Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.568


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.603


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    3.024 downloads

    Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού περί στατικής επάρκειας αυθαιρέτου
    6 points
  2. Εγώ δήλωσα όλους ισχύοντες-ενεργούς σήμερα λογαριασμούς που έχω χαρακτηρισμένους (από τις τράπεζες ή την viva) ως επαγγελματικούς λογαριασμούς, ανεξάρτητα αν έχουν pos ή δεν έχουν (αρκεί να είναι χαρακτηρισμένοι ως επαγγελματικοί). Δηλώνεις αυτούς που ΣΗΜΕΡΑ-ΤΩΡΑ είναι σε ισχύ-ενεργοί. Από εκεί και μετά, σύμφωνα με την ΔΕΑΦ 1128500 ΕΞ/28-08-2018, "Οι μεταβολές που επέρχονται στους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς δηλώνονται εντός μηνός από την ημερομηνία κατά την οποία επήλθε η μεταβολή." Για την viva δες εδώ.
    4 points
  3. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4747Β/23.10.2018 η τροποποίηση για τις προσωρινές μεταβατικές διατάξεις ... Τροποποίηση της αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/23.7.2018 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 29 του ν. 4495/2017 και καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν. 4495/2017» (ΦΕΚ Β΄ 3136), όπως ισχύει. Τροποποίηση απόφασης πράξεων αρ29.pdf
    3 points
  4. πάρε μια δική μου και αν θες τροποποίησε την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ KANA .doc
    3 points
  5. Παιδιά ο Σύλλογος διαμαρτυρήθηκε για το θέμα των καινούργιων δικαιολογητικών και φαίνεται πάμε για παράταση (ή ακόμα και κατάργηση...;) http://www.palso.gr/?i=portal.el.news.445 Λογικό, αφού το θέμα με τις παλιές θεωρημένες άδειες ήταν τουλάχιστον αστείο...
    3 points
  6. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  7. Από Δευτέρα 15/10/2018 ξεκινά (άνευ απροόπτου) η πλήρη εφαρμογή της διαδικασίας έκδοσης Οικοδομικών Αδειών διαδικτυακά διαμέσου της πλατφόρμας του Τ.Ε.Ε. Αίτημα πολλών ετών των Μηχανικών. Αίτημα απεμπλοκής και μείωσης της γραφειοκρατίας. Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, ειδικά αυτή η αρχή ενδεχόμενα να είναι ιδιαίτερα δύσκολη διότι από την μία θα είναι οι μελετητές Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων κι από την άλλη οι ελεγκτές των ΥΔΟΜ. Ο Νομοθέτης θα πρέπει να επιλύσει χιλιάδες μικρές ή και μεγάλες επικαλύψεις απαιτήσεων, διατάξεων ίσως και νόμων ώστε να μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες στην πλατφόρμα ώστε να τα προβλέπει. Διότι κακά τα ψέματα όσα και να έχει προβλέψει έως τώρα στην αρχή της στην πορεία είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψει εκατοντάδες ελλείψεις κενά συμπληρώσεις αναβαθμίσεις κ.λπ. που θα πρέπει να γίνουν. Ας συμβάλουμε με τις απορίες μας τα ερωτηματικά αλλά και τις πιθανές λύσεις ή συμπληρώσεις ή ερμηνείες που θα πρέπει να δοθούν σ αυτά και σε δεκάδες άλλα που θα προκύψουν. . Καλό ξεκίνημα σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο…. Το χειρότερο το ζήσαμε… Επιδιώκουμε το καλύτερο. Εγχειρίδιο χρήσης Μηχανικών Εγχειρίδιο χρήσης Υπηρεσιών Δόμησης
    1 point
  8. και βεβαια ειναι καθετη...το λεει καθαρα και ξαστερα "35/100 εξάδιαιρέτου στο παραπάνω οικόπεδο που αντιστοιχούν στο δικαίωμα ανεγέρσεως κτισμάτων σε τμήμα 450 τ.μ. οικοπέδου " το ειχε ο πατερας το εδωσε στον γιο του... και χτιζει το 35% του σδ, του ολου οικοπεδου.
    1 point
  9. πρόταση προς διαχειριστάς μήπως πρέπει να γίνει ειδική κατηγορία με επιμέρους θέματα (όπως για τα αυθαίρετα), οι απορίες είναι εύλογες και αρκετές και ίσως πρέπει να κατηγοροποιηθούν
    1 point
  10. Επανέρχεται λοιπόν το ερώτημα για το οποίο έχω πάρει διφορούμενες απαντήσεις. Εγώ ως "επαγγελματικό" έχω τον κλασικό τον όψεως της ΕΤΕ στον οποίο έχω και το pos και παλιότερα, όσο πρόλαβα, κατέθετα και τις αμοιβές. Έως σήμερα λοιπόν αυτό το λογαριασμό τον χρησιμοποιώ και για αγορές, (βενζίνες, σουπερ μαρκετ ) είτε πληρωμές ΔΟΥ κλπ, με την κάρτα που έχω. Εφόσον δηλωθεί πλέον και στην ΑΑΔΕ θα έχω θέμα να συνεχίσω τις αγορές μου μέσω αυτού? Δλδ θα πρέπει εφόσον θέλω να χρησιμοποιήσω τα λεφτά για να πάρω ένα γιαούρτι ή ένα jean να τα παίρνω απο εκει και να τα μεταφέρω σε άλλο λογαριασμό.? edit: Αν ισχύει αυτό, μιλάμε για τον ορισμό του "κάνω τη ζωή του πολίτη δύσκολη" και ηδονίζομαι παίζοντας με κουμπάκια και βγαίνοντας στα κανάλια λέγοντας ότι έχω μαματα ηλεκτρονικά συστήματα.
    1 point
  11. Το λοιπόν, ως μηχανολόγος και επειδή με ενδιαφέρει το θέμα έκανα την ψακτική μου για την απαίτηση ή μη ΕΕΜΚ για την εγκατάσταση αυτόνομων συστημάτων θέρμανσης. Σύμφωνα λοιπόν με την εξής νομοθεσία: ΦΕΚ 2018 περι δικαιολογητικών για ΕΕΜΚ Ν.4495/2017 Ν.4067/2012 Γενικά απαιτείται η έκδοση ΕΕΜΚ για αυτόνομα συστήματα θέρμανσης. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2018 τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι: Δήλωση ανάθεσης/ανάληψης Τεχνική έκθεση Πλήρη μελέτη θερμανσης. Εξαιρούνται από την παραπάνω απαίτηση για εκδοση ΕΕΜΚ: Τα αναφερόμενα στο άρθρο 30 του Ν.4495/2017. Δηλαδή: Κλιματιστικά Επίτοιχοι λέβητες αερίου Συστοιχία λεβήτων σε ισόγειους υπαίθριου χώρους Συστήματα ΣΥΘΗΑ Αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο ας συμπληρώσει!
    1 point
  12. Στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας Ηλία Ζαγοραίο κατατέθηκε το πόρισμα που συνέταξε ο τεχνικός σύμβουλος Ανδριανός Γκουρμπάτσης, τον οποίο όρισαν οικογένειες δύο θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους στην καταστροφική φωτιά στο Μάτι την 23η Ιουλίου. Στο πόρισμά του, ο κ. Γκουρμπάτσης επιρρίπτει ευθύνες σε αρμόδιους φορείς που δεν έπραξαν τα δέοντα για να αποτραπεί η τραγωδία, εστιάζοντας σε πλήθος παραλείψεων και λαθών που έγιναν από Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, Περιφέρεια, δήμους, Πυροσβεστική και Αστυνομία. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο πόρισμά του, «ο μηχανισμός Πολιτικής Προστασίας της χώρας γενικά δεν λειτούργησε κατά τα προβλεπόμενα από το σχετικό νόμο και σύμφωνα με τις σχετικές Εγκυκλίους σε όλες τις φάσεις της αντιμετώπισης της ως άνω πυρκαγιάς και γενικά της διαχείρισης του εν λόγω καταστροφικού φαινομένου και κρίσης, αφού δεν ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά και με επάρκεια στην εκ του νόμου αποστολή του και τις προβλεπόμενες από αυτόν αρμοδιότητές του», προσθέτοντας: «Τα ως άνω σοβαρά εγκληματικά λάθη, ενέργειες, παραλείψεις, ολιγωρίες, αρρυθμίες και δυσλειτουργίες εντοπίζονται κυρίως στη ΓΓΠΠ, στο Π.Σ., στην Ελληνική Αστυνομία, και στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Περιφέρεια και Δήμους), - όχι βέβαια ότι οι λοιπές δυνάμεις πολιτικής προστασίας λειτούργησαν αποτελεσματικά και στο βαθμό των δυνατοτήτων τους - όπως αυτές προσδιορίστηκαν και εξειδικεύτηκαν αναλυτικά ανωτέρω, χωρίς βέβαια να αποκλείεται και σε άλλες αρμόδιες κρατικές αρχές, φορείς και υπηρεσίες, αφού δεν έχουν περιέλθει σε γνώση μου όλα τα αιτούμενα απαραίτητα έγγραφα στοιχεία και πληροφορίες». Και στη συνέχεια σημειώνει: «Τα φαινόμενα δυσλειτουργίας, και το διαπιστούμενο επιχειρησιακό, υπό την ευρεία έννοια του όρου, έλλειμμα, εντοπίζεται κυρίως σε δράσεις συντονισμού, επικοινωνίας και συνεργασίας των εμπλεκομένων δυνάμεων πολιτικής προστασίας καθώς και σε λάθη, ενέργειες και παραλείψεις κατά τις δράσεις ετοιμότητας, κινητοποίησης και αντιμετώπισης και γενικά της διαχείρισης της κρίσης εκ του καταστροφικού αυτού φαινομένου». Ο πρώην υπαρχηγός της Πυροσβεστικής αναφέρεται και στον μηχανισμό της Πολιτικής Προστασίας, για τον οποίο επισημαίνει: «Αποδείχθηκε εν τέλει και εκ του αποτελέσματος, ότι κατά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τη λήξη της προηγούμενης αντιπυρικής περιόδου μέχρι και την έναρξη της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου, δεν κατόρθωσε, όπως επιβάλλονταν εκ του νόμου και της αποστολής του αλλά και των σχετικών Εγκυκλίων της ΓΓΠΠ, να είναι στην πράξη -και όχι επί ασκήσεως- κατάλληλα και έγκαιρα προετοιμασμένος και επαρκώς επιχειρησιακά οργανωμένος και να βρίσκεται πάντοτε ετοιμοπόλεμος και σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας, όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. Όπως π.χ. όταν ο δείκτης κινδύνου πυρκαγιάς σε μια περιοχή, όπως για παράδειγμα στην Αττική την 23η Ιουλίου 2018, είναι υψηλός (Κατηγορία Κινδύνου 4), προκειμένου να αντιμετωπίσει και γενικά να διαχειριστεί και μάλιστα στην ίδια ή έστω και σε άλλη Περιφέρεια ταυτόχρονα δύο μεγάλες καταστροφές, λόγω δασικών πυρκαγιών και με την έκταση και ένταση σαν αυτές που εκδηλώθηκαν στην Κινέτα και στο Νταού Πεντέλης – Καλλιτεχνούπολη - Ν. Βουτζά – Μάτι – Κόκκινο Λιμανάκι. Και αυτό στην προκειμένη περίπτωση δεν ήταν απλά μόνο εμφανέστατο στις καταστροφικές πυρκαγιές της 23 Ιουλίου 2018, ότι δηλαδή ο μηχανισμός πολιτικής προστασίας, ως αρμόδιος μηχανισμός του Κράτους για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών και λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και διαχείρισης των συνεπειών λόγω δασικών πυρκαγιών, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος έλεγχος αυτών που ενδέχεται να εκδηλωθούν κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δεν ήταν προετοιμασμένος για τη λήψη κατάλληλων μέτρων και ανάληψη αποτελεσματικών δράσεων, αλλά πρωτίστως και το σημαντικότερο είχε άμεσες επιπτώσεις στις απώλειες εκ της συγκεκριμένης καταστροφής, που απολογιστικά μέχρι σήμερα αριθμούν 96 ανθρώπινα θύματα, 31 άλλους σοβαρά τραυματίες καθώς και μεγάλης έκτασης ζημιές σε δομές, υποδομές και περιουσίες πολιτών και το φυσικό περιβάλλον». Διαβάστε ολόκληρο το πόρισμα, το οποίο αποκαλύπτει το protothema.gr, ΕΔΩ. View full είδηση
    1 point
  13. Στο ΦΕΚ 3136/2018, άρθρο 3, παράγραφος 1,ζ αναφέρει «ζ) υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι έχουν ληφθεί υπόψη όλοι οι ειδικοί κανονισμοί και ότι τηρούνται οι προϋποθέσεις της παρ.2 του άρθρου 41 του ν.4495/2017…..» Επίσης στο 4520/2018 άρθρο 1, παρ.3γ αναφέρει ότι θέλει τεχνική έκθεση μηχανικού που να λέει συν της άλλης ότι το κτίριο εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ.2 με ειδική αναφορά στα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά στοιχεία.
    1 point
  14. παραγρ 2λ (εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης) άρθρου 29 ν. 4495/17 οπότε, την ΕΕΔΜΚ συνοδεύει υποχρεωτικά η μελέτη θέρμανσης
    1 point
  15. Εγώ προσωπικά αυτό που περιγράφεις κάνω, και γράφω και για κάθε παράβαση που δεν απαιτεί ΜΣΕ το λόγο (π.χ. 1 παράβαση κλείσιμο Η.Χ. - δεν απαιτεί ΜΣΕ σύμφωνα με περίπτωση αα του αρ.99, κλπ)
    1 point
  16. Στη τεχνική έκθεση αναφέρουμε το άρθρο και τη παράγραφο, του Ν.4495 και της απόφασης 19409/1507, βάσει των οποίων δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε.
    1 point
  17. Καλημέρα, Με βεβαίωση της πολεοδομίας ότι έχει χαθεί ο φάκελος, έχω μόνο το φύλλο αδείας (Ο.Α. του 1967). Στην επιλογή των στοιχείων υπολογισμού υπάρχει κάποια διαφορετική γνώμη απ' αυτήν που εξέφρασε ο pavlos33 πριν από περίπου 2 χρόνια ; Έχει προκύψει κάτι στο ενδιάμεσο ; Ευχαριστώ
    1 point
  18. όπως τα ειπε γεωργιος [+1] θα του πεις -γραπτώς- τι χανει σε εκπτωσεις και ποσο αυξανονται τα προστιμα, "μετα" και οτι: - ούτε τον ΕΝΦΙΑ θα γλυτωσει [παντοτε θα οφειλει τα 5 τελευταια χρονια, με προσαυξησεις] - ούτε τα δημοτικα τελη , ΤΑΠ κλπ. υποχρεώσεις [αυτα θα τα οφειλει αναδρομικα επι 20ετια ]
    1 point
  19. Επικουρικά & ενημερωτικά σε αυτό που έγραψε ο Largy, Υποθέτω ότι έχει στα χέρια του τα σχετικά προκειμένου να προχωρήσει. Επομένως εξαρτάται πλέον από αυτόν. Σε πρώτη φάση (στα πλαίσια της συνεργασίας θεωρώ έντιμο) σήμερα εφόσον δεν τον έβρισκα να μιλήσουμε σχετικά, θα φρόντιζα να τον ενημέρωνα με κάποιον πρόσφορο τρόπο (sms συνοπτικά και με προτροπή να ελέγξει τα mails του & email αναλυτικότερα με τις επιπτώσεις) για το χρονικό περιθώριο που έχει και να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου. Το ίδια ακριβώς θα επαναλάμβανα (σε περίπτωση που δεν υπήρχε αποτέλεσμα) την προτελευταία και την τελευταία μέρα της προθεσμίας. Μετά το πέρας και αν δεν δωθεί νέα παράταση, αν δεν είχε επικοινωνήσει μαζί μου, θα του κοινοποιούσα με mail τα νέα δεδομένα και με sms να ελέγξει τα mails του. Τώρα σχετικά με το ερώτημά σου ("προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω), μεταφέρω από την σχετική σελίδα του ΤΕΕ. "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 15/10/2018 Κατόπιν σχετικών ανακοινώσεων από το ΥΠΕΝ παρατάθηκε η καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής για τη λήψη μείωσης 20% στο ύψος του ενιαίου ειδικού προστίμου σε δηλώσεις του ν. 4495/2017 μέχρι 31/10/2018. Ως ημερομηνία υπαγωγής λογίζεται για τις νέες δηλώσεις η ημερομηνία εξόφλησης του παραβόλου, ενώ, για δηλώσεις που μεταφέρονται από τον ν. 4178/13, η ημερομηνία μεταφοράς στον ν. 4495/17. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 26/09/2018 Σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 4495/2017 όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4546/2018 αρθ. 34 παρ. 37, η καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής για τη λήψη μείωσης 20% στο ύψος του ενιαίου ειδικού προστίμου σε δηλώσεις του ν. 4495/2017 είναι η 08η/10/2018. Με δεδομένο ότι ως ημερομηνία υπαγωγής λογίζεται η ημερομηνία εξόφλησης του παραβόλου, για να διατηρηθεί το υπολογιζόμενο πρόστιμο μειωμένο κατά 20% σε δηλώσεις "Σε επεξεργασία" και "Αρχική υποβολή" πρέπει να εξοφληθεί το αναλογούν παράβολο (Τέλος Υπαγωγής) έως 08/10/2018. Σε αντίθετη περίπτωση, μετά την ημερομηνία αυτή το υπολογιζόμενο πρόστιμο θα αναπροσαρμοστεί αυξητικά, λαμβάνοντας την μικρότερη προβλεπόμενη μείωση του 10% (αντί 20%)."
    1 point
  20. Δήλωση σε αρχική υποβολή, χωρίς να έχει πληρωθεί το παράβολο, είναι σα να μην υπάρχει. Αν όντως δεν προχωρήσει μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία και να χρησιμοποιήσεις τη δήλωση για άλλον ιδιοκτήτη.
    1 point
  21. Εγώ λέω ότι αν τους μετρήσεις και για 3η φορά τους εξώστες , μπορεί και να τους βρεις <20%. Όπως και να έχει... Έτσι όπως το θέτεις για 70,00ευρώ... βάλε και τον αναλυτικό για να είναι όλοι ήσυχοι.
    1 point
  22. Σε γενικές γραμμές όταν το ακίνητο έχει κτιστεί με μικρότερα μεγέθη τότε δεν έχουμε αυθαιρεσία και προχωράς χωρίς ρύθμιση
    1 point
  23. Καλά δώστε μας μια ωραία παράταση μέχρι τις εκλογές και αφήστε τις τσιγγουνιες κι εμείς από την πλευρά μας υποσχόμαστε να είμαστε συνεπείς. Ούτως ή άλλως στο σχέδιο νόμου μας είχατε τάξει έναν χρόνο ακόμα και μετά τον κόψατε. Και καταλάβετε επιτέλους ότι η έκπτωση του 20% πρέπει να παραμείνει αν θέλετε να συνεχίσετε να έχετε έσοδα από τα αυθαίρετα. Αν και μάλλον το έχετε καταλάβει ήδη και απλά αγχώνετε τον κόσμο για να τρέξει.
    1 point
  24. Πραγματικά το -1 δεν το καταλαβαίνω και εγώ... Στο κάτω-κάτω ο Tekton85 έδωσε και τις δύο επιλογές και μάλιστα σαν ορθότερη την δεύτερη. Μπορεί να γίνει και μία δήλωση από όλους τους ιδιοκτήτες των ΟΙ του κτηρίου , αλλωστε ξεκάθαρα αναφέρεται και στον νόμο. Στην περίπτωσή σου όμως ,η μία δήλωση μόνο προβλήματα μπορεί να φέρει και από άποψη παρουσιάσης-κατανόησης και ενδεχομένως στους ιδιοκτήτες των ΟΙ. Το σωστό στην περίπτωσή σου είναι οι δύο δηλώσεις.
    1 point
  25. θα κανεις απο μια ρυθμιση σε καθε εναν, ξεχωριστά... και, καθε ενας, ειναι κατα 100% στα-έστω-12εκ. που εχει το διαμερισμα του.
    1 point
  26. Στην άδεια τι προβλέπονταν και ποια είναι η αυθαιρεσία που έγινε;
    1 point
  27. Ο τρόπος περιγράφεται στο εγχειρίδιο του FESPA. Αν δεν σου βγάζει συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας, μπορείς να το βρεις στον υποφάκελο "Οδηγίες Χρήσεις", που βρίσκεται στον φάκελο που εγκαταστάθηκε το πρόγραμμα. Σε γενικές γραμμές σχεδιάζεις κανονικά μία οριζόντια πλάκα και μετά αλλάζεις τα υψόμετρα των κόμβων. Στο εγχειρίδιο θα τα δεις αναλυτικά.
    1 point
  28. Ο 68χρονος έκρυβε τελικά έναν Μηχανικό μέσα του... (αν δεν ήμασταν φόρουμ Μηχανικών, θα έγραφα μέντιουμ βέβαια)
    1 point
  29. δεν είδα κάποια επιλογή για κάρτα. εκτυπώνεις το τέλος από το σύστημα των ηλεκτρονικών αδειών και έχει κωδικό πληρωμής , όπως γίνεται και στα αυθαίρετα.
    1 point
  30. Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα τεράστιο βήμα για την ανθρωπότητα...
    1 point
  31. Η κάθε πράξη είναι ενταγμένη σε ένα Γ.Π.Σ. (γενικό πολεοδομικό σχεδιασμό) Θα αναζητήσεις στο ιντερνετ το φεκ της κύρωσης αυτού (οποιασδήποτε περιοχής σ' ενδιαφέρει και έχει Π.Ε.. Εκεί στις σελίδες του θα τα βρεις σίγουρα όλα. Πριν την πράξη εφαρμογής προηγείται πάντα η κύρωση των Ρυμοτομικών σχεδίων. Και εκεί υπάρχουν σιγουρότατα όλες οι πληροφορίες. Παραθέτω σαν δείγμα (ειναι από pdf και δεν είναι καθαρό) της δουλειάς, τυχαία, από Νιγρίτα .
    1 point
  32. η λαμογιά των προμηθευτών πάει σύννεφο, αντλία θερμότητας με τιμή 4000 τη χρεώνει 6000 στο πρόγραμμα για φάει την επιδότηση από το ωφελούμενο πρέπει να τροποποιηθεί ο οδηγός ώστε να είναι δυνατή η πλήρης εξόφληση των εργολάβων από τους ωφελούμενους και εκταμίευση της ενίσχυσης αποκλειστικά στους ωφελούμενους, απλοποίηση της πιστοποίησης των υλικών (με στοιχεία διαθέσιμα στους καταλόγους και δηλώσεις επιδόσεων) χωρίς υπεύθυνες δηλώσεις των λαμογιών ώστε για να σταματήσει το φαινόμενο της αρπαχτής.
    1 point
  33. Version 1.00

    3.438 downloads

    Μια συγκεντρωτική ματιά στις 3 περιπτώσεις του άρθρου 88 του νέου νόμου (ν.4495/2017)
    1 point
  34. Με μια πρώτη ματιά, τονίζω το εξής σημείο "ο συντελεστής υπέρβασης δόμησης σε μια δήλωση είναι ενιαίος σε όλα τα ΦΚ αυτής". Αργότερα τα υπόλοιπα....
    1 point
  35. Καλημέρα, για όσους είχαν τις ιδιες απορίες με τις δικές μου, αφού επικοινώνησα με εοτ στα δωδεκάνησα, 1. γίνεται πρωτα τακτοποίηση και μετά πας για ΕΣΛ 2. η βεβαίωση για το αποχετευτικό ή βόθρο δίνεται από ιδιώτη μηχανολόγο 3. την απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων δεν την θέλουν
    1 point
  36. Βρες στο διαδίκτυο τα έντυπα Μ42 και Μ43 των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών που αφορούν άδεια ίδρυσης και άδεια λειτουργίας υπαίθριου σταθμού αυτοκινήτων. Στα έντυπα αυτά αναγράφονται λεπτομερώς όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Από εκεί θα εκτιμήσεις τι μπορείς να κάνεις στην περίπτωσή σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.