Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      26.118


  2. decadence

    decadence

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      30


  3. nik

    nik

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      5.270


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/11/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν θεωρω οτι ειναι θεμα "καρφωματος" ή "αντιστασης"... ούτε "αντισυναδελφικης " συμπεριφοράς. Αφορα αυτους τους "καμικαζι" που σου επαιρναν τον δικο σου πελατη, ταζοντας του την μειωση των προστιμων... γιατι αλλαζαν τις παραμετρους επι το "ψευδες"..βαζοντας ετος κατασκευης το 1970, γραφοντας λιγωτερα τμ., βάζοντας μικροτερη ΤΖ κλπκλπ. Ούτε και το πνευμα της προτεινομενης διαταξης αφορα στην θεσπιση "δρακόντειων" διαταξεων σε βαρος των μηχανικων. Οπως φαινεται, Θα μπουν καποιες -λογικες και ανεκτες- παράμετροι, για λαθη οφειλομενα οχι σε εκ προθέσεως "διαστρεβλωση" των διαταξεων, αλλά που αφορουν θέματα ερμηνειας/εξηγησης/εφαρμογης των "στριφνων" διαταξεων, οι οποιες - όπως όλοι ξέρουμε-...δεν ειναι και λιγες. Αυτο δειχνει το παρακατω αποσπασμα. "Για παράδειγμα, περιπτώσεις νομιμοποιήσεων, που είναι κόντρα στο πνεύμα των νόμων (π.χ. χτίσματα σε αιγιαλό, που αποτελούν κόκκινο πανί για τις νομιμοποιήσεις), αλλά και παραβατικές συμπεριφορές μηχανικών οι οποίοι, σημειωτέον, έχουν µπει από καιρό στο στόχαστρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου. Εάν διαπιστωθεί ότι δηλώθηκαν λανθασμένα στοιχεία, η πράξη αναστολής κατεδάφισης ανακαλείται, εφαρμόζονται οι ισχύουσες περί αυθαιρέτων διατάξεις και θα επιβάλλονται τα αντίστοιχα πρόστιμα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο ΥΠΕΝ συζητείται κατά τις διαδικασίες ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων να εξετάζονται συγκεκριμένες παράμετροι, όπως αυτές της πληρότητας εγκυρότητας της παλαιότητας του κτιρίου και παράλληλα να τεθούν καθορισμένα όρια αποκλίσεων, ώστε η διαδικασία να είναι αποτελεσματική και να µη γίνονται υπερβολές και καταστρατηγήσεις. " Καλυτερο/σαφεστερο περι των προθεσεων του νομοθετη, δεν γινεται
    5 points
  2. Είμαι καρφί....αν ελέγξω την μούφα τακτοποίηση του "συναδέλφου" μου, ο οποίος με 500 ευρώ πρόστιμο και 300 ευρώ αμοιβή τακτοποιεί ολόκληρο μέγαρο εκτός σχεδίου, σε δασικό, εξ αδιαιρέτου, με τιμή ζώνης της ΔΕΗ 300 ευρώ, με παλαιότητα ότι γουστάρει και μην έχοντας ανεβάσει κανένα δικαιολογητικό !! Δηλαδή οι αεριτζήδες του επαγγέλματος να μην ελέγχονται ποτέ! Είμαι σίγουρος ότι είσαι ένας από αυτούς. Όχι απλά θέλουν έλεγχο τα αυθαίρετα αλλά τα μισά είναι σίγουρα είναι λαθος και μάλιστα με δόλο. Και εννοείται ότι ΔΕΝ θα καρφώσω σαχλαμάρες ή αμέλειες. Ξέρω πολύ καλά τι θα καρφώσω.
    4 points
  3. Συγνώμη αλλά θα πέσει πολύ φάπα. Αυτή είναι δουλεία του κράτους. Όλοι έχουμε γραφεία έξω και γνωριζόμαστε μεταξύ μας. Εγώ προσωπικά δεν θα πάω πουθενά. (είμαι παλιός ελεγκτής).
    3 points
  4. 1) Εγώ δεν είμαι εξοργισμένος και απογοητευμένος. Μάλλον δεν έχεις καταλάβει το μέγεθος του προβλήματος του αθέμιτου ανταγωνισμού και νομίζεις ότι γράφω τώρα για να υπάρχει απλά ισονομία, δικαιοσύνη κτλ. Το επάγγελμα έχει καταστραφεί! Δεν μπορούμε να δουλέψουμε. 2) Υπερβάλεις. Δεν μιλάμε για τις ασάφειες και το τόνισα 100 φορές. - Δηλώσεις χωρίς κανένα υποβληθέν δικαιολογητικό του 4178 ή του 4014. - Δηλώσεις με λάθος παλαιότητα. (Το ότι δεν υπάρχουν αεροφωτογραφίες του 2011 τι σχέση έχει ? Υπάρχει και το google και υπάρχει το υποβαθρο του κτημ/γιου του 2010 και τέλος πάντων όταν δεν βρίσκει κάποιος κάτι δεν κάνει ό,τι γουστάρει). - Δηλώσεις με λάθος τιμή ζώνης π.χ. από ΔΕΗ κάτι αστείες ή απλά λάθος. - Δηλώσεις που είναι σε δασικές εκτάσεις ή εξ αδιαιρέτου χωρίς συναίνεση. - Δηλώσεις με τελείως λάθος υπολογισμό προστίμου (όχι χαζομάρες τύπου είναι δεν είναι κατηγορία 3, σοφίτα, υπέρβαση ύψους κτλ). Μιλάμε ότι δηλώνονται σπίτια με αναλυτικό. Βάζουν ότι έχουν άδεια χωρίς να έχουν. Δεν ελέγχουν καν Δ.Κ. για ποσοστά υπάρβασης και βάζουν πάντα τα μικρότερα κ.τ.λ. - Καλά....για απαίτηση στατικής επάρκειας, τοπογραφικά του κ...λου με ΕΓΣΑ ότι να ναι δεν το συζητάω. Για όλα τα παραπάνω και οι νόμοι είναι σαφέστατοι και εργαλεία υπάρχουν. Νομίζω και εγώ σαφέστατος και οι γενικολογίες το μόνο που προσφέρουν είναι να βράζουμε όλοι στο ίδιο καζάνι.
    3 points
  5. Δεν έχω ζήσει στο Η.Β, οπότε δε μπορώ να κρίνω τις συνθήκες διαβίωσης. Παρόλα αυτά πέρασα 2 χρόνια σε άλλη χώρα του εξωτερικού και έχω καταλάβει τις ομοιότητες και τις διαφορές με την Ελλάδα. Θα τολμήσω να πω, πως οι περισσότεροι θα μέναμε στην Ελλάδα εάν δεν αναγκαζόμασταν να φύγουμε. Η έλλειψη εργασιακής απασχόλησης είναι ο κύριος λόγος. Πως σήμερα κάποιος μπορεί να μιλά, έτσι απλά, για μια δουλειά στην Ελλάδα και να βγάζει τα προς τω ζην , όταν δουλειές δεν έχει και ο μισθός είναι στα 580 ευρώ για άνω των 25 ετών??? Άλλο θέμα η επιβίωση, άλλο θέμα η καλοπέραση, άλλο θέμα ο ρατσισμός, άλλο θέμα ο μισθός, άλλο θέμα ο καιρός, ενώ όλα αποτελούν κομμάτια της ζωής μας. Θέτεις προτεραιότητες, κάνεις τη σούμα σου και αποφασίζεις για το παρών και το μέλλον σου. Ας προσπαθήσουμε να είμαστε αντικειμενικοί όταν μας ρωτούν πληροφορίες. Εννοείτε πως οι προσωπικές γνώμες του καθενός είναι εξίσου σημαντικές αλλά να διαχωρίζονται από τα γεγονότα.
    3 points
  6. Αν θεωρήσουμε ότι χρόνος δημιουργίας οικοπέδου είναι αυτός της δημοσίευσης του ΦΕΚ, ρυμοτομίας, δηλαδή το 1971, τότε ποιο το νόημα της παρέκκλισης για οικόπεδα πριν το 1971 αφού η περιοχή δεν είχε ενταχθεί στο σχέδιο πόλης;
    2 points
  7. Βάση του 4520/2018, άρθρο 1 παρ. 3,ε αν δεν υπάρχει Τοπογραφικό Ο.Α. ψάχνεις τοπογραφικό προσαρτώμενο σε δικαιοπραξία ή τοπογραφικό σε δήλωση αυθαιρέτου, Αν δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω τότε υποβάλλεις τοπογραφικό διάγραμμα εξαρτημένο από το ισχύον κρατικό τριγωνομετρικό δίκτυο (ΕΓΣΑ) συντασσόμενο κατά τις ισχύουσες προδιαγραφές. Δηλαδή, ψάχνεις να βρεις ή από καμιά παλιά τακτοποίησης ή από κανένα συμβόλαιο αλλιώς κάνεις άλλο. Αυτό καταλαβαίνω.
    2 points
  8. @ntanos Όχι φίλε κάνεις λάθος. Το κράτος δημιουργεί λίστα χωροφυλάκων. Πετάει το μπαλάκι στον "πεινασμένο" μηχανικό που για ένα μεροκάματο θα μπλεχτεί σε έλεγχος υποθέσεων που οι ίδιοι οι αρμόδιοι εκπρόσωποι του κράτους αδυνατούν να κατανοήσουν-εφαρμόσουν. Δλδ οταν ερχεται ο ελεγκτής δόμησης, δεν έρχεται ο υπάλληλος της Χ υδομ ο οποίος έχει τις πλάτες της υδομ και την κρατική προστασία-ασυλία. Έρχεται ο ντάνος ή κάθε ντάνος ο οποίος έχει ένα γραφείο με ότι αυτό συνεπάγεται..... Αν το κράτος επιθυμεί να περάσει πλήρως ο έλεγχος στον ντάνο, ας καταργήσει πλήρως τις ΥΔΟΜ ας καταργήσει πλήρως τις ΔΟΥ και πάει λέγοντας. Αλλά να τις καταργήσει σκουπίζοντας κιόλας το πλεονάζον προσωπικό. Αλλά τι λέω (?). Η ιστορία μπάζει από παντού...αιρετοί σκίζουν καταγγελίες αυθαιρεσιών σε ΥΔΟΜ κλπ κλπ.....Μπείτε να σφαχτείτε μετά να σας πούνε και μαλάκες....Ή υπερβολικούς....Στη μεγαλύτερη φαβέλα της Ευρώπης.... Υ.Γ Το ξαναλέω. Και μένα με ενοχλεί ότι χάνω δουλειές από λαμόγια. Αλλά δε θα κυνηγήσω εγώ το κάθε *****.... Όπως με την ίδια λογική δε θα σταματήσω και θα ανοίξω το κεφάλι στο λακαμά που παρκάρει σε διάβαση αναπήρων. Γιατί αν του το ανοίξω, αυτός θα έχει κάνει την παράβαση, εγώ όμως θα βρεθώ με αναστολή από κάνα δικαστήριο... Οπως επίσης θέλω να καταγγείλω τον στηπου που ζεί με αναθέσεις αλλά ξέρω οτι στο τέλος θα βγεί λάδι απο αυτόν που του τις δίνει......
    2 points
  9. Και φυσικά μην αφήνουμε στο απυρόβλητο και τους ιδιοκτήτες που κοίταξαν να κάνουν τη δουλειά τους φθηνά και οικονομικά με τον αεριτζή συνάδερφο που τους έβγαζε χαμηλότερα πρόστιμα. Έλεγχος λοιπόν διότι με το καλό προκοπή δεν είδαμε ως κλάδος.
    2 points
  10. Το θέμα εξωτερικό ξεκινάει από ένα βασικό θέμα . Αν σου αρέσει η ζωή εκεί . Αν αυτό το έχεις λύσει και σου αρέσει , τότε πάμε στο δεύτερο βασικό θέμα . Εσοδα μείον έξοδα και πόσα σου μένουν για αποταμίευση , αγορά σπιτιού , διασκέδαση , ταξίδια στο τέλος κάθε μήνα . Αν παίρνεις 5000 τον μήνα και θέλεις 2500 ενοίκιο και 2000 υπόλοιπα έξοδα για την οικογένεια , είναι σαν να παίρνεις 2000 τον μήνα ή 1500 με δικό σου σπίτι στην Ελλάδα . Αν είσαι μόνος σου και παίρνεις 2000 και πληρώνεις 1000 ενοίκιο , είναι σαν να παίρνεις 800 στην Ελλάδα ή 500 με δικό σου σπίτι . Το θέμα είναι ότι μισθοί των 1500-2000 τον μήνα στην Ελλάδα είναι πλέον σπάνιοι . Από την άλλη το να ζεις στο κέντρο της Ευρώπης , δεν μιλάω μόνο για Αγγλία , σου δίνει άλλες αβάντες . Είναι θέμα προσωπικών επιλογών .
    2 points
  11. κατ' αρχας, η ερωτηση αφορουσε το αστικο μερος και ειδικωτερα τα δικαιωματα που μπορει να έχουν οι αγοραστες διηρημενων ΟΙ κατα του κατασκευαστη και ως προς την παραγραφη οσον αφορα "κεκρυμενα" ελαττωματα Επομενως, με ολα τα στοιχεια που εχεις απο την δικη σου πραγματογνωμοσυνη, θα μιλησετε με τους δικηγορους των αγοραστων για τα περαιτερω, μια και γεννώνται σοβαρα νομικα θεματα. Παραγραφή επί πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης ιδιότητας Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά αρ.554 ΑΚ. Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, ακόμα και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα. Αν συμφωνήθηκε προθεσμία ευθύνης του πωλητή για ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, αυτό σε περίπτωση αμφιβολίας σημαίνει ότι η παραγραφή για τα ελαττώματα ή τις ελλείψεις που εκδηλώθηκαν εντός της προθεσμίας αρχίζει από τη στιγμή που εκδηλώθηκαν αρ.555 εδ. 1 αρ.556 ΑΚ. Ο χρόνος που διαρκεί η συντηρητική απόδειξη που ζήτησε ο αγοραστής διακόπτει την παραγραφή αρ.555 εδ.2 ΑΚ. Ο πωλητής δεν μπορεί να επικαλεστεί την παραγραφή των προηγούμενων άρθρων αν απέκρυψε ή αποσιώπησε με δόλο το ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας αρ.557 ΑΚ. Ο αγοραστής μπορεί και μετά την εκπλήρωση του χρόνου της παραγραφής να ασκήσει με ένσταση τα δικαιώματά του από το ελάττωμα ή την έλλειψη της συνομολογημένης ιδιότητας, εφόσον ειδοποίησε γι' αυτά τον πωλητή μέσα στον χρόνο της παραγραφής αρ.558 ΑΚ. Σε περίπτωση διαδοχικών πωλήσεων, η παραγραφή των δικαιωμάτων του τελικού πωλητή, που ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας, κατά του προηγούμενου πωλητή λόγω του ελαττώματος ή της έλλειψης αρχίζει από τότε που ικανοποιήθηκε ο αγοραστής, εκτός αν προηγήθηκε τελεσίδικη δικαστική απόφαση κατά του τελικού πωλητή, οπότε η παραγραφή αρχίζει από την τελεσιδικία της απόφασης αυτής. Κατά τα λοιπά εφαρμόζονται για την παραγραφή οι διατάξεις των άρθρων 554 έως 558 αρ.560 ΑΚ. Ανάλογα εφαρμόζονται και οι διατάξεις σε περίπτωση αναγωγής εναντίον κάθε προηγούμενου πωλητή του ίδιου πράγματος.
    2 points
  12. 1.797 downloads

    Όλες οι κοινές εντολές excel με παραδείγματα. Πολύ βοηθητικό για τους χρήστες εντολών excel
    1 point
  13. Όχι -πρέπει να εκδώσεις Ε.Ε.Δ.Μ.Κ -γιατί είσαι σε ένα από τα υπογραμμισμένα (που τα εξαιρεί από την μη έκδοση Ο.Α ή Ε.Ε.Μ.Κ) Άρθρο 30 Εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται Οικοδομική Άδεια ή Έγκριση Εργασιών Μικρής Κλίμακας 1. Δεν απαιτείται οικοδομική άδεια ούτε έγκριση εργασιών μικρής κλίμακας για τις εξής εργασίες, με την επιφύλαξη των ειδικών διατάξεων που αφορούν την περιοχή ή το κτίριο:.....
    1 point
  14. Πράγματι εγώ σου απάντησα λάθος! μπορείς και με μικρής κλίμακας αφού πρώτα πάρεις τις εγκρίσεις
    1 point
  15. Συνήθως διεκπεραιώνουν εντός μιας το πολύ δύο ημερών Λογικά για αυτό το αίτημα δεν χρειάζεται 10ευρώ Αν δεν γίνει αύριο στείλε email στο [email protected] ή πάρε τηλέφωνο
    1 point
  16. @ankiousis Διαβάζοντας το αρχικό μήνυμά σου, βλέπω ότι αναφέρεις άλλο διάταγμα για την ένταξη Στο σχέδιο (με επέκταση) και άλλο για τους ΟΔ. Θα ήταν καλό να αναφέρεις τα 2 ΦΕΚ, για να έχουμε τη δυνατότητα να τα διαβάσουμε και εμείς, αλλά και να δώσεις ένα σκαρίφημα. Αφού το γεωτεμάχιο ήταν αυτοτελές πριν από το 1971, με συμβόλαιο, είναι προφανές ότι, απέκτησε την ιδιότητα του εντός σχεδίου το 1971, όπως λέει και ο Pavlos. Με την ένταξη, ρυμοτομήθηκε και δημιουργήθηκαν τα δύο οικόπεδα, τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν με την παρέκκλιση πριν από το 1971. Σ' αυτό το σημείο κάνουν λάθος οι συνάδελφοι της Πολεοδομίας. Και όλα αυτά, μόνον για το θέμα της αρτιότητας και όχι για την οικοδομησιμότητα, για την οποία το τμήμα που ρυμοτομείται, αυτοαποζημιώνεται, και πρέπει να τεθεί σε κοινή χρήση (και σ' αυτό πρέπει να δώσεις περισσότερα στοιχεία, σχετικά με το δρόμο, δηλαδή αν έχει ανοίξει ή είναι κλειστός κλπ).
    1 point
  17. Καθορίζονται οι αναγκαίες λεπτομέρειες για τη λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) υπό τον τίτλο Ηλεκτρονική Πολεοδομία, το οποίο αφορά στα πολεοδομικά δεδομένα της χώρας. Από την 1η Ιανουαρίου 2019 έως και την 31η Αυγούστου 2019: α) Δικαιώματα πιστοποιημένου χρήστη του Συστήματος, της περίπτωση (β) της παραγράφου 2 του άρθρου 8 της απόφασης, εκχωρούνται αποκλειστικά στους προϊστάμενους των αρμόδιων υπηρεσιών. β) Η ενημέρωση του Συστήματος, του άρθρου 5 της απόφασης, διεκπεραιώνεται με ευθύνη του προϊστάμενου της αρμόδιας για την έγκριση της πράξης υπηρεσίας. γ) Οι πράξεις που εκδίδονται έως και την 31η Δεκεμβρίου 2018 και δεν έχουν συμπεριληφθεί στην βάση δεδομένων του Συστήματος, καταχωρούνται με ευθύνη του προϊστάμενου της αρμόδιας για την έγκριση της πράξης υπηρεσίας. Από την 1η Ιανουαρίου 2019, πράξεις που δε συνοδεύονται από τη βεβαίωση της παραγράφου 2 του άρθρου 5 της απόφασης δε δημοσιεύονται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Από την 1η Ιανουαρίου 2019 και έως την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής της περίπτωσης (α) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, τα στοιχεία των μελετών του ρυθμιστικού χωρικού σχεδιασμού που περιλαμβάνουν γεωχωρικά δεδομένα υποβάλλονται σε έντυπη και σε ηλεκτρονική μορφή. Από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας της εφαρμογής της περίπτωσης (α) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, η διεκπεραίωση των διαδικασιών του άρθρου 6 της απόφασης εκτελείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω του Συστήματος. Από την έκδοση της διαπιστωτικής πράξης για την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας των εφαρμογών των περιπτώσεων (β) και (γ) της παραγράφου 6 του άρθρου 3 της απόφασης, το στάδιο προόδου των διαδικασιών του άρθρου 6 της απόφασης και ο αρμόδιος χειριστής (φυσικό πρόσωπο) είναι ανά πάσα χρονική στιγμή διαθέσιμες μέσω της διαδικτυακής πύλης του Συστήματος προς κάθε ενδιαφερόμενο. Το Σύστημα τίθεται σε υποχρεωτική λειτουργία από 1 Ιανουαρίου 2019. Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670 – ΦΕΚ Τεύχος Β 5045/13.11.2018 Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος Ηλεκτρονική Πολεοδομία ΥΠΕΝ ΔΕΣΕΔΠ 73705 670 ΦΕΚ 5045-Β-13-11-2018.pdf
    1 point
  18. Περιμένω με ανυπομονησία λοιπόν να έρθει το κακόμοιρο το παιδί που μόλις τελείωσε τη σχολή και του φούσκωσαν τα μυαλά με τον πομπώδη τίτλο "ελεγκτής δόμησης" ή αναγκαστικά για ένα μικρό μεροκάματο έγινε "ελεγκτής δόμησης", να έρθει να μου πει "γιατί έβαλες τη διάσταση 10.95 αφού εγώ τη μετράω 10.96?" και "γιατί στον αναλυτικό έβαλες επίχρισμα σαγρέ και όχι αρτιφισιέλ"? και πως να εξηγήσεις σ' αυτό το παιδί από τους στραβούς σοβάδες μέχρι την τρέλα των νόμων των αυθαιρέτων που τόσοι εδώ μέσα προσπαθούμε να βγάλουμε άκρη ... ? και τι θα γίνει αν υπάρχει διαφωνία για τον υπολογισμό του προστίμου? θα τρέχουμε στα δικαστήρια? στο Υπουργείο? γκαλοπ στο "michanikos.gr"? που? ακόμα και στη ΔΟΚΚ που πηγαίναμε και μας έλεγε η Διευθύντρια "δεν ξέρω" ποιος μπορεί να είναι αυτός ο μηχανισμός που θα προστατεύει όλους μας ? Δεν διαφωνώ να υπάρχει έλεγχος, γιατί δυστυχώς πολλά γίνονται από ασυνείδητους συναδέλφους, αλλά οφείλει να έχει σαφή όρια και συμφωνώ να γίνεται από υπηρεσία του κράτους, ώστε να αναλάβουν τις ευθύνες τους
    1 point
  19. στο πρώτο εκδίδεις Ο.Α και όχι Ε.Ε.Μ.Κ και στο δεύτερο υποβάλεις όποιο έχεις (αν πάραυτα συνεχίζει να σου ζητάει και τα υπόλοιπα τότε ανεβάζεις ένα "ενημερωτικό σημείωμα σου" ότι δεν απαιτείται ή ότι δεν προβλέπεται για την προς έκδοση πράξη
    1 point
  20. ειμαι ελληναρας επειδη τον βιοπορισμο προτιμω να τον ζω στην χωρα μου και οχι σαν ξενος σε ξενους...ετσι εγραψαν...πρεπει δηλαδη να μεινουμε αγγλια μεχρι να γερασουμε για να επιβεβαιωσουμε στο ''εγω'' μας οτι η επιλογη που καναμε ηταν ΣΩΣΤΗ... Τα μυνηματα μου, επειδη εχω δει και τις 2 οψεις του νομισματος, ειχαν σαν σκοπο να τονισουν οτι πλεον δεν θα πλουτισεις στο εξωτερικο..οι εποχες αλλαξαν. θα επιβιωνεις απλως αξιοπρεπως...Μπορεις βεβαια να πλουτισεις αλλα εκει μπαινουμε σ αλλα χωραφια που θελουν δεξιοτητες, εμπειρια, γερο στομαχι, μισθοφορισμο κτλ κτλ
    1 point
  21. Γενικά είμαι υπέρ του ελέγχου. Αλλά του κεντρικού ελέγχου. Δλδ ή προσλαμβάνεις το απαιτούμενο προσωπικό ως κράτος που, πιστεψέ με, δεν είναι πολύ αν σκεφτείς το πόσοι υπάλληλοι σε ΥΔΟΜ ή τεχνικές υπηρεσίες υποαπασχολούνται στο όριο του "ξύνονται" καθημερινά, ή αναθέτεις σε αποδεδειγμένα κατέχοντες το γνωστικό αντικείμενο του ελέγχου που θες να πραγματοποιήσεις με συμβαση έργου. Αν μιλάμε για αυθαίρετα, η πρώτη λύση για μένα είναι μονόδρομος. Δεν υπάρχουν phd αυθαιρετάδες άρα δεν υπάρχει ο "ειδικός" επί αυθαιρέτων, άρα ας βγάλει το φίδι από την τρύπα ο δημιουργός και επί τη γένεση και επί τη "ρύθμιση" των αυθαιρέτων.....Αν τώρα μιλάμε για επάρκεια κτιρίων μετά από σεισμό τότε πιστεύω πιο ουσιαστική η δεύτερη λύση για ευνόητους λόγους...
    1 point
  22. Πρέπει να δηλώσεις μελέτη αρχιτεκτονικών ακόμα και αν κάνεις εξωτερική θερμομόνωση? Αν βάλεις αυτόνομο σύστημα θέρμανσης, να δηλώσεις μελέτη και επίβλεψη θέρμανσης, αν πχ κάνεις ικριώματα να δηλώσεις αυτό που λέει επίβλεψη μέτρων ασφαλείας κατά τα οριζόμενα στο ΠΔ 305/1996, αφού θα κάνεις και ΣΑΥ ΦΑΥ, αλλά στα υπόλοιπα?
    1 point
  23. Μελέτη αρχιτεκτονικών και εξαρτημένου τοπογραφικού ( αν δεν προϋπάρχει τοπογραφικό παλαιότερης άδειας ή κτηματολογίου κλπ ...βλ. δικαιολογητικά αρθ 41 )
    1 point
  24. Καταρχήν Νικ συμφωνώ ως προς το άδικο του ότι υπάρχουν πολλοί που δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό και το αναφέρω κάθε φορά. Φυσικά και θίγομαι προσωπικά από τέτοιες δηλώσεις, όπως και εσύ και πολλοί ακόμη συνάδελφοι. Φυσικά και εξοργίζομαι κάθε φορά που τα βλέπω. Διαφωνώ όμως ως προς το ρόλο του μηχανικού και δεν είναι δουλειά του και επιστημονικό αντικείμενο τού να συνεισφέρει σε κάτι τέτοιο και να μπει στο τρυπάκι των καταγγελιών. Ο έλεγχος για να είναι αξιόπιστος προϋποθέτει αντικειμενικά και κοινώς αποδεκτά κριτήρια ελέγχου, όπως και όλα εκείνα τα εργαλεία που θα τον ολοκληρώσουν και θα τον καταστήσουν αδιάβλητο. Όταν δημιουργούνται ασαφείς νόμοι, όταν λείπουν όπως αναφέρει ένας συνάδελφος παραπάνω, οι αεροφωτογραφίες που ο ίδιος ο νόμος ορίζει, πες μου τι θα πάει να κάνει ειδικά ένας νέος συνάδελφος που μόλις τώρα ξεκινάει την καριέρα του και λόγω αναδουλειάς το παιδί πήγε και έγινε ελεγκτής δόμησης για να βγάλει ένα μεροκάματο. Αυτό το παιδί τι έλεγχο θα μπορέσει να κάνει μέσα σε αυτό το χάος; 10 χρόνια εδώ στο φόρουμ και δε συμφωνούμε σε βασικά ζητήματα αυθαιρετονόμων. Η ασάφεια θα δημιουργήσει, είτε από ανασφάλεια είτε από δόλο, κατάχρηση ιδιότητας. Στους ελέγχους αδειών δόμησης τα κριτήρια είναι σαφή, η νομοθεσία που διέπει τα έργα δεν είναι προσεγγιστική και το έργο είναι καινούργιο, αλλά και πάλι έχουμε ζητήματα. Όμως σίγουρα δεν έχουμε τα ίδια που θα προκύψουν σε ελέγχους δηλώσεων λόγω της προχειρότητας και του σκοπού των δηλώσεων αυθαιρέτων, ο οποίος ήταν καθαρά εισπρακτικός ντυμένος με το πέπλο της δήθεν πολεοδομικής νομιμότητας και της προστασίας του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και κάτι τέτοιες ευφάνταστες μπούρδες. Δεν διαφωνώ γενικώς στους ελέγχους, όταν τα κριτήρια είναι αυτά που πρέπει να είναι για να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα. Αν λοιπόν υπάρξει νόμος σαφής, εργαλεία (όπως πχ αεροφωτογραφίες, χαρτογραφικά υπόβαθρα, διαδραστικοί χάρτες κλπ) ώστε όλοι κλικάροντας να βλέπουμε τα ίδια πράγματα, να βλέπουμε την ίδια χάραξη αιγιαλού-παραλίας, τον ίδιο δασικό χάρτη (όπως έγινε σε περιοχές της χώρας) κλπ, τα ίδια οριοθετημένα ρέματα, τότε μάλλον δεν θα χρειάζεται να πάει κανείς ελεγκτής δόμησης πουθενά. Ο έλεγχος θα γίνεται απλά μέσα από ένα γραφείο. Καταγγελίες και λοιπά συναφή δεν θεωρώ (προσωπική γνώμη εκφράζοντας) ότι αφορούν το μηχανικό. ΥΓ. Τα παραπάνω τα λέω όχι γιατί δεν είμαι εξοργισμένος το ίδιο με σένα και παραπάνω ίσως, για ότι έχει συμβεί τα τελευταία χρόνια, αλλά γιατί πιστεύω ότι μας οδηγούν σε ένα μονοπάτι επικίνδυνο για τη δουλειά μας.
    1 point
  25. Ας μην ξεχνάμε ότι υπήρχαν και αγγελίες του στυλ: "Ρυθμίσεις αυθαιρέτων / ΦΘΗΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ"
    1 point
  26. Θα ελέγξουν μόνο τα αυθαίρετα; Γιατί καλό θα ήταν να ελέγξουν και τις βεβαιώσεις μηχανικού, ακόμα και σε περίπτωση μη αυθαιρεσιών.
    1 point
  27. Επιτέλους να γίνει έλεγχος των δηλώσεων αυθαιρέτων των Ν. 4178 & 4495! Όλοι γνωρίζουμε περιπτώσεις συναδέλφων που προκειμένου να πάρουν δουλειές όλα τα σφάζουν και όλα τα μαχαιρώνουν για να βγει χαμηλό τα πρόστιμο. Ενδεικτικά αναφέρω ''πειραγμένες'' τιμές ζώνης, λάθος συντελεστές προστίμου, παλαιότερες χρονολογίες στα κτίσματα, λιγότερα τετραγωνικά από τα πραγματικά, κλπ. Όταν ξεκινήσουν οι έλεγχοι θα βγουν πάρα πολλά ''μαργαριτάρια'' στην φόρα και κατά την γνώμη μου όπου υπάρχει κραυγαλέα περίπτωση λάθος υπολογισμού προστίμου να είναι πολύ αυστηρές οι ποινές στους εμπλεκόμενους μηχανικούς!
    1 point
  28. Τα πράγματα είναι απλά. Ας διατηρηθεί ο νόμος χωρίς λήξη αλλά αφού έχουν βγει οι απαραίτητες Α/Φ. Για τις μικροπαραβασεις έτσι και αλλιώς προβλεφθηκε από τον 4495 επιτέλους ο διαχωρισμός τους από τα αυθαίρετα αλλά και διαχείριση σωστή σχετικά με τις ποινές τους.Επίσης να προβλεφθεί διόρθωση τυχών λαθών σε δηλώσεις με ας πούμε ένα επιπλέον πέναλτι πχ 20%. Αλλά τι είναι λάθος και τι σωστό δεν μπορέσαμε να βγάλουμε άκρη εδώ και 7 χρόνια ποιος θα βγαλει(δεν μιλάω για τραγικά πράγματα αλλά νορμάλ)
    1 point
  29. Επειδή ο διάολος έχει πολλά ποδάρια κι ο επιβλέπων είναι ο πιο εύκολος στόχος, θα συνιστούσα στους συναδέλφους να προσέχουν ιδιαίτερα το θέμα της τήρησης των μέτρων ασφαλείας. Μια κάποια λύση είναι να δεσμεύεται εγγράφως ο εργολάβος-επικεφαλής του κάθε συνεργείου για την εφαρμογή τους.
    1 point
  30. Συμφωνώ ότι χρειάζονται ακόμη νομοθετικές ρυθμίσεις (3x +1) για την προσαρμογή στην αναπόφευκτη πραγματικότητα, διαφωνώ όμως με τον συνομοσιολογικό χαρακτηρισμό περί "καρφιών" ..... Είναι θεμιτό να υπάρξουν καταγγελίες, κατ' αρχήν αφού υπάρχουν περιπτώσεις δυστροπίας κάποιων που θίγουν έννομα συμφέροντα άλλων. Για παράδειγμα,: ιδιοκτήτης που έχει τακτοποιήσει μεν την Ο.Ι του, συναντά πρόβλημα στο να πουλήσει το διαμ/του (ή τουλάχιστον στην τιμή που του πρέπει) λόγω της ύπαρξης αυθαιρέτων στην πυλωτή και ακάλυπτο για τα οποία δεν επιτυγχάνεται η συναίνεση του 50%+1, ή ο ωφελούμενος των αυθαιρέτων δεν προχωρεί σε τακτοποίηση τους. Ευνόητα τότε, λόγω μελλοντικής συγκυριότητας του στα αυθαίρετα των κοιν/στων, ο υποψήφιος αγοραστής επιφυλάσσεται και είναι απρόθυμος αφού, αν αγοράσει, τα αυθαίρετα αυτά θα τον βαρύνουν κατά το ποσοστό ιδιοκτησίας του. σε εκτός σχεδίου εξ΄αδιαιρέτου αγροτεμάχιο δύο ιδιοκτητών 50-50% όπου ο κτισμένος μόνον θέλει να τακτοποιήσει - αποπερατώσει αυθαίρετο και πάρει ρεύμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις η καταγγελία του συνιδιοκτήτη, που βεβαίως είναι και αυτοκαταγγελία, προσφέρεται ως λύση που προχωράει. Επίσης θα πρέπει να ρυθμιστεί το θέμα με τις τακτοποιήσεις που θα πρέπει να γίνουν μετά την λήξη του νόμου, προκειμένου να δυνηθούν κάποιοι, που ακόμη δεν γνωρίζουν ότι κοιμούνται σε κλεισμένο Η/Υ, να μεταβιβάσουν ....
    1 point
  31. Ξέρω πόσα, κοντά είμαστε. Πήγαινε λοιπόν Ελλάδα και αυτά που ήξερες (τέλος του μήνα ο μισθός στην τράπεζα βρέξει χιονίσει) ξέχνα τα. Αλλά θα έχεις μπόλικη βιταμίνη Δ λόγω ήλιου, λεφτά θα έχεις να λαμβάνεις. Ο "Τομ και ο Τζέρυ" μια χαρά άτομα είναι, σε αντίθεση με κάτι ελληνάρες.
    1 point
  32. Προστέθηκαν οι επιλογές: Πολύ καλό αυτό!
    1 point
  33. Ισως Σκωτια να ειναι διαφορετικα...το κλιμα εννοω...και αν εισαι βεβαιος - οπως ειπε η πρωθυπουργος σας ερχεται δημοψηφισμα για την παραμονη η οχι της Σκωτιας στην ΕΕ..το εχει πει ανοιχτα και δεν εινε kolotoumba..αυτο βεβαια θα το καθορισουν και οι συζητησεις / τελικη συμφωνια του μπρεξιτ... Εχω μιλησει με πολλους αγγλους συναδελφους μηχανικους...και οντως ενας λογος ηταν οι μεταναστες και τα υπερογκα Benefits τους..housing etc...δεν διευκρινησε κανεις αν αναφεροταν σε πολωνους, ιταλους, βουλγαρους.....σε πολλες περιπτωσεις δεν εχουν και αδικο...εχω ακουσει διαφορες ιστοριες για ευρωπαιους που δηθεν εψαχναν εργασια, και benefits για κατοικια κτλ ξερεις κατι;;; αν αυτα μου τα ελεγε ενας αγγλος υδραυλικος θα ελεγα ΟΚ το καταλαβαινω του χτυπαει την δουλεια ο πολωνος υδραυλικος με τα μισα....οπως γινοταν ελλαδα με τους αλβανους...αλλα το να στο λενε μηχανικοι consultants ειναι λιγο περιεργο...χτυπαει περιεργα Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Ευχαριστώ, Didonis
    1 point
  34. αληθεια μετα απο 2.5 χρονια σχεδον, φαινεται οτι δεν εχεις καταλαβει για ποιο λογο οι περισοτεροι αγγλοι ψηφισαν το brexit...τα καναλια ελεγαν αυτο που μπορουσαν να πουν...NHS funds κτλ κτλ...εχεις μιλησει πχ. με ενα συναδελφο που ψηφισε το brexit γιατι το ψηφισε;;;; ετσι απο περιεργεια Kαι οσο για ρατσισμο δεν εγραψα πουθενα αυτη την λεξη...εγραψα την λεξη Immigrant...αν εσυ πιστευεις οτι παει πακετο με την λεξη ''ρατσισμος'' ΟΚ δικαιωμα σου αγαπητε..Τι θες να σου πω;;; οτι εισαι / θα εισαι αγγλος:;; οχι δεν εισαι αγγλος...εισαι οικονομικος μεταναστης ελληνας..και απο τον Μαρτιο του 19 οπως εγραψα καποιοι θα το νιωσουμε αυτο σαν ''immigrants'' - οικονομικοι μεταναστες
    1 point
  35. H δουλεια μου ειναι senior mechanical design engineer διχως chartership...σε ποια εταιρεια δεν εχει σημασια...αλλα το ranking της ειναι μονοψηφιο ...πιστευω ξερεις ποσα βγαζει ενας σαν εμενα..oσα χρειαζονται για να εχεις ενα δικο σου σπιτι αξιοπρεπες, να πηγαινοερχεσε ελλαδα συχνα, να πηγαινεις καλες διακοπες, να πληρωνεις τριψηφια υπερογκα δημοτικα τελη, εισητηρια κτλ κτλ κτλ...αυτο και τιποτα παραπανω...Ποια η διαφορα δηλαδη με το να ζω ελλαδα σε μια δουλεια με λιγοτερα χρηματα, με δικο μου σπιτι, αφου και τα εξοδα θα ειναι λιγοτερα;; αντιθετως θα ειμαι στην χωρα μου, δεν θα ειμαι ξενος αναμεσα σε ξενους,θα εχω την οικογενεια μου, οσους αγαπω , την θαλασσα μου που λατρευω, και δεν θα ζω για 15 μερες το καλοκαιρι.... και επειδη εισαι ειρων, ασε μας εμας τους μη ''προσαρμοσμενους'' στην ελλαδα, και μεινε εσυ στις pub με τον τομ και τον τζερυ γιατι εισαι εγκλιματισμενος
    1 point
  36. Ηδη αρκετοι ελληνες επιστρεφουν ελλαδα..και οχι μονο μηχανικοι..ειδαν, μαλλον διαπιστωσαν οι ιδιοι οτι το μεροδουλι/μεροφαι σε μια ξενη χωρα και το να ζουμε για 10 μερες τα χριστουγεννα, 5 μερες το πασχα, και 15 το καλοκαιρι δεν αντεχετε...ειμαι και εγω ετοιμος να επιστρεψω..Η ζωη αυτη δεν ειναι μονο δουλεια. Η ζωη αυτη ειναι οικογενεια, φιλοι, ηλιος, καφες, βολτες, θαλασσα, και δουλεια
    1 point
  37. το ίδιο πρόβλημα σε μικρότερη κλίμακα θα προκύψει και με ηλεκτροδοτήσεις Ο.Α με αυθαίρετα, ή εντελώς αυθαίρετα, καθώς και με Ο.Α νομιμοποίησης μετά από δηλώσεις ένταξης αυθαίρετων τμημάτων τους κτλ θα τους κόβεται η ηλεκτροδότηση? Οι νομιμοποιήσεις θα χρειαστούν ξανά μανά αναθεώρησή?? -θα ανακληθούν ?? ή τι άλλο θα γίνεται??
    1 point
  38. Αυτό που δεν έχει αναφερθεί σε κανέναν από τους τρεις τελευταίους νόμους αυθαιρέτων είναι το τι θα γίνει με εκείνες τις συμβολαιογραφικές πράξεις που έχουν τελεστεί και μεταγραφεί και αποδειχθεί σε μεταγενέστερο έλεγχο ότι έγιναν ενώ υπήρχαν αυθαιρεσίες. Ενδεχομένως το ακίνητο να άλλαξε και δεύτερη ή τρίτη φορά χέρια με βάση την αρχική πλην όμως λανθασμένη δήλωση. Αναφέρονται μόνο οι ποινές, και η ακύρωση με ότι επιβολή ποινών για το μηχανικό. Όμως αν έρθουμε σε ένα τετελεσμένο γεγονός και εμφανίζονται αρκετές τέτοιες πράξεις, δεν μπορεί να γίνονται ακυρώσεις. Θα θυμίζει το κλασσικό του μετά το 1983 περί γκρεμίσματος αυθαιρέτων που δεν έγινε ποτέ.
    1 point
  39. Και επισης αν σας ενοχλει η λεξη immigrant ειναι μια πραγματικοτητα που θα αντιμετωπισουμε ολοι μετα το μπρεξιτ. Ακομα δεν έχετε καταλάβει οι περισσότεροι ότι ειστε immigrants λόγω της ενιαίας αγοράς.
    1 point
  40. Εργάζομαι εδώ 5+ χρόνια και σπούδασα εδώ αλλά 5 χρόνια. Δεν 2χω δει σε κανένα επίπεδο associate και director, εκει που τα λ2φτα είναι καλά, immigrant....μονο Άγγλους και ινδοπακιστανους...η λεξη immigrant περικλείει την γνώση της γλώσσας, την ψυχολογία ενός μετανάστη, εκπ. Συστημα και εργασιακη εμπειρια σε χώρα εκτός ΗΒ...αλλα δεν είναι αυτό το ζητούμενο. Εξακολουθώ να πιστεύω πως αν κάποιος μπορεί να ξεκινησει κατι Ελλάδα η' να βρει Ελλάδα κάπου δοτλεια, καλύτερα να μείνει εκεί. Τα λεφτά εδώ είναι όπως είπα για ένα καλό σπίτι, μετακινήσεις,λογαριασμούς αεροπορικά και καλές διακοπές. Και άντε αν κάνεις την ΥΠΈΡΒΑΣΗ εργασιακα ως ελληνας μηχανικος και χτυπησεις ταβανι να σου μείνει και κάτι στην άκρη..Και επίσης εξακολουθώ να πιστευω πως θα επέστρεφαν καραβάνια πίσω έστω και για το 50% του μισθού τους εδω
    1 point
  41. Με βάση τα λεγόμενα σου φαίνεται να υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα. Αυτό δεν είναι περίεργο, το συγκεκριμένο είδος ελαττώματος υπάρχει σε κάθε οικοδομή. Είναι άλλο πράγμα να εντοπίσει κανείς το ελάττωμα, κι άλλο να αποδείξει ότι το συγκεκριμένο ελάττωμα προξένησε βλάβη στον ενδιαφερόμενο. Τώρα, στο δικαστήριο η έκθεσή σου θα βρεθεί αντιμέτωπη με μία άλλη έκθεση. Βάλε τον εαυτό σου στην θέση του μηχανικού του αντιδίκου, και θα δεις ότι είναι πολύ εύκολο να αντιτάξεις επιχειρήματα, και να τινάξεις την όλη διαδικασία στον αέρα. Ακόμη, μπορείς να βρεις τρόπο να επιρρίψεις ευθύνη στους ίδιους του ιδιοκτήτες. Και, όπως είπαμε, δεν υπάρχει οικοδομή που να μην έχει το συγκεκριμένο ελάττωμα. Όταν θα έρθει η ώρα της δίκης ο δικηγόρος θα σε πιέζει να πεις κάτι παραπάνω, διότι αν μείνεις αυστηρά στο πλαίσιο της δεοντολογίας αυτός δεν θα βγάλει μεροκάματο. Τελικά, ο στόχος -που φαντάζομαι ότι είναι η αποζημίωση- δεν είναι καθόλου πιθανό ότι θα επιτευχθεί. Κι από ηθικής απόψεως, αν κάποιος πληρώσει την νύφη, δεν θα είναι σε καμία περίπτωση αυτός που φταίει. Μόνοι κερδισμένοι οι δικηγόροι.
    1 point
  42. Ένας καλός κατά την γνώμη μου οδηγός είναι αυτός: https://hydroponics.net/productdocs/HID_Pocket_Guide.pdf
    1 point
  43. νομίζω ότι αυτή η επίσημη λίστα δεν έχει μέσα τις υπηρεσίες μηχανικού , ενώ έχει τις νομικές , ιατρικές , λογιστικές https://www.taxheaven.gr/news/news/view/id/33124
    1 point
  44. Συνήθως: εντός επιπέδου τα πέλματα έχουν μήκος λυγισμού όσο είναι το μήκος μεταξύ των διαδοχικών κόμβων με τα διαγώνια. Εκτός επιπέδου τα άνω πέλματα έχουν μήκος λυγισμού όση είναι η απόσταση μεταξύ των τεγίδων. Εκτός επιπέδου τα κάτω πέλματα έχουν μήκος λυγισμού όση είναι η απόσταση μεταξύ των ργκάρσιων συνδέσμων. Αυτά αλλάζουν προφανώς ανάλογα με την διάταξη του φορέα, η θεωρία ωστόσο από πίσω παραμένει πάντα η ίδια.
    1 point
  45. Δες και του Μπανιωτόπουλου από τις εκδόσεις Ζήτη.
    1 point
  46. Πήγα στο ισόγειο με νουμεράκι. Διαχείριση εισφορών. Με εξυπηρέτησαν αρχικά από το γκισέ, όπου και κατέθεσα μία Γενική Αίτηση. Αφού πρωτοκολλήθηκε, μίλησα με τον Προϊστάμενο στον ίδιο όροφο.
    1 point
  47. ακριβώς αυτό που εννοεί ο τίτλος. στρατιωτική εκπαίδευση για την επάνδρωση της Πανεπιστημιακής Φάλαγγας. Να και η στολή τους:
    1 point
  48. Γραμμές Χαμηλής Τάσης (Χ.Τ. - 400 V): Στύλοι ξύλινοι ή τσιμεντένιοι. Έχουν 4 ή 5 αγωγούς (αν υπάρχει και αγωγός δημοτικού φωτισμού). Οι αγωγοί είναι τοποθετημένοι έτσι που θυμίζουν πεντάγραμμο μουσικού τετραδίου. Γραμμές Μέσης Τάσης (Μ.Τ. - 20 kV): Στύλοι ξύλινοι σε σχήμα γράμματος ταφ (Τ). 3 αγωγοί (των φάσεων). Γραμμές Υψηλής Τάσης (Υ.Τ. - 150 kV): Πυλώνες μεταλλικοί με έναν αγωγό ανά φάση. Γραμμές Υπέρ Υψηλής Τάσης (Υ.Υ.Τ. - 400 kV): Πύλωνες μεταλλικοί με δύο αγωγούς ανά φάση για τον περιορισμό του φαινομένου κορώνα.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.