Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.020


  2. stayros

    stayros

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.634


  3. sissy_arch

    sissy_arch

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      608


  4. bob mastoras

    bob mastoras

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      121


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα και καλή χρονιά .. Θεωρώ οτι είναι χρωμαστιστό φελιζόλ με λ = 0,035 ~ 0,037 ! (για να μην πω με λ = 0,040) Το '80 δεν υπήρχε γραφιτούχο φελιζόλ αλλά σκέτο λευκό και σε κάποιες εκδόσεις άλλο χρώμα ... (έχω δεί και κίτρινο φελιζόλ !)
    2 points
  2. μηχανικοί υψηλών τάσεων δεν υπάρχουν αλλά και μηχανικοί με ηλεκτρολογική επάρκεια δεν υφίστανται με 1-2 μαθήματα ηλεκτρολόγων εκτός φυσικά στα χαρτιά και στην Ελλάδα
    2 points
  3. Δεν ζητείται βάσει νόμου. Επομένως, προαιρετικά τον ανεβάζεις.
    1 point
  4. vk2626 γι αυτο εβαλα σε εισαγωγικα "περίπου σαν αερας". Εστω οτι δυο οικοπεδουχοι εκαναν συσταση ΟΙ με δικαιωμα να χτισει ο ενας στο ισογειο και ο αλλος τον οροφο. Εχτισε ο ισογειο αρα το δικαιωμα της περαιτερω οικοδομησης ανηκει στην β, σαν αδομητο. Εδω εισαι εκτος σχεδιου, συμφωνησαν να χτιζουν "κατα πλατος" . Δεν εγινε καμμια συσταση καθετης, αλλά συσταση ΟΙ για ανοικοδομηση εν δυο οικοδομων επαφη με τα συγκεκριμενα χιλιοστα καθε οικοδομης σε ολο το γηπεδο.... Καθε ΟΙ ειναι ξεχωριστη και ανηκει κατα 100% στον καθε ιδιοκτητη της και εχει ποσοστα στο γηπεδο, κατα 48,276% για την υπάρχουσα διώροφη κατοικία & κατα 51,724% για την αυτοτελή και ανεξάρτητη (μελλοντική/αδομητη ) ιδιοκτησία.
    1 point
  5. Kαταρχάς τα καλά νέα είναι ότι αν η άδεια ήταν σε ισχύ την 1η/3/2011 παραμένει σε ισχύ χωρίς άλλη διαδικασία μέχρι την 31/12/2020. Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζει ο ιδιοκτήτης με τη δική σου επίβλεψη την οικοδομή χωρίς κανένα εμπόδιο. Αντίστοιχα για την παροχή εργοταξιακού ισχύει ότι δεν απαιτείται καμία διοικητική ενέργεια πέραν της αίτησης του ιδιοκτήτη για παράταση με υπεύθυνη δήλωση του επιβλέποντος μηχανικού του στην οποία θα αναφέρεται ο χρόνος λήξης της Οικοδομικής Άδειας βάσει των ισχυουσών διατάξεων και της εργοταξιακής παροχής. Αυτά για άδειες που εκδόθηκαν βάσει του ΠΔ/8-7-93 (ΦΕΚ-795/Δ/93),. Για την θεώρηση οριστικής ρευματοδότησης ισχύει το έγγραφο 26416/12 Εγγρ-26416/20-6-12 (ΔΟΚΚ) Σύνδεση κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας (Ποιες διατάξεις εφαρμόζονται για προσωρινή σύνδεση (εργοταξιακό ρεύμα) και οριστική σύνδεση με δίκτυα κοινής ωφέλειας σε περιπτώσεις αδειών: - που έχουν εκδοθεί προ της 1-3-12 και οι οικοδομικές εργασίες έχουν ξεκινήσει προ της 1-3-12, - που έχουν εκδοθεί προ της 1-3-12 και οι οικοδομικές εργασίες έχουν ξεκινήσει μετά την 1-3-12, - που δεν είχαν λήξει την 1-3-11 και παρατείνεται η ισχύς τους κατά 3 έτη και για το χρονικό διάστημα παράτασης της ισχύος) Σε απάντηση των ανωτέρω σχετικά με τη σύνδεση κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και λαμβάνοντας υπ' όψιν τις διατάξεις: α) Την παρ.3 του Αρθ-45 του Ν-4030/11 β) Την παρ.12 του Αρθ-7 του Ν-4030/11 γ) Την παρ.5, εδαφ.α και εδαφ.β του Αρθ-29 του Ν-4067/12 δ) Την Εγκ-1299/15-6-12 της Γεν. Γραμματέως Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος, διευκρινίζουμε τα εξής: 1) Για τις οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθεί προ της 1-3-2012 και οι σχετικές οικοδομικές εργασίες έχουν αρχίσει επίσης προ της 1-3-2012, η σύνδεση των κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας γίνεται σύμφωνα με τις προϊσχύουσες διατάξεις και συγκεκριμένα: • Εργοταξιακή παροχή σύμφωνα με την Εγκ-61/85 του ΥΠΕΧΩΔΕ • Προσωρινή σύνδεση σύμφωνα με τα Εγγρ-28116/91 και Εγγρ-86808/9504/91 του ΥΠΕΧΩΔΕ • Οριστική σύνδεση σύμφωνα με το Αρθ-9, του Ν-1512/85 (ΦΕΚ-4/Α/85) και την Αποφ-39869/7379/85 (ΦΕΚ-375/Β/85). 2) Για τις οικοδομικές άδειες που έχουν εκδοθεί προ της 1-3-2012 και οι σχετικές οικοδομικές εργασίες έχουν αρχίσει μετά την 1-3-2012, καθώς και για τις άδειες δόμησης που εκδίδονται κατ' εφαρμογή του Ν-4030/11 , η σύνδεση των κτιρίων με τα δίκτυα κοινής ωφέλειας γίνεται: • Εργοταξιακή παροχή σύμφωνα με την Εγκ-61/85 του ΥΠΕΚΑ • Οριστική σύνδεση σύμφωνα με την παρ.12 του Αρθ-7 του Ν-4030/11 (ΦΕΚ-249/Α/11). 3) Στην παρ.Γ1 της Εγκ-7/12 αναφέρεται ότι "Μετά την ισχύ του Ν-4067/12 "Νέος Οικοδομικός Κανονισμός" (ΦΕΚ-79/Α/12) και ειδικότερα της ρύθμισης της παρ.5 του Αρθ-29, όπου ορίζεται ότι "Η ισχύς των οικοδομικών αδειών, οι οποίες δεν είχαν λήξει την 1-3-2011 παρατείνεται κατά τρία έτη." παρατείνεται αυτόματα για τρία έτη η προσωρινή σύνδεση (εργοταξιακό ρεύμα) που είχαν οι ανεγειρόμενες οικοδομές, χωρίς περαιτέρω ενέργειες των Υπηρεσιών Δόμησης." Ως εκ τούτου διευκρινίζεται ότι μόνο για τις ανωτέρω οικοδομικές άδειες των οποίων παρατείνεται η ισχύς και για το χρονικό διάστημα παράτασης της ισχύος τους καταργούνται οι ενέργειες των Υπηρεσιών Δόμησης για την ανανέωση της εργοταξιακής παροχής που προβλέπεται στην παρ.2 της Εγκ-87/88 (Εγκ-67832/88), με την οποία συμπληρώθηκε η παρ.7 της Εγκ-61/85 και ο ιδιοκτήτης απευθύνεται κατ' ευθείαν στη ΔΕΗ με αίτηση του συνοδευόμενη από αντίγραφο του εντύπου της οικοδομικής άδειας και υπεύθυνη δήλωση του μηχανικού ότι η συγκεκριμένη οικοδομική άδεια εμπίπτει στην παρ.5 του Αρθ-29 του Ν-4067/12. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΚΚ Στην παρ 13 άρθρου 7 Ν. 4030/11 υπήρχε η εξής διατύπωση 13. Η οικοδομή ή τμήμα της με αυτοτελή λειτουργία θεωρούνται περατωμένα αν υπολείπονται εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης, σύμφωνα με τον ισχύοντα οικοδομικό κανονισμό . υπάρχει αναφορά και στο άρθρο 47 Ν. 4495/17: (...) Η οικοδομή ή τμήμα της με αυτοτελή λειτουργία, θεωρούνται περατωμένα, αν υπολείπονται εργασίες για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. Θεώρηση της οικοδομικής άδειας μπορεί να γίνει και για περατωμένο τμήμα της οικοδομής, εφόσον αποτελείται από χώρους με αυτοτελή λειτουργία. Μετά τη θεώρησή της για σύνδεση με τα δίκτυα, η οικοδομική άδεια παύει να ισχύει για το τμήμα το οποίο αποπερατώθηκε Συμφωνώ με τον Άκη ότι η δική σου άδεια θα κλείσει με εφαρμογή προγενέστερων διατάξεων με ΥΔ επιβλέποντος και ιδιοκτήτη και κατάθεση των φορολογικών για την επίβλεψη. Υπάρχει και το άρθρο 44 (*) Ν. 4495/17 που αναφέρει ότι έλεγχος από ελεγκτή δόμησης γίνεται για άδεια με εργασίες που ξεκίνησαν μετά την 1/3/2012. (*) Άρθρο 44 Στάδια ελέγχου οικοδομικής άδειας 1. Ο έλεγχος ορθής εφαρμογής είναι υποχρεωτικός για κάθε έργο που εκτελείται με οικοδομική άδεια ή άδεια δόμησης, με έναρξη εργασιών μετά την 1.3.2012. Οι έλεγχοι διενεργούνται από διαφορετικούς κάθε φορά Ελεγκτές Δόμησης με αυτοψία και έλεγχο της εφαρμογής των μελετών, σύμφωνα με τις οποίες εκδόθηκε η άδεια δόμησης ή η οικοδομική άδεια.
    1 point
  6. vk2626: Αφού πλέον η ιδιοκτησία είναι πάλι μια, τώρα πως και γιατί δε ξέρω, εσύ ελέγχεις αυτή τη μια. Άρα και για το κτίσμα βεβαίωση αδόμητου σε δομημένο δε δίνεις (πες στη συμβολαιογράφο). Ίσως, αν μας στείλεις να δούμε αυτό το συμβόλαιο όπου γίνεται ένα και ακυρώνει το άλλο (αν και ο Δημήτρης θα σου πει για αυτά καλύτερα). Πάντως, αν το συμβόλαιο (το τελευταίο) είναι ισχυρό, εσύ ελέγχεις όλη την ιδιοκτησίας ως μία. VΙΤΟ_COR: Θα έλεγα να βάλεις μια λοιπή παράβαση και να το τακτοποιήσεις, γιατί υπάρχει και αυτή η έρμη η καπνοδόχος που βγαίνει στο κοινόχρηστο του δώματος.
    1 point
  7. έδρα αναφέρω. Αλλά να το πω και λίγο αλλιώς. Πριν 60 χρόνια στην Γερμανία υπήρχαν ξεχωριστοί οι ηλεκτρολόγοι και οι μηχανολόγοι πχ στο Μόναχο. Στην Ελλάδα είχαμε μέχρι νομίζω το 1977 περίπου ενιαίους ηλεκτρολόγους και μηχανολόγους. Πριν λοιπόν πάνω από μισόν αιώνα χωρίζονταν στο Μόναχο σε κατευθύνσεις υψηλών και χαμηλών τάσεων. Οι χαμηλές δεν είναι κάτι παρακατιανό. Μην το πάρουμε έτσι. Μπορεί να πει κανείς ότι γνώρισαν μεγαλύτερη ανάπτυξη τα τελευταία 50 χρόνια από της υψηλές.Σκέψου όλα τα μικροηλεκτρονικά, τα τηλεπικοινωνιακά . Απλά είναι βέβαια κάτι το διαφορετικό. Και αν ξέρεις από θεωρία πληροφορίας και αυτόματο έλεγχο ή επεξεργασία σήματος δεν ξέρεις αναγκαστικά από υψηλές τάσεις. Πόσο μάλλον αν ασχολείσαι με βάσεις δεδομένων και compilers.
    1 point
  8. Η υψηλή τάση είναι ένα αντικείμενο που σπάνια συμβαίνει να ασχοληθεί ένας ηλεκτρολόγος μηχανικός στην Ελλάδα. Συνήθως πάμε μέχρι μέση. Είναι λάθος όμως κάποιος να έχει άδεια από τη πολιτεία για τα παντα σε υψηλή τάση χωρίς να έχει τη παραμικρή ιδεα. Το ίδιο ισχύει και για τη μέση ταση.
    1 point
  9. θεωρώ πως δεν έχεις κανένα πρόβλημα. Μπορείς να προχωρήσεις με το Ε9. Η χρονολογία είναι σωστή. Υποθέτω το ίδιο και η επιφάνεια σε σχέση με την αποτύπωσή σου.
    1 point
  10. Τα κορυφαία πολυτεχνία στην Γερμανία έχουν τον σύλλογο TU9. Σε αυτά υπάρχουν οι εξής έδρες με την έκφραση "υψηλές τάσεις" hochspannungstechnik στον τίτλο τους. https://www.hsa.ei.tum.de/ Μόναχο http://www.rwth-aachen.de/cms/root/Die-RWTH/Kontakt-Anreise/Kontakt-RWTH-Aachen/~bdfr/Mitarbeiter-CAMPUS-/?gguid=0x9D47C8C10685D51196700000F4B4937D&allou=1 RWTH Ααχεν http://www.hst.e-technik.tu-dortmund.de/cms/de/ Ντόρτμουντ https://tu-dresden.de/ing/elektrotechnik/ieeh Δρέσδη https://www.ieh.kit.edu/ Καρλσρούη. https://www.hst.tu-darmstadt.de/fachgebiet_hochspannungstechnik/index.de.jsp Ντάρμσταντ https://www.si.uni-hannover.de/hochspannungstechnik1.html και https://www.si.uni-hannover.de/startseite.html?&no_cache=1 Hannover https://www.ieh.uni-stuttgart.de/ Στουτγάρδη https://elenia.tu-bs.de/index.php?id=205 Braunschweig Ανέφερα μόνο τα κορυφαία με κριτήριο να είναι στο κλαμπ TU9. από την Γερμανία έχουμε: Στην Ζυρίχη το http://www.hvl.ee.ethz.ch/ Η υποψία μου είναι η εξής: Το ότι μία ποσοτική αλλαγή δεν επιφέρει ποιοτική αλλαγή και άρα δεν αλλάζει το αντικείμενο δεν φαίνεται να υποστηρίζεται από την διεθνή ακαδημαϊκή πρακτική. Οι γερμανόφωνοι πιστεύουν ότι υπάρχει ξεχωριστό αντικείμενο υψηλών τάσεων. Μπορεί ο maneni να το έχει διδαχτεί ή να είναι επαρκής σε αυτό το αντικείμενο. Αυτό φυσικά δεν το ξέρω. Το αντικείμενο όμως υπάρχει.
    1 point
  11. Για να περάσουμε στα σοβαρά τώρα. Η γνώμη μου είναι ότι για τα επαγγελματικά δικαιώματα θα πρέπει να δημιουργηθούν τρεις ή τέσσερις βαθμίδες, που θα λαμβάνεται υπόψη τόσο το πρόγραμμα και το περιεχόμενο σπουδών, όσο και η εμπειρία. Κάτι αντίστοιχο με τις τάξεις για τα δημόσια έργα. Για μένα δεν έχει τόσο σημασία αν οι σπουδές είναι 3+2 ή 5 συνεχόμενα χρόνια, όσο το εύρος του γνωστικού αντικειμένου που σπουδάζει κάποιος. Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι με τη λήξη των σπουδών οι συνάδελφοι της Τ.Ε. θα έπρεπε να εντάσσονται κατευθείαν στην 1η βαθμίδα και αυτοί των πολυτεχνείων στη 2η. Για να περάσεις από την 1η στη 2η βαθμίδα να χρειάζονται 3 ή 5 έτη ή αν κάνεις κάποιο μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης, ο χρόνος που χρειάζεται να μειώνεται κατά 1 ή 2 χρόνια. Επίσης για να περάσεις από τη 2η στην 3η βαθμίδα, να χρειάζονται αντίστοιχα 3 ή 5 έτη, αποδεδειγμένη πλέον εμπειρία, ή πάλι αν υπάρχει κάποιο μεταπτυχιακό ή διδακτορικό να υπάρχει αντίστοιχη μείωση του χρόνου παραμονής. Δεν ξέρω αν θα χρειαζόταν και μία τέταρτη βαθμίδα. Βασικό κριτήριο διαχωρισμού ανά βαθμίδα να είναι το μέγεθος και κατά συνέπεια ο προϋπολογισμός του κάθε έργου. Νομίζω έτσι θα υπήρχε μια ομαλή αγορά, χωρίς αποκλεισμούς ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα, γιατί όπως ξέρουμε όλοι το βασικότερο πρόβλημα είναι η έλλειψη έργων στην αγορά.
    1 point
  12. εγω θα πω ενα πολυ απλο πραγμα σχετικα με τα διακαιωματα που (θα επρεπε) να ανλογουν. Σε αυτη τη χωρα της φαιδρας πορτοκαλαιας οπου οι ΠΜ (και λοιποι ) εχουν δικαιωμα υπογραφης ενεργειακων (και οχι μονο) και μαλιστα οι περισσοτεροι απο αυτους το θεωρουν δεδομενο και αυτονοητο, καλη τυχη με οτιδηποτε επαγγελματικο που αφορα δικαιωματα.....
    1 point
  13. Το ακίνητο μπορεί να τακτοποιηθεί μόνο συνολικά, έχοντας υπεύθυνες δηλώσεις από το σύνολο των συνιδιοκτητών. Δεν μπορεί ο καθένας να αιτηθεί ξεχωριστά για τα "δικά¨" του, διότι πολύ απλά τα δικά του είναι και δικά τους και αντίστροφα. Μετά θα σκεφτούν τη σύσταση απλής κάθετης ή μικτής κάθετης, συζητώντας με συμβολαιογράφο για το πως θα γίνει. Τώρα για την περίπτωση που έχει πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης και η Πολεοδομία έγραψε αυτόν ως φερόμενο ιδιοκτήτη νομίζω ότι το επιτρέπει ο νόμος, αλλά και πάλι η ρύθμιση είναι χωρίς νόημα αφού και πάλι δεν θα μπορεί να μεταβιβάσει αυτός. Μόνο για διαγραφή προστίμου γίνεται η δουλειά.
    1 point
  14. καταρχας η περιοχη σου οπως ειπε και ο nbr ειναι στο 1:50οοο ΦΧ Καλανδρα το οποιο ειναι στο 40 15 -0 15, και οπως βλεπουμε ακομη και τα ομορα ΦΧ (Πολυγυρος, Αρναια, Παλιουρι) βρισκονται στο ιδιο 1:1ΟΟοοο δηλαδη στο 40 15 -0 15. Αν ΟΝΤΩΣ η θεση σου φλ/ΕΓΣΑ87 ειναι προσεγγιστικα (ταξη μεγεθους χιλιομετρου βορεια νοτια ανατολη δυση) εκει, με τους συντελεστες ΟΚΧΕ κατα προσεγγιση βρισκομαστε στη θεση: -5460 -31385 --> αυτο μου προκαλει εντυπωση σε σχεση με το ζευγος που δινεις 2000 5085 γιατι η μεταβαση απο μεγαλο ΦΧ σε καποιο μικρο που ψαχνουμε πρεπει να εχει βημα 6' δηλαδη 8500 κατα Χ και 11100 κατα Υ με αλλα λογια δεν βγαινει. Το μονο που βγαινει ειναι το Χ αν ειναι Υ δηλαδη 3*111000 (-33300+2000 πεφτουμε στο Υ του μεγαλου κεντρου -31300 ). Οσο για το 5085 (Υ δικο σου αλλα αφου αντιστρεψαμε ερευνα στο Χ) το βημα ειπαμε 8500 βρισκω το πιο κοντινο 2 χλμ πιο διπλα --> γιαυτο και αρχικα σου ειπα το ΕΓΣΑ στο χιλιομετρο και οχι > 2 χλμ 1. Δες αρχικα μηπως το Χ ειναι Υ και το Υ ειναι Χ (αν εχει το βορρα να κοιταει αριστερα-δεξια και οχι πανω κατω) 2. Αν οντως ειναι ετσι εχεις: 40 15 -> 3 εξαρια νοτια δηλαδη 39 57 -0 15 -> 1 εξαρι δυτικα δηλαδη -0 21 με αυτη τη λογικη πεφτεις καλα στο Υ και 2000 πιο διπλα στο Χ -------> για επαληθευση το L M της διανομης Καλανδρας Φουρκας ειναι ΟΝΤΩΣ το 39 57 -0 21 <----------- με δεδομενο οτι εισαι στο 39 57 -0 21 και για Χ=2000 Υ=5085 δες αν εισαι στη θεση 447920 ,4427270 (εσυ μου ειπες 448980,4424095-> εκει εχει ενα χωραφι 7315τμ και το κοβει η αποφαση νομαρχη σε 2 τμηματα) διαφορα 1χλμ κατα Χ και 3 χλμ κατα Υ ενω επεσα με λαθος βορρα ακριβως στο Υ και 2χλμ στο Χ) -------> αν δεν εισαι εκει, ΤΣΕΚΑΡΕ ΜΗΠΩΣ το χωραφι σε ΗΑΤΤ ειναι στο 3085,2000 (39 57 -0 21) και οχι στο 2000,5085 (αντιστροφη ΧΥ και 2 χλμ δυτικα με τη λογικη μου) ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕ ΤΑ 1 ΚΑΙ 2 ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ
    1 point
  15. Όσες άδειες (ΕΕΔΜΚ) λοιπόν βγούν τώρα, δλδ ετεροχρονισμένα, πληρώνονται εκτός προγράμματος από τον ωφελούμενο; Επίσης έχει διευκρινιστεί αν τελικά η έκδοση ΕΕΔΜΚ για τη θέρμανση αφορά την εγκατάσταση του συστήματος θέρμανσης (όταν δεν υπήρχε προηγουμένως κάποιο άλλο) ή και την αντικατάσταση (του υφιστάμενου συστήματος);
    1 point
  16. Δεν είδες το thread από την αρχή. Κάποιοι πίστευαν ότι μπορούν να δώσουν απάντηση στο ερώτημα χωρίς καμία πληροφορία. Ούτε καν τον τόπο εγκατάστασης. Καλή η αντλία θερμότητας αλλά δεν είναι για πάσαν νόσον. Κάθε σύστημα έχει τα + και τα - του.
    1 point
  17. δεν το ξέρω, θεωρώ όμως ότι με τον τρόπο που ρώτησα δόθηκαν οι πληροφορίες..ωστε να βοηθηθούν οι Συναδέλφοι που ξέρουν περισσότερα να απαντήσουν καλύτερα, ευχαριστώ για τις απαντήσεις Arche
    1 point
  18. Συνάδελφοι, την Παρασκευή 28/12 έλαβα αισίως το μήνυμα "Επιτυχής ολοκλήρωση του ελέγχου" για μία από τις αιτήσεις που έχω αναλάβει. Η αίτηση ήταν με ίδια κεφάλαια κ' αφορούσε θερμομόνωση δώματος, ηλιακό θερμοσιφωνικό σύστημα κ' κλιματιστικό. Η αίτηση ελέγχου είχε γίνει στις 3/12. Στις 13/12 έλαβα μήνυμα "Αρνητικά αποτελέσματα ελέγχου Τελικής Εκταμίευσης", όπου ζητούνταν κάποιες διορθωτικές ενέργειες. Στις 17/12 υπέβαλα εκ νέου αίτηση ελέγχου, μετά το ανέβασμα των δικαιολογητικών που ζητήθηκαν. Οι διορθωτικές ενέργειες αφορούσαν τα εξής: Για το κλιματιστικό, δεν έγινε δεκτό το Product fiche (Δελτίο Προϊόντος) από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Τελικά, δέχτηκαν τη σελίδα με την ενεργειακή ετικέτα (δικός μου όρος - η σελίδα δεν έχει κάποιο τίτλο, παρά μόνο ένα 626/2001 κρυμμένο κάτω αριστερά), επίσης από την ιστοσελίδα του κατασκευαστή. Στην απόδειξη κάποιου προμηθευτή δεν ήταν ξεκάθαρο αν είχε κοπεί επί πιστώσει. Όσον αφορά τη θερμομόνωση, ο προμηθευτής υλικών έκοψε απόδειξη-δελτίο αποστολής στο όνομα του εργολάβου. Ο εργολάβος έκοψε απόδειξη για υλικά κ' εργασία. Θεώρησα σωστό να ανεβάσω τις αντίστοιχες υπ. δηλώσεις κ' από τους 2 (VIII-A κ' VIII-B). Ωστόσο, κατά τον έλεγχο, ζητήθηκε να υποβάλει υπ. δήλωση (VIII-Γ) μόνο ο εργολάβος.
    1 point
  19. Θα απευθυνθείς σε συμφοιτητές σου. Εδώ έχεις μπει σε επαγγελματικό φόρουμ μηχανικών.
    1 point
  20. Η ημερίδα που διοργάνωσε το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας με θέμα: «Ο ρόλος του Μηχανικού Σήμερα: νέες τεχνολογίες, καλές πρακτικές σε μεγάλα έργα» την Παρασκευή 14 ∆εκεµβρίου 2018.
    1 point
  21. σιδερα και πριν βγουν αυτοι οι κολοσσοι δεν χτιζοταν σπιτια? δηλαδη ηρθαν αυτοι οι ''κολοσσοι'' να μας σωσουν και να μας βοηθησουν σε καθε τι οικοδομικο? πρεπει να καταλαβετε επιτελους οι γραφιαδες οτι ο κοσμακης εξω περναει δυσκολα και κοιταει το πιο οικονομικο γιαυτο δεν ειμαι τις αποψης να δινουμε παντα την ακριβοτερη λυση και ειδικα αυτος που την δινει να βρισκεται πισω απο ενα λουστραρισμενο γραφειο και να δηλωνει πολιτικος μηχανικος. μεινει εσυ στο γραφειακι σου και ασε να δωσει λυσεις κανενας που εχει παει οικοδομη για να λερωθει και να φαει σκονη και σοβα. εδωσα και παραδειγμα που δεν χρησιμοποιηθηκε ουτε ρητινη ουτε χαλαζιακη αμμο ουτε c25863eptr ουτε τιποτα. προτιμω να μιλαω παντα μπακαλιστικα για να γινομαι κατανοητος. μπορω να μιλησω και στην γλωσσα σου αλλα δεν μου παει η γραβατα με κοβει
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.