Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      854


  2. lamgar

    lamgar

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      72


  3. vgeorg1

    vgeorg1

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      55


  4. miltos

    miltos

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.709


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. σωστα, εάν προκειται για κοινες αυθαιρεσιες και των δυο ΟΙ σε κοινοχρηστο χωρο. Αλλά, εάν εννοει για αυθαιρεσιες στα κοινοχρηστα, που εχει κανει ξεχωριστα καθε μια ΟΙ, για λογαριασμό της, τοτε, η καθε μια τακτοποιει με συναινεση του αλλου. Και μετά, πηγαινετε στον συμβ/φο και κανετε και δυό ωραιες καθετες, με το 98 παρ.1 και εχετε τιτλους ιδοκτησιας, καθαρούς, σαν μολις να βγηκαν απο την κολυμβηθρα του Σιλωάμ....
    1 point
  2. Τι εγγυήσεις σου δίνουν οι έμποροι; Από εκεί θα ξεκινήσεις. Οι ηλιακοί της προηγούμενης εικοσαετίας έδιναν δεκαετή εγγύηση και κρατάνε μέχρι σήμερα.
    1 point
  3. Σωστό, αλλά δεν πιστεύω ότι το πρόβλημά του θα λυθεί σωστά από αυτοματισμούς. Το ιδανικό είναι να βάλει πριν τον υδραυλικό διαχωριστή δύο ταφ με ανεπίστροφες και να συνδέσει στην πάνω είσοδο τις προσαγωγές λέβητα και αντλίας και στην κάτω τις επιστροφές. Δηλαδή Προσαγωγή του λέβητα - ανεπίστροφη - είσοδος 1 του ταφ. Προσαγωγή της αντλίας θερμότητας - ανεπίστροφη - είσοδος 2 του ταφ, και όλο μαζί το ταφ από την έξοδο 3 να το βάλει στη μία είσοδο του διαχωριστή. Το ίδιο να κάνει και κάτω. Στις επιστροφές δεν χρειάζεται να βάλει ανεπίστροφες.
    1 point
  4. Η υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνεται πάντα. Απλά στην περίπτωση που από την κείμενη νομοθεσία για κάποιο υλικό ή σύστημα δεν υπάρχει η απαίτηση για CE στη ΥΔ ο προμηθευτής δηλώνει ότι στα υλικά που έχω προμηθεύσει δεν απαιτείται να φέρουν CE. Οι τέντες χρειάζονται CE.
    1 point
  5. Η προθεσμία για την καταχώρηση προμηθευτών συμπίπτει με την προθεσμία για την ολοκλήρωση του έργου-δεν συμπίπτει με την προθεσμία για την αποδοχή της απόφαση υπαγωγής. Όποτε δεν λήγει άμεσα για κανέναν. Το ΙΒΑΝ του ωφελούμενου θεωρώ (χωρίς να είμαι σίγουρη) ότι το καταχωρούμε για να του καταβληθεί το κόστος των ενεργειακών επιθεωρήσεων δεν νομίζω ότι πρέπει να γίνονται οι πληρωμές μόνο από εκεί. Και μάλιστα το καταχωρείς και μπορείς να το αλλάξεις στο στάδιο 08α. Αίτηση με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις - σε διενέργεια ελέγχου τελικής εκταμίευσης
    1 point
  6. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Το πρόβλημά σου - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο λάθος στην εγκατάσταση - είναι ότι: 1) Ο ηλεκτρονικός κυκλοφορητής της Wilo είναι κυκλοφορητής δευτερεύοντος (από τον Υδραυλικό Διαχωριστή προς τα θερμαντικά σώματα των διαμερισμάτων) όταν λειτουργεί η θέρμανση με Αντλία Θερμότητας, με πρωτεύον κύκλωμα της διαδικασίας από την Αντλία Θερμότητας προς τον Υδραυλικό Διαχωριστή 2) Μετατρέπεται σε κυκλοφορητή πρωτεύοντος, ως μοναδικός κυκλοφορητής της εγκατάστασης, όταν λειτουργεί ο λέβητας. Άρα για λόγους ασφαλείας δεν μπορείς να τον κινείς από θερμοστάτη χώρου. Για να δουλέψει το όλο σύστημα, έτσι όπως το βλέπω στημένο, θα πρέπει η Α.Θ. να είναι ανοιχτή. Όταν όμως οι θερμοστάτες των διαμερισμάτων κλείσουν τις τρίοδες, αυτό δεν σημαίνει ότι η αντλία σταματάει να δουλεύει . Δουλεύει ίσα ίσα για να διατηρεί μια σταθερή θερμοκρασία στο νερό του πρωτεύοντος. Επομένως δουλεύει και ο κυκλοφορητής του δευτερεύοντος. Για να κλείσει αυτός, λογικά θα πρέπει να κλείσεις τελείως (off) τη λειτουργία της Α.Θ. Αν το κάνεις αυτό, ο κυκλοφορητής θα δουλέψει λίγο - το πολύ μισή ώρα - και θα σταματήσει. Αν δεν σταματήσει καθόλου τότε πρέπει να εγκατασταθεί νέος αυτοματισμός (επέκταση) που...αν χρειαστεί θα τα πούμε. Αν θέλεις τώρα να κλείνεις τον κυκλοφορητή όταν σταματάει απλώς η ζήτηση ζεστού νερού, αλλά η Α.Θ. να παραμένει ανοικτή, τότε χρειάζεσαι ένα επιπλέον αυτοματισμό διαφορετικό από τον παραπάνω και λίγο ακριβότερο. Περίπτωση βλάβης, από μια πρώτη ματιά, δεν βλέπω. Μάλλον το πρόβλημα αυτό υπήρχε και δεν το είχες αντιληφθεί.
    1 point
  7. Καλημέρα! Παρακολουθώ και γω το φόρουμ εδώ και καιρο. Και γω τον ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω εδώ και ενάμιση χρόνο περιπου. Είμαι σχεδόν στην ιδια κατάσταση που περιέγραψε αναλυτικά ο kapikoy.Συγκεκριμένα έχω διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ στις 30-06-2017. Έχω προσληφθεί ως μηχανικός μισθωτος σε εταιρία στις 20-07-2017 και ο εργοδότης μου πληρώνει τις εισφορές μου ως μηχανικός. Έχω κάνει αίτηση στο ΤΣΜΕΔΕ Κομοτηνής στις 17-01-2018 στην οποία κατέθεσα α)τη διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ, β)την πρόσληψη αοριστου χρόνου της εταιρίας που εργαζομαι ως μισθωτος μηχανικός , γ) τις πληρωμένες ασφαλιστικες εισφορες (έως και του 07/2017) ως αυτοαπασχολουμενος. Χθες το μεσημέρι διαπίστωσα πως τίποτα δεν έχει αλλαξει. Δηλαδή, μου χρεωνουν κάθε μήνα ασφαλιστικες εισφορες (από 08/2017 έως και σημερα) και μετα την εκκαθάριση που μου έγινε με έβαλαν να πληρώσω και 5 δόσεις με συγκεκριμενα ποσα. Όπως είπα παραπάνω αν και διέκοψα στις 30-06-2017 έχω πληρώσει εισφορες ως αυτοαπασχολουμενος και του Ιουλίου 2017 γιατί ήθελα να είμαι ενταξει. Τι θα πρέπει να κάνω ώστε να σταματήσουν να εκδίδονται ειδοποιητηρια ως αυτοαπασχολουμενος; Μήπως να ξανακάνω κάποια αίτηση ή να στείλω φαξ στο κεντρικό Τσμεδε ή να στείλω email ;Μπορεί να με βοηθήσει καποιος;
    1 point
  8. Μόνος μου φυσικά, και πάρα πολύ ατελείωτες ώρες , στην σχολή ούτε καν κάναμε Αutocad.
    1 point
  9. οκ. όσον αφορά το ποσοστό εξοικονόμησης που αναφέρθηκε και παραπάνω, εχω το εξής ερώτημα: 1ο ΠΕΑ: Ετήσια κατανάλωση Επιθεωρούμενου Kτηρίου: 360,10 KW/m2 Ετήσια κατανάλωση Kτηρίου Αναφοράς: 107,40 KW/m2 Ετήσια κατανάλωση Σεναρίου: 164,60 KW/m2 (45,7%) Σημείωση: το παραπάνω ποσοστό είναι αυτό που γράφεται πάνω στο ΠΕΑ είναι επι της κατανάλωσης του Επιθεωρούμενου κτιρίου, και όχι επι του κτιρίου αναφοράς που αν το υπολογίσω βγαίνει: (164,60/107,40)*100= 153,26%. 2ο ΠΕΑ: Ετήσια κατανάλωση Επιθεωρούμενου Kτηρίου: 158,90 KW/m2 Ετήσια κατανάλωση Kτηρίου Αναφοράς: 110,50 KW/m2 (βγαίνει ελαφρώς διαφορετικό γιατί υπολογίζω αυτή τη φορά στα ανοίγματα τα ρολλά που μπήκαν) Στο παράρτημα VI (καταγραφή παρεμβάσεων), τι ποσοστό θα βάλω? Θα μου πείτε ο οδηγός λέει "επι κτηρίου αναφοράς" και διευκρινίζει "προ παρεμβάσεων" άρα 100*(360,10-158,90)/107,40 = 187,33% (τρελλό νούμερο αλλα οτι πει ο οδηγός). Απ την άλλη, αν το υπολογίσω με τη λογική που υπολογίζεται επάνω στα ΠΕΑ, βάσει του Επιθεωρούμενου Kτηρίου (πρό παρεμβάσεων) είναι: 100*(360,10-158,90)/360,10 = 55,87% (νορμάλ νούμερο). Ο προβληματισμός πηγάζει απο το γεγονός οτι στο πρώτο εξοικονομώ θυμάμαι είχε γίνει θέμα με την τράπεζα που τα έστελνα τότε και μου είπαν να διορθώσω τα τρελλά ποσοστά που μου έβγαιναν βάσει κτιρίου αναφοράς και να βάλω αυτα που έβγαιναν βάσει επιθεωρούμενου. Επίσης, έχω την εντύπωση οτι στο εξοικονομώ ΙΙ η λογική αυτή συνεχίζεται, δηλαδή στο πρώτο σκέλος (της υποβολής του πρώτου ΠΕΑ) το ποσοστό που τσεκάρει το σύστημα για αν δεί αν το σενάριο πληροί τις προϋποθέσεις ένταξης στο πρόγραμμα είναι αυτό που αναγράφεται πάνω στο ΠΕΑ (επι του επιθεωρούμενου κτιρίου) και όχι επι του κτηρίου αναφοράς. (Αυτό επαναλαμβάνω είναι απλά εντύπωση που έχω, παρακαλώ διαψεύστε με αν διαπιστώσατε το αντίθετο.)
    1 point
  10. Ο κυκλοφορητής όταν συνδέεται με κύκλωμα λέβητα, ανοίγει και κλείνει από τον υδροστάτη. Όταν συνδέεται με κύκλωμα Αντλίας θερμότητας ανοίγει - σωστά το παρατήρησες αρχικά - από τον θερμοστάτη χώρου. Αν δεν εκκινήσει ο κυκλοφορητής δεν εκκινεί ούτε ο συμπιεστής της αντλίας. Σε μερικές εγκαταστάσεις αντλιών θερμότητας αέρα - νερού όμως, υπάρχει και υδροστάτης σε εφεδρική λειτουργία αποφυγής παγοποίησης, που όταν η θερμοκρασία του νερού πέσει επικίνδυνα θέτει τον κυκλοφορητή σε λειτουργία, ανεξαρτήτως ζήτησης θέρμανσης από τους εσωτερικούς θερμοστάτες. Συνεπώς μπορείς να αποφύγεις αρχικά τον ηλεκτρολόγο, ή τον υδραυλικό αν μας διαφωτίσεις σχετικά με την εγκατάστασή σου, απαντώντας μου σε μερικά ερωτήματα όπως: 1) Η Αντλία θερμότητας που έχεις εγκαταστήσει λειτουργεί στο ίδιο κύκλωμα εναλλακτικά με λέβητα; 2) Υποψιάζομαι ότι ο κυκλοφορητής δεν είναι ενσωματωμένος (δεν βρίσκεται εντός) με την Α.Θ. και βρίσκεται σε ξεχωριστό ψυχροστάσιο. Σωστό; 3) Μήπως έχεις πρωτεύον και δευτερεύον κύκλωμα με ενδιάμεσο δοχείο αδρανείας; και όποια άλλη πληροφορία έχεις θα βοηθήσει.
    1 point
  11. Ο κυκλοφορητής συνήθως δέχεται εντολές μόνο από τον υδροστάτη.
    1 point
  12. Ο κυκλοφορητής λειτουργεί όταν το νερό στο λέβητα έχει θερμοκρασία πάνω από 35-40 οC (ανάλογα τη ρύθμιση).
    1 point
  13. Κατέληξα (από καιρό) να μη με προβληματίζει το θέμα, και αφήνω την παροχή του υποπίνακα χωρίς ΔΔΕ. Βάζω ΔΔΕ στους υποπίνακες. Δεν κάνω ανοησίες λόγω μίας επιπόλαιης νομοθεσίας.
    1 point
  14. Δεν υπάρχει διάταξη που να απαγορεύει την κατασκευή του λεβητοστασίου / αποθήκης πετρελαίου στο δώμα . Αρκεί , ωστόσο , ο χώρος αυτός να μετράει επίσημα στη δόμηση και , επίσης , στον ίδιο όροφο να μην υπάρχουν κατοικοιμένοι χώροι .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.