Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. georgegaleos

    georgegaleos

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      6.350


  2. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.460


  3. yian

    yian

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.468


  4. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      345


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 30/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. 1) Ήταν το μοναδικό εξάμηνο που εκδόθηκε για όλους με τις ορθά υπολογισμένες εισφορές (σύμφωνα με τον τότε ν.3986/11). Επιχείρησαν τότε να εφαρμόσουν τον ν.3986/11 ... υπήρξαν αντιδράσεις ... το εφάρμοσαν για αυτό το εξάμηνο και από το επόμενο εξάμηνο γύρισαν στα παλιά .... Για αυτό ήταν και το μοναδικό εξάμηνο όπου δεν υπάρχουν αναδρομικές οφειλές. 2) Οι διοικητικές πράξεις αλλαγής ασφαλιστικής κατηγορίας στις οποίες προέβη το ΕΤΑΑ για όσους ασφαλισμένους υπέβαλαν σχετικές αιτήσεις κατάταξης σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία οι οποίες και έγιναν αποδεκτές σε εφαρμογή του άρθρου 39 του Ν 4331/16, δεν ανακαλούνται σύμφωνα με την με αριθμό 122/2016 Γνωμοδότηση του ΝΣΚ λόγω της ψήφισης του Ν. 4337/16 που καταργούσε το άρθρο αυτό. Επομένως οι εν λόγω ασφαλισμένοι διατηρούνται για τα έτη 2015-2016 στις ασφαλιστικές κατηγορίες που είχαν τοποθετηθεί με τις εν λόγω διοικητικές πράξεις και μετά την ψήφιση του 4337/2016. Και αυτές οι εισφορές υπολογίσθηκαν ορθά σύμφωνα με τον ν.3986/11 στην κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία, οπότε δεν υπάρχουν αναδρομικά για αυτούς που αιτήθηκαν κατάταξη σε κατώτερη ασφαλιστική κατηγορία οι οποίες αιτήσεις και έγιναν αποδεκτές και καταβλήθηκαν τα τότε ποσά.
    1 point
  2. Εντάξει τελείωσαν ή θα ακολουθήσουν κι άλλες γραμμές? Άρα μιλάμε για άλλες 3 ισόποσες δόσεις (πέρα από την τρέχουσα)...
    1 point
  3. 6η Δόση οι διαφορές του Α' εξαμήνου του 2014 (βεβαίωση και πληρωμή εντός του 1ου εξαμήνου του 2019) 7η Δόση οι διαφορές του Α' εξαμήνου του 2015 (βεβαίωση και πληρωμή εντός του 2ου εξαμήνου του 2019) 8η Δόση οι διαφορές του Β' εξαμήνου του 2015 (βεβαίωση και πληρωμή εντός του 1ου εξαμήνου του 2020)
    1 point
  4. @georgios_m καλημέρα. Συνάδελφε, αποφάσισε τι θέλεις. Είπαμε 5 χρόνια (διότι στα 5 χρόνια ο μηχανικός είναι ολοκληρωμένος όπως είπες). Το 3+2 είναι 5 χρόνια, φαίνεται να μην το αποδέχεσαι προτείνεις τώρα 4+1. Για την στατική τι να πούμε, στα 3 χρόνια μαθαίνεις τα βασικά που χρειάζεσαι όπως σε όλη την Ευρώπη. Από εκεί και πέρα τα έχουμε πει χίλιες φορές. Bachelor 3 χρόνια και άλλα 2 έτη Master, σύνολο 5 χρόνια. Χαίρομαι όταν υλοποιηθεί και εδώ στην Ελλάδα το 3+2. Θα έχουμε μηχανικούς με ειδίκευση και θα φαίνεται στο Master που έχει κάνει ο καθένας εξειδίκευση.
    1 point
  5. Πιθανότατα ο μάστοράς σου χρησιμοποίησε δύο στόκους διαφορετικής απόχρωσης (ή συμπλήρωσε με τσιμέντο - δεν γνωρίζω την ακριβή απόχρωση που έχεις). Πιθανόν επίσης να έκανε στο τέλος πέρασμα με λερωμένο σφουγγάρι ή να πέρασε με το σφουγγάρι το στόκο πολύ νωρίς πριν προλάβει να τραβήξει. Διχρωμία πάντως στο στόκο εάν δεν υπάρχουν περασμένες δύο διαφορετικές αποχρώσεις, δεν μου έχει συμβεί. Η μόνη σίγουρη λύση είναι ξύσιμο των αρμών και πέρασμα με νέο αρμόστοκο. Το εάν αξίζει το κόπο ή όχι, το κρίνεις εσύ. Με τα καθαριστικά όχι μόνο δεν βγει άκρη αλλά κινδυνεύεις να κάψεις και το πλακίδιο μιας και είναι ισχυρά διαβρωτικά και θέλουν προσοχή. (υποθέτω βέβαια ότι έχεις αποκλείσει το θέμα υγρασιών και ότι η σκούρα απόχρωση δεν είναι αποτέλεσμα υγρασίας στον αρμό..)
    1 point
  6. https://www.google.com/url?q=http://library.tee.gr/digital/m2173/m2173_tsoukantas6.pdf&sa=U&ved=0ahUKEwjL-KGM_8XfAhUli8MKHYXlC7YQFggRMAM&usg=AOvVaw0DjBLYtr8CehhN-2msVMu_
    1 point
  7. Συνάδελφε τα ελληνικά ιδρύματα είναι σε άθλια κατάσταση. Στο ΑΠΘ φοβάσαι να κυκλοφορήσεις ελεύθερα στο campus μετά τις 18:00 Δεν θα αναφερθώ στην ΑΣΟΕ και πόσα άλλα παραδείγματα. Αν είχα την δύναμη δεν θα αναγνώριζα κανένα δίπλωμα από την Ελλάδα. Και δεν αναφέρομαι για το τσίρκο των εκλογών, τους βανδαλισμούς, τις καταλήψεις και πόσες άλλες τριτοκοσμικές καταστάσεις. Θλιβερό και δυστυχώς υπάρχει έλλειψη στοιχειώδους παιδείας. Για τα ναρκωτικά κ.α. δεν τα αναφέρω, μιλάμε έχουμε πιάσει πάτο !!! Για τα επ. δικαιώματα τα έχουμε πει. 3+2=5. Όλα τα υπόλοιπα δεν λαμβάνονται σοβαρά υπόψη και είναι ενέργειες εις βάρος άλλης ομάδας. Λοιπόν, Bachelor για όλους, ελεύθερη μετακίνηση φοιτητών μετά το Bachelor, δικαίωμα αλλαγής σχολής όταν ήδη σπουδάζεις και έχεις καταλάβει ότι δεν σου αρέσει η σχολή ή άλλα περίμενες και άλλα βρήκες, δικαίωμα μετά το Bachelor να συνεχίσεις σε οποιαδήποτε σχολή (εφόσον οι προϋποθέσεις είναι αποδεκτές, βλέπε βαθμό κ.α.). Ή θα γίνουμε Ευρώπη επιτέλους ή θα παραμείνουμε στην τρισάθλια κατάσταση που επικρατεί σήμερα στα ελληνικά ιδρύματα με τον κάθε υπουργό απλό θεατή χωρίς ουσιώδεις αλλαγές.
    1 point
  8. Άλλο πράγμα είναι το κτίριο να είναι νομίμως υφιστάμενο και άλλο το να εξαιρείται από την υποχρέωση υπαγωγής στο Ν. 4495. Για να έχεις νομίμως υφιστάμενο θα πρέπει να έχει λάβει οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση και όχι απλώς αναστολή κυρώσεων. Δες τι αναφέρει η παρ 1 υποπ. δ Άρθρου 23 ν. 4067/12 ΑΡΘΡΟΝ-23 Υφιστάμενα κτίρια 1. Κτίριο ή τμήμα αυτού θεωρείται νομίμως υφιστάμενο: (...) δ) (...) ή εξαιρέθηκε οριστικά, σύμφωνα με διατάξεις ρύθμισης, τακτοποίησης ή αναστολής επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων Άρθρο 82 παρ 2 2. Από τις διατάξεις της παραγράφου 1 εξαιρούνται τα ακίνητα στα οποία έχουν εκτελεστεί αυθαίρετες κατασκευές ή έχουν εγκατασταθεί αυθαίρετες χρήσεις που : (...) δ) έχει ανασταλεί η κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 15, 16, 20 και 21 του ν.1337/1983 (Α33), χωρίς όμως να έχει απορριφθεί με απόφαση του αρμόδιου, κατά περίπτωση, οργάνου η αίτηση για την εξαίρεση από την κατεδάφιση, (...) Άρθρο 15 Ν. 1337/83 παρ 7 7. Οι παραπάνω δηλώσεις δεν απαιτούνται για τα αυθαίρετα κτίσματα που ήδη έχουν δηλωθεί κατά τις διατάξεις του ΑΝ-410/68 "περί αυθαιρέτων οικοδομικών κατασκευών" ή του Ν-720/77 (...) και έχουμε και την ερμηνεία της εγκυκλίου 3 Ν. 4178 (ΣΤ ΑΡΘ. 1-3) 3) Παρ.2δ: Δεν έχουν υποχρέωση υπαγωγής στις διατάξεις του Ν-4178/13 αυθαίρετα κτίσματα που έχουν δηλωθεί με το ΑΝ-410/68 ή το Ν-720/77 , δεδομένου ότι καλύπτονται από τις διατάξεις της παρ.7 του Αρθ-15 του Ν-1337/83.
    1 point
  9. Δηλαδή ενα δημόσιο κτίριο πχ ισόγειο ή δυόροφο κοινοτικό κατάστημα απαιτεί μεγαλύτερη εμπειρία από μια πολυόροφη πολυκατοικία ; Δεν βγαίνει νόημα, φάσκεις και αντιφάσκεις. Για μένα ο 23χρονος και όχι 25χρονος που υποτίθεται οτι μελετά και ακόμα χειρότερα επιβλέπει τέτοια κτίρια απλά είναι επικίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια.
    1 point
  10. Σχολές χωρίς κάγκελα υπάρχουν διάσπαρτες σε όλη την Αθήνα.. επίσης ολόκληρο το Πανεπιστήμιο Πατρών δεν έχει περίφραξη. Και δεν είναι δουλειά των φοιτητών το να μην αποδεχθούν τους βανδαλισμούς. Δηλαδή τι να κάνουν; Εμπάσει περιπτώσει, στο θέμα του πτυχίου, ποιός σου είπε ότι συμφωνούν όλοι με την πενταετία; Σε άλλα θρεντ έχουν γίνει μάχες για το αν το 5ο έτος προσθέτει κάτι παραπάνω στον πολ/μηχ πε ώστε να είναι ανώτερος του πολ/μηχ τε. Που σημειοτέον ότι το πρόγραμμα του ΤΕ έχει πια γίνει πανομοιότυπο με του ΠΕ με τη διαφορά ότι τα χωρέσανε τα μαθήματα ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων στα 4 χρόνια (και μπράβο τους). Επίσης δε μας ξεκαθάρισες τι θα πει "βγαίνω στην αγορά" με το μπάτσελορ; τι ακριβώς δουλειά κάνεις; Μετά αναφέρεις την ακαδημαϊκή προοπτική του μάστερ, που ακούγεται λογικό, αλλά πονηρά κολλάς μαζί του και το "κάτι παραπάνω επαγγελματικά". Μη μου απαντήσεις "όπως γίνεται στην Ευρώπη", να το προσαρμόσεις στην ελληνική αγορά εργασίας, δηλαδή την έκδοση αδειών, τις μελέτες και τα έργα, τη δουλειά με μπλοκάκι στην εταιρεία, την ολιγόμηνη σύμβαση και το μόνιμο διορισμό στο δημόσιο.. καθένα από αυτά σε τι επίπεδο το κατατάσσεις; Το άλλο που λες ότι 25 ετών υπογράφεις τα πάντα δεν ισχύει. Θες τουλάχιστον άλλα 3 έτη για να κατασκευάσεις δημόσιο έργο (που δημόσια είναι αυτά "τα πάντα"), 4 για να το μελετήσεις και από 'κει και πέρα αναβαθμίζεσαι βάσει της εμπειρίας σου και σε συγκεκριμένες μόνο κατηγορίες. Όσον αφορά το κομμάτι των στατικών μελετών πολυόροφων κτιρίων, που όντως έχεις εξουσία από "25 ετών" πρέπει να μας εξηγήσεις τι ακριβώς δε ξέρουν αυτοί που είναι επικίνδυνοι και γιατί αυτό δε μπορεί να διδαχθεί στο πανεπιστήμιο. (μήπως φταίνε οι καταστροφές και η διάλυση των ιδρυμάτων και όχι η αντικειμενική δυσκολία της επιστήμης του μηχανικού; - λέω εγώ τώρα..) Τονίζω ότι δεν είμαι αντίθετος με καμία άποψη, απλά τα διάφορα επιχειρήματα καλό θα είναι να μη δίνονται με μορφή τίτλων αλλά να αναλύονται.
    1 point
  11. Εγώ το ξαναέγραψα και αλλού ότι το πολυπόθητο ηλεκτρονικό σύστημα τίποτα δεν αλλάζει ουσιαστικά για όσους προσπαθούσαν να κάνουν τη δουλειά τους σωστά (αντε να εξαιρέσω τις ΕΕΜΚ που μπορείς να βγάλεις αυτόματα ενώ παλιότερα μπορεί να σε ταλαιπωρούσαν 2 μήνες στην πολεοδομία). Κατά τα άλλα στις άδειες που ελέγχονται, ο έλεγχος γίνεται από τους ίδιους υπαλλήλους με τα ίδια μυαλά και επιπλέον εμπόδια (δεν έχουμε καλούς υπολογιστές, δεν μπορούμε να κάνουμε έλεγχο σε σκαναρισμένα αρχεία, δεν δουλεύει το σύστημα...κλπ) + ότι όλοι οι ευθυνόφοβοι βρήκαν το άλλοθι να λουφάξουν στη γωνιά τους και δεν απαντάνε πια σε καμία ερώτηση για περιπτώσεις που μέχρι χτές οι ίδιοι ενέκριναν ή όχι παρά μόνο σου λένε κάνε ότι καταλαβαίνεις με δική σου ευθύνη. Ενώ παράλληλα οι γνωστοί άγνωστοι μπορούν να αλωνίζουν ελεύθερα βγάζοντας άδειες χωρίς κανένα έλεγχο. Και επιπλέον έχει τόσο πολύ ακουστεί και καλλιεργηθεί στη νοοτροπία του κόσμου ότι τώρα με το ηλεκτρονικό σύστημα οι άδειες βγαίνουν σε χρόνο dt και νομίζουν ότι μας παίρνουν τηλέφωνο, πατάμε ένα κουμπί και έχουν έτοιμη άδεια. Σχετικά με κάποια πράγματα που αναφέρθηκαν παραπάνω, να πώ 2 πράγματα που συζητήθηκαν στην ημερίδα της Θεσσαλονίκης α) Όταν εκδοθεί μια άδεια μπορείς να εκτυπώσεις την αίτηση την οποία πρέπει να παραδώσεις στον ιδιοκτήτη. Εκεί αναγράφονται όλα τα συνοδευτικά αρχεία που έχουν ανέβει και δίπλα στο καθένα ένας ηλεκτρονικός κωδικός. Αυτός είναι ο τρόπος που μπορείς να πάρεις αντίγραφα των εγκεκριμένων σχεδίων μέσα από την ιστοσελίδα του ΥΠΕΝ. Όπότε έτσι τα έχει σίγουρα ο ιδιοκτήτης και ο μηχανικός που εξέδωσε την άδεια. Αν θέλεις αντίγραφά άδειας μεταγενέστερα ως τρίτος κάνεις αίτηση στην ΥΔΟΜ (εφόσον έχεις νόμιμο δικαίωμα) και η πολεοδομία σου δίνει αυτήν ακριβώς την αίτηση. β) Το τραγικό που συμβαίνει είναι ότι στα αρχεία που μπορείς να κατεβάσεις συμπειλαμβάνονται και τα σχέδια σε dwg! Σχολιάστηκε ότι είναι απαράδεκτο και είπαν ότι θα διορθωθεί και τα dwg δεν θα παίρνουν κωδικό και δεν θα μπορούν να κατέβουν από τρίτους άλλα θα είναι ορατά μόνο από την υπηρεσία για τη διευκόλυνση του ελέγχου.
    1 point
  12. Τελικά τώρα μετράνε τα μόρια ή όχι ; Για Γράψτε και την πικρή αλήθεια :πόσες σχολές μηχανικών ΤΕΙ έχουν βάση εισαγωγής πάνω από 10 χιλιάδες μορια και πόσες κάτω από 6 ; εκεί δεν μας συμφέρει ; αυτή δεν είναι η πραγματικότητα ; Θα μου επιτρέψετε να κάνω ένα σχόλιο , παρόλο που κάποιοι είναι ευαίσθητοι, μια χαρά είναι η κατάσταση των δικαιωμάτων και δεν πρέπει να γίνει καμία μα καμία αλλαγή . Αν ποτέ γίνει πρέπει και οι διπλωματούχοι να ανέβουν επίπεδο . Οι του ΤΕΙ να κάνετε κάποτε την αυτοκριτική σας
    1 point
  13. Στον Ν4178 σύμφωνα με την ΕΓΚ3 και για την κατηγορία ελέγχαμε τα μεγέθη της Ο.Ι., άρα όπου ακίνητο (αυτό που υπογράμμισες) είναι η Ο.Ι.
    1 point
  14. Γιατί 3+2 κι όχι 3+1? Αλέξιε, αναφερόμουν σε όλα τα υπόλοιπα έργα πλην στατικών, που τα σχολίασα μετά, ρωτώντας, τι ακριβώς δεν ξέρει ο 23χρονος απόφοιτος και είναι επικίνδυνος για την κοινωνία; Αλλά να πεις συγκεκριμένα πράγματα, όχι γενικά πως δεν έχει αρκετή εμπειρία. Και αυτά τα πράγματα να οφείλονται στην αντικειμενική δυσκολία της στατικής, όχι στις ελλιπείς υποδομές και τα ναρκωτικά που κυκλοφορούν έξω από τη σχολή. Αν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος δώστον να τον καταλάβουν και οι υπόλοιποι μηχανικοί που αν μας εμπιστεύονται για κάτι, το οποίο οι ίδιοι δε θα άγγιζαν ποτέ, αυτό είναι τα στατικά. Ένα άλλο ερώτημα είναι: πόσοι από τους αποφοίτους των ΤΕΙ συμφωνούν με την ιδέα να κάνουν κι ένα μάστερ για να πάρουν δικαιώματα; Γιατί υπάρχουν κι αυτοί που θέλουν να τους δοθούν κατευθείαν με το πτυχίο που ήδη έχουν.
    0 points
  15. Με ταλανίζει εδώ και ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα μια συγκεκριμένη απορία που μου δημιουργήθηκε,καθώς είμαι φοιτητής τμήματος πολιτικών μηχανικών και θα ήθελα πραγματικά να ακούσω πολλές και διάφορες απόψεις.Η ερώτηση μου έγκειται στο γεγονός ότι,καθώς υπάρχουν πολλοί "όχι τόσο καλοί πολ.μηχανικοί" ή αλλιώς μηχανικοί με ανεπαρκείς γνώσεις,οι οποίοι αναλαμβάνουν έργα-για παράδειγμα την κατασκευή μιας οικοδομής-δεν υπάρχουν αντίστοιχα ΠΟΛΛΑ ατυχήματα,λάθη,καταστροφές,για παράδειγμα να κατεδαφιστεί ένα σπίτι καθώς χτίζεται απο ένα τέτοιου είδους μηχανικό. Εύχομαι να έγινα κατανοητός Περιμένω τις γνώμες σας!!
    -1 points
  16. Συνάδελφοι διάβασα με προσοχή τα όσα ειπώθηκαν και θέλω να προσθέσω ορισμένα επί του θέματος. Να ξεκινήσω με τον συνάδελφο Εδώ πρέπει να πούμε ότι τα επ. δικαιώματα πηγάζουν από τον πρώτο κύκλο σπουδών. Δηλαδή από το Bachelor. Kαι αυτό γιατί κάποιος τελειώνει Bachelor Aυστρία και συνεχίζει Master Eλβετία. Είναι περιττό να πούμε ότι το παραπάνω δεν ισχύει που υποστηρίζει ο συνάδελφος. Επίσης δεν άκουσα από κανένα συνάδελφο γιατί τόσο απαξίωση για την συνθήκη της Bologna όπου 3+2=5 έτη και μάλιστα με Master. Και όπως έχω αναφέρει, το Bachelor να δίνει τα δικαιώματα και με εμπειρία και Master παραπάνω δικαιώματα. Αλλά όλοι να ξεκινάνε από την ίδια βάση που είναι το Bachelor. Kαι ξαναρωτώ, γιατί τόσο χολή για το 3+2 = 5 έτη και μάλιστα με Master; Λοιπόν συνάδελφοι, 3+2 και τα επ. δικαιώματα ίδια για όλους από το Bachelor. Tα υπόλοιπα θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα και όχι Ευρώπη. Συνάδελφε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ/Π.Δ. που να ορίζει επ. δικαιώματα για τους Μηχανικούς ΤΕ. Και δεν θα γίνει ποτέ, η Ευρώπη πιέζει για όλους να ισχύει το 3+2. Σε λίγο πίστεψέ με θα υπάρχει και εδώ στην Ουγκάντα το 3+2. Γνώσεις και το επίπεδο σπουδών συνάδελφοι έχουν όλες οι σχολές. Το έχω πει, το λέω ξανά και τώρα. Το ίδιο είναι το Bachelor από το MIT το ίδιο και από την Ολλανδία ή Γαλλία. Ακαδημαϊκά δεν υπάρχει καμία διαφορά.
    -1 points
  17. Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι το πρώτο που θα έπρεπε να γίνει για την παιδεία θα ήταν το εξής: 1. Πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή. Παρακάτω δείτε ένα παράδειγμα τι εννοώ. Να μην υπάρχουν πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή και πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο δεν είναι στρατόπεδο. Η παρακάτω δείχνει το ETH ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Δεν υπάρχουν πουθενά κάγκελα. 2. Κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Το πανεπιστημιακό άσυλο συνδέεται με το πνευματικό άσυλο. Οτιδήποτε άλλο δεν γίνεται δεκτό. Δεκτό μόνο το πνευματικό άσυλο. 3. Απαγόρευση της αφισοκόλλησης και βανδαλισμοί στις σχολές. Δείτε τι εννοώ: Οι τελευταίες εικόνες είναι θλιβερές για τα ελληνικά πανεπιστήμια και δείχνει ότι υπάρχει έλλειψη στοιχειώδους παιδείας. Αν ξεκινήσουμε από την παιδεία ίσως καταφέρουμε κάτι να κάνουμε. Οι φωτογραφίες είναι από το google και ουδεμία σχέση έχουν με την προώθηση των sites που τις έχουν. Eαν οι φοιτητές δέχονται τα παραπάνω, τότε πολύ απλά δεν υπάρχει σωτηρία. Παρακαλώ τους συντονιστές για μεταφορά στο σωστό thread.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.