Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      18.024


  3. emnikol

    emnikol

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      420


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.118


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/11/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Σωστά. Προφανώς (υποθέτω, δεν γνωρίζω) δεν έχουν εντάξει όλες τις υποομάδες από τις ομάδες της ΕΛΣΤΑΤ ή κάποιες κατηγορίες επαγγελμάτων δεν υπολογίζονται-μετέχουν στις ομάδες ή/και υποομάδες (στις διάφορες υπηρεσίες) που χρησιμοποιεί η ΕΛΣΤΑΤ στους στατιστικούς δείκτες και άρα ίσως δεν θα εμφανίζονται στο αφορολόγητο ως δαπάνες. Εξάλλου κάτι ανάλογο αναφέρεται και στις οδηγίες χρήσης. "[...] Προσθήκη Ε.Λ. Ο Χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσθέσει έναν ή περισσότερους Ε.Λ.. Εφόσον έχει τουλάχιστον μία δραστηριότητα η οποία εμπίπτει στις Ομάδες Δαπανών που λαμβάνονται υπόψη για τη μείωση του φόρου εισοδήματος (άρθρο 16 ν. 4172/2013, όπως ισχύει), κατά την εισαγωγή του Ε.Λ. εμφανίζεται λίστα με την/τις Ομάδες Δαπανών για επιλογή. Εάν δεν υπάρχει δραστηριότητα η οποία να εμπίπτει σε κάποια από τις ανωτέρω Ομάδες , ο Ε.Λ. εισάγεται με Ομάδα Δαπανών «Εκτός Αφορολόγητου [...]"
    1 point
  2. Να μιλήσετε με τον επιβλέποντα μηχανικό σας ο οποίος γνωρίζει τα δεδομένα της μελέτης, φέρει την ευθύνη του έργου και μπορεί να σας κατευθύνει σωστά και υπεύθυνα.
    1 point
  3. Καλά για τους οδηγούς, τι θα γίνει όμως με τους Δημάρχους....????? Η εικόνα από ράμπα για ΑΜΕΑ και καρότσια μητέρων σε διασταύρωση της Λ.Μαραθώνος....!!!!!
    1 point
  4. ενδέχεται όμως εσύ να το έβλεπες το 2007 ή λίγο πιο μετά, ενώ οπαδός της Bayern το είδε τώρα και το έμαθε η UEFA ΕΙΣΗΓΉΘΗΚΑΝ και έπρεπε να το ελένξει η ΓΓΑ, προβλημα φαίνεται να μην υπάρχει όπως ενημέρωσαν τον τύπο. Δεν υπάρχει όμως? Φυσιολογική είναι αυτή η κίνηση της - νομίζω μπετονένιας - κερκίδας? Πολιτικοί Μηχανικοί είστε, εσένα ikaros 13 σου φαίνεται ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχούμε?
    1 point
  5. Έχεις και την δυνατότητα να επικαλεστείς εργασίες που δεν προσαυξάνουν κάλυψη, δόμηση, ύψος και χρήση σύμφωνα με την παρ 2β του άρθρου 83. Ο νόμος δεν απαγορεύει να υπαχθεί σε τακτοποίηση η διαφημιστική πινακίδα όταν βρίσκεται εκτός του περιορισμού του 50% απόστασης μέτρων ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας που ίσχυαν κατά το χρόνο εγκατάστασης. Η πινακίδα βρίσκεται όπως λες έξω από το 50% και προς την ιδιοκτησία. Επομένως γιατί να μην τακτοποιηθεί και να αφήσεις εκκρεμότητες στο ακίνητο;
    1 point
  6. Κατά την γνώμη μου την συγκεκριμένη αυθαιρεσία δεν θα την αναφέρεις ως αρρύθμιστη, αλλά ως αυθαιρεσία που δεν εμπίπτει στις ρυθμίσεις (είναι διαφορετικό το "αρρύθμιστη" από το ότι "δεν εμπίπτει στις ρυθμίσεις" καθότι "....οι διοικητικές πράξεις που αποσκοπούν στη ρύθμιση του τρόπου άσκησης του δικαιώματος της διαφήμισης, η οποία αποτελεί ειδική εκδήλωση της συνταγματικά κατοχυρωμένης οικονομικής ελευθερίας (βλ. Σ.τ.Ε. 1319/2004), με την προβολή μηνυμάτων με επαρκώς τυποποιημένα γνωρίσματα σε δημόσιους και ιδίως κοινόχρηστους χώρους, εκδίδονται βάσει των ειδικών διατάξεων του ν. 2946/2001 περί υπαίθριας διαφήμισης και όχι των γενικών διατάξεων που διέπουν τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη νόμιμη ανέγερση κτισμάτων ή κατασκευών." Δες και τις παρακάτω αποφάσεις όπου θεωρώ ότι μπορείς να τις επικαλεσθείς, παρά του ότι είχαν εκδοθεί σε ερωτήματα παλαιότερου νόμου αυθαιρέτων. 2.Εγγραφο ΥΠΕΣ.pdf 1.Εγγραφο ΥΠΕΚΑ.pdf 3.ΣτΕ 2008 - 552.pdf
    1 point
  7. Το θέμα μας είναι η η απόφαση του ΣτΕ που έχει παραθέσει ο Δημήτρης αφορά τις διαφημιστικές πινακίδες παραπλεύρως των οδών οπότε έχει λογική η απαγόρευση και ταυτίζεται και με την απαγόρευση του Α 89 Ν. 4495. Εμείς έχουμε το άρθρο 89 με τις απαγορεύσεις και το μόνο σχετικό που φαίνεται είναι η απαγόρευση τακτοποίησης αυθαίρετων κατασκευών εντός απόστασης 50% αυτής που ορίζονται από τα μέτρα ασφαλείας υπεραστικής συγκοινωνίας κατά το χρόνο τέλεσης της αυθαιρεσίας. Πάντοτε υπό την προυπόθεση ότι η εγκατάσταση της αυθαίρετης κατασκευής έχει γίνει προ 28-7-2011. Άρθρο 89 Απαγόρευση υπαγωγής 1. Δεν υπάγονται στις διατάξεις των άρθρων 96 επ. αυθαίρετες κατασκευές και αλλαγές χρήσης που εμπίπτουν στις περιπτώσεις του παρόντος άρθρου. 2. Απαγορεύεται η μεταβίβαση δικαιώματος ακινήτου ή αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης βρίσκεται : (...) δ) παρά το όριο των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών, εντός ζώνης διάστασης ποσοστού πενήντα τοις εκατό (50%) των οριζόμενων από τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας, οι οποίοι ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάστασή τους. Εξαιρούνται αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσεις σε κτίρια για τα οποία έχει χορηγηθεί νομίμως οικοδομική άδεια, σε μικρότερη απόσταση από τα οριζόμενα στην παρούσα περίπτωση, καθώς και αυτοτελείς κατασκευές που περιλαμβάνονται στην παρ.7 του άρθρου 17 του ν.4067/2012, εκτός της περίπτωσης δ αυτής, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές και αυθαίρετες αλλαγές χρήσης τουριστικών εγκαταστάσεων που βρίσκονται σε επαφή με τα όρια δημοτικών ή κοινοτικών οδών, σε απόσταση μικρότερη από τα οριζόμενα στην παρούσα αλλά σε κάθε περίπτωση εκτός των ορίων απαλλοτρίωσης και με την προϋπόθεση ότι λειτουργούσαν και είχε χορηγηθεί άδεια λειτουργίας από τον Ε.Ο.Τ. πριν από τις 28.7.2011, Ποιο θα γράψεις ως μη ρυθμισμένο και θα εκδόσεις βεβαίωση; Αυτό ισχύει μόνο για κατασκευές που αποδεικνύεται ότι εμπίπτουν είτε σε αυτές της κατηγορίας 3, είτε σε εργασίες μικρής κλίμακας σύμφωνα με το Ν. 4546/18
    1 point
  8. www.ypes.gr/UserFiles/f0ff9297.../eggr_ypeka_23042013.pdf εσυ θα το γραψεις κι αυτος ας την ξηλωσει " χτες" ή "του χρονου".. [ακου "δεν προλαβαινει"...
    1 point
  9. Ntanos, καλημέρα, αν και έχω γράψει την γνώμη μου εδώ και λίγο παρακάτω στην παραπομπή, θα την ξαναγράψω. Όχι ότι δεν μπορεί να γίνει κατάθεση αμοιβή-κατάθεση σε ταμιευτηρίου αλλά υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθεί θέμα σε τυχόν έλεγχο, π.χ. να μην αναγνωριστεί (έχει τύχει σε φίλο συνάδελφο σε έλεγχο) και να θεωρηθεί το τιμολόγιο εικονικό ή η αμοιβή. Επίσης, λέω εγώ τώρα, ότι π.χ. μπορεί να θεωρηθεί ότι σκόπιμα αποδέχεσαι τις αμοιβές σου σε αυτόν γιατί π.χ. μπορεί να χρωστάς και να θες να αποφύγεις θέματα δέσμευσης λογαριασμών, καθότι ο λογαριασμός ταμιευτηρίου μπορεί να δηλωθεί ως ακατάσχετος (έχει δηλαδή κάποιο όριο που δεν μπορεί να κατασχεθεί), σε αντίθεση με τον επαγγελματικό που δεν μπορεί να είναι ακατάσχετος ... ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. Roy, καλημέρα, η προθεσμία είναι μέχρι (ημερομηνία λήξης είναι, λήγει στις) 12/12/2018 [σχετ. ΔΕΑΦ 1128500ΕΞ2018 (ΦΕΚ Β'3965/12-9-2018 απόφαση (1)] "[...] Αρθρο 1 ... Οι μεταβολές που επέρχονται στους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς δηλώνονται εντός μηνός από την ημερομηνία κατά την οποία επήλθε η μεταβολή. Για την πρώτη εφαρμογή οι ως άνω υπόχρεοι οφείλουν να συμμορφωθούν εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση της παρούσας. [...]"
    1 point
  10. Δεν μπορώ να σου απαντήσω ούτε στο ένα ερώτημα ("επιβίωση"), ούτε στο άλλο ("αξιοπρεπή"). Δεν γνωρίζω τόσο καλά την αγορά στην Ευρώπη. Μόνο γενικά πράγματα, αυτά που σου έγραψα. Υπάρχουν αρκετές χρηματοδοτούμενες έρευνες από την Ε.Ε. που απευθύνονται σε ιδιώτες επιστήμονες και μπορείς να εργάζεσαι και από εδώ. Για ψάξε να δεις αν υπάρχουν προγράμματα για την εμβιομηχανική. Γιατί όχι; Μην αποθαρρύνεσαι που ο κλάδος στην Ευρώπη δεν είναι ιδιαιτέρως ανεπτυγμένος. Αυτό για μένα είναι θετικό! Όταν ένας κλάδος αναπτυχθεί "κλάφτα Χαράλαμπε". Αρχίζουν όλοι και ασχολούνται με αυτόν, γιγαντώνεται το εμπορικό τμήμα του και στενεύουν τα περιθώρια απασχόλησης. Στο τέλος μπαίνουν μέσα και οι Κινέζοι και τον ξεφτιλίζουν. edit
    1 point
  11. Νομίζω πως το πείραμα οφείλει να τηρήσει κάποιες συνθήκες πχ πάκτωση στα άκρα, συνέχεια της έλικας και απαραμόρφωτο του μήκους της. Οπότε υπάρχει κάποιο θεωρητικό τέλος αρκετά πριν ο δακτύλιος γίνει μια ράβδος μήκους πD. Σε κάθε περίπτωση η τελική διάμετρος δε μπορεί να γίνει μικρότερη του πάχους του δακτυλίου. Θεωρούμε λοιπόν το ανάπτυγμα του δακτυλίου ως ευθύγραμμο τμήμα μήκους π Do. Εάν μετακινήσουμε τα άκρα κατά h, ώστε να σχηματιστεί έλικα, το πDo αρχίζει να σηκώνεται ως η υποτείνουσα ενός τριγώνου με βάση τη νέα (μικρότερη) διάμετρο D της έλικας και ύψος το h. Τα μεγέθη αυτά θα τα συνδυάσουμε μέσω της γωνίας θ του τριγώνου: Tanθ=h/D και Sinθ=h/πDo και λύνουμε ως προς το ζητούμενο D, συναρτήσει του h..
    1 point
  12. Η μία ειδική περίπτωση (μισθωμένη κατοικία) έχει ελεγχθεί μέσα στο καλοκαίρι. Η δεύτερη (πρόσφατη απόκτηση) ελέγχθηκε μόλις χθες κ' δόθηκε προθεσμία για να τεθεί προς Υπαγωγή, μέχρι μέσα Μαρτίου.
    1 point
  13. η κατ.3 δεν ειχε προθεσμια και δεν εχει αλλά υπαρχει το "αιώνιο" δίλημα, εάν πρεπει να αναφερονται απο τον μηχανικο, σε περιπτωση μη τακτοποιησης, ωστε να γνωριζει ο αγοραστης οτι "υπαρχει καποιο θεμα, και θα απαιτηθουν καποια εξοδα στο μελλον" Και, επειδη, οταν ρωτησαν την καμηλα "τι σου αρεσει πιο πολυ, η ανηφορα ή η κατηφορα"? εκεινη ως... σοφον ζωον απαντησε "χαθηκε ρε παιδια η ισιάδα"? Και, επειδη δεν υπαρχει δικηγορος αγοραστη που δεν θα πει "τακτοποιειστε εσεις πρωτα τα πάντα όλα, και μετα αγοραζουμε, τι μας μπερδευετε με κατ. 3 και 13.." Οπερ σημαινει, αντι να τα περιπλεκουμε, αφου υπαρχουν αυθαιρεσιες κατ. 3, να τις τακτοποιουμε απο πριν [άλλο ειναι με τις γονικες παροχες, περι των οποιων δεν προκειται στην παρουσα συζητηση]
    1 point
  14. Η μία που εγκρίθηκε ήταν αγορά που δεν φαινόταν στο Ε9 γιατί αγοράστηκε μετά την υποβολή του και η 2η που δεν έχει ελεγχθεί ακόμη είναι και μεταγενέστερη του Ε9 αγορά και μετά ενοικίαση του.
    1 point
  15. Εγώ είχα 2. Η μία που την είχα υποβάλει 22-3-2018 ελέγχθηκε μες τον Αύγουστο με θετική απόφαση και προχώρησε. Η άλλη που την είχα υποβάλει 20-3-2018 ακόμη τίποτα.
    1 point
  16. 1 point
  17. Λοιπον για το θέμα των τελευταίων δημοσιεύσεων ρώτησα νωρίτερα το λογιστή μου. Ούτε αυτός είχε αποψη σχετικά με το τι θα γίνει με τις αγορές αγαθών μεσώ επαγγελματικού.. Ε καλα του λέω, εδώ δεν είναι σίγουρος ο @georgegaleos θα ήξερες εσύ?
    1 point
  18. Το ίδιο και το World Education Services για βόρεια Αμερική:
    -1 points
  19. Ο μισθοί στην βόρεια Ευρώπη ενός ΗΜΜΥτη, ξεκινούν από 30.000 και φτάνουν μέχρι και 300.000 τον χρόνο. Κανείς δεν μπορεί να σου απαντήσει, όλα εξαρτώνται από το τι ξέρεις και σε ποιον τομέα θέλεις να δουλέψεις. Όσο πιο απλά, εισαγωγικά, εύκολα και κλασικά είναι αυτά που ξέρεις και πάνω στα οποία θέλεις να δουλέψεις και όσο πιο πολύ junior, entry level, άπειρος, αρχάριος και μικρός το παίζεις, τόσο και πιο χαμηλός θα είναι ο μισθός. Αντίθετα αν αυτά που ξέρεις και πάνω στα οποία θέλεις να δουλέψεις είναι προχωρημένα, εξειδικεύμενα, δύσκολα και καινοτόμα και αν γνωρίζεις πως να διαπραγματευτείς τον μισθό σου, τότε θα είναι ψηλός. Αμα θες πες μας σε ποιους τομείς θες να ειδικευτείς και στο άμεσο και στο μακρινό μέλλον, σε ποιους τομείς ειδικεύεται η εταιρεία που θα κάνεις συνέντευξη, και ειδικά η θέση για την οποία ενδιαφέρεσαι, και πόσο καλά ξέρεις αυτούς τους τομείς, για να σου πούμε σε τι μισθό θα κυμανθείς. Πάντως όσο μπορείς απέφυγε να πεις εσύ πρώτος για τον μισθό, να λες δεν ξέρω δεν γνωρίζω, και όταν σου πουν αυτοί πρώτοι, πες τους: "Ok, thanks for this salary offer. It is very good and I appreciate it, but to tell you the truth, I was expected +20%. Give me a little time to think." Επίσης η φράση "scientific programming" ή "data science" είναι κομβικά σημεία που σε ξεχωρίζουν και από τους κλασικούς μηχανικούς που δεν ξέρουν ούτε hello world, αλλά και από τους IT που ξέρουν μόνο hello world... Γενικά καλός μηχανικός ή επιστήμονας που ξέρει matlab, python και R είναι υπερβολικά περιζήτητος, και ο 6ψήφιος μισθός έρχεται γρήγορα και σχετικά εύκολα. ΥΓ: Για να σου απαντήσω κάτι πολύ γρήγορα χωρίς πολύ ανάλυση κοίτα εδώ: https://www.payscale.com/research/NL/Job=Electrical_Engineer/Salary/5d495a19/Entry-Level Ο μισθός του ηλεκτρολόγου μηχανικού entry level στην Ολλανδία ξεκινάει από 25.000 ευρώ και το 10% παίρνει πάνω από 56.000 ευρώ. Εγώ στην θέση σου θα είχα ως κόκκινη γραμμή τα 60.000 Ευρώ.
    -1 points
  20. Σωστός. It was expected ή I expected ήθελα να γράψω ή κάτι τέτοιο.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.