Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      4.568


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.024


  4. arcgeo

    arcgeo

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      442


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/10/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Ο Νόμος : «Δεν επιτρέπεται η τοποθέτηση φωτεινών επιγραφών και διαφημίσεων στα χαρακτηριζόμενα ως διατηρητέα κτίρια. Επιτρέπονται μόνο οι περιορισμένων διαστάσεων επιγραφές που πληροφορούν για τυχόν χρήση των χώρων των κτιρίων. β. Κατ' εξαίρεση επιτρέπεται η τοποθέτηση φωτεινών επιγραφών στο ισόγειο καταστημάτων που αναφέρονται αποκλειστικά στο όνομα και στο αντικείμενο των εργασιών τους. Οι φωτεινές επιγραφές στα ισόγεια των καταστημάτων έστω και αν τοποθετούνται μέσα στις προθήκες έχουν χρώμα λευκό ή κίτρινο, σταθερό και συνεχές και αποτελούνται από μεμονωμένα στοιχεία, γράμματα, αριθμούς.» Το παρακάτω έχει κηρυχθεί διατηρητέο με την απόφαση ΥΑ 7863/1383/30-1-1997, ΦΕΚ 267/Δ/7-4-1997 Τα γεγονότα Τελευταία χρειάστηκε να κάνω μία έρευνα σχετικά με τα διατηρητέα κτίρια και έμεινα! Δεν υπάρχει μία γενική βάση δεδομένων που να περιέχει πληροφορίες για τα χαρακτηρισμένα διατηρητέα. Η ανοργανωσιά και η προχειρότητα που επικρατεί είναι πρωτοφανής. Υπάρχουν τρεις κατάλογοι δημοσίων φορέων. 1. Κατάλογος Υπ. Πολιτισμού http://listedmonuts.culture.gr/ 2. Κατάλογος ΥΠΕΧΩΔΕ http://estia.minenv.gr 3. Κατάλογος ΥΜΑΘ http://www.mathra.gr/?page_id=18431 Κανένας από τους τρεις δεν είναι εύχρηστος και παρόλο που υπάρχει υπηρεσία που ασχολείται με καθέναν από αυτούς, και το σημαντικότερο, κανένας δεν επικαιροποιείται. Υπάρχουν βέβαια και μερικοί μικρότεροι κατάλογοι όπως του Ε.Ι.Ε. (περιέχει περίπου 250 κτίρια της Αθήνας), της Monumenta και φιλότιμες προσπάθειες ιδωτών. Τα εμπόδια που συνάντησα : · Λάθη στις ονομασίες των δρόμων · Λάθη στην αρίθμηση · Αλλαγές στις ονομασίες των δρόμων · Αλλαγές στην αρίθμηση · Λανθασμένη αναγραφή του αριθμού της απόφασης ή του ΦΕΚ · Γενικότητα στον γεωγραφικό προσδιορισμό του ακινήτου. Π.χ. «Χαρακτηρίζουμε ως ιστορικό διατηρητέο μνημείο και έργο τέχνης που χρειάζεται ειδική κρατική προστασία, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν 1469/50, το κτίριο ιδιοκτησίας κληρ. Ι. Παπουτσάνη στο δημοτικό διαμέρισμα Πλωμαρίου, δήμου Πλωμαρίου, νομού Λέσβου» · Κτίρια που έχουν κατεδαφιστεί δεν έχουν αφαιρεθεί Το ίδιο κτίριο να χαρακτηρίζεται από δύο ή τρεις διαφορετικές υπηρεσίες με διαφορετικά διατάγματα ή το ίδιο κτίριο να χαρακτηρίζεται από την ίδια υπηρεσία με διαφορετικά διατάγματα) Θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει μία πανελλαδική βάση δεδομένων εύχρηστη προσβάσιμη σε όλους και κατά το δυνατόν πλήρης, που να καταγράφει την Αρχιτεκτονική μας κληρονομιά. Ξεκίνησα λοιπόν την συλλογή στοιχείων και την κωδικοποίησή τους με σκοπό στο άμεσο μέλλον να ανεβάσω έναν ιστότοπο με όλες τις πληροφορίες που θα έχουν συλλεχθεί για τα διατηρητέα της χώρας μας. Ξέρω ότι το έργο είναι δύσκολο, επίπονο και τεράστιο για ένα μόνο άτομο. Μέχρι τώρα έχω συλλέξει πληροφορίες για περίπου 12.000 διατηρητέα και έχω κωδικοποιήσει τα μισά. Σε επόμενη ανάρτηση θα πούμε περισσότερα. Όποιος συνάδελφος θέλει να βοηθήσει ας δημοσιεύσει σ’ αυτή την ανάρτηση φωτογραφίες, πληροφορίες και οτιδήποτε σχετικό με διατηρητέα της περιοχής του. Η όποια συνεισφορά θα είναι πολύτιμη και θα γίνεται αναφορά σε όποιον παρέξει πληροφορίες (που ήδη δεν έχουμε). Αν κάποιος να συμμετέχει στην προσπάθεια μπορεί να μου στείλει ΠΜ. (Εάν το ανήρτησα σε λάθος κατηγορία, παρακαλώ οι διαχειριστές να το διορθώσουν)
    3 points
  2. Σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου του ΥΠΕΝ: Προς διευκόλυνση των επαγγελματικών φορέων του τεχνικού κόσμου, θα δοθεί παράταση κατά έξι μήνες της προθεσμίας, που εκπνέει στις 3 Νοεμβρίου 2018, για την ηλεκτρονική υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών και στοιχείων για την περαίωση της υπαγωγής των αυθαιρέτων του ν.4178/2013. Η παράταση θα δοθεί με τροπολογία του άρθρου 99 του ν.4495/2017. Μέχρι την ψήφιση της εν λόγω τροπολογίας, η πλατφόρμα θα παραμείνει ανοιχτή για την υποβολή των απαραίτητων δικαιολογητικών. από το Γραφείο Τύπου http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=5934&language=el-GR
    2 points
  3. Προχωράς μόνο με τον ένα συνιδιοκτήτη και δεν απαιτεί η σύμφωνη γνώμη του άλλου. Η παρ. 4 το Ν. 4546/18 4. Συγκύριοι εξ αδιαιρέτου σε οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, ή σε κτίσμα χωρίς σύσταση οροφοκτησίας εντός σχεδίου πόλεως, ανεξαρτήτως ποσοστού συγκυριότητας, αυθαίρετων κτισμάτων ή νόμιμων κτισμάτων με αυθαίρετες μικρές παραβάσεις ή αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μπορούν να ζητούν την υπαγωγή τους στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99 κ.επ. ανεξαρτήτως της σύμφωνης γνώμης των λοιπών εξ αδιαιρέτου συγκυρίων. Υπόχρεος προς καταβολή του παραβόλου υπαγωγής και των αναλογούντων προστίμων είναι ο δηλών την αυθαιρεσία συγκύριος, ο οποίος διατηρεί τα εκ του νόμου αναγωγικά του δικαιώματα έναντι των λοιπών συγκυρίων. Σε κάθε περίπτωση, οι λοιποί συνιδιοκτήτες μπορούν να αποπληρώνουν τις ορισθείσες δόσεις των αναλογούντων προστίμων αυτοβούλως, σύμφωνα με το ποσοστό συνιδιοκτησίας τους, ύστερα από σχετική έγγραφη ή ηλεκτρονική δήλωσή τους.
    2 points
  4. Ο μηχανικός δεν έχει σχέση με την εκτέλεση των εργασιών της ΕΕΔΜΚ. Πλήν επίβλεψης ικριωμάτων. Η ευθύνη είναι του ιδιοκτήτη.
    2 points
  5. Δεν τρέχει τίποτα! Προχωράει και παραπροχωράει
    2 points
  6. Version 1.0.0

    3.024 downloads

    Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού περί στατικής επάρκειας αυθαιρέτου
    1 point
  7. Επαναλαμβάνω ότι για να αναλάβει ο μηχανικός την ευθύνη κάποιας μελέτης ή εργασίας (επίβλεψης), κάποιος πρέπει να του την έχει αναθέσει. Αν όχι, η ευθύνη υπάρχει μόνο στον ιδιοκτήτη του ακινήτου ... Στις ΕΕΔΜΚ η μόνη ευθύνη που αναλαμβάνεται είναι της ορθής εισαγωγής των δικαιολογητικών στο ηλ. σύστημα. Αυτή παύει με την έκδοσή της ...
    1 point
  8. αφού λέει ή το πιστοποιητικό.. .ΕΜΣΥ ή στο τ.δ να ... και να αναγράφεται Επομένως δεν χρειάζεται ενημέρωση τ.δ -αρκεί το πιστ/κό
    1 point
  9. Η τακτοποιηση δεν αφορα το "πηγαδι" [καθε ειδους]...οσο για τον οικισκο, "πάει" κατ. 3 Εάν, όμως, προκειται για "μεταβιβαση", αλλαζουν τα πραγματα... ΦΕΚ B 31/14 Άρθρο 9 Υποχρεώσεις δημόσιων αρχών -Έννομες συνέπειες 1. Δημόσιες αρχές και υπηρεσίες αρμόδιες για τη χορήγηση των αδειών και εγκρίσεων που απαιτούνται από την κείμενη νομοθεσία για την πραγματοποίηση κάθε έργου ή δραστηριότητας στο ακίνητο που πραγματοποιείται ή πρόκειται να πραγματοποιηθεί υδροληψία, υποχρεούνται να ζητούν από τον ενδιαφερόμενο το πιστοποιητικό εγγραφής του σημείου υδροληψίας στο Ε.Μ.Σ.Υ. ως προϋπόθεση για την έκδοση των ανωτέρω πράξεων. 2. Για τη σύνταξη κάθε συμβολαίου μεταβίβασης, δωρεάς, γονικής παροχής, αποδοχής κληρονομιάς ή σύστασης εμπραγμάτου δικαιώματος που αφορά στο ακίνητο που πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να προσκομίζεται από τον ενδιαφερόμενο το πιστοποιητικό εγγραφής του εν λόγω σημείου υδροληψίας στο Ε.Μ.Σ.Υ. ή να αποτυπώνεται στο τοπογραφικό διάγραμμα που συνοδεύει το συμβόλαιο ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ. 3. Σε κάθε ιδιωτικό συμφωνητικό για μίσθωση ή κατά παραχώρηση χρήση του ακινήτου στο οποίο πραγματοποιείται υδροληψία, πρέπει να αναγράφεται ρητά και ο κωδικός εγγραφής στο Ε.Μ.Σ.Υ.
    1 point
  10. Skifx δες και εδώ που τα έχει γράψει και πιο αναλυτικά ο kan62
    1 point
  11. Οι νομοθετικές διατάξεις πρέπει να διαβάζονται και να ερμηνεύονται με βάση την τελευταία ενημερωμένη έκδοσή τους. Η διάταξη του 2.β του άρθρου 19 του ΝΟΚ που παρέθεσες έχει ήδη αλλάξει από το 2014 με τον ν.4315/14 ως εξής : β) Καπνοδόχοι, αγωγοί αερισμού, εγκαταστάσεις ηλιακών συστημάτων με τοποθέτηση του δοχείου σε άμεση επαφή με την άνω στάθμη του δώματος και τοποθέτηση του συλλέκτη πάνω από αυτό, πύργοι ψύξης και δοχεία διαστολής, φωτοβολταϊκών συστημάτων και συστήματα παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και αντλίες θερμότητας. Στο εξής, δοκίμασε αυτό :
    1 point
  12. The FLIR TG130 is a really affordable real-time thermal imager suitable for a wide range of professional applications. The TG130 doesn't have many features. That said, it’s a fast and accurate spot thermometer and imager, and it couldn't be easier to use. Just don't call it a 'camera' - because it doesn't store images. Όπως φαίνεται από τα χαρακτηριστικά της δεν αποθηκεύει εικόνες.
    1 point
  13. απόσπασμα από τις νέες οδηγίες χρήσης (έκδοσης 15-10-18) Σημείωση 1: Στη στήλη που περιλαμβάνονται οι υποχρεωτικοί έλεγχοι, ο διαχειριστής ανεβάζει τα έγγραφα που αντιστοιχούν στο ακίνητό του. Για τα έγγραφα που εμφανίζονται ως υποχρεωτικά, ενώ δεν απαιτούνται για τη συγκεκριμένη περίπτωση, ο διαχειριστής ανεβάζει ενημερωτικό σημείωμα με την αιτιολόγηση της μη απαίτησής τους. επομένως πρέπει να ετοιμάσουμε καμιά 10-20ρια ενημερωτικά σημειώματα Y.G το νέο αρχείο σε word είναι αυτό ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ e-Άδειες της_15_10_2018.doc
    1 point
  14. Αν συνεχίζει το κτίριο να τηρεί την απόσταση των 15 μ απο τα όρια δεν υπάρχει παράβαση.
    1 point
  15. Όλοι οι λογαριασμοί που έχουν ανοιχθεί σε ΑΦΜ επιχείρησης (είτε ατομική είναι αυτή είτε κάποια άλλη νομική μορφή είναι όψεως). Απλά τυχαίνει ο ΑΦΜ της ατομικής επιχείρησης-ελ. επαγγελματία (όπως είμαστε οι περισσότεροι) και του ιδιώτη να ταυτίζονται. Αν δηλαδή πας ως ιδιώτης με το ΑΦΜ σου δεν μπορείς να ανοίξεις όψεως. Ανοίγεις ταμιευτηρίου. Αν πας ως ελ. επαγγελματίας με το ΑΦΜ σου ανοίγεις όψεως. Δεν μπορείς να ανοίξεις ταμιευτηρίου. Είναι δύο βασικοί τύποι λογαριασμών όψεως και ταμιευτηρίου. Από 'κει και πέρα οι τράπεζες δίνουν διάφορες ονομασίες στους όψεως, και οι επιλογές που δίνουν έχουν να κάνουν κυρίως με με τα επιτόκια που δίνουν. Το ανάλογο και τους ταμιευτηρίου. Στην τελική δεν έχεις παρά να τον δηλώσεις και αν δεν είναι αυτό που θεωρείς (επαγγελματικός..όψεως...πες τον όπως θες) απλά μετά από 2-3 εργάσιμες ημέρες θα στον απορρίψει. Συνέβει σε φίλο που τα στέλναμε μαζί προχθές και κατά λάθος πέρασε το ΙΒΑΝ του ταμιευτηρίου και χθες τον απόρριψε το σύστημα. Αλλά επειδή δεν το είχαμε καταλάβει μιλήσαμε (μετά την απόρριψη) με την τράπεζα και μας είπε τον λόγο και καταλάβαμε την "πατάτα" που κάναμε. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να το ψάχνουμε τόσο πολύ αναφορικά στο αν πρέπει ή όχι να δηλωθεί αν έχουμε αμφιβολία. Και κάτι άλλο που θα βοηθήσει σε αυτό που συζητάγαμε περί προσωπικών συναλλαγών από τον όψεως. Επιβεβαιωμένο από την π.χ. ΕΤΕ με επίσκεψη στην τράπεζα ότι ο λογαριασμός "ΤΡΕΧΟΥΜΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ PLUS" που έχουμε, είναι και ΟΨΕΩΣ (το "και" θα το εξηγήσω παρακάτω) άσχετα αν δεν τον αναφέρει στους όψεως στην σελίδα της ΕΤΕ. Παλιά, πριν πολλά χρόνια, ο λογαριασμός που ανοίγαμε στην ΕΤΕ ήταν καθαρά όψεως. Εξηγώ το "και" που έγραψα παραπάνω: Απλά είναι μια "υβριδική-πολυμορφική" (κάτι σαν τα πολυμηχανήματα που δεν είναι μόνο εκτυπωτές!!!) κατάσταση λογαριασμού που έφτιαξε κάποια στιγμή η ΕΤΕ για τους ελεύθερους επαγγελματίες μόνο (όχι για τους εμπόρους) και λειτουργεί σαν όψεως για τις επαγγελματικές συναλλαγές (είτε έσοδα, είτε έξοδα) αλλά και ταυτόχρονα σαν ταμιευτηρίου για τις προσωπικές συναλλαγές (είτε έσοδα, είτε έξοδα). Τα παραπάνω περί της υβριδικης-πολυμορφικής χρήσης πέραν που μου τα είπαν στην τράπεζα, αναφέρονται και στην σελίδα της ΕΤΕ. Αυτά ως ενημέρωση.
    1 point
  16. Νομίζω πως ο μηχανικός δεν έχει ευθύνη στο να ξεψαχνίσει σε όλα τα υποθηκοφυλακια της χώρας για να τεκμηριώσει το ιδιοκτησιακό καθεστώς ενός ιδιοκτήτη. Και ο νόμος λέει πως τα δικαιολογητικά προσκομίζονται με ευθύνη του ιδιοκτήτη και ο μηχανικός έχει ευθύνη της ανάρτησης τους. επομένως το Ε9 το φέρνει με δική του ευθύνη και εσύ το αναρτάς. Τώρα καλό είναι να γίνεται μια συζήτηση αρχικά, να σου δίνει τα συμβόλαια και το ε9 και αν βλέπεις πως κάτι δεν πάει καλά του συστήνεις να απευθυνθεί σε συμβολαιογράφο ώστε να κάνουν τις απαραίτητες διορθώσεις. και αυτό γιατί πολλές φορές χωρίς δόλο και χωρίς πρόθεση όντως τα ιδιοκτησιακά μπορεί να είναι μπερδεμένα και να χρειάζεται ένα συμάζεμα τουλάχιστον στο Ε9. Αλλά όπως και να έχει δεν είσαι ντετέκτιβ του ιδιοκτησιακού καθεστώτος, ούτε πληρώνεσαι για αυτό.
    1 point
  17. Νομίζω ότι και στην πρώτη περίπτωση όταν έχει καταργηθεί ο διάδρομος, από την στιγμή που τον πήραν τα γραφεία ενώ πρίν ήταν Κ/Χ, πρέπει να βάλει ΥΔ. Το ότι δείχνεται στην ΣΟΙ απλά τον απαλλάσσει απο συναίνεση. Η εννοείς κάτι άλλο που δεν καταλαβαίνω;
    1 point
  18. Στην άδεια προβλέπονταν 3 γραφεία και διάδρομος πρόσβασης σε αυτά. Στην τελευταία πράξη σύστασης η κάτοψη που τη συνοδεύει δείχνει τα γραφεία συνενωμένα και το διάδρομο να έχει καταργηθεί και να αποτελεί μέρος της ιδιοκτησίας ή το διάδρομο τον δείχνει όπως στα σχέδια της οικοδομικής άδειας και ως κοινόχρηστο χώρο; Αν είναι το δεύτερο, τότε η διαμερισμάτωση δεν αρκεί. Θέλει και ΥΔ ΚΧ για το τμήμα κοινόχρηστου διαδρόμου.
    1 point
  19. Αφού η κάτοψη της σύστασης απεικονίζει την πραγματική κατάσταση σήμερα, τότε έχεις καθαρή περίπτωση διαμερισμάτωσης χωρίς κάτι άλλο. Ίσως είναι και ο ορισμός της διαμερισμάτωσης. Η παράβαση στην πραγματικότητα είναι η ενημέρωση που έπρεπε να είχε γίνει το 1999 στην πολεοδομία και δεν έγινε. edit στο παρακάτω: με συγχωρείς δεν είχα προσέξει και τα Κ/Χ που ανέφερες στο μήνυμα σου. Έχεις και 10,00τμ ΥΔ. Δες και την δικιά μου ερώτηση που είχα κάνει λίγες αναρτήσεις πιο πριν.
    1 point
  20. Καλησπέρα σας, Διάβασα το «θέμα» αλλά δεν μπόρεσα να ξεδιαλύνω το ερώτημα μου, γιατί οι απόψεις διίστανται. Σε οικογενειακή πολυκατοικία όπου υπάρχει σύσταση ΟΙ, το ισόγειο και ο πρώτος όροφος ανήκουν στην κόρη και το υπόγειο, ο δεύτερος όροφος και ο αέρας ανήκουν στην μητέρα, υπάρχον μικροαυθαιρεσίες (υπάρχουν αυθαιρεσίες και στους κοινόχρηστους χώρους). Πως πρέπει να γίνουν οι δηλώσεις για την υπαγωγή; α) Κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά και μια δήλωση για τους κοινόχρηστους χώρους; β) Μια αίτηση για κάθε ιδιοκτήτη και μια για τους κοινόχρηστους γ) Όλη η πολυκατοικία να υπαχθεί με μια μόνο αίτηση. Η πιο συμφέρουσα λύση για τους ιδιοκτήτες είναι η γ) γιατί με ένα παράβολο 250 ευρώ και μερικά ακόμα ευρώ πρόστιμο τακτοποιούνται όλες οι αυθαιρεσίες. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις το ποσό ξεφεύγει λόγο παραβόλων. Αλλά το θέμα είναι να επιλέξω το πιο σωστό. Ευχαριστώ πολύ
    1 point
  21. Βασίλη, καλησπέρα. Ξέχασες προσωρινά ότι το άρθρο 4 του ΝΟΚ μας τέλειωσε. Τώρα έχουμε αυτό του άρθρου 29 ν.4495/17 : 4. Έγκριση εκτέλεσης εργασιών απαιτείται για τις ακόλουθες εργασίες, ύστερα από υποβολή τεχνικής έκθεσης και δήλωσης, αρμόδιου μηχανικού ότι αναλαμβάνει την επίβλεψη, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει το Τμήμα Ελέγχου Δόμησης - Τοπικό Παρατηρητήριο : α) κατεδάφιση κατασκευών ή κτιρίων, που χαρακτηρίζονται επικινδύνως ετοιμόρροπα, σύμφωνα με τις διατάξεις για επικίνδυνες οικοδομές, β) εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας, που καθορίζονται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης, σε κτίριο ή κατασκευές που έχουν χαρακτηριστεί επικίνδυνες, γ) κατεδάφιση ή αποκατάσταση κατασκευών που έχουν κριθεί οριστικά αυθαίρετες ή έχουν υπαχθεί στο άρθρο 106 του παρόντος ή στην παρ.1α του άρθρου 23 του ν.4178/2013, όπως ισχύει. Γνώμη μου είναι ότι με μιά αυτοψία της Τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου μπορεί να κινηθεί η διαδικασία του β). Μετά στην ΥΔΟΜ θα καθορίσουν τι άλλο χρειάζεται.
    1 point
  22. κάνε μια προσπάθεια με αυτό του άρθ 4 παρ 4 του ΝΟΚ (που αναφέρεται σε κτίρια ή κατασκευές αλλά δες μήπως προσάπτοντας τη βεβαίωση επικινδύνου του γεωπόνου τα καταφέρεις !!! ???) 4 (καταργούνται μετά την έναρξη λειτουργίας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του άρθρου 33) Για τις ακόλουθες περιπτώσεις οι εργασίες εκτελούνται χωρίς άδεια δόμησης σύμφωνα με τους όρους που ορίζει η αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης και ύστερα από δήλωση ανάληψης επίβλεψης από αρμόδιο μηχανικό, που γνωστοποιείται στο οικείο αστυνομικό τμήμα : α) κατεδάφιση κατασκευών ή κτιρίων, που χαρακτηρίζονται επικινδύνως ετοιμόρροπα σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις περί επικινδύνων οικοδομών, με την επιφύλαξη της παραγράφου 8 του άρθρου 6 του παρόντος νόμου, β) εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας που καθορίζονται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης, σε κτίριο ή κατασκευές που έχουν χαρακτηρισθεί επικίνδυνες, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, γ) κατεδάφιση ή αποκατάσταση κατασκευών που έχουν κριθεί οριστικά αυθαίρετες κατά τις ισχύουσες περί αυθαιρέτων διατάξεις. Το εδάφιο αφορά σε κατεδάφιση αυθαίρετης κατασκευής ή αποκατάσταση της νομιμότητας σε οικοδομή σύμφωνα με τις υποδείξεις της Υπηρεσίας Δόμησης. Πέραν των περιπτώσεων α, β & γ της παρ. 4, αναφέρεται συμπληρωματικά ότι για την κατασκευή πρόχειρων καταλυμάτων ζώων του άρθρου 2 παρ. 1α του Ν.4056/2012 (ΦΕΚ 52Α) δεν απαιτείται αδειοδότηση από τις Υπηρεσίες Δόμησης. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις των κτηνοτροφικών εγκαταστάσεων του άρθρου 2 του ανωτέρω νόμου τηρούνται όσα ειδικότερα αναφέρονται σε αυτό. Η ενημέρωση του Αστυνομικού Τμήματος για τις εργασίες που προβλέπονται στην παράγραφο αυτή γίνεται από τον ιδιοκτήτη με υποβολή αίτησης – γνωστοποίησης η οποία συνοδεύεται από την σχετική εντολή της Υπηρεσίας Δόμησης και τη δήλωση ανάληψης επίβλεψης από αρμόδιο μηχανικό. Η ίδια διαδικασία γνωστοποίησης γίνεται και προς την Υπηρεσία Δόμησης, για διαπίστωση της εμπρόθεσμης υλοποίησης των εντολών της υπηρεσίας.
    1 point
  23. δες τώρα και τη συνέχεια της παρ 7 του άρθρου 40 και βγάλε συμπέρασμα για το χάος της νομοθεσίας μας Ν 4546/2018 - ΦΕΚ 101Α/12-6-2018 (Άρθρο 34) «7. Με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας μπορεί για την εφαρμογή των παραγράφων 5 και 6 να καθορίζονται ειδικότερα θέματα που αφορούν στη διαδικασία, τα δικαιολογητικά και το έντυπο διαβίβασης.».
    1 point
  24. Μια λύση θα ήταν να ξεκινούσες ή ξεκινούσαμε μια καταγραφή τους μέσα στο Google earth και υπάρχουν κάποια χρήσιμα εργαλεία, να βοηθήσουν και όσοι θέλουν και μπορούν από εδώ να το δημιουργήσουμε. Το κάνουμε και δώρο στο Ελληνικό κράτος να μη πληρώσουν μερικά εκατομμύρια σε σοβαροφανείς εταιρείες που στο τέλος θα μας τα ξαναπάρουν πίσω με φόρους.
    1 point
  25. ΤΕΣΕ και όχι ΜΣΕ μιας και η αυθαιρεσία σου είναι κάτω των 25 τμ και εμπίπτει στις απαλλαγές από ΜΣΕ
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.