Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.020


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.204


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.602


  4. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. με αφορμή αυτό: https://www.michanikos.gr/forums/topic/54955-η-ελλάδα-θα-αντιμετωπίσει-αυξημένη-λειψυδρία-στο-μέλλον/ δηλώνω ενδιαφέρον για κατασκευή δεξαμενών σε δώμα κτιρίου ώστε να συλλέγεται το βρόχινο νερό και να τροφοδοτούνται με αυτό τα καζανάκια και γιατί οχι? Το πότισμα. Ενα πρόβλημα που έχω σκεφτεί, είναι η πιθανή ανάπτυξη κουνουπιών στη δεξαμενή και δεν έχω ασχοληθεί ακόμα σοβαρά, αφού δεν έχω βάλει κάτι μπροστά, να ξέρω πως θα το λύσω. Οποιος ομως θέλει μπορεί εδώ να πει την άποψη του, πως θα μπορούσε να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Καθώς σπίτια και ακίνητα καμιά φορά, δεν έχουν δώμα ώστε να φτιαχτούν οι δεξαμενές να αποθηκευτεί το βρόχινο νερό, εδώ δηλώνω ότι μια άλλη κατασκευή που σκέφτομαι είναι μεγάλα λούκια σαν υδρορόες, ειδικά σχεδιασμένα για κουπαστές στηθαίων μπακλονιών ώστε μαζί με τη συλλογή βρόχινου νερού που θα μπορούσε να επιτευχθεί από αλλού, να δημιουργήσουν τις "κατασκευές" που θα μπορούσαν να οδηγήσουν το νερό σε δεξαμενές να χρησιμοποιηθεί το βρόχινο νερό. Λεω για κάτι απλό, όπως την τροφοδοσία που απαιτούν τα καζανάκια ενός ακινήτου και σίγουρα δεν θα είναι η μόνη χρήση. Όποιος νοιώθει ότι εδώ μπορεί να πει κάτι σχετικό, μπορεί. Ακόμα να πω οτι, δεν πιστεύω με αυτον τον τρόπο δεν θα υπάρξει πρόβλημα, όμως έκαστος ιδιωτικά ή κάποιος Δημόσιος οργανισμός μπορεί να φωτιστεί ώστε να δράσει με αυτόν τον τρόπο. Ευχαριστώ Arche
    3 points
  2. Να πούμε και μία ωραία ιστορία. Πριν χρόνια σε μία επαρχιακή πόλη έγινε διαγωνισμός ΑΣΕΠ και πήγε στην πολεοδομία ένας ΗΜΜΥ. Μάλιστα μετακόμισε εκεί καθώς δεν έμενε κοντά. Ο συνάδελφος είχε, αν θυμάμαι καλά, ειδικότητα ηλεκτρονικού ή sοftware engineer. Όταν ανέλαβε καθήκοντα δήλωσε ότι δεν μπορούσε να ελέγξει μελέτες Η/Μ καθώς δεν γνώριζε τίποτα. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι άρχισαν έναν πόλεμο εναντίον του, αυτός είτε επειδή δεν ήθελε να χάσει τη θέση στο δημόσιο είτε επειδή είχε χρεωθεί πολλά λεφτά για τη μετακόμιση, έμενε εκεί ανένδοτος. Αποτέλεσμα: οι άδειες είχαν κολλήσει, οι πολίτες διαμαρτύρονταν, η πολεοδομία είχε γίνει άνω κάτω, οι υπάλληλοι ήταν στα κάγκελα. Τελικά μετά από μερικούς μήνες εξαναγκάστηκε σε παραίτηση, και μέχρι να αναπληρωθεί η θέση, διαδικασία που κρατάει μήνες, οι άδειες έμεναν παγωμένες. Αυτά και άλλα πολλά στην μοναδική χώρα με ενιαία και αβάδιστα διπλώματα...
    2 points
  3. Version X6.2

    81.129 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Το θέμα είναι το εξής εδώ. Ότι γενικά βάσει εγκ. 3 Ν. 4178 κάτι που κατασκευάστηκε μικρότερο δεν αποτελεί αυθαιρεσία, αν δεν παραβιάζονται πολεοδομικές διατάξεις από τη μη υλοποίηση. Όμως πρέπει να συζητηθεί με συμβολαιογράφο για το πως μπορεί να μεταβιβαστεί ένα διαμέρισμα που θα είναι μικρότερο από τους τίτλους του διοτι, αύριο θα εκδόσεις μια βεβαίωση η οποία θα αναφέρει ένα διαμέρισμα τάδε οριζόντια ιδιοκτησία επιφάνειας έστω 78 τμ ενώ στη σύσταση ήταν 80 τμ. Πολεοδομικά πάντως δεν υπάρχει πλέον άλλη αυθαιρεσία πέραν της διαμερισμάτωσης μεταξύ των δυο όμορων διαμερισμάτων.
    1 point
  5. Η μια παράβαση είναι κλασσική διαμερισμάτωση. Η άλλη που αφορά επέκταση διαμερίσματος προς το κοινόχρηστο πλατύσκαλο είναι ΥΔ ΚΧ. Όμως αν έχει γίνει εκ κατασκευής (υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη) ρυθμίζεται χωρίς να απαιτείται συναίνεση. Αν μιλάμε για εκ κατασκευής επέκταση τότε έχεις αυθαιρεσίες κατηγορίας 1 (υπό την προϋπόθεση η αποκλειστική χρήση του κτιρίου να είναι η κατοικία) και με 250 Ευρώ παράβολο τακτοποιούνται όλες οι αυθαιρεσίες. Τη Δ.Δ θα την βάλεις ως μια λοιπή παράβαση, αλλιώς δεν μπορείς να την καταχωρήσεις ως κατηγορία 1.
    1 point
  6. ενοείται πως τα νερά της βροχής δεν θα μπορούσαν να συνδεθούν σε ένα τέτοιο σύστημα που περιγράφεται, μιλάμε για απλές κατασκευές και οχι για σύστημα απολύμανσης ακαθάρτων να ξαναχρησιμοποιηθούν._ .,
    1 point
  7. @KFΕύκολο είναι να ζεις σε μία ξένη πόλη και που όλοι οι συνάδελφοι σου σε απεχθάνονται; @nik και επειδή ακριβώς το δημόσιο είχε τόσες παθογένειες, είπαμε να το αφήνουμε και να προσλαμβάνει ακατάλληλα άτομα για να ταλαιπωρούνται οι πολίτες μήνες και μήνες...
    1 point
  8. Εφόσον δεν εντόπισες διαφοροποιήσεις από την τότε τακτοποίηση και υπό την προυπόθεση ότι έχεις πλήρη φάκελο των δυο φάσεων Ν. 1337/83 μπορείς να χορηγήσεις βεβαίωση νομιμότητας για μεταβίβαση. Η υποχρέωση περί σύνταξης ΜΣΕ δεν ελέγχεται αφού δεν γίνεται υπαγωγή.
    1 point
  9. συνάδερφε ατσαλό.... η δική σας η περίπτωση είναι τόσο ειδική κατάσταση τόσο τεράστιο το δούλεμα που έχει υπάρξει από την γέννηση του όλο αυτό, που καντηλανάφτες να κατεβάζεται θα έχετε χίλια δίκαια.... μα χίλια.... (Μία μόνο καθαρά υποκειμενική μου άποψη. Να αποφεύγεται όσο αυτό είναι δυνατό την συγκριτική μέθοδο)
    1 point
  10. Didonis δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Αν καμιά φορά κάποιος συνάδελφος μηχανικός του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ παρεκτρέπεται, σας παρακαλώ να δείξετε κατανόηση. Είναι η φυσιολογική και αναμενόμενη αντίδραση ενός ανθρώπου που μάλλον έχει μοχθήσει ακαδημαϊκά κι επαγγελματικά και παλεύει μόνος του με το ίδιο το ελληνικό κράτος και τους δημόσιους φορείς που τον περιπαίζουν. Άνθρωποι 4ετών BSc, πολλοί δε εξ'αυτών με τίτλους MSc, να μην μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμα στην ίδια την χώρα που δημιούργησε τα αντίστοιχα ιδρύματα. Η ανθρώπινη παρεκτροπή, ο άκομψος λόγος, δεν είναι παρά η προβολή-αποτέλεσμα των παραπάνω αιτιών και της βίας που τους ασκείται.
    1 point
  11. Καλησπέρα, χρόνια πολλά. Αφού σου άρεσε η Dell πάρε μία με IPS panel που είναι πιο καλό για εφαρμογές γραφείου. Η ανάλυση θα είναι full HD δηλ. 1920 Χ 1080. https://www.skroutz.gr/s/16209471/Dell-SE2719H.html Η απόκριση δεν έχει σημασία για την χρήση που την θες, θα είχες αν την ήθελες πχ. για παιχνίδια. Για το καλώδιο αναγκαστικά θα συνδέσεις το λαπτοπ σου με την οθόνη μέσω HDMI
    1 point
  12. Μετά την ισχύ του ν. 4067/2012 (ΝΟΚ) σύμφωνα με το άρθρο 35 παραμένουν σε ισχύ οι διατάξεις οι οποίες δεν έρχονται σε αντίθεση με αυτές του ΝΟΚ, όπως π.χ αυτές του κτιριοδομικού κανονισμού και συνεπώς παραμένει σε ισχύ η παρ. 3.16 και 3.17 του άρθρου 26 του κτιριοδομικού. Καταργηθείσες διατάξεις (αν δεν έχουν κάποιες μεταβατικές), δεν μπορούν να είναι σε ισχύ μετά την κατάργησή τους. ΑΡΘΡΟΝ-35 Καταργούμενες διατάξεις [Εφαρμόζεται εντός και εκτός σχεδίου και σε οικισμούς χωρίς σχέδιο] ΑΡΘΡΟΝ-35 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε διάταξη, η οποία είναι αντίθετη στις ρυθμίσεις του παρόντος, με την επιφύλαξη της παρ.5 του Αρθ-1 και του Αρθ-34 . (Με το Αρθ-35 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ, διευκρινίζεται ότι: διατάξεις της πολεοδομικής νομοθεσίας οι οποίες δεν είναι αντίθετες με τις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου εξακολουθούν να ισχύουν. Ενδεικτικά αναφέρονται το Αρθ-27 παρ.1 του Ν-1577/85 και ο Κτιριοδομικός Κανονισμός ( ΦΕΚ-59/Δ/89 ) όπως ισχύει, πλην των συγκεκριμένων διατάξεων που τροποποιούνται ρητώς από τον παρόντα νόμο (πχ το ελεύθερο ύψος του κύριου χώρου))
    1 point
  13. κτιριοδομικός άρθρο 26 παρ. 3.16.: Όπου δεν είναι δυνατή η αποχέτευση προς υπόνομο ή όπου ο ειδικός κανονισμός λειτουργίας υπονόμων απαιτεί επιβάλλεται η κατασκευή στεγανού βόθρου (σηπτικής δεξαμενής). Οι στεγανοί βόθροι ή άλλες κατάλληλες για την καθίζηση των λυμάτων διατάξεις πρέπει: - Να έχουν επαρκή χωρητικότητα και κατάλληλες διαστάσεις, ώστε να είναι κατάλληλοι για τη χρήση που προορίζονται. - Να έχουν στεγανά τοιχώματα, αποκλείοντας διαρροές λυμάτων προς το χώμα και εισροές υπογείων ή ομβρίων υδάτων. - Να έχουν στόμια καθαρισμού και επίσκεψης αεροστεγανά. - Να αερίζονται. - Να απέχουν τουλάχιστο 15 μέτρα από κάθε πηγή νερού και τουλάχιστον 1,00 μ. από όλα τα όρια του οικοπέδου και τα θεμέλια κτιρίου. παρ. 3.17: 3.17. Υπό την επιφύλαξη της παραγράφου 3.16 του παρόντος επιτρέπεται η διάθεση των λυμάτων στο φυσικό αποδέκτη με σύστημα απορροφητικού βόθρου ή τάφρου, με τις εξής προϋποθέσεις: - Να έχουν υποστεί καθίζηση σε κατάλληλη διάταξη (πχ. σηπτικός βόθρος). - Οι απορροφητικοί βόθροι ή τάφροι να απέχουν τουλάχιστο 15 μέτρα από υδραγωγεία και 30 μέτρα από φρέατα ή πηγές νερού ή τη θάλασσα. - Να απέχουν απόσταση από τα θεμέλια ανάλογα με τη σύσταση του εδάφους τέτοια, ώστε να μην προκαλεί τη διάβρωση του εδάφους θεμελίωσης. Πάντως, η απόσταση αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 2 μέτρων. Διάθεση απόβλητων προς το φυσικό αποδέκτη επιτρέπεται με τις παραπάνω προϋποθέσεις, μόνο εφόσον η ποιότητά τους είναι σύμφωνη με γενικές ή ειδικές υγιειονομικές ή άλλες διατάξεις.
    1 point
  14. Τι να πω ρε παιδια; Βλεπω και ξαναβλεπω το ιδιο θεμα παντου. Λοιπον προς τοπογραφους: Δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σας. Το να κανει καποιος ενα τοπογραφικο με τις ακριβειες που απαιτουνται απο το νομο και ειναι πολυ μικρες για τη σημερινη τεχνολογια (αν κανω λαθος, διορθωστε με) ,δηλαδη το να κανει χρηση ενος GPS και να κανει και καποιες μαθηματικες πραξεις απαιτει διπλωμα πενταετους φοιτησης σε μια σχολη; Επισης, αν μπορουσατε να το κανετε μονο εσεις ο κοσμος θα ερχοταν μονο σε εσας και δε θα τρεχατε πισω απο νομοθεσιες, διαταγματα και λοιπες σαχλαμαρες. Ο μηχανικος δεν καθοριζεται απο νομους αλλα απο το που ειναι απαραιτητος στην πραξη και οχι στη θεωρια. Λοιπον προς ολους τους υπολοιπους: Ηρεμηστε γιατι σε 5-10 χρονια που θα χει βελτιωθει κι αλλο η τεχνολογια δε θα υπαρχουν τοπογραφικα. Υπαρχουν τοσοι τροποι χαρτογραφησης (δορυφοροι, laser scanner) και εμεις εχουμε κολλησει στον κλασσικο τυπο που κραταει ενα μπαστουνι. Οποτε αραχτε γιατι σε λιγο καιρο δεν θα χει νοημα αυτη η κουβεντα.
    -1 points
  15. Λοιπον απλα πραγματα για να συνεννοουμαστε. Εγω αυριο θελω να κανω τοπογραφικο του χωραφιου μου. Περα απο υπογραφες και αλλα τετοια νομικιστικα. Μπορω να παρω ενα GPS να στηθω στις τεσσερις ή παραπανω κορυφες και να βαλω τα σημεια στο PC και να βγαλω το σχεδιο; Πρακτικα, δεν το βλεπω κατι τοσο δυσκολο. Γιατι να μην μπορω να το υπογραψω κιολας και αν κατι παει λαθος να εχω εγω την πληρη ευθυνη;
    -1 points
  16. @tpanag: Μηπως εχεις την καλοσυνη να μου εξηγησεις τον ορο Αγρονομος; Βρηκα δυο links (http://el.wiktionary...%BC%CE%BF%CF%82 , http://en.wikipedia.org/wiki/Agronomy ) αλλα δεν ειμαι και εντελως σιγουρος. Δεν συνεχιζω το θεμα, αλλα βλεπω μια ακραια επιθεση του tpanag, χωρις επιχειρηματα κιολας.
    -1 points
  17. Να χαμε να λέγαμε είναι ένας τυχάρπαστος που λέει στο ιντερνετ ανώνυμα ότι όλες οι διπλωματικές είναι "βαριές" αλλά αρκετές πτυχιακές είναι για πέταμα. Επίσης η ΑΔΙΠ είναι ο ΜΟΝΟΣ φορέας που αξιολογεί ιδρύματα και οι αξιολογήσεις της είναι οι μόνες που μετράνε. Αν δεν σου αρέσει κάνε απεργία πείνας έξω από το ΥΠΕΠΘ... Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  18. Βέβαια αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είσαι και ανώνυμος και άσχετος. Να σου πω μια απεργία πείνας θα ήταν το καλύτερο τώρα, να χάσουμε και κανένα κιλό από τα χριστουγεννιάτικα τσιμπούσια. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  19. Ο υπάλληλος αυτός μάλλον είχε ψυχολογικά ή καλύτερα πράγματα να κάνει, ειδικά αν λες επαρχία κλπ.. αλλιώς θα στρωνότανε να μάθει όπως όλοι οι υπόλοιποι. Διότι και ΣΗΕτζής να ήταν την ίδια δυσκολία θα είχε στο ξεκίνημα.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.