Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. dryianni

    dryianni

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      325


  3. Mitsubae

    Mitsubae

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      173


  4. mechgirl

    mechgirl

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      49


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 19/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. - Οποιοδήποτε άλλο σύστημα θέρμανσης (ηλεκτρικό, A/C, λέβητας pellet, κλπ. δεν λογίζεται αυτόνομο. - Μόνο με παμψηφία (όχι με πλειοψηφία) και σχετική τροποποίηση του Κανονισμού της πολυκατοικίας και του Πίνακα Κατανομής Δαπανών Θέρμανσης της Οικοδομικής Αδειας. - Στην συζητηση, υπηρχαν οι άνω δυο λαθος τοποθετησεις. Απαντηθηκαν, ως επρεπε. - Τα οικονομοτεχνικα του καθε ενδιαφερομενου ή το γιατι θελει να αυτονομηθει, προφανώς δεν ειναι θεμα συζητησης. - τα ξαναείπα οτι "δεν μας αφορουν οι ενδομυχες σκεψεις της ΠΟΜΙΔΑ" Οσον αφορά σε αυτο που εγραψες, "Μολονότι το αξιότιμο μέλος @dimitris GM ειναι νομικός, εδώ είναι forum μηχανικών και η όποια νομική συμβουλή δε νομίζω να μπορεί να είναι εμπεριστατωμένη μια και κάθε περίπτωση απαιτεί τη μελέτη της, πολλώ δε μάλλον οταν αυτή αφορά ιδιώτες." Προκειται για ελεύθερο φορουμ, όπου καθε ενας λεει τις αποψεις του, απο μηχανικο ή δικηγορο μεχρι και τον καθε ιδιωτη ή και αυτον που γραφει στην ιδιότητα του "Ειδικότητα: Εμπορία Δομικών Υλικών-Εξοπλισμού." Καθε ενας προσφέρει αυτα που γνωριζει, ανεξαρτήτως επαγγελματικης ιδιότητας. Αυτα απο μενα και τελος
    2 points
  2. σωστα, "ή άλλο αυτόνομο σύστημα θέρμανσης. Και στην περίπτωση αυτή πρέπει να προκύπτει ότι η ανεξάρτητη μόνιμη εγκατάσταση θέρμανσης βελτιώνει την ενεργειακή αποδοτικότητα της ιδιοκτησίας σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (Κ.Ε.Ν.Α.Κ.)." Που σημαινει οτι δεν μπορεις να βαλεις μονον ενα 9αρι σε ενα διαμερισμα 80 τμ....αλλα, τοσα, που να βελτιωνουν την προηγουμενη εγκατασταση. [Συν, όσα οριζουν οι παρ. 2/7,8 και επ. για τις δαπανες συντηρησης και τις έκτακτες.]
    2 points
  3. Σχετική πλειοψηφία είναι εκείνη, που αναδεικνύει την υποψηφιότητα, που συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό από όλες τις άλλες, χωρίς να κερδίσει όμως το ήμισυ πλέον ενός των ψηφισάντων μελών. Αυτό συμβαίνει, όταν οι ψηφοφόροι δύνανται να διαλέξουν μεταξύ τριών τουλάχιστον επιλογών, από τις οποίες καμιά δεν ξεπέρασε τις μισές ψήφους. Τυπικά παραδείγματα είναι οι εκλογές (προεδρικές, βουλευτικές, αυτοδιοικητικές, σωματειακές κ.τ.λ.) Απόλυτος πλειοψηφία: Απόλυτος πλειοψηφία επί των παρόντων μελών, είναι εκείνη που συμπληρώνει το ήμισυ πλέον ενός των μελών, που ήσαν παρόντες στη ψηφοφορία. Επομένως, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων δεν είναι σταθερός, αλλά κυμαινόμενος και εξαρτώμενος από την αποχή των μελών. Συχνά, για να θεωρηθεί έγκυρο το αποτέλεσμα μιας ψηφοφορίας, τίθεται ένας ελάχιστος αριθμός παρόντων μελών (απαρτία), κάτω από το οποίο δεν διεξάγεται η διαδικασία ψηφοφορίας. Επομένως, σε αυτή τη περίπτωση, ο απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι κάτω φραγμένος. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπεται σαν κάτω φράγμα το ένα τέταρτο του συνόλου των Ελλήνων βουλευτών (75/300). Απόλυτος πλειοψηφία επί του συνόλου των μελών απαιτείται σε σημαντικές περιπτώσεις, όπου, σε αντίθεση με την επί των παρόντων πλειοψηφία, απαιτείται το ήμισυ πλέον ενός του όλου αριθμού των μελών. Και σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Ιδιάζουσα πλειοψηφία ή Ενισχυμένη πλειοψηφία απαιτείται σε εξαιρετικά σημαντικές περιπτώσεις, όπου απαιτούνται πολύ περισσότερες από τις μισές ψήφους των βουλευτών, ή εκλογέων. Σε αυτή την περίπτωση, ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός ψήφων είναι σταθερά ορισμένος, ανεξαρτήτως του ποσοστού αποχής των μελών. Στο Ελληνικό Σύνταγμα προβλέπονται περιπτώσεις ενισχυμένης πλειοψηφίας των τριών πέμπτων (3/5=60%) ή των δύο τρίτων (2/3=66,7%) των ψήφων του όλου αριθμού των βουλευτών. Ομοφωνία είναι μια ιδιαίτερη υποπερίπτωση της ιδιάζουσας πλειοψηφίας, στην οποία απαιτείται το σύνολο (το 100%) των μελών να συμφωνήσει σε μια απόφαση. Αν ένα ή περισσότερα μέλη διαφοροποιηθούν από τα υπόλοιπα, λέγεται, ότι ασκούν το δικαίωμα της αρνησικυρίας (βέτο - veto). Διπλή πλειοψηφία προβλέπεται από ορισμένα όργανα, τα οποία συγκροτούνται σε δύο ανεξάρτητα εκλογικά σώματα, τα οποία οφείλουν να υπερψηφίσουν αμφότερα μια πρόταση, ώστε να ισχύσει τελικά. Κάθε σώμα ενδέχεται να έχει διαφορετικό κριτήριο πλειοψηφίας, όπως αυτά που παρουσιάστηκαν παραπάνω. Για ολα τα υπολοιπα που ανεφερες, έκανα εξ αρχής ρητή παραπομπή στο αρθρο 127 με βαση το οποιο εξειδικευονται οι περαιτερω ενεργειες για όσα ειχε ρωτησει ο GeorgiosPap
    1 point
  4. Τα δε δικαιολογητικά για τη χορηγηση ΕΕΔΜΚ για την τοποθέτηση "εγκατάστασης αυτόνομου συστήματος θέρμανσης" (άρθρο 29, παρ. 2λ του Ν. 4495), που οριστηκαν με την πρόσφατη Υπουργική Αποφαση (ζητά μεταξύ αλλων και πλήρη μελετη θέρμανσης, κάτι που δεν ήταν απαιτητό κατά τη δημοσίευση του νόμου, 1 χρόνο πριν), ήταν απόρροια των πολλών πιέσεων που άσκησε η ΠΟΜΙΔΑ στο μεσοδιάστημα. Γιατί ο καβγάς δε γίνεται τοσο για τα μονοσωλήνια (αυτονομίες), όπου στην ωρομέτρηση το πάγιο κυμαίνεται γυρω στο 10% και στη θερμιδομέτρηση δεν υπάρχει πάγιο, αλλά για τα δισωληνια, όπου τα πάγια ειναι της τάξεως του 35-40% και οι μεγαλοϊδιοκτήτες δε θέλουν να χαθεί αυτή η συνεισφορά.
    1 point
  5. η ΠΟΜΙΔΑ έκανε τις προτασεις της, εκδοθηκε ο νομος και, στη συνεχεια, διατυπωσε τις αντιρρησεις της για συγκεκριμενους λογους εδω https://www.pomida.gr/index.php?cid=87 Αφηνοντας, ομως , την φιλολογια περι ενδόμυχων σκεψεων της ΠΟΜΙΔΑ, να πουμε οτι με το 127 παρ. 1 απαιτειται μονον "πλειοψηφια" και οχι παμψηφια., ούτε τροποποιηση κανονισμου. "με απόλυτη πλειοψηφια του συνολου των συνιδιοκτητών] [ανεξαρτητα τι θα πουν στο μελλον τα δικαστηρια περι αυτου...]
    1 point
  6. Κατάλαβα, ευχαριστώ πολύ και πάλι για την βοήθεια καί τις πληροφορίες
    1 point
  7. Μόνο με παμψηφία (όχι με πλειοψηφία) και σχετική τροποποίηση του Κανονισμού της πολυκατοικίας και του Πίνακα Κατανομής Δαπανών Θέρμανσης της Οικοδομικής Αδειας. Αυτό γιατί ο οποιοσδήποτε μειοψηφών σημερινός η αυριανός ιδιοκτήτης μπορεί να προσβάλει την απόφαση της ΓΣ, αν δεν εχει ακολουθηθεί επακριβώς η διαδικασία άρθρου 127 και, φυσικά, θα δικαιωθεί. Τα δε παραπάνω έξοδα, κατά νόμο, βαρύνουν την αυτονομούμενη ιδιοκτησία. Τι νομίζετε πως κάνει η ΠΟΜΙΔΑ; Μπρίκια κολλάει; (δε θα παρενέβαινε στο νόμο, κατά τρόπο που να καθιστά χρονοβόρο και δαπανηρή την αυτονόμηση, ώστε -πρακτικα- να μην μπορούν να φυγουν εύκολα τα πρόβατα απο το μαντρί / ΚΘ;)
    1 point
  8. Σε συζητήσεις με Διεύθυνση Αρχιτεκτονικής και Οικοδομικών Κανονισμών (ΔΑΟΚΑ) και συμβούλους του ΥΠΕΝ επί του άρθρου 127, σκοπίμως εχει γραφτεί στο νόμο η φράση "αυτόνομο σύστημα θέρμανσης" και όχι "αυτόνομο σύστημα κεντρικής θέρμανσης" ["κεντρική", σύμφωνα με τον Κτιριοδομικό Κανονισμό, καλείται η εγκατάσταση θέρμανσης που περιλαμβάνει μονάδα παραγωγής θερμότητας (π.χ. λέβητας, αντλία θερμότητας), δικτυο μεταφορας/διανομής θερμότητας (π.χ. σωληνώσεις Θέρμου νερού, αεραγωγοί) και τερματικες μονάδες εκπομπης θερμότητας (π.χ θερμαντικά σώματα, fancoil)], ακριβώς για να μπορεί καποια ιδιοκτησία να αυτονομηθεί ακόμη και με επίτοιχες κλιματιστικές μονάδες (splt a/c), οι όποιες -κατά τον Κτιριοδομικο Κανονισμό, αποτελουν στοιχεία τοπικής θέρμανσης. Συνεπώς, ανεξάρτητη ιδιοκτησία μπορεί να αυτονομηθεί και με τα κλιματιστικά, υπό την αυστηρή προϋπόθεση βέβαια να προσκομισθεί τεχνική έκθεση μηχανικού, η οποία θα πιστοποιεί κατά ΚΕΝΑΚ το αποδοτικότερο της θέρμανσης της υπό αυτονόμηση ιδιοκτησίας με τα συγκεκριμένα κλιματιστικά έναντι της χρήσης της κοινόχρήστης εγκατάστασης κεντρικής θέρμανσης της πολυκατοικίας. Εννοείται δε, οτι στην περίπτωση άρνησης της πλειοψηφίας, πρεπει να ακολουθηθεί κατά γράμμα η διαδικασία που περιγράφεται στην παράγραφο 2 του άρθρου 127 του ν. 4495/2017, η οποια συνεπάγεται χορήγηση Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας για τοποθέτηση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης με αντλία θερμότητας (οι κλιματιστικές μονάδες διαιρούμενου τύπου ειναι αντλίες θερμότητας αέρα-αέρα). Άρα, όπως βλέπω τα πράγματα, δε θα καταφέρετε τελικά να αποφύγετε τη χρήση της ΚΘ, καθώς αφ' ενός θα πρέπει να τοποθετήσετε κλιματιστικά σε όλους τους χώρους του διαμερίσματος (ώστε να προκύψει βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης του συστήματος θέρμανσης κατά ΚΕΝΑΚ), αφ' ετέρου θα πρέπει να λάβετε τις σχετικές μελέτες για τη χορήγηση της ΕΕΔΜΚ που πιθανότατα θα απαιτηθεί (+ ασφαλιστικές εισφορές). Το συνολικό κοστος ολων αυτων υπερβαίνει το κόστος χρήσης της ΚΘ της πολυκατοικίας χονδρικά για 3 χρόνια, αν δεν υπάρχει αυτονομία, και για 2 χρόνια με.αυτονομία.
    1 point
  9. Στις πιό πολλές των περιπτώσεων σε μια σύσταση ισχύει αυτό που γράφεις: ".... δηλαδή είναι ήδη πολύ μικρότερη από την νόμιμη επιφάνεια του διαμερίσματος. ......" Ειδικά όταν έχουμε μεγάλο ΣΔ και κατά συνέπεια μεγάλη οικοδομή. Αλλά έτσι γίνονται οι συστάσεις ΟΙ. Ρίξε και εδώ μια ματιά https://www.michanikos.gr/forums/topic/50351-αρθρο-096-ν-449517-κατηγορία-4-αυθαιρέτων-κατασκευών/?do=findComment&comment=993763
    1 point
  10. Νόμος 4495/2017 https://www.e-nomothesia.gr/law-news/oles-allages-gia-ten-autonome-thermanse.html
    1 point
  11. η διαδικασια ειναι εδω στο αρθρο 127
    1 point
  12. Από σημερινη επικοινωνία με το πρόγραμμα μου είπαν τα εξης: 1)Αντικατάσταση λέβητα σε μονοκατοικία δεν απαιτεί ΕΕΔΜΚ 2)Εγκατάσταση λέβητα σε καινούρια εγκατάσταση σε μονοκατοικία απαιτεί ΕΕΔΜΚ
    1 point
  13. Η χρέωση της ενέργειας είναι η ίδια και αυτό φαίνεται στους τιμοκαταλόγους των παρόχων και όχι του δεδδηε που είναι ο διαχειριστής της διανομής
    1 point
  14. Καλά δεν νομίζω να περιμένετε να περάσει κανείς στα ΕΛΠΕ χωρίς βύσμα.. Και όχι απλό αλλά βαρβάτο. Οι εξετάσεις πρέπει να γίνονται γιατί έτσι πρέπει. Τέλος πάντων καλή τύχη στην προσπάθεια
    1 point
  15. Δεν είναι σωστό, δεν μπορείς να το κάνεις, διότι δεν το έχεις αυτό το ποσό των 10€ ως έσοδο. Με αυτή τη λογική θα λύνονταν πολλά θέματα κάλυψης τεκμηρίων ...αγορών !!!! Θα τιμολογούσαμε τον εαυτό μας και θα ήμασταν πλούσιοι ... και μάλιστα κατά το δοκούν!!!! Δεν έχει νόημα να τιμολογήσεις στον εαυτό σου με δωρεάν παροχή υπηρεσίας ... διότι από την μία δεν έχει νόημα το να σε πληρώσεις για κάποια υπηρεσία που θα παράσχεις (δωρεάν) στον εαυτό σου και από την άλλη δεν υπάρχει αυτό το ποσό ως έσοδό σου (είναι δωρεάν παροχή υπηρεσίας), δεν υπάρχει ως προς το εισόδημα (και για τις ασφαλιστικές εισφορές σου). Αν θες κόψε ΑΣΛ για παροχή υπηρεσιών, περιέγραψε την υπηρεσία και γράψε επάνω δωρεάν παροχή για να θεμελιώνεται η πράξη της παροχής δωρεάν υπηρεσίας, αφού μπορεί να αποδειχθεί ως πραγματικό γεγονός. Πρέπει όμως να αποδώσεις τον ΦΠΑ των εξόδων που αναλογούν, διότι είναι μια «οιονεί» παροχή υπηρεσίας, κατά την οποία παρόλο που δεν υπάρχει οικονομικό αντάλλαγμα, έχεις ή θα εκπέσεις τον ΦΠΑ κάποιων δαπανών που έκανες για την ολοκλήρωση της υπηρεσίας αυτής. Ας μη συνεχιστεί εδώ η συζήτηση πάνω στο φορολογικό μέρος δίότι θεωρώ ότι αρκετά βγήκαμε Offtopic. Εδώ έρχεται το ειδικό στοιχείο ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών, για αυτό τον σκοπό υπάρχει. Εκδίδεται μόνο για να αποδοθεί ο ΦΠΑ (π.χ. τα 2,4€) στην περίπτωση ιδιοχρησιμοποίησης υπηρεσιών. Το ποσό αυτό (το προ ΦΠΑ π.χ. τα 10€) δεν αυξάνει τα έσοδά σου (ή και κατ' επέκταση τις ασφαλιστικές εισφορές σου) διότι δεν αφορά το μέρος της υπηρεσίας που παρέχεις αλλά το ποσό των εξόδων σου, που συμμετέχουν στην ολοκλήρωση της υπηρεσίας που παρέχεις δωρεάν, π.χ. γραφική ύλη, σχέδια, τηλεφωνία, κλπ, τα οποία καταχώρησες στα βιβλία σου ως έξοδα ΜΔΕ του ΦΠΑ. Επειδή ίσως έχουμε βγει Offtopic, ίσως να συζητηθεί το φορολογικό μέρος σε κάποιο άλλο νήμα με φορολογικό περιεχόμενο.
    1 point
  16. Πρέπει να αλλαχτεί και η παροχή του σπιτιού από μονοφασική σε Τριφασική 5χ6 η 5χ10. Η χρέωση της κιλοβατώρας είναι σίγουρα παραπάνω και αναγράφονται στην σελίδα της δεδδηε! Το θέμα έχει ξανά συζητηθεί στο forum νομίζω!!
    -1 points
  17. απο την στιγμή που αναφέρονται δικαιώματα μόνο για διπλωματούχους συνεπάγεται ότι.... Και να παραθέσω μια προσωπική άποψη, εάν αποζητάει κάποιος ισοτίμηση, ή εξoμείωση, πρέπει να κάνει κάτι για να την αποκτήσει.. δηλαδή κατατακτηριες στα τμήματα τοπογράφων, 2 σχολες υπάρχουν, κάθε δεκέμβρη γίνονται, και να κάτσει αλλα 4 χρόνια ή εξωτερικό.
    -1 points
  18. Η "βελτιωση ενεργειακής απόδοσης" δεν εχει καμμιά σχέση με τη βελτίωση της οικονομικής επιβάρυνσης ως προς την απόδοση. Ολοι γνωρίζουμε ποιος ειναι ο λόγος που ο καθένας θέλει να αποκοπεί απο την ΚΘ. Για χαζούς έχετε ολους αυτούς που διαβουλεύονται, συντάσσουν και ψηφιζουν νόμους; Επίσης, ξεχάστε την ΠΟΜΙΔΑ και συμβουλευθείτε δικηγόρο. Μολονότι το αξιότιμο μέλος @dimitris GM ειναι νομικός, εδώ είναι forum μηχανικών και η όποια νομική συμβουλή δε νομίζω να μπορεί να είναι εμπεριστατωμένη μια και κάθε περίπτωση απαιτεί τη μελέτη της, πολλώ δε μάλλον οταν αυτή αφορά ιδιώτες.
    -1 points
  19. Ο μετρητής ειναι ποιο ακριβος το πάγιο ποιο ακριβό κ μεχρι τις 800 kWh διαφέρει η Τιμολογιση 3φ με 1φ απο 800 κ μενα ειναι ίδιες!εγω αυτο ξερω αν εχεις δει κατι αλλο μπορεις να το μοιραστείς!! Καλοδεχούμενο
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.