Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ekechagi

    ekechagi

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      112


  2. ted78

    ted78

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      1.716


  3. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4.204


  4. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.678


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Με κάνατε και ξέθαψα την αναλυτική βαθμολογία, γιατί τα θυμόμουν διαφορετικά. Εμείς στο ΕΜΠ στην εξειδίκευση 7ο, 8ο και 9ο εξάμηνο, είχαμε συνολικά 21 μαθήματα, όχι 6, (προσωπικά πήρα 22 γιατί είχε και ένα μάθημα με καλοκαιρινή πρακτική άσκηση σε εταιρία). Επίσης, η διπλωματική είναι βαρβάτη και όχι 100 - 150 σελίδες βαριά, με παραπομπές από wikipedia, όπως είναι συνήθως οι πτυχιακές (και έχουν πέσει πολλές στα χέρια μου και ξέρω τι γράφω). Καλό είναι να μη συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.
    3 points
  2. Επίσης θέλω να συμπληρώσω ότι το πρώτο που θα έπρεπε να γίνει για την παιδεία θα ήταν το εξής: 1. Πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή. Παρακάτω δείτε ένα παράδειγμα τι εννοώ. Να μην υπάρχουν πουθενά κάγκελα σε καμία σχολή και πανεπιστήμιο. Το πανεπιστήμιο δεν είναι στρατόπεδο. Η παρακάτω δείχνει το ETH ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Δεν υπάρχουν πουθενά κάγκελα. 2. Κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου. Το πανεπιστημιακό άσυλο συνδέεται με το πνευματικό άσυλο. Οτιδήποτε άλλο δεν γίνεται δεκτό. Δεκτό μόνο το πνευματικό άσυλο. 3. Απαγόρευση της αφισοκόλλησης και βανδαλισμοί στις σχολές. Δείτε τι εννοώ: Οι τελευταίες εικόνες είναι θλιβερές για τα ελληνικά πανεπιστήμια και δείχνει ότι υπάρχει έλλειψη στοιχειώδους παιδείας. Αν ξεκινήσουμε από την παιδεία ίσως καταφέρουμε κάτι να κάνουμε. Οι φωτογραφίες είναι από το google και ουδεμία σχέση έχουν με την προώθηση των sites που τις έχουν. Eαν οι φοιτητές δέχονται τα παραπάνω, τότε πολύ απλά δεν υπάρχει σωτηρία. Παρακαλώ τους συντονιστές για μεταφορά στο σωστό thread.
    2 points
  3. Version X6.2

    81.129 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Δεν γελάω φυσικά απλά να σου επισημάνω μερικές λεπτομέρειες. Η ιταλια έχει πληθυσμό της Ελλάδας Χ 6 περίπου Επισκέπτες (τουρισμό ή ότι άλλο θες Χ 2 περίπου. Ενδεικτικά μόνο το Βατικανού έχει ετήσιους επισκέπτες όσο έχει όλη η Ελλάδα σχεδόν.) Επικουρικά ο τουρισμός και οι επισκέπτες >από 95% πάει στις πόλεις τις Ιταλίας και στα χωριά τους και όχι σε παραθαλάσσιες τοποθεσίες οπότε και διαφορετικό επίπεδο χρημάτων που μένουν στην χώρα. Αυτά τα βασικά με τα πληθυσμιακά…. Και λίγα ψιλά ακόμα…. Η Ιταλία κατασκευάζει Fiat Alfa Romeo Lanzia Maserati Ferrari… Πέρα από Piaggio, Ducati κλπ. κλπ.…. Στην Ελλάδα τι? Έπιπλα, Ρούχα και γενικά ντιζάιν σε όλα τα επίπεδα…. Και μόνο που βάζουν την λέξη made in Italy πολλά προϊόντα ανεβάζουν την τιμή τους…. Εδώ έχει στηθεί ολόκληρη φάμπρικα από Κίνα σε βιομηχανικές εμπορικές ζώνες, εισαγάγουν ρούχα από Κινα πχ, χωρίς να είναι ραμμένα τα μανίκια ή κάτι άλλο το ασήμαντο από εργασία να γίνει, το κάνουν στην ιταλια και αποκτούν έτσι το δικαίωμα να βάζουν ταμπελακι made in Italy. (Ενημερωτικά το μεγαλύτερο ποσοστό ρούχων Ιταλίας που αγοράζεις επίσημα από επίσημα καταστήματα Ελλάδα είναι με αυτή την πατέντα. Ειδικά αν έχουν «καλές τιμές») Αυτά τα ελάχιστα φυσικά. Σχετικά με την Οικοδομική δραστηριότητα υπαρχει μια άλλη βασική διαφορά με την Ελλάδα. Είναι σε ιδιαίτερα μικρό βαθμό το έργο για μελετητές ουάν μαν σόου διότι δεν υπαρχει αυτή η ιδιαιτερότητα της Ελλάδας το 99% της ιδιοκτησίας γης να είναι μικρή ανα τεμάχιο αρα και ανα οικογένεια… Ναι όπως ειπα και εγώ ισχύει αυτό. Τόνισα όμως ότι στην πράξη το ελάχιστο χρονικό διάστημα που μπορεί ενας ιδιαίτερα καλός φοιτητής να τελειώσει είναι τα 6 έως και 7 χρόνια…. Η ιδια η υλη και το εύρος που υπαρχει δεν επαρκούν τα 5 χρόνια και τον Λε Κορμπουσιέ μπάρμπα να έχεις …. Επικουρικά δε στην Ιταλία οι Πολιτικοί Μηχανικοί δεν παραστάνουν τους αρχιτέκτονες ούτε Φυσικά οι Αρχιτέκτονες (νέτο σκέτο και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο) τους Πολιτικούς Μηχανικούς, ούτε ολες οι ειδικότητες αρκεί να έχουν στο τέλος της ειδικότητας τους την λέξη «Μηχανικός» να παριστάνουν ότι όλα τα κάνει και όλα τα μαχαιρώνει κι ελα μωρέ ένα διοροφάκι είναι και δεν είναι της ΝΑΣΑ …. (λες και στη ΝΑΣΑ σχεδιάζουν οι Φυσικοί της τα κτήρια τους ακόμα και τα ισογειάκια) Οπότε ναι συμφωνώ να τους αντιγράψουμε όσο μπορούμε κι ας αποκτήσουμε και ένα απλό 20% θα εχουμε τεράστια διαφορά…. Την Γη την έχουμε Είναι ευλογημένη εκ φύσεως και θέσεως…. Εμείς κάνουμε την διαφορά…. Ιδού η Ρόδος που λένε…. (και όχι τα ξεκατινιάσματα επαγγελματικών δικαιωμάτων που διαβάζουμε σε 70 και σελίδες πχ)
    1 point
  5. Αρχιτεκτονική επίσημα 5 χρόνια + διπλωματική εργασία. Στην πράξη λιγότερο από 6 δεν γίνεται και το 6.5 – 7 είναι σχεδόν το στάνταρ. (ο χρόνος φοίτησης δεν περιλαμβάνει φραπεδιές καταλήψεις κλπ κλπ….) Ingenieria (για τους ΠΜ) με βάση την Ρώμη που γνώριζα καλά τα ίδια και με ιδιαίτερα μεγάλες απαιτήσεις.. (κρατώ μικρό καλάθι αν είχαν μεγάλο χρονικό εύρος ενασχόλησης με την διπλωματική τους, αλλά τους άλλαζαν τόσο τα φώτα σε όλα τα άλλα που το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο)
    1 point
  6. ΚΥΑ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/69701/4461/ΦΕΚ4520β’/16-10-18 άρθ 3 4. Οι εγκρίσεις εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας ισχύουν για ένα (1) έτος από την έκδοσή τους, με δυνατότητα αναθεώρησης του χρόνου ισχύος τους κατά ένα επιπλέον (1) έτος. Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης των εργασιών της έγκρισης εντός του ανωτέρω διαστήματος, είναι δυνατή η παράταση της διάρκειας ισχύος της Έγκρισης Εργασιών για ένα έτος ακόμη μετά από σχετική αίτηση του ιδιοκτήτη και αιτιολογημένη έκθεση του μηχανικού. Σε περίπτωση που εντός του χρόνου ισχύος της έγκρισης εργασιών ο ιδιοκτήτης προτίθεται να εκτελέσει νέες εργασίες που εμπίπτουν στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4495/2017, η έγκριση αναθεωρείται και υποβάλλεται από τον μηχανικό συνολικός προϋπολογισμός των εργασιών (παλαιών και νέων) προκειμένου να ελεγχθεί το ανώτατο όριο προϋπολογισμού των είκοσι πέντε χιλιάδων ευρώ (25.000) όπως αυτό ορίζεται στην ανωτέρω παράγραφο. Στην περίπτωση που οι εργασίες ολοκληρωθούν πριν τη λήξη ισχύος της ΕΕΔΜΚ, ο μηχανικός δύναται να υποβάλλει σχετική δήλωση στο ηλεκτρονικό σύστημα αδειών.
    1 point
  7. Παρακολουθώ την συζήτηση και πιστεύω Steelman ότι τα 3 χρόνια είναι λίγα για ένα επαρκές πρόγραμμα σπουδών που να μπορεί να καλύψει αντικείμενα της ελληνικής κατασκευαστικής και μελετητικής πραγματικότητος. Φαντάσου έναν απόφοιτο 3ετούς BSc που κάνει μεταπτυχιακό στην υδραυλική μηχανική (+2). θεωρώ ότι αυτός ο επιστήμονας θα είναι ανεπαρκέστατος ακόμη και στα συνήθη οικοδομικά έργα,αλλά και ίσως ταυτόχρονα υπερεξειδικευμένος για τα συνήθη υδραυλικά έργα της χώρας μας. Από την άλλη πιστεύω ότι και τα 5 χρόνια είναι υπερβολή και δυνητικά αδικούν αυτούς που θα μπορούσαν στον ίδιο χρόνο να έχουν MSc αντί MEng. Θεωρώ το 4ετές προπτυχιακό πιο ισορροπημένο, πράγμα που επιβεβαιώνεται και από την πλειοψηφία των προγραμμάτων σπουδών ξένων πανεπιστημίων με σχολές μηχανικής. Επίσης το μέσο "σχήμα" γραφείου-ομάδας στην Ελλάδα είναι μικρό, πράγμα που σημαίνει ότι λίγοι μηχανικοί πρέπει να κάνουν πολλά. Τα 3ετή προπτυχιακά έχουν νόημα σε χώρες με μεγαλύτερα σχήματα εταιρειών. Τέλοσπάντων, μπορεί και να κάνω λάθος. Νομίζω στην γειτονική Ιταλία, που έχουν το ίδιο μοντέλο με αυτό που λες (3+2), όσοι απόφοιτοι σταματήσουν στον πρώτο κύκλο σπουδών (3έτη) έχουν περιορισμένα επαγγελματικά δικαιώματα. Θα είχε ενδιαφέρον κάποιος συνάδελφος που έχει σπουδάσει Ιταλία, να μας πει τι και πως.
    1 point
  8. Το να προχωράμε μπροστά, σημαίνει να υπάρχει σχέδιο και να ξέρουμε όλοι πού πηγαίνουμε και γιατί. Το να προτείνουμε αλλαγές και να λυπούμαστε όσους διαφωνούν, χωρίς να είναι ξεκάθαρη η κατεύθυνση και τα ωφέλη των αλλαγών αυτών, δεν αποτελεί γόνιμη συζήτηση. Θυμίζει πιο πολύ, να το πω λαϊκίστικα, συνδικαλιστική αντιπαράθεση. Μέχρι στιγμής έχεις γράψει αρκετές παραγράφους για το πώς θα ανορθωθεί η εκπαίδευση του μηχανικού με την εισαγωγή του 3+2. Προσωπικά βλέπω προοπτικές, θεωρώ όμως ότι είναι αρκετά ρομαντικά αυτά που γράφεις και δεν θα ανταποκριθούν στην ελληνική πραγματικότητα. Άποψή μου, την αιτιολόγησα παραπάνω. Τώρα λες ξαφνικά ότι η Ελλάδα είναι Ουγκάντα, γιατί δίνει πλήρη επαγγελματικά στο 5ετές και ότι θα ήταν καλύτερο να έδινε Στατικά στο Δομοστατικό, Εδαφικά στο Γεωτεχνικό κτλπ. Συγγνώμη, συνάδελφε, αλλά έχεις δώσει πολύ λάθος εντυπώσεις μέχρι στιγμής ως προς τη θέση σου. Άλλα υποστήριζες παραπάνω, διαφορετικό πράγματα υποστηρίζεις τώρα. Και, όσον αφορά το Υπουργείο, μπορεί οι άνθρωποι να είναι άσχετοι, μπορεί να σου περνάνε αδιάφοροι... Αλλά παίρνουν αποφάσεις, οι οποίες σε αφορούν. Οπότε, εάν εσύ έχεις μια ιδέα, που στα χαρτιά φαίνεται ωραία, την οποία όμως εγώ θεωρώ ότι θα χρησιμοποιήσει το Υπουργείο με δόλιο τρόπο, θεωρώ ότι είναι χρέος μου να διαφωνήσω. Δεν ξέρω εάν εσύ στη θέση μου θα συμφωνούσες...
    1 point
  9. θα επιμεινω λιγο σε αυτο που λεω. Μοιαζει να υπαρχει οροφος, οποτε η γνωμη μου, καταργησε ντουλαπα ή ντουλαπι. Ακομα και αν μονο σε δωματιο μεσα εχεις ντουλαπα μονο, σε συμφερει να σπασεις τοιχο. Και να δημιουργησεις ντουλαπι απο πλευρα διαδρομου ή μπανιου να βάλεις το πλυντηριο. Ακομα ψαξε, το 2000 ημουν Αμερικη και στο σπιτι ενος φιλου ειδα συσκευη: πληντυριο κατω και πανω του το στεγνωτηριο, οποτε σε ενα πλατος 60ποντους και υψος περι τα 2 μ το θυμαμαι τωρα, ειχε 2 συσκευες, οποτε σε συμφερει καλυτερα στο διαδρομο να κανεις ενα ντουλαπι 65 - 70 ποντους να χωραει τις συσκευες οπως σου προαναφερω.
    1 point
  10. Συνάδελφε, που ρώτησες προ 2 δημοσιευσεις, εγώ ούτε τη μελέτη ασανσερ θα έκανα, την πρόβλεψη του χώρου θα έκανα και την μελέτη όταν θα επρόκειτο να μπει το ασανσερ.
    1 point
  11. δεν το ξέρω, θεωρώ όμως ότι με τον τρόπο που ρώτησα δόθηκαν οι πληροφορίες..ωστε να βοηθηθούν οι Συναδέλφοι που ξέρουν περισσότερα να απαντήσουν καλύτερα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις Arche
    1 point
  12. Καταχώρησα μόνο τις εκκρεμότητες, στην καρτέλα "Δικαιολογητικά". Ακόμα κ' τη διορθωμένη απόδειξη της θερμομόνωσης, στην καρτέλα "Δικαιολογητικά" την ανέβασα. Δεν με άφηνε στα "Παραστατικά".
    1 point
  13. Αλήθεια stayros, θες να το πας εκεί; Στην ΑΔΙΠ; Που με μεγάλη επιτυχία ας πούμε, ανακάλυψε τον "φακελάκια" στο ΤΕΙ Σερρών; Ή όλα εκεί τα βρήκε σωστά και ανθηρά; Σε κάθε πανεπιστημιακό τμήμα θα υπάρχουν προβλήματα και άνθρωποι που θα εκμεταλλεύονται τη θέση τους προς ίδιο όφελος. Δε μου λέει κάτι το "τράβηγμα" αυτιών από καμία ΑΔΙΠ, γιατί αυτά είναι επιχειρήματα της πλάκας και να 'χαμε να λέγαμε. Προσπαθείτε να μειώσετε τα πολυτεχνικά τμήματα με αυτές τις σαχλαμάρες περί ΑΔΙΠ, ή ότι δήθεν το εξάμηνο της διπλωματικής είναι της πλάκας; Είστε σοβαροί; Το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν έχετε ιδέα και είναι πολύ δύσκολο να μιλάς με ανθρώπους του "ενός βιβλίου".
    1 point
  14. Επειδή κυκλοφορούν διπλωματικές και βρίσκεις εύκολα πολλές που είναι για γέλια, καλό θα είναι να μην λέμε ότι θέλουμε. Επιπλέον η ΑΔΙΠ τράβηξε τα αυτιά σε 2 πολυτεχνικά τμήματα για αβέρτα 10αρια σε διπλωματικές, αλλά σε κανένα ΤΕΙ.
    1 point
  15. Αυτή τη στιγμή το μεταπτυχιακό του ΑΠΘ στην Αντισεισμική Τεχνολογία έχει 10 μαθήματα σε 2 εξάμηνα και διπλωματική εργασία το καλοκαίρι. Το αντίστοιχο μεταπτυχιακό του ΕΜΠ έχει επίσης 10 μαθήματα σε 2 εξάμηνα και στο 3ο εξάμηνο τη διπλωματική εργασία. Στο ΕΑΠ, το πρόγραμμα αποτελείται από 4 Θεματικές Ενότητες και έχει διάρκεια 4 εξαμήνων. Η αξία τους σε ECTS είναι 75, 120 και 120 αντίστοιχα. 1ο ερώτημα λοιπόν: Γιατί χρειάζονται 17-18 μαθήματα για να πεις ότι εξειδικεύτηκες σε κάτι; Πιο συγκεκριμένα, πώς εξασφαλίζεις ότι n πλήθος μαθημάτων καλύπτει οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο; Για να φέρω παράδειγμα, εάν κάθε ΘΕ του ΕΑΠ ισοδυναμεί σε φόρτιο και γνώση 3 μαθήματα του ΑΠΘ ή του ΕΜΠ, ποιο θεωρείται πιο καταρτισμένο ΠΜΣ; Του ΑΠΘ γιατί έχει 10 μαθήματα ή του ΕΑΠ γιατί έχει περισσότερη σχετική γνώση; 2ο ερώτημα: Καταλαβαίνω το πλεονέκτημα του να τελειώνεις τις βασικές σπουδές στα 3 έτη και να έχεις την ελευθερία κίνησης μετά. Αυτό δεν επιτυγχάνεται με το ενιαίο 5ετές δίπλωμα. Όσον αφορά όμως το κομμάτι της εξειδίκευσης και το "ποιος ξέρει τι", η αναγραφή του Τομέα Ειδίκευσης στο Δίπλωμα, το Παράρτημα Διπλώματος ή οπουδήποτε αλλού, γιατί δεν επαρκεί; 3ο ερώτημα: Γιατί είναι απαραίτητο να σπάσει το πτυχίο σε 3+2, προκειμένου να είναι ξεκάθαρος ο Τομέας Ειδίκευσης κάθε μηχανικού; Πού ακριβώς στοχεύει λοιπόν αυτή η διαδικασία αποσαφήνισης; Διότι είναι διαφορετικό πράγμα να μιλάμε για αποσαφήνιση εξειδίκευσης σε όλες τις εργασίες μηχανικού και διαφορετικό σε εργασίες που όντως το απαιτούν. Δηλαδή, αλίμονο εάν για να υπογράψεις μια κοινή οικοδομή χρειάζεται να έχεις τελειώσεις Δομοστατικό και να έχει κάνει Msc. Αλλά δεν μπορεί και ο οποιοσδήποτε απόφοιτος να χτίσει, πχ Πυρηνικό Αντιδραστήρα, χωρίς εξειδικευμένη γνώση.
    1 point
  16. Οχι. Δεν απαιτειται γιατι αυτη η μορφη συνεργασιας δεν ειναι Κ/Ξ .Οι αρμοδιοτητες και οι υποχρεωσεις του καθ ενος φαινονται στη διακηρυξη και στην οδηγια 13. Προσοχη. Η χρηση ικανοτητας τριτου δεν απαιτει τη δημιουργια μιας οντοτητας (οπως η Κ/Ξ) ουτε επομενως η εκδοση κοινου ΑΦΜ κ.λ.π Τωρα οσο αφορα τη συμφωνια μεταξυ σας κοιτα το τι πρεπει να υποβαλεις στη διακηρυξη .Παντως δεν απαιτειται συμβολαιογραφικο εγγραφο . Ειστε δυο ξεχωριστοι οικονομικοι φορεις που βοηθα ο ενας τον αλλον.
    1 point
  17. Επειδή αναφέρθηκε και πιο πάνω, Τομέα δεν επιλέγεις στο 9ο εξάμηνο και ούτε αυτός έχει 6 μαθήματα εξαμήνου. Τομέα διαλέγεις στο 7ο εξάμηνο, παρακολουθείς 13 συνολικά μαθήματα στα 3 εξάμηνα και, ναι, στο 10ο εξάμηνο προβλέπεται μόνο η εκπόνηση της διπλωματικής. Γενικά, αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό που αναπτύσσεις και με βρίσκει σύμφωνο ως προς την αποσαφήνιση του κάθε ρόλου. Κάποιος που έχει επιλέξει Γεωτεχνικό τομέα δεν μπορεί να το παίζει ειδήμονας Δομοστατικός, αλλά ούτε και το ανάποδο. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι για να σηκώσεις διώροφη οικοδομή στην Ελλάδα χρειάζεσαι Τομέα Δομοστατικού. Δεδομένου ότι στοιχεία του 3+2 υπάρχουν σε ένα βαθμό στα υπάρχοντα προγράμματα σπουδών, δηλαδή τα περισσότερα, εάν όχι όλα, μαθήματα κορμού βγαίνουν μέχρι το 6ο, βαριά 7ο εξάμηνο, και μετά υπάρχουν μαθήματα Τομέα, δεν θα επιτυγχάνονταν παραπλήσια αποτελέσματα εάν απλά αναγράφονταν ο Τομέας εξειδίκευσης στο Δίπλωμα; πχ Διπλ. Δομοστατικός Πολ.Μηχ. ΑΠΘ ή Διπλ. Γεωτεχνικός Πολ.Μηχ. ΑΠΘ Νομίζω ότι κάτι τέτοιο ισχύει μόνο για το ΕΜΠ.
    1 point
  18. Αν η εξειδίκευση έχει μόνο 6 μαθηματάκια, τότε σημαίνει ότι η ύλη του δομοστατικού (όπως και όλων των άλλων τομέων) έχει ήδη καλυφθεί και ότι αυτά τα 6 μαθηματάκια είναι επιλογές ενδιαφέροντος και όχι μαθήματα εξειδίκευσης. Το αν ο τομέας δομοστατικής είναι πιο δύσκολος από τους άλλους είναι υποκειμενικό. Άλλος μπορεί να σου πει ότι τα υδραυλικά είναι ακόμα πιο δύσκολα. Η αντίσταση οφείλεται στο ότι ενώ ορθά επισημαίνεις αδυναμίες των σχολών, αντί να προτείνεις λύσεις για να αρθούν, τις χρησιμοποιείς ως επιχειρήματα για τη διάλυσή τους, χωρίς κάπως να εγγυάσαι ότι στο 3+2 τα προγράμματα θα είναι πιο ουσιώδη και δε θα περιέχουν και πάλι φιλοσοφία περί μηχανικού. Επίσης στο ότι ενώ το θέμα μας είναι τα "ΤΕΙ", αντί να πάρεις μια θέση για την αναγνώριση των πτυχίων τους, παίρνεις θέση για τα πτυχία των πολυτεχνείων και από αυτά μόνο των πολ/μηχ, και από αυτά μόνο συγκεκριμένων κατευθύνσεων.
    1 point
  19. Συνάδελφοι για να μην γίνει καμία παρεξήγηση. Ο Μηχανικός ΤΕ διδάσκεται στα 4 έτη και μητρωική στατική και δυναμική. Aλλά εμένα αυτό δεν με ενδιαφέρει. Εγώ μίλησα για 3 χρόνια Bachelor. Για να επανέλθω. Κάποιος είπε ο απλός διπλωματούχος μετά τα 4 έτη διαλέγει κατεύθυνση και στο ένα έτος (δηλαδή ένα εξάμηνο γιατί το άλλο είναι διπλωματική) διαλέγει κατεύθυνση. Εκεί ακριβώς είναι και η ασάφεια και έδωσα σαν παράδειγμα ο άλλος διαλέγει συγκοινωνιακά και μετά όταν τελειώσει το παίζει ειδήμονας Δομοστατατικός. Ενώ συνάδελφοι με το 3+2, γνωρίζω πολύ καλά ότι ο Μηχανικός τελειώσε MSc Structural Engineering και ξέρω ότι ομιλώ με κάποιον δομοστατικό. Επίσης διάβασα κάτι ότι η αγορά μας είναι πολύ μικρή και ΔΕΝ γίνεται να επιβιώσεις με κατεύθυνση άλλη από του δομοστατικού. Για αυτό το 5ετές είναι μια χαρά. Καταλαβαίνετε ότι τέτοιου είδους επιχειρήματα μόνο γέλωτα προκαλούν και φυσικά δεν μπορούν να ληφθούν σοβαρά υπόψη. ΔΕΝ με ενδιαφέρει αν υπάρχει μόνο η οικοδομή ή αν οι μηχανικοί εδώ χτίζουν κοτέτσια ! Δεν με ενδιαφέρουν τα ΤΕΙ που μερικοί προσπαθούν να τα φέρουν στην κουβέντα αλλά όταν ακούν το 3+2 κάνουν τις πάπιες. ΔΕΝ με ενδιαφέρει που κάποιος τελειώνει νύχτα από το 5ετές και μετά το παίζει ειδήμονας στα στατικά, ενώ έχει επιλέξει τα εύκολα μαθήματα. Με ενδιαφέρει στα 3 χρόνια να μπορώ να αλλάξω σχολή στην Ελλάδα ή και στο εξωτερικό και όχι να σπουδάζω 5 χρόνια με αερομαθήματα (βλέπε κάτι φιλοσοφίες περί μηχανικού κ.τ.λ. μόνο και μόνο να γεμίσει το εξάμηνο μαθήματα). Με ενδιαφέρει μετά τα 3 χρόνια Bachelor να πάω από τον Βολο ας πούμε ΑΠΘ ή αν είμαι πάρα πολύ καλός να βγω έξω όπως Delft ή ETH ή TUM. Mε ενδιαφέρει το Master γιατί μπορώ να εξειδικευτώ σε αυτό που πάντα θα ήθελα να κάνω. Και αντί να δω σχολιασμούς και προτάσεις με επιχειρήματα για το 3+2 αναγκάζομαι να διαβάζω ότι: η αγορά μας είναι πολύ μικρή και ΔΕΝ γίνεται να επιβιώσεις με κατεύθυνση άλλη από του δομοστατικού. Και τι φταίει το Master επειδή η αγορά είναι μικρή να επιβιώσεις; Μου θυμίζει έχω μια κατσίκα, γιατί ο γείτονας έχει 5 κατσίκες, να του ψοφήσουν όλες. Συνάδελφοι παρακαλώ πολύ λίγη σοβαρότητα, συγκεντρωθείτε στο 3+2 και αφήστε τις κοκορομαχίες μεταξύ Μηχανικών ΤΕ και Μηχανικών ΠΕ, γιατί οι πρώτοι στην Ευρώπη αναγνωρίζονται ως B.Eng με δυνατότητα Master και Ph.D. και πολλοί στην Αγγλία είναι μέλη τεχνικού επιμελητηρίου (μιλάμε για σοβαρά πράματα Engineering council όχι ΤΕΕ). Λοιπόν συνάδελφοι, αφού τόσο πολύ επιμένετε για το 3+2, εδώ είναι η ευκαιρία να γίνουμε και εμείς επιτέλους Ευρώπη και να μπορούμε μετά τα 3 έτη αν θέλουμε σοβαρά πράματα να βγούμε εκτός Ελλάδας και να συνεχίσουμε σε πολιτισμένες χώρες που διψουν για έρευνα, χωρίς καταλήψεις και το τσίρκο των εκλογών.
    1 point
  20. Αυτά είναι παλιά. Με το ΣΑΕΠ γράφεσαι με πλήρη δικαιώματα στο ΤΕΕ και πλέον με το νέο σύστημα που ετοιμάζει ο Γαβρόγλου δε θα χρειάζεται να περιμένεις καν το 6μηνο.
    1 point
  21. θα πρέπει να δείτε (πέραν του τίτλου σας) τη σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας και τον κανονισμό της πολυκατοικίας (αν δεν έχετε στοιχεία για την ανεύρεση σύστασης - κανονισμού θα τα βρείτε στον τίτλο σας). Εκεί θα βρείτε ό,τι σας ενδιαφέρει όπως αποκλειστική χρήση, επιτρεπόμενες χρήσεις κλπ. Αν δείτε ότι κάτι δεν έχει γίνει όπως θα έπρεπε θα πρότεινα κατ'αρχάς να συγκαλέσετε γενική συνέλευση και αν δε βρείτε άκρη ούτε εκεί να απευθυνθείτε στο δικηγόρο σας. Η ερμηνεία της σύστασης - κανονισμού προϋποθέτει μια minimum τριβή με αντίστοιχα έγγραφα, αν νομίζετε ότι δεν την έχετε θα πρέπει από την αρχή να απευθυνθείτε σε μηχανικό - δικηγόρο.
    1 point
  22. Εννοείς ότι ο μαθητής που δίνει πανελλήνιες έχει πλήρη γνώση της αγοράς εργασίας και της κατάστασης που επικρατεί? ΟΚ το ακούσαμε ΚΑΙ αυτό!!!! Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει. Η κουβέντα είναι για το τι γίνεται στην Ελλάδα. Αφού σε ενδιαφέρει τόσο η Αγγλία όμως θα σου πω όμως ότι στην Αγγλία το πτυχίο μου ΕΙΝΑΙ αναγνωρισμένο και είμαι μέλος του Engineering council (αντίστοιχο ΤΕΕ). Το ίδιο θα συνέβαινε αν έμενα Γερμανία. Στην Ελλάδα μόνο το ελληνικό πτυχίο δεν αναγνωρίζεται. Όσο για αυτό που σε ρώτησα, τι εννοείς με την αναβάθμιση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των διπλωματούχων, θα απαντήσεις ή θα συνεχίσεις να πετάς τη μπάλα στην εξέδρα?
    1 point
  23. Η πλήρη άγνοια φανερώνεται από τους αποφοίτους ΤΕΙ που εν γνώση τους επιλέγουν αυτές τις σχολές γνωρίζοντας το περιβάλλον που επικρατεί στην Ελλάδα. Κοινώς πήγατε για μαλλί και βγήκατε κουρεμένοι κύριοι . Θεωρώ και από προσωπική εμπειρία ότι απέχουν παρασάγγας οι διπλωματούχοι με τους πτυχιούχους με ελάχιστες εξαιρέσεις και οποιαδήποτε εξίσωση όχι μόνο είναι εγκληματική είναι και άδικη . Μιας και είστε από ότι βλέπω και στην Βρετανία , για πείτε μας τα λεγόμενα ΤΕΙ της Αγγλίας που παρήγαγαν έργο τι τα έκανε το Αγγλικό κράτος ; Μήπως τους έδωσε τεράστιους προϋπολογισμούς , καθηγητές,νέα προγράμματα σπουδών και υλικοτεχνικές υποδομές και τα μετέτρεψε σταδιακά σε αξιόλογα πανεπιστήμια ; Και όσα δεν παρήγαγαν έργο παρά τις όποιες επισημάνσεις τους έγιναν παρέμειναν στάσιμα και μάλιστα μερικά έκλεισαν ; χαχαχαχα , πραγματικά εκτός πραγματικότητας . Ούτε έξω από πολυτεχνείο/πολυτεχνική σχολή δεν έχετε περάσει . Καταλαβαίνω το κόμπλεξ σας αλλά να υπάρχει και ένα όριο πραγματικότητας σε αυτά που γράφετε . Πρακτική άσκηση υπάρχει στο πολυτεχνείο και μάλιστα δύο φορές : στο 3ο έτος ( αντί για την πτυχιακή εργασία ) και στο 5ο έτος . Επίσης , φαντάζομαι δεν το γνωρίζετε , υπάρχουν ομάδες και προγράμματα όπως το best και η ιαεστε που αφορούν φοιτητές προπτυχιακού επιπέδου και μπορούν να κάνουν πρακτική άσκηση ( καταθέτοντας το βιογραφικό τους στον εργοδότη ) στο εξωτερικό είτε σε πανεπιστήμιο είτε σε εταιρεία (πχ. η volvo δέχεται κάθε χρόνο χιλιάδες φοιτητές από όλο τον κόσμο και την Ελλάδα ) . Καλά όσο για το ίδιο επίπεδο μαθημάτων γελάνε και οι τοίχοι .... η διαφορά είναι χαώδης ειδικά σε γνώσεις μαθηματικών . Πως αλλάζουν οι καιροί...εκεί που πριν κανένα 2μηνο χρησιμοποιούσα ως επιχείρημα , σε άλλο νήμα , την τεράστια διαφορά γνώσεων στα 3 πρώτα έτη και οι του ΤΕΙ μου απαντούσαν δεν συγκρίνονται τα μαθήματα και δεν πρέπει να τα χρησιμοποιώ ως επιχείρημα έφτασαν οι ίδιοι να τα χρησιμοποιούν . #kolotoumba4ever# ΥΓ : Καλή χρονιά με υγεία και ευτυχία . Μην προβαίνετε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    1 point
  24. Βλ. ΕΑΑΔΗΣΥ κατευθυντηρια οδηγια 13.Κατα τη γνωμη μου μπορεις αλλα καλου- κακου κανε ερωτημα στην αναθετουσα αρχη μεσα στην προθεσμια που προβλεπει η διακηρυξη.
    1 point
  25. Μετά λύπης και μετά από σχεδόν 11 χρόνια παρουσίας εδώ, διαπιστώνω ότι το ύφος και ο ρόλος της ιστοσελίδας έχει παρεξηγηθεί από πολλούς ιδιώτες. Οι περισσότεροι μάλλον μπλέκονται, μπαίνουν και ποσταρουν, θεωρώντας ότι η φάση είναι κάτι μεταξύ φίλων 4x4, cross μηχανών, μοντελιστών, ιδιοκτητών ενυδρείων και δεν συμμαζεύεται.
    1 point
  26. Καλά, απάντηση "τρομπέϊσον" έδωσαν. Ποιος ο λόγος να ανεβάσεις όλα αυτά τα αρχεία αφού φαίνονται στο pdf. Ένα dwg αρκεί και αυτό στην περίπτωση που κάποιος θέλει να μετρήσει κάτι στο αρχείο. Αν μιλάμε για πολύ μεγάλα αρχεία ενδέχεται να ξεπερνάμε τα 20 Mb. Ας φτιάξουν την εφαρμογή να στέλνουμε ένα ζιπαρισμένο φάκελο και να τα κάνει αντιστοίχηση όπως και όπου θέλουν μετά. Χάνουμε τις ώρες μας να μαντέψουμε πράγματα άνευ ουσίας.
    1 point
  27. +1 και στους δυο σας για την ανάδειξη ενός τόσο σοβαρού ζητήματος. Σίγουρα θα γίνει ντόρος και από το διαδίκτυο και θα ακουστεί. Δείτε και ακόμη κάτι από τις περιοχές σας να κάνουμε μια άτυπη στατιστική. Βλέπετε πολύ μεγάλους αριθμούς μητρώου στις νέες άδειες; Πάνω από 135.000; Αν ναι να επιστήσουμε την προσοχή στους νέους συναδέλφους οι οποίοι ενδεχομένως να μην έχουν πλήρη άποψη της σοβαρότητας έκδοσης υπ ευθύνη τους μιας άδειας να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μην κάνουν καμία "έκπτωση" στη νομιμότητα.
    1 point
  28. Το ευχαριστω ειναι λιγο!
    1 point
  29. μάζεψα ό,τι βρήκα για τις παρατάσεις των τελευταίων ετών και τα εβαλα σε μια λίστα ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΑΔΕΙΩΝ 4067/12 > ΑΡ.29, ΠΑΡ 5 Παρ.5.α. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1.3.2011 παρατείνεται κατά τρία έτη. Οικοδομικές άδειες, οι οποίες είχαν εκδοθεί και είχε αρχίσει η εκτέλεση των εργασιών τους πριν την 1.3.2012, αναθεωρούνται σύμφωνα με τις προϊσχύουσες του Ν.4030/2011 διατάξεις, εφόσον η αναθεώρηση δεν αφορά προσθήκη. Παρ.6.α (όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 148, παρ 1, ν.4495/2017, Τροποποίηση διατάξεων πολεοδομικής νομοθεσίας, παρ.1. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 29 του ν. 4067/2012 (Α΄ 79) αντικαθίσταται ως εξής : «6. Παρατείνεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 3α του άρθρου 6 του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ΄ 795), έως και τις 31.12.2019 προκειμένου να ολοκληρωθούν οι όψεις και η τυχόν στέγη του κτιρίου και να ενταχθούν στην παρ. 4γ του άρθρου 6 του ν. 4030/2011» 4258/14 > ΑΡΘΡΟ 11, ΠΑΡ.3 3. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών οι οποίες λήγουν εντός του 2014, 2015 και έως την 29η/2/2016 παρατείνεται κατά τρία έτη. 4368/16 > ΑΡΘΡΟ 76 Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, που εκδόθηκαν σύμφωνα με το από 8.7.1993 π.δ. (Δ΄ 795), ως και των αδειών δόμησης που εκδόθηκαν σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4030/2011 και λήγουν από 1.3.2016 έως και 31.12.2017, παρατείνεται κατά τρία (3) έτη. 4495/17 >ΑΡΘΡΟ 148, ΠΑΡ. 1 & 7 1.Το πρώτο εδάφιο της παρ. 6 του άρθρου 29 του ν. 4067/2012 (Α΄ 79) αντικαθίσταται ως εξής: «6. Παρατείνεται η ισχύς των οικοδομικών αδειών που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 3α του άρθρου 6 του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ΄ 795), έως και τις 31.12.2019 προκειμένου να ολοκλη- ρωθούν οι όψεις και η τυχόν στέγη του κτιρίου και να ενταχθούν στην παρ. 4γ του άρθρου 6 του ν. 4030/2011». 7. Η παρ. 4 του άρθρου 11 του ν. 4258/2014 αντικα- θίσταται ως εξής: «4. Η ισχύς των αδειών επισκευής κτισμάτων σε σει- σμόπληκτες και πυρόπληκτες περιοχές που εκδόθηκαν σύμφωνα με ειδικές ρυθμίσεις υπουργικών αποφάσεων κατ’ εξουσιοδότηση του ν. 1190/1981 (Α΄ 203), ως ισχύει, και οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1.3.2011 παρατείνεται έως τις 31.12.2018». 4513/18 > ΑΡΘΡΟ 30 ΠΑΡ 5. 1. Η παρ. 1 του άρθρου 50 του ν. 4495/2017 αντικαθίσταται ως εξής: [...] 5. Η ισχύς των οικοδομικών αδειών και τυχόν αναθεωρήσεών τους, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1.3.2011, καθώς και άδειες που εκδόθηκαν μετά την ανωτέρω ημερομηνία και έως την 1.3.2012 σύμφωνα με τις δια- τάξεις του από 8.7.1993 προεδρικού διατάγματος (Δ΄795/13.7.1993), παρατείνεται από την ημερομηνία λήξης τους έως τις 31.12.2020».
    1 point
  30. Να χαμε να λέγαμε είναι ένας τυχάρπαστος που λέει στο ιντερνετ ανώνυμα ότι όλες οι διπλωματικές είναι "βαριές" αλλά αρκετές πτυχιακές είναι για πέταμα. Επίσης η ΑΔΙΠ είναι ο ΜΟΝΟΣ φορέας που αξιολογεί ιδρύματα και οι αξιολογήσεις της είναι οι μόνες που μετράνε. Αν δεν σου αρέσει κάνε απεργία πείνας έξω από το ΥΠΕΠΘ... Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    0 points
  31. Συνάδλεφε μην μπαίνεις σε τέτοια ερωτήματα, γιατί τότε με την ίδια λογική λέω ότι το ETH ή το Delft είναι πολύ πιο καταρτισμένα από το απλό EΜΠ. Μήπως δεν πρέπει να υπάρχει το EMΠ; Προσοχή στα παραδείγματα συνάδελφοι. Το κάθε πρόγραμμα σπουδών είναι βάση αξιολόγησης και στο 3+2 έχει γίνει αλλαγή προγράμματος. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το πρόγραμμα σπουδών, επειδή το ένα έχει έαν μάθημα παραπάνω. Μπορεί αυτό το ένα μάθημα σε βαθμό δυσκολίας να είναι τρία μαθήματα από του EAΠ για παράδειγμα. Και που είναι η δυσκολία συνάδελφε αντί να έχουμε τους τομείς και όχι το Master που είναι και πιο ολοκληρωμένο; Αν ψάξεις στα post μου έχω δώσει πολλά παραδείγματα γιατί. Και στο φινάλε, γιατί τα 2 τελευταία να μην είναι Master και να αναγκαστώ να κάνω 5 χρόνια και άλλα δύο χρόνια μετά για να κάνω το Master που θέλω; Ας ξαναπώ το παράδειγμα: Ένας τελειώνει 3+2 Πολ. Μηχανικός. Στα 3 έτη συνάδελφε ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ αππκτούν τις βάσεις για την επιστήμη του Μηχανικού. Από εκεί και πέρα το Master είναι η εξειδίκευση. Αυτός που θα ακολουθήσει για παράδειγμα 2 έτη Master Δομοστατικός Μηχανικός (Structural engineering) είναι ένας ολοκληρωμένος Μηχανικός ΜΟΝΟ για τα δομοστατικά έργα. Δηλαδή δεν έχει κάνει εμβάθυνση στα FEM (Master Computational Mechanics) ή δεν έχει εξειδικευτεί στο Master Wind Engineering ή Master Materials Science and Simulation κ.τ.λ. και πόσα ακόμη παραδείγματα. Άρα λοιπόν συνάδελφε, το Bachelor σου δίνει την βάση και από εκεί και πέρα ο καθένας διαλέγει εξεικίκευση (Master Computational Mechanics, Master Materials Science and Simulation, Master Wind Engineering, Master Traffic and Transport κ.α. Ένας Μηχανικός συνάδελφε με Master Computational Mechanics, έχει στην πολιτισμένη Ευρώπη 17 μαθήματα συν Master-project συν Master-thesis. Kαι ένας που τελειώσε Master Computational Mechanics για παράδειγμα στα FEM εσύ απλά δεν μπορείς καν να τον καταλάβεις, πόσο μάλλον αυτά που έχει μάθει στην εξειδίκευση. Για αυτό και το Master. Και βλέπετε όλοι σας το καθαρό πλεονέκτημα του Master, αναγκάζομαι να διαβάζω φτηνές δικαιολογίες ότι δεν χρειάζεται και το 5ετές τα καλύπτει όλα. Δεν είναι μόνο κουραστικό, είναι και με φτηνά και ανούσια παραδείγματα που έχετε όλοι σας παραθέσει. Και ένα τελευταίο, που το έχω πει πολλές φορές. Εγώ συνάδελφε για παράδειγμα, με Μηχανικούς που συνεργάζομαι, για το Wind Engineering για παράδειγμα (αεροελαστική, αεροδυναμική, CFD κ.τ.λ.) συνεργάζομαι ΜΟΝΟ με Master Μηχανικό, γιατί ο απλός διπλωματούχος δεν θα ξέρει ούτε τις λέξεις από το αντικείμενο. Δεν το λέω υποτιμητικά, αλλά συνάδελεφε 2 έτη Wind Engineering με 15 και βάλε μαθήματα καταλαβαίνεις ότι ο απλός διπλωματούχος ΔΕΝ έχει ελπίδα. Και εδώ λοιπόν πάλι το πλεονέκτημα του Master, αλλά ακούσαμε και το περίφημο, έλα μωρέ τι είναι το Wind Engineering... Kαι το κυριότερο...ανέφερα την ασάφεια που έχει το 5ετές με παραδείγματα. 'Επειτα πρότεινα ότι οι φοιτητές πρέπει νά έχουν την δυνατότητα να μπορούν να συνεχίσουν μετά το Bachelor που απόκτησαν στον Βόλο και θέλουν να συνεχίσουν στο Delft για παράδειγμα. Και όχι να χαραμίσω 5 χρόνια και μετά να ξοδέψω άλλα δύο χρόνια για αυτό που ήθελα να κάνω ήδη από τα τρία χρόνια του Bachelor. Ολα οδηγούν στο 3+2 και κάθομαι και ακούω ότι όλα αυτά δεν χρειάζονται καλά είμαστε στο 5ετές; Συνάδελφοι αυτό για μένα δείχνει πτωχό ακαδημαϊκό επίπεδο. Και δεν το λέω υποτιμητικά, αλλά κυριολεκτώ.
    0 points
  32. Σου προκαλεί γέλωτα η πραγματικότητα ? Ε τότε έχεις πρόβλημα. Αυτή είναι η Ελλάδα. Θες να γίνουμε ΗΠΑ ή Αγγλία ? Μαζί σου. Αν θεωρείς ότι τα επ.δικαιώματα δεν έχουν σχέση με την υπάρχουσα αγορά κάνεις τεράστιο λάθος και βλέπεις τα πράγματα πάρα πολύ επιφανειακά. Επίσης κατεύθυνση διαλέγεις μετά τα 3 έτη. Δηλαδή στα τελευταία 2 έτη ! Όχι μόνο στο τελευταίο, το οποίο εν τω μεταξύ δεν είναι μία σκέτη διπλωματική όπως λες αλλά έχει άλλα 6 μαθήματα.
    -1 points
  33. Επιγραμματικα δυο πραγματα. 1) Η διαδικασια "επαγγελματικα δικαιωματα" πρεπει να μην ειναι μονο συνεπεια της διαδικασιας "επιστημονικα δικαιωματα" . 2) Δεν υπαρχει αναγνωριση πτυχιου εξωτερικου αν καποια ετη εγιναν στην Ελλαδα (βλ. ιδιωτικα κεντρα) και τα υπολοιπα εξω.Πρεπει ολα τα ετη να εγιναν εξω.
    -1 points
  34. Θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε τα μαθημάτα και να μας έλεγες και τι τομέα είχες. Πόσα μαθήματα είχες το εξάμηνο; Και ποια μαθήματα; Αυτό αναφέρεται για την Master-Thesis; Mην ξεχνάμε δεν μιλάμε για Μηχανικούς ΤΕ και Μηχανικούς ΠΕ, μιλάμε για το 3+2. Δεν μας ενδιαφέρουν οι Μηχανικοί ΤΕ. Οι Μηχανικοί ΤΕ είναι B.Eng. με δυνατότητα απόκτησης M.Sc. και Ph.D. Eίναι σαν να συγκρίνω κάποιον από το πολυτεχνείο με Bachelor με κάποιον από το πολυτεχνείο με Master. Δεν μας αφορά μόνο το Bachelor, εδώ μιλάμε το 3+2.
    -1 points
  35. Βέβαια αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είσαι και ανώνυμος και άσχετος. Να σου πω μια απεργία πείνας θα ήταν το καλύτερο τώρα, να χάσουμε και κανένα κιλό από τα χριστουγεννιάτικα τσιμπούσια. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  36. Δε πα να με λες και εξωγήινο. Το ζήτημα είναι ότι επιτέλους έμαθες τι θα πει ΑΔΙΠ και τι αξιολογήσεις έχει κάνει.
    -1 points
  37. Συνάδελφε απεχθάνομαι τον συνδικαλισμό. Οπότε εμένα αυτό δεν με αγγίζει καν. Συνάδελφε είπα από την αρχή όλοι ίδια διακαιώματα από το Bachelor. Για αυτούς που θέλουν να εξειδικευτούν θα πρέπει να κάνουν Master. Δεν θα βάλω συνάδελφε τον Γεωτεχνικό να μου κάνει γέφυρα. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Θα τον χρειαστώ όμως στις θεμελιώσεις ή θέματα που προφανώς τα γνωρίζει καλύτερα. Για τους πολιτικούς συνάδελφε, τους θεωρώ όπως σου είπα τσίρκο. Εαν υπήρχε παραγματική πολιγική ηγεσία δεν θα γράφαμε τώρα σεντόνια για να αποδείξουμε ότι το 3+2 είναι μοντέλο που χρησιμοποιεί όλη η Ευρώπη, και εδώ στην Ουγκάντα θα ακολουθήσουμε το 5ετές γιατί έτσι συμφέρει μερικούς. Δεν είναι αστείο, είναι γελοίο τέτοια τοποθέτηση. Δεν αναφέρομαι προσωπικα σε εσένα συνάδελφε, για να μην υπάρξουν παρεηξγήσεις. Ή θα γίνουμε επιτέλους Ευρώπη ή να σιωπήσουμε όταν θα μιλάμε για ακαδημαϊκά θέματα. Συμπεριφερόμαστε κόσμια, κάνουμε προσεκτική επιλογή των λέξεων που χρησιμοποιούμε, δεν βρίζουμε, δεν αναρτούμε άσεμνο υλικό, δεν προκαλούμε ούτε μέσω του avatar του προφίλ μας και επιδεικνύουμε σεβασμό προς τους συνομιλητές μας και τα συλλογικά όργανα (T.E.E., E.E.ΤE.M., Ε.Μ.Δ.Υ.Δ.Α.Σ., Παρατάξεις κ.λπ.). Τα γραπτά μένουν! Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  38. Συνάδελφοι, έπεσε στα χέρια μου μεταπτυχιακή από το EMΠ και είχε λάθη. Δεν αναφέρω ότι πολλές διπλωματικές ή πτυχιακές είναι όλες σωστές. Αλλά είπαμε, δεν με ενδιαφέρει το θέμα αυτό. Με ενδιαφέρει το 3+2. Και φάνηκε με ανούσιες δικαιολογίες, που αντικορούστηκαν όλες με παραδείγματα, ότι ακόμη στην Ουγκάντα είμαστε την εποχή του Ωθωνα. Συνάδελφε δείξε μας τα μαθήματα σε παρακαλώ πολύ. Με ενδιαφέρει να δω τι κάνατε στα 22 μαθήματα "τομέα".
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.