Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      17.597


  2. Arche

    Arche

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.175


  3. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      8.382


  4. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 05/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. με αφορμή αυτό: https://www.michanikos.gr/forums/topic/54955-η-ελλάδα-θα-αντιμετωπίσει-αυξημένη-λειψυδρία-στο-μέλλον/ δηλώνω ενδιαφέρον για κατασκευή δεξαμενών σε δώμα κτιρίου ώστε να συλλέγεται το βρόχινο νερό και να τροφοδοτούνται με αυτό τα καζανάκια και γιατί οχι? Το πότισμα. Ενα πρόβλημα που έχω σκεφτεί, είναι η πιθανή ανάπτυξη κουνουπιών στη δεξαμενή και δεν έχω ασχοληθεί ακόμα σοβαρά, αφού δεν έχω βάλει κάτι μπροστά, να ξέρω πως θα το λύσω. Οποιος ομως θέλει μπορεί εδώ να πει την άποψη του, πως θα μπορούσε να λυθεί αυτό το πρόβλημα. Καθώς σπίτια και ακίνητα καμιά φορά, δεν έχουν δώμα ώστε να φτιαχτούν οι δεξαμενές να αποθηκευτεί το βρόχινο νερό, εδώ δηλώνω ότι μια άλλη κατασκευή που σκέφτομαι είναι μεγάλα λούκια σαν υδρορόες, ειδικά σχεδιασμένα για κουπαστές στηθαίων μπακλονιών ώστε μαζί με τη συλλογή βρόχινου νερού που θα μπορούσε να επιτευχθεί από αλλού, να δημιουργήσουν τις "κατασκευές" που θα μπορούσαν να οδηγήσουν το νερό σε δεξαμενές να χρησιμοποιηθεί το βρόχινο νερό. Λεω για κάτι απλό, όπως την τροφοδοσία που απαιτούν τα καζανάκια ενός ακινήτου και σίγουρα δεν θα είναι η μόνη χρήση. Όποιος νοιώθει ότι εδώ μπορεί να πει κάτι σχετικό, μπορεί. Ακόμα να πω οτι, δεν πιστεύω με αυτον τον τρόπο δεν θα υπάρξει πρόβλημα, όμως έκαστος ιδιωτικά ή κάποιος Δημόσιος οργανισμός μπορεί να φωτιστεί ώστε να δράσει με αυτόν τον τρόπο. Ευχαριστώ Arche
    3 points
  2. Να πούμε και μία ωραία ιστορία. Πριν χρόνια σε μία επαρχιακή πόλη έγινε διαγωνισμός ΑΣΕΠ και πήγε στην πολεοδομία ένας ΗΜΜΥ. Μάλιστα μετακόμισε εκεί καθώς δεν έμενε κοντά. Ο συνάδελφος είχε, αν θυμάμαι καλά, ειδικότητα ηλεκτρονικού ή sοftware engineer. Όταν ανέλαβε καθήκοντα δήλωσε ότι δεν μπορούσε να ελέγξει μελέτες Η/Μ καθώς δεν γνώριζε τίποτα. Οι υπόλοιποι υπάλληλοι άρχισαν έναν πόλεμο εναντίον του, αυτός είτε επειδή δεν ήθελε να χάσει τη θέση στο δημόσιο είτε επειδή είχε χρεωθεί πολλά λεφτά για τη μετακόμιση, έμενε εκεί ανένδοτος. Αποτέλεσμα: οι άδειες είχαν κολλήσει, οι πολίτες διαμαρτύρονταν, η πολεοδομία είχε γίνει άνω κάτω, οι υπάλληλοι ήταν στα κάγκελα. Τελικά μετά από μερικούς μήνες εξαναγκάστηκε σε παραίτηση, και μέχρι να αναπληρωθεί η θέση, διαδικασία που κρατάει μήνες, οι άδειες έμεναν παγωμένες. Αυτά και άλλα πολλά στην μοναδική χώρα με ενιαία και αβάδιστα διπλώματα...
    2 points
  3. Version X6.0

    78.099 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024)[Α1] [Α1]Αλλαγές και προσθήκες με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) : - άρθρο 19, παρ.2 - άρθρο 24, παρ.1, 2Α - άρθρο 29, παρ.4 - άρθρο 44, παρ.1 - άρθρο 81, παρ.3 - κατάργηση άρθρων 85, 91, 92, 93, 94, 95 - άρθρο 109, παρ.2 - προσθήκη άρθρων 125Α έως 125ΚΑ Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  4. Το θέμα είναι το εξής εδώ. Ότι γενικά βάσει εγκ. 3 Ν. 4178 κάτι που κατασκευάστηκε μικρότερο δεν αποτελεί αυθαιρεσία, αν δεν παραβιάζονται πολεοδομικές διατάξεις από τη μη υλοποίηση. Όμως πρέπει να συζητηθεί με συμβολαιογράφο για το πως μπορεί να μεταβιβαστεί ένα διαμέρισμα που θα είναι μικρότερο από τους τίτλους του διοτι, αύριο θα εκδόσεις μια βεβαίωση η οποία θα αναφέρει ένα διαμέρισμα τάδε οριζόντια ιδιοκτησία επιφάνειας έστω 78 τμ ενώ στη σύσταση ήταν 80 τμ. Πολεοδομικά πάντως δεν υπάρχει πλέον άλλη αυθαιρεσία πέραν της διαμερισμάτωσης μεταξύ των δυο όμορων διαμερισμάτων.
    1 point
  5. Η μια παράβαση είναι κλασσική διαμερισμάτωση. Η άλλη που αφορά επέκταση διαμερίσματος προς το κοινόχρηστο πλατύσκαλο είναι ΥΔ ΚΧ. Όμως αν έχει γίνει εκ κατασκευής (υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη) ρυθμίζεται χωρίς να απαιτείται συναίνεση. Αν μιλάμε για εκ κατασκευής επέκταση τότε έχεις αυθαιρεσίες κατηγορίας 1 (υπό την προϋπόθεση η αποκλειστική χρήση του κτιρίου να είναι η κατοικία) και με 250 Ευρώ παράβολο τακτοποιούνται όλες οι αυθαιρεσίες. Τη Δ.Δ θα την βάλεις ως μια λοιπή παράβαση, αλλιώς δεν μπορείς να την καταχωρήσεις ως κατηγορία 1.
    1 point
  6. ενοείται πως τα νερά της βροχής δεν θα μπορούσαν να συνδεθούν σε ένα τέτοιο σύστημα που περιγράφεται, μιλάμε για απλές κατασκευές και οχι για σύστημα απολύμανσης ακαθάρτων να ξαναχρησιμοποιηθούν._ .,
    1 point
  7. @KFΕύκολο είναι να ζεις σε μία ξένη πόλη και που όλοι οι συνάδελφοι σου σε απεχθάνονται; @nik και επειδή ακριβώς το δημόσιο είχε τόσες παθογένειες, είπαμε να το αφήνουμε και να προσλαμβάνει ακατάλληλα άτομα για να ταλαιπωρούνται οι πολίτες μήνες και μήνες...
    1 point
  8. Εφόσον δεν εντόπισες διαφοροποιήσεις από την τότε τακτοποίηση και υπό την προυπόθεση ότι έχεις πλήρη φάκελο των δυο φάσεων Ν. 1337/83 μπορείς να χορηγήσεις βεβαίωση νομιμότητας για μεταβίβαση. Η υποχρέωση περί σύνταξης ΜΣΕ δεν ελέγχεται αφού δεν γίνεται υπαγωγή.
    1 point
  9. συνάδερφε ατσαλό.... η δική σας η περίπτωση είναι τόσο ειδική κατάσταση τόσο τεράστιο το δούλεμα που έχει υπάρξει από την γέννηση του όλο αυτό, που καντηλανάφτες να κατεβάζεται θα έχετε χίλια δίκαια.... μα χίλια.... (Μία μόνο καθαρά υποκειμενική μου άποψη. Να αποφεύγεται όσο αυτό είναι δυνατό την συγκριτική μέθοδο)
    1 point
  10. Didonis δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου. Αν καμιά φορά κάποιος συνάδελφος μηχανικός του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ παρεκτρέπεται, σας παρακαλώ να δείξετε κατανόηση. Είναι η φυσιολογική και αναμενόμενη αντίδραση ενός ανθρώπου που μάλλον έχει μοχθήσει ακαδημαϊκά κι επαγγελματικά και παλεύει μόνος του με το ίδιο το ελληνικό κράτος και τους δημόσιους φορείς που τον περιπαίζουν. Άνθρωποι 4ετών BSc, πολλοί δε εξ'αυτών με τίτλους MSc, να μην μπορούν να ασκήσουν το επάγγελμα στην ίδια την χώρα που δημιούργησε τα αντίστοιχα ιδρύματα. Η ανθρώπινη παρεκτροπή, ο άκομψος λόγος, δεν είναι παρά η προβολή-αποτέλεσμα των παραπάνω αιτιών και της βίας που τους ασκείται.
    1 point
  11. Καλησπέρα, χρόνια πολλά. Αφού σου άρεσε η Dell πάρε μία με IPS panel που είναι πιο καλό για εφαρμογές γραφείου. Η ανάλυση θα είναι full HD δηλ. 1920 Χ 1080. https://www.skroutz.gr/s/16209471/Dell-SE2719H.html Η απόκριση δεν έχει σημασία για την χρήση που την θες, θα είχες αν την ήθελες πχ. για παιχνίδια. Για το καλώδιο αναγκαστικά θα συνδέσεις το λαπτοπ σου με την οθόνη μέσω HDMI
    1 point
  12. Μετά την ισχύ του ν. 4067/2012 (ΝΟΚ) σύμφωνα με το άρθρο 35 παραμένουν σε ισχύ οι διατάξεις οι οποίες δεν έρχονται σε αντίθεση με αυτές του ΝΟΚ, όπως π.χ αυτές του κτιριοδομικού κανονισμού και συνεπώς παραμένει σε ισχύ η παρ. 3.16 και 3.17 του άρθρου 26 του κτιριοδομικού. Καταργηθείσες διατάξεις (αν δεν έχουν κάποιες μεταβατικές), δεν μπορούν να είναι σε ισχύ μετά την κατάργησή τους. ΑΡΘΡΟΝ-35 Καταργούμενες διατάξεις [Εφαρμόζεται εντός και εκτός σχεδίου και σε οικισμούς χωρίς σχέδιο] ΑΡΘΡΟΝ-35 Καταργούμενες διατάξεις Από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται κάθε διάταξη, η οποία είναι αντίθετη στις ρυθμίσεις του παρόντος, με την επιφύλαξη της παρ.5 του Αρθ-1 και του Αρθ-34 . (Με το Αρθ-35 της Αποφ-63234/19-12-12 όπου εγκρίνεται τεύχος τεχνικών οδηγιών εφαρμογής του ΝΟΚ, διευκρινίζεται ότι: διατάξεις της πολεοδομικής νομοθεσίας οι οποίες δεν είναι αντίθετες με τις ρυθμίσεις του παρόντος νόμου εξακολουθούν να ισχύουν. Ενδεικτικά αναφέρονται το Αρθ-27 παρ.1 του Ν-1577/85 και ο Κτιριοδομικός Κανονισμός ( ΦΕΚ-59/Δ/89 ) όπως ισχύει, πλην των συγκεκριμένων διατάξεων που τροποποιούνται ρητώς από τον παρόντα νόμο (πχ το ελεύθερο ύψος του κύριου χώρου))
    1 point
  13. κτιριοδομικός άρθρο 26 παρ. 3.16.: Όπου δεν είναι δυνατή η αποχέτευση προς υπόνομο ή όπου ο ειδικός κανονισμός λειτουργίας υπονόμων απαιτεί επιβάλλεται η κατασκευή στεγανού βόθρου (σηπτικής δεξαμενής). Οι στεγανοί βόθροι ή άλλες κατάλληλες για την καθίζηση των λυμάτων διατάξεις πρέπει: - Να έχουν επαρκή χωρητικότητα και κατάλληλες διαστάσεις, ώστε να είναι κατάλληλοι για τη χρήση που προορίζονται. - Να έχουν στεγανά τοιχώματα, αποκλείοντας διαρροές λυμάτων προς το χώμα και εισροές υπογείων ή ομβρίων υδάτων. - Να έχουν στόμια καθαρισμού και επίσκεψης αεροστεγανά. - Να αερίζονται. - Να απέχουν τουλάχιστο 15 μέτρα από κάθε πηγή νερού και τουλάχιστον 1,00 μ. από όλα τα όρια του οικοπέδου και τα θεμέλια κτιρίου. παρ. 3.17: 3.17. Υπό την επιφύλαξη της παραγράφου 3.16 του παρόντος επιτρέπεται η διάθεση των λυμάτων στο φυσικό αποδέκτη με σύστημα απορροφητικού βόθρου ή τάφρου, με τις εξής προϋποθέσεις: - Να έχουν υποστεί καθίζηση σε κατάλληλη διάταξη (πχ. σηπτικός βόθρος). - Οι απορροφητικοί βόθροι ή τάφροι να απέχουν τουλάχιστο 15 μέτρα από υδραγωγεία και 30 μέτρα από φρέατα ή πηγές νερού ή τη θάλασσα. - Να απέχουν απόσταση από τα θεμέλια ανάλογα με τη σύσταση του εδάφους τέτοια, ώστε να μην προκαλεί τη διάβρωση του εδάφους θεμελίωσης. Πάντως, η απόσταση αυτή δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 2 μέτρων. Διάθεση απόβλητων προς το φυσικό αποδέκτη επιτρέπεται με τις παραπάνω προϋποθέσεις, μόνο εφόσον η ποιότητά τους είναι σύμφωνη με γενικές ή ειδικές υγιειονομικές ή άλλες διατάξεις.
    1 point
  14. Τι να πω ρε παιδια; Βλεπω και ξαναβλεπω το ιδιο θεμα παντου. Λοιπον προς τοπογραφους: Δεν καταλαβαινω το σκεπτικο σας. Το να κανει καποιος ενα τοπογραφικο με τις ακριβειες που απαιτουνται απο το νομο και ειναι πολυ μικρες για τη σημερινη τεχνολογια (αν κανω λαθος, διορθωστε με) ,δηλαδη το να κανει χρηση ενος GPS και να κανει και καποιες μαθηματικες πραξεις απαιτει διπλωμα πενταετους φοιτησης σε μια σχολη; Επισης, αν μπορουσατε να το κανετε μονο εσεις ο κοσμος θα ερχοταν μονο σε εσας και δε θα τρεχατε πισω απο νομοθεσιες, διαταγματα και λοιπες σαχλαμαρες. Ο μηχανικος δεν καθοριζεται απο νομους αλλα απο το που ειναι απαραιτητος στην πραξη και οχι στη θεωρια. Λοιπον προς ολους τους υπολοιπους: Ηρεμηστε γιατι σε 5-10 χρονια που θα χει βελτιωθει κι αλλο η τεχνολογια δε θα υπαρχουν τοπογραφικα. Υπαρχουν τοσοι τροποι χαρτογραφησης (δορυφοροι, laser scanner) και εμεις εχουμε κολλησει στον κλασσικο τυπο που κραταει ενα μπαστουνι. Οποτε αραχτε γιατι σε λιγο καιρο δεν θα χει νοημα αυτη η κουβεντα.
    -1 points
  15. Λοιπον απλα πραγματα για να συνεννοουμαστε. Εγω αυριο θελω να κανω τοπογραφικο του χωραφιου μου. Περα απο υπογραφες και αλλα τετοια νομικιστικα. Μπορω να παρω ενα GPS να στηθω στις τεσσερις ή παραπανω κορυφες και να βαλω τα σημεια στο PC και να βγαλω το σχεδιο; Πρακτικα, δεν το βλεπω κατι τοσο δυσκολο. Γιατι να μην μπορω να το υπογραψω κιολας και αν κατι παει λαθος να εχω εγω την πληρη ευθυνη;
    -1 points
  16. @tpanag: Μηπως εχεις την καλοσυνη να μου εξηγησεις τον ορο Αγρονομος; Βρηκα δυο links (http://el.wiktionary...%BC%CE%BF%CF%82 , http://en.wikipedia.org/wiki/Agronomy ) αλλα δεν ειμαι και εντελως σιγουρος. Δεν συνεχιζω το θεμα, αλλα βλεπω μια ακραια επιθεση του tpanag, χωρις επιχειρηματα κιολας.
    -1 points
  17. Να χαμε να λέγαμε είναι ένας τυχάρπαστος που λέει στο ιντερνετ ανώνυμα ότι όλες οι διπλωματικές είναι "βαριές" αλλά αρκετές πτυχιακές είναι για πέταμα. Επίσης η ΑΔΙΠ είναι ο ΜΟΝΟΣ φορέας που αξιολογεί ιδρύματα και οι αξιολογήσεις της είναι οι μόνες που μετράνε. Αν δεν σου αρέσει κάνε απεργία πείνας έξω από το ΥΠΕΠΘ... Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  18. Βέβαια αυτό δεν αναιρεί το γεγονός ότι είσαι και ανώνυμος και άσχετος. Να σου πω μια απεργία πείνας θα ήταν το καλύτερο τώρα, να χάσουμε και κανένα κιλό από τα χριστουγεννιάτικα τσιμπούσια. Έχουμε καλή συμπεριφορά, επιδιώκουμε την εύρυθμη λειτουργία της κοινότητας και την ήρεμη ατμόσφαιρα στις συζητήσεις. Φροντίζουμε να τεκμηριώνουμε όσο γίνεται καλύτερα τις θέσεις μας, ώστε να είναι σαφείς και κατανοητές. Διαβάστε τους κανόνες συμμετοχής. AlexisPap
    -1 points
  19. Ο υπάλληλος αυτός μάλλον είχε ψυχολογικά ή καλύτερα πράγματα να κάνει, ειδικά αν λες επαρχία κλπ.. αλλιώς θα στρωνότανε να μάθει όπως όλοι οι υπόλοιποι. Διότι και ΣΗΕτζής να ήταν την ίδια δυσκολία θα είχε στο ξεκίνημα.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • ΤΑΙΠΕΔ: Ανάθεση έργων ύψους 4,3 δισ. ευρώ στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας
      Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει ότι η Κυβερνητική Επιτροπή Έργων Στρατηγικής Σημασίας στην τελευταία της συνεδρίαση αποφάσισε να αναθέσει στη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (Project Preparation Facility – PPF) του Ταμείου τα εξής έργα συνολικού προϋπολογισμού 4,3 δισ. ευρώ.

      Σύστημα Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών

      Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων, προκειμένου να καθαρίζονται αποτελεσματικότερα και να περιορίζεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς.

      Το έργο περιλαμβάνει την ανάπτυξη Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Δασών, τη δημιουργία Μητρώων Εξωτερικών Ελεγκτών και Ανάπτυξης Συμβάσεων Διαχείρισης Δασικών Οικοσυστημάτων, τον σχεδιασμό συστημάτων επιδότησης βιομάζας και ανταποδοτικών οφελών.

      Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται συνολικά σε 8.872.200 ευρώ και η χρηματοδότηση θα εξασφαλιστεί από το Πράσινο Ταμείο κατά 100%. Το έργο υλοποιείται σε τρεις φάσεις διάρκειας 36 μηνών η καθεμία και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2033.

      Δασοπονικές μελέτες διαχείρισης δασικών οικοσυστημάτων
      • 0 απαντήσεις
    • Οι προϋποθέσεις εξαγοράς καταπατημένων του Δημοσίου από ιδιώτες ως 20% της αντικειμενικής αξίας
      Σε έως 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις θα μπορέσουν να «αγοράσουν» οι ιδιώτες 90.000 καταπατημένα ακίνητα του Δημοσίου και οι σχετικές αιτήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο.

      Ο νόμος, με τον οποίο απλοποιείται η διαδικασία και καθιερώνονται σημαντικές εκπτώσεις για όσους θέλουν να αποκτήσουν τίτλους ιδιοκτησίας επί εκτάσεων τις οποίες το Δημόσιο θεωρεί καταπατημένες, ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα και τώρα η ηλεκτρονική πλατφόρμα είναι σχεδόν έτοιμη για να αρχίσει να δέχεται αιτήσεις από το φθινόπωρο.

      Μετά την υποβολή της αίτησης, αρμόδια επιτροπή δίνει το «πράσινο φως» και μέσα σε πέντε ημέρες ο αιτών λαμβάνει το πιστοποιητικό αποδοχής της με το τίμημα και τον διακανονισμό της οφειλής. Το τίμημα εξαγοράς εξοφλείται είτε εφάπαξ είτε τμηματικά σε 60 ισόποσες, άτοκες, μηνιαίες δόσεις, με το ποσό της κάθε δόσης να είναι τουλάχιστον 100 ευρώ. Αν υπάρξει εφάπαξ εξόφληση, προβλέπεται έκπτωση κατά 10% στο τίμημα εξαγοράς.

      Στο νέο πλαίσιο εξαγοράς καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου, καταργήθηκε η προϋπόθεση ύπαρξης κτίσματος για την υποβολή της αίτησης εξαγοράς, δεν επιτρέπεται η εξαγορά ακινήτου με αυθαίρετο κτίσμα, ενώ απαραίτητη προϋπόθεση είναι η δήλωση του ακινήτου στο έντυπο Ε9 για τουλάχιστον πέντε χρόνια πριν την υποβολή της αίτησης.

      Βάση υπολογισμού του τιμήματος εξαγοράς αποτελεί η αντικειμενική αξία του ακινήτου, με εκπτώσεις οι οποίες φτάνουν ακόμα και το 80%, ανάλογα με τον χρόνο κατοχής, το είδος του ακινήτου, τον χρόνο άσκησης ένδικων μέσων και πιθανές δικαστικές αποφάσεις.



      • 4 απαντήσεις
    • Έσοδα ύψους 2 δισ. ετησίως μπορεί να επιφέρει η αξιοποίηση των περιοχών Natura 2000
      «Κρυμμένα» κάτω από τον πλούτο των… προστατευόμενων περιοχών της χώρας βρίσκονται έσοδα για τα κρατικά ταμεία ύψους 2 δισ. ευρώ τον χρόνο. Σύμφωνα με νέα μελέτη της διαΝΕΟσις, που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) και δημοσιεύεται σήμερα, τα χρήματα αυτά θα εισέρρεαν στην ελληνική οικονομία αν ένα 40% των περιοχών Natura 2000 της χώρας αναδεικνύονταν και αξιοποιούνταν όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Παράλληλα, θα εξασφάλιζε περισσότερες από 15.000 θέσεις εργασίας.
      • 2 απαντήσεις
    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.