Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ntanos

    ntanos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      11

    • Περιεχόμενα

      532


  2. killertomato

    killertomato

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      1.505


  3. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      10

    • Περιεχόμενα

      3.572


  4. atsalovergas

    atsalovergas

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      429


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/11/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Μάλιστα… Ήλπιζα να αλλάξει κάτι αλλά μάταια.. Μπορώ να υπογράψω στατικά!! Ούτε jenga δεν μπορώ να παίξω πάνω από δύο γύρους. Δεν υπάρχει καμία ελπίδα σε αυτή τη χώρα. Ο ένας στα πόδια του άλλου και οι αμοιβές 50 ευρώ, αυτό μας αξίζει. Έλα μωρέ, τι είναι ένα τοπογραφικό? πέντε σημεία τσίκι τσίκι με το gps. Τι είναι μωρέ μία αρχιτεκτονική μελέτη? copy paste ένα κυκλαδόσπιτο από λίγο πιο πάνω. Ένα τριμπ***λο είμαστε. Επειδή δεν μου αρέσει να κατηγορούμε όμως άλλους για τα χάλια μας, θεωρώ ότι φταίμε εμείς οι μηχανικοί για αυτό. Πότε βγήκε ο σύλλογος τοπογράφων να ζητήσει την παραίτησή του από το δικαίωμα στατικών? Πότε βγήκαν οι υπόλοιποι σύλλογοι να παραδεχθούν ότι δεν γνωρίζουν ούτε τα βασικά για ένα κάρο μελέτες που μπορούν να υπογράψουν? Σε πόσες κατ' ιδίαν συζητήσεις μεταξύ διαφόρων ειδικοτήτων μηχανικών υπάρχουν τέτοιου είδους παραδοχές? Ο κλάδος μας έχει κακό όνομα στην κοινωνία. Λένε για εμάς ότι είμαστε ένα γυφταριό και ότι κάνει ο καθένας τα πάντα, τσακπίνικα, ότι με τους μισούς μηχανικούς δεν μπορείς να συνεννοηθείς, ότι σε στήνουν, ότι έχουν βασικές ελλείψεις γνώσεων και εμπειρίας. Ε βέβαια, τι εμπειρία έχει κάποιος μηχανικός όταν εδώ και πέντε χρόνια, κάνει κάθε χρόνο ένα τοπογραφικό, ένα αυθαίρετο, μία αλλαγή χρήσης, μία δήλωση ενός παππού στο κτηματολόγιο και μία αντίρρηση για ένα δασικό αγροτεμάχιο? Μια χαρά τα πάμε!!!
    11 points
  2. Εδώ ταιριάζει το ανέκδοτο με την κυρια που έψαχνε γυναικολόγο λόγω πονων στην ευαίσθητη περιοχή και πάει στο νοσοκομείο όπου ένας ωρλας της λεει, δεν είμαι της ειδικότητας αλλα μια ματια μπορώ να τη ρίξω....προτείνω οι πολ μηχ και μόνο αυτοί πλέον να αναλαμβανουν ότι κτίζεται και οι υπόλοιπες ειδικότητες να τους κάνουν αέρα για να μην ιδρώνουν.
    9 points
  3. Εμείς οι πτωχοί αρχιτέκτονες θα μείνουμε να φυλάμε την πολιτιστική κληρονομιά ...
    7 points
  4. Η Τόνια θυμήθηκε τα νιάτα της . Το 68 , το 72 και βέβαια τα 73 ... Ολος ο νόμος είναι η επιτομή της κλίκας . Οποια κλίκα είναι ισχυρή , επιβάλλεται στους άλλους . Ειδική θεμελίωση ήταν οι πεδιλοδοκοί και οι κοιτοστρώσεις το 1970 . Τότε που όλοι έκαναν με μεμονωμένα πέδιλα και οι πιο κυριλέ έβαζαν και ΣΔ . Μάλιστα χρειάστηκε και ερμηνεία ότι οι ΣΔ περιλαμβάνονται στις απλές . Απορώ πως αφού αναφέρθηκαν στο 1972 , δεν αναφέρθηκαν στο Β120 και στο Β160 και στο Σταλ 1 . Να γελάσουν εντελώς τα τσιμέντα . Μετά από 40 χρόνια , ξαναδιάβασα τα όσα διδασκόμαστε τότε ... Επί της ουσίας οι Τοπογράφοι είναι ριγμένοι, πήραν το κάτι τις τους και οι της Χωροταξίας , οι Περιβάλλοντος θα τρώνε ξύλο από τους Γεωπόνους και επισημοποιήθηκε και η αβάντα για τους ΜΠΔ . Οσο για τα δικαιώματα των ΤΕ που είπε ο συνάδελφος να κλείσουν , η ευχή του έχει γίνει πράξη . Κλείνουν όλα , εκτός από ένα στην Αθήνα και ένα στην Θεσσαλονίκη , τα οποία θα γίνουν 5ετή και έτσι θα μας ξαναδώσουν επισήμως το διόροφο του 1972 , αφού το ίδιο πήραν και οι Τοπογράφοι . Και μάλιστα για να μην ψάχνει η Τόνια , ας κοιτάξει εκεί στον Πανδέκτη που είχαμε τότε και υπάρχει και ένα έγραφο του 70κάτι που λέει ότι αφού οι Τοπογράφοι ως Ανωτάτης έχουν αυτά , τότε είναι λογικό και οι ΠΜ Δομικών ΤΕ ως Ανωτέρας να έχουν τα ίδια . Πως το λέει ο Θεός στον Κεμάλ ... Αυτή η χώρα δεν θα αλλάξει ποτέ... Καληνύχτα Κεμάλ, αυτός ο κόσμος δε θα αλλάξει ποτέ Καληνύχτα...
    6 points
  5. Αν σκεφτεί κάποιος τα κεφάλαια που δαπανήθηκαν από τους φορολογούμενους, για την λειτουργία των σχολών μηχανικών του τεχνολογικού τομέα από το 1981-2018, συμπεριλαμβάνοντας μισθούς καθηγητών, βιβλία, εγκαταστάσεις, μηχανολογικός εξοπλισμός, τότε σίγουρα κάποιοι πρέπει να βρεθούν στην φυλακή.
    4 points
  6. Εγω πάντως προτείνω να κάνουν και ηλεκτρολογικά οι Π.Μ αφου ειναι οι υπερεπιστήμονες .
    4 points
  7. 2. Ο Πολιτικός Μηχανικός έχει τα εξής επαγγελματικά δικαιώματα: α. Εκπόνηση Αρχιτεκτονικών Μελετών Κτηριακών Έργων. στ. Σχεδιασμός Εσωτερικών Χώρων. ια. Εκπόνηση μελετών Αστικού Σχεδιασμού, Αστικής αναζωογόνησης, Αστικής ανάπλασης και Ολοκληρωμέ- νης Αστικής Παρέμβασης. ιη. Εκπόνηση μελετών Τοπογραφίας (Γεωδαιτικές, Φωτογραμμετρικές, Χαρτογραφικές, Τοπογραφικές, Βυθομετρικές, Κτηματογραφικές, Κτηματολογικές και Αναλογισμού). LOL!!! Καλή τύχη στους ενεργούς μηχανικούς που σέβονται τον εαυτό τους, την ειδικότητά τους και τους πελάτες τους, για μένα αυτός ο χώρος είναι παρελθόν. Αντιός!
    3 points
  8. Το ΤΕΕ ήταν και είναι ένα clan των πολιτικών μηχανικών και των τοπογράφων που χόρευε και πάντα χορεύει στο ταψί τα υπουργεία Περιβάλλοντος και εμάς τους υπόλοιπους, αρχιτέκτονες κλπ, την πλέμπα δηλαδή, προς όφελος αυτών των κλάδων. Δεν περίμενα βέβαια τίποτα καλύτερο και από αυτήν την κυβέρνηση της "σαλαμοποίησης". Περίμενα όμως και περιμένω ακόμα απο τον ΣΑΔΑΣ να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ακόμα και στο ΣτΕ, ώστε να κατανεμηθούν τα δικαιώματα δίκαια επί τέλους όπως ισχύει και στο εξωτερικό: Οι πολ. μηχανικοί τα Στατικά τους, οι αρχιτέκτονες τα αρχιτεκτονικά τους, οι τοπογράφοι τα τόπο τους κλπ. Δυστυχώς οι εξουσιαστές μας είναι χειρότεροι από οτι φαντάζονται κάποιοι. αρχιτέκτονες: κ. Σχεδιασμός επί υπάρχοντος τοπογραφικού διαγράμ- ματος του προς αδειοδότηση κτηρίου και του περιβάλ- λοντος χώρου για την έκδοση αδειών δόμησης.
    3 points
  9. Απεναντίας. Η πλειοψηφία των αποφοίτων των σχολών μηχανικών των ΤΕΙ: α) είτε φεύγει στο εξωτερικό που υπάρχει θεσμοθετημένη πρόσβαση στο επάγγελμα του μηχανικού από τις χώρες φιλοξενίας, (ενισχύοντας τόσο το φαινόμενο brain drain, όσο και την δημογραφική κατάπτωση). β) είτε αποθαρρύνεται επαγγελματικά εντός Ελλάδος και ακολουθεί κάποιο άλλο επάγγελμα, λόγω μη ύπαρξης ΕΔ. ..Και στις 2 περιπτώσεις το ελληνικό δημόσιο βγαίνει ζημιωμένο. Η ζημιά σε όρους κεφαλαίων είναι τεράστια, από αμέλεια των κρατικών λειτουργών (στην καλύτερη των περιπτώσεων). Στην περίπτωση αυτή, τα κρατικά κεφάλαια που επενδύθηκαν στον τεχνολογικό τομέα των ΑΕΙ, δεν απέδωσαν όχι για λόγους που έχουν να κάνουν με το ρίσκο, αλλά από εγκληματική αμέλεια, όπως είναι η μή-έκδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων από την πλευρά των κρατικών λειτουργών.
    3 points
  10. Οι πτυχιούχοι μάλλον δεν είναι μηχανικοί για να μην τους έχει
    3 points
  11. Σωστή η παρατήρηση. Μερικά τέτοια "έντυπα" θα φέρουν στο προσκήνιο την γνωστή ασάφεια περι δικαιολογητικών που απαιτούνται και την έχουμε βιώσει στις ΥΔΟΜ που ενίοτε ζητούν ό,τι ήθελαν. Μου έτυχε πρόσφατα η ΥΔΟΜ να απαιτεί επίμονα γνωμοδότηση συμβουλίου αρχιτεκτονικής, και όταν εντέλει έφτασα στο συμβούλιο να παίρνω την απάντηση "δεν απαιτείται γνωμοδότηση σε αυτό το κτίριο γιατί δεν προβλέπεται". Τον χρόνο μου όμως τον έχασα και τα έξοδα μου τα έκανα. Μιας και το σύστημα γίνεται ηλεκτρονικό με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατείας θα πρέπει να ενσωματωθεί μια αυτοματοποιημένη διαδικασία προβολής των δικαιολογητικών. Αν χρειάζεται, να ζητείται απο το σύστημα, αν όχι, να απενεργοποιείται. Κάπως έτσι έχει δομηθεί το σύστημα των αυθαιρέτων με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά να εμφανίζονται κατά περίπτωση και να κάνει τη δουλειά μας πιο σαφή και αποτελεσματική. Εφόσον η απαίτηση δικαιολογητικών είναι θέμα νομοθεσίας γιατί να μην ενσωματωθεί σε αυτοματοποιημένο φιλτράρισμα αυτή η απαίτηση που σίγουρα θα κάνει τα πράγματα πιο ομαλά και πιο αποτελεσματικά. Δεν μου τό'χει και πολύ υπάλληλος της ΥΔΟΜ να μου κυκλώσει όλο το έντυπο και να πει "φέρε αυτά" ή να πει το γνωστό "ό,τι προβλέπεται".
    3 points
  12. Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ νέο ΠΔ 99 (ΦΕΚ 187Α/2018) Ρύθμιση του επαγγέλματος του μηχανικού με καθορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων για κάθε ειδικότητα. ΠΔ επαγγελματικών δικαιωμάτων.pdf
    2 points
  13. Oι πολεοδομιες οφείλουν να τηρούν τον νομο. Αν εχουν "αμφιβολιες" ως προς την ορθη ερμηνεια καποιου νομου, υποχρεουνται να υποβαλουν γραπτο ερώτημα "υπερθεν" και, παντοτε, οφειλουν να απαντουν εγγραφως σε οποιαδήποτε άρνηση αιτησης. Επί του θεματος αποσπασμα απο την εργασια της κας Μπακλατζή "....για κτίριο ή τμήμα κτιρίου που έχει υπαχθεί σε οποιονδήποτε νόμο εξαίρεσης από την κατεδάφιση ή τακτοποίησης ή ρύθμισης αυθαιρέτων κατασκευών. Στην περίπτωση της τακτοποίησης θα πρέπει να έχει εξοφληθεί το τριάντα τις εκατό (30%) του ενιαίου ειδικού προστίμου αυθαιρέτου." Κατα τα λοιπα, συμφωνω με τους προλαλησαντες οτι 1] Στην βεβαιωση του μηχανικού ..... "δηλώνεται ότι το κτίσμα, το γήπεδο, το οικόπεδο ή η διηρημένη ιδιοκτησία" 2]... δεν νοειται να μπορεις να χτισεις 3ο ή 4ο όροφο λογω υπολοιπου σδ, χωρις προηγούμενο ελεγχο της τακτοποιησης των υπολοιπων ΟΙ μιας οικοδομης και να μην μπορεις να εκδοσεις μια ΕΕΜΚ 3] οι Οριζοντιες ιδιοκτησιες ειναι τμηματα του κτιριου.Ερευναται η νομιμότητα/ τακτοποποιηση "αυτής" για την οποια ζητειται η ΕΕΜΚ. Εν πασει περιπτωσει, εδω εχουμε δεκαδες ΕΕΜΚ όποιος θελει μπορει να επικοινωνησει με τους συναδελφους που τις εξεδοσαν για να ενημερωθει απο πρωτο χερι. https://et.diavgeia.gov.gr/search?query=q:"εεμκ δομησης 2018 δημος θεσσαλονικης"&page=0&sort=relative Ερώτημα προς τις ανω Πολεοδομιες που "αρνουνται" συγνωμην...εχω μια κοπη δενδρου σε αυλη σε οικοδομη 30 διαμερισματων. Στο ενα απο αυτα, οι κληρονομοι του ιδιοκτητη, εχουν αποποιηθει την κληρονομια και ειναι αγνωστοι οι κληρονομοι των κληρονομων ώ κληρονόμοι... Εξαρκούν "29" βεβαιωσεις ή πρεπει να ειναι "τριαντα"????
    2 points
  14. Tι σημαίνει η πολιτεία τους θεωρεί κάτι σαν Μηχανικούς; Μου θυμίζει λίγο λαϊκή....κυρία είναι 3 κιλά να το αφήσω; Λοιπόν, αυτές οι τριτοκοσμικές καταστάσεις συμβαίνουν μόνο σε κράτη της Αφρικής και σε εμάς. Οτιδήποτε άλλο είναι εκτός πραγματικότητας. Βέβαια κάποιος θα έχει την ευθύνη μετά από μερικά χρόνια για αυτά τα αστεία Π.Δ. και σίγουρα θα υπάρξουν κυρώσεις.
    2 points
  15. ....ακριβώς και ειδικότερα για την δυνατότητα έκδοσης ισχύει το αρ.1.2 του ανωτέρω ΦΕΚ: όπου ως τμήμα κτιρίου θεωρείται κάποια Ο.Ι ή Κ.Ι . Το σκεπτικό της αποδέσμευσης της νομιμότητας κάποιας συστημένης ιδιοκτησίας (Ο.Ι ή Κ.Ι) από τον έλεγχο όλης της ιδιοκτησίας για έκδοση αδείας (και ΕΕΔΜΚ) ισχύει από εποχής ν.4014/11 και το ίδιο έχει εφαρμοστεί και στα μεταγενέστερα ανωτέρω νομοθετήματα. Θα συνιστούσε τραγελαφική αντινομία να μπορείς να εκδόσεις άδεια προσθήκης με ανάλωση μεριδίου Σ.Δ σε ιδιοκτήτη συστημένης ιδιοκτησίας σε κτίριο με αυθαίρετα άλλων ιδιοκτητών και κοιν/στων, ενώ να πρέπει τάχα να τακτοποιηθούν τα αυθαίρετα ΟΛΩΝ για να εκδόσεις π.χ ΕΕΔΜΚ εσωτ. διαρρύθμισης του διαμ/τος σου...! Τέτοια ανακολουθία και στρέβλωση δεν θα μπορούσε να γίνει ούτε από αυτούς που έστριψαν το "ΟΧΙ" σε "ΝΑΙ" στο δημοψήφισμα το 2015....
    2 points
  16. Πολύ σωστά! Στην ουσία χάνουμε επαγγελματικά δικαιώματα. Και αν αναλογιστεί κανείς τι χάσαμε εμείς και τι κερδίζουν οι Πολιτ. Μηχ. το σκόρ είναι 1-5. Χάσαμε στην έδρα μας, αλλά ποιος πάει να τα βάλει με τον "Μαρινάκη".
    2 points
  17. το δεύτερο μπορεί γιατί έγινε υποχρεωτική η τοποθέτηση συστήματος πυρανίχνευσης σε πολλές επιπλέον εγκαταστάσεις και το πρώτο γιατί πρέπει το σκορ να είναι 1-1 για να μην φωνάζουν αυτοί που έφαγαν το γκολ
    2 points
  18. Για ποιο λόγο δίνουν δικαιώματα παθητικής πυροπροστασίας στους ΜΜ & ΗΜ και ενεργητικής στους ΠΜ & ΤΜ?
    2 points
  19. Μάλλον διαβάσατε ό,τι θέλατε να διαβάσετε . Είπα ότι ο ιδιοκτήτης το πουλάει το ακίνητο 15-20 % πάνω από όσο περίπου πρέπει να το ζητήσει . Και για να είμαι πιο σαφής ζητάει 715000 , ενώ το ακίνητο είναι για 580-600.000 . Τώρα αν εσείς αυτές τις διαφορές τις λέτε μικρές τι να πω . Αλλά ακόμα σας είπα ότι ο μεσίτης είπε ότι είναι ακριβό , αλλά παρ΄ όλα αυτά δέχτηκε να το πουλήσει . Και αυτό ακριβώς στηλίτευσα . Την χαμηλή του αξιοπιστία . Είπε και διάφορα άλλα άσχετα για τις αξίες . Τώρα αυτό το 20 % που λέτε , σκεφτείτε τι σημαίνει να έχει κάποιος ένα ακίνητο προσημειωμένο στην τράπεζα που αυτό το 20 % είτε να του εξασφαλίσει καλύτερη χρηματοδότηση , είτε αντίθετα να του ζητηθεί και νέα προσημείωση , που πιθανότατα δεν θα έχει και να του κοπεί η χρηματοδότηση και τελικά να φτάσουν στα δικαστήρια γιατί η εκτίμηση αυτή του κατέστρεψε την εταιρεία . Στις περιπτώσεις κατοικιών , είναι εύκολο να έχεις εκτίμηση της τάξης του +- 5-10 % .
    2 points
  20. Πολύ ωραίο.. αλλά..... Πείτε μου ένας νέος συνάδελφος που δεν θα έχει επαφή με ΥΔΟΜ τώρα με τις e-άδειες που θα το ξέρει τί απαιτείται? Έκανα ηλεκτρονική αίτηση για απαιτούμενα δικαιολογητικά και μέχρι σήμερα καμμιά απάντηση.....
    2 points
  21. Να μιλήσετε με τον επιβλέποντα μηχανικό σας ο οποίος γνωρίζει τα δεδομένα της μελέτης, φέρει την ευθύνη του έργου και μπορεί να σας κατευθύνει σωστά και υπεύθυνα.
    2 points
  22. Διαδικασία Αδειοδότησης Απλούστευση και προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης λειτουργίας Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρων και Κινηματογράφων ΚΥΑ 16228-2017 ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017 Online Διαδικασία Γνωστοποίησης https://notifybusiness.gov.gr/assets/index.html Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος 1) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/31600 (ΦΕΚ Β 3106/2013) - Απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών έκδοσης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, Θεάτρου και Κινηματογράφου 2) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34824 (ΦΕΚ Β 3402/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας III της Υγειονομικής Διάταξης)-Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε.) 3) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.2.1/34825 (ΦΕΚ Β 3403/2013) - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών γνωστοποίησης ίδρυσης και λειτουργίας Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού Ενδιαφέροντος (Κ.Π.Υ.Υ.Ε.) - Ένταξη των διαδικασιών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π) που λειτουργούν ως Ενιαία Κέντρα Εξυπηρέτησης (Ε.Κ.Ε) 4) Κ.Υ.Α. ΔΙΑΔΠ Φ.Α.2.2 1506 20-1-2014 - Απλούστευση και Προτυποποίηση των διοικητικών διαδικασιών ίδρυσης και λειτουργίας α) Καταστήματος Υγειονομικού Ενδιαφέροντος λιανικής διάθεσης τροφίμων και ποτών (Κατηγορίας ΙΙΙ Υγειονομικής Διάταξης) και β) Καταστήματος Παροχής Υπηρεσιών Υγειονομικού ενδιαφέροντος -Σύστημα Γνωστοποίησης» Εν ολίγοις για όλα τα Κ.Υ.Ε. ισχύει η 1 εκτός των Κ.Υ.Ε. της Κατηγορίας ΙΙΙ (Επιχειρήσεις Λιανικού & Χονδρικού Εμπορίου) της Υ.Δ. 96967 ήτοι: α) Επιχειρήσεις λιανικής & Χονδρικής διάθεσης τροφίμων & ποτών - Παντοπωλεία - Οπωροπωλεία - Οπωρολαχανοπωλεία - Κρεοπωλεία - Πτηνοπωλεία-Αυγοπωλεία - Ιχθυοπωλεία - Κάβες εμφιαλωμένων ποτών - Καφεκοπτεία - Πρατήρια ελαίων και λιπών - Πρατήρια άρτου - Πρατήρια ετοίμων φαγητών - Υπαραγορές Τροφίμων (Super Markets, Cash & Carry) - Πρατήρια γάλακτος και ειδών ζαχαροπλαστικής - Αμιγή πρατήρια ειδών ζαχαροπλαστικής - Κατάστημα ξηρών καρπών και ζαχαρωδών προϊόντων - Καταστήματα προϊόντων αλλαντοποιΐας και τυροκομίας - Πρατήρια κατεψυγμένων προϊόντων - Πώλησης τροφίμων εντός καταστήματος ψιλικών & σε αναπηρικά περίπτερα - Λαϊκές αγορές - Πλανόδιοι και στάσιμοι μικροπωλητές τροφίμων και ποτών β) Πώληση τροφίμων και ποτών μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου για τα οποία ισχύει η 2 και εκτός των κάτωθι Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών : - Κομμωτήρια - Κουρεία - Καταστήματα περιποιήσεως χεριών-ποδιών (manicure-pedicure) - Εργαστήρια δερματοστιξίας (τατουαζάδικα) για τα οποία ισχύει η 3. 5) Οικ. 1519 - Ενημέρωση αρμοδίων Υπηρεσιών για τη συγκέντρωση απαραίτητων δικαιολογητικών - αποστολή φακέλου για τη γνωμοδότηση της Υγειονομικής Υπηρεσίας για χορήγηση αδείας ίδρυσης και λειτουργίας καταστήματος Υγειονομικού ενδιαφέροντος - Εγκύκλιος ΥΠΕΣΔΔΑ 33758/1993 - Διευκρινιστική του αρ. 28 του Ν.2130/1993 που αναφέρεται στην μεταβίβαση στους Ο.Τ.Α. της αρμοδιότητας χορήγησης αδειών ίδρυσης Κ.Υ.Ε. (Χρήσιμο το Αρ. 41γ για την απόσταση των 50μ των Κέντρων Διασκέδασης απο Ι.Ν., σχολεία, νοσοκομεία κ.λ.π.) - Εγκύκλιος Γ1β ΓΠ 38006 - Παροχή Διευκρινήσεων για θέματα εφαρμογής απλούστευσης διαδικασιών Αδειοδότησης-Γνωστοποίησης & του Αρθρ. 44 της 1169-2011-ΕΕ (13-7-15) Υγειονομικές Διατάξεις Α. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ.47829 - ΦΕΚ 2161Β / 23.06.2017 Β. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 που περιλαμβάνει: Υ1γ/Γ.Π/οικ. 96967 ΦΕΚ 2718/Β/4-11-2012 - Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες διατάξεις. Εγκύκλιος 1. Υγειονομική Διάταξη Υ1γ-Γ.Π οικ 96967 Β4ΣΨΘ-Ν6Ω Εγκύκλιος 2. Παρέχονται οδηγίες για την Υγειονομική Διάταξη Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΦ8Θ-8Ψ3 Εγκύκλιος 3. Διευκρινήσεις σε ερωτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή της Υγειονομικής Διάταξης Υ1γ/Γ.Π οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΥΤΘ-405 Εγκύκλιος 4. «Παρέχονται οδηγίες για το άρθρο 12 παρ. β. «Μεταφορείς –Οχήματα μεταφοράς τροφίμων & ποτών» της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΔΘΘ-1ΙΨ Εγκύκλιος 5. «Παρέχονται οδηγίες για τις Επιχειρήσεις Λιανικής διάθεσης τροφίμων (Περίπτερα-Ψιλικά) της Υ.Δ. με αριθμ. Υ1γ/Γ.Π /οικ 96967 (ΦΕΚ 2718/τ.Β/8-10-2012) «Υγειονομικοί όροι και προϋποθέσεις λειτουργίας επιχειρήσεων τροφίμων και ποτών και άλλες Διατάξεις». ΒΕΝΜΘ-ΡΟΥ Εγκύκλιος 6. Επιχειρήσεις παρασκευής ή και προσφοράς τροφίμων και ποτών σε κινητούς ή προσωρινούς χώρους. ΒΛΒΠΘ-ΖΓ0 Γ. Υγειονομική Διάταξη Α1β 8577/83 ΦΕΚ 526/Β'/23-09-1983 Δ. Υγειονομική Διάταξη Υ.Δ. ΕΙβ 221/65 Περί διαθέσεως λυμάτων και βιομηχανικών αποβλήτων (ΦΕΚ 138/Β/24-2-65) Αλλαγή χρήσης - Βεβαιώσεις χώρου κύριας χρήσης (ΒΧΚΧ) Α. Εγκύκλιος ΑΠ 38283 - Έκδοση Άδειας Δόμησης για αλλαγή χρήσης που ορίζει πότε απαιτείται έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης. Β. Χρήσεις γης σε περιοχή αμιγούς κατοικίας (για καταστήματα χωρίς παρασκευαστήριο και τραπεζοκαθίσματα) Ήχος - Θόρυβος Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης που περιλαμβάνει: - Υ.Α. Α5/3010/1985 - Μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής των Κέντρων διασκέδασης και λοιπών Καταστημάτων - Υ.Α. Υ2/οικ. 15438/2001 - Τροποποίηση της υ.δ Α5/3010/85, (593/Β) «μέτρα προστασίας της Δημόσιας Υγείας από θορύβους μουσικής Κέντρων Διασκέδασης και λοιπών καταστημάτων» Βοηθητικά Αρχεία Α. Διάγραμμα Ροής για επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος ΚΥΕ Β. Διάγραμμα ροής καφενείου σε .dwg Γ. Έντυπο-Γνωστοποίηση Απλούστευση πλαισίου άσκησης μεταποιητικών και συναφών δραστηριοτήτων τροφίμων και ποτών (ΦΕΚ 1061/Β/28-03-2017) Δ. Αίτηση Βεβαίωσης Καταλληλότητας Ν.4442/16 ΣΤ. Γνωστοποίηση καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος Για συγκεκριμένο οδηγό να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον συνάδελφο Antiermitianos
    1 point
  23. Version 1.0.0

    2.275 downloads

    Πίνακας κατηγοριών οικοδομικών αδειών
    1 point
  24. Καταρχήν Λευτέρη μπράβο σου για το τρία στα τρία. Νομίζω ότι επάξια κερδίζεις το βραβείο του γείτονα της χρονιάς. 1. Αν έκανες την πέργκολα ή το στέγαστρο , συγχαρητήρια ! έκανες μια αυθαιρεσία. Σε αυτή την περίπτωση ρώτα "δεξιά και αριστερά" να έρθουν να σε ξεμπλέξουν αυτοί που σε συμβούλευαν. Αν δεν τα έκανες ακόμη, μάθε ότι απαιτούν έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας (στην καλύτερη) ή άδεια δόμησης,στην χειρότερη περίπτωση. 2.Για το ασανσέρ συμπάθα με δεν έχω ίδια άποψη. Για δε τους τοίχους όμως που έβαψες ροζάκι, μάθε ότι οι όψεις της πολυκατοικίας είναι κοινόχρηστες και δεν μπορεί ο καθένας να επεμβαίνει με όποιον τρόπο θέλει. Άρα +1 στο πηλίκο. 3. Τέλος τί να πρωτοπεις για την κάμερα καταγραφής σε κοινόχρηστο χώρο. Εδώ δεν χρειάζονται εξειδικευμένες πολεοδομικές γνώσεις. Είναι η στοιχειώδης αίσθηση ότι συν-βιώνουμε με άλλους ανθρώπους που πρέπει να τους σεβόμαστε. Φαντάζεσαι να ανοίγεις την πόρτα σου και μια κάμερα να σε καταγράφει? Ωραία, όλα καλά.
    1 point
  25. BAS , στην Αγ. Παρασκευή για έκδοση αδείας αποπεράτωσης αυθαιρέτου ανελκυστήρα (επί υφισταμένου αυθαιρέτου φ. οργανισμού) + ενίσχυση υφιστ.κτιρίου + προσθήκη 2 ορόφων μου είχαν ζητήσει, επί ν.4178, στατική μελέτη του φ.οργανισμού του ανελκ. πράγμα που όφειλαν να γνωρίζουν ότι ΔΕΝ έπρεπε να απαιτήσουν. Έγιναν επί 2 εβδομάδες οι σχετικές κόντρες, κατέθεσα την σχετική απόφαση που με δικαίωνε και τελικώς δεν τους πέρασε, αφού δεν είχαν δίκιο....
    1 point
  26. σημαίνει ότι τους δίνει πτυχίο που τους ονομάζει μηχανικούς, τους αναφέρει ως μηχανικούς σε διάφορους νόμους και πδ αλλά όταν εμφανίζονται πδ για επαγγελματικά δικαιώματα μηχανικών όπως αυτό, μαγικά εξαφανίζονται και οι μηχανικοί ονομάζονται μόνο οι διπλωματούχοι μηχανικοί. Στην αφρική λόγω της αποικιοκρατίας δεν υπάρχουν τέτοια θέματα
    1 point
  27. Γειά σας, Μιά γενική παρατήρηση: Το να πληρώνουν οι μηχανικοί για τους Ε/Κ, είναι σαν να πληρώνουν οι ιερείς 900€ για τα ιερά Ευαγγέλια (σε ηλεκτρονική μορφή πάντα - για tablet). Τονίζω εδώ το γεγονός ότι τα 900€ είναι για την η λ ε κ τ ρ ο ν ι κ ή μορφή των κειμένων, με ότι σημαίνει αυτό. Μια προσωπική παρατήρηση: σωστό είναι να πληρώνουμε αλλά όχι αυτούς που αισχροκερδούν. Δε θέλω να σας κάνω τον έξυπνο και με όλο τον (ειλικρινή) σεβασμό, αντιλαμβάνομαι την ανάγκη του να πληρωθεί κάποιος για τη δουλειά του, όχι όμως το να αισχροκερδεί (δεν αναφέρομαι σε εσάς). Εξηγούμαι: Έστω 100.000 οι μηχανικοί στην Ελλάδα (παραπάνω είναι) και έστω ότι θέλουν την έκδοση για υπολογιστή (≅900€). Τότε: 100.000x900= ΕΝΕΝΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ €. Στην πραγματικότητα το κόστος ξεπερνά τα 120-130.000.000€. Να το πάμε αυτό σε Ευρωπαϊκό επίπεδο; "Είναι πολλά τα λεφτά Άρη." Επίσης, οι Ε/Κ πάτησαν σε κανονισμούς τύπου ΕΑΚ και ΕΚΩΣ. Θέλω να πω οι Ε/Κ δεν βγήκαν με παρθενογένεση. Τέλος, έχει αναρτήσει ο ΕΛΟΤ το κόστος συγγραφής των Ε/Κ; Γιατί προσωπικά δεν θα πιστέψω ποτέ ότι αυτό ξεπερνά τα 3-5.000.000€ (μη λέω και πολλά). Μήπως πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και το θέμα του μονοπωλίου; Με σεβασμό Παναγιώτης
    1 point
  28. Μάλιστα . Αν δεν βρέξει , θα βγάλει ήλιο ...
    1 point
  29. Η έννοια της αναντιστοιχίας προγραμμάτων σπουδών και δικαιωμάτων. Χωρίς να θέλω να θίξω κάποιο συνάδελφο ή κλάδο θα μιλήσω για 2 από τις ειδικότητες που γνωρίζω ίσως καλύτερα μετά τη δική μου. Αναρωτιέμαι από πότε οι Σχολές Πολιτικών μηχανικών και Αρχιτεκτόνων έχουν διδαχθεί σε προπτυχιακό επίπεδο μαθήματα (άνω του ενός έστω) Τηλεπισκόπησης, Φωτογραμμετρίας και Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών και ο νομοθέτης δίνει ολοκληρωμένη πρόσβαση εκπόνησης μελέτης στα ανωτέρω αντικείμενα. Όπως και οι Τοπογράφοι για τις Στατικές μελέτες ρε παιδια. Πόσοι Τοπογραφοι εκπονούν στατικές μελέτες 5 στους 100? (και πολλούς βάζω) Υ.Γ Αναρωτιέμαι αν οι επιτροπές αμοίφθηκαν για το συμβουλευτικό τους έργο. Ελλάδα των Συντεχνιών ες αεί.
    1 point
  30. Περίεργα πράγματα , δικαιώματα ειδικοτήτων σε άλλες χωρίς συνάφεια στο πρόγραμμα σπουδών και άλλα..
    1 point
  31. το πρόβλημα θα προκύψει από την διαφορετική ρύθμιση -σε σχέση με όλες τις προηγούμενες διατάξεις - που γίνεται με αυτό γ) για αόριστο χρόνο και σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσής της, αν μέχρι τη λήξη της ισχύος της άδειας ή της πράξης αναθεώρησής της έχουν περατωθεί ο φέρων οργανισμός, οι όψεις του κτιρίου και η στέγη του κτιρίου, όπου αυτή είναι υποχρεωτική και εφόσον ο ιδιοκτήτης και ο επιβλέπων μηχανικός του έργου υποβάλλουν υπογεγραμμένο χρονοδιάγραμμα προόδου της εκτέλεσης του έργου στην αρμόδια Υ.ΔΟΜ.. Στην περίπτωση μεταβολής του χρονοδιαγράμματος, ο ιδιοκτήτης υποχρεούται να ενημερώσει εγγράφως την Υ.ΔΟΜ. και τον αρμόδιο επιβλέποντα μηχανικό πριν από οποιαδήποτε έναρξη – συνέχιση των εργασιών, Επομένως το ΥΠΕΝ πρέπει να εκδώσει αποφάσεις κλπ που θα ρυθμίζουν τις διάφορες περιπτώσεις επ' αόριστο ισχυουσών Ο.Α των προηγούμενων τρόπων έκδοσης Π.Δ 1983 -1993 -Ν4030
    1 point
  32. Τη ζητούμενη τιμή πώλησης την καθορίζει ο πωλητής και όχι ο μεσίτης. Ο αγοραστής θα πάει στον μεσίτη και θα ζητήσει ένα σπίτι κάποιων προδιαγραφών και κάποιου budget. Αν η οικονομική δυνατότητα του αγοραστή καλύπτει την αξία του συγκεκριμένου ακινήτου, ο μεσίτης θα του το δείξει, μεταξύ πολλών άλλων διαθέσιμων ακινήτων σε χαμηλότερη τιμή. Αν παρ' όλα αυτά ο αγοραστής εκτιμήσει τις ιδιαιτερότητες και τα πλεονεκτήματα, που αναφέρεις παραπάνω, και δεν θα τον πειράξει να δώσει και κάτι επιπλέον, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημά σου; Δεν καταλαβαίνω γιατί θα έπρεπε ο μεσίτης να επιβάλει χαμηλότερη τιμή στον πωλητή. Αυτό θα το ρυθμίσει η αγορά, στην περίπτωση που δεν θα βρίσκεται για αρκετό χρόνο αγοραστής για το ακίνητο, οπότε είτε θα το αποσύρει, είτε θα μειώσει την τιμή.
    1 point
  33. Εγω θεωρώ ότι είναι εικονικό το 1-1. Γιατί η παθητική δεν είναι αυτούσια μελέτη αλλά "ακολουθεί" κυρίως νέα κτίρια που είναι αρμοδιότητα ΠΜ και κανείς ιδιώτης δεν θα "πάει" σε ΜΜ ή ΗΜ να του πει κάνε παθητική ενώ για την ενεργητική δεν ισχύει το ίδιο, κάνει μια ανακαίνιση ένας ΠΜ σε ένα εστιατόριο θα κάνει πλέον και την ενεργητική
    1 point
  34. ...ίσως γιατί οι μεταλλικές είναι κομματάκι πιο πολύπλοκες κατασκευές. Ο Ευρωκώδικας 3 μόνος του, έχει περί τα 20 τεύχη. Εάν βάλεις και τον Ευρωκώδικα 4, φτάνουν σχεδόν όσα όλοι οι άλλοι μαζί. Καλά οι μεταλλικές, βλέπω ότι οι αρχιτέκτονες θα έχουν θέμα και στις ξύλινες κατασκευές, όπου π.χ. μπορεί να είναι μία ξύλινη στέγη; Επιπλέον, οι ειδικές θεμελιώσεις ποιες είναι; Μιλάμε για τις βαθιές θεμελιώσεις (πασσάλους) ή παίρνει η μπάλα και τις γενικές κοιτοστρώσεις και τις πεδιλοδοκούς (πάλι);
    1 point
  35. Ίσως επειδή είμαστε μια τριτοκοσμική χώρα εκτός Ευρώπης; *Συγνώμη για τα τα διαδοχικά posts.
    1 point
  36. Συνάδελφοι συγνώμη. Δεν είδα κάτι για τους Μηχανικούς Τ.Ε. Μήπως μου διέφυγε κάτι; Αν δεν υπάρχει όντως τίποτα για τους Μηχανικούς Τ.Ε. προτείνω όλες τις σχολές Μηχανικών Τ.Ε. να κλείσουν.
    1 point
  37. Οι Πολιτικοί Μηχανικοί ας αποχωρήσουν πλέον ησύχως από παραδοσιακούς, ιστορικούς, μνημεία και διατηρητέα. Η συντεχνία της Τόνιας δεν μας χρειάζεται. Τώρα θα κάνουν και τα στατικά μόνοι τους ... και με το νόμο. Η διεπιστημονικότητα μας μάρανε !
    1 point
  38. Σύμφωνα με το ΤΕΕ η αμοιβή σε αυτή την περίπτωση προσδιορίζεται τουλάχιστον στο 10% του συνολικού κόστους του έργου και είναι υποχρεωτική όταν δεν υπάρχει γενικός εργολάβος του έργου, δηλαδή σε όλες τις περιπτώσεις αυτεπιστασίας
    1 point
  39. Αυτή η νεκρανάσταση των ΒΔ του 1972 είναι όλα τα λεφτά Τόνια... Σου θύμισε τα νιάτα σου ....
    1 point
  40. Συμφωνώ με τους συναδέλφους ότι η ξερή παράθεση σε μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα του υλικού της τοιχοποιίας εξαρτάται (και ίσως περιορίζεται σημαντικά) από την μελέτη, την χρήση του κάθε χώρου, των λοιπών υλικών του κάθε χώρου, την πολυπλοκότητα του κάθε χώρου, κλπ κλπ και μπορεί να αποπροσανατολίσει και να οδηγείσει σε εσφαλμένα συμπεράσματα, αποφάσεις. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά μια πάρα πολύ γενική σε "συν" και "πλην" τοποθέτηση, διότι κάποια θετικά μπορεί να είναι αρνητικά και το αντίθετο, όπως και κάποια θετικά ή αρνητικά μπορεί καν να μην υπάρχουν, να είναι αδιάφορα, χωρίς γνώση της μελέτης: Τσιμεντοσανιδα + οικονομικό, λιγότερα μεροκάματα, καλή θερμομόνωση, μικρό πάχος, μικρό λειτουργικό κόστος θέρμανσης ή ψύξης, πρακτικά άκαυστο, αντοχή, ανθεκτικότητα σε κτυπήματα, απόκρουση υγρασία, ευκολία στην τοποθέτηση, κοπή, καθαρή κατασκευή, ταχύτητα κατασκευής, επεξεργασία της τελικής επιφάνειας, μικρό βάρος, αντισεισμικό, συνδυάζεται εύκολα με μεταλλικές κατασκευές, Τοποθέτηση δικτύου ύδρευσης , αποχέτευσης , ηλεκτρισμού μέσα στον σκελετό χωρίς σκαψίματα και μπάζα. - δυσκολίες αντιμετώπισης λαθών στην τελική επίστρωση-σοβάτισμα-βαφή, δύσκολη διαδικασία αφού χειρίζονται μεγάλα μεγέθη υλικών επιφανειών, εξειδικευμένο προσωπικό, αρμοί πρέπει να αντιμετωπίζονται σωστά για να μην δημιουργηθούν ρωγμές. Γυψοσανίδες + οικονομικό, λιγότερα μεροκάματα, οικολογικά υλικά, καλή θερμομόνωση, μικρό πάχος, μικρό λειτουργικό κόστος θέρμανσης ή ψύξης, πρακτικά άκαυστο, αντοχή, ανθεκτικότητα σε κτυπήματα, δεν χρειάζεται σοβάτισμα, υψηλοί δείκτες ηχομόνωσης, απόκρουση υγρασία, ευκολία στην τοποθέτηση, κοπή, καθαρή κατασκευή, πρακτικά απεριόριστοι σχεδιαστικοί συνδυασμοί, ταχύτητα κατασκευής, επεξεργασία της τελικής επιφάνειας, μικρό βάρος, αντισεισμικό, συνδυάζεται εύκολα με μεταλλικές κατασκευές, τοποθέτηση δικτύου ύδρευσης, αποχέτευσης, ηλεκτρισμού μέσα στον σκελετό χωρίς σκαψίματα και μπάζα, εύκολη επέμβαση σε μια μελλοντική αλλαγή διαμόρφωσης των χώρων. - δυσκολίες αντιμετώπισης λαθών στην τελική βαφή, δύσκολη διαδικασία αφού χειρίζονται μεγάλα μεγέθη υλικών επιφανειών, εξειδικευμένο προσωπικό, αρμοί πρέπει να αντιμετωπίζονται σωστά για να μην δημιουργηθούν ρωγμές. Τούβλο + καλή θερμική συμπεριφορά, εξισορροπώντας τη θερμοκρασία κάθε εποχής, μεγάλη μηχανική αντοχή και στερεότητα, εξαιρετική αντοχή στη φωτιά, καλή θερμική συμπεριφορά, αντοχή στον διαποτισμό από νερό λόγω πλημμύρας ή λόγω θραύσεως σωλήνων χωρίς να υποστούν καμία βλάβη, ηχοαπορροφητικές ικανότητες, φιλικό προς το περιβάλλον, εύχρηστο υλικό λόγω μικρής διάστασης. - υψηλό κόστος υλικού και κατασκευής, μεροκάματα, χρονοβόρα κατασκευή, βαριά κατασκευή, ανάγκη για εσωτερικές εργασίες φινιρίσματος, σοβάτισμα, δυσκολία κατασκευής τοίχων που η μορφή τους έχει γωνίες και πολύπλοκα σπασίματα (εσοχές, εξοχές κ.τ.λ.), δυσκολία να ανοίξουν τρύπες ή να τεμαχιστούν για τις ανάγκες της οικοδομής όπως π.χ. για τοποθέτηση υδραυλικών και ηλεκτρικών εγκαταστάσεων δημιουργώντας σημεία αποκατάστασης με άλλα υλικά, η τελική κατασκευή καταλαμβάνει περισσότερο χώρο από το δωμάτιο, δημιουργία μπάζων κατά την κατασκευή, δυσκολία σε μελλοντική αλλαγή θέσης.
    1 point
  41. εγώ όπως είδα την απάντηση του Yian είδα να λέει ο Μηχανικός του ανθρώπου να δει την μελέτη, δηλδ επι του προκειμένου, ο Μηχανικός του που κρατά τα σχέδια του κτιρίου να δει τι λέει η εγκεκριμένη άδεια, άρα πως να προτείνουμε κάτι τα σχέδια του βλέπουμε τι λένε να κάνει?
    1 point
  42. όχι, εκτός κι αν πληρώνεται έξτρα γι αυτό η (κατά νόμον) επίβλεψη αφορά στην ορθή εφαρμογή των μελετών και τον έλεγχο τήρησης των προδιαγραφών και κανονισμών ο μηχανικός θα πάει στο έργο, όσες φορές απαιτηθεί για τη διασφάλιση των ανωτέρω η καθημερινή επίσκεψη και η σχολαστικότερη επιστασία του (ιδιωτικού)έργου ονομάζεται υψηλή επίβλεψη(ή επιστασία) και αμείβεται επί πλέον της νόμιμης αμοιβής επίβλεψης
    1 point
  43. Ισχύει αυτο που αναφέρει ο συνάδελφος @VirusX2 ... +1. Κ.Υ.Α. 28-6-91 (ΦΕΚ 578/29-7-91) ''Λειτουργικές ανάγκες βιομηχανιών-βιοτεχνιών & εταιρείες μη εμπορίας πετρελαιοειδών''.
    1 point
  44. μέχρι στιγμής η απόφαση έχει ως εξής ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΩΝ ΥΠΕΝ ΦΕΚ 3136 31 7 2018 με τις τροποποιήσεις 23 7 2018.doc (είναι σε word με παραπομπές)
    1 point
  45. Aυτα τα θεματα, του ποιος και γιατί εν τέλει μας επαν-επανακαταρτίζει και στην ουσια μας στερει επαγγελματικα δικαιωματα, ειναι που θελω να θιξω Ερχονται ιδιωτικοι φορείς και ανευ αυτων δε μπορουμε να κανουμε (ενα μερος απο) τη δουλεια μας; Και κατι ακομα, πρέπει να έχουμε καθε χρονο ασφαλιστικη και φορολογικη ενημεροτητα για να διατηρησουμε τον τιτλο του πιστοποιημενου εκτιμητη! https://www.hc-crete.gr/Media/Default/law/4152-2013-1.pdf σελ 1589 και εντευθεν ... Σε συνθηκες 2018 Γελανε και οι πετρες
    1 point
  46. Εγω προσωπικά πάντα χαίρομαι όταν θέλει κάποιος να μάθει. Το θέμα της ζώνης είναι μία παρέκκλιση της εκτός σχεδίου δόμησης. Παίζουν πολλοί παράγοντες για την αρτιότητα ή μη ενος γηπέδου . Ακόμη και ο χρόνος δημιουργίας του χωραφιού παίζε το ρόλο του. Επίσης υπάρχουν περιπτώσεις που μετράμε από το όριο του οικισμου προ 23 ! Για να υπαχθεί πάντως ένα γήπεδο στην παρέκκλιση που αφορά την ζώνη των 500 μ. πρέπει να προυφίσταται της 24-4-77. Επίσης η ζώνη των 500 αφορά το όριο οικισμού προ του 1923. ημερομηνία δημιουργίας του γηπέδου για τα εντός ζώνης που είναι η 24/4/77. ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 XK/ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛ/KOY ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κώδικας: 115 23 TELEFAX: 6447.608 Τηλέφωνο: 6431.461 Αθήνα, 26/2/98 Αρ. πρωτ.: οικ. 2311/916 ΠΡΟΣ: Τους αποδέκτες πολεοδομικών εγκυκλίων (παρακαλούνται οι Νομαρχιακές Αυτοδιοικήσεις να ενημερώσουν τα Πολεοδομικά Γραφεία της Περιφέρειάς τους) ΘΕΜΑ: Ζώνες του άρθρου 14 του N. Δ/τος της 17ης.7.1923 σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2.000 κατοίκων οριοθετημένους κατ εφαρμογήν του Π.Δ. 24.4.85 (ΦΕΚ 181 Δ). Τα θέματα τα σχετικά με την εφαρμογή της ζώνης των οικισμών που προβλέπεται από τις διατάξεις του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23, αντιμετωπίστηκαν για πρώτη φορά με την Εγκ-28/90, μετά από σχετική γνωμοδότηση του Νομικού Συμβούλου της Διοίκησης. Με την Εγκύκλιο αυτή έγινε δεκτό, ότι η ζώνη αυτή εξακολουθεί να ισχύει γύρω από τα σχέδια πόλεων ή οικισμών προϋφισταμένων του 1923, που έχουν εγκριθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του διατάγματος αυτού (ΝΔ/17-7-23). Επίσης ότι η ζώνη ισχύει και για τους οικισμούς τους προϋφιστάμενους του 1923 που δεν είχαν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, εάν και εφ' όσον είχε εκδοθεί το οικείο ΠΔ που προβλέπεται από τις διατάξεις το Αρθ-14, πριν από τη θέσπιση των διατάξεων του Ν-1337/83 και των κατ' εξουσιοδότησή του εκδοθέντων Προεδρικών Διαταγμάτων. Στην ίδια Εγκύκλιο αναφερόταν, ότι για τους οικισμούς μέχρι 2000 κατοίκους που ο καθορισμός των ορίων τους και η πολεοδόμησή τους γίνεται με βάση κανονιστικές διατάξεις που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του Ν-1337/83, οι διατάξεις του Αρθ-14 δεν έχουν παράλληλη εφαρμογή. Στην συνέχεια με την Εγκ-58/90 και το Εγγρ-55331/2057/28-6-91 του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ αντιμετωπίσθηκαν ενιαία οι οικισμοί και ορίσθηκε ότι η ζώνη ισχύει και γύρω από τα όρια των οικισμών, που δεν έχουν εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, με όποιες διατάξεις και αν καθορίστηκαν αυτά τα όρια. ( Η παρούσα εγκύκλιο διορθώθηκε με την εγκ-3529/1212/10-2-98) Η προαναφερόμενη Εγκύκλιος και το ανωτέρω έγγραφο, παρά το γεγονός ότι εκδόθηκαν για την καλύτερη αντιμετώπιση του θέματος, εν τούτοις ως προς το σημείο αυτό δημιούργησαν μεγαλύτερα προβλήματα (πχ περαιτέρω επέκταση του θεσμού της ζώνης, μη πολεοδόμηση των οικσμών κλπ). Εν συνεχεία με την θέσπιση των διατάξεων της παρ.6 του Αρθ-25 του Ν-2508/97 αποσφαφηνίζεται το καθεστώς και ορίζεται ότι η παρ.4 του Αρθ-14 του ΝΔ/17-7-23 δεν έχει εφαρμογή σε οικισμούς των οποίων τα όρια προσδιορίστηκαν κατ' εφαρμογή του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85). 1. 'Ετσι σύμφωνα με τη διάταξη αυτή σε οικισμούς πληθυσμού μέχρι 2000 κατοίκους, οριοθετημένους κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ/24-4-85 (ΦΕΚ-181/Δ/85): α. Δεν ισχύει η αυτοδίκαια υφιστάμενη ζώνη πλάτους 500 μέτρων από το όριο του οικισμού, το οποίο καθορίζεται κατ' εφαρμογή των διατάξεων του ΠΔ/24-4-85. β. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 περιλαμβάνει συγκροτημένο οικισμό προϋφιστάμενο του έτους 1923 χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, η ζώνη ισχύει από το όριο του οικισμού προ του 1923 όπως εφαρμοζόταν πριν την οριοθέτησή του με το ΠΔ/24-4-85. γ. Εάν το όριο που καθορίστηκε με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 περιλαμβάνει οικισμό με ρυμοτομικό σχέδιο που έχει εγκριθεί με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23 η ζώνη ισχύει από το όριο του εγκεκριμένου σχεδίου. Εξυπακούεται ότι στις δύο παραπάνω περιπτώσεις (β) και (γ) η ζώνη ισχύει για το τμήμα της που (υπολείπεται ή) απομένει μέχρι τα 500 μέτρα από το νέο όριο που καθορίζεται με βάση τις διατάξεις του ΠΔ/24-4-85 ή το τύχον νέο ρυμοτομικό σχέδιο που εγκρίνεται με βάση τις διατάξεις του Ν-1337/83 και των εκτελεστικών του ΠΔ (ΦΕΚ-414/Δ/85). 2. Σχετικά με την δυνατότητα εφαρμογής ή όχι της ζώνης του Αρθ-14 από τα όρια ρυμοτομικών σχεδίων των Οικοδομικών Συνεταιρισμών εγκεριμένων με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23, σας γνωρίζουμε ότι για το θέμα αυτό θα ακολουθήσουν οδηγίες με άλλη Εγκύκλιο. 3. Κατά τα λοιπά ισχύει η Εγκ-58/90 O ΥΠΟΥΡΓΟΣ K. ΛΑΛΙΩΤΗΣ Προσοχή : το θέμα "Ζωνη 500μ." Θέλει πολύ μεγάλη προσοχή, αλλά και εμπειρία. Υπάρχουν εγκ. που ρυθμίζουν αρκετά θέματα . Σε ένα φόρουμ, που ούτε καν ξέρω την τοποθεσία, πως μπορώ να σου γράψω κάτι για το θέμα. Αν υπάρχουν συν. που ξέρουν την περιοχή ρώτα τους !!! Εγώ θα απαντούσα! Άμα θες δώσε μας περισσότερα στοιχεία για το χωράφι.
    1 point
  47. Παντως ολα ωραια και ομορφα αυτα που γραφονται για DIN, ΕC, ΕΑΚ κλπ. Κανενας κανονισμος δεν θα σας κανει μηχανικο και προπαντων σωστο Μελετητη. Θελει προσωπικη προσπαθεια αξιοποιωντας Ελληνικη και Ξενη Βιβλιογραφια και ενα σωστο περιβαλλον 'φιλικο' προς τον μελετητη που θα εχει προσβαση κυριως στη Βιβλιογραφια και οχι τοσο στους Κανονισμους. Οταν ημουν νεοτερος ειχα οργη που η πολιτεια ζητουσε χρηματα για την αγορα των Ευρωκωδικων πιστευοντας οτι οι EC ειναι η Ιερα Βιβλος του Πολιτικου Μηχανικου. Με τη διαδοση του Internet ομως η οργη μου μετριαστηκε και αντικατασταθηκε με την την οργη προς τους υποτιθεμενους Καθηγηταδες Πολυτεχνειου που κρατουσαν 'θαμμενα' εξαιρετα Βιβλια (ελληνικα και ξενα) και προωθουσαν δικα τους χειριστα ατελη αντιγραφα. Και το εκπληκτικο ειναι οτι ολους αυτους του Καθηγηταδες απο τους βρουμε και τους συναντησουμε θα τους χειροκροτουμε και αυτοι θα καμαρωνουν για το μεγαλο Εργο που επιτελεσαν.... Αν με στειλουν στη Ζιμπαμπουε (οχι μονο εμενα, αλλα οποιονδηποτε εχει διαθεση να βοηθησει νεα παιδια σε υποβαθμισμενες και οχι μονο κοινωνιες) να φτιαξω το προγραμμα σπουδων σε ενα πολυτεχνειο, θα επιλεξω να παρω μαζι μου τα καλυτερα συγγραμματα. Θα νιωσω μεγαλη ευθυνη για αυτο και θα πληρωσω απο την τσεπη μου κιολας για να το κατορθωσω. Στην Ελλαδα μεχρι το 2007 που εφυγα απο το Ε.Μ.Π. τα καλα βιβλια που μοιραζονταν ηταν λιγα, και το χειροτερα τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ υπηρχαν ηδη στην αγορα αλλα δεν τα μοιραζαν. Ηταν μεταφρασμενα ηδη στα Ελληνικα, αν οχι γραμμενα εξ' αρχης στα Ελληνικα, και δεν τα μνημονευαν καν. Τοσο κομπλεξ υστεροφημιας. Στο διαταυτα: αν κανετε μια βολτα και δειτε την ποιοτητα των μεταλλικων κατασκευων στην Ελλαδα ειναι σε τραγικο επιπεδο. Στο οπλισμενο σκυροδεμα τα πραγματα ειναι καλυτερα αλλα και παλι τα προβληματα συλληψης του φορεα στο 90% των περιπτωσεων εχουν θεματα. Οσο για τις επισκευες, .... ασχολιαστο. Αναφορικα με τους Ευρωκωδικες? Θα προτιμουσα να διανεμονται δωρεαν. Αλλα το διαρκες εγκλημα εχει γινει μεσα στις Σχολες, στα συγραμματα που διανεμονταν επι δεκαετιες απο τους φραγκατους Πεφωτισμενους. Γιατι αν δεν εχεις σωστη βαση, δεν θα μπορεσεις να κατανοησεις τις υποδειξεις ενος κανονισμου, γιατι ο κανονισμος δεν εισαγει νεες εννοιες απλα επιλεγει καποιες εξισωσεις προς χρηση απο τις πολλες διαθεσιμες που υπαρχουν και τιποτα παραπανω.
    1 point
  48. θα σου εξηγήσω την τεχνική αν μου πεις τι έχεις σαν επιφάνεια απο και που είσαι (περιοχή) και αν κινδυνεύεις απο ανιούσα υγρασία καλά ξέχασα να διαβάσω το Δεν έχω κάποια περίπτωση συγκεκριμένη. Λοιπόν ας πούμε ότι έχουμε μια εξωτερική τοιχοποιία 50 τμ και θέλουμε μέσα σε 3 ημέρες να την παραδώσουμε εσωτερικά. Εχεις μια Α αδρότητα απο το χτίσιμο. Αυτή ή θα την κατεβάσεις με αδαμαντοφόρο λειαντήρα ή θα την εξομαλύνεις. Επειδή το τρίψιμο είναι ακριβό και τα κάνει όλα χάλια ενω μειώνει την πρόσφυση διότι κολλάει σαν διάβολος θα βάλουμε μια αυγουλιάρα HDPE απο την μέσα πλευρά με τα καρούμπαλα προς τον τοίχο και θα την στηρίζουμε με καρφωτικό χρησιμοποιώντας πηχάκια ανα 25 εκ ή ειδική μαστίχη ή και τα 2. Προτιμώ και τα 2 και θα καταλάβεις μετά. Αφού έχουμε τελειώσει με την ανάρτηση της αβγουλιέρας ρίχνουμε απο πίσω (μεταξύ αυγουλιέρας και τοίχου) κάποιο θερμομονωτικό αυτοεπιπεδούμενο λεπτόρευστο/λεπτόκοκκο γέμισμα όπως πχ thrakon 620, πολλά της marmoline, κλπ. Αυτό το κάνουμε ώστε να γεμίσουμε την αδρότητα και να αποκτήσουμε κάποια ηχομόνωση. Επειδή τα τουβλάκια αναπνέουν σαν τρελλά δεν χρειάζεται να περιμένεις να στεγνώσει το γέμισμα. Μετά περνάμε την γυψοσανίδα μας κάνοντας χρήση τα πηχάκια για οδηγούς στήριξης (περιοχές βιδώματος). Με πολυουρεθανική κόλλα κολλάμε την ΓΥΨΟΣΑΝΙΔΑ τύπου CLASROC F 6mm (κοίτα στο ιντερνετ). Τις ενώσεις τις κλείνουμε με την κόλλα σπατουλαριστή. Η SUPERBOND-PU της ISOMAT είναι αστέρι για την τεχνική αυτή. Μετά ψεκάζουμε με αστάρι γυψοσανίδων ακρυλικής βάσης και βάφουμε κατα το δοκούν. Στην ουσία των πραγμάτων λοιπόν έχεις ενα υλικο με διαπνοή που είναι το θερμομονωτικό γέμισμα και που ταυτόχρονα αυτό το λ που σου δίνει περιορίζει την πίεση υδρατμών ενω δεν παρακρατεί υγρασία, ενα φράγμα υδρατμών ενα διαπνεόμενο υπόστρωμα που είναι η γυψοσανίδα και μια τέλεια επιφάνεια.
    1 point
  49. @ IOANNA Η απάντησή μου ήταν "Αφού δεν είσαι παράνομος τι ανησυχείς; Άσε τους παράνομους να ανησυχούν και όταν θελήσεις να το γράψεις στα παιδιά σου έλα να τα πούμε." Υ.Γ. Δεν το παίζω μάγκας αλλά μετά από πολλά (πάρα πολλά ) χρόνια στο επάγγελμα έχω μπουχτίσει με αυτούς που παριστάνουν ότι δεν ξέρουν τίποτε για τον φόνο.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.