Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 21/12/2018 σε όλες τις περιοχές
-
Το ότι λες πως τα δικαιώματα είναι μια χαρά έτσι όπως είναι, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι δεν υπήρξαν ποτέ ΤΕΙ και απόφοιτοι ΤΕΙ, φανερώνει ότι έχεις πλήρη άγνοια της αγοράς. Ακόμα και ανάμεσα σε διάφορες ειδικότητες διπλωματούχων υπάρχουν αδικίες σε ότι αφορά τα δικαιώματα. Επίσης, όταν λες αναβάθμιση των διπλωματούχων τι ακριβώς εννοείς?3 points
-
εγω δεν το καταλαβα με το οριζοντια οικοδομη με τρεις εισοδους δεν καταλαβα τιποτα.3 points
-
δεν τα ειχα δει, στον υπολογιστη συμβολαια δεν μπορω να διαβασω. Οποτε περιγραφεται, και αναφερεται οτι διδεται στον εργολαβο?3 points
-
εμένα με ενδιαφέρει, αυτή η "Υ-1" περιγράφεται στη Σύσταση Οριζοντίου Ιδιοκτησιας?3 points
-
Στο πληκτρολόγιό σου πρέπει να έχει ένα κουμπί που έχει έτοιμη και πληκτρολογεί την λέξη "συνάδελφε" δεν εξηγείται αλλιώς! Χωρίς παρεξήγηση φίλε αστειεύομαι! Στο ζουμί τώρα, νομίζω ότι ο gorgios_m εννοεί το ίδιο με εσένα αλλά ας απαντήσει καλύτερα ο ίδιος!2 points
-
Συνάδελφοι διάβασα με προσοχή τα όσα ειπώθηκαν και θέλω να προσθέσω ορισμένα επί του θέματος. Να ξεκινήσω με τον συνάδελφο Εδώ πρέπει να πούμε ότι τα επ. δικαιώματα πηγάζουν από τον πρώτο κύκλο σπουδών. Δηλαδή από το Bachelor. Kαι αυτό γιατί κάποιος τελειώνει Bachelor Aυστρία και συνεχίζει Master Eλβετία. Είναι περιττό να πούμε ότι το παραπάνω δεν ισχύει που υποστηρίζει ο συνάδελφος. Επίσης δεν άκουσα από κανένα συνάδελφο γιατί τόσο απαξίωση για την συνθήκη της Bologna όπου 3+2=5 έτη και μάλιστα με Master. Και όπως έχω αναφέρει, το Bachelor να δίνει τα δικαιώματα και με εμπειρία και Master παραπάνω δικαιώματα. Αλλά όλοι να ξεκινάνε από την ίδια βάση που είναι το Bachelor. Kαι ξαναρωτώ, γιατί τόσο χολή για το 3+2 = 5 έτη και μάλιστα με Master; Λοιπόν συνάδελφοι, 3+2 και τα επ. δικαιώματα ίδια για όλους από το Bachelor. Tα υπόλοιπα θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα και όχι Ευρώπη. Συνάδελφε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ/Π.Δ. που να ορίζει επ. δικαιώματα για τους Μηχανικούς ΤΕ. Και δεν θα γίνει ποτέ, η Ευρώπη πιέζει για όλους να ισχύει το 3+2. Σε λίγο πίστεψέ με θα υπάρχει και εδώ στην Ουγκάντα το 3+2. Γνώσεις και το επίπεδο σπουδών συνάδελφοι έχουν όλες οι σχολές. Το έχω πει, το λέω ξανά και τώρα. Το ίδιο είναι το Bachelor από το MIT το ίδιο και από την Ολλανδία ή Γαλλία. Ακαδημαϊκά δεν υπάρχει καμία διαφορά.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Αν το είχε κάνει όταν του το προτείναμε, θα είχε τελειώσει και δεν θα μας ταλαιπωρούσε για να αποφανθούμε "περί όνου σκιάς"2 points
-
Συνάδελφε, ο katrmp και o avgoust μπήκαν στη διαδικασία να διαβάσουν τη σύσταση (ομοίως και εγώ) και να σχολιάσουν, αφιερώνοντας μέρος του χρόνου τους. Εσύ από την άλλη, χωρίς καν να μπεις στη διαδικασία να διαβάσεις (έστω και διαγωνίως) τα επισυνημμένα, μπαίνεις στη συζήτηση, σχολιάζεις και ζητάς και εξηγήσεις ! Θεωρείς ότι είναι λογικό κάτι τέτοιο ;2 points
-
ακομα κατι που βλέπω, είναι ότι η κατασκευή θα έπρεπε να δεθεί καλύτερα. Δηλαδή νομίζω, ότι τώρα μιλάμε για τρομακτικό βάρος και το οποίο με κραδασμό ώς τον τοίχο με το διπλό τοίχο μπορεί να σου σπάσει. Ενα βλέπω, ότι στην πλευρά που στηρίζεις τον ένα κοιλοδοκό, με μήκος 1,40 ' θα πρέπει, μαλλον, να βάλεις χάλυβα σχημα "Π" να ακουμπα η "πλατη". και καλο βιδωμα θα θέλει και κολονα ισως. Νομίζω όμως η σκάλα θα είναι στενή, οπότε κολόνες...δεν βλεπω να σηκωνει ευκολα. Με τα οσα ξερω ως τωρα.. Ζητα καποιου Πολ Μηχ να σου υπολογισει τα σιδερα να δεις.. Μερικές φορές... μερικές φορές, το πλυντήριο, χορεύει Εχει τυχει να το δω σε μπανιο να μετακινειται 20 ποντους, οταν χτυπαει τα ρουχα καποιες φορες. Μεγάλο βάρος... δεν ξέρω αν είχες υπολογίσει την επιβάρυνση όταν "κινουνται" .. Πλυντηριο και στεγνωτηριο μαζι οταν θα δουλευουν, μπορει να τα σπασουν ολα, να σκοτώσουν άνθρωπο να σπάσουν και την ίδια τη σκάλα. Οπότε, οπότε ξανασκέψου, εγώ εγω θα έλεγα ακουμπησε σε πλακα τις συσκευες και κατάργησε από τον όροφο ντουλάπα να τη βάλεις τα ντουλάπια πάνω στο παταρί και τα πλυντήρια κάτω.2 points
-
2 points
-
Λοιπόν άκου φίλε . Υπόγειος χώρος που φαίνεται στην άδεια όπως λες και προφανώς και στην σύσταση ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ . Εσείς όπως είπες πήρατε ΜΟΝΟ τα διαμερίσματα σας , οπότε ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΕΣ . Πολύ καλά θα κάνεις να ακούσεις και τους άλλους γιατί θα πρέπει να αφήσεις αρκετό μαλλί για να στο κουρέψουν . Για το άνοιγμα στο υπόγειο ΙΣΩΣ να υπάρχει ένα θέμα αλλά αυτό αν οι ιδιοκτησίες είναι δικές του και οι δύο επίσης μπορεί να το λύσει . Οπότε να προσέχεις το τι λες γιατί απλά χάνεις το όποιο δίκιο σου .2 points
-
Καλά, απάντηση "τρομπέϊσον" έδωσαν. Ποιος ο λόγος να ανεβάσεις όλα αυτά τα αρχεία αφού φαίνονται στο pdf. Ένα dwg αρκεί και αυτό στην περίπτωση που κάποιος θέλει να μετρήσει κάτι στο αρχείο. Αν μιλάμε για πολύ μεγάλα αρχεία ενδέχεται να ξεπερνάμε τα 20 Mb. Ας φτιάξουν την εφαρμογή να στέλνουμε ένα ζιπαρισμένο φάκελο και να τα κάνει αντιστοίχηση όπως και όπου θέλουν μετά. Χάνουμε τις ώρες μας να μαντέψουμε πράγματα άνευ ουσίας.1 point
-
+ 1000 στο post του Steelman Δυστυχώς αυτά ισχύουν σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, εδώ κάνει κουμάντο η συντεχνία του ΤΕΕ και το καθηγητικό κατεστημένο, με όλες τις επώδυνες συνέπειες να χαρακτηρίζουν τα τεχνικά έργα της χώρας.1 point
-
Τι εννοείς ασάφεια συνάδελφε; Στον 2ο κύκλο συνάδελφε γίνεται επιλογή με τον βαθμό, όπως ισχύει σήμερα στην πολιτσμένη Ευρώπη. Και όταν δεν φτάνει ο βαθμός, μπαίνεις σε λίστα αναμονής, δηλαδή μπορείς να συνεχίσεις μετά από 2 ή 3 χρόνια για το Master. Kαι πρόσεξε συνάδελφε, αν δεν θέλεις ή δεν μπορείς τότε εργάζεσαι με το Bachelor, γιατί όπως λέω συνέχεια το Bachelor σου δίνει πρόσβαση στο επάγγελμα. Υπάρχουν πολλοί μηχανικοί από το πολυτεχνείο που δεν ήθελαν να συνεχίσουν στο Master. Είτε γιατί ήθελαν να δουλέψουν, είτε για διάφορούς άλλους λόγους. Συνάδελφε προφανώς ή είσαι πολύ νέος ή δεν γνωρίζεις την επιστήμη του Μηχανικού. Δεν σημαίνει συνέδελφε ότι όταν τελειώνεις στα 5 έτη γνωρίζεις την επιστήμη του Μηχανικού. Και θα σου δώσω μερικά παραδείγματα. Ένας τελειώνει 3+2 Πολ. Μηχανικός. Στα 3 έτη συνάδελφε ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ αππκτούν τις βάσεις για την επιστήμη του Μηχανικού. Από εκεί και πέρα το Master είναι η εξιεδίκευση. Αυτός που θα ακολουθήσει για παράδειγμα 2 έτη Master Δομοστατικός Μηχανικός (Structural engineering) είναι ένας ολοκληρωμένος Μηχανικός ΜΟΝΟ για τα δομοστατικά έργα. Δηλαδή δεν έχει κάνει εμβάθυνση στα FEM (Master Computational Mechanics) ή δεν έχει εξειδικευτεί στο Master Wind Engineering ή Master Materials Science and Simulation κ.τ.λ. και πόσα ακόμη παραδείγματα. Γιατί συνέδελφε, σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ένας που τελειώνει στα 5 έτη, έπαιρνε τα ευκολα μαθήματα, συγκοινωνιακά κ.α. αλλά μετά συνέδελδε το έπαιζε ειδήμονας Δομοστατικός Μηχανικός ! Ενώ συνάδελφε με το Master Structural engineering γνωρίζω ότι έχεις εξειδικευτεί στα δομοστατικά έργα. Δηλαδή αυτό που είπες παραπάνω "μάστερ σε ολόκληρη την επιστήμη του τάδε μηχανικού" και μάλιστα στο ανικείμενο που εξειδικεύτηκες, δηλαδή Δομοστατικός Μηχανικός (Master Structural engineering). Άρα λοιπόν συνάδελφε, το Bachelor σου δίνει την βάση και από εκεί και πέρα ο καθένας διαλέγει εξεικίκευση (Master Computational Mechanics, Master Materials Science and Simulation, Master Wind Engineering, Master Traffic and Transport (oδοποιία). Γιατί συνάδελφε, άλλο να έχεις Master Traffic and Transport γιατί χρειάζομαι κάποιον ειδικό για oδοποιία και άλλο να έχεις τελειώσει νύχτα και μαθήματα της πλάκας, αλλά μετά να το παίζεις ειδήμονας Διπλ. Μηχανικός. Το Master συνέδελφε δείχνει που έχεις εξειδικευτεί. Ένας Μηχανικός συνάδελφε με Master Computational Mechanics, υπολογίστε ένα τυπικο Master έχει στην πολιτισμένη Ευρώπη 17 μαθήματα συν Master-project συν Master-thesis. Kαι ένας που τελειώσε Master Computational Mechanics για παράδειγμα στα FEM εσύ απλά δεν μπορείς καν να τον καταλάβεις, πόσο μάλλον αυτά που έχει μάθει στην εξειδίκευση. Αυτά τα λίγα συνέδελφε για την υλοποίηση του Master. Δηλαδή όπως καταλαβαίνεις το Διπλωμα των 5 ετών πρέπει να τεθεί σε αμφισβήτηση και όχι το 3+2 συνάδελφε. Εγώ συνάδελφε για παράδειγμα, με Μηχανικούς που συνεργάζομαι, για το Wind Engineering για παράδειγμα (αεροελαστική, αεροδυναμική, CFD κ.τ.λ.) συνεργάζομαι ΜΟΝΟ με Master Μηχανικό, γιατί ο απλός διπλωματούχος δεν θα ξέρει ούτε τις λέξεις από το αντικείμενο. Δεν το λέω υποτιμητικά, αλλά συνάδελεφε 2 έτη Wind Engineering με 15 και βάλε μαθήματα καταλαβαίνεις ότι ο απλός διπλωματούχος ΔΕΝ έχει ελπίδα. Για αυτό δυνάδελφε, πρέπει να σκεφτείς τι είναι επικίνδυνο και τι ασάφεια και έλειψη εμπιστοσύνης με το απλό δίπλωμα. Για αυτό συνάδελφοι, Bachelor όλοι ίδια δικαιώματα και όποιος θέλει κάτι παραπάνω, εξειδίκευση, εξετάσεις, εμπειρία.1 point
-
Θα δεις ότι το Draftsight είναι ενεργό, το ΝanoCAD το δωρεάν είναι παλιό... αλλά μπορώ να πω ότι τρέχει και σε πολύ παλιά laptop οπότε είναι χρήσιμο. Οσο για αυτά που ζητάς, δες και τα... http://www.cadhatch.com/free-autocad-linetypes/4588167694 http://www.yourspreadsheets.co.uk/steel-sections---cad-library.html http://www.dotsoft.com/acadhatch.htm http://www.icadtec.com/free-autocad-hatch-patterns.html http://www.dimensioncad.com/view_category.php?preferred_language=en&category_number=3&subcategory_number=10&dimensions=3 http://www.3dcontentcentral.com/ http://www.cad-blocks.net/index.html1 point
-
Αυτό το φόρουμ δεν είναι ευαγές ίδρυμα, αλλά χώρος επικοινωνίας και αλληλοβοήθειας. Στο πλαίσιο αυτό ασχοληθήκαμε και με το δικό σου θέμα Προσπαθήσαμε, ακολουθώντας την ισχύουσα νομοθεσία και την οδό της λογικής, να σου υποδείξουμε το πώς θα κινηθείς. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τις βασικές αρχές της επικοινωνίας, δεν φταίμε Καληνύχτα...1 point
-
Το άρθρο 10, το πήρα από το taxheaven εδώ: https://www.taxheaven.gr/laws/circular/view/id/17881 καθώς και από εδώ (Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς) http://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/10000?locale-attribute=en διαβάζοντας αυτήν την (παραπάνω) μεταπτυχιακή διατριβή. Για το 2ο συμφωνώ, όπως και για το 3ο για αυτό και έγραψα Το "εν μέρει" για αυτό το έγραψα, για ακριβώς αυτόν τον λόγο που έγραψες κι εσύ, ότι δηλαδή, Το λάθος μου, είναι ότι όντως δεν είναι το άρθρο 10 του ν.3314/13 αλλά το άρθρο 10 στην Αριθμ. 57088 /ΔΙΟΕ-1033/18.12.2013 Κώδικας Δεοντολογίας Λογιστών όπου βρίσκεται στο ΦΕΚ3314 τεύχος Β του 2013. Και, ναι, από τον τίτλο που είχε στην σελίδα της παραπάνω διατριβής πήρα τον αρχικό τίτλο. Λάθος μου, διότι συνήθως το ψάχνω αρκετά σε τέτοια θέματα. Επίσης λάθος μου που δεν διευκρίνισα το "εν μέρει" που έγραψα, με το να τονίσω αυτά που εσύ παραπάνω εύστοχα τόνισες, διότι για αυτό ακριβώς έγραψα και το "εν μέρει". Τέλος και σε κάθε περίπτωση συγνώμη αν παραπλάνησα με το ύφος και τον τρόπο γραφής μου ... δεν είχα σε καμία περίπτωση πρόθεση...και το έχω αποδείξει θεωρώ αρκετές φορές... και πάλι συγνώμη αν παραπλάνησα... Υ.Γ. Καμία παρεξήγηση MoonLoop για αυτό εξάλλου είναι και το forum για να ανταλλάσσουμε απόψεις, διορθώνουμε, επιβεβαιώνουμε, διαψεύδουμε ο ένας τον άλλο. Θα μ' ενδιέφερε να μάθω το site που αναφέρεις ότι: "...απο εκει που το αντεγραψες το παραπανω μην ξαναπαρεις πληροφοριες" Πάμε γι' άλλα .... Κατα τ' άλλα καλή σου ημέρα και καλές γιορτές ...1 point
-
Πρωτα απ όλα θα ηθελα να ευχαριστησω ολους για τον χρονο τους οσο αν αφορα το θεμα αυτό,λογω φορτου εργασιας απαντω μια κ καλη.Να ξεκαθαρισω ότι σαν Ηλεκτρολόγος Μηχανικος Τ.Ε. (απασχολούμαι στην ναυτιλια) είναι η πρωτη φορα που ασχοληθηκα με πολεοδομικα θεματα.Οντως βαση συμβολαιου δεν προκυπτει ότι υπαρχει συνιδιοκτησια του Υ-1 στους αγοραστες των οροφοδιαμερισματων καθως αυτό αποτελει ξεχωριστη ιδιοκτησια(ειχα διαβασει το συμβολαιο καθως και τις παραπομπες),όμως η αγνοια σε πολεοδομικα θεματα με εκανε να εχω αποριες επι του θεματος εστω και ανόητες συμφωνα από τα συμφραζομενα με ορισμενους.Εξαλλου γι'αυτο και ανοιξα αυτό το θεμα να παρω πρωτες γνωμες από επαγγελματιες και υστερα να προβουμε σε ενεργειες από κοινου με τους αλλους συνιδιοκτήτες.Ομως δεν νομιζω να εβαλα το οπλο στον κροταφο σε κανεναν να μου απαντησει και να αφιερωσει τον πολυτιμο χρονο του καθενος γιαυτο το θεμα.Ο εν λογω εργολάβος(δεν είναι μηχανικος)εχει κανει βιογραφικο σε παρατυπιες πολεοδομικες οι οποιες δεν είναι του παροντος να αναπτυχθουν(όταν εκανα λογω περι λαδωματος,γνωριζω πολύ καλα τι λεω αλλα δεν ηθελα να προσβαλλω τον κλαδο κανενος δεν σημαινει δηλ ότι επειδή καποιος τα πηρε ότι ολοι είναι ετσι του κλαδου αλιμονο αυτό συμβαινει σε ολους του κλαδους γενικοτερα ).Επομένως θεωρω ότι τσιτατα ειρωνικα καποιων δεν αποσκοπουν πουθενα .Καλη συνεχεια σε ολους.1 point
-
1 point
-
Πάντως νομίζω ξεκάθαρα η Υ-1 (αυτη που θα έπρεπε να είναι συμφωνα με τα σχεδια ) όπως ολοι οι συνάδελφοι συμφωνησαν του ανήκει 100%, γιατί το πρόβλημα εγγυται αν καταλαβαίνω απο τα λεγόμενα του φιλου plc7 <<.Δηλ η οικονομικη εκμεταλλευση του υπογειου μας επι 25 χρονια και με έναν προχειρο υπολογισμο εισοδήματος περι των 500-600ευρω το μηνα>>, αν θα μπορούσαν να διεκδικήσουν εντοκα και αναδρομικά ενα υπέρογκο ποσό. Αυτο όσον αφορα την χρήση και την εκμετάλλευση της Υ-1 ξεχάστε το.. Νομίζω αυτη η βιασυνη ότι ξαφνικά βρέθηκε λαυράκι , και αυτο ας γινεται μάθημα σε όλους μας τον έκανε αν είναι δυνατον να μην διαβάζει την παραπομπή της σύστασης που είχε στα χερια του και ξεκάθαρα έλεγε αυτο που θα κάνει ο εργολήπτης. Και στραβώθηκα να προσπαθω να την διαβάσω γιατι ήμουν σίγουρος ότι κάτι σημαντικο αναφέρει. Νομίζω του avgoust τα λόγια <<Δεν θα πας μόνος σου να κάνεις καμμία καταγγελία σε κρατική υπηρεσία καθώς μπορεί να μπλέξεις εσύ. Δεν θα μοιράζεις δεξιά-αριστερά κουβέντες για λαμόγια και λαδώματα γιατί επίσης μπορεί να μπλέξεις.>> είναι συνετά.1 point
-
1 point
-
@ plc7 Συνοψίζοντας 1. Πρέπει να κατανοήσετε ότι το τι ανήκει στον καθένα προκύπτει από την σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας και τα συμβόλαια και όχι από τα σχέδια της άδειας. Από αυτά λοιπόν προκύπτει ότι η Υ-1 ανήκει στον εργολάβο . Δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα εκεί. Πάει και τελείωσε. Ποιά είναι όμως η Υ-1 ? Είναι αυτή κατά το σχήμα και τις διαστάσεις που περιγράφονται στη σύσταση. Από την σύσταση προκύπτει ότι το κλιμακοστάσιο και το φρεάτιο ανελκυστήρα ΔΕΝ περιλαμβάνονται στην Υ-1. Αρα σαφώς είναι κοινόχρηστα και συνεπώς οποιαδήποτε τροποποίηση επί αυτών είναι παράνομη και πολεοδομικά και ιδιοκτησιακά. 2. Από την σύσταση επίσης προκύπτει ότι έχει το δικαίωμα να έχει πρόσβαση στην Υ-1 και από όμορη ιδιοκτησία ( "δυνάμενου να εξυπηρετείται και από το υπόγειο γειτονικής ιδιοκτησίας" ) Κατά την γνώμη μου το δικαίωμα είναι πρόσβαση και από δίπλα , όχι αποκλειστικά από δίπλα όπως είναι τώρα. Εδώ θεωρώ , χωρίς να έχω κάποια διάταξη υπ'όψη μου , ότι υπάρχει θέμα , καθώς είναι περίεργο να υπάρχει σε ένα τμήμα κτίριου πρόσβαση αποκλειστικά από το εσωτερικό του διπλανού του . Θέλει ψάξιμο αυτό. Δεν είναι μια απλή λειτουργική συνένωση (προς συναδέλφους αυτό ) . Θέλει διερεύνηση και κατά πόσο αυτό είναι σύννομο με τις διατάξεις πυροπροστασίας. Πιθανότατα έχει παραβιασθεί η εγκεκριμένη μελέτη πυροπροστασίας. Περαιτέρω , αν θεωρήσουμε ότι το τοιχείο του υπογείου είναι μέρος του φέροντα οργανισμού , είναι εξ'ορισμού κοινόκτητο και άρα δεν μπορεί ο καθένας όπου γουστάρει να το κατεδαφίζει και να ανοίγει τρύπες. (εκτός αν η τρύπα υπήρχε στην μελέτη ,όμως από την φωτό σαν κατεδάφιση φαίνεται ). Σε κάθε περίπτωση , δεν μπορεί η πρόβλεψη μιας σύστασης να οδηγεί σε παραβίαση νόμων και διατάξεων του κράτους. Η γνώμη μου είναι πάρε εγκεκριμένα σχέδια αρχιτεκτονικά , στατικά , την μελέτη πυροπροστασίας, από το αρχείο της πολεοδομίας , τα σχέδια της σύστασης από τον συμβολαιογράφο , και πας σε μηχανικό & δικηγόρο. Δεν θα πας μόνος σου να κάνεις καμμία καταγγελία σε κρατική υπηρεσία καθώς μπορεί να μπλέξεις εσύ. Δεν θα μοιράζεις δεξιά-αριστερά κουβέντες για λαμόγια και λαδώματα γιατί επίσης μπορεί να μπλέξεις.1 point
-
Η σφραγίδα δεν πάει πακέτο με το μπλοκάκι (φορολογικό στοιχείο), αλλά με την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Ο συνάδελφος θα πρέπει να μιλήσει με το ΤΕΕ και μπορεί να ενημερωθεί από τον παρακάτω σύνδεσμο: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/kem/apallages1 point
-
Κάνεις μεγάλο λάθος. Η Υ-1 ΔΕΝ είναι κοινόχρηστη. Εχει δικό της % συνιδιοκτησίας , είναι οριζόντια ιδιοκτησία , είναι μια ξεχωριστή ιδιοκτησία όπως είναι το οροφοδιαμέρισμά σου !! Εαν δεν σας έχει πωληθεί ξεχωριστά η Υ-1 δεν είναι δικιά σας.1 point
-
Katrmp εγώ δεν έχω καταφέρει να διαβάσω την σύσταση και να δω αν μέσα περιγράφεται σαν ξεχωριστή οριζόντια ιδιοκτησία η οποία δίδεται σε αυτόν. Ουτε αν αναφερεται μέσα η διπλανή ιδιοκτησία και οτι μπορεί να τα συνενόσει. Βλέπω όμως στο σχέδιο που δόθηκε την ονομασία του χώρου και μάλλον το εμβαδον του που δεν φαίνεται καθαρά. Πάντως βλέπω ονομασία σαν ξεχωριστή οριζόντια ιδιοκτησία κανονική. Εγώ φίλε μου δεν νομίζω ότι σας δούλεψε, φαίνεται μια ιδιοκτησία με πρόσβαση από τη σκάλα και μόνο, δεν έχει αναφερθεί τίνος ανήκει ως τώρα αλλά το ότι ανήκει σε εσάς διότι εσείς κατέχετε οριζόντιες ιδιοκτησίες στο κτίριο, δεν με κάνει να πιστευω ότι το υπόγειο ανήκει σε εσας....1 point
-
μ' αρεσει σαν ιδεα και εχω καταφερει να βολεψω ετσι τηλεοραση πανω απο σκαλα, που στον οροφο υπηρχε υπνοδωματιο. Πολιτικος Μηχανικος Δομοστατικος να μπορει να το υπολογισει πρεπει σιγουρα να το μελετησει. Καμια φορα κανενας καλος σιδερας μπορει να υπολογισει τις διατομες, γνωμη μου ομως φερε εναν Πολιτικο Μηχανικο γιατι μιλαμε για μεγαλο ΒΑΡΟΟΟΟΟΣ το οποιο με τους κραδασμους δεν θες να το δεις τι συμβαινει. Πιστευω ακραδαντα οτι στο πλαισιο, που περικλειει εκαστο πλυντηριο ή στεγνωτήριο, σε καθε πλαισιο-βαση πρεπει να μπουν και αλλα οριζοντια μεταλλικα στοιχεια καλα κολλημενα. Να το δει Πολιτικος Μηχανικος σιγουρα. Να εχεις υποψη οτι κανεις υπερβαση δομησης, οποτε θα θες ρυθμιση οπως τακτοποιουν τις αυθαιρεσιες*, (αν επιτρεπεται) ή αδεια πιο μπροστα, (αν δεν επιτρεπεται).1 point
-
Αν δεν υπάρχει ξεχωριστη μνεία σε κάποιο σημείο παρακάτω (είμαι σίγουρος δεν υποάρχει ) του ανηκει 100%. Στην χειρότερη επειδη δεν έχουμε το εργολαβικό (θεωρω αδυνατο) να ανηκει στον οικοπεδουχο. Σε κανέναν άλλο . Αυτο διότι αυτος με τον ιδιοκτητη του 2ου οροφου είχε κάνει εργολαβικό, με αντάλλαγμα να του παραδωσει κάποια χιλιοστα τα οποια αντιστοιχούσαν στο διαμέρισμα του 2ου και στην θεση σταθμευσης. Οταν του παρέδωσε αυτα, ολα τα αλλά αυτοματα ηρθαν στην κατοχη του εργολάβου. Αυτο σε συνδιασμό α) ότι το υπόγειο όπως λεει η πιθανον 10 σελίδα της συστασης ότι είναι ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ, και όχι κοινοχρηστα και κοινόκτητα και β) την παραπομπή που έχει στην 12 σελίδα που ουσιαστικά ηδη είχε αποφασισει να ενωσει τα 2 υπόγεια και το λεει ΞΕΚΑΘΑΡΑ, βεβαιωνει ότι του ανηκει 1000% και άς μην έχουμε μπροστα μας όλη την συσταση και το εργολαβικο1 point
-
Συμφωνώ με τον @BAS Στη Βρετανία έχουμε πολλούς μηχανικούς απόφοιτους ΤΕΙ με τη συντριπτική πλειοψηφία να είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού. Ένας από αυτούς είναι και ο υποφαινόμενος. Ας μιλήσω για εμένα (ένεκα κουβέντας στο παρόν νήμα): Λόγω των σπουδών μου στην Ελλάδα ως ΠΜ ΤΕ + του μεταπτυχιακού + της εργασιακής εμπειρίας (10 χρόνια κλείσαμε) έγινα Chartered Engineer στο Engineering Council (ΤΕΕ) και Τακτικό Μέλος του ICE (92000+ μέλη σε μία χώρα 66.000.000, και φέτος συμπληρώσαμε 200 χρόνια παρουσίας). Εδώ, έχω ας πούμε ό,τι ΕΔ έχει ένας ΠΜ ΠΕ στην Ελλάδα. Ας πούμε, διότι πρακτικά, δεν υπάρχει κάποιος νόμος που να μου λέει τι υπογράφω. Όμως, Chartered γίνεσαι με την προϋπόθεση ότι το ICE είναι σίγουρο πως πληροίς τις προϋποθέσεις να αναλάβεις ευθύνη μόνο από τη στιγμή που γνωρίζεις το αντικείμενο και άρα ξέρεις τι να υπογράψεις. Ακόμα, ο πελάτης διαλέγει τους μηχανικούς του μιας και καταθέτουμε βιογραφικό για να μπούμε στην ομάδα έργου, επομένως φέρει και αυτός ευθύνη (CDM2015 - νομοθεσία). Υπάρχουν αρκετοί ακόμα σαν και εμένα στο εξωτερικό. Σε διάφορες χώρες. Πέρα από τις στατικές μελέτες γεφυρών που εκπονώ και υπογράφω, γράφω τα βρετανικά πρότυπα των στατικών μελετών, εκπαιδεύω επίσημα και άλλους μηχανικούς να γίνουν Τακτικά Μέλη στο ICE, και διάφορα άλλα που με στρεσάρουν κάθε μέρα. Έχω και Διπλωματούχο που στοχεύει για το CEng. Σκέψεις: Για ποιο λόγο κάποιοι σαν και εμάς να επιστρέψουμε στην Ελλάδα και να εργαστούμε ως ΠΜ (Braindrain) ; Για ποιο λόγο να επιστρέψουμε και να φέρουμε τεχνογνωσία ; Για ποιο λόγο να επιστρέψουμε και να επενδύσουμε κάνοντας πχ μία εταιρεία με πολύ συγκεκριμένο αντικείμενο σε ένα νομοθετικό / γραφειοκρατικό χάος (Οικονομική ανάπτυξη) ; Πως είναι δυνατών τα ΕΔ στην Ελλάδα να έχουν να κάνουν με τα χρόνια σπουδών χωρίς να μετράει η πραγματική εργασιακή εμπειρία; Πως είναι δυνατών ένας ΠΜ στην Ελλάδα να είναι ΠΜ+ΑΜ+ΤΜ ή ένας ΑΜ ή ΤΜ να έχει δικαιώματα επί στατικών; Πως γίνεται 5-10 μπαγλαμάδες να σταματούν την εργασία χιλιάδων επαγγελματιών; Πως γίνεται κάποιοι που δεν με ξέρουν, δεν τους ξέρω, (προφανώς δεν τους ξέρει κανείς πέρα από τα κομματόσκυλά τους) να καθορίζουν το μέλλον ανθρώπων; Πόσο μάλλον να κάποιοι σαν αυτούς να μας πούνε πως το επιστημονικό μας υπόβαθρο περιορίζεται σε 2 ορόφους. Το 2019. Πως γίνεται για τους μεν κατόχους μεταπτυχιακού να είναι δίκαιο να αποκτήσουν περισσότερα ΕΔ βάση του κυρίου Γιαβρόγλου, αλλά όμως να μην είναι δυνατόν γιατί.. δεν προβλέπεται; Γιατί δεν το προβλέπεις τότε; Πως γίνεται να αναδημοσιεύσαν τον νόμο του 1930 το 2018 για τους ΠΕ και να θέλουν να βγάλουν τα ΒΔ για τους ΤΕ το 2019; Πως γίνεται να έχουμε ΠΕ και ΤΕ; Είναι δυνατών να υπάρχει η λογική "καλύτερο πρόγραμμα σπουδών - καλύτερα ΕΔ'' ; Δηλαδή ένας μηχανικός (ας πούμε ΤΕ) δεν είναι σε θέση να βρει τη λύση, ή ακόμα να καταλάβει που φτάνει η επιστημονική του γνώση και να ζητήσει βοήθεια; Πως γίνεται να δίδασκα κάποτε σε «ιδιωτικά κολέγια (γελάει ο κόσμος) » και αύριο μεθαύριο οι απόφοιτοί τους να έχουν περισσότερα ΕΔ από εμάς; Τι νόημα έχουν οι βαθμοί του σχολείου (αν είναι δυνατών), μπροστά στην επαγγελματική εμπειρία. Υπάρχουν άλλες χώρες -της ΕΕ τουλάχιστον- που τόσο ευαγγελίζεται η Ελλάδα ότι είναι περήφανο μέλος που να έχουν τέτοιο σύστημα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που να καθορίζει τι θα σπουδάζει ο καθένας (δημόσια και "δωρεάν" παιδεία). Αύριο μπορώ να αγοράσω ένα MEng εδώ και να γραφτώ στο ΤΕΕ με αναγνώριση ακαδημαϊκών προσόντων. Τότε θα είμαι "ικανός" για την Ελλάδα. Πως γίναμε έτσι ως χώρα (και να ήταν μόνο αυτό) ; Γιατί να επιστρέψουμε εφόσον ερχόμαστε τακτικά για διακοπές; Το να προτείνω κάτι έχει σημασία; Θα με ακούσει κανείς; Παρ’ όλα αυτά, η προσωπική μου άποψη είναι ότι ΕΔ δεν θα πρέπει να έχει κανείς χωρίς εργασιακή εμπειρία + κάποιου είδους σοβαρές εξετάσεις + ετήσια αποδεδειγμένη εκπαίδευση για πάντα. Δεν είναι χαζοί εδώ. Απλά, δεν υπάρχουν συντεχνίες. Τώρα, για τα της Ελλάδας; Λυπάμαι για πολλά, κυρίως που από το 2010 – 2100 (τουλάχιστον) άνθρωποι με γνώσεις, όνειρα, και όρεξη για δουλειά, ΠΕΑ και αυθαίρετα θα κάνουνε, είτε ΠΕ είτε ΤΕ και θα μαλώνουνε στα φόρα για το MIT λες και θα το δουν από κοντά ποτέ τους.. ΥΓ: Μέχρι σήμερα, οι πλειοψηφία των ΠΜ ΠΕ που προσωπικά γνωρίζω θεωρεί το δίκαιο μας αυτονόητο. Τώρα, κάποιοι που μιλάνε για βαθμούς του σχολείου στο λατρευτό μας φόρουμ, είναι ασφαλώς <25 ετών που το σιδέρωμα το έχουν δει μόνο στο youtube (σε καλή ανάλυση, διότι κάποιοι από εμάς το youtube αρχικά το βλέπαμε σε ανάλυση < <144p !! ). Καλό Σαββατόβραδο από εμένα.1 point
-
Το υπόγειο είτε του ανήκει, είτε είναι κοινόχρηστο. Αυτό μόνο από τη σ.ο.ι. μπορεί να ξεκαθαρίσει. Σε κάθε περίπτωση όμως, και πριν προβείς σε βιαστικές κρίσεις (περί λαδώματος) και ενέργειες, βάλε δικηγόρο και μηχανικό να ερευνήσουν το θέμα. Είναι η μόνη συμβουλή-βοήθεια που μπορούμε να σου προσφέρουμε από αυτό το φόρουμ.1 point
-
δλδ εδώ και 27 ολοκληρα χρονια κανενας δεν ηξερε οτι υπαρχει υπογειο στην οικοδομη σας ούτε ενδιαφερθηκε να μαθει σε ποιον ανηκει. Για να "τεκμηριωσεις" όσα ισχυριζεσαι, θα χρειαστει ελεγχος τιτλων κυριοτητας απο δικηγορο και συζητηση με τον μηχανικο σου. Και, να διαγραψεις αυτο "Λογικα λαδωνει πολεοδομία για να το κάνει αυτό "1 point
-
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ VI .......... ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ...... στ. Το έργο που υλοποιήθηκε αφορά (έκδοση οικοδομικής άδειας με αριθμό: ….………….….) / δεν αφορά σε ριζική ανακαίνιση του κτηρίου/ κτηριακής μονάδας (διαγράψτε). Ο Ωφελούμενος ή εκπρόσωπος ιδιοκτητών Ο Ενεργειακός Επιθεωρητής [Υπογραφή] [Υπογραφή] [Ονοματεπώνυμο] [Σφραγίδα]1 point
-
Όλα αυτά μαζί , ο ιδιοκτήτης έβλεπε υγρασία στο έπιπλο της τηλεόρασης που βρίσκετε πίσω απο το μπανιο , και όλοι έψαχναν στο μπανιο . Η διαρροή ειναι στο ταφ επάνω που δίνει στο σώμα .1 point
-
1 point
-
και όμως συνάδελφοι... Μετά απο κατ'ιδίαν συνομιλία με τον συνάδελφο, υπάλληλο της Πολεοδομίας (αυτόν που πρέπει να του δώσουμε τα εύσημα), μου έδειξε τα έγγραφα που έλαβε υπόψιν του για να μου απαντήσει. Σας αντιγράφω εδώ τα σημαντικότερα απο τα έγγραφα: Απάντηση ΔΟΚΚ ΥΠΕΧΩΔΕ στις 24/3/2008 σε ερώτημα της πολεοδομίας "... Όπως προκύπτει απο τη διατύπωση της παρ. 1 του άρθρου 7 του Π.Δ. της 24-4/3-5-1985 (ΦΕΚ 181 Δ΄), η διάταξη αυτή αφορά υφιστάμενες προ της ισχύος του Π.Δ/τος ιδιοκτησίες τεμνόμενες απο το όριο του οικισμού, των οποίων το εντός ορίων του οικισμού τμήμα, δεν έχει την αρτιότητα που ορίζεται με την απόφαση Νομάρχη (σχετ. η 192/90 γνωμ. Ν. Δ/νσης ΥΠΕΧΩΔΕ). Το όριο του οικισμού δεν τέμνει την ιδιοκτησία, αλλά την χωρίζει σε δύο τομείς, στον τομέα εντός οικισμού και στο τομέα εκτός σχεδίου. Για να είναι οικοδομήσιμα τα εντός και εκτός ορίων τμήματα, θα πρέπει να τηρούνται αντίστοιχα τα αναφερόμενα στο άρθρο 6 του πιο πάνω Π.Δ/τος για το εντός ορίων οικισμού τμήμα και οι διατάξεις του άρθρου 1 του Π.Δ. της 24/31-5-1985 (ΦΕΚ 270 Δ') για το εκτός ορίων οικισμού τμήμα της ιδιοκτησίας ή τις ειδικές πολεοδομικές διατάξεις που τυχόν ισχύουν στην περιοχή. Σε αυτές τις περιπτώσεις η συνολική εκμετάλλευση του ακινήτου σε τ.μ. (συντελεστής δόμησης) υπολογίζεται με βάσει τους όρους δόμησης που αντιστοιχούν σε κάθε τμήμα χωριστά και εφόσον βέβαια πληρούναι οι προϋποθέσεις αρτιότητας και οικοδομισημότητας. ...." Απάντηση ΥΠΕΧΩΔΕ σε παρόμοιο ερώτημα στις 19-1-2009: "...η άποψη της Δνσης μας είναι ότι το ακίνητο εμπίπτει σε δύο διαφορετικά πολεοδομικά καθεστώτα (ένα τμήμα του θεωρείται ως εντός οικισμού και το υπόλοιπο ως εκτός σχεδίου) και σε κάθε τμήμα δομούνται οι επιφάνειες που προκύπτουν απο τον αντίστοιχο συντελεστή, δεν είναι δηλαδή δυνατή η μεταφορά του συντελεστού του εντός οικισμού τμήματος στο εκτός σχεδίου τμήμα."1 point
-
Η αντίσταση στο 3+2 οφείλεται στην ασάφεια του τι δικαιώματα θα δίνει το μπάτσελορ και πόσο θα υπολείπονται αυτών του μάστερ*. Επίσης στην ασάφεια του πώς θα επιλέγεσαι για το δεύτερο κύκλο. Στην ασάφεια και την έλλειψη εμπιστοσύνης. *εκεί έρχεται και η ανησυχία μήπως το μάστερ δε θα είναι "μάστερ σε ολόκληρη την επιστήμη του τάδε μηχανικού" αλλά "μάστερ μόνο στην τάδε εξειδίκευση της επιστήμης του δείνα μηχανικού". η ευρύτητα των αρμοδιοτήτων ΠΜ και ΑΤΜ που λέει ο Ντάνος, βάζει έναν ακόμα παράγοντα του προβλήματος: τις διαφορές εντός των ίδιων των ειδικοτήτων, με ερωτήματα του τύπου μήπως ο συγκοινωνιολόγος δεν είναι "κανονικός" πολιτικός μηχανικός, επειδή έκανε 2 μπετά λιγότερα?0 points
-
Αν υπάρχουν αδικίες και μεταξύ των ειδικοτήτων διπλωματούχων, τότε δεν ισχύει το επιχείρημα της μη σημασίας του βαθμού εισαγωγής για τα "ΤΕΙ".. Διότι οι ειδικότητες διπλωματούχων που παίζουν σε χαμηλή βάση τυγχάνει να είναι και οι αδικημένες. Το θέμα λοιπόν ξεφεύγει από τον ανταγωνισμό ΑΕΙ-ΤΕΙ και πάει σε ένα ευρύτερο πρόβλημα που δημιουργεί αυτή η ετερογένεια τίτλων σπουδών, ιδρυμάτων, αριθμού εισακτέων, πόλεων φοίτησης αλλά και μορφών άσκησης του επαγγέλματος.0 points
-
Για την αποκατάσταση της τάξης και μερικών πικρών αληθειών ιδού μερικές σχολές, εκ των οποίων οι 3 πρώτες το πάλαι ποτέ θεωρούνταν υψηλόβαθμες Πολ. μηχανικοί ΔΠΘ 12913 Τοπογράφοι ΑΠΘ 12472 Αρχιτέκτονες ΔΠΘ 11537 (κάτω από τη βάση) Μηχανικοί περ/ντος Χανιά 10440 Μηχανικοί ορυκτών πόρων Χανιά 9034 Μηχανικοί πληροφορικής Παν. Δυτ. Μακ. 11601 Μηχανικοί περιβάλλοντος Παν. Δυτ. Μακ. 95460 points
-
Λίγο Off topic. MoonLooP καλησπέρα, Θα συμφωνήσω εν μέρει. Η ευθύνη και οι υποχρεώσεις του λογιστή – φοροτεχνικού, μεταξύ των άλλων, αποτυπώνονται και στον Ν.3314/23-12-2013 που αποτελεί των Κώδικα Δεοντολογίας Λογιστών Φοροτεχνικών, ΥΑ 570//2013 (ΥΑ 57088/ΔΙΟΕ-1033 ΦΕΚ Β 3314 2013): Κώδικας Δεοντολογίας Λογιστών Φοροτεχνικών καθώς και στο συμφωνητικό που (πρέπει) να υπάρχει μεταξύ του λογιστή και του πελάτη του. Στο άρθρο 10 του Ν.3314/2013 καταγράφονται οι ευθύνες και οι υποχρεώσεις του παρέχοντος υπηρεσίες Λογιστή - Φοροτεχνικού (όπου αιτιολογείται και το αρχικό "εν μέρει" που έγραψα) "Ο Λογιστής Φοροτεχνικός ευθύνεται για κάθε περιουσιακή ή ηθική ζημία που προκάλεσε με υπαίτια πράξη ή παράλειψη του κατά την παροχή των υπηρεσιών στον πελάτη ή εργοδότη του, κατά τις κείμενες διατάξεις. Ο αποδέκτης των υπηρεσιών φέρει το βάρος της απόδειξης της ύπαρξης υπαιτιότητας. Για την εκτίμηση της έλλειψης υπαιτιότητας λαμβάνονται υπόψη οι ειδικές συνθήκες, ιδίως: • το διαθέσιμο χρονικό περιθώριο μέχρι τη λήξη της καταληκτικής ημερομηνίας, • η πληρότητα των στοιχείων που παρέδωσε ο ζημιωθείς, • ο εύλογος απαιτούμενος χρόνος για αντίστοιχη υπηρεσία λαμβάνοντας υπόψη τον ιδιαίτερο φόρτο κάποιων χρονικών περιόδων, • η αξία της παρεχόμενης υπηρεσίας, • η ελευθερία δράσης που δόθηκε στο Λογιστή Φοροτεχνικό στο πλαίσιο της ανατεθείσας εργασίας και • το αν ο ζημιωθείς ανήκει σε κατηγορία μειονεκτούντων ή ευπρόσβλητων προσώπων." Ταυτόχρονα γίνεται πιο σαφές το πεδίο και ο τρόπος εφαρμογής του άρθρου 8 του Ν.2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών, αναφορικά με την επαγγελματική ευθύνη του λογιστή-φοροτεχνικού (και όχι μόνο αυτού του επαγγελματικού κλάδου που παρέχει υπηρεσίες). Και κλείνω το off-topic.0 points
-
Τελικά τώρα μετράνε τα μόρια ή όχι ; Για Γράψτε και την πικρή αλήθεια :πόσες σχολές μηχανικών ΤΕΙ έχουν βάση εισαγωγής πάνω από 10 χιλιάδες μορια και πόσες κάτω από 6 ; εκεί δεν μας συμφέρει ; αυτή δεν είναι η πραγματικότητα ; Θα μου επιτρέψετε να κάνω ένα σχόλιο , παρόλο που κάποιοι είναι ευαίσθητοι, μια χαρά είναι η κατάσταση των δικαιωμάτων και δεν πρέπει να γίνει καμία μα καμία αλλαγή . Αν ποτέ γίνει πρέπει και οι διπλωματούχοι να ανέβουν επίπεδο . Οι του ΤΕΙ να κάνετε κάποτε την αυτοκριτική σας-4 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-