Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      9

    • Περιεχόμενα

      11.677


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.484


  3. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      6.350


  4. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      8.383


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 1.0.0

    3.009 downloads

    Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού περί στατικής επάρκειας αυθαιρέτου
    6 points
  2. Εγώ δήλωσα όλους ισχύοντες-ενεργούς σήμερα λογαριασμούς που έχω χαρακτηρισμένους (από τις τράπεζες ή την viva) ως επαγγελματικούς λογαριασμούς, ανεξάρτητα αν έχουν pos ή δεν έχουν (αρκεί να είναι χαρακτηρισμένοι ως επαγγελματικοί). Δηλώνεις αυτούς που ΣΗΜΕΡΑ-ΤΩΡΑ είναι σε ισχύ-ενεργοί. Από εκεί και μετά, σύμφωνα με την ΔΕΑΦ 1128500 ΕΞ/28-08-2018, "Οι μεταβολές που επέρχονται στους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς δηλώνονται εντός μηνός από την ημερομηνία κατά την οποία επήλθε η μεταβολή." Για την viva δες εδώ.
    4 points
  3. Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 4747Β/23.10.2018 η τροποποίηση για τις προσωρινές μεταβατικές διατάξεις ... Τροποποίηση της αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/23.7.2018 απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, ελέγχου και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 29 του ν. 4495/2017 και καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν. 4495/2017» (ΦΕΚ Β΄ 3136), όπως ισχύει. Τροποποίηση απόφασης πράξεων αρ29.pdf
    3 points
  4. πάρε μια δική μου και αν θες τροποποίησε την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ KANA .doc
    3 points
  5. Παιδιά ο Σύλλογος διαμαρτυρήθηκε για το θέμα των καινούργιων δικαιολογητικών και φαίνεται πάμε για παράταση (ή ακόμα και κατάργηση...;) http://www.palso.gr/?i=portal.el.news.445 Λογικό, αφού το θέμα με τις παλιές θεωρημένες άδειες ήταν τουλάχιστον αστείο...
    3 points
  6. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    98.353 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  7. Από Δευτέρα 15/10/2018 ξεκινά (άνευ απροόπτου) η πλήρη εφαρμογή της διαδικασίας έκδοσης Οικοδομικών Αδειών διαδικτυακά διαμέσου της πλατφόρμας του Τ.Ε.Ε. Αίτημα πολλών ετών των Μηχανικών. Αίτημα απεμπλοκής και μείωσης της γραφειοκρατίας. Σίγουρα κάθε αρχή και δύσκολη, ειδικά αυτή η αρχή ενδεχόμενα να είναι ιδιαίτερα δύσκολη διότι από την μία θα είναι οι μελετητές Μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων κι από την άλλη οι ελεγκτές των ΥΔΟΜ. Ο Νομοθέτης θα πρέπει να επιλύσει χιλιάδες μικρές ή και μεγάλες επικαλύψεις απαιτήσεων, διατάξεων ίσως και νόμων ώστε να μπορεί να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες στην πλατφόρμα ώστε να τα προβλέπει. Διότι κακά τα ψέματα όσα και να έχει προβλέψει έως τώρα στην αρχή της στην πορεία είμαι σίγουρος ότι θα ανακαλύψει εκατοντάδες ελλείψεις κενά συμπληρώσεις αναβαθμίσεις κ.λπ. που θα πρέπει να γίνουν. Ας συμβάλουμε με τις απορίες μας τα ερωτηματικά αλλά και τις πιθανές λύσεις ή συμπληρώσεις ή ερμηνείες που θα πρέπει να δοθούν σ αυτά και σε δεκάδες άλλα που θα προκύψουν. . Καλό ξεκίνημα σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο…. Το χειρότερο το ζήσαμε… Επιδιώκουμε το καλύτερο. Εγχειρίδιο χρήσης Μηχανικών Εγχειρίδιο χρήσης Υπηρεσιών Δόμησης
    1 point
  8. και βεβαια ειναι καθετη...το λεει καθαρα και ξαστερα "35/100 εξάδιαιρέτου στο παραπάνω οικόπεδο που αντιστοιχούν στο δικαίωμα ανεγέρσεως κτισμάτων σε τμήμα 450 τ.μ. οικοπέδου " το ειχε ο πατερας το εδωσε στον γιο του... και χτιζει το 35% του σδ, του ολου οικοπεδου.
    1 point
  9. πρόταση προς διαχειριστάς μήπως πρέπει να γίνει ειδική κατηγορία με επιμέρους θέματα (όπως για τα αυθαίρετα), οι απορίες είναι εύλογες και αρκετές και ίσως πρέπει να κατηγοροποιηθούν
    1 point
  10. Επανέρχεται λοιπόν το ερώτημα για το οποίο έχω πάρει διφορούμενες απαντήσεις. Εγώ ως "επαγγελματικό" έχω τον κλασικό τον όψεως της ΕΤΕ στον οποίο έχω και το pos και παλιότερα, όσο πρόλαβα, κατέθετα και τις αμοιβές. Έως σήμερα λοιπόν αυτό το λογαριασμό τον χρησιμοποιώ και για αγορές, (βενζίνες, σουπερ μαρκετ ) είτε πληρωμές ΔΟΥ κλπ, με την κάρτα που έχω. Εφόσον δηλωθεί πλέον και στην ΑΑΔΕ θα έχω θέμα να συνεχίσω τις αγορές μου μέσω αυτού? Δλδ θα πρέπει εφόσον θέλω να χρησιμοποιήσω τα λεφτά για να πάρω ένα γιαούρτι ή ένα jean να τα παίρνω απο εκει και να τα μεταφέρω σε άλλο λογαριασμό.? edit: Αν ισχύει αυτό, μιλάμε για τον ορισμό του "κάνω τη ζωή του πολίτη δύσκολη" και ηδονίζομαι παίζοντας με κουμπάκια και βγαίνοντας στα κανάλια λέγοντας ότι έχω μαματα ηλεκτρονικά συστήματα.
    1 point
  11. Το λοιπόν, ως μηχανολόγος και επειδή με ενδιαφέρει το θέμα έκανα την ψακτική μου για την απαίτηση ή μη ΕΕΜΚ για την εγκατάσταση αυτόνομων συστημάτων θέρμανσης. Σύμφωνα λοιπόν με την εξής νομοθεσία: ΦΕΚ 2018 περι δικαιολογητικών για ΕΕΜΚ Ν.4495/2017 Ν.4067/2012 Γενικά απαιτείται η έκδοση ΕΕΜΚ για αυτόνομα συστήματα θέρμανσης. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2018 τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είναι: Δήλωση ανάθεσης/ανάληψης Τεχνική έκθεση Πλήρη μελέτη θερμανσης. Εξαιρούνται από την παραπάνω απαίτηση για εκδοση ΕΕΜΚ: Τα αναφερόμενα στο άρθρο 30 του Ν.4495/2017. Δηλαδή: Κλιματιστικά Επίτοιχοι λέβητες αερίου Συστοιχία λεβήτων σε ισόγειους υπαίθριου χώρους Συστήματα ΣΥΘΗΑ Αν κάποιος γνωρίζει κάτι άλλο ας συμπληρώσει!
    1 point
  12. Στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας Ηλία Ζαγοραίο κατατέθηκε το πόρισμα που συνέταξε ο τεχνικός σύμβουλος Ανδριανός Γκουρμπάτσης, τον οποίο όρισαν οικογένειες δύο θυμάτων που έχασαν τη ζωή τους στην καταστροφική φωτιά στο Μάτι την 23η Ιουλίου. Στο πόρισμά του, ο κ. Γκουρμπάτσης επιρρίπτει ευθύνες σε αρμόδιους φορείς που δεν έπραξαν τα δέοντα για να αποτραπεί η τραγωδία, εστιάζοντας σε πλήθος παραλείψεων και λαθών που έγιναν από Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, Περιφέρεια, δήμους, Πυροσβεστική και Αστυνομία. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στο πόρισμά του, «ο μηχανισμός Πολιτικής Προστασίας της χώρας γενικά δεν λειτούργησε κατά τα προβλεπόμενα από το σχετικό νόμο και σύμφωνα με τις σχετικές Εγκυκλίους σε όλες τις φάσεις της αντιμετώπισης της ως άνω πυρκαγιάς και γενικά της διαχείρισης του εν λόγω καταστροφικού φαινομένου και κρίσης, αφού δεν ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά και με επάρκεια στην εκ του νόμου αποστολή του και τις προβλεπόμενες από αυτόν αρμοδιότητές του», προσθέτοντας: «Τα ως άνω σοβαρά εγκληματικά λάθη, ενέργειες, παραλείψεις, ολιγωρίες, αρρυθμίες και δυσλειτουργίες εντοπίζονται κυρίως στη ΓΓΠΠ, στο Π.Σ., στην Ελληνική Αστυνομία, και στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Περιφέρεια και Δήμους), - όχι βέβαια ότι οι λοιπές δυνάμεις πολιτικής προστασίας λειτούργησαν αποτελεσματικά και στο βαθμό των δυνατοτήτων τους - όπως αυτές προσδιορίστηκαν και εξειδικεύτηκαν αναλυτικά ανωτέρω, χωρίς βέβαια να αποκλείεται και σε άλλες αρμόδιες κρατικές αρχές, φορείς και υπηρεσίες, αφού δεν έχουν περιέλθει σε γνώση μου όλα τα αιτούμενα απαραίτητα έγγραφα στοιχεία και πληροφορίες». Και στη συνέχεια σημειώνει: «Τα φαινόμενα δυσλειτουργίας, και το διαπιστούμενο επιχειρησιακό, υπό την ευρεία έννοια του όρου, έλλειμμα, εντοπίζεται κυρίως σε δράσεις συντονισμού, επικοινωνίας και συνεργασίας των εμπλεκομένων δυνάμεων πολιτικής προστασίας καθώς και σε λάθη, ενέργειες και παραλείψεις κατά τις δράσεις ετοιμότητας, κινητοποίησης και αντιμετώπισης και γενικά της διαχείρισης της κρίσης εκ του καταστροφικού αυτού φαινομένου». Ο πρώην υπαρχηγός της Πυροσβεστικής αναφέρεται και στον μηχανισμό της Πολιτικής Προστασίας, για τον οποίο επισημαίνει: «Αποδείχθηκε εν τέλει και εκ του αποτελέσματος, ότι κατά το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από τη λήξη της προηγούμενης αντιπυρικής περιόδου μέχρι και την έναρξη της τρέχουσας αντιπυρικής περιόδου, δεν κατόρθωσε, όπως επιβάλλονταν εκ του νόμου και της αποστολής του αλλά και των σχετικών Εγκυκλίων της ΓΓΠΠ, να είναι στην πράξη -και όχι επί ασκήσεως- κατάλληλα και έγκαιρα προετοιμασμένος και επαρκώς επιχειρησιακά οργανωμένος και να βρίσκεται πάντοτε ετοιμοπόλεμος και σε κατάσταση αυξημένης ετοιμότητας, όταν οι περιστάσεις το απαιτούν. Όπως π.χ. όταν ο δείκτης κινδύνου πυρκαγιάς σε μια περιοχή, όπως για παράδειγμα στην Αττική την 23η Ιουλίου 2018, είναι υψηλός (Κατηγορία Κινδύνου 4), προκειμένου να αντιμετωπίσει και γενικά να διαχειριστεί και μάλιστα στην ίδια ή έστω και σε άλλη Περιφέρεια ταυτόχρονα δύο μεγάλες καταστροφές, λόγω δασικών πυρκαγιών και με την έκταση και ένταση σαν αυτές που εκδηλώθηκαν στην Κινέτα και στο Νταού Πεντέλης – Καλλιτεχνούπολη - Ν. Βουτζά – Μάτι – Κόκκινο Λιμανάκι. Και αυτό στην προκειμένη περίπτωση δεν ήταν απλά μόνο εμφανέστατο στις καταστροφικές πυρκαγιές της 23 Ιουλίου 2018, ότι δηλαδή ο μηχανισμός πολιτικής προστασίας, ως αρμόδιος μηχανισμός του Κράτους για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών και λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών και διαχείρισης των συνεπειών λόγω δασικών πυρκαγιών, έτσι ώστε να υπάρχει άμεσος έλεγχος αυτών που ενδέχεται να εκδηλωθούν κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, δεν ήταν προετοιμασμένος για τη λήψη κατάλληλων μέτρων και ανάληψη αποτελεσματικών δράσεων, αλλά πρωτίστως και το σημαντικότερο είχε άμεσες επιπτώσεις στις απώλειες εκ της συγκεκριμένης καταστροφής, που απολογιστικά μέχρι σήμερα αριθμούν 96 ανθρώπινα θύματα, 31 άλλους σοβαρά τραυματίες καθώς και μεγάλης έκτασης ζημιές σε δομές, υποδομές και περιουσίες πολιτών και το φυσικό περιβάλλον». Διαβάστε ολόκληρο το πόρισμα, το οποίο αποκαλύπτει το protothema.gr, ΕΔΩ. View full είδηση
    1 point
  13. Στο ΦΕΚ 3136/2018, άρθρο 3, παράγραφος 1,ζ αναφέρει «ζ) υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι έχουν ληφθεί υπόψη όλοι οι ειδικοί κανονισμοί και ότι τηρούνται οι προϋποθέσεις της παρ.2 του άρθρου 41 του ν.4495/2017…..» Επίσης στο 4520/2018 άρθρο 1, παρ.3γ αναφέρει ότι θέλει τεχνική έκθεση μηχανικού που να λέει συν της άλλης ότι το κτίριο εμπίπτει στις περιπτώσεις της παρ.2 με ειδική αναφορά στα κατά περίπτωση νομιμοποιητικά στοιχεία.
    1 point
  14. παραγρ 2λ (εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης) άρθρου 29 ν. 4495/17 οπότε, την ΕΕΔΜΚ συνοδεύει υποχρεωτικά η μελέτη θέρμανσης
    1 point
  15. Εγώ προσωπικά αυτό που περιγράφεις κάνω, και γράφω και για κάθε παράβαση που δεν απαιτεί ΜΣΕ το λόγο (π.χ. 1 παράβαση κλείσιμο Η.Χ. - δεν απαιτεί ΜΣΕ σύμφωνα με περίπτωση αα του αρ.99, κλπ)
    1 point
  16. Στη τεχνική έκθεση αναφέρουμε το άρθρο και τη παράγραφο, του Ν.4495 και της απόφασης 19409/1507, βάσει των οποίων δεν απαιτείται Μ.Σ.Ε.
    1 point
  17. Καλημέρα, Με βεβαίωση της πολεοδομίας ότι έχει χαθεί ο φάκελος, έχω μόνο το φύλλο αδείας (Ο.Α. του 1967). Στην επιλογή των στοιχείων υπολογισμού υπάρχει κάποια διαφορετική γνώμη απ' αυτήν που εξέφρασε ο pavlos33 πριν από περίπου 2 χρόνια ; Έχει προκύψει κάτι στο ενδιάμεσο ; Ευχαριστώ
    1 point
  18. όπως τα ειπε γεωργιος [+1] θα του πεις -γραπτώς- τι χανει σε εκπτωσεις και ποσο αυξανονται τα προστιμα, "μετα" και οτι: - ούτε τον ΕΝΦΙΑ θα γλυτωσει [παντοτε θα οφειλει τα 5 τελευταια χρονια, με προσαυξησεις] - ούτε τα δημοτικα τελη , ΤΑΠ κλπ. υποχρεώσεις [αυτα θα τα οφειλει αναδρομικα επι 20ετια ]
    1 point
  19. Επικουρικά & ενημερωτικά σε αυτό που έγραψε ο Largy, Υποθέτω ότι έχει στα χέρια του τα σχετικά προκειμένου να προχωρήσει. Επομένως εξαρτάται πλέον από αυτόν. Σε πρώτη φάση (στα πλαίσια της συνεργασίας θεωρώ έντιμο) σήμερα εφόσον δεν τον έβρισκα να μιλήσουμε σχετικά, θα φρόντιζα να τον ενημέρωνα με κάποιον πρόσφορο τρόπο (sms συνοπτικά και με προτροπή να ελέγξει τα mails του & email αναλυτικότερα με τις επιπτώσεις) για το χρονικό περιθώριο που έχει και να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου. Το ίδια ακριβώς θα επαναλάμβανα (σε περίπτωση που δεν υπήρχε αποτέλεσμα) την προτελευταία και την τελευταία μέρα της προθεσμίας. Μετά το πέρας και αν δεν δωθεί νέα παράταση, αν δεν είχε επικοινωνήσει μαζί μου, θα του κοινοποιούσα με mail τα νέα δεδομένα και με sms να ελέγξει τα mails του. Τώρα σχετικά με το ερώτημά σου ("προχωρώντας ένα βήμα παρακάτω), μεταφέρω από την σχετική σελίδα του ΤΕΕ. "ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 15/10/2018 Κατόπιν σχετικών ανακοινώσεων από το ΥΠΕΝ παρατάθηκε η καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής για τη λήψη μείωσης 20% στο ύψος του ενιαίου ειδικού προστίμου σε δηλώσεις του ν. 4495/2017 μέχρι 31/10/2018. Ως ημερομηνία υπαγωγής λογίζεται για τις νέες δηλώσεις η ημερομηνία εξόφλησης του παραβόλου, ενώ, για δηλώσεις που μεταφέρονται από τον ν. 4178/13, η ημερομηνία μεταφοράς στον ν. 4495/17. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 26/09/2018 Σας υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν. 4495/2017 όπως τροποποιήθηκε με τον ν. 4546/2018 αρθ. 34 παρ. 37, η καταληκτική ημερομηνία υπαγωγής για τη λήψη μείωσης 20% στο ύψος του ενιαίου ειδικού προστίμου σε δηλώσεις του ν. 4495/2017 είναι η 08η/10/2018. Με δεδομένο ότι ως ημερομηνία υπαγωγής λογίζεται η ημερομηνία εξόφλησης του παραβόλου, για να διατηρηθεί το υπολογιζόμενο πρόστιμο μειωμένο κατά 20% σε δηλώσεις "Σε επεξεργασία" και "Αρχική υποβολή" πρέπει να εξοφληθεί το αναλογούν παράβολο (Τέλος Υπαγωγής) έως 08/10/2018. Σε αντίθετη περίπτωση, μετά την ημερομηνία αυτή το υπολογιζόμενο πρόστιμο θα αναπροσαρμοστεί αυξητικά, λαμβάνοντας την μικρότερη προβλεπόμενη μείωση του 10% (αντί 20%)."
    1 point
  20. Δήλωση σε αρχική υποβολή, χωρίς να έχει πληρωθεί το παράβολο, είναι σα να μην υπάρχει. Αν όντως δεν προχωρήσει μπορείς να αλλάξεις τα στοιχεία και να χρησιμοποιήσεις τη δήλωση για άλλον ιδιοκτήτη.
    1 point
  21. Εγώ λέω ότι αν τους μετρήσεις και για 3η φορά τους εξώστες , μπορεί και να τους βρεις <20%. Όπως και να έχει... Έτσι όπως το θέτεις για 70,00ευρώ... βάλε και τον αναλυτικό για να είναι όλοι ήσυχοι.
    1 point
  22. Σε γενικές γραμμές όταν το ακίνητο έχει κτιστεί με μικρότερα μεγέθη τότε δεν έχουμε αυθαιρεσία και προχωράς χωρίς ρύθμιση
    1 point
  23. Καλά δώστε μας μια ωραία παράταση μέχρι τις εκλογές και αφήστε τις τσιγγουνιες κι εμείς από την πλευρά μας υποσχόμαστε να είμαστε συνεπείς. Ούτως ή άλλως στο σχέδιο νόμου μας είχατε τάξει έναν χρόνο ακόμα και μετά τον κόψατε. Και καταλάβετε επιτέλους ότι η έκπτωση του 20% πρέπει να παραμείνει αν θέλετε να συνεχίσετε να έχετε έσοδα από τα αυθαίρετα. Αν και μάλλον το έχετε καταλάβει ήδη και απλά αγχώνετε τον κόσμο για να τρέξει.
    1 point
  24. Πραγματικά το -1 δεν το καταλαβαίνω και εγώ... Στο κάτω-κάτω ο Tekton85 έδωσε και τις δύο επιλογές και μάλιστα σαν ορθότερη την δεύτερη. Μπορεί να γίνει και μία δήλωση από όλους τους ιδιοκτήτες των ΟΙ του κτηρίου , αλλωστε ξεκάθαρα αναφέρεται και στον νόμο. Στην περίπτωσή σου όμως ,η μία δήλωση μόνο προβλήματα μπορεί να φέρει και από άποψη παρουσιάσης-κατανόησης και ενδεχομένως στους ιδιοκτήτες των ΟΙ. Το σωστό στην περίπτωσή σου είναι οι δύο δηλώσεις.
    1 point
  25. θα κανεις απο μια ρυθμιση σε καθε εναν, ξεχωριστά... και, καθε ενας, ειναι κατα 100% στα-έστω-12εκ. που εχει το διαμερισμα του.
    1 point
  26. Στην άδεια τι προβλέπονταν και ποια είναι η αυθαιρεσία που έγινε;
    1 point
  27. Ο τρόπος περιγράφεται στο εγχειρίδιο του FESPA. Αν δεν σου βγάζει συντόμευση στην επιφάνεια εργασίας, μπορείς να το βρεις στον υποφάκελο "Οδηγίες Χρήσεις", που βρίσκεται στον φάκελο που εγκαταστάθηκε το πρόγραμμα. Σε γενικές γραμμές σχεδιάζεις κανονικά μία οριζόντια πλάκα και μετά αλλάζεις τα υψόμετρα των κόμβων. Στο εγχειρίδιο θα τα δεις αναλυτικά.
    1 point
  28. Ο 68χρονος έκρυβε τελικά έναν Μηχανικό μέσα του... (αν δεν ήμασταν φόρουμ Μηχανικών, θα έγραφα μέντιουμ βέβαια)
    1 point
  29. δεν είδα κάποια επιλογή για κάρτα. εκτυπώνεις το τέλος από το σύστημα των ηλεκτρονικών αδειών και έχει κωδικό πληρωμής , όπως γίνεται και στα αυθαίρετα.
    1 point
  30. Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο, ένα τεράστιο βήμα για την ανθρωπότητα...
    1 point
  31. Η κάθε πράξη είναι ενταγμένη σε ένα Γ.Π.Σ. (γενικό πολεοδομικό σχεδιασμό) Θα αναζητήσεις στο ιντερνετ το φεκ της κύρωσης αυτού (οποιασδήποτε περιοχής σ' ενδιαφέρει και έχει Π.Ε.. Εκεί στις σελίδες του θα τα βρεις σίγουρα όλα. Πριν την πράξη εφαρμογής προηγείται πάντα η κύρωση των Ρυμοτομικών σχεδίων. Και εκεί υπάρχουν σιγουρότατα όλες οι πληροφορίες. Παραθέτω σαν δείγμα (ειναι από pdf και δεν είναι καθαρό) της δουλειάς, τυχαία, από Νιγρίτα .
    1 point
  32. η λαμογιά των προμηθευτών πάει σύννεφο, αντλία θερμότητας με τιμή 4000 τη χρεώνει 6000 στο πρόγραμμα για φάει την επιδότηση από το ωφελούμενο πρέπει να τροποποιηθεί ο οδηγός ώστε να είναι δυνατή η πλήρης εξόφληση των εργολάβων από τους ωφελούμενους και εκταμίευση της ενίσχυσης αποκλειστικά στους ωφελούμενους, απλοποίηση της πιστοποίησης των υλικών (με στοιχεία διαθέσιμα στους καταλόγους και δηλώσεις επιδόσεων) χωρίς υπεύθυνες δηλώσεις των λαμογιών ώστε για να σταματήσει το φαινόμενο της αρπαχτής.
    1 point
  33. Version 1.00

    3.432 downloads

    Μια συγκεντρωτική ματιά στις 3 περιπτώσεις του άρθρου 88 του νέου νόμου (ν.4495/2017)
    1 point
  34. Με μια πρώτη ματιά, τονίζω το εξής σημείο "ο συντελεστής υπέρβασης δόμησης σε μια δήλωση είναι ενιαίος σε όλα τα ΦΚ αυτής". Αργότερα τα υπόλοιπα....
    1 point
  35. Καλημέρα, για όσους είχαν τις ιδιες απορίες με τις δικές μου, αφού επικοινώνησα με εοτ στα δωδεκάνησα, 1. γίνεται πρωτα τακτοποίηση και μετά πας για ΕΣΛ 2. η βεβαίωση για το αποχετευτικό ή βόθρο δίνεται από ιδιώτη μηχανολόγο 3. την απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων δεν την θέλουν
    1 point
  36. Βρες στο διαδίκτυο τα έντυπα Μ42 και Μ43 των Διευθύνσεων Μεταφορών και Επικοινωνιών που αφορούν άδεια ίδρυσης και άδεια λειτουργίας υπαίθριου σταθμού αυτοκινήτων. Στα έντυπα αυτά αναγράφονται λεπτομερώς όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά. Από εκεί θα εκτιμήσεις τι μπορείς να κάνεις στην περίπτωσή σου.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.