Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/10/2018 σε όλες τις περιοχές
-
3 points
-
Η δική σου δουλειά σε τι αφορά τη δήλωση συναδέλφου; Είσαι υπάλληλος μηχανικός πολεοδομίας;3 points
-
άμα έχεις πληρωμένο το παράβολο (το οποίο θεωρείται εισιτήριο ένταξης) τα άλλα -υπαγωγή κλπ- τα κάνεις και αργότερα2 points
-
Η παράγραφος 3 του αρ. 1 της υπουργικής απόφασης (4747/Β/2018) λέει ότι Αιτήσεις που εκκρεμούν έως και την 12η Οκτωβρίου 2018 και αφορούν έκδοση διοικητικών πράξεων του ν. 4030/2011 και του άρθρου 29 του ν. 4495/2017, ελέγχονται και διεκπεραιώνονται με την έντυπη διαδικασία. Αν έχω καταθέσει για έγκριση δόμησης π.χ. στις 05-10-2018, και στις 12-10-2018 δεν την είχα εκδώσει (δηλ. εκκρεμούσε), τότε σύμφωνα με το ΦΕΚ συνεχίζω τη διαδικασία έκδοσης της έγκρισης έντυπα. ok, προχωράω κανονικά να πάρω την έγκριση δόμησης. Και έστω ότι πήρα την έγκριση δόμησης στις 19-10-2018. Δεν με πιάνει καμία υποπερίπτωση του ΦΕΚ, ώστε να συνεχίσω και να καταθέσω για αίτηση άδειας δόμησης έντυπα, γιατί στις 12-10-2018 δεν είχα εκδώσει έγκριση δόμησης. Σύμφωνα με την ΥΑ, η έγκριση που πήρα δεν υπέχει θέση προέγκρισης, και επιπλέον δε μπορώ να υποβάλλω τη νέα αίτηση για άδεια στην πολεοδομία με την έντυπη διαδικασία, αλλά πρέπει να πάω ηλεκτρονικά. Αν πάω να συνεχίσω τη διαδικασία (αίτηση για άδεια δόμησης) ηλεκτρονικά, δε μπορώ, καθώς η έγκριση που έχω δεν είναι προέγκριση, και συνεπώς πρέπει να αρχίσω από την αρχή, γιατί στο σύστημα το ΤΕΕ (αλλά και στην ΥΑ) δεν προβλέπεται κάτι τέτοιο. Ενδεχομένως για να μη δημιουργηθεί αυτό το θέμα θα έπρεπε η ΥΑ να αναφέρει κάτι τύπου: όσοι φάκελοι έχουν υποβληθεί για έγκριση δόμησης έως 12-10-2018, συνεχίζουν τη διαδικασία έκδοσης έγκρισης και άδειας δόμησης έντυπα.2 points
-
Version μετά τον ΝΟΚ ...
102.091 downloads
Η ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΝΑΣΤΕΛΛΕΤΑΙ (Η έκδοση 17 παραμένει στα αρχεία για ιστορικούς λόγους ως παλαιότερη έκδοση) ΑΙΤΙΑ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - Ρητορική (1375b) - “οὐδὲν διαφέρει ἢ μὴ κεῖσθαι ἢ μὴ χρῆσθαι” "δεν υπάρχει καμιά διαφορά ανάμεσα στο να μην υπάρχει ένας νόμος και στο να μην εφαρμόζεται" Το κείμενο του Ν.4067 (ΝΟΚ) με ενσωματωμένες τις Τεχνικές Οδηγίες εφαρμογής του και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[ 1] [ 1]Αλλαγές και Προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 11, παρ.6.λδ - άρθρο 14, παρ.1, 2, 4 - άρθρο 16, παρ.3 - άρθρο 17, παρ.2, 4, 6, 8 - άρθρο 18, παρ.3 - άρθρο 21, παρ.1 - άρθρο 25 - άρθρο 26, παρ.4, 5 - άρθρο 26Α - άρθρο 27, παρ.2, 8 - άρθρο 27Α Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον ν.4933/22 (ΦΕΚ 99Α/20.5.2022) Αλλαγές με τον ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον ν.4821/21 (ΦΕΚ 134Α/31.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με τον ν.4726/20 (ΦΕΚ 181Α/18.9.2020) Αλλαγές με τον ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον ν.4663/20 (ΦΕΚ 30Α/12.2.2020) Αλλαγές με τον ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον ν.4605/19 (ΦΕΚ 52Α/1.4.2019) Αλλαγές με τον ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.6.2018) Αλλαγές με τον ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/23.1.2018) Αλλαγές με τον ν.4495/17 (ΦΕΚ 167Α/3.11.2017) Αλλαγές με τον ν.4467/17 (ΦΕΚ 56Α/13.4.2017) Αλλαγές με τον ν.4414/16 (ΦΕΚ 149Α/9.8.2016) Αλλαγές με τον ν.4342/15 (ΦΕΚ 143Α/9.11.2015) Αλλαγές με τον ν.4315/14 (ΦΕΚ 269Α/24.12.2014) Αλλαγές με τον ν.4280/14 (ΦΕΚ 159Α/8.8.2014) Αλλαγές με τον ν.4258/14 (ΦΕΚ 94Α/14.4.2014) [Η «ορφανή» παρ.32 του άρθρου 20 του ν.4258/14 τοποθετήθηκε στο τέλος του άρθρου 23] Αλλαγές μέχρι και τη δημοσίευση του ν.4178/13 (ΦΕΚ 174Α/8.8.2013) Σχετικά αποσπάσματα από τις Τεχνικές Οδηγίες ΝΟΚ (απόφαση 63234/19.12.2012) Σχόλια – Προφανείς διορθώσεις Επισημάνσεις – Τονισμοί ΣΥΝΤΟΜΟΓΡΑΦΙΕΣ : (ΕΚΤ > ισχύει EKTός σχεδίου) και (ΟΙΚ > ισχύει εντός OIKισμού) Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)1 point -
Version .5
11.705 downloads
Συγκέντρωσα τις Υπεύθυνες δηλώσεις των ιδιοκτήτων που χρειάζονται α) για την έκδοση βεβαίωσης μηχανικού Αδόμητο Δομημένο με υπαγωγή στο Ν4495 Δομημένο χωρις υπαγωγη στο Ν4495 β) για την υπαγωγή στον νόμο 4495 . Δήλωση ιδιοκτήτη Αλλάζετε κατά κύριο λόγο μόνο τα κόκκινα γράμματα.1 point -
1 point
-
Αφού τα βρίσκουν οι ιδιοκτήτες μεταξύ τους ας επαναφέρουν τη αρχική κατάσταση πριν γίνει το συμβόλαιο για να πάει να κάνει νέα αυτοψία ο μηχανικός και να τα βρεις όλα οκ. Αλλιώς θα θα είναι ο μηχανικός εκτεθειμένος που έδωσε ψευδή βεβαίωση μέεεεεχρι και ααααν ποτέ επαναφέρουν οι ιδιοκτήτες την αρχική κατάσταση. Δυστυχώς η εμπειρία έχει δείξει ότι τις περισσότερες φορές οι πελάτες μας κάνουν τη δουλίτσα τους και μετά μας γράφουν κανονικότατα. Οπότε όσο λιγότερες χάρες τους κάνουμε τόσο πιο ασφαλείς είμαστε.1 point
-
Και ο πίνακας 1 (παράρτημα 3.1 του κεφ. 3) για τις ερήμην τιμές (fck+4MPa).1 point
-
Υπάρχει ο σχετικός πίνακας Π4.1 (παράρτημα 4.1 κεφαλαίου 4) στον ΚΑΝ.ΕΠΕ.1 point
-
1 point
-
Για να βγεί με τον PDFCreator χαρτί σε διαστάσεις χρήστη, πρέπει να ακολουθήσεις στο plot menu: Properties δίπλα απο την επιλογή εκτυπωτή (με PDFCreator επιλεγμένο) -> Custom Properties στην καρτέλα "Device and Document Settings" -> Κουμπί Custom properties που ανοίγει τις ιδιότητες του εκτυπωτη -> κουμπί "Για προχωρημένους" -> Μέγεθος χαρτιού -> Προσαρμογή μεγέθους σελίδας για PostScript -> δίνεις πλάτος και μήκος που θέλεις1 point
-
ν 2052/1992 Ισχυς νδ 1024/71 περι καθετης. "2. Η προηγούμενη παράγραφος 1 εφαρμόζεται μόνο επί οικοπέδων κειμένων - εντός σχεδίων πόλεων, - εντός ορίων οικισμών προ του 1923, - καθώς και εντός ορίων οικισμών κάτω των 2.000 κατοίκων, που καθορίζονται βάσει του από 24.4.1985 π.δ. (ΦΕΚ 181 Δ`), όπως ισχύει. Συστάσεις διηρημένων ιδιοκτησιών σε οικόπεδα, που βρίσκονται μέσα τους ανωτέρω οικισμούς, που έγιναν μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, είναι έγκυρες, εκτός αν κηρύχθηκαν άκυρες με αμετάκλητη δικαστική απόφαση".1 point
-
και το "πρόγραμμα" στο πόδι είναι φτιαγμένο όπως όλα τα μέχρι τώρα που εξαρτιόμαστε κιόλας από αυτά (αυθαίρετα, αμοιβές κλπ.) υποτίθεται είναι και τεχνικός σύμβουλος του κράτους το ΤΕΕ στο e-άδειες προσπάθησα να βάλω τιμή με 10 ψηφία (σε επιτρεπόμενο όγκο) περιλαμβανομένου το κόμματος (τύπου 1987654,32) μου έβγαλε μήνυμα σφάλματος της τιμής. μετά από επικοινωνία αναγνώρισαν ότι έχει όριο το πρόγραμμα και δέχεται τιμές μέχρι 9 ψηφία (τύπου 999999,99) και είπαν θα το φτιάξουν. μια βδομάδα μετά και αγρόν αγοράζουν. πολύ θάθελα νάξερα ποιο τζιμάνι και βάσει ποιας επιστήμης έχει βάλει πεπερασμένο άνω όριο στα μαθηματικά εδώ κάνω απλώς ξεμπρόστιασμα της ανικανότητάς τους εννοείται ότι έχω απώλεια εσόδων αφού δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου. εννοείται ότι ακολουθεί εξώδικο και αγωγή αν δεν συμμορφωθούν.1 point
-
Δλδ μπορεί στις 29/10 να έκανες αυτοψία και να διαπίστωσες αυθαιρεσία 20τ.μ να έκανες δήλωση ενώ στις 05/11 η ίδια δήλωση ν γίνει 120τ.μ? Τελος πάντων, άλλωστε μη γελιόμαστε, ο μη έχοντας για φαγητό το τελευταίο που θα σκεφτεί είναι να τακτοποιήσει αυθαίρετο. Επίσης, ο έχοντας αυθαίρετο που θέλει να ρυθμίσει, ενα χρόνο τώρα θα το μαζευε το 500ρικο για το παράβολο. Τέλος, οι εκπτώσεις είναι ένα τάχα κίνητρο προς τον αυθαιρετούχο. Αν και προσωπικά θεωρώ ότι είναι μια μακακία και μισή, καλώς ή κακώς, οι "κακομοίρηδες" χωρίς έκπτωση θα έσκαγαν τέλος του 19...1 point
-
1. Ναι ο καταγγέλλων ήρθε σε μένα να το ψάξω. 2. Χωρίς να χρειαστεί να το ψάξω πολύ έχω αδιάσειστα στοιχεία οτι το Σεπτέμβρη του 11 δεν υπήρξε κατασκευή ενώ τώρα υπάρχει. (πλάκα κάθετα στοιχεία, κουφώματα κτλ). 3. Επίσης ο καταγγέλλων έχει αυθαιρεσία όπου την υπέδειξα εξ αρχής και η οποία είναι τακτοποιήσιμη. 4. Επειδή δεν συμπαθώ τους καταγγέλλοντες σκέφτηκα να επικοινωνούσα με το συνάδελφο. 5. Μετά βέβαια σκέφτηκα οτι τέτοιες δουλειές γίνονται από συναδέλφους που έχουν μάθει να κάνουν οτι θέλουν, οτι δεν τους αγγίζει κανείς επειδή είναι μια ζωή στην πιάτσα και έχουν βγάλει λεφτά με τη σέσουλα (ανακριβείς δηλώσεις, ψέμματα σε πελάτες κτλ, χτύπημα τιμών για να πετάξουν άλλους εκτός και να έχουν όλη την πίτα). Δεν πιστεύω οτι νέος συνάδελφος όση ανάγκη έχει τα χρήματα θα έμπαινε στη διαδικασία αυτή για την όποια αμοιβή ενός αυθαιρέτου. τελοσπάντων. τί να κάνεις.. καλή εβδομάδα να έχουμε.1 point
-
από την ανακοίνωση παράτασης: Ως ημερομηνία υπαγωγής λογίζεται για τις νέες δηλώσεις η ημερομηνία εξόφλησης του παραβόλου, ενώ, για δηλώσεις που μεταφέρονται από τον ν. 4178/13, η ημερομηνία μεταφοράς στον ν. 4495/171 point
-
θα ήθελα αλλά που τέτοια τύχη.. οκ κατάλαβα από την απάντηση σου. Σκεφτόμουν να έρθω σε επαφή μαζί του μπας και σώζεται η φάση. Γενικά αποφεύγω λογικές τύπου ζούγκλα ακόμα και τώρα που το φαΐ είναι λίγο και τα στόματα πολλά. Δεν πειράζει, ας πρόσεχε1 point
-
Δεν είναι διαπραγματεύσιμο κατά πόσο θα πάς, η Υδομ θα στείλει το έντυπο της μικρής κλίμακας στο ΙΚΑ ούτως ή άλλως. Απλά αποφασίζεις αν θας τώρα ή θα περιμένεις να σε φωνάξουν αυτοί. Πάντως κάποια ένσημα θα καταλογισθούν, αν αυτό ρωτάς.1 point
-
Συνάδελφε επειδή έχω μπερδευτεί. Ζητάς άδειες τεχνίτη ή επ. δικαιώματα Μηχ. Μηχανικού Τ.Ε. ? Γιατί ο Μηχ. Μηχανικός Τ.Ε. δεν είναι τεχνίτης.1 point
-
Σε διάστημα σχεδόν 2-3 ετών σε τράπεζες και δημόσιο θα ανήκουν τα πάντα.1 point
-
Το θέμα δεν είναι το ΦΕΚ 4747 αλλά η ΥΔΟΜ μέσω κάποιων όχι όλων υπαλλήλων της που προσπαθεί να δημιουργεί συνεχώς προβλήματα αφού πόσο πιο καθαρά μπορεί να το γράφει το αρθρο 1 παράγραφο πού ειναι μια εξαίρεση για την παράγραφο 2 αλλιώς δεν θα υπήρχε καθόλου η παραγραφος 5. Αλλά τι να πούμε για τέτοιους δημοσίους υπαλλήλους που όπως μου έλεγαν συναδελφοι στις μελέτες αντι για πληρότητα κάνανε ελεγχο με παρατηρήσεις!!!!!! Φταίνε βέβαια και οι συνάδελφοι που έκαναν ότι τους έλεγαν. Τέλος να ξέρετε πολύ καλά ότι οι περισσοτερες ΥΔΟΜ θα κάνουν ό,τι μπορούν για να μην προχωρήσουν οι ηλεκτρονικές άδειες.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Επίσημα εγκαίνια της μεγαλύτερης γέφυρας στην θάλασσα πραγματοποιήθηκαν από τον Κινέζο πρόεδρο Xi Jinping 9 χρόνια από την έναρξη της κατασκευής της. Πρόκειται για μια γέφυρα μήκους 55 χιλιομέτρων που συνδέει το Χονγκ Κονγκ με το Τζουχάι και το Μακάο (HKZM), ένα γιγαντιαίο έργο, που κατασκευάστηκε πάνω από το νερό στο Δέλτα του ποταμού Περλ στη νότια Κίνα. Συνδέει τρεις περιοχές, την καθεμία με το δικό της κοινωνικό σύστημα, οικονομική δόμη και γλώσσα. Η περιοχή γνωστή ως Περιοχή του Μεγάλου Κόλπου περιλαμβάνει το Χονγκ Κονγκ, το Μακάο και εννέα πόλεις στη Γκουάνγκντονγκ και θεωρείται απο τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές καθώς ζουν περισσότεροι άνθρωποι από τον συνολικό πληθυσμό του Ηνωμένου Βασιλείου, βρίσκονται τρία από τα μεγαλύτερα λιμάνια εμπορευματοκιβωτίων του κόσμου ενώ το ΑΕΠ της είναι μεγαλύτερο από αυτό της Αυστραλίας. Η γέφυρα θα περιορίσει τη διάρκεια της διαδρομής από το Τζουχάι στο Χονγκ Κονγκ από τρεις ώρες σε μόλις 30 λεπτά, αλλά αυτό είναι ένα μόνο κομμάτι του παζλ. Το Χονγκ Κονγκ θα συνδεθεί με τρένο υψηλής ταχύτητας με το δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας ενώ μια σειρά από έργα υποδομών βρίσκονται υπό κατασκευή στο Δέλτα του ποταμού Περλ. Η ίδια η γέφυρα είναι ένα κολοσσιαίο δημιούργημα. Η ποσότητα του χάλυβα από τον οποίο είναι κατασκευασμένη αρκεί για την ανέγερση 60 πύργων του Άιφελ, ενώ το τσιμέντο που έχει χρησιμοποιηθεί φθάνει για να οικοδομηθούν 22 ουρανοξύστες Chrysler. Η νέα γέφυρα μπορεί να αντέξει σεισμούς μεγέθους 8 βαθμών και σούπερ τυφώνες ενώ έχει χτιστεί για να αντέξει ένα αιώνα λειτουργίας. Σύμφωνα με τον αρμόδιο φορέα για τη λειτουργία της HKZM, η γέφυρα Χονγκ Κονγκ-Τζουχάι-Μακάο, η μακρύτερη θαλάσσια γέφυρα στον κόσμο, η κατασκευή της οποίας ξεκίνησε στις 15 Δεκεμβρίου του 2009, θα ανοίξει επισήμως σήμερα (Τετάρτη) στις 9 το πρωί (τοπική ώρα).1 point
-
Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) ανακοίνωσε την έναρξη δημόσιας διαβούλευσης αναφορικά με τη χορήγηση δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων για τη δοκιμαστική λειτουργία δικτυών 5ης γενιάς στις ζώνες 3400-3800 ΜΗz και 24,25-27,5 GHz. Η ΕΕΤΤ καλεί τους παρόχους δημοσίων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών, τους κατασκευαστές ραδιοεξοπλισμού και τους λοιπούς ενδιαφερόμενους φορείς να εκφράσουν απόψεις και σχόλια σχετικά με την πρόθεσή της να εκδώσει απόφαση σε εφαρμογή της παραγράφου 2 του άρθρου 75 του ν. 4070/2012, για τη χορήγηση προσωρινών δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων για σκοπούς δοκιμαστικής λειτουργίας δικτύων 5ης γενιάς στις ζώνες 3400-3800 ΜΗz και 24,25-27,5 GHz. Το κείμενο της Δημόσιας Διαβούλευσης είναι διαθέσιμο από το δικτυακό τόπο της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Διευκρινήσεις Οι απαντήσεις δημοσιεύονται αυτούσιες και επωνύμως σε κεντρικό σημείο στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ. Τυχόν ανώνυμες απαντήσεις δεν λαμβάνονται υπόψη. Επίσης, οι απαντήσεις δίδονται σε ενδιαφερόμενους οι οποίοι θα ζητήσουν να λάβουν αντίγραφα των απόψεων των συμμετεχόντων. Σε περίπτωση που οι απαντήσεις περιέχουν εμπιστευτικά στοιχεία αυτά θα πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικό Παράρτημα, προκειμένου να μη δημοσιευθούν. Σε κάθε περίπτωση, η υποχρέωση της ΕΕΤΤ προς τήρηση εμπιστευτικότητας δεν επηρεάζει την αρμοδιότητά της να προβαίνει σε δημοσιοποίηση πληροφοριών που είναι αναγκαίες για την εκπλήρωση των καθηκόντων της ή εφόσον τούτο επιτάσσεται στο πλαίσιο ελέγχου που διενεργείται από ελληνικές ή κοινοτικές αρχές. Οι συμμετέχοντες στις δημόσιες διαβουλεύσεις της ΕΕΤΤ είναι ενήμεροι και συναινούν ότι τυχόν προσωπικά στοιχεία που αναφέρονται πάνω στην απάντησή τους ενδέχεται να δημοσιευθούν μαζί με αυτήν. Σχετικά με τη Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της ΕΕΤΤ δείτε εδώ. Οι απαντήσεις πρέπει να φέρουν την ένδειξη: «Δημόσια Διαβούλευση αναφορικά με τη χορήγηση Δικαιωμάτων Χρήσης Ραδιοσυχνοτήτων για τη δοκιμαστική λειτουργία δικτύων 5ης γενιάς στις ζώνες 3400-3800 ΜΗz και 24,25-27,5 GHz». Οι απαντήσεις πρέπει να υποβάλλονται στην ακόλουθη διεύθυνση: ΕΕΤΤ, Λεωφόρος Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι. Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected] Κατά τη διάρκεια της Δημόσιας Διαβούλευσης είναι δυνατό να παρέχονται από την ΕΕΤΤ διευκρινιστικές απαντήσεις σε ερωτήσεις των ενδιαφερομένων, οι οποίες πρέπει να υποβάλλονται επώνυμα.1 point
-
Στην ιδιοκτησία του Δημοσίου περνούν 100.000 ακίνητα και 500.000 στρέµµατα, τα οποία, για οποιονδήποτε λόγο, είτε λόγω φόρων είτε διαφορών κληρονοµιάς, δεν δηλώθηκαν στην πρώτη φάση της διαδικασίας στο Κτηµατολόγιο. Τα πρώτα ακίνητα σε περιοχές που η προθεσµία για να δηλωθούν έληξε πρόσφατα, έχουν ήδη δεσµευθεί και ακολουθούν την «οδό» της µεταβίβασής τους στο ∆ηµόσιο. Ανάµεσά τους διαµερίσµατα, µονοκατοικίες, οικόπεδα και αγροτεµάχια. Πρόκειται για ακίνητα που βρίσκονται σε 29 προάστια της Αττικής και του Πειραιά, σε Νέο Ψυχικό, Αγία Παρασκευή, Μελίσσια, Μαρούσι, Γλυκά Νερά και αλλού, σε 16 περιοχές του νοµού Θεσσαλονίκης, όπως η Αγία Τριάδα, η Καλαµαριά, το Πανόραµα, η Περαία, η Θέρµη, ο Χορτιάτης, αλλά και σε πυκνοκατοικηµένους νοµούς ανά την Ελλάδα όπως η Αχαΐα, η ∆ράµα, η Αρκαδία, η Αιτωλοακαρνανία κ.ά., καθώς αποτελούν από τις πρώτες περιοχές που περιλαµβάνονται στο πιλοτικό πρόγραµµα του Κτηµατολογίου και η προθεσµία τους έληξε ή λήγει αυτές τις ηµέρες. Σύµφωνα µε πληροφορίες της Realnews, από το πρώτο «κύµα» ακινήτων «αγνώστου κυριότητας», τα 1.500 εξ αυτών έχουν εµπορικό ενδιαφέρον και θα µπορούσαν να αξιοποιηθούν από την Ελληνική Εταιρεία Συµµετοχών και Περιουσίας και να αποφέρουν έσοδα για το κράτος. Παράγοντες της αγοράς ανησυχούν για τις διαστάσεις που πρόκειται να πάρει το θέµα, εστιάζοντας κυρίως στο ύψος των αποζηµιώσεων που θα διεκδικήσουν από το ∆ηµόσιο όσοι ιδιοκτήτες «χάσουν» τις περιουσίες τους επειδή καθυστέρησαν να τις δηλώσουν στο Κτηµατολόγιο.1 point
-
Με νομοθετική ρύθμιση που ψηφίστηκε στη Βουλή παραχωρούνται στον Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ 29 περίπου στρέμματα γης που είναι απαραίτητα για να την κατασκευή της Νέας Τούμπας. Στην ρύθμιση αυτή καθορίζονται σχεδόν όλα τα ζητήματα που αφορούν στην κατασκευή του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ και πλέον είναι οι άνθρωποι της ομάδας της Θεσσαλονίκης που θα πρέπει να αναλάβουν δράση. Τι προβλέπεται εκτός από την παραχώρηση του χώρου στον ΑΣ ΠΑΟΚ; Η χρήση γης, ότι δηλαδή η συγκεκριμένη έκταση παραχωρείται με σκοπό την δημιουργία αθλητικών εγκαταστάσεων και βοηθητικών χώρων για το σωματείο της Θεσσαλονίκης. Ρυθμίζεται επίσης και το θέμα της πολεοδομίας αφού καθορίζεται ότι το μέγιστο ύψος που μπορεί να έχει το γήπεδο είναι τα 40 μέτρα, πέντε περισσότερα από ότι ισχύει μέχρι σήμερα. Καθορίζεται και ο χρόνος αποπεράτωσης του έργου στα τέσσερα χρόνια από την έκδοση του ΦΕΚ, κάτι που πάντως δεν είναι απόλυτα δεσμευτικό. Έτσι και αλλιώς το πλάνο του Ιβάν Σαββίδη που θα είναι και ο αποκλειστικός χρηματοδότης της κατασκευής του νέου γηπέδου είναι αυτή να ολοκληρωθεί σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Καθορίζονται η θέσεις πάρκινγκ που θα πρέπει να είναι τουλάχιστον εξακόσιες , αλλά και δίνεται η δυνατότητα συνεργασίας με το Δήμο Θεσσαλονίκης προκειμένου ακόμη να παραχωρηθούν από αυτόν στον Ερασιτέχνη ΠΑΟΚ όμορες εκτάσεις -κατά χρήση και άνευ ανταλλάγματος, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά- ώστε να διευκολυνθεί η κατασκευή του νέου γηπέδου. Τέλος προβλέπεται και ένα μνημόνιο συνεργασίας με το Υπουργείο Πολιτισμού και την Αρχαιολογική Υπηρεσία ώστε εφόσον κατά τη διάρκεια των εκσκαφών προκύψουν ευρύματα, αυτά να αξιολογούνται άμεσα και να προχωρά το έργο. Τι πρέπει να γίνει από εδώ και πέρα; Να καταθέσει ο ΠΑΟΚ στο Υπουργείο Υποδομών και Περιβάλλοντος ένα ειδικό χωρικό σχέδιο για την ανάπλαση της περιοχής με βάση της προϋποθέσεις και τους περιορισμούς που ισχύουν, που θα είναι ουσιαστικά ένας προάγγελος για την άδεια κατασκευής του νέου γηπέδου. Μόλις το σχέδιο αυτό εγκριθεί τώρα θα μπορούν να ξεκινήσουν και τα έργα στην Τούμπα.1 point
-
Οι από 15-10-18 οδηγίες e-Άδειες αναφέρουν ότι στην περίπτωση μη πραγματικής απαίτησης εγγράφων από τον διαχειριστή τότε ο ίδιος μπορεί να ανεβάζει "έγγραφο στο οποίο να λέει γιατί δεν απαιτείται" ή κάπως έτσι1 point
-
Το αρχαιότερο άθικτο ναυάγιο του κόσμου πιστεύουν ότι βρήκαν οι αρχαιολόγοι στον βυθό της Μαύρης Θάλασσας, όπου φαίνεται ότι παρέμεινε... ανενόχλητο για περισσότερα από 2.400 χρόνια. Το κουφάρι του πλοίου, που έχει μήκος 23 μέτρα και εκτιμάται ότι είναι αρχαιοελληνικό, εντοπίστηκε ένα μίλι κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας με το κατάρτι, τα πηδάλια και τα κουπιά του όλα στη θέση τους καθώς, σύμφωνα με τους ερευνητές, διατηρήθηκαν λόγω της έλλειψης οξυγόνου σ' αυτό το βάθος. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, καθηγητή Τζον Άνταμς, «δεν πίστευα ποτέ ότι ήταν εφικτό ένα πλοίο από τον αρχαίο κόσμο να “επιβιώσει” στα 2 χλμ. κάτω από το νερό. Αυτό θα αλλάξει την αντίληψή μας για την κατασκευή των πλοίων και τη ναυσιπλοΐα στην αρχαιότητα». Πηγή: Guardian Ο επικεφαλής της αρχαιολογικής ομάδας, δήλωσε επίσης ότι η ανακάλυψη θα δείξει πόσο μακριά μπορούσαν να φτάσουν οι Έλληνες έμποροι στην αρχαιότητα. Όσο για την αιτία της βύθισής του, αυτή πιθανολογείται ότι ήταν μία καταιγίδα, με το πλήρωμα πιθανότατα να μην πρόλαβε να βγάλει έγκαιρα τα νερά και να σώσει το πλοίο. Το πλοίο εκτιμάται ότι ήταν εμπορικού τύπου, όπως αυτά που οι ερευνητές είχαν δει μόνο ως εικόνα πάνω σε αρχαιοελληνικά αγγεία με τον Οδυσσέα και τις Σειρήνες που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο. Το έργο αυτό, το οποίο χρονολογείται από περίπου την ίδια περίοδο, απεικονίζει ένα παρόμοιο πλοίο που φέρει τον Οδυσσέα μακριά από τις σειρήνες, με τον ομηρικό ήρωα προσδεδεμένο στο ιστό να αντιστέκεται στα τραγούδια τους. Σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα Guardian, η ερευνητική ομάδα είπε ότι σκοπεύει να αφήσει το σκάφος εκεί όπου βρέθηκε, όμως πρόσθεσε πως ένα μικρό κομμάτι του χρονολογήθηκε με άνθρακα από το Πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον και πως τα αποτελέσματα «επιβεβαίωσαν ότι πρόκειται για το παλαιότερο ναυάγιο που είναι γνωστό στην ανθρωπότητα». Η ομάδα πρόσθεσε πως τα δεδομένα θα δημοσιοποιηθούν στο συνέδριο του MAP Μαύρης Θάλασσας αργότερα αυτή την εβδομάδα στο Λονδίνο.1 point
-
Γενικά το η εμβαδομέτρηση της ιδιοκτησίας είναι στο layer topo_prop (13) και πρέπει να είναι ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΟΛΥΓΩΝΟ, του οποίου όμως οι πλευρές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ με τις γραμμές (ή πολύγωνα) των υλοποιημένων και ανυλοποίητων ορίων layers BOUND_IMPL (1) & BOUND_UNIMPL (2).1 point
-
Σε υπάρχον κτίριο με ΓΟΚ/73 , στο ισόγειο υπάρχει κατάστημα με νόμιμο πατάρι . Στο κατάστημα είχε κατασκευαστεί και νομιμοποιήθηκε μικρό αναβατόριο εμπορευμάτων διαστάσεων 1,20 Χ 1,20 χωρίς βέβαια να μπαίνει μέσα άνθρωπος . Θέλουν τώρα να το κάνουν ανελκυστήρα ΑΜΕΑ και οι διαστάσεις της τρύπας θα πάνε 1,40 Χ 2,00 . Η τρύπα τώρα είναι στην πλάκα δαπέδου παταριού . Επειδή όμως δεν θέλουν να έχει τους 15 πόντους ύψος στο δάπεδο του ισογείου , θέλουν να ανοίξουν και τρύπα στο δάπεδο του ισογείου . Το ερώτημα είναι αν χρειάζεται άδεια δόμησης η άδεια μικρής κλίμακας ? Ακόμη η πλάκα του δαπέδου ισογείου είναι σάντουιτς η zollner και η τρύπα θα είναι από την μέσα πλευρά των κοινόχρηστων ανελκυστήρων και βέβαια θα πρέπει να "φάμε" το συμπαγές κομμάτι της πλάκας γιά αυτό το μήκος των 2 μέτρων . Τι πιστεύεται ότι θα μου ζητήσουν στην πολεοδομία και αν αυτό που θα μου ζητήσουν θα είναι ίδιο παντού η κάθε πολεοδομία έχει την δική της άποψη ? Οποιος συνάδελφος το έχει αντιμετωπίσει ας βοηθήσει αν θέλει .1 point
-
Earl ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση, παρόλαυτα θα περιμένω κάποια πιο αναλυτική απάντηση από κάποιον Μηχανολόγο Μηχανικό! Παρακαλώ πολύ ας απαντούν στο θέμα αυτό όσοι γνωρίζουν και όχι ξεκάρφωτοι που μπαίνουν χωρίς να διαβάσουν αναλυτικά τι ρώτησα και πετούν κάτι παντελώς άσχετο. Ευχαριστώ πολύ!0 points
-
Προσωπικά και από συζητήσεις με το helpdesk του ΤΕΕ ΤΚΜ καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι για τροποποιήσεις των ορίων της ΟΙ με όμορους χώρους που έχουν μετρήσει στο ΣΔ, είτε πρόκεται για διαμερίσματα είτε για κοινόχρηστα, δηλώνεται διαμερισμάτωση. ΥΔ δε δέχομαι να δηλώσω για χώρους που έχουν μετρήσει στο ΣΔ. Ακόμα και φωταγωγούς 1Χ1 παλαιών αδειών που είχαν μετρήσει σε δόμηση και κάλυψη τους πάω με διαμερισμάτωση. Το ασανσέρ δεν εμφανίζεται σε κανέναν όροφο οπότε έχω αυθαίρετο από κατασκευής σε όλους τους ορόφους. Τα ρολόγια της ΔΕΗ βρίσκονται όμως μόνο στο ισόγειο οπότε στουςυπόλοιπους ορόφους είναι νόμιμα διαμερίσματα. Δεν υπάρχει συνέχεια καθ ύψος σε αυτήν την αυθαιρεσία, υπάρχει μόνο στο ισόγειο. Δεν το συζητάμε ότι πρόκεται για από κατασκευής αυθαίρετο, δε γίνεται να αλλάξουν θέση τα ρολόγια μεταγενέστερα. Στην τελική βάζω και στο Ε9 του ιδιοκτήτη το εμβαδόν αυτό και έχω και το "αποδεικτικό παλαιότητας" που θέλω.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-