Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      12

    • Περιεχόμενα

      4.204


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.769


  3. rootbreaker

    rootbreaker

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      813


  4. atsalovergas

    atsalovergas

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      429


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. σωλήνα πρέπει να διέρχεται από κάποιο τοίχο σου και να σε ενοχλέι η ροή νερού, δες σημειακά αν ακούγεται κάπου και αν μετακινήσεις το κρεβάτι και/ή συνενοηθείς με τους γείτονες κάποιες ώρες να μην ανοίγουν κάποιες βρύσες αν το πρόβλημα λυθει. .
    4 points
  2. Εννοείς ότι ο μαθητής που δίνει πανελλήνιες έχει πλήρη γνώση της αγοράς εργασίας και της κατάστασης που επικρατεί? ΟΚ το ακούσαμε ΚΑΙ αυτό!!!! Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει. Η κουβέντα είναι για το τι γίνεται στην Ελλάδα. Αφού σε ενδιαφέρει τόσο η Αγγλία όμως θα σου πω όμως ότι στην Αγγλία το πτυχίο μου ΕΙΝΑΙ αναγνωρισμένο και είμαι μέλος του Engineering council (αντίστοιχο ΤΕΕ). Το ίδιο θα συνέβαινε αν έμενα Γερμανία. Στην Ελλάδα μόνο το ελληνικό πτυχίο δεν αναγνωρίζεται. Όσο για αυτό που σε ρώτησα, τι εννοείς με την αναβάθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των διπλωματούχων, θα απαντήσεις ή θα συνεχίσεις να πετάς τη μπάλα στην εξέδρα?
    2 points
  3. Έτσι για την ιστορία και την εξέλιξη της συζήτησης, στα τμήματα πολιτικών μηχανικών των ΤΕΙ, διδάσκονται κανονικότατα τα αντικείμενα της μητρωικής και δυναμικής ανάλυσης των κατασκευών. Κάντε τώρα την σύγκριση με τα τμήματα εκ της αλλοδαπής (βλ.ΗΒ), που ορθώς δεν αποκτούν επαγγελματικά δικαιώματα "για συνήθεις μη σεισμικές δράσεις", αλλά παρ'ολα αυτά εγγράφονται κανονικότατα στο μητρώο μηχανικών του ΤΕΕ, σε σύγκριση με τους μηχανικούς του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ που αποφοιτούν από εγχώρια (!!) ιδρύματα. Όποιος προσπαθήσει να δει ορθολογικά το ζήτημα, αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για μια στρέβλωση. http://civil.teiath.gr/categories.php?id=7593&lang=el Προσωπικά είμαι από αυτούς που πιστεύει ότι δεν φταίει το ΤΕΕ (άλλωστε δεν πρόκειται για έναν απρόσωπο οργανισμό), αλλά μόνο ορισμένα άτομα που κακώς ασκούν επιρροή στο τεχνικό επιμελητήριο της χώρας, προκαλώντας οικονομικές ζημίες στο κράτος και στους πολίτες του.
    2 points
  4. Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και ψάξου για αντλία θερμότητας. Αλλιώς, βάλε 2-3 καλοριφέρ λαδιού, ή 4 πιστολάκια μαλλιών, ίδιο (και καλύτερο) θερμικό και οικονομικό (από πλευράς κατανάλωσης) αποτέλεσμα με έναν "λέβητα ιόντων" 6 kw θα έχεις αλλά πολύ μεγαλύτερη ελάφρυνση στην τσέπη σου (από πλευράς κόστους κτήσης και εγκατάστασης).
    2 points
  5. και γω οτι καιγόταν μόνωση πίστευα, θες να μας πεις, σε ποιό όροφο βρίσκεται το τζάκι σου? Και η απόληξη της καπνοδόχου πόσα μέτρα/ πόσους ορόφους πιο ψηλά βρίσκεται?
    2 points
  6. δεν ξέρω υπό ποιές συνθήκες, στα εκτός σχεδιου νομίζω και όταν το επιβάλλει η κλίση οικοπέδου, ισως να επιτρέπεται. Ομως θα πρέπει από ένα Μηχανικό από το γραφείο του να περάσεις να μάθεις καλύτερα. συμπλήρωση: γνωρίζω ότι με τον Νόμο παλιότερα επιτρεπόταν περίφραξη να γίνει συμπαγές τμήμα 1μ και πλέγμα άνω ως 1,5μ .Πλεον πρεπει να ισχύει νεότερη νομοθεσία και όπως είπα πριν, πρέπει να εξεταστεί η συγκεκριμένη περίπτωση να φανεί αν επιτρέπεται στο συγκεκριμένο, (ανάλογα όρους δόμησης, κλίσης οικοπέδου).
    2 points
  7. παρότι σχετικά άσχετος με το θέμα είμαι, θα ήθελα να ξέρω. Που βλέπεις τη φωτιά, εσωτερικά στο πάνω μέρος εσωτερικά του τζακιού, στην καπνοδόχο εξωτερικά, στο πάνω μέρος , που?
    2 points
  8. Συνάδελφε Αρχιτέκτονα που πρόσθεσες τον ΚΑΔ ώστε το όχημα σου να θεωρηθεί επαγγελματικό, μπορείς να με ενημερώσεις αν έχει έξοδα αυτή η προσθήκη και κάθε πότε πόσα? και πως το κατάφερες αυτό???? οταν μίλησα με τον λογιστή μου ειπε "Αρχιτέκτονας, δύσκολο", "τοπογραφος θα μπορουσε να παρει και παλι δυσκολο, καθώς αν έπαιρνε όχημα 4χ4 θα έπρεπε να αφαιρέσει τα 2 πίσω καθίσματα να θεωρειτε επαγγελματικό"... Οποτε πως τα καταφερες εσυ evan.gk εγω που ειμαι μελος κατασκευαστικης επιχειρησης μπορω να δηλωσω ΚΑΔ οτι κανω οικοδομικες εργασιες? Συχνα κουβαλαω, υλικα οικοδομης. δεν χρειάζεται να απαντήσεις! Κατανοώ ότι θα ήθελες να μείνει μυστικός ο τρόπος σου. Εξάλου όλοι, δεν έχουν τον ιδιο τροπο να το καταφερνουν.
    2 points
  9. Η θέρμανση του σπιτιού με οποιοδήποτε ηλεκτρικό σύστημα (πλήν Αντλιών Θερμότητας) είναι ο πιο δαπανηρός τρόπος, σε κόστος χρήσης. (το μεγάλο μειονέκτημα)!!! Το μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι υπάρχουν συσκευές, που έχουν κόστος αγοράς κάτω από 20€, και κόστος εγκατάστασης 0€ (απλά τα βάζεις στην πρίζα)!!! Με το google θα βρείς πάρα πολλά! Μη μπλέκεις με "αμφιλεγόμενες" εφευρέσεις, που δεν προσφέρουν τίποτα παραπάνω από αυτά.
    2 points
  10. Αυτά είναι παλιά. Με το ΣΑΕΠ γράφεσαι με πλήρη δικαιώματα στο ΤΕΕ και πλέον με το νέο σύστημα που ετοιμάζει ο Γαβρόγλου δε θα χρειάζεται να περιμένεις καν το 6μηνο.
    1 point
  11. Παραφάγατε και μπήκατε φτιαγμένοι βλέπω... Καλή χρονιά . Στο τέλος του μήνα και το ΤΕΙ Θεσσαλίας θα είναι παρελθόν και μέχρι την άνοιξη και τα υπόλοιπα . Οπότε η συζήτηση γίνεται με άλλη λογική πλέον .
    1 point
  12. Ότι τι ; Ότι έχουν άλλη άποψη από μένα ; Που είναι το παράξενο; Μην κάνετε άσκοπες παραθέσεις. AlexisPap
    1 point
  13. Δεν μπορω να καταλαβω ποιο ειναι το νοημα αυτης της συζητησης. Σαν τα μωρα που τσακωνονται ποιο ειναι δυνατοτερο .
    1 point
  14. Τέλος καλό, όλα καλά! Αντε να σου πανε και οι υπολοιπες ετσι!
    1 point
  15. Έλεγξε οπωσδήποτε τα σχέδια της σύστασης. Αν εκεί παρουσιάζεται η υφιστάμενη κατάσταση, τότε ρυθμίζεις χωρίς συναίνεση. Αλλιώς πας με το εκ κατασκευής, αλλά αυτό δεν σου λύνει το ιδιοκτησιακό και δεν μπορείς να αποκτήσεις σωστούς τίτλους αν δεν τροποποιήσεις σύσταση (με σύμπραξη όλων των συνιδιοκτητών).
    1 point
  16. Γνωριζεις τι κανουμε στα ΤΕΙ;
    1 point
  17. Υστερα από το παραπάνω , προσπαθώ να φανταστώ το επαγγελματικό δικαίωμα του σκέτου 3ετούς bachelor ΠΜ. "Διδασκαλία βασικών αρχών μηχανικής σε μαθητές λυκείου" ?
    1 point
  18. Αυτό που λες δεν το καταλαβαίνω. Μιλάμε για τι διδασκόμαστε και όχι τι ξέρουμε. Σιγά μην ξέρει και ο γιατρός να κάνει εγχείριση όταν τελειώνει ιατρική με την ίδια λογική και σιγά μην ξέρει και ο απόφοιτος νομικής να πάει σε δίκη. Το θέμα είναι να διδαχθείς κάποια πράγματα όχι αν τα κατανοείς. Στα ΤΕΙ δεν τα κάνετε αλλά μην τα μηδενίζετε κιόλας. Με την ίδια λογική και τα μάστερς που είναι 10 - 15 μαθήματα είναι άχρηστα και σιγά μην έμαθε αυτός που έκανε ΜΒΑ οικονομικά.....
    1 point
  19. χρονια πολλά με υγεία Στη σύσταση ΟΙ ποιός έχει κάποιος την χρήση της αίθουσας ή είναι κοινόχρηστη? Αν είναι το 2ο μπορείς να πας και με το ''εκ κατασκευής'' του 98.5α
    1 point
  20. Αποφάσισε τι λες και τι θες. Αν το μπάτσελορ στους Π.Μ. που αναφέρεις π.χ. πάει μέχρι τους υπερστατικούς φορείς.....είναι πασιφανές ότι ο Π.Μ. με το μπάτσελορ που αναφέρεις χωρίς μητρωική στατική, δυναμική κτλ ΔΕΝ είναι σε θέση να κάνει σοβαρή δομοστατική μελέτη από κοτέτσι και πάνω. Επομένως επεμβαίνεις στα επαγγελματικά δικαιώματα και τα μειώνεις και λες ότι αν θέλεις δομοστατική μελέτη (από κοτέτσι και πάνω όχι γέφυρα) πρέπει να έχεις μάστερ δομοστατικού. Αυτό λες ? Το σύστημα αυτό ισχύει έμμεσα και σήμερα. Υπάρχουν οι κατευθύνσεις στις πολυτεχνικές σχολές π.χ. στους Π.Μ. από το 4ο έτος και μετά διαλέγεις κατεύθυνση, δομοστατικός, συγκοινιωνολόγος, γεωτεχνικός, υδραυλικός κτλ . Απλά αυτές οι κατευθύνσεις ΔΕΝ έχουν πρακτική σημασία, ούτε επηρεάζουν τα επ.δικαιώματα ούτε θεωρούνται μάστερ κτλ. Ενδεχομένως να τις ζητήσει κάποιος στον ιδιωτικό τομέα. Ο λόγος που δεν ξεχωρίζουν τα επ. δικαιώματα στην Ελλάδα και δεν έχουμε το 3+2 ή 4+1 ή δεν ξέρω εγώ τι είναι ότι η αγορά μας είναι πολύ μικρή και ΔΕΝ γίνεται να επιβιώσεις με κατεύθυνση άλλη από του δομοστατικού. Για τον λόγο αυτό έχουμε το 5ετες με κατευθύνσεις όπου διαλέγουμε διαφορετικά μαθήματα επιλογής αλλά μέχρι εκεί. Στο τέλος όλοι οι Π.Μ. έχουν τα ίδια δικαιώματα.
    1 point
  21. Συνάδελφε αυτά που γράφω τα διαβάζεις; Ανέφερα εγώ ποτέ 3+1; Έχω πει 3+2. Μου μιλάς για ελληνικές συνθήκες....τι συνθήκες συνάδελφε; Από τα γραφόμενά σου δείχνει ότι είσαι νέος μηχανικός. Δεν έχεις καταλάβει ακόμη τι είναι τo Master. Συνάδελφε ένας μπορεί να τελειώσει Πολ. Μηχανικός και να ακολουθήσει το Wind Engineering. Το οποίο μπορεί να το ακολουθήσει για παράδειγμα και ένας Μηχανολόγος. Και οι δύο έχουν ΗΔΗ από το Bachelor που σημαίνει ότι έχουν και επ. δικαιώματα, αλλά σαν εξειδίκευση έχουν επιλέξει το Wind Engineering, που σημαίνει υπάρχει μια θέση για αιολικά πάρκα δεν θα επιλέξουν κάποιον τυχαίο απλό διπλωματούχο μηχανικό, αλλά αυτόν με το Wind Engineering. Το Master δίνει εξειδίκευση. Και δεν μιλάω για ελληνικά Master που είναι σουπέ, 5-6 μαθήματα σε δύο χρόνια και βαθμοί όλοι πάνω από 9. Mιλάω για Master με 17 μαθήματα σε δύο έτη που αν κοπείς δυο φορές στο ίδιο μάθημα μετά σε διώχνουν. Όπως καταλαβαίνεις υπάρχει χαοτική διαφορά μεταξύ της Ευρώπης και της Ουγκάντας εδώ. Και τέλος, τι σχέση έχουν οι σπουδές με την δημόσια διοίκηση; Στην δημόσια διοίκηση είναι το βύσμα και η σαπίλα, δεν υπάρχει αξιοκρατία. Πόσο ετών είσαι αν επιτρέπεται; Δεν το λέω υποτιμητικά, απλά από περιέργεια με αυτά που λες ρωτώ. Έχω την εντύπωση πως δεν γνωρίζεις τι συμβαίνει εκτός σχολής στην Ελλάδα.
    1 point
  22. Συνάδελφοι, την Παρασκευή 28/12 έλαβα αισίως το μήνυμα "Επιτυχής ολοκλήρωση του ελέγχου" για μία από τις αιτήσεις που έχω αναλάβει. Η αίτηση ήταν με ίδια κεφάλαια κ' αφορούσε θερμομόνωση δώματος, ηλιακό θερμοσιφωνικό σύστημα κ' κλιματιστικό. Η αίτηση ελέγχου είχε γίνει στις 3/12. Στις 13/12 έλαβα μήνυμα "Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης", όπου ζητούνταν κάποιες διορθωτικές ενέργειες. Στις 17/12 υπέβαλα εκ νέου αίτηση ελέγχου, μετά το ανέβασμα των δικαιολογητικών που ζητήθηκαν. Οι διορθωτικές ενέργειες αφορούσαν τα εξής: Για το κλιματιστικό, δεν έγινε δεκτό το Product fiche (Δελτίο Προϊόντος) από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Τελικά, δέχτηκαν τη σελίδα με την ενεργειακή ετικέτα (δικός μου όρος - η σελίδα δεν έχει κάποιο τίτλο, παρά μόνο ένα 626/2001 κρυμμένο κάτω αριστερά), επίσης από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Στην απόδειξη κάποιου προμηθευτή δεν ήταν ξεκάθαρο αν είχε κοπεί επί πιστώσει. Όσον αφορά τη θερμομόνωση, ο προμηθευτής υλικών έκοψε απόδειξη-δελτίο αποστολής στο όνομα του εργολάβου. Ο εργολάβος έκοψε απόδειξη για υλικά κ' εργασία. Θεώρησα σωστό να ανεβάσω τις αντίστοιχες υπ. δηλώσεις κ' από τους 2 (VIII-A κ' VIII-B). Ωστόσο, κατά τον έλεγχο, ζητήθηκε να υποβάλει υπ. δήλωση (VIII-Γ) μόνο ο εργολάβος.
    1 point
  23. Μετά λύπης και μετά από σχεδόν 11 χρόνια παρουσίας εδώ, διαπιστώνω ότι το ύφος και ο ρόλος της ιστοσελίδας έχει παρεξηγηθεί από πολλούς ιδιώτες. Οι περισσότεροι μάλλον μπλέκονται, μπαίνουν και ποσταρουν, θεωρώντας ότι η φάση είναι κάτι μεταξύ φίλων 4x4, cross μηχανών, μοντελιστών, ιδιοκτητών ενυδρείων και δεν συμμαζεύεται.
    1 point
  24. Αυτό που ζητάς δεν εμπίπτει ούτε στην κατηγορία της "οφθαλμοστατικής" Απευθύνσου σε π.μ. για να σε κατατοπίσει (μετά από αυτοψία) για το πρακτέο. Εννοείται ότι θα απαιτηθεί η σχετική μελέτη. Δεν είμαστε πια (ευτυχώς) στην εποχή των μαστόρων-μηχανικών-κλπ.
    1 point
  25. Επειδή το "βουητό", που αναφέρεις είναι πολύ αόριστο, ο συνάδελφος εννοεί ότι θα πρέπει να καλέσεις κάποιον έμπειρο μηχανολόγο ή ίσως και υδραυλικό, που πρώτα από όλα, θα προσδιορίσει την φύση του "βουητού". Δηλαδή αν προέρχεται από τη ροή του νερού σε σωλήνες ύδρευσης, ή αποχέτευσης, ή από τη λειτουργία των πιεστικών ή κάτι άλλο. Ακολούθως θα σου προτείνει λύσεις, κόστη κλπ.
    1 point
  26. Η στάθμη αξιοπιστίας ορίζεται ξεχωριστά για κάθε δεδομένο. Όταν όμως πας να κάνεις ελέγχους αντοχής, πρέπει να επιλέξεις συντελεστές ασφαλείας, κι επομένως πρέπει να ορίζεις την στάθμη αξιοπιστίας για το σύνολο των δεδομένων που υπεισέρχονται στον έλεγχο. Τυπικά, θα πάρεις των χαμηλότερη στάθμη. Συνήθως έχει κανείς υψηλή στάθμη αξιοπιστίας για τα γεωμετρικά δεδομένα (που μετριούνται εύκολα), και ικανοποιητική για το σκυρόδεμα και τον χάλυβα. Η αξιοπιστία όμως των λεπτομερειών όπλισης είναι συνήθως "ανεκτή", επειδή στις κρίσιμες διατομές (έστω διατομή στήριξης δοκού) συνήθως δεν είναι εφικτό να αποτυπώσεις τους οπλισμούς, τα μήκη αγκύρωσης κλπ. Στην περίπτωση αυτή η στάθμη αξιοπιστίας της διατομής θα είναι "ανεκτή", άσχετα που ξέρεις με ακρίβεια τα γεωμετρικά δεδομένα και την αντοχή των υλικών.
    1 point
  27. πάρε μια δική μου και αν θες τροποποίησε την ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ KANA .doc
    1 point
  28. Εμένα μου ζητάνε 60€+φπα για το usb token και 50€+φπα για να μου εγκαταστήσουν τα πιστοποιητικά + 3€ έξοδα αποστολής. Δηλ. σύνολο 140€... Εγω βρήκα οτι με 25€ ξεμπερδεύεις μια και καλή... Αγοράζεις από Alibaba το στικάκι το Safenet 5110 είναι ακριβώς το ίδιο που υπάρχει στη λίστα από την ΑΠΕΔ (http://aped.gov.gr/more/obtainsignature/4-step1.html) και όπως είπαν και οι προηγούμενοι συνάδελφοι ακολουθείς τα βήματα για να εγκαταστήσεις τα πιστοποιητικά (οκ προϋπόθεση είναι να είσαι μηχανικός και κομπιουντεράς) Αυτά. Το site είναι το www.aliexpress.com και βάλτε στην αναζήτηση Safenet 5110. Θα σας βγάλει 3-4 προμηθευτές...
    1 point
  29. Σύμφωνα με τον ΓΟΚ/73 στο δώμα μπορούσε να γίνει η απόληξη του κλιμακοστασίου και ένας χώρος ίσος με ένα ποσοτό της δόμησης , δεν θυμάμαι πόσο που ήταν τουλάχιστον 12 τμ και όχι μεγαλύτερο των 50 τμ . Αυτούς τους δύο χώρους αν δεν τους κατασκεύαζες μπορούσες να ενσωματώσεις τα τμ τους στους υποκείμενους ορόφους και έτσι να μην έχεις τίποτα στο δώμα , εκτός ίσως συρόμενης οροφής ύψους μέχρι το στηθαίο γιά να υπάρχει πρόσβαση στην ταράτσα . Στην περίπτωση σου όμως έχεις προσθήκη , άρα μάλλον θα πρέπει να το μετρήσεις , εφ' όσον έχεις προσθήκη στην ταράτσα , γιατί δεν θα ισχύει πλέον ο λόγος που δεν μετρήθηκε . Αν έχεις κατ' έκταση και δεν αλλάζει το καθεστώς της ταράτσας , ίσως και να μην το μετρήσεις , αλλά να το τσεκάρεις με την πολεοδομία .
    1 point
  30. Αν και το παραπάνω μου μοιάζει με διαφήμιση (και επομένως παραβιάζει τους Κ/Σ) ας δούμε μερικά στοιχεία, ώστε να μην διαστρεβλώνει ο κάθε επιτήδειος την επιστημονική γνώση... Το σύστημα που περιγράφει η εν λόγω εταιρία ως "λέβητα ηλεκτροδίων" αποτελεί παλαιά τεχνολογία (πριν 20 χρόνια στο σπίτι είχαμε Ταϊβανέζικο βραστήρα αυτού του τύπου). Εκμεταλλεύεται το ότι η ροή εναλλασσόμενου ρεύματος, μολονότι προκαλεί κίνηση ιόντων στον ηλεκτρολύτη, δεν καταλήγει σε ηλεκτρόλυση. Από τεχνικής απόψεως εκμεταλλεύεται το φαινόμενο της ωμικής αντίστασης και ως εκ τούτου δεν διαφέρει (ενεργειακά) από ένα οποιοδήποτε σύστημα θέρμανσης με αντίσταση: 1kWh ρεύματος μετατρέπεται σε 1kWh θερμότητας. Οι ισχυρισμοί περί οικονομίας εν σχέση με τον λέβητα πετρελαίου θα προκαλούσαν τα τρανταχτά γέλια σε ένα αμφιθέατρο μηχανολόγων, εδώ όμως -που χρησιμοποιούνται για την παραπλάνηση του κόσμου- προκαλούν τουλάχιστον αηδία.
    1 point
  31. Την οποία όποιος δεν έχει διδαχθεί δυναμική των κατασκευών δεν μπορεί να υπολογίσει. Το συγκεκριμένο επαγγελματικό δικαίωμα μελέτης "για συνήθεις μη σεισμικές δράσεις" απεικονίζει κατά βάση αυτό το έλλειμμα γνώσης. Πιθανόν να σχετίζεται και με έλλειψη μαθημάτων αντισεισμικού σχεδιασμού κατασκευών.
    0 points
  32. Ενα από τα αποτελέσματα της ισοτίμησης των σπουδών 3+1 από Αγγλία ...
    0 points
  33. Σιγά μην γνωρίζει "ο δομοστατικός" μητρωϊκή & δυναμική ανάλυση καθώς και δευτέρας τάξης, ή προένταση με ένα έως δύο μαθήματα επιλογής, για να μην αναφέρω σήραγγες, φράγματα, πασσάλους και λοιπά συναμαρτούντα. Και βέβαια αναφέρομαι σε αναλυτική γνώση των ανωτέρω, που θα του επιτρέψουν στην εκπόνηση μιας αξιοπρεπούς μελέτης και όχι απλό πέρασμα μέσω ενός εξαμηνιαίου μαθήματος.
    0 points
  34. Σύντροφε, ούτε κάπιταλ ανέφερα ούτε τίποτα άλλο, ούτε είπα μπούρδες. Είπαμε εδώ δεν είναι εργατικό κέντρο ούτε πλατεία να μοιράζουμε τον ριζοσπάστη. Θες να πεις κάτι για το 3+2 και για τα επ. δικαιώματα, έχει καλώς. Οτιδήποτε άλλο το προσπερνώ σαν άστοχο και αστείο. Καλημέρα συνάδελφε και χρόνια πολλά σου εύχομαι με υγεία και ευτυχία.
    0 points
  35. Σύντροφε εδώ δεν είναι εργατικό κέντρο ούτε πλατείες να μοιράζουμε τον ριζοσπάστη. Αν έχεις κάτι να πες για το 3+2 και για τα επ. δικαιώματα μπορείς πολύ ευχαρίστως να μας πεις την γνώμη σου. Οτιδήποτε άλλο πολιτικό το προσπερνώ σαν άστοχο και αστείο.
    0 points
  36. Συνάδελφοι διάβασα με προσοχή τα όσα ειπώθηκαν και θέλω να προσθέσω ορισμένα επί του θέματος. Να ξεκινήσω με τον συνάδελφο Εδώ πρέπει να πούμε ότι τα επ. δικαιώματα πηγάζουν από τον πρώτο κύκλο σπουδών. Δηλαδή από το Bachelor. Kαι αυτό γιατί κάποιος τελειώνει Bachelor Aυστρία και συνεχίζει Master Eλβετία. Είναι περιττό να πούμε ότι το παραπάνω δεν ισχύει που υποστηρίζει ο συνάδελφος. Επίσης δεν άκουσα από κανένα συνάδελφο γιατί τόσο απαξίωση για την συνθήκη της Bologna όπου 3+2=5 έτη και μάλιστα με Master. Και όπως έχω αναφέρει, το Bachelor να δίνει τα δικαιώματα και με εμπειρία και Master παραπάνω δικαιώματα. Αλλά όλοι να ξεκινάνε από την ίδια βάση που είναι το Bachelor. Kαι ξαναρωτώ, γιατί τόσο χολή για το 3+2 = 5 έτη και μάλιστα με Master; Λοιπόν συνάδελφοι, 3+2 και τα επ. δικαιώματα ίδια για όλους από το Bachelor. Tα υπόλοιπα θυμίζουν τριτοκοσμική χώρα και όχι Ευρώπη. Συνάδελφε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΕΚ/Π.Δ. που να ορίζει επ. δικαιώματα για τους Μηχανικούς ΤΕ. Και δεν θα γίνει ποτέ, η Ευρώπη πιέζει για όλους να ισχύει το 3+2. Σε λίγο πίστεψέ με θα υπάρχει και εδώ στην Ουγκάντα το 3+2. Γνώσεις και το επίπεδο σπουδών συνάδελφοι έχουν όλες οι σχολές. Το έχω πει, το λέω ξανά και τώρα. Το ίδιο είναι το Bachelor από το MIT το ίδιο και από την Ολλανδία ή Γαλλία. Ακαδημαϊκά δεν υπάρχει καμία διαφορά.
    -1 points
  37. Δεν υπάρχει λόγος να δίνεις σημασία root ..
    -1 points
  38. Τα πράγματα είναι τόσο απλά και ξεκάθαρα, απορώ γιατί προσποιείσθε άγνοια. Οι πολ. μηχανικοί ως η δεσπόζουσα ειδικότητα καπελώνει τις υπόλοιπες, προσεταιρίζοντας πλήρη δικαιώματα αρχιτεκτόνων & τοπογράφων και σε αντάλλαγμα δίνει στατικές μελέτες σε αρχ/νες - σχεδόν τα πάντα - και στατκά δυορόφου σε τοπογράφους. Ειδικά αυτό το αντάλλαγμα των στατικών για μένα τουλάχιστον είναι εγκληματική πράξη. Επιπρόσθετα έχει δικαιώματα σε μηχανολογικα, ηλεκτρολογικά και λοιπά ουκ έστιν αριθμός, μια ματιά στο ΠΔ 99/2018 αρκεί.
    -1 points
  39. Τι εννοείς ασάφεια συνάδελφε; Στον 2ο κύκλο συνάδελφε γίνεται επιλογή με τον βαθμό, όπως ισχύει σήμερα στην πολιτσμένη Ευρώπη. Και όταν δεν φτάνει ο βαθμός, μπαίνεις σε λίστα αναμονής, δηλαδή μπορείς να συνεχίσεις μετά από 2 ή 3 χρόνια για το Master. Kαι πρόσεξε συνάδελφε, αν δεν θέλεις ή δεν μπορείς τότε εργάζεσαι με το Bachelor, γιατί όπως λέω συνέχεια το Bachelor σου δίνει πρόσβαση στο επάγγελμα. Υπάρχουν πολλοί μηχανικοί από το πολυτεχνείο που δεν ήθελαν να συνεχίσουν στο Master. Είτε γιατί ήθελαν να δουλέψουν, είτε για διάφορούς άλλους λόγους. Συνάδελφε προφανώς ή είσαι πολύ νέος ή δεν γνωρίζεις την επιστήμη του Μηχανικού. Δεν σημαίνει συνέδελφε ότι όταν τελειώνεις στα 5 έτη γνωρίζεις την επιστήμη του Μηχανικού. Και θα σου δώσω μερικά παραδείγματα. Ένας τελειώνει 3+2 Πολ. Μηχανικός. Στα 3 έτη συνάδελφε ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ αππκτούν τις βάσεις για την επιστήμη του Μηχανικού. Από εκεί και πέρα το Master είναι η εξιεδίκευση. Αυτός που θα ακολουθήσει για παράδειγμα 2 έτη Master Δομοστατικός Μηχανικός (Structural engineering) είναι ένας ολοκληρωμένος Μηχανικός ΜΟΝΟ για τα δομοστατικά έργα. Δηλαδή δεν έχει κάνει εμβάθυνση στα FEM (Master Computational Mechanics) ή δεν έχει εξειδικευτεί στο Master Wind Engineering ή Master Materials Science and Simulation κ.τ.λ. και πόσα ακόμη παραδείγματα. Γιατί συνέδελφε, σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ένας που τελειώνει στα 5 έτη, έπαιρνε τα ευκολα μαθήματα, συγκοινωνιακά κ.α. αλλά μετά συνέδελδε το έπαιζε ειδήμονας Δομοστατικός Μηχανικός ! Ενώ συνάδελφε με το Master Structural engineering γνωρίζω ότι έχεις εξειδικευτεί στα δομοστατικά έργα. Δηλαδή αυτό που είπες παραπάνω "μάστερ σε ολόκληρη την επιστήμη του τάδε μηχανικού" και μάλιστα στο ανικείμενο που εξειδικεύτηκες, δηλαδή Δομοστατικός Μηχανικός (Master Structural engineering). Άρα λοιπόν συνάδελφε, το Bachelor σου δίνει την βάση και από εκεί και πέρα ο καθένας διαλέγει εξεικίκευση (Master Computational Mechanics, Master Materials Science and Simulation, Master Wind Engineering, Master Traffic and Transport (oδοποιία). Γιατί συνάδελφε, άλλο να έχεις Master Traffic and Transport γιατί χρειάζομαι κάποιον ειδικό για oδοποιία και άλλο να έχεις τελειώσει νύχτα και μαθήματα της πλάκας, αλλά μετά να το παίζεις ειδήμονας Διπλ. Μηχανικός. Το Master συνέδελφε δείχνει που έχεις εξειδικευτεί. Ένας Μηχανικός συνάδελφε με Master Computational Mechanics, υπολογίστε ένα τυπικο Master έχει στην πολιτισμένη Ευρώπη 17 μαθήματα συν Master-project συν Master-thesis. Kαι ένας που τελειώσε Master Computational Mechanics για παράδειγμα στα FEM εσύ απλά δεν μπορείς καν να τον καταλάβεις, πόσο μάλλον αυτά που έχει μάθει στην εξειδίκευση. Αυτά τα λίγα συνέδελφε για την υλοποίηση του Master. Δηλαδή όπως καταλαβαίνεις το Διπλωμα των 5 ετών πρέπει να τεθεί σε αμφισβήτηση και όχι το 3+2 συνάδελφε. Εγώ συνάδελφε για παράδειγμα, με Μηχανικούς που συνεργάζομαι, για το Wind Engineering για παράδειγμα (αεροελαστική, αεροδυναμική, CFD κ.τ.λ.) συνεργάζομαι ΜΟΝΟ με Master Μηχανικό, γιατί ο απλός διπλωματούχος δεν θα ξέρει ούτε τις λέξεις από το αντικείμενο. Δεν το λέω υποτιμητικά, αλλά συνάδελεφε 2 έτη Wind Engineering με 15 και βάλε μαθήματα καταλαβαίνεις ότι ο απλός διπλωματούχος ΔΕΝ έχει ελπίδα. Για αυτό δυνάδελφε, πρέπει να σκεφτείς τι είναι επικίνδυνο και τι ασάφεια και έλειψη εμπιστοσύνης με το απλό δίπλωμα. Για αυτό συνάδελφοι, Bachelor όλοι ίδια δικαιώματα και όποιος θέλει κάτι παραπάνω, εξειδίκευση, εξετάσεις, εμπειρία.
    -1 points
  40. Στο πληκτρολόγιό σου πρέπει να έχει ένα κουμπί που έχει έτοιμη και πληκτρολογεί την λέξη "συνάδελφε" δεν εξηγείται αλλιώς! Χωρίς παρεξήγηση φίλε αστειεύομαι! Στο ζουμί τώρα, νομίζω ότι ο gorgios_m εννοεί το ίδιο με εσένα αλλά ας απαντήσει καλύτερα ο ίδιος!
    -1 points
  41. Δεν εννοεί τοι ίδιο με εμένα συνέδελφε. Απλά ο @georgios_m νομίζει ότι ένας που τελειώνει με 5 έτη είναι και ολοκληρωμένος Πολ. Μηχανικός. Και αυτό όχι μόνο το αμφισβητώ (γιατί πέρα από αστείο δείχνει και άγνοια για την επιστήμη του Πολ. Μηχανικού) αλλά έδειξα ότι το Master στην ουσία "πιστοποιεί" την εξειδίκευση και ολοκληρώνει τις σπουδές στο αντικείμενο της εξειδίκευσης.
    -1 points
  42. + 1000 στο post του Steelman Δυστυχώς αυτά ισχύουν σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, εδώ κάνει κουμάντο η συντεχνία του ΤΕΕ και το καθηγητικό κατεστημένο, με όλες τις επώδυνες συνέπειες να χαρακτηρίζουν τα τεχνικά έργα της χώρας.
    -1 points
  43. Στιλμαν είσαι μηχανή αναπαραγωγής κλισέ. Πρέπει να είσαι το πολύ 30 και μας πετάς σαχλαμάρες που διαβάζεις σε κάπιταλ, λίμπεραλ κτλ πιστεύεις ότι θα τις τρώμε αμάσητες ? Ποια μάστερ στο εξωτερικό είναι δύσκολα και εδώ είναι σούπες ? Μάστερ στην Αγγλία το παίρνεις για πλάκα. Βαθμός δυσκολίας ίδιος σχεδόν με εδώ. Μαθήματα πάλι περίπου ίδια. Επίσης το βύσμα κυριαρχεί στο δημόσιο και στον Ι.Τ. δεν υπάρχει ?! Μήπως η αναλογία βύσματος / αξιοκρατίας είναι τελικά μικρότερη στο δημόσιο τομέα ? Τουλάχιστον για μηχανικούς η πρόσληψη γίνεται κυρίως μέσω ΑΣΕΠ στο δημόσιο. Άσε τους σύμβουλους σε πολιτικά πρόσωπα για τους οποίους φτάινε τα κόμματα και όχι το δημόσιο. Στον Ι.Τ. πλην μερικών βαρβάτων θέσεων οι προσλήψεις γίνονται με γνωριμίες. Οπότε άστο καλύτερα.
    -1 points
  44. Εσύ αναφέρθηκες σε πολιτικά και μου λες εμένα να μην σου απαντήσω ? Είσαι σοβαρός ? Οι αναφορές σου σε ριζοσπάστη και εργατικό κέντρο δείχνει τον τρόπο που σκέφτεσαι. Είσαι φανατικός οπότε δεν έχει νόημα. Πάντως όταν διαβάζω μπούρδες θα τις απαντάω.
    -1 points
  45. Γι' αυτό επιμένω οτι ο 23χρονος είναι ανίκανος να εκπονήσει μελέτη και περισσότερο να την επιβλέψει, όπερ επικίνδυνος. Ο γιατρός έχει παρακολουθήσει χιλιάδες ώρες κλινικές και έχει δεί άλλα τόσα περιστατικά πριν πάρει άδεια εξάσκησης, όπως άλλωστε και ο δικηγόρος έχει πραγματοποιήσει άσκηση σε δικηγορικό γραφείο πριν βγεί στη πιάτσα. Δεν μπορώ να στο κάνω πιό λιανά. Στα ΤΕΙ μια χαρά μαθήματα γίνονται στο ίδιο βέβαια επίπεδο και μέγεθος με το πολυτεχνείο, με τη διαφορά οτι όλα έχουν υποχρεωτικά εργαστήρια με οτι αυτό συνεπάγεται - διπλές εργασίες, διπλές εξετάσεις, τελική εργασία & παρακολούθηση. Βέβαια υπάρχει και η εξάμηνη πρακτική άσκηση που απουσιάζει από το πολυτεχνείο, η πτυχιακή και οι δύο μαζί με 8 μαθήματα επιλογής εκτός εξαμήνων. Αυτά για ενημέρωση και αποκατάσταση της αλήθειας.
    -1 points
  46. Λες και οι σεισμικές δράσεις είναι κάτι το εξωγήϊνο, σε τελική ανάλυση απο καθαρά στατική άποψη δεν είναι παρά μία οριζόντια δύναμη. Εχει βρεί το ΤΕΕ μια ωραία καραμέλα και την πιπιλίζει χρόνια τώρα, μην τρελαθούμε τελείως.
    -2 points
  47. Σιγά τα ωά και την επιστημοσύνη να υπολογίσεις την σεισμική φόρτιση και κατανομή μιας κατασκευής. Με τέτοιου είδους αστεία επιχειρήματα το ΤΕΕ πορεύεται 80 χρόνια και συ ως πειθήνιο μέλος ανταποκρίνεσαι. 8. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Διάβασε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -4 points
  48. Η πλήρη άγνοια φανερώνεται από τους αποφοίτους ΤΕΙ που εν γνώση τους επιλέγουν αυτές τις σχολές γνωρίζοντας το περιβάλλον που επικρατεί στην Ελλάδα. Κοινώς πήγατε για μαλλί και βγήκατε κουρεμένοι κύριοι . Θεωρώ και από προσωπική εμπειρία ότι απέχουν παρασάγγας οι διπλωματούχοι με τους πτυχιούχους με ελάχιστες εξαιρέσεις και οποιαδήποτε εξίσωση όχι μόνο είναι εγκληματική είναι και άδικη . Μιας και είστε από ότι βλέπω και στην Βρετανία , για πείτε μας τα λεγόμενα ΤΕΙ της Αγγλίας που παρήγαγαν έργο τι τα έκανε το Αγγλικό κράτος ; Μήπως τους έδωσε τεράστιους προϋπολογισμούς , καθηγητές,νέα προγράμματα σπουδών και υλικοτεχνικές υποδομές και τα μετέτρεψε σταδιακά σε αξιόλογα πανεπιστήμια ; Και όσα δεν παρήγαγαν έργο παρά τις όποιες επισημάνσεις τους έγιναν παρέμειναν στάσιμα και μάλιστα μερικά έκλεισαν ; χαχαχαχα , πραγματικά εκτός πραγματικότητας . Ούτε έξω από πολυτεχνείο/πολυτεχνική σχολή δεν έχετε περάσει . Καταλαβαίνω το κόμπλεξ σας αλλά να υπάρχει και ένα όριο πραγματικότητας σε αυτά που γράφετε . Πρακτική άσκηση υπάρχει στο πολυτεχνείο και μάλιστα δύο φορές : στο 3ο έτος ( αντί για την πτυχιακή εργασία ) και στο 5ο έτος . Επίσης , φαντάζομαι δεν το γνωρίζετε , υπάρχουν ομάδες και προγράμματα όπως το best και η ιαεστε που αφορούν φοιτητές προπτυχιακού επιπέδου και μπορούν να κάνουν πρακτική άσκηση ( καταθέτοντας το βιογραφικό τους στον εργοδότη ) στο εξωτερικό είτε σε πανεπιστήμιο είτε σε εταιρεία (πχ. η volvo δέχεται κάθε χρόνο χιλιάδες φοιτητές από όλο τον κόσμο και την Ελλάδα ) . Καλά όσο για το ίδιο επίπεδο μαθημάτων γελάνε και οι τοίχοι .... η διαφορά είναι χαώδης ειδικά σε γνώσεις μαθηματικών . Πως αλλάζουν οι καιροί...εκεί που πριν κανένα 2μηνο χρησιμοποιούσα ως επιχείρημα , σε άλλο νήμα , την τεράστια διαφορά γνώσεων στα 3 πρώτα έτη και οι του ΤΕΙ μου απαντούσαν δεν συγκρίνονται τα μαθήματα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιώ ως επιχείρημα έφτασαν οι ίδιοι να τα χρησιμοποιούν . #kolotoumba4ever# ΥΓ : Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία . Μην προβαίνετε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -5 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.