Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      26

    • Περιεχόμενα

      4.204


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      18.021


  3. karanus

    karanus

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.395


  4. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      11.775


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. ο υπολογισμος προστιμου προυποθετει την απασχοληση Μηχανικου για ωρες + οτι πρεπει να εχει στα χερια του στοιχεια οπως σχεδια οικοδομικης αδειας, τιτλους ιδιοκτησιας κ. α. για να το κανει. Στον υπολογιστη πιστευω οτι κανενας συναδελφος δεν θα δεχτει να απαντησει. Θα πρεπει να κινηθειτε σε γραφειο Συναδελφου με τα στοιχεια που εχετε στα χερια σας, να επιδωσετε δια να απαντησει...
    4 points
  2. η ιστοσελίδα αναζήτησης ηλεκτρονικών αδειών είναι αυτή https://eadeies.ypen.gr/adeiapublic/faces/main?_afrLoop=5638142980613478&_afrWindowMode=0&_adf.ctrl-state=13fwmxqffk_4 Παύλο καλό είναι την παραπάνω ιστοσελίδα να την προσθέσεις σε εμφανές σημείο του θέματος "e-άδειες"
    4 points
  3. Παιδιά δεν το πιστεύω αυτό που ζω!! Πείτε μου ότι δεν μπορεί.... δεν γίνεται.... Καλά έθεσαν ένα σύστημα σε λειτουργία και δεν βλέπουν τι γίνεται; Και καλά οι Πολεοδομίες ήταν χωλομένες ούτως η άλλως και τώρα τρίβουν τα χέρια τους με αυτά που βλέπουν. Αυτοί από το ΥΠΕΝ , ΤΕΕ, τι κάνουν;;;; Δηλαδή τρώμε τα συκώτιά μας με τον Pavlos33 ,τον Anton_civeng ,τον laxanos ,τον kan62 για την Κ4 και Κ5 και κάποιοι κάνουν όργια!!!
    3 points
  4. @karanus με πρόλαβες, αυτό θα έγραφα και εγώ, οι ενημερώσεις είναι ότι να 'ναι. Για να δούμε που θα βγάλει όλη αυτή η ιστορία... Προσωπικά βρήκα περίπτωση σε άδεια που μπορούσα να δω και τα επισυναπτόμενα σχέδια (κατόψεις, ΔΚ κλπ).
    3 points
  5. Στις ενημερώσεις ρίξτε μια ματιά να δείτε τι γίνεται... Το πανηγύρι του κάθε πικραμένου... Διαμερισματώσεις μπαίνουν σαν ενημερώσεις... Αλλαγές χρήσης χώρων σαν ενημερώσεις... Υπερυψώσεις κτηρίων... Κατασκευές σε ακάλυπτους Νομίζω ότι κάποιοι χωρίς έλεγχο πλέον, άρχισαν να κάνουν αυτά που δεν μπορούσαν να κάνουν πριν... Όχι μόνο δεν θα καταπολεμηθεί η διαφθορά.... αλλά θα υπάρχει μόνο διαφθορά.... Προβλέπω εξελίξεις.. Έχετε καταλάβει αν μπορούμε να δούμε και τα έγγραφα που ακολουθούν την κάθε πράξη; Η μπορούμε να δούμε μόνο το έντυπο;
    3 points
  6. +1 και στους δυο σας για την ανάδειξη ενός τόσο σοβαρού ζητήματος. Σίγουρα θα γίνει ντόρος και από το διαδίκτυο και θα ακουστεί. Δείτε και ακόμη κάτι από τις περιοχές σας να κάνουμε μια άτυπη στατιστική. Βλέπετε πολύ μεγάλους αριθμούς μητρώου στις νέες άδειες; Πάνω από 135.000; Αν ναι να επιστήσουμε την προσοχή στους νέους συναδέλφους οι οποίοι ενδεχομένως να μην έχουν πλήρη άποψη της σοβαρότητας έκδοσης υπ ευθύνη τους μιας άδειας να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μην κάνουν καμία "έκπτωση" στη νομιμότητα.
    2 points
  7. Πολύ σωστές οι επισημάνσεις σας παιδιά και δίκαιοι οι προβληματισμοί. Να δούμε επίσης αν θα ενεργοποιηθεί και ο δειγματοληπτικός έλεγχος στο 30% των εκδοθεισών αδειών όπως προβλέπει ο νόμος. Η κατάχρηση στην κατηγορία αδειών 3, είναι ήδη εμφανής.
    2 points
  8. μπορει να το εχει κανει κουφιο, ενα κουτι Faethon με μονο σκοπο να στηριζεται καλυτερα το κτιριο
    2 points
  9. εγω χωρις να εχω δει σχεδιαγρααμμα με την αποτυπωση και την ο.α. δεν μπορω να εκφρασω γνωμη
    2 points
  10. pipako. Μην σε προβληματισω, θεωρω οτι σε ενα μηκος και καποιο ετος (???) υποθετω, η ακριβεια που μπορουσε να επιτευχθει στο εργοταξιο δεν ηταν μεγαλη, οποτε λεω ασε το παρατα το, αποκλιση 2 μοιρες τη βλεπω αμελητεα ως τωρα..
    2 points
  11. είχε βγει εγκύκλιος στον 4178 ότι οταν δεν απαιτείται ΜΣΕ δεν αναγράφεται στη δήλωση, στον 4495 δεν έχει βγει αντίστοιχη εγκύκλιο και στην ΤΕ (τουλάχιστον εγώ) πάντα αναγράφω για ποιο λόγο δεν απαιτείται ΜΣΕ. Οι συμ/φοι έχουν αυστηρή πολιτική (και λόγω υποθηκοφυλακίων) να αναγράφεται στην ΤΕ η απαίτηση ή μη της ΜΣΕ γιατί υπάρχει κύνδινος ακυρότητας του συμβολαίου . στην εγκύκλιο του ΥΠΕΝ..27454/2631.2017 6. Για την εφαρμογή της διάταξης της παρ. ή του άρθρου 99 του ν. 4495/2017 σχετικά με την υποβολή ή μη της μελέτης στατικής επάρκειας, όπου απαιτείται, γίνεται ειδική μνεία σε κάθε βεβαίωση οριστικής υπαγωγής καθώς και σε κάθε βεβαίωση περαίωσης της διαδικασίας, καθώς και στη βεβαίωση της παρ. 2 (περ. γ) του άρθρου 83 του ν. 4495/2017 για μεταβίβαση.
    2 points
  12. η κίνηση με το Μηχανικό σίγουρα θα πρέπει να γίνει τώρα. ο Συνάδελφος παραπάνω σου εξήγησε οτι αυτό που ζητάς πρέπει να το δει Μηχανικός από κοντά, το πόσο βαρος βάλατε, το πόσο αντέχει η πλάκα, το πόσο αντέχει αν γινουν οι συνηθεις σεισμοί της περιοχής, ο Μηχανικός θα στο πει με μελέτη σίδερων κλπ. Μην βασανιζεσαι στα φορουμ απροσωπα για θεματα που αφορούν την στατικότητα του κτιρίου, την ασφάλεια σου, την ασφάλεια παιδιών αν τυχόν έχεις*, ξεκίνησε το συντομότερο να ψάξεις Μηχανικό, ο οποίος και αυτά που έχουν γίνει ήδη θα πρέπει να εξετασει *αν δεν εχεις παιδια, σκεψου την ασφαλεια τριτων προσωπων. Διοτι αν πεσει τμημα κτιριου, το οποιο δεν σου λεω εγω οτι ειναι πιθανον να γινει, ομως ουτε δεδομενα εχω, ουτε σου αποκλειω τιποτα. Επισημαινω μονο οτι αν τραυματιστει τριτο προσωπο και ποινικά μπλέκεις και χρηματικά .
    2 points
  13. Μα γιατί Ακη να κρατήσεις τις εντολές πληρωμής, αυτές νομίζω για ενημέρωση πελάτη να πληρώσει είναι. Θα δεις μάλιστα ότι κάποιες φορές όταν πληρώνει δόσεις, οι εντολές πάντα τον ίδιο κωδικό έχουν. Εγώ δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να τις κρατήσεις, έχεις την απόδειξη στη δήλωση ότι τα παράβολα που ανάφερες πληρώθηκαν, ακόμα εσύ ή ο πελάτης έχει την απόδειξη, τις αποδείξεις μάλλον σωστότερα της τραπεζας. Οποτε την εντολες τι τις θες? Δεν βλεπω το λογο, κρατησε ενα αντιγραφο τυπωμενο το 5σελιδο και αντιγραφο τις αποδειξεις της Τραπεζας.
    2 points
  14. Version X6.2

    81.129 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  15. Version 1.1.0

    7.706 downloads

    Απλό πρότυπο σε Excel 2007 ή νεώτερο με σκοπό την δημιουργία του διαγράμματος Gantt . Περισσότερα υποδείγματα καθώς και σχολιασμό - τεκμηρίωση , θα βρείτε εδώ . Προστέθηκε νέο πρότυπο (έκδοση 1.0.1) 2/12/2014 Προστέθηκε υπόδειγμα σε PowerPoint 2007 (18/2/2015)
    1 point
  16. Version 4.00

    22.082 downloads

    Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..
    1 point
  17. Πράγματι υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές (μικρές, μικρής κλίμακας, κατηγορία αυθαιρέτων 3) που ενώ δεν θα τακτοποιηθούν, το ακίνητο μπορεί να μεταβιβαστεί, όπως ορθά αναφέρεις, όμως η λεγόμενη και "κόκκινη γραμμή των αυθαιρέτων" δεν έχει παύσει να υφίσταται. Σε μια τέτοια περίπτωση θα μεταβιβαζόταν ένα ακίνητο και ο αγοραστής θα έπαιρνε το ακίνητο με τις αυθαιρεσίες του. Ανάλογα σκεφτόμασταν και προ τροποποίησης ν. 4495 βάσει ν. 4546, όταν είχαμε για παράδειγμα, αυθαίρετη αλλαγή όψεων για την οποία θεωρούσαμε ότι αφού δεν αυξάνει δόμηση, κάλυψη, ύψος και δεν αλλάζει την εγκεκριμένη χρήση, σύμφωνα με το λεκτικό της βεβαίωσης, μπορούσαμε να χορηγήσουμε βεβαίωση.
    1 point
  18. Δεν γίνεται στην εκτός σχεδίου. Μόνο εντός σχεδίου μπορεί ο ένας να ρυθμίσει χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του άλλου συνιδιοκτήτη. Παρ 4. Άρθρ. 98 4. Συγκύριοι εξ αδιαιρέτου σε οριζόντια ή κάθετη ιδιοκτησία, ή σε κτίσμα χωρίς σύσταση οροφοκτησίας εντός σχεδίου πόλεως, ανεξαρτήτως ποσοστού συγκυριότητας, αυθαίρετων κτισμάτων ή νόμιμων κτισμάτων με αυθαίρετες μικρές παραβάσεις ή αυθαίρετες κατασκευές ή αυθαίρετες αλλαγές χρήσης μπορούν να ζητούν την υπαγωγή τους στις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 99 κ.επ. ανεξαρτήτως της σύμφωνης γνώμης των λοιπών εξ αδιαιρέτου συγκυρίων.
    1 point
  19. Σχεδόν το ίδιο αντίστροφα , σημείο - περιοχή πιο κρύα απο την υπόλοιπη που ειναι πιο θερμή .
    1 point
  20. pipakos Συμφωνώ απολύτως με το συνάδελφο. Ερμηνείες τραβηγμένες πρέπει να αποφεύγονται. Εξάλλου μιλάμε για αυθαιρεσία μετά το 2011 (υποθέτω μετά τις 28/7) άρα πως θα εκδοθεί βεβαίωση νομιμότητας;
    1 point
  21. μην κάνεις τον κόπο να μπαίνεις σε παραθυράκια και ερμηνείες αμφίβολες, η κατασκευή αυτή αν γίνει καταγγελία και έρθει πολεοδομία θα γραφτεί ως κύριος χώρος χωρίς δέυτερη κουβέντα. Σε παρόμοια περίπτωση ο πελάτης αναγκάστηκε να πληρώσει το πρόστιμο κατασκευής και μετά προχώρησε σε κατεδάφιση με προβλεπόμενη άδεια.
    1 point
  22. νομιζω ομως οτι νομικα αναφερεται οτι η διαφορετικη διαμερισματωση αναφερεται ως παραβαση οταν συνοδευεται με τροποποιηση μηχ. εγκαταστασεων. Αν ενας τοιχος μετακινηθει μεταξυ του κοινου τοιχου 2 ιδιοκτησιων σε εναν οροφο, δεν ειναι παραβαση οταν οι μηχ. εγκαταστασεις καμιας ιδιοκτησιας δεν τροποποιουνται. Φυσικα μιλω για την ανταλαγη λιγων τμ ή εκατοστων του τ.μ. μεταξυ ιδιοκτησιων, δεν λεω αν πχ η μια κατοικια παρει το 40% της αλλης
    1 point
  23. Καλησπέρα! Για αρχή σε καταλαβαίνω απόλυτα Είσαι στη μέση. Απλά αν ο ωφελούμενος δεν έχει δικά του χρήματα ώστε να τα δώσει υπάρχει θέμα: οι προμηθευτές θα πρέπει να κάνουν υπομονή να πάνε μέσω διαδικασίας ή να πουν από την αρχή ότι δεν μπορούν να αναλάβουν (έχει συμβεί γι' αυτό σου το λέω... κάποιοι προ,ηθευτές φτάνουν ένα όριο ωφελούμενων που μπορούν να καλύψουν με δικά τους αποθεματικά και αρνούνται όσους πάνε μετά... αναμενόμενο μέσω κρίσης αλλά και επαγγελματικό από τη μεριά τους να είναι ξεκάθαροι με τον ωφελούμενο εξαρχής). Για να μην σε ζαλίζω, έχω και τις άλλες περιπτώσεις, που ο ωφελούμενος έχει ήδη εξοφλήσει προμηθευτή με ίδια κεφάλαια αλλά ακολουθούμε κανονικά τη διαδικασία δανείου-προκαταβολών-επιδότησης και συμφώνησαν ότι όπως θα μπαίνουν τα χρήματα στο λογαριασμό του προμηθευτή, εκείνος θα τα επιστρέφει. Άσε που εδώ θέλει και άλλη προσοχή, να μην φανεί τραπεζική κίνηση προμηθευτή προς ωφελούμενο αμέσως κ.λπ. αλλά αυτά είναι δικό τους θέμα και προσπάθησε να είσαι ξεκάθαρη ότι δεν σε αφορά απλά εσύ ενημερώνεις. Σίγουρα πάντως μέσω προκαταβολής δανείου μπορεί να εκταμιευθεί το μέγιστο έως το ποσοστό του δανείου και μόνο, χωρίς να εμπλακεί το ποσό της επιδότησης. Και ότνα έρθει η ώρα της εκταμίευσης του υπόλοιπου ποσού του δανείου, ο συγκεκριμένος προμηθευτής να μην πάρει κάτι αφού θα έχει πάρει το μερίδιό του στην προκαταβολή. Τέλος, προσοχή, στους υπολογισμούς γιατί ναι μεν η προκαταβολή δίνεται βάση του αρχικού εγκριθέντος ποσού αλλά το τελικό ποσό του δανείου θα επαναπροσδιοριστεί βάση του τελικού τιμολογίου: δηλαδή, αν το τελικό τιμολόγιο είναι 1000€, η επιδότηση είναι 60% δηλ. 600€, άρα μιλάμε για δάνειο 40% δηλ. 400€, η προκαταβολή θα είναι το πολύ 400€ από το ποσό που βγάζει το κουτάκι κάτω από τον πίνακα των προκαταβολών στην πλατφόρμα κ.ο.κ.
    1 point
  24. Δείτε ένα ωραίο παράδειγμα για το Hatch "Κοίλες επιφάνειες" της εντολής ★ΖΗΗ★
    1 point
  25. όλο το οικόπεδο σου βρίσκεται στο κατάντι του δρόμου (ενώ εσύ το κατάντι και το ανάντι το συσχετίζεις με την οικοδομή σου και όχι με το δρόμο που είναι το σωστό)
    1 point
  26. Το σίγουρο είναι ότι δεν μπορείς να εκδώσεις 2η άδεια μικρής κλίμακας όταν η 1η είναι ήδη σε ισχύ, σύμφωνα με: ΥΑ ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461 ΦΕΚ 4520 Β’/2018 Άρθρο 3 Διαδικασία έκδοσης έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας ............. 4. Οι εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ισχύουν για ένα (1) έτος από την έκδοσή τους, με δυνατότητα αναθεώρησης του χρόνου ισχύος τους κατά ένα επιπλέον (1) έτος. Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης των εργασιών της έγκρισης εντός του ανωτέρω διαστήματος, είναι δυνατή η παράταση της διάρκειας ισχύος της Έγκρισης Εργασιών για ένα έτος ακόμη μετά από σχετική αίτηση του ιδιοκτήτη και αιτιολογημένη έκθεση του μηχανικού. Σε περίπτωση που εντός του χρόνου ισχύος της έγκρισης εργασιών ο ιδιοκτήτης προτίθεται να εκτελέσει νέες εργασίες που εμπίπτουν στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4495/2017, η έγκριση αναθεωρείται και υποβάλλεται από τον μηχανικό συνολικός προϋπολογισμός των εργασιών (παλαιών και νέων) προκειμένου να ελεγχθεί το ανώτατο όριο προϋπολογισμού των είκοσι πέντε χιλιάδων ευρώ (25.000) όπως αυτό ορίζεται στην ανωτέρω παράγραφο.
    1 point
  27. Μόλις ανακάλυψα αυτό: https://tools.pdf24.org Δείχνει να δουλεύει πολύ καλά. Η συμπίεση πάλι με πάει πάνω από τα 20 MB, ενώ με αυτό το εργαλείο το σπάω σε δύο αρχεία όπου με συμπίεση πέφτω κάτω από ο όριο.
    1 point
  28. Δίνει όντως. Μπες στον Ατομικό Λογαριασμό Ασφάλισης στον ΕΦΚΑ να δεις αναλυτικά.
    1 point
  29. Κατ.3 ιειε) αλλαγές στις εξωτερικές διαστάσεις του περιγράμματος του κτιρίου ή της αυτοτελούς ιδιοκτησίας έως πέντε τοις εκατό (5%) και εφόσον δεν μεταβάλλεται η επιφάνεια άνω του ποσοστού πέντε τοις εκατό (5%) και κατά παρέκκλιση των περιπτώσεων α, β και γ της παραγράφου 2 του άρθρου 89,
    1 point
  30. Κανά είστε σίγουρος ότι είδατε τις φωτογραφίες του ακινήτου? Εσείς πιστευετε ότι για αυτό το ακίνητο μπορεί να βρεθεί η οικοδομική άδεια? Φίλε μου αυτό που λες δεν είναι ευκολο να γίνει, ίσως να υπάρχει ένα ενδεχόμενο αν έκανες δήλωση "αλλαγή χρήσης χώρου" το οποίο δεν γνωρίζω αν το ξέρεις, πάλι πρώτα με τη Συμβολαιογράφο θα έπρεπε να μιλήσεις μήπως αυτό σου δίνει την δυνατότητα να μειώσεις το κόστος του Ενφια που ενημερώθηκες ότι οφείλεις για αυτό το ακίνητο. Κοίτα ομως, το να βεβαιώσεις το χώρο σήμερα ότι έχει βοηθητική χρήση, και να ρυθμισεις την αυθαιρετη αλλαγή χρήσης όπως ο Ν.4495 ΟΡΊΖΕΙ, αφενος υποθετω οτι ενδεχεται να σου μειωσει καποια φορολογικα κόστη τωρα και μακροπρόθεμσα, αλλά πρέπει να λάβεις υποψη, οτι αν το δηλωσεις σαν "αποθηκη" αυτο σημαινει χωρος με βοηθητικη χρηση, ισως αργοτερα σου δημιουργησει προβλημα. Πχ θελει να το παρει καποιος να το κανει κατοικια τουριστικη, δυσκολα θα αλλαζει καθως στο συστημα θα εχει δηλωθει σαν χωρος που εγκατασταθηκε αυθαιρετα (?) βοηθητικη χρηση και το να παρει μετα αδεια λειτουργιας δεν θα ειναι ευκολο. Με το λιγο που το ξερω ως τωρα και με οτι ξερω , και πολυ δυσκολο, δυσκολοτατο θα έλεγα το να πάρει μεταγενέστερα οικοδομική άδεια να γίνει μια επέκταση, τουριστική κατοικία ή ένα κατάστημα. (1) πρόσθεσε τόνους στο κείμενό σου. Eπίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. (2) Μην κάνεις διαδοχικές δημοσιεύσεις. Τα μηνύματά σου έχουν συγχωνευτεί. Pavlos33
    1 point
  31. Πολύ σωστή παρατήρηση (+1 για τα σημειωμένα με bolt) και καλή απορία. Αλλά ο πιο αρμόδιος για να σου την απαντήσει είναι αυτός (μηχανικός, αντιπρόσωπος, πωλητής κλπ) ο οποίος υποστηρίζει ότι σε 5 - 6 χρόνια θα κάνεις απόσβεση. Ρώτα τον.
    1 point
  32. Οι Πολιτικοί μηχανικοί έχουν πλήρη δικαιώματα υπογραφής αρχιτεκτονικών μελετών (εκτός αν πρόκειται για ειδικές αρχιτεκτονικές μελέτες). Για την περίπτωσή σου όμως θα πρέπει ο φίλος σου αρχιτέκτονας να έχει συνεχή καλή συνεργασία με τον μηχανικό που θα ολοκληρώσει τις μελέτες για την έκδοση αδείας (εκτός των τυπικών αρχιτεκτονικών σχεδίων απαιτούνται διαγράμματα κάλυψης βάσει της πολεοδομικής νομοθεσίας κλπ). Αν ο φίλος σου δεν έχει γνώσεις Οικοδομικών Κανονισμών, εικάζω ότι θα χρειαστούν αρκετές τροποποιήσεις στα αρχιτεκτονικά σχέδια....
    1 point
  33. εξαρτάται σε ποια περιοχή πρόκειται να κτιστεί και με ποιους όρους. Για μια ολοκληρωμένη μελέτη θα χρειαστούν 4 ειδικότητες, Αρχιτέκτονας, Πολιτικός, Μηχανολόγος και Τοπογράφος. Το να αλληλοκαλύπτει ο ένας τη δουλειά του άλλου δεν είναι καλή λύση. Ενδεχομένως για τυπικούς λόγους να μπορεί να εκδοθεί η άδεια χωρίς κάποιους μηχανικούς.
    1 point
  34. Συμφωνώ με τον @BAS Στη Βρετανία έχουμε πολλούς μηχανικούς απόφοιτους ΤΕΙ με τη συντριπτική πλειοψηφία να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού. Ένας από αυτούς είναι και ο υποφαινόμενος. Ας μιλήσω για εμένα (ένεκα κουβέντας στο παρόν νήμα): Λόγω των σπουδών μου στην Ελλάδα ως ΠΜ ΤΕ + του μεταπτυχιακού + της εργασιακής εμπειρίας (10 χρόνια κλείσαμε) έγινα Chartered Engineer στο Engineering Council (ΤΕΕ) και Τακτικό Μέλος του ICE (92000+ μέλη σε μία χώρα 66.000.000, και φέτος συμπληρώσαμε 200 χρόνια παρουσίας). Εδώ, έχω ας πούμε ό,τι ΕΔ έχει ένας ΠΜ ΠΕ στην Ελλάδα. Ας πούμε, διότι πρακτικά, δεν υπάρχει κάποιος νόμος που να μου λέει τι υπογράφω. Όμως, Chartered γίνεσαι με την προϋπόθεση ότι το ICE είναι σίγουρο πως πληροίς τις προϋποθέσεις να αναλάβεις ευθύνη μόνο από τη στιγμή που γνωρίζεις το αντικείμενο και άρα ξέρεις τι να υπογράψεις. Ακόμα, ο πελάτης διαλέγει τους μηχανικούς του μιας και καταθέτουμε βιογραφικό για να μπούμε στην ομάδα έργου, επομένως φέρει και αυτός ευθύνη (CDM2015 - νομοθεσία). Υπάρχουν αρκετοί ακόμα σαν και εμένα στο εξωτερικό. Σε διάφορες χώρες. Πέρα από τις στατικές μελέτες γεφυρών που εκπονώ και υπογράφω, γράφω τα βρετανικά πρότυπα των στατικών μελετών, εκπαιδεύω επίσημα και άλλους μηχανικούς να γίνουν Τακτικά Μέλη στο ICE, και διάφορα άλλα που με στρεσάρουν κάθε μέρα. Έχω και Διπλωματούχο που στοχεύει για το CEng. Σκέψεις: Για ποιο λόγο κάποιοι σαν και εμάς να επιστρέψουμε στην Ελλάδα και να εργαστούμε ως ΠΜ (Braindrain) ; Για ποιο λόγο να επιστρέψουμε και να φέρουμε τεχνογνωσία ; Για ποιο λόγο να επιστρέψουμε και να επενδύσουμε κάνοντας πχ μία εταιρεία με πολύ συγκεκριμένο αντικείμενο σε ένα νομοθετικό / γραφειοκρατικό χάος (Οικονομική ανάπτυξη) ; Πως είναι δυνατών τα ΕΔ στην Ελλάδα να έχουν να κάνουν με τα χρόνια σπουδών χωρίς να μετράει η πραγματική εργασιακή εμπειρία; Πως είναι δυνατών ένας ΠΜ στην Ελλάδα να είναι ΠΜ+ΑΜ+ΤΜ ή ένας ΑΜ ή ΤΜ να έχει δικαιώματα επί στατικών; Πως γίνεται 5-10 μπαγλαμάδες να σταματούν την εργασία χιλιάδων επαγγελματιών; Πως γίνεται κάποιοι που δεν με ξέρουν, δεν τους ξέρω, (προφανώς δεν τους ξέρει κανείς πέρα από τα κομματόσκυλά τους) να καθορίζουν το μέλλον ανθρώπων; Πόσο μάλλον να κάποιοι σαν αυτούς να μας πούνε πως το επιστημονικό μας υπόβαθρο περιορίζεται σε 2 ορόφους. Το 2019. Πως γίνεται για τους μεν κατόχους μεταπτυχιακού να είναι δίκαιο να αποκτήσουν περισσότερα ΕΔ βάση του κυρίου Γιαβρόγλου, αλλά όμως να μην είναι δυνατόν γιατί.. δεν προβλέπεται; Γιατί δεν το προβλέπεις τότε; Πως γίνεται να αναδημοσιεύσαν τον νόμο του 1930 το 2018 για τους ΠΕ και να θέλουν να βγάλουν τα ΒΔ για τους ΤΕ το 2019; Πως γίνεται να έχουμε ΠΕ και ΤΕ; Είναι δυνατών να υπάρχει η λογική "καλύτερο πρόγραμμα σπουδών - καλύτερα ΕΔ'' ; Δηλαδή ένας μηχανικός (ας πούμε ΤΕ) δεν είναι σε θέση να βρει τη λύση, ή ακόμα να καταλάβει που φτάνει η επιστημονική του γνώση και να ζητήσει βοήθεια; Πως γίνεται να δίδασκα κάποτε σε «ιδιωτικά κολέγια (γελάει ο κόσμος) » και αύριο μεθαύριο οι απόφοιτοί τους να έχουν περισσότερα ΕΔ από εμάς; Τι νόημα έχουν οι βαθμοί του σχολείου (αν είναι δυνατών), μπροστά στην επαγγελματική εμπειρία. Υπάρχουν άλλες χώρες -της ΕΕ τουλάχιστον- που τόσο ευαγγελίζεται η Ελλάδα ότι είναι περήφανο μέλος που να έχουν τέτοιο σύστημα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που να καθορίζει τι θα σπουδάζει ο καθένας (δημόσια και "δωρεάν" παιδεία). Αύριο μπορώ να αγοράσω ένα MEng εδώ και να γραφτώ στο ΤΕΕ με αναγνώριση ακαδημαϊκών προσόντων. Τότε θα είμαι "ικανός" για την Ελλάδα. Πως γίναμε έτσι ως χώρα (και να ήταν μόνο αυτό) ; Γιατί να επιστρέψουμε εφόσον ερχόμαστε τακτικά για διακοπές; Το να προτείνω κάτι έχει σημασία; Θα με ακούσει κανείς; Παρ’ όλα αυτά, η προσωπική μου άποψη είναι ότι ΕΔ δεν θα πρέπει να έχει κανείς χωρίς εργασιακή εμπειρία + κάποιου είδους σοβαρές εξετάσεις + ετήσια αποδεδειγμένη εκπαίδευση για πάντα. Δεν είναι χαζοί εδώ. Απλά, δεν υπάρχουν συντεχνίες. Τώρα, για τα της Ελλάδας; Λυπάμαι για πολλά, κυρίως που από το 2010 – 2100 (τουλάχιστον) άνθρωποι με γνώσεις, όνειρα, και όρεξη για δουλειά, ΠΕΑ και αυθαίρετα θα κάνουνε, είτε ΠΕ είτε ΤΕ και θα μαλώνουνε στα φόρα για το MIT λες και θα το δουν από κοντά ποτέ τους.. ΥΓ: Μέχρι σήμερα, οι πλειοψηφία των ΠΜ ΠΕ που προσωπικά γνωρίζω θεωρεί το δίκαιο μας αυτονόητο. Τώρα, κάποιοι που μιλάνε για βαθμούς του σχολείου στο λατρευτό μας φόρουμ, είναι ασφαλώς <25 ετών που το σιδέρωμα το έχουν δει μόνο στο youtube (σε καλή ανάλυση, διότι κάποιοι από εμάς το youtube αρχικά το βλέπαμε σε ανάλυση < <144p !! ). Καλό Σαββατόβραδο από εμένα.
    1 point
  35. Λοιπόν άκου φίλε . Υπόγειος χώρος που φαίνεται στην άδεια όπως λες και προφανώς και στην σύσταση ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ . Εσείς όπως είπες πήρατε ΜΟΝΟ τα διαμερίσματα σας , οπότε ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ . Πολύ καλά θα κάνεις να ακούσεις και τους άλλους γιατί θα πρέπει να αφήσεις αρκετό μαλλί για να στο κουρέψουν . Για το άνοιγμα στο υπόγειο ΙΣΩΣ να υπάρχει ένα θέμα αλλά αυτό αν οι ιδιοκτησίες είναι δικές του και οι δύο επίσης μπορεί να το λύσει . Οπότε να προσέχεις το τι λες γιατί απλά χάνεις το όποιο δίκιο σου .
    1 point
  36. Εν τέλει αυτή αυτή η αναφορά στην κατηγορία 3 περί: υπο την προυπόθεση οτι αυτές δεν περιλαμβάνονται στις διατάξεις του Αρθρου 30 έχουμε καταλήξει τι ακριβώς εννοεί? Δηλαδή αν δω πεζούλια σκαλίτσες στο ακάλυπτο διακοσμητικά αγαλματίδια πρέπει να τα ρυθμίσω ή απλά να τα αναφέρω ότι υπάγονται στο άρθρο 30? Από τη μία θα μου πείτε ναι βάλτα σε αναλυτικό. Απο την αλλη όμως με βάση το άρθρο 30 θα πρέπει να ρυθμίσω και την αλλαγή σε κουφώματα ή το βάψιμο???? Καθως θεωρητικά και αυτές μπορεί καποτε να απαιτούσαν άδεια πχ 48ωρη! Πχ μη μου πεί κανεις οτι πάει για αυτοψία και ρωτάει τον ιδιοκτήτη πότε έβαψε ή αλλαξε μπανιέρα και πλακακια στο μπάνιο.... Μηπως αυτή η αναφορά δίνει "αφεση" σε τέτοιου είδους παραβάσεις? Υ.Γ Εχουμε χάσει την ουσία...Απο μηχανικοί ουσίας γίναμε μηχανικοί μακακίας....
    1 point
  37. Οχι δεν μπορούμε να σου πούμε το πρόστιμο καθώς πρέπει να γνωρίζουμε καμμιά δεκαριά παραμέτρους που επηρεάζουν το πρόστιμο από την τιμή ζώνης της περιοχής , μέχρι τα μεγέθη του δ/τος κάλυψης της άδειας , τα % ιδιοκτησίας της σύστασης αν υπάρχει , τους όρους δόμησης που ισχύουν σήμερα στην περιοχή κλπ. Όπως καταλαβαίνεις δεν μπορεί να γίνει εξ'αποστάσεως εκτίμηση προστίμου. Υπάρχουν δεκάδες γραφεία συναδέλφων που ασχολούνται με αυθαίρετα . Μπορείς να πας με όλα τα στοιχεία του κτιρίου σε ένα από αυτά και να ρωτήσεις αυτά που σε απασχολούν.
    1 point
  38. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Ο μηχανικός που βλέπει το κτίριο επί τόπου, κάνει μελέτη ισχύος και οικονομοτεχνική μελέτη εγκατάστασης. Η μελέτη του ΕΜΠ έχει θέμα την οικονομική απόσβεση σε βάθος χρόνου ανάμεσα σε κάποιους τύπους ενεργειακών συστημάτων, με βάση τα μέσα τρέχοντα κόστη αγοράς, συντήρησης, εγκατάστασης και λειτουργίας των κλιματολογικών συνθηκών κλπ. Τι θα πει "δεν την κοτσάρουμε σε κάθε σπίτι"; Η μελέτη παίρνει υπ' όψη της τις μέσες εμπορικές τιμές αγοράς και εγκατάστασης των μηχανημάτων που εξετάζει την συγκεκριμένη περίοδο και δεν μπορεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την πολιτική του κάθε εμπορικού οίκου, ή αντιπροσώπου σε κάποιο τόπο στο παρόν και το μέλλον. Όμως ο γενικός κανόνας δεν αναμένεται να αλλάξει, ακόμη και αν μεταβληθούν κάποιες επιμέρους οικονομικές παράμετροι.
    0 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.