Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/11/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Ο τηλεσκοπικός γερανός ανύψωσης 100t που "έκανε την ζημιά" είναι παρόμοιος του LIEBHERR LTM 1100-5.2 και συνολικού βάρους 60t. Η αστοχία συνέβη από θραύση κάμψης του αμφιερείστου τμήματος διέλευσης του και αφού το βαρύ όχημα είχε ήδη διέλθει και φορτίσει έξι όμοια αμφιέρειστα φατνώματα χωρίς ένδειξη αστοχίας, πράγμα που υποδηλώνει την παθογένεια του συγκεκριμένου φατνώματος και όχι τυχόν υπερφόρτιση της γέφυρας από το βαρύ όχημα. Στην αρχή της γέφυρας πάντως ΔΕΝ υπάρχει καμία ταμπέλα περιορισμού διέλευσης βαρέων οχημάτων....! Η αστοχία του αμφιερείστου φατνώματος αποκλείει ως αίτιο την υποσκαφή - διάβρωση των θεμελίων και στύλων ενώ θα πρέπει να πιθανολογηθεί - διερευνηθεί η διάβρωση του κάτω πέλματος του οδοστρώματος από το θαλάσσιο περιβάλλον (ενανθράκωση beton, αποφλοίωση επικάλυψης, διάβρωση-απομείωση διατομής-χαλάρωση οπλισμού...). Έχει φανεί τελικά ότι ζούμε στην εποχή που .... πέφτουν οι γέφυρες, ενώ στην Ελλάδα τουλάχιστον ακόμη ο Θεός φυλάει να γίνεται αυτό χωρίς θύματα (βλ. πρόσφατα Ιταλία). Λίγο ενδιαφέρον και μία βαρκάδα κάποιων "υπευθύνων" κάτω από την γέφυρα για έναν "ταχύ οπτικό στατικό έλεγχο" θα αποσοβούσε ίσως αυτό το ατύχημα. Επιτέλους όμως .... !! "How many bridges must they let break down... before you can' t call them "a man".... and how many years can a bridge still exist... before it's washed to the sea..... the answer my friend ... is blowin in the wind....." HOW_MANY......wmv2 points
-
Επειδή το δικό σου δεν κατεβαίνει, ανέβασα κ εγώ ένα πειραγμένο εδώ.2 points
-
Μπορείς να μας πεις τουλάχιστον αν οι συσσωρευτές αυτοί είναι στατικοί ή δυναμικοί; Έχουν περσίδες κάτω; Δουλεύουν μόνο με νυχτερινό; Δεν ισχύει αυτό για τους δυναμικούς. Ισχύει μόνο για μερικές μάρκες στατικών.1 point
-
Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτά που λέει ο antloukidis, μια άλλη εμπειρική προσέγγιση για τους παλαιούς θερμοσυσσωρευτές είναι : Θερμοσυσσωρευτής μήκους 0,60μ = 2000 W, μήκους 0,80μ = 3000 W, μήκους 0,90μ = 4000 W περίπου.1 point
-
Σαν νέο μέλος του forum, δικαιολογείται, εν μέρει, να μην γνωρίζεις αυτές τις έννοιες, αλλά, πριν ανοίξεις νέο θέμα, θα μπορούσες να κάνεις αναζήτηση με τις λέξεις-κλειδιά "αγροτεμάχιο + οικόπεδο". Θα εύρισκες μερικά νήματα που αναφέρονται σ' αυτές τις έννοιες και ένα απ' αυτά είναι το ακόλουθο στο οποίο περιγράφονται και άλλες σχετικές έννοιες. Θα πρέπει να γνωρίζεις, ακόμη ότι, για τη σύνταξη ενός τοπογραφικού διαγράμματος δεν ενδιαφέρει τον συντάκτη του το οικονομικό συμφέρον του πελάτη αλλά το πολεοδομικό πλαίσιο που ισχύει στην περιοχή της ιδιοκτησίας του, αφού θα το δηλώσει υπεύθυνα στο διάγραμμα.1 point
-
1 point
-
Κάνε διόρθωση στο προφίλ σου. Εχεις βάλει Ειδικότητα: Διπλ. Ηλ/γος-Μηχ/γος Μηχ/κος Βάλε την Ειδικότητα με βάση την σχολή ΤΕΙ που είσαι και στο επάγγελμα βάλε Φοιτητής. Έτσι δεν θα μπερδευτούν οι συνομιλητές σου ή όποιοι μπορούν να σε βοηθήσουν πιο συγκεκριμένα. Στην ουσία του ερωτήματος σου δεν μπορώ να συνεισφέρω αφού είναι πέραν του δικού μου πεδίου. Όμως ναι καλά κάνει και θέλεις να πάρεις την κατάσταση στα χέρια σου, να κυνηγήσεις την σχολή σου και να ολοκληρώσεις τις σπουδές. Σωστό το βήμα που κάνεις κι εδώ να αναζητάς βοήθεια στην ουσία όμως θα χρειαστείς βοήθεια από συμφοιτητές σου δια ζώσης και όχι μονο διαδικτυακά. Οπότε (άποψή μου) ξεκίνα να γίνεις μόνιμος επισκέπτης πρώτα απ’ όλα στη σχολή σου και εκεί θα συναντήσεις ανθρώπους να ξαναμπείς στο κλίμα της σχολής και των απαιτήσεων για τα εναπομένοντα μαθήματα σου. Από μακρά και μόνο θα πετύχεις μόνο το μακριά και αγαπημένοι (κατά κανόνα)1 point
-
1 point
-
Γενικά η σωστή τήρηση ημερολογίου στο έργο γλιτώνει από πάρα πολλά μελλοντικά προβλήματα και παρεξηγήσεις.1 point
-
Υπάρχει βάση γιατί υπήρχε και παλιά εγκύκλιος 4 του Ν. 4178 που το έλεγε. Όμως υπάρχει και η λογική που λέει ότι για να υπάρχει βοηθητική χρήση πρέπει να υπάρχει κύρια χρήση στο ακίνητο. Άρα μια αυτοτελής αποθήκη μοναδικό κτίριο στο ακίνητο πως μπορεί να έχει βοηθητική χρήση;1 point
-
Πριν 2 χρονια το ειχα παρει. Αποφοιτος τοπογραφος Το πτυχιο μου γραφει diploma πανω οποτε δεν εχω αναφερει τιποτα για μαστερ. Το πηρα κανονικα1 point
-
1 point
-
Δεν ξέρω τι εννοείς με το απέτυχαν τα ΤΕΙ. Οι εκθέσεις τις ΑΔΙΠ έχουν δώσει αριστεία σε ΤΕΙ ενώ πανεπιστήμια/πολυτεχνεία πχ το ΕΜΠ, είχαν πολύ χειρότερη αξιολόγηση. Άρα μάλλον μόνο εσύ αναγνωρίζεις την αποτυχία τους. Επιπλέον οι συγχωνεύσεις δεν γίνονται μεταξύ ΑΕΙ/ΤΕΙ αλλά μεταξύ ΑΕΙ.1 point
-
Σελ: 10405, κγ. Εκπόνηση μελετών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων και δικτύων συνεχούς ρεύματος (de). Σελ: 10407, κ. Εκπόνηση μελετών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων και δικτύων συνεχούς ρεύματος (de) ανεξαρτήτως τάσεως λειτουργίας. Σελ: 10413, κγ. Εκπόνηση μελετών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων και δικτύων συνεχούς ρεύματος (de). de το έβγαζε ο "κορέκτορας" τι να κάνουμε... Να το ρισκάρουν με το dc ενώ δεν το έχει το λεξικό.. δεν γίνονται αυτά, ΦΕΚ είναι..1 point
-
ορίστε μερικά καλά παράδειγμα συνεννόησης- δείτε εδώ ΨΝΗΤΩ9Γ-Ψ9Ν.pdf πόσα άρθρα και πόσοι νόμοι αναφέρονται ΣΗΜΕΡΑ προκειμένου να γίνει μια νομιμοποίηση ενώ ΠΑΛΙΑ αναφέραμε ένα άρθρο του ΓΟΚ και το πολύ-πολύ και μια εγκύκλιο1 point
-
Σοβαρά τώρα; Το επίπεδο της ΕΕΤΕΜ που είναι τόσα χρόνια στον πάτο, και μας κατέστρεψε δεν σε ενοχλεί; Το μόνο που κοιτούσαν ήταν να σώσουν το τομάρι τους και άφησαν τους πτυχιούχους στην μοίρα τους ,να τρώνε το ένα χαστούκι πίσω από το άλλο1 point
-
Εδώ ταιριάζει το ανέκδοτο με την κυρια που έψαχνε γυναικολόγο λόγω πονων στην ευαίσθητη περιοχή και πάει στο νοσοκομείο όπου ένας ωρλας της λεει, δεν είμαι της ειδικότητας αλλα μια ματια μπορώ να τη ρίξω....προτείνω οι πολ μηχ και μόνο αυτοί πλέον να αναλαμβανουν ότι κτίζεται και οι υπόλοιπες ειδικότητες να τους κάνουν αέρα για να μην ιδρώνουν.1 point
-
Θα γράψω την γνώμη μου. Ο κόκκινος χώρος ήταν κλειστός , δεν μετρούσε στην δόμηση και άλλαξε χρήση σε κατάστημα. ------>ΥΔ. Ο κίτρινος χώρος ήταν πέρκολα και έγινε σκεπασμένος κλειστός χώρος---->ΥΔ. Ο πράσινος χώρος , υπήρχε στον όγκο του κόκκινου χώρου και εκεί κατασκευάστηκε ένα πατάρι , το οποίο επικοινωνεί εσωτερικά με τον κόκκινο χώρο.---->ΥΔ με 0,30.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Έπειτα από συναντήσεις σε δύο πολεοδομίες για το συγκεκριμένο θέμα, βρέθηκε η άκρη οπότε την γράφω για μελλοντική χρήση από οποιονδήποτε συνάδελφο. Κανονικά, την ΒΚΧ την δίνουμε βάσει διατάξεων σε ΝΟΜΙΜΟ υφιστάμενο κτίριο. Άρα, σε κατάστημα που έχει νόμιμο πατάρι, πάμε με τις διατάξεις της τότε άδειας (γοκ73 ή γοκ85 / κτιριοδομικός), επομένως για παλιά καταστήματα που διατηρούν το ΚΑΘΑΡΟ 2,40μ , ναι μπορούμε να δώσουμε την ΒΚΧ δίχως να εξετάζουμε τον ΝΟΚ. Αν όμως το πατάρι είναι αυθαίρετο σε αυτά τα καταστήματα, κανονικά θα έπρεπε να πάμε βάσει ΝΟΚ. Όμως, αν αποδειχθεί με δημόσιο έγγραφο η ημερομηνία κατασκευής του παταριού, αφού τακτοποιηθεί με 4178, τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις παλαιές, ευνοϊκότερες διατάξεις. Γκρίζα περιοχή, παραθυράκι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και αφορά μόνο τακτοποίηση και όχι νομιμοποίηση. Αν θέλουμε όμως νομιμοποίηση (κατά τα γνωστά, άδεια εντός τριετίας), θα πάμε αναγκαστικά βάσει ΝΟΚ και εφ' όσον πληρούνται οι προϋποθέσεις, ειδάλλως η τακτοποίηση είναι μονόδρομος.1 point
-
σ αυτη την χωρα ποτε δεν θα παμε μπροστα γιατι ΟΛΟΙ τα κανουμε ΟΛΑ, μ αποτελεσμα να μην γινεται τιποτα οπως θα επρεπε να γινεται.. στην οικοδομη οι υδραυλικοι γινονται μηχανολογοι, οι αρχιτεκτονες γινονται μηχανολογοι και πολιτικοι μηχανικοι, οι πολιτικοι μηχανικοι γινονται αρχιτεκτονες και ενιοτε μηχανολογοι και υπολογιζουν θερμικα φορτια χωρων.. πρεπει σαν μηχανικοι που ειμαστε παντα να βρισκουμε τις σωστοτερες λυσεις σε συναρτηση με χρονο και χρημα..εαν λοιπον εισαι πολιτικος μηχανικος λογου χαρη και ανοιγεις ενα προγραμμα θερμικων απωλειων-επιλογης λεβητα ,και πατας μερικα κουμπια αφου πρωτα ρωτησεις σε εναν φορουμ, κατα 99,9% θα ξοδεψεις πολυ χρονο για να βγαλεις ενα λαθος αποτελεσμα με οτι συνεπαγεται αυτο.. Ας ανοιξω και εγω σαν μηχανολογος λοιπον το fespa να κανω τα στατικα στο νεο μου σπιτι , αφου στρωθω στο διαβασμα και ρωτησω και σε κανα φορουμ..εξαλλου ρωτωντας πανε στο χωριο.. Πρεπει ολοι μας να συνειδητοποιησουμε επιτελους σ αυτη την χωρα οτι δεν μπορουμε ολοι να τα κανουμε ολα..ενιοτε τον μηχανικο, ενιοτε τον υδραυλικο, ενιοτε τον πρωθυπουργο ενιοτε τον προπονητη και παει λεγοντας..1 point
-
Ακριβώς αυτό ήθελα να πω. Μου διέφυγε η λεπτομέρεια όταν διάβασα πρώτη φορά το θέμα.1 point
-
Με αφορμή την συγχώνευση των ΤΕΙ με διάφορα ΑΕΙ σε όλη την χώρα δημιουργώ αυτό το νήμα στο οποίο θα μπορούμε να γράψουμε τις απόψεις μας και τις ενστάσεις μας . Ως φοιτητής σε ένα από αυτά τα ΑΕΙ ( τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ) με ανησυχεί αυτή η συγχώνευση στο πόδι... . -Πιστεύω ότι κάτι τέτοιο θα έπρεπε να γίνει με βάση ένα σχέδιο χρόνων και όχι μηνών. Σίγουρα τα ΤΕΙ απέτυχαν στο ρόλο εξαιτίας διαφόρων παραγόντων. Νομίζω το αναγνωρίζουμε οι περισσότεροι όμως δεν είναι λύση σε μια νύχτα η πανεπιστημοποίησή τους . Επίσης ένα θέμα είναι σίγουρα οι υποδομές αλλά και η αξιολόγηση του ακαδημαϊκού προσωπικού , η οποία στο πρόσφατο νομοσχέδιο για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας έγινες σε λιγότερο από 8 μήνες ! https://www.esos.gr/arthra/59758/shedio-nomoy-gia-pan-thessalias-opos-katatethike-sti-ne-tis-voylis -Επιπρόσθετα , ένα άμεσο αποτέλεσμα των συγχωνεύσεων θα είναι η υποβάθμιση των σπουδών . Αυτό , πιθανόν , να διαρκέσει 2-5 χρόνια επειδή θα δημιουργηθούν νέες σχολές , άρα νέες χαμηλότερες βάσεις . -Ακόμη η χρηματοδότηση των νέων ιδρυμάτων. Πως γίνεται να αυξηθεί όταν ο αριθμός των καθηγητών (μέλη ΔΕΠ αυξάνεται ) καθώς και ο αριθμός των εισακτέων μεγαλώνει και το κράτος δεν έχει λεφτά . - Τι θα απογίνουν οι απόφοιτοι των ΤΕΙ ; Θα εξαφανιστεί ένας κλάδος ολόκληρος ή Θα τους δοθεί η δυνατότητα να δώσουν κάποια μαθήματα για να πάρουν Δίπλωμα ; Το θεωρώ την μεγαλύτερη αδικία . Τους σέβομαι απεριόριστα αλλά δεν μπορώ να το κατανοήσω , δεν έχει αφιερωθεί ο ίδιος φόρτος εργασίας . Οι απόφοιτοι ΤΕΙ τελειώνουν με 180 ECTS τα οποία τα παίρνει κάποιος από το πολυτεχνείο στο τέλος του 3ου έτους . Θα ήθελα όσοι έχετε τον χρόνο να καταθέσετε την άποψη σας και να έχουμε έναν εποικοδομητικό διάλογο . Ευχαριστώ Συμπλήρωσε την ειδικότητά σου στο προφίλ, εφόσον είσαι μηχανικός. Pavlos33-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-