Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/11/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Τι να σου πούμε φίλτατε μελλοντικέ συνάδελφε? Εδώ είμαστε μαζεμένοι οι καλοί μηχανικοί. Οι κακοί είναι στη φυλακή, που λένε...2 points
-
Για το β) νομίζω όπως το απαντάς, αφού ο χώρος παραμένει βοηθητικός. Για την κατηγορία αφού τα 50,00 είναι εντός νόμιμου περιγράμματος κτηρίου και επίσης καταλαβαίνω ότι μάλλον είσαι και εντός σχεδίου, τότε δεν θα ληφθούν υπ' όψιν για την επιλογή κατηγορίας. Άρα Κ4.1 point
-
Έξι μήνες μετά την υπαγωγή από όσο ξέρω1 point
-
Δυστυχώς για άλλη μια φορά συνεχίζουν να κάνουν τους χαζούς. Η όλη ιστορία της εκκαθάρισης έγινε ξεκάθαρα απ' ό,τι φαίνεται για να μην υπάρχουν προβλήματα στις επερχόμενες φορολογικές δηλώσεις. Ο ΕΦΚΑ εξακολουθεί να μην βλέπει ένα ολόκληρο εξάμηνο του 2017 που είχα κλειστά βιβλία, όπως επίσης και ένα δίμηνο όπου ήμουν μισθωτός. Στη δε σύζυγό μου που έχει κλειστά βιβλία από 31.12.2016 και εργάζεται ως μισθωτή από τον 10ο του 2017, συνεχίζει έως και σήμερα να της καταλογίζει την ελάχιστη εισφορά. Οι άνθρωποι δεν παίζονται..1 point
-
να είσαι καλά ted 78, αυτόν τον τρόπο πως μπορείς να βάζεις 2 ψήφους πρέπει να τον βρω να επιβραβεύω κάτι καλά. εντάξει, συγνώμη δηλαδή εμφανίζεσαι πρώτη φορά σε μια κοινότητα μηχανικών και τους λες πολλοί από "εσάς" είστε "μη καλοί" (το λέει ευγενικά κιόλας) και απορώ πως δεν πέφτουν τα κτίρια που "φτιάχνετε". ... Να πω εγώ: Τα δικά μας ψιλορημάδια είναι, περιμένουμε πότε θα αποφοιτήσεις εσύ να μας τα στηρίξεις καλά.1 point
-
Όλοι είναι τίμιοι μέχρι να βγει δικαστική απόφαση και μέχρι να βγει κάθε σχετική αναφορά μπορεί να έχει και συνέπειες. Επικουρικά διαγράφουμε το ενεργό λίνκ που βάζεις διότι ενδεχόμενα λειτουργεί και διαφημιστικά. Για ανησυχίες αυτού του τύπου, μπορείς να κάνεις την έρευνα σου με δικής επιλογής δικηγόρο, μηχανικό κλπ. και φυσικά το ανάλογο κόστος. Το θέμα κλειδώνει.1 point
-
1 point
-
Κατι δεν πάει καλα. Ακομα και 200 τ.μ να είναι η πλακα, μαζι με δοκαρια κτλ δε βγάζει παραπνω απο 5-6 τόνους οπλισμο. Αν ο σιδερας έκοψε τους 2 τονους, τότε μιλάμε για 30%! Αρα, ή ο σιδεράς είναι τρελος ή τον δουλεύει τον ιδιοκτήτη...Σε κάθε περπτωση είναι εγκληματικό να γίνεται σιδερωμα χωρίς τον επιβλέποντα.1 point
-
“Παλαιός Λιμένας Πατρών | Πόλη και Νερό. Δυναμική Ώσμωση. 5 εξάρσεις και 4 επεισόδια.” Αυτός είναι ο τίτλος της πρότασης των Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Ανδριάνας Λίμπα καιΠαναγιώτας Μουρατίδου, που έλαβε το πρώτο βραβείο στον πανελλήνιο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό Ιδεών με θέμα την «Ανάπλαση του παλαιού λιμένα Πατρών». Διοργανώτρια Αρχή ήταν η εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ σε συνεργασία με τον Σύλλογο Αρχιτεκτόνων Νομού Αχαΐας (ΣΑΝΑ) Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η ανάπλαση του δημόσιου χώρου του Παλαιού Λιμένα Πατρών, ο οποίος έχει πάψει να ανταποκρίνεται στη νέα πολεοδομική του λειτουργία ύστερα από τη μείωση της παλιάς λιμενικής του χρήσης λόγω ύπαρξης νέου λιμένα σε άλλη περιοχή και λόγω έλλειψης νέου σχεδιασμού του χώρου. Στόχος ήταν ο σχεδιασμός του χώρου ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ως δημόσιος υπαίθριος χώρος της πόλης. Η πρόταση πρέπει να συμβάλλει στην αναβάθμιση της παραθαλάσσιας ζώνης μπροστά από το ιστορικό κέντρο της πόλης, στην επιτυχή σύνδεση με αυτήν και στην αποκατάσταση της προσβασιμότητας με ταυτόχρονη διατήρηση της χρήσης λιμενικής ζώνης στο τμήμα που το λιμάνι βρίσκεται ακόμη εν λειτουργία. Προτεινόμενες νέες χρήσεις με αξιοποίηση παλαιών και δημιουργία νέων κτιρίων, μεταξύ των οποίων και μουσείου για την ιστορία της πόλης, έχουν ως στόχο τον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας της πόλης. Συνοπτική περιγραφή της μελέτης Η περιοχή μελέτης με έκταση χερσαίας περιοχής περίπου 279.000τ.μ. και μήκος 2km αναπτύσσεται κατά μήκος του κεντρικού τμήματος της πόλης, στο όριό της με τη θάλασσα. Στο όριο της πόλης με την περιοχή διασχίζει ο παραλιακός οδικός άξονας Λεωφόρος Αμαλίας και σιδηροδρομική γραμμή του ΟΣΕ. Βόρεια η περιοχή συνορεύει με πάρκο και μαρίνα μικρών σκαφών που οδηγούν προς την Αγυιά και τις παραλίες, και προς το νότο με παραθαλάσσιο πάρκο, την περιοχή του νέου φάρου και με το πάρκο γύρω από την εκκλησία του Αγίου Αντρέα. Πέντε κεντρικοί οδικοί άξονες της πόλης καταλήγουν στην περιοχή με τον κεντρικό από αυτούς την Αγίου Νικολάου να αποτελεί τη σύνδεση του κάστρου με τη θάλασσα και το άνοιγμα προς τη θέα. Στον κεντρικό αυτό Μώλο βρισκόταν και ο παλιός φάρος γύρω από τον οποίο συγκεντρωνόταν και συγκεντρώνεται ακόμη και σήμερα μεγάλο μέρος της κοινωνικής ζωής των κατοίκων. Πρόκειται για τόπο με ιδιαίτερη πολυπλοκότητα, που καθόρισε τον χαρακτήρα της πόλης μέσα στο χρόνο, με ισχυρές ιστορικές μνήμες, αφετηρία θαλάσσιας επικοινωνίας με τη Δύση, που σήμερα δέχεται έντονες δυνάμεις, τόσο αστικές, όσο και φυσικές, χωρίς ωστόσο τα αποτυπώματά τους να είναι εμφανή στην υφιστάμενη εικόνα του. Η πρόταση στοχεύει σε συνολικές προσεγγίσεις σχεδιασμού του αστικού χώρου, ώστε με διαφορετικούς χειρισμούς να επιτυγχάνεται η ανάκτηση του υπαίθριου δημόσιου χώρου. Έχει ως βασικό στόχο την ανασύνταξη του ευρύτερου τοπίου της περιοχής μελέτης, μέσω της χωρικής αναδιοργάνωσης και επανένταξής της στον αστικό ιστό, της ανάδειξης της φυσιογνωμίας του τόπου και του επαναπροσδιορισμού της ταυτότητάς του, η οποία έχει φθαρεί με την πάροδο του χρόνου. Κεντρική ιδέα της πρότασης είναι η προβολή της δυναμικής ώσμωσης αμφίδρομων πιέσεων από πόλη και θάλασσα στην περιοχή μελέτης. Αυτή λειτουργεί ως μεταβατικός χώρος υποδοχής εγκάρσιων δυνάμεων από τις δύο κατευθύνσεις που, μέσω της διάχυσης και της αλληλεπίδρασης τους, ενεργοποιούν τη δυναμική του τόπου και επαναφέρουν τη χαμένη συνέχεια και συνοχή. Γενική Άποψη Πρότασης Το σύνολο της πρότασης αποτελείται από εννιά διακριτές υποενότητες, τους πέντε μώλους ως εξάρσεις της ξηράς στο νερό και τις τέσσερις προβλήτες όπου λαμβάνουν χώρα διαφορετικά επεισόδια. Ο σχεδιασμός ακολουθεί τις βασικές αρχές της βιωσιμότητας και της αειφορίας ως συνδυασμός κοινωνικών, οικολογικών, οικονομικών και πολιτιστικών δυνάμεων του τόπου. Ως περιοχή μελέτης νοείται, όχι μόνο η παράκτια ζώνη του παλαιού λιμένα με την ευρύτερη περιοχή της, αλλά και ο κυματοθραύστης και ο ενδιάμεσος θαλάσσιος χώρος. Έτσι, λοιπόν, η πρόταση είναι αποτέλεσμα σύνθετης σχεδιαστικής προσέγγισης, συνισταμένη πολλαπλών και ποικίλων παραμέτρων. Σχέδιο Γενικής Διαμόρφωσης Οι πέντε εγκάρσιοι οδικοί άξονες (Τριών Ναυάρχων, Δημ. Γούναρη, Αγίου Νικολάου, Νόρμαν, Αγίας Σοφίας) εισέρχονται από την πόλη με φυγές προς τη θάλασσα και τους ορεινούς όγκους στο βάθος του ορίζοντα, αφήνοντας το αποτύπωμά τους στις εξάρσεις των μώλων. Ισχυρότερος από τους άλλους, ο κεντρικός άξονας Αγίου Νικολάου εκτείνεται έως τον κυματοθραύστη μέσω μεταβλητής πλωτής σύνδεσης. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η διακριτή διαφοροποίηση βόρειου και νότιου τμήματος με τις αντίστοιχες θαλάσσιες εισόδους τους. Ταυτόχρονα, οι τέσσερις κόλποι μετατρέπονται σε «αγκαλιές» υποδοχής θαλάσσιων δραστηριοτήτων, που εισρέουν και επηρεάζουν μορφολογικά την υπόλοιπη διαμόρφωση. Στην κατάληξη του έκτου άξονα, πεζόδρομος Γεροκωστοπούλου, διαμορφώνεται ορθογωνικός χώρος προβολής της κεντρικής πλατείας Βασιλέως Γεωργίου Α’ στην περιοχή μελέτης. Ένα σύστημα πράσινων χώρων, με εγκάρσιες έγγραφες, λειτουργεί ως ραχοκοκαλιά που στηρίζει τις ροές κατά μήκος και συνδέει την πόλη με την παραθαλάσσια ζώνη. Δενδροστοιχίες ακολουθούν τη χάραξη αυτή πάνω στο ίχνος της περίφραξης του λιμένα. Το σύνολο της περιοχής οργανώνεται χωρικά ανάλογα με τις λειτουργίες που καλείται να εξυπηρετήσει. Οι λειτουργίες αυτές προέκυψαν από χωρικά, ιστορικά και κοινωνικά δεδομένα τα οποία καθόρισαν τους βασικούς άξονες οργάνωσης του χώρου. Εντοπίζονται οκτώ βασικές χωρικές ενότητες: α. Μώλος Αγίου Διονυσίου- Η θαλάσσια πύλη, β. Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλων Αγίου Διονυσίου- Άστιγγος – Η υποδοχή εκ θαλάσσης, γ. Μώλος Άστιγγος- Εναλλακτικό Πεδίο πολιτισμού, δ. Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλων Άστιγγος- Αγίου Νικολάου- Ο υγρότοπος και μαρίνα σκαφών, ε. Μώλος Αγίου Νικολάου- Τόπος Αλληλεπίδρασης και μνήμης, στ. Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλων Αγίου Νικολάου-Δημ. Γούναρη- Η υποδοχή εκ πόλεως, ζ. Μώλος Δημ. Γούναρη- Το μουσείο, η. Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλου Δημ. Γούναρη και Ιχθυόσκαλας- Τόπος βιωματικής αλιείας. Στο βόρειο τμήμα της περιοχής μελέτης, στο οποίο προβλέπεται η διατήρηση της λιμενικής δραστηριότητας έως ότου ολοκληρωθεί ο νέος λιμένας Πατρών, οι επεμβάσεις προτείνεται να πραγματοποιηθούν σε δύο φάσεις· σε πρώτη φάση, αυτές που δεν εμποδίζουν τις λιμενικές λειτουργίες και σε δεύτερη φάση η ολοκλήρωση της πρότασης με το σύνολο των φυτεύσεων και την εισαγωγή των στοιχείων που έχουν τη δυνατότητα να τοποθετηθούν μεταγενέστερα. Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλων Αγίου Διονυσίου- Άστιγγος – Η υποδοχή εκ θαλάσσης Μώλος Άστιγγος- Εναλλακτικό Πεδίο πολιτισμού Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλων Άστιγγος- Αγίου Νικολάου- Ο υγρότοπος και μαρίνα σκαφών Μώλος Αγίου Νικολάου- Τόπος Αλληλεπίδρασης και μνήμης Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλων Αγίου Νικολάου-Δημ. Γούναρη- Η υποδοχή εκ πόλεως Μώλος Δημ. Γούναρη- Το μουσείο Προβλήτα και λιμενολεκάνη μεταξύ Μώλου Δημ. Γούναρη και Ιχθυόσκαλας- Τόπος βιωματικής αλιείας1 point
-
Το άρθρο 94 αφορά αυθαιρεσίες μετά το 2011 για τις οποίες επιβάλεται πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης. Εφόσον είναι σύννομες μπορεί να εκδοθει άδεια νομιμοποίησης και τα πρόστιμα αυτά μειώνονται όπως αναφέρεται στο άρθρο. Το άρθρο 106 αφορά αυθαιρεσίες πριν το 2011 για τις οποίες γίνεται δήλωση υπαγωγής. Εφόσον είναι σύννομες μπορούν να υπαχθούν προς έκδοση άδειας. Στην περίπτωση αυτή καταβάλλεται μόνο το παράβολο του 4495 και δεν οφείλεται αλλο πρόστιμο.1 point
-
Πες μου σε ποια διάταξη είδες ότι "απαιτείται" ελεγκτής δόμησης στο Ν. 4495; Αναφέρεσαι στο δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων;1 point
-
Παιδιά συμβαίνει δυστυχώς πολύυυ συχνα. Κι εμένα μου έτυχε πάλι. Τους πηγαίνω όλους τους νόμους όλες τις εγκυκλιους και τίποτα. Απλά δεν το δέχονται. Το αποτέλεσμα δυστυχώς είναι ότι (και επειδή το ΕΜΠ του ιδιοκτήτη είναι κάτι κέρματα) να αναγκάζεσαι να πας να το πληρώσεις για να γίνει η δουλειά σου γιατί αλλιώς απλά δεν σου βγάζουν την άδεια. Έχω μαλώσει 10 φορές. Απαράδεκτη συμπεριφορά απο υπαλλήλους των ΥΔΟΜ που ζητάνε ότι τους κατέβει για να ναι καλυμένοι απο 1000 μεριές. Και δυστυχώς με λύπη διαπιστώνω αυτό που φοβόμουν, ότι και με την ηλεκτρονική υποβολή δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτα. Οι τύποι αδειών που εκδίσδονται αυτόματα θα δώσουν το περιθώριο σε κάποιους "συναδέλφους" να κάνουν ότι γουστάρουν και στις υπόλοιπες που ελέγχονται θα εξακολουθούν οι υπάλληλοι να ζητάνε ότι γουστάρουν. Με μονη διαφορά ότι θα τα στέλνουμε σκαναρισμένα.1 point
-
Το ελάχιστο πρόστιμο ανέγερσης αναφέρεται παραπάνω στο 4β και είναι 250 ευρώ. Ουσιαστικά σου λέει ότι για τις πολεοδομικές παραβάσεις πληρώνεις το 10% του προστίμου ανέγερσης το οποίο όμως δεν πρέπει να είναι μικρότερο από το 20% του ελάχιστου. Δηλαδή αν το πρόστιμο ανέγερσης ήταν 1000 ευρώ, αν πρόκειται για τις περιπτώσεις αυτές πληρώνεις 10% x 1000 = 100 ευρώ. Αν όμως το ανέγερσης ήταν πολύ μικρό πχ 200 ευρώ προκύπτει 10% x 200 = 20 ευρώ. Δε γίνεται. Σε αυτή την περίπτωση θα πληρώσεις το 20% του ελάχιστου που είναι 250 x 20% = 50 ευρώ. (ps θα μπορούσαν απλά να γράψουν ότι πληρώνεις το 10% του ανέγερσης με ελάχιστο τα 50 ευρώ για να μη μας ζαλίζουν)1 point
-
Οι Πολ. Μηχανικοί ΑΕΙ Bachelor (δηλαδή Μηχανικοί ΤΕ εδώ στην Ελλάδα) πρέπει να ζητήσουν τα αυτονόητα, όπως ο πρώτος κύκλος σπουδών να οδηγεί στα επ. δικαιώματα. Δεν υπάρχει Μηχανικός ΤΕ και Μηχανικός ΠΕ, γιατί όλοι είναι Μηχανικοί ΑΕΙ, δηλαδή επίπεδο 6ο (για τον πρώτο κύκλο σπουδών). Πρέπει όλοι να έχουν τα ίδια επ. δικαιώματα. Μην πέσετε στην παγίδα Μηχανικοί ΤΕ που αποδίδει η ΕΕΤΕΜ. Όλοι οι Μηχανικοί του πρώτου κύκλου τα ίδια επ. δικαιώματα.1 point
-
Συνάδελφοι, δεν έχει έννοια Μηχανικός ΤΕ ή Μηχανικός ΠΕ. Βάση της συνθήκης της Bologna, ήδη o πρώτος κύκλος σπουδών οδηγεί στο επάγγελμα. Δηλαδή και οι δύο έχουν τα ίδια επ. δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πρακτικά ένας Μηχανικός ΤΕ (επιπέδου Bachelor σύμφωνα με την συνθήκη της Bologna) αποκτά τα ίδια επ. δικαιώματα με κάποιον που έχει Bachelor και Master, εφόσον ήδη το προπτυχιακό πτυχίο (πρώτος κύκλος σπουδών) οδηγει στο επάγγελμα. Το Π.Δ. είναι άκυρο γιατί δεν ακολουθεί την συνθήκη της Bologna. Το μελλοντικό Π.Δ. πρέπει να ορίσει το επάγγελμα βάση της συνθήκης της Bologna. Πρακτικά ο πρώτος κύκλος σπουδών Μηχανικού ΤΕ, Μηχανικού ΠΕ, Μηχανικού ΜΙΤ, ακαδημαϊκά είναι ακριβώς το ίδιο. Δεν υπάρει κανένας διαχωρισμός. Δηλαδή ένας Bachelor Mηχανικός από το MIT είναι το ίδιο με κάποιον από Μηχανικό ΤΕ ή κάποιον Μηχανικό Bachelor από την Ευρώπη (αφού βάση του Diploma Supplement και οι δύο έχουν Βachelor). Kαι αφού οι Μηχανικοί ΠΕ θεωρούνται ισοδύναμοι με Master (που είναι και το αναμενόμενο, αφού 5 χρόνια σπουδών είναι ακριβώς το ίδιο με την συνθήκη της Bologna, δηλαδή 3+2 χρόνια, ήτοι 300ECTS) έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα όπως πρέπει να έχουν και οι μηχανικοί ΤΕ (αφού έχουν ήδη Bachelor, δηλαδή προπτυχιακό πρώτου κύκλου σπουδών). Στο εξωτερικό οι Μηχανικοί έχουν επ. δικαιώματα ήδη από το πρώτο κύκλο σπουδών και γράφονται κανονικα στο επιμελητήριο. Επίσης είναι ακριβώς το ίδιο ακαδημαϊκά αν έχεις Bachelor από πανεπιστήμιο (π.χ. ΜΙΤ) ή από το πανεπισήμιο του Bόλου ή από το ΤΕΙ Αθήνας. Το ίδιο βέβαια ισxύει και για το Master. Όλα οδηγούν στο 3+2, ή αλλιώς στις 300ECTS.1 point
-
Πτυχιούχοι και διπλωματούχοι μηχανικοί είμαστε συνάδελφοι, υπηρετώντας την ίδια επιστήμη. Επομένως ο επιστημονικός φορέας είναι μόνον το ΤΕΕ. Όσο και να προσπαθούν οι παρατρεχάμενοι της εετεμ (ενός νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου) να ενσπείρουν την διχόνοια και τον ανταγωνισμό μεταξύ συναδέλφων ΤΕ και ΠΕ, αποκαλύπτουν τις πραγματικές τους προθέσεις, την μετατροπή τους σε επιμελητήριο, για δικό τους όφελος. Επίσης προσβάλλουν την νοημοσύνη μας,νομίζοντας πως θα "τσιμπησουμε" και θα παίξουμε το δικό τους "παιχνίδι" σαν "χρήσιμοι ηλίθιοι". Για την ιστορία, οι πτυχιούχοι μηχανικοί ακόμη βρίζουν την εετεμ και θα την βρίζουν μέχρι να διαλυθεί συθέμελα. Αγαπητέ george_m, ενώ η σκέψη σας στηρίζεται σε μια λογική, εντούτοις με το πέρασμα των ετών οι θέσεις των ΤΕ βαίνουν μειούμενες. Δείτε απλά τις προκυρήξεις του ΑΣΕΠ των τελευταίων ετών. Θα δείτε ότι οι θέσεις των ΤΕ είναι ελάχιστες σε σχέση με αυτές των συναδέλφων ΠΕ. Επίσης αν λάβουμε υπόψιν ότι τα ΑΕΙ του τεχνολογικού τομέα συγχωνεύθηκαν με αυτά του πανεπιστημιακού, αυτό σημαίνει ότι από φέτος η ανώτατη εκπαίδευση θα παράγει μόνο ΠΕ αποφοίτους. Είναι τέλος εποχής για τους αποφοίτους ΤΕ και το δημόσιο. Αυτό σημαίνει ότι στις προκυρήξεις του ΑΣΕΠ στο μέλλον, η κατηγορία των ΤΕ ενδεχομένως να μην υπάρχει καν ή αν υπάρχει να είναι ακόμη μικρότερη και από την σημερινή. Φαντάσου τις προκηρύξεις του δημοσίου μετά από 10 ή 20 χρόνια.1 point
-
Τι να πω μάλλον κάποιοι φοβούνται τον ανταγωνισμό από τους πτυχιούχους (αν έχουν ικανότητες δεν θα έπρεπε να φοβούνται τίποτα) και προτιμούν τον αποκλεισμό , όμως έτσι δημιουργείται κοινωνικό πρόβλημα σε χιλιάδες οικογένειες.1 point
-
καλησπέρα , υπάρχει κάποιος που απο "03.β Ειδική περίπτωση αίτησης" πήρε απάντηση? Πλέον εχει σβήσει η ελπίδα .1 point
-
Nα υπενθυμίσω ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην ευρώπη που ΔΕΝ ισχύει η συνθήκη της Bologna όπου ο πρώτος κύκλος σπουδών οδηγεί στα επ. δικαιώματα. Για μένα αυτά τα επ. δικαιώματα είναι άκυρα και αυτοί που εμπλέκονται πρέπει να ζητήσουν την βοήθεια της δικαιοσύνης. Αν η Ελλάδα έδινε Bachelor στα 5 έτη (για τα πολυτεχνεία, που εν μια νυκτί έγιναν Master, χωρίς αλλαγή προγράμματος σπουδών) και 4 έτη για τις σχολές Μηχανικών ΤΕ (που έπρεπε να έχουν ΟΛΟΙ τα ίδια επ. διακαιώματα, βάση της συνθήκης Bologna) o πρώτος κύκλος πρέπει να αποδίδει για ΟΛΟΥΣ τα ίδια επ. διακαιώματα. Είναι παράνομο το Π.Δ. και όχι σύμφωνα νε την συνθήκης Bologna. Το Π.Δ. είναι άκυρο βάση της συνθήκης της Bologna γιατί δεν δίνει σε όλους τους προπτυχιακούς τα ΙΔΙΑ επ. δικαιώματα και πρέπει οι υπεύθυνοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Οι Μηχανικοί Τ.Ε. μπορούν ήδη να ετοιμάζονται για αγωγές και δικαστήρια. Επίσης η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα της ευρώπης που ΔΕΝ ισχύει η συνθήκη της Bologna.1 point
-
Δηλαδή Γίωργο, έπρεπε να δες το κτίριο για να καταλάβεις ότι η φωτογραφία δεν είναι από την Ελλάδα, η αμφίεση των μηχανικών στο εργοτάξιο δεν ήταν αρκετή?? Στο θέμα μας τώρα, η εισήγηση της επιτροπής Γαβρόγλου είναι πρωτίστως αντιεπιστημονική (παρεμβαίνει και ακυρώνει με αντι-επιστημονικό τρόπο όλες τις ευρωπαϊκές κι εθνικές επιστημονικές επιτροπές που ερεύνησαν και συνέταξαν τoυς ΕC8 και ΕΑΚ), ενώ επίσης ευνοεί αποκλειστικά συγκεκριμένες βιομηχανίες παραγωγής κι εμπορίας δομικών υλικών (πχ. τσιμεντοβιομηχανίες), έναντι άλλων βιομηχανιών δομικών υλικών (δομικού χάλυβα, ξυλείας,κ.ο.κ. ) στρεβλώνοντας και περιορίζοντας την "ελεύθερη" αγορά. Στο τελευταίο μπορεί να υπάρχει και δόλος με ενδεχόμενο κέρδος από την"επιτροπή Γαβρόγλου". Επίσης δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού μεταξύ συναδέλφων πολιτικών μηχανικών (ΤΕ και ΠΕ) καθότι υποχρεώνει την μία ομάδα να μελετά κτίρια αποκλειστικά με τοιχωματικό σύστημα και την άλλη ομάδα να είναι ελεύθερη να μελετήσει μεικτό ή και πλαισιακό φορέα, πράγμα που σημαίνει ότι για την ίδια στάθμη επιτελεστικότητας του ίδιου δομήματος, θα υπάρχει μεγάλη διαφορά στο τελικό κόστος του φέροντος οργανισμού μεταξύ των 2 κατασκευών. Κάτι τέτοιο πέραν της οικονομικής επιβάρυνσης και την αύξηση του κόστους των κατασκευών με ευθύνη της πολιτείας, θα ειναι κι επικίνδυνο καθότι τα τοιχωματικά συστήματα δύσκαμπτων κατασκευών δεν "κάνουν" για όλους τους τύπους των εδαφών και κακώς θεωρείται πανάκεια για όλες τις περιπτώσεις. Επίσης οι περιορισμοί ως προς τις στάθμες για ποιόν λόγο συμβαίνει? Ποιά είναι η αιτολογία? Αν υπονοούν πως οι καθηγητές Αντώνης Κυριαζόπουλος και Φίλης Κόκκινος (μέλη της επιτροπής), δεν διδάσκουν ως πρέπει τα αντίστοιχα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, τότε πρέπει να απομακρυνθούν και να επιστρέψουν έντοκα όλους τους μισθούς που τους κατέβαλλε το ελληνικό δημόσιο για την εκπαίδευση του επιστημονικού δυναμικού της χώρας. Επίσης, οι πολιτικοί μηχανικοί μηχανικοί έργων υποδομής, δεν έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους μαθήματα στατικής, αντοχής των υλικών, οπλισμένου σκυροδέματος, μεταλλικών κατασκευών, θεμελιώσεων, αντισεισμικών,κ.α? Μπορούν να μελετήσουν τεχνικά έργα, αλλά δεν μπορούν να μελετήσουν φορείς με χρήση κατοικίας? Η συγκεκριμένη "επιτροπή Γαβρόγλου" προσβάλλει πρωτίστως την επιστήμη του πολιτικού μηχανικού. Δευτερευόντως στρεβλώνει την αγορά των δομικών υλικών, όσο και του επιπέδου υπηρεσιών των συναδέλφων πτυχιούχων και διπλωματούχων πολιτικών μηχανικών.1 point
-
Με λίγα λόγια τα Βασιλικά Διατάγματα προς το χειρότερο.. Δεν υπάρχει καμία περίπτωση η επιτροπή να εξέτασε προγράμματα σπουδών. Είναι ότι ακριβώς αποφάσισε το ΤΕΕ, λες και είναι κυβέρνηση και εκδίδει αυτό επαγγελματικά δικαιώματα. Έχει δημιουργηθεί μια ομαδά στο Facebook για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.Όσοι πιστοί (πτυχιούχοι) προσέλθετε1 point
-
συνάδελφοι καλημέρα, έλυσα μόνη μου (κατά λάθος) ένα πρόβλημα και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας μήπως το συναντήσετε και εσείς. Δεν μπορούσα να καταχωρήσω στην καρτέλα παραστατικά ίδια κεφάλαια, τα ποσά των αναδόχων (δεν γινόταν η καταχώρηση, εννοώ δεν αποθηκευόταν), επικοινώνησα με help desk και μου είπαν να στείλω mail. Συνέχισα να προσπαθώ μέχρι που έκανα αντιγραφή επικόλληση του ποσού από ένα κελί του excel σε αυτό του προγράμματος και τελικά έγινε η καταχώρηση.1 point
-
Πάμε λοιπόν να τα ξεμπερδέψεις. Θα τα πω όσο πιο απλά μπορώ και αν δεν τα καταλάβεις εδώ είμαστε. Το viva wallet είναι ένα πορτοφόλι με δύο τσέπες την μία τσέπη θα την πούμε "προσωπικό λογαριασμό" και την άλλη τσέπη θα την πούμε "επαγγελματικό λογαριασμό". Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η δεύτερη τσέπη, ο "επαγγελματικός λογαριασμός" Αν ήταν ένα φυσικό πορτοφόλι (σαν αυτά που αγοράζεις στη λαϊκή ) τα χρήματα που θα έπαιρνες από τους πελάτες σου θα τα έβαζες στην τσέπη με το ταμπελάκι "επαγγελματικός λογαριασμός" και θα μπορούσες να τα χρησιμοποιήσεις με την φυσική τους μορφή. Δεν είναι όμως φυσικό πορτοφόλι, είναι ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι (e-wallet), οπότε τα χρήματα από τους πελάτες δεν πάνε εκεί στην τσέπη "επαγγελματικός λογαριασμός" με φυσική μορφή (χαρτονομίσματα ή κέρματα) αλλά με την μορφή ενός αριθμού σε ευρώ. Πάμε τώρα να δούμε πως μπορούμε να πάνε σε αυτή την (ηλεκτρονική) τσέπη και πως μπορούνε να χρησιμοποιηθούν. Πως μπορούμε να πάνε: Στην (ηλεκτρονική) τσέπη αυτή, μπορούνε να πάνε μεταξύ άλλων τρόπων και με χρήση της κάρτας από την πλευρά του πελάτη σου. Αυτό μπορείς να το κάνεις αφού μπεις με τους κωδικούς στο ηλεκτρονικό πορτοφόλι σου και πας στον επαγγελματικό λογαριασμό και κάνεις τις ανάλογες επιλογές (δες εικόνα 1) όπου και θα συμπληρώσεις τα στοιχεία εκεί, προκειμένου να χρεωθεί η κάρτα του πελάτη και να πιστωθούν στην (ηλεκτρονική) τσέπη "επαγγελματικός λογαριασμός" το ποσό. Πως μπορούνε να χρησιμοποιηθούν; Το ποσό αυτό στην φάση αυτή μπορείς μεταξύ άλλων: α) να το χρησιμοποιήσεις κάνοντας διάφορες πληρωμές, που σου επιτρέπει η viva (δες εικόνα 2). Κάτι ανάλογο με το e-banking. β) αν έχεις εκδόσει και κάρτα viva wallet μπορείς να τα μεταφέρεις εκεί (όλα ή τμήμα τους) και να την χρησιμοποιήσεις. Κάτι ανάλογο με μία προπληρωμένη κάρτα τράπεζας ή την χρεωστική σου κάρτα. γ) να τα μεταφέρεις σε έναν ή περισσότερους τραπεζικούς λογαριασμούς. (δες εικόνα 3) . Το τι μπορείς να τα κάνεις μετά να υποθέσω ότι είναι γνωστό ... Τα (α) και (γ) ως κινήσεις έχουν προμήθεια το (β), αν θυμάμαι καλά, όχι. Θεωρώ ότι απάντησα και στο δεύτερο ερώτημά σου. Αν θες να έχεις και τερματικό Pos μπορείς να προμηθευτείς (με κόστος). Οπότε στην περίπτωση αυτή θα μπορείς να χρεώσεις κάρτα με δύο τρόπους, ηλεκτρονικά ή/και με φυσικό τερματικό. Αν θες κάτι άλλο πες μου.1 point
-
1 point
-
εχουμε ξαναπει οτι το τοπογραφικο ειναι 99% γνωση της νομοθεσιας κ 1% αποτυπωση στο πεδιο. εγω προσωπικα ακομη κ αυτο το 1% θα το αγνοουσα εντελως αν δεν ειχα την εμπειρια να καταλαβω οτι 9 στις 10 περιπτωσεις ειναι μπερδεμενες, κ οτι ειναι εντελως διαφορετικο πραγμα η αποτυπωση στο χαρτι απο την πραγματικη νομικη κατασταση της γης. αν πιστευεις λοιπον οτι ακομη κ για την πιο απλη περιπτωση αποτυπωσης ενος απολυτως τετραγωνου οικοπεδου θα πρεπει να μπορεις να αναλαβεις τις ευθυνες που προκυπτουν, τοτε συγχαρητηρια, μολις ξεπερασες το 1% της δυσκολιας. τα προβληματα ξεκινανε με εννοιες οπως υπαιτια κατατμηση, οικοδομησιμοτητα, οριο κατατμησης, εμπραγματα δικαιωματα, συστασεις καθετων, χρονολογικα παραθυρα κατατμησεων, εξεταση παρεκκλισεων, ΖΟΕ, χρησικτησιες, δουλείες, ιδιωτικες οδους, χαρακτηρισμο οδων, απαλλοτριωσεις, ρυμοτομησεις, τακτοποιησεις, κουνηματα μαντρας, καταπατησεις, απουσια τιτλων, διανομες, αναδασμους, παραχωρησεις, πραξεις αναλογισμου, εξασφαλισεις σημειων, εξακριβωσεις ρυμοτομικης σε παλαια σχεδια πολης κλπκλπ. Και απο περισυ προστεθηκε κ η διερευνηση των τυχοντων αυθαιρετων κατασκευων επι του ακινητου, λες κ τα υπολοιπα ειναι λιγα. τα @@ εδω φαινονται, δυστυχως, κ εγω μετα απο καμποσα χρονια διαβασμα ακομη πιστευω οτι τα δικα μου ειναι μικρουτσικα. εδω που τα λεμε, το σχεδιακι στο τοπογραφικο ειναι μεγαλη αγγαρεια, εμενα μου σπαει τα νευρα για να το κανω, διοτι ο πελατης επικεντρωνεται σε αυτο, ενω ολη η δουλεια που κατα βαση πληρωνεται ειναι οτιδηποτε αλλο στο εγγραφο πλην του σχεδιου.1 point
-
πρεπει να κατασκευαστει ενοτητα ηλιθιων να βαζουν τις ερωτησεις τους κατεπειγοντως δηλαδη εσάς.... το οτι ονομασε ορισμενους Πολ. Μηχ. μη καλους σας ευχαριστει? βασει ποιων δεδομενων? των σπιτιων που πεσαν τελευταια που? ξερει τωρα ο νεος και δεν ξέρουν οι Συνάδελφοι που κάνουν τα σπίτια και δεν πέφτουν. Εγω διαφωνω με το οτι υπαρχουν πολλοι "μη καλοι Πολιτικοι Μηχανικοι" διαφωνω οτι αποτελει αποριας αξιο το οτι "δεν πεφτει κανενα σπιτι" διαφωνω με το θεμα που ανοιξε ο φοιτητης σε "σπιτι καταξιωμενων Μηχανικων και Πολιτικων Μηχανικων" οτι "υπαρχουν πολλοι "μη καλοι" πολιτικοι μηχανικοι με ελλειπεις γνωσεις ..." δηλαδη πόσο καλά ξέρει αυτός που στη σχολή βρίσκεται ακόμα να κρίνει επαγγελματίες ανθρώπους και να συμφωνήσετε, να συμφωνησετε ώστε να μου βάλετε εμένα αρνητικες ψήφους?.-1 points
-
Μια χαρά είναι το πόρισμα, με διακριτούς ρόλους για κάθε μηχανικό κλπ. Το πρόβλημα είναι ότι αυτό δε συνέβη στο ΠΔ για τους μηχανικούς ΑΕΙ και για αυτό το λόγο όντως είστε αδικημένοι.-2 points
-
Με ταλανίζει εδώ και ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μια συγκεκριμένη απορία που μου δημιουργήθηκε,καθώς είμαι φοιτητής τμήματος πολιτικών μηχανικών και θα ήθελα πραγματικά να ακούσω πολλές και διάφορες απόψεις.Η ερώτηση μου έγκειται στο γεγονός ότι,καθώς υπάρχουν πολλοί "όχι τόσο καλοί πολ.μηχανικοί" ή αλλιώς μηχανικοί με ανεπαρκείς γνώσεις,οι οποίοι αναλαμβάνουν έργα-για παράδειγμα την κατασκευή μιας οικοδομής-δεν υπάρχουν αντίστοιχα ΠΟΛΛΑ ατυχήματα,λάθη,καταστροφές,για παράδειγμα να κατεδαφιστεί ένα σπίτι καθώς χτίζεται απο ένα τέτοιου είδους μηχανικό. Εύχομαι να έγινα κατανοητός Περιμένω τις γνώμες σας!!-2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-