Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      6.784


  2. AlexisPap

    AlexisPap

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      6.172


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. jedi.Yannis

    jedi.Yannis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.465


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. Version X6.2

    81.129 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  2. Σε λίγες μέρες λήγει η προθεσμία για ΔΩΡΕΑΝ εξετάσεις πιστοποίησης Εκτιμητών απο το ("σπιτι" μας) ΤΕΕ Φορέας Πιστοποίησης Προσώπων. https://web.tee.gr/eidisis/exetaseis-gia-tin-pistopoiisi-ektimiton/ 1. στελνετε αιτηση : https://web.tee.gr/wp-content/uploads/FMP0401Α_e2-1.pdf 2. στέλνετε εντυπο αυτο-αξιολογησηςhttps://web.tee.gr/wp-content/uploads/F_MP04_02_e2-1.pdf 3. και στέλνετε και σκαναρισμένες ΑΠΥ - Τιμολόγια 3ετους εμπειρίας ολα μαζι εδω >> Πληροφορίες: Τμήμα Τυποποίησης ΤΕΕ, τηλ.: 210-3291513, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: [email protected] ΣΗΜΕΙΩΣΗ: προς το παρόν το Ε.ΣΥ.Δ. (εδω και 2 χρονια...) "καθυστερει" (αναιτιολογητα και σκανδαλωδώς) να δώσει ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΣΗ στο φορέα μας, τον ΤΕΕΦΠΠ, για Πιστοποιηση Εκτιμητών, την οποία έχει λάβει απο πολλών ετών η... peoplecert... Οποτε, προς το παρόν, η πιστοποίηση ΤΕΕΦΠΠ δε μας εγγράφει στο Μητρώο Εκτιμητών... Όμως πρέπει, νομιζω, να στηρίξουμε ΤΕΕΦΠΠ και όχι ιδιώτες πχ peoplecert που ερχονται και μας εξετάζουν και απονέμουν κι ολας "επαγγελματικα δικαιωματα"... Στο κλίμα αυτό έγινε και το σεμινάριο Εκτιμητών απο το Σύλλογο Πολ.Μηχ. προσφάτως. Θα ανεβάσουν το υλικό στη σελίδα τους.
    1 point
  3. Φαίνεται λοιπόν ότι το πιστόνι δεν κόλλησε. Κόλλησε όμως κανονικότατα το κουζινέτο της μπιέλας, και μάλιστα άκρως εντυπωσιακά. Μετά ήρθε η αστοχία. Πρώτα έσπασε η βίδα προς την σπασμένη μεριά, όταν το έμβολο ήταν κάπου κοντά στο ΑΝΣ. Στην συνέχεια, το κάτω τμήμα της μπιέλας λειτούργησε σαν μοχλός, κι έσπασε και η δεύτερη βίδα. Όταν ο στρόφαλος ξαναγύρισε στο ΑΝΣ βρήκε την μπιέλα στο 1/3 περίπου της διαδρομής και την κοπάνησε στο τοίχωμα του στροφαλοθαλάμου. Ο στροφαλοθάλαμος τρύπησε και το άκρο της μπιέλας στράβωσε προς τα μέσα. Προφανώς τα χτυπήματα συνεχίστηκαν μέχρι να σταματήσει η μηχανή. Το κόλλημα των κουζινέτων και η αυξημένη ένταση λόγω τριβής και λόγω θερμικής διαστολής έσπασε την βίδα. Δεν βλέπω λόγο να κατηγορήσουμε την κόπωση. Οι βίδες υψηλής αντοχής σπάνε με αυτόν τον τρόπο ακόμη και έναντι μονότονης φόρτισης. Το πρόβλημα ξεκίνησε από ανεπαρκή λίπανση ή από σκουπιδάκια που έφτασαν στο έδρανο με το λάδι. Από την στιγμή που καταστρέφεται το φιλμ λαδιού, είναι υπόθεση δευτερολέπτων (πάντως όχι λεπτών) η πλήρης καταστροφή του εδράνου. Εδώ το κουζινέτο κόλλησε κυριολεκτικά στον στροφαλοφόρο, και πρόλαβε να κάνει αρκετές περιστροφές μαζί του μέχρι να σπάσει η μπιέλα. Το ψάξιμο μάλλον πρέπει να συνεχιστεί στα υπόλοιπα κουζινέτα, στα λάδια και στο φίλτρο λαδιού...
    1 point
  4. Τέλος, εδώ φαίνεται αδρά ότι ο πρώτος κοχλίας αστόχησε από κόπωση. Θα ακολουθήσει καλύτερη φωτογραφία
    1 point
  5. Η αύξηση είναι (2,50-1,60)/1.60=56,25%>25% και συγχρόνως πλάτος μεγαλύτερο των 2,0 μ. Σύμφωνα με το νόμο και τη σχετική απόφαση απαιτείται ΜΣΕ. Ερώτηση: Μήπως δεν έχεις εξώστη αλλά βεράντα σε εσοχή; Αν είχες κάποια φωτογραφία όψης θα βοηθούσε.
    1 point
  6. Αν κατάλαβα καλά, η ερώτηση αφορά σε συνένωση κατακόρυφης ιδιοκτησίας (ενός οικοπέδου) με όμορο ανεξάρτητο οικόπεδο. Η απάντηση είναι ΟΧΙ, δεδομένου ότι οι κατακόρυφες ιδιοκτησίες αποτελούν αναπόσπαστα τμήματα του οικοπέδου στο οποίο ανήκουν. Η ανωτέρω συνένωση μπορεί να επιτευχθεί μόνο μετά από κατάργηση των κατακορύφων και κατάτμηση του ενιαίου οικοπέδου. Όμως σε αυτή την περίπτωση , ίσως προκύψει θέμα αρτιότητας.
    1 point
  7. Ναι από τον τεχνικό. Υποθέτω ότι η θραύση έγινε κατά το κατέβασμα γιατί μόνο έτσι θα αναπτύσσονταν δυνάμεις κατά τέτοιο τρόπο ώστε να υπάρχει θραύση στο σημείο που μας έδειξες. Από ότι έχω δει και διαβάσει συμφωνώ με τον AlexisPap, ελλιπής λίπανση και (ίσως) κολλημένο έμβολο. Αυτό δεν είναι ποτέ καλό.
    1 point
  8. Δυστυχώς δεν βλέπω φως χωρίς οικοδομησιμότητα..
    1 point
  9. η απαίτηση για υποσταθμό γίνεται σε νέες οικοδομές , δεν έχω ακούσει περίπτωση για υφιστάμενα. επίσης αν θυμάμαι καλά στον όγκο δεν υπολογίζεται το υπόγειο
    1 point
  10. καλησπέρα, και χρόνια πολλά. @maritaΒασικά κινείσαι στην λογική να εξηγείς γιατί κάθε αυθαιρεσία ταιριάζει ή όχι με τους μορφολογικούς περιορισμούς της περιοχής κυρίως, και αν είναι κάτι εξεζητημένο, μπορεί να χρειαστεί να τεκμηριώσεις γιατί κάτι που επιτρέπεται μεν, δεν ταιριάζει τοπικά με το περιβάλλον του. Συνήθως όμως αντιγράφουν τους γύρω τους οι πιο πολλοί, οπότε το πιθανότερο είναι να ελέγξεις τους περιορισμούς από τα ΦΕΚ του οικισμού. @desptsoukΜορφολογικά ελέγχεις ένα κτίριο, από τις όψεις κυρίως, τον όγκο/μέγεθος/κλίμακα και την θέση του στον ιστό/οικόπεδο. Το εσωτερικό του κτιρίου δεν κρίνεται με αυτά τα κριτήρια και εφόσον η επιτροπή κρίνει μόνο με αυτά τα κριτήρια, δεν έχει αρμοδιότητα στο εσωτερικό του κτιρίου. Πας χωρίς διαδικασία επιτροπής σε τέτοια περίπτωση
    1 point
  11. Αυτό το φόρουμ δεν είναι ευαγές ίδρυμα, αλλά χώρος επικοινωνίας και αλληλοβοήθειας. Στο πλαίσιο αυτό ασχοληθήκαμε και με το δικό σου θέμα Προσπαθήσαμε, ακολουθώντας την ισχύουσα νομοθεσία και την οδό της λογικής, να σου υποδείξουμε το πώς θα κινηθείς. Αν δεν μπορείς να αντιληφθείς τις βασικές αρχές της επικοινωνίας, δεν φταίμε Καληνύχτα...
    1 point
  12. Φίλε ενημέρωσε μας αν θέλεις για την πορεία των γεγονότων. Εγώ όμως μια χάρη θα ήθελα. Κάποιες φωτογραφίες, εξωτερικές εσωτερικές ό,τι μπορείς. Το γέλιο είναι κάτι που λείπει από την ζωή μας και είναι απαραίτητο. Προφανώς και δεν αναφέρομαι σε εσένα αλλά στο τί ταρζανιά να έχει κάνει άραγε ο τυπάς.Εάν έχει καταφέρει να εκμεταλλεύεται οικονομικά πάρκινγκ που από αλλού τους βάζει και αλλού τους κατευθύνει μιλάμε για περίπτωση catch me if you can.. respect
    1 point
  13. Όταν έκανα δήλωση σαν ωφελούμενη δεν επέλεξα "μελέτες" (από κεκτημένη ταχύτητα μη χάσω την προτεραιότητα) . Όμως από τη στιγμή που έχω εξωτερική θερμομόνωση χρειάζεται. Πήρα τηλ. στο 213.1513.780, -781 και μου είπαν ότι 1ον) δεν μπορεί να επιδοτηθεί επιπλέον ποσό από αυτό που μου χορηγήθηκε και 2ον) για να γίνει αποδεκτή η παρέμβαση της θερμομόνωσης πρέπει να ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΩ και την σχετική Ε.Ε.Μ.Κ. ασχέτως αν δεν έχω δηλώσει στην αίτησή μου μελέτες. Ελπίζω να βοήθησα!
    1 point
  14. Το ρυμοτομούμενο κτίσμα εξαίρεση από κατεδάφιση εφόσον (κι αν) το νόμιμα υφιστάμενο κτίσμα (δηλαδή το υπόλοιπο που δεν ρυμοτομείται) εξαρτάται στατικά από αυτό… Έστω δυο κολόνες του κτιρίου είναι στο ρυμοτομούμενο μπορείς να το πας με αυτό… (με κάθε επιφύλαξη κι αν θυμάμαι καλά πας με τον 1512/85 και παλαια περνούσε κι από νομαρχιακή επιτροπή ΣΓΟΠ)
    1 point
  15. Ν 4258/14 ΦΕΚ 94Α Όταν υπάρχει δικαστική αντιδικία μεταξύ ιδιοκτήτη κτιρίου και μηχανικού επιβλέποντα για την καταβολή της αμοιβής αυτού, μετά από αίτημα του ενδιαφερομένου και ορισμό ελεγκτή δόμησης κατά τις διατάξεις του ν. 4030/2011 εκδίδεται πόρισμα για το σύννομο της κατασκευής σύμφωνα με την άδεια και η αρμόδια ΥΔΟΜ οφείλει να προσχωρήσει στη θεώρηση της άδειας δόμησης προσωρινά για ένα έτος προκειμένου να συνδεθεί με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας. Η παρούσα διαδικασία επαναλαμβάνεται κάθε έτος μέχρι την έκδοση τελεσίδικης απόφασης από το αρμόδιο δικαστήριο και την καταβολή της αμοιβής επίβλεψης σύμφωνα με το νόμο για την τελική θεώρηση της άδειας σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις.
    1 point
  16. Μονος σου νομιζω ταλαιπωρεισαι...Δεν σε πιεσε κανεις
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.