , "φορτώνει" και το εν λόγω πρόγραμμα προμετρήσεων/επιμετρήσεων. Παραδοχή : Σχεδιάζουμε σε σχεδιαστικές μονάδες του Autocad και θεωρούμε ότι αυτές αναπαριστούν μέτρα. Σχόλια - Παρατηρήσεις ευπρόσδεκτα αμέσως παρακάτω ή στο gvarth @ gmail . com1 point -
Μήπως εχει καταλήξει κάποιος τι απο τα 2 ισχύει; "Δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία, αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1η.1.1983." "Αν στο ακίνητο ή στην αυτοτελή ιδιοκτησία υπάρχουν και άλλες αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν ή εγκαταστάθηκαν μετά την 1η.1.1983 τότε για τις επιφάνειες αυτές δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για την υπαγωγή στην παρούσα κατηγορία και εντάσσονται στην Κατηγορία 4 ή 5 ανάλογα την υπέρβαση, ενώ στην Κατηγορία 2 εντάσσονται μονο τα τμήματα των κατασκευών που προϋπήρχαν της 1.1.1983" ..Τα διαβάζει κανείς πριν τα κάνουν ΦΕΚ; update: Το συζήτησα με δικηγόρο και μου ειπε οτι μπορεί να είναι κακογραμμένο αλλά απο το ΣΥΝΟΛΟ του κειμένου είναι σαφές οτι χωρίζεις τις παραβάσεις σε προ του 1983 και μετα του 1983 και τις βάζεις στις αντίστοιχες κατηγορίες 3 ή 4,51 point
-
-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-