Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      4.204


  3. laxanos

    laxanos

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      1.713


  4. thief7710

    thief7710

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      279


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Πάντως κανένα ΤΕΕ κεντρικό και μη, δεν συμπεριέλαβε (και κακώς) ως λόγο παράτασης, την εκ παραλλήλου με την αποπεράτωση των δηλώσεων Ν 4178/13 μέχρι την 3-11-18, έναρξη λειτουργίας του συστήματος e-Άδειες που απαιτούσε αρκετό χρόνο απασχόλησης των μελών του
    4 points
  2. Version 1.0.0

    3.024 downloads

    Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού περί στατικής επάρκειας αυθαιρέτου
    3 points
  3. Version μετά τον ΝΟΚ ...

    102.091 downloads

    Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    2 points
  4. Λοιπόν είχα εξελίξεις. Έκανα ερώτημα στο helpdesk και μου απάντησαν ότι πρέπει να επιλέξω ΕΝΑ απο τα ΚΑΕΚ που μου λέει και οτι δεν υπάρχει πρόβλημα είναι ενδεικτικό το ΚΑΕΚ αυτό που έχει σημασία είναι ο ΚΗΔ και η ημερομηνία. Οταν τους ειπα οτι δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά και οτι δεν μπορώ να αντιστοιχίσω στο γεωτεμάχιο μου το ΚΑΕΚ ενός άλλου χωραφιού μου είπαν οτι εγω υπογράφω το τοπογραφικό και φέρω ευθύνη για αυτό και οτι η βεβαίωση βγαίνει απο το σύστημα και της δεχόμαστε ως έχει. Στη συνέχεια όμως μίλησα με την Υποθηκοφυλακα της περιοχής και την ρώτησα αν θα το μεταγράψει. Και φυσικά μου απάντησε οτι δεν μπορεί να μεταγράψει κάτι το οποίο θα γράφει πάνω το ΚΑΕΚ απο ενα αλλο γεωτεμάχιο ΑΛΛΟΥ ΟΤΑ. Θεωρώ οτι δεν έχει γίνει πρόβλεψη απο την πλατφόρμα για περιπτώσεις όπου το τεμάχιο το οποίο αφορά το διάγραμμα δεν έχει ΚΑΕΚ αλλά έχουν τα όμορα του. Και μιλάμε για άπειρα γεωτεμάχια που βρίσκονται πάνω στο όριο κτηματογραφημένων και μη περιοχών. Θα εχω και συνέχεια και θα σας ενημερώσω.
    2 points
  5. Νέα παρέμβαση για παράταση της προθεσμίας για τα αυθαίρετα βάσει του Ν.4178/2013 Το ΤΕΕ Πελοποννήσου, με παρέμβασή του στον Υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας, επισημαίνει τους λόγους και ζητά την χορήγηση εξάμηνης παράτασης της προθεσμίας ανάρτησης των δικαιολογητικών και σχεδίων για την περαίωση των δηλώσεων του Ν.4178/2013 που δε θα μεταφερθούν στο νέο Νόμο. https://www.b2green.gr/el/post/63089/nea-paremvasi-gia-paratasi-tis-prothesmias-gia-ta-afthaireta-vasei-tou-n4178-2013
    2 points
  6. Απάντηση σήμερα από το helpdesk του ΤΕΕ: δεν υπάγω τα ρυθμισμένα με τον 3843 ξανά σε τακτοποίηση, οπότε δεν τα συνυπολογίζω στο ποσοστό των υπερβάσεων που αφορά τον υπολογισμό προστίμου. Τα υπολογίζω μόνο για την επιλογή κατηγορίας. (Μόνη μου ρωτάω μόνη μου απαντάω, αλλά μπορεί να φανεί και σε άλλους χρήσιμο )
    2 points
  7. Επανέρχεται λοιπόν το ερώτημα για το οποίο έχω πάρει διφορούμενες απαντήσεις. Εγώ ως "επαγγελματικό" έχω τον κλασικό τον όψεως της ΕΤΕ στον οποίο έχω και το pos και παλιότερα, όσο πρόλαβα, κατέθετα και τις αμοιβές. Έως σήμερα λοιπόν αυτό το λογαριασμό τον χρησιμοποιώ και για αγορές, (βενζίνες, σουπερ μαρκετ ) είτε πληρωμές ΔΟΥ κλπ, με την κάρτα που έχω. Εφόσον δηλωθεί πλέον και στην ΑΑΔΕ θα έχω θέμα να συνεχίσω τις αγορές μου μέσω αυτού? Δλδ θα πρέπει εφόσον θέλω να χρησιμοποιήσω τα λεφτά για να πάρω ένα γιαούρτι ή ένα jean να τα παίρνω απο εκει και να τα μεταφέρω σε άλλο λογαριασμό.? edit: Αν ισχύει αυτό, μιλάμε για τον ορισμό του "κάνω τη ζωή του πολίτη δύσκολη" και ηδονίζομαι παίζοντας με κουμπάκια και βγαίνοντας στα κανάλια λέγοντας ότι έχω μαματα ηλεκτρονικά συστήματα.
    2 points
  8. 769 downloads

    Αποτελεί ένα φύλλο excel το οποίο χρησιμοποιείται για τον προσεγγιστικό μετασχηματισμό από ΗΑΤΤ του υπουργείου γεωργίας στο ΕΓΣΑ87 και στο WGS84. Σκοπός του αρχείου είναι χρησιμοποιηθεί για την μετάβαση στο γεωτεμάχιο μέσω google earth ή με το αυτοκίνητο. δεδομένα εισόδου: γεωδαιτικές συντεταγμένες-μοίρες και πρώτα λεπτά- του κέντρου φύλλου της διανομής (M--->γεωδατικό πλάτος) (L--->γεωδαιτικό μήκος από Αθήνα) προβολικές συντεταγμένες x,y ενός σημείου στο γεωτεμάχιο. αποτελέσματα: φ,λ στο ΕΓΣΑ 87 και το WGS84 ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Να χρησιμοποιηθεί ΜΟΝΟ για προσεγγιστικό υπολογισμό. Το παρόν δεν υποκαθιστά σε καμί απερίπτωση τις επιστημονικές μεθόδους αποτύπωσης και μετασχηματισμού. ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 8.11.2019 !!! Με βάση τις ενδελεχείς αναζητήσεις του @jojo πρέπει να τονιστούν τα εξής: 1. Ο προσεγγιστικός υπολογισμός έγινε με βάση το τυπολόγιου του καθηγητή Γ. Βέη όπως δόθηκε το 1994. 2. Το τυπολόγιο του καθηγητή αναφέρεται στο "νέο Bessel" και όχι στο "παλαιό" υων διανομών 3. Με βάση τον @jojo έχουμε μία ακρίβεια της τάξης των 20-30 μέτρων (βλέπε 2) 4. Για αυτό αναφέρουμε το κέντρο του χωραφιού και όχι τις άκρες, για να υπάρχει η καλύτερη δυνατή συμβατότητα
    1 point
  9. Version 1.0.0

    983 downloads

    Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983 Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής, έλεγχου και έκδοσης των διοικητικών πράξεων του άρθρου 29 του ν.4495/2017 και καθορισμός ηλεκτρονικών υπηρεσιών σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 του ν.4495/2017. Η απόφαση Ηλεκτρονικής έκδοσης αδειών ενημερωμένη με τις τροποποιήσεις μέχρι την 23-10-18
    1 point
  10. Καλησπέρα σας, Διάβασα το «θέμα» αλλά δεν μπόρεσα να ξεδιαλύνω το ερώτημα μου, γιατί οι απόψεις διίστανται. Σε οικογενειακή πολυκατοικία όπου υπάρχει σύσταση ΟΙ, το ισόγειο και ο πρώτος όροφος ανήκουν στην κόρη και το υπόγειο, ο δεύτερος όροφος και ο αέρας ανήκουν στην μητέρα, υπάρχον μικροαυθαιρεσίες (υπάρχουν αυθαιρεσίες και στους κοινόχρηστους χώρους). Πως πρέπει να γίνουν οι δηλώσεις για την υπαγωγή; α) Κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά και μια δήλωση για τους κοινόχρηστους χώρους; β) Μια αίτηση για κάθε ιδιοκτήτη και μια για τους κοινόχρηστους γ) Όλη η πολυκατοικία να υπαχθεί με μια μόνο αίτηση. Η πιο συμφέρουσα λύση για τους ιδιοκτήτες είναι η γ) γιατί με ένα παράβολο 250 ευρώ και μερικά ακόμα ευρώ πρόστιμο τακτοποιούνται όλες οι αυθαιρεσίες. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις το ποσό ξεφεύγει λόγο παραβόλων. Αλλά το θέμα είναι να επιλέξω το πιο σωστό. Ευχαριστώ πολύ
    1 point
  11. Επειδή η ΜΣΕ όπου απαιτείται είναι μέρος της τακτοποίησης , αν θέλει κανείς να είναι καλυμμένος νομίζω ότι αυτά πρέπει να αναγράφονται ξεκάθαρα στις αναθέσεις / συμφωνητικά.
    1 point
  12. Μου το αποκλείει το bitdefender. Το βρίσκει trojan . Το έκανα exclude .
    1 point
  13. δες στον τιτλο του συμβολαιου πώς το γραφει. επικοινωνουν μεταξυ τους, αρα μια ειναι η ΟΙ, δες τι γραφει στο Ε9 να την βαλεις ολη σαν κυρια.
    1 point
  14. δεύτερο προσέξτε Προσέξτε! υπόγεια και μη αυτοτελή όμως είναι μόνο όσα υπόγεια δεν έχουν πρόσβαση στον ακάλυπτο (και όχι κάθε αυθαίρετο υπόγειο)
    1 point
  15. Εφοσον δεν υπάρχει πρασιά-προκήπιο μπορεί, εφόσον τηρεί τους περιορισμούς που θέτει η κατηγορία 4, να ενταχθεί σε αυτή. Ο νόμος εξαιρεί μόνο κατασκευές εντός προκηπίου (πρασιάς)
    1 point
  16. πρόσεξε ! Για την επιλόγή κατηγορίας Στα ανωτέρω ποσοστά συνυπολογίζονται όλα τα αυθαίρετα κτίσματα επί του ακινήτου, καθώς και τυχόν αυθαίρετες κατασκευές που έχουν υπαχθεί στους νόμους 3775/2009, 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013. Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια. Ημιυπαίθριοι χώροι δε συνυπολογίζονται μέχρι του ποσοστού υπέρβασης 80% του πολεοδομικού μεγέθους κάλυψης και δόμησης, με την προϋπόθεση ότι έχουν ενταχθεί στους νόμους 3775/2009, 3843/2010, 4014/2011 και 4178/2013. Επίσης, οι περαιωμένες δηλώσεις του ν.3843 που δε παραβιάζουν τα ποσοστά 40-40-20 και το προκήπιο, παίρνουν αυτόματα την εξαίρεση απο κατεδάφιση, όμοια δλδ με ό,τι ισχύει για την κατ.4. (άρθρο 88 παρ. 1,β) για αυτό καλό είναι να το αναφέρεις στη ΤΕ
    1 point
  17. Εχω ανεβάσει εξελάκι συνάδελφε για τον εντοπισμο. Για τσεκαρέ το:
    1 point
  18. Καταχωρούνται. Οι συγκρίσεις για τις υπερβάσεις κάλυψης, δόμησης , ύψους και πλαγίων ορίων γίνονται σε σχέση με την ΟΑ. Τα επιτρεπόμενα της περιοχής τα χρησιμοποιούμε στους συντελεστες υπέρβασης και στην επιλογή κατηγορίας.
    1 point
  19. Φυσικά https://photos.app.goo.gl/y1cBvW7WLcSqvXDdA Τελευταία φορά Απρίλιο του 2014
    1 point
  20. Δεν ξέρω τι λέτε εσείς οι "μοντέρνοι" Τοπογράφοι... αλλά το 118049 (μύλοι Μακεδονίας), για όσους δούλευαν με το οργανάκι (δηλ. κλασικά), ήταν αποκούμπι! Οι μύλοι φαίνονταν από χιλιόμετρα μακρυά. Άρα?.... Είχες έναν σίγουρο προσανατολισμό!
    1 point
  21. φυσικα και δεν ειναι σωστο... εφοσον η μια οικοδομη ειναι χτισμενη στο "οριο" ούτε διαφημιστικη πινακιδα δεν μπρει να βαλει στον "αερα" του διπλανου οικοπεδου. [και δξ τι ειδους συναινεση ηταν αυτη]
    1 point
  22. Αυτα τα έργα , τα βλέπει η ΥΔΟΜ ? Εαν δεν τα βλέπει , τα κρατας στο αρχείο σου . Εαν τα βλέπει η ΥΔΟΜ , δεν μπορείς να κάνεις τίποτα .
    1 point
  23. Με τα σημερινά ισχύοντα. Εξαίρεση υπάρχει μόνο για τους οριοθετημένους οικισμούς κάτω των 2000 κατοίκων (ΦΕΚ 181/Δ/85)
    1 point
  24. Αφού το όριο του οικοπέδου ταυτίζεται με την εξωτερική παρειά του τοίχου πως θα πας να κάνεις θερμοπρόσοψη; Θα έχεις παραβιάσει το ξένο οικόπεδο με την κατασκευή αυτή.
    1 point
  25. Αυτές που περιγράφεις είναι οι αλογόνου!Πάντως και οι σόμπες χαλαζία έχουν λάμπες. Όσο για το θερμοσίφωνα-κουζινα είναι ξεχωριστές οι γραμμές τους,όπως βέβαια είναι απαραίτητο
    1 point
  26. Αν είναι Καλύβια Λιβαδίου τότε για τον οικισμό δεν υπάρχει χάρτης από το Υπουργείο. Εντός 850, εκτός 500. edit: To ξανακοιτάω, θα επανέρθω... Εκτός οικισμού 500, εντός 1.300 Ε τελικά, ευχαριστώ @dimitris GM
    1 point
  27. Δεν θα διαφωνήσω με το λογιστή. Όμως σε κάθε περίπτωση συμβουλευόμαστε και προτιμούμε την (τελική) γνώμη-άποψη-θέση-προτροπή του λογιστή που είναι και ο ειδικός, σαφώς πιο έμπειρος, καταρτισμένος, ενημερωμένος, αναλαμβάνει την ευθύνη της πρότασής τους που πηγάζει από τις σπουδές του, εμπειρία κλπ, από κάθε μη λογιστή που απλά βρίσκει χρόνο και ψάχνει-ενημερώνεται για αυτά που τον ενδιαφέρουν. Χωρίς τους λογιστές τα πράγματα θα ήταν πολύ δύσκολα. Πάντως σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια με τιμούν ...... καλό βράδυ.. Ενημερωτικά, είχα δηλώσει όλους τους επαγγελματικούς λογαριασμούς είτε έχουν pos είτε όχι και επιβεβαιώθηκαν όλοι από το taxis. Ο λόγος που το γράφω είναι σε περίπτωση που κάποιοι αναρωτιόντουσαν αν πρέπει να δηλωθούν μόνο αυτοί που έχουν "πάνω τους" pos. (οπότε αν έπρεπε μόνο αυτοί που έχουν pos, θα είχε γίνει απόρριψη). Υ.Γ. Από την μία, το pos και όλοι οι επαγγελματικοί λογαριασμοί δηλώθηκαν διακριτά στο Ε3 και αφορούν τα pos και τους επαγγελματικούς λογαριασμούς που υπήρχαν ή υπήρξαν ενεργοί στην οικία χρήση και από την άλλη, όλοι οι επαγγελματικοί λογαριασμοί που υπάρχουν ενεργοί δηλώνονται στην ανάλογη εφαρμογή του taxis (είτε έχουν pos είτε όχι) έως 12/12/2018 και από εκεί και μετά δηλώνεται εντός 30 ημερών η όποια μεταβολή.
    1 point
  28. Λοιπον για το θέμα των τελευταίων δημοσιεύσεων ρώτησα νωρίτερα το λογιστή μου. Ούτε αυτός είχε αποψη σχετικά με το τι θα γίνει με τις αγορές αγαθών μεσώ επαγγελματικού.. Ε καλα του λέω, εδώ δεν είναι σίγουρος ο @georgegaleos θα ήξερες εσύ?
    1 point
  29. μέχρι στιγμής η απόφαση έχει ως εξής ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΥΠΕΝ ΦΕΚ 3136 31 7 2018 με τις τροποποιήσεις 23 7 2018.doc (είναι σε word με παραπομπές)
    1 point
  30. ΝΟΚ αρθ-2: 56. Όψη είναι και η στέγη, και 80. η στέγη μπορεί να έχει διάφορες κλίσεις, σχήματα και υλικά. Άρα θες ΕΕΔΜΚ. Μελέτες για το εργοτάξιο (ΦΑΥ-ΣΑΥ) δεν είναι μελέτες - επιβλέψεις για το κτίριο. Επίσης η αίτηση, δεν είναι μελέτη και η ΕΕΔΜΚ βγαίνει αυτόματα από το site, άρα δεν την εκδίδουμε εμείς. Δεν βλέπω κάτι ασυμβίβαστο. Βασικά δεν απαιτείται εκπόνηση μελέτης ή επίβλεψη των εργασιών καθεαυτών. Το πώς θα φτάσει ο μάστορας να βάλει τις μονώσεις, δεν αφορά το ΠΕΑ και τα ασυμβίβαστά του. Υ.Γ. Αν αφαιρεθείς όμως και εκεί που μιλάτε του δώσεις το μιστρί που έτυχε να είναι δίπλα σου, εκεί έχει ασυμβίβαστο.
    1 point
  31. τυχαία το έγραψα, μιλούσα παλιά με έναν Η/Μ ο οποιος μου ειπε, "κι αν τα εχουν συνδεσει (? ??)"
    1 point
  32. ένα ερώτημα Το αντίθετο όπως μου αρέσει να το λέω της διαφορετικής διαμερισμάτωσης χρήζει τακτοποίησης? Και εξηγούμαι.. Είδα σε ιδιοκτησια και ενας τοιχος εισερχεται προς την δικια μου. Αυτες τις περιπτωσεις να τις πω ΥΔ, δεν τις λεω με την καμια! Χρηζει διαμερισματωσης? Βεβαιωση δινω οτι δεν υπαρχουν αυθαιρετες κατασκευες ή αυθαιρετα δεν εχει αλλαξει χρηση, πηρε η διπλα εστω "3τμ" απο το διαμερισμα που κοιτουσα' αυτο σημαινει οτι υπαρχει παραβαση? Αλλος Μηχανικός θα δώσει την βεβαίωση.. Εγώ το είδα σαν Μηχανικός ιδιοκτητη (υποψηφιου). Να δημιουργησω θεμα? Υποψη ειναι ζόρικη πώληση και ο άνθρωπος θέλει να το πάρει. Με απασχολεί αν θα υπάρχουν επιπτώσεις. Ο Μηχανικός που δίνει την βεβαίωση είναι αργός. Και αν εγείρω θέμα ποίός ξέρει πότε θα γίνει και αν πωληση. σαν παράβαση δεν το βλέπω, αφού ο ιδιοκτήτης που τον ενημέρωσα είπε "δεν με νοιάζει". Να υπάρξει κάποιο άλλο πρόβλημα που δεν γνωρίζω?
    1 point
  33. Καλησπέρα, δεν κατάλαβα αν το ερώτημα απευθήνεται σε εμένα. Ενοείται διά το παραπάνω μου σχόλιο ότι αστιευόμουν.
    1 point
  34. Γειά σας. Σε μια ιδιοκτησία στο Νέο Ψυχικό έχει γίνει διαμερισμάτωση και τακτοποίηση με Ν.4178/13. Ρωτά ο ιδιοκτήτης αν μπορεί να κάνει ενημέρωση φακέλου που να προβεί σε κάποια διαφορετική διαρύθμιση των δύο πρώτων ιδιοκτησιών. Σε ερώτηση μου στην Πολεοδομία ρώτησα έναν υπάλληλο που βρήκα και μου είπε θέλει έγκριση κάποιας επιτροπής. Τι δικαιολογητικά να καταθέσω τον ρώτησα και είπε , "η επιτροπή όμως δεν συνεδριάζει, δεν τους πληρώνουν" έμαθα. Τι μπορώ να κάνω? Υπάρχει κάποια διαδικασία? Πράγματι χρειάζεται έγκριση επιτροπής η διαφορετική διαρύθμιση χώρου?
    1 point
  35. η γνώμη μου για το θερμοπομπό είναι καλή, θα έλεγα 1000 - 1500w να προτιμήσεις. Λέγεται πως τα 2000 αν σου πέσουν σε μια γραμμή στην οποία να βρίσκεται θερμοσίφωνας ή κουζίνα ή και άλλη συσκευή που να καταναλώνει, ίσως σου δημιουργήσει φορτίο που να μπορεί να κάψει κάποια καλώδια. Μάλιστα μπορεί να τυχαίνει στην γραμμή να μην έχουν μπει καλώδια ικανού πάχους ή να έχουν υποστεί αλλοίωση με τον καιρό - λέω εγώ - . Δια τις σόμπες χαλαζία δεν ξέρω. Ποιές είναι? Κάποιες σόμπες με 3 λάμπες μέσα που ανάβεις τις 2 ή τις 3 και μερικές περιστρέφονται?
    1 point
  36. Ακούστε τώρα θέμα. Μέτρησα ένα χωράφι. Η μια του πλευρά είναι όριο Δήμου. Ο Δήμος απο την άλλη πλευρά του ορίου έχει κτηματολόγιο. Ο Δήμος στον οποίο ανήκει το τεμάχιο μου δεν έχει. Όμως μου εμφανίζει όλα τα όμορα ΚΑΕΚ και πρέπει να επιλέξω ένα απο αυτά στο "ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΑΕΚ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ" γιατί αλλιώς δεν ολοκληρώνει την διαδικασία. Δεν αφορά ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΕΚ το διάγραμμά μου. Τι να κάνω?!? ΥΓ: Οταν λέω όλα τα όμορα το λέω επειδή το Κτηματολόγιο του διπλανού δήμου "αγκαλίαζει" το γεωτεμάχιο μου απο 3 πλευρές, χωρίς το ίδιο να είναι στο κτηματολόγιο.
    1 point
  37. Δλδ στο κάτω κάτω ενας αυτοαπασχολούμενος γτ πληρώνεται? Δε θα φάει, δε θα πιεί? Δε θα πληρώσει να πάρει χαρτί υγείας? Θα πρέπει όταν πληρωνόμαστε να κάνουμε μεταφορές και να μας τα παίρνει και η τράπεζα απο προμήθειες κλπ? Εγώ πχ δεν έχω άλλο λογαριασμό στην ΕΤΕ. Να δω τον πρόεδρα εδώ τι θα πεί για την εξαθλίωση των μηχανικών που ειναι και ευαίσθητος τελευταία για την κατάντια του κλάδου....
    1 point
  38. και εγώ έχω την ίδια απορία δηλαδή θα πρέπει να ανοίξουμε νέους λογαρισμούς σε ΕΤΕ και λοιπούς , νέες κάρτες για να κάνουμε τα καθημερινά έξοδα; θα πήξουμε στο πλαστικό
    1 point
  39. To άρθρο συγκρίνει πλωτούς ποταμούς , ΜΕ ΠΟΤΑΜΟΠΛΟΙΑ και κατά τμήματα και με ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ και Κοντενειράδικα πλοία , με ρυάκια και χειμάρρους.. Οπότε του χρειάζεται και η ανάλογη αντιμετώπιση .
    1 point
  40. Μου φαίνεται υπερβολικό! Τότε η Κ3 γιατι υπάρχει; Επι τη ευκαιρία και το δικό μας θέμα #21, δεν το έχω ξεχάσει. Με βασανίζει...
    1 point
  41. ρε φοιτητή υπάρχει - πως δεν υπάρχει αλλά με προϋποθέσεις ..στην κατηγορία 3
    1 point
  42. Νομίζω ότι θα πρέπει να πέσουν μερικές σφαλιάρες σε όσους γράφουν τέτοιες διατάξεις γιατί είναι ανεφάρμοστες . Στην πράξη οι ευθύνες που ζητούνται είναι τεράστιες και θα πρέπει οι συνάδελφοι να το σκεφτούν καλά τι υπογράφουν . Για μένα το ΔΕΔΟΤΑ σε μια χώρα που έχτιζε στο περίπου μια χαρά είναι . Οπτικός μακροσκοπικός έλεγχος . Εδώ χωρίς να έχω κάνει και πολλές τακτοποιήσεις , όταν έχουμε να κάνουμε με κτίριο 25ετίας το Μ έρχεται μόνο του . Μετά λέτε ότι θα ζητάμε 3-4000 αμοιβή και σωστά με τον κόπο που απαιτείται και θα βγάζουμε 10-15000 ενισχύσεις σε πελάτες που τα νόμιμα ακίνητα πουλιώνται 30-40000 . Απλά θα γίνουμε οι κακοί του συστήματος και θα μας στήσουν στον τοίχο τα ΜΜΕ και οι ΑΡΔ και μάλιστα ήδη σήμερα στην ΕΡΤ η πρωινή κυρία τα έχωσε στον Γρυλλάκη για το θέμα της ΜΣΕ . Σε κτίριο της δεκαετίας του 70 με πιλοτή , το 90 έβγαλα μια άδεια για κλειστό γκαράζ στην πιλοτή . Το έκανε κατοικία , το έβαλα στον 4178 , μου ζήτησε ΔΕΔΟΤΑ , ενώ δεν είχα αλλαγή στα στατικά και μου το έβγαλε Μ . Τι ΜΣΕ να βγάλεις ? Στους ημιυπαίθριους ? Θα μου πεις ΘΑ βγάλουν εγκύκλιο και θα λένε ότι αν δεν έχει θιχτεί ο ΦΟ δεν θα χρειάζεται . Αλλά τους εμπιστεύεστε ? Εγώ από αυτά που διαβάζω , δεν τους εμπιστεύομαι καθόλου . Απλά προσπαθούν να πουλήσουν ότι βγάζουν δουλίτσα στους μηχανικούς . Αλλά δεν είναι δουλίτσα . Είναι ξεκάθαρη μετάθεση των κρατικών ευθυνών στους αδύναμους και πεινασμένους ώμους του επαγγέλματος που έχει χτυπηθεί περισσότερο από όλα κατά την διάρκεια της κρίσης . Τώρα αν θα υπάρξουν εκπτώσεις , πιθανόν να υπάρξουν . Πριν 3-4 χρόνια είχα πάει σε κατάστημα όπου είχε μεταλλικό πατάρι της συμφοράς και ήθελε να το κάνει εστιατόριο . Τους είπα για ενισχύσεις , χαμογέλασαν , χαμογέλασα και εγώ και έφυγα . Αλλά το εστιατόριο έγινε γιατί κάποιος άλλος δεν είχε το κουράγιο να χαμογελάσει . Επί της ουσίας , η ΜΣΕ πρέπει να αφορά αρχικά κτίρια συγκέντρωσης κοινού και πάντα σε αναλογία με το εμβαδόν της αυθαιρεσίας προς το κτίριο . Υπόστεγα , κλεισίματα σε βεράντες , δώματα , ημιυπαίθριοι , στέγες κλπ πρέπει αρχικά να απαλλάσσονται με κάποιο ΔΕΔΟΤΑ . Αν σε αυτά διαπιστώνονται θέματα τότε και μόνο να βλέπουμε ΜΣΕ , αλλά και αυτό σε συνάρτηση με την εποχή που κτίστηκε . Αλλιώς θα στηρίζουμε τα αυθαίρετα κομμάτια και θα χάνουμε τα κανονικά . Ακόμα να βλέπουμε τα πράγματα με το πως ήταν η εποχή που χτίστηκαν . Εχω σε αγροτική περιοχή της Ανατ. Αττικής παράσπιτο ισόγειο με τούβλα και στέγη 50 τμ με μικρά ανοίγματα που ήταν αποθήκη και σήμερα είναι βοηθητική κατοικία . Τι ΜΣΕ να κάνεις εκεί ? Η κατασκευή είναι πολύ καλή , αλλά η αξία της μηδαμινή . Εγώ λοιπόν δεν την βλέπω την ΜΣΕ σαν ευκαιρία δουλειάς . Αλλά σαν μπελά . Μεγάλο μπελά για πολλούς που θα το δουν σαν ευκαιρία . Και κάτι τελευταίο , ιδιαίτερα για τα μικρότερα μέρη . Οταν θα σας έρθει ένας πελάτης για επάρκεια , θα του πείτε 3-4000 και 10000 επισκευές και ακτινογραφίες κλπ , όχι μόνο θα φύγει αλλά θα σας στολίσει κατάλληλα στο καφενείο , γιατί τόσα χρόνια δεν τους έχουμε μάθει να εκτιμούν την δουλειά μας και θα θεωρήσουν τα λεφτά υπερβολικά , ανεξάρτητα αν είναι από λίγα έως απλά επαρκή για τον κόπο που απαιτεί η ΜΣΕ . Ο κόσμος ιδιαίτερα αυτή την εποχή δεν πρόκειται να μας δει με συμπάθεια . Οπως είπα θα βοηθήσουν και οι ΑΡΔ σε αυτό για να κάνουν αβάντα στους πολιτικούς....
    1 point
  43. Ποιος μίλησε για κορμοράνους ?? Ποιος είπε αφήστε τα ρεματα στην τύχη τους ?? Δηλαδη θες να μας πεις οτι η αντιμετώπιση των ρεματων στην πρωτευουσα ήταν η σωστή ή απλώς σε επιασε αμοκ επειδη μαντεψες τις πολιτικες προτιμησεις του αρθρογραφου ?
    -1 points
  44. Version 6.0

    926 downloads

    Πρόγραμμα για την δημιουργία Hash για το dxf που υποβάλουμε στο κτηματολόγιο. Είναι πιο απλό στην λειτουργία του από αυτό που συστήνει το κτηματολόγιο .
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.