Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      3.572


  2. pallaks

    pallaks

    Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      123


  3. nbr

    nbr

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.718


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.116


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 25/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Για τους νέους φοιτητές από εδώ και πέρα ναι ισχύει. Για εμάς τους ΤΕ αν στο σχέδιο νόμου που θα αναρτηθεί δεν περιλαμβάνονται δίκαια επ. δικαιώματα βάσει π.σπουδών μια ζωή διαμάχες θα υπάρχουν.
    5 points
  2. Μα όπως έχω πει και το ξέρουμε όλοι , επειδή κουμάντο στο τεε κάνουν οι ΠΜ , το όλο πρόβλημα των τει ήταν οι Δομικοί .
    4 points
  3. Εγώ θα σχολιάσω μόνο κάτι που είδα μερικές σελίδες πιο πίσω και μου έκανε αρνητική εντύπωση. Είπε ένας συνάδελφος διπλωματούχος ότι θέλουμε να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. Αναρωτιέμαι λοιπόν, είμαστε ακόμα ως κοινωνία και ως νοοτροπία εν έτει 2019 τόσο πίσω που δεν θεωρούμε απαραίτητη προϋπόθεση για την απονομή ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ δικαιωμάτων την συναφή εμπειρία; Αυτό κύριε συνάδελφε εσείς το εκλαμβάνετε ως μισαλλοδοξία; Και σας φαίνεται όμως φυσιολογικό ο ναυπηγός να υπογράφει Η/Μ, ο ΜΠΔ να υπογράφει Η/Μ, ο ΠΜ να υπογράφει αρχιτεκτονικά και τοπογραφικά; Γεννηθήκαμε και γαλουχηθήκαμε σε έναν στραβό γυαλό και προσπαθείτε να μας πείσετε ότι εμείς (οι "πρωην" ΤΕ) στραβά αρμενίζουμε; Λυπάμαι συνάδελφε αλλά αν κοιτούσες πέρα από εγωισμούς και προσωπικές φιλοδοξίες θα έβλεπες ότι υπάρχει μία μεγάλη μερίδα ανθρώπων που αδικούνται κατάφωρα από μία κατάσταση που υφίσταται εδώ και δεκαετίες. Το ότι γεννηθήκαμε μέσα σε αυτή την αρρωστημένη κατάσταση δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να την αποδεχτούμε κιόλας. Ο κόσμος γύρω μας τρέχει με 1000 κι εμείς τσαλαβουτάμε στις λάσπες.
    4 points
  4. Ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω τι θέλετε να πείτε εσείς και ο BAS που επαναλαμβάνετε το παραπάνω. Προς το παρόν δεν έχω πεθάνει.
    3 points
  5. Steelman γιατί δεν μας αφοράν; Eπίσης τι μας νοιάζει ότι θα υπάρχουν μόνο ΠΕ από εδώ και πέρα; Γιατί το επισημαίνεις συνέχεια;
    3 points
  6. Παιδιά λίγο ψυχραιμία κάποιοι δημιουργείτε την εντύπωση ότι το ΠΑΔΑ θα δίνει πτυχίο με ίδια δικαιώματα με το δίπλωμα του Πολιτικού Μηχανικού. Από ότι καταλαβαίνω στην καλύτερη περίπτωση θα έχει κάποιος πλήρη δικαιώματα δομοστατικού με το 4+1. Όμως οι διπλωματούχοι έχουν επαγγελματικά δικαιώματα σε ένα σύνολο κατηγοριών (αδίκως αλλά δεν είναι επί του παρόντος) που ένα τμήμα του ΠΑΔΑ δεν θα τα διδάσκει καν στο σύνολό τους. Μιλάμε για μία σχολή (ΠΑΔΑ) που μόλις δημιουργήθηκε ως 4ετές πρόγραμμα και κάποιοι εκτιμούν ή ελπίζουν ότι αύριο μόλις θα μετατραπεί σε 4+1 και ότι ξαφνικά θα ισχύσουν όλα αυτά τα ωραία που λέτε (μαζί σας) και ο ΠΑΔΑ Πολιτικός Μηχανικός θα υπογράφει τοπογραφικά στατικά συγκοινωνιακά υδραυλικά περιβαλλοντικά από μεθαύριο! Κανείς δεν είναι σίγουρος μην γράφετε ανακρίβειες μπαίνουν ακόμα και μαθητές εδώ κι διαβάζουν. Επαναλαμβάνω το θέμα δεν έχει να κάνει με το ποιο είναι το σωστό και το δίκαιο. Δείξτε λίγο σοβαρότητα τα ίδια έλεγαν και πριν 15 χρόνια για τα ΤΕΙ ότι τα επαγγελματικά τους δικαιώματα είναι προ των πυλών και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα. Μην παίρνετε άλλο κόσμο στο λαιμό σας μου κάνει εντύπωση που διαβάζω όλα αυτά...
    3 points
  7. Καλά αυτή η θεωρία περί δυορόφου τριορόφου αποτελεί αποκύημα φαντασίας, δεν παίζεστε. Η στατική είναι μία δεν εξετάζει τέτοιες παραμέτρους.
    2 points
  8. Ερωτημα 2 συναδελφε αν το μετετρεψες με προγραμματιδια τυπου coords και δεν εφαρμοσες ορθη γεωδαιτικη ενταξη / μετασχηματισμο (ή οπως αλλιως θες να το πεις) μη περιμενεις τις επιθυμητες ακριβειες που οφειλει να εχει το διαγραμμα σου
    2 points
  9. Πολλές σελίδες γράφετε τα ίδια και τα ίδια . Η ανακοίνωση του Παιδείας όμως με δικαιώνει απόλυτα Γράφει Όπως λοιπόν έγραφα τα δύο νέα πανεπιστήμια ΠΜ που θα υπάρχουν θα έχουν ΕΔ Διπλωματούχων . Είτε με 4+1 , είτε με 5 , είτε με 4 όπως η Κύπρος . Ακριβώς γιατί είναι πανεπιστήμια και το ΣτΕ δεν τα ακουμπάει . Θα κάνουν και κατατακτήριες που σημαίνει ότι κάποιοι σχετικά πρόσφατοι πτυχιούχοι θα το προσπαθήσουν μέσω αυτού του συστήματος . Ακόμα στο μέλλον ίσως τα συναφή μεταπτυχιακά δώσουν κάτι παραπάνω . Πάμε τώρα στους Πτυχιούχους Μηχανικούς ΤΕ . Αρχικά επειδή έχουμε και εδώ κάποιους πατροκτόνους Εδώ λοιπόν ξεκαθαρίζει η ισοτιμία των πτυχίων από το 1973 μέχρι σήμερα . Αλλά θα πρέπει να ξαναπούμε κάποια πράγματα , έστω και αν κάποιοι διαφωνούν . Την δεκαετία του 70 όπως έχω ξαναπεί από τα 220000 παιδιά που πήγαιναν στην πρώτη δημοτικού λίγα χρόνια πριν , μόλις 100.000 έφταναν να τελειώσουν το λύκειο και μαζί με άλλους 20000 παρελθόντων ετών , έδιναν εξετάσεις για 12000 θέσεις στα πανεπιστήμια και 4500 θέσεις στα ΚΑΤΕΕ και 1000 θέσεις στις παιδαγωγικές και γυμναστικές ακαδημίες . Καταλαβαίνετε την αναλογία . Σήμερα είναι 8-10 φορές μεγαλύτερη , λόγω της υπογεννητικότητας στο 1/2 των γεννήσεων και του 4πλασιασμού των εισακτέων . Κάποιος που δεν πέρναγε εδώ μπορούσε να πάει στο εξωτερικό , όπου υπήρχαν όπως παντού και δύσκολες και εύκολες σπουδές . Για να κατανοήσουμε και ορισμένα πράγματα , εκείνης της εποχής , γνώριζα στο παρελθόν , απόφοιτο της σχολής σχεδιαστών του Δοξιάδη , που πήρε μπάτσελορ στην Αγγλία και μετά εδώ τον έβαλαν στο 5ο έτος στο ΑΠΘ . Ας δούμε όμως και τι σήμαιναν τα δικαιώματα των Υπομηχανικών που έχουμε μέχρι σήμερα όλοι , την δεκαετία του 70 και μέχρι τα μέσα του 80 . Η δυνατότητα της απαλλαγής από ακριβή Α.Ε. σου επέτρεπε την αυτόνομη υπογραφή στατικών , ενώ ένας ΠΜ Δομικών , είχε δικαίωμα υπογραφής τοπογραφικού , αρχιτεκτονικών , στατικών , θερμομόνωσης και ύδρευσης - αποχέτευσης στο διόροφο , με πιλοτή και υπόγειο και στην προσθήκη ενός ορόφου ή απ΄ ευθείας τριόροφο αν είχε συνυπογραφή στα στατικά . Πράγματι εκείνη την εποχή αυτά ήταν το 70 % των ιδιωτικών έργων . Και αυτή ήταν η λογική της δημιουργίας των σχολών σύντομου κύκλου . Η εξυπηρέτηση των συνήθων αναγκών , αφού οι εισακτέοι ήταν ελάχιστοι γενικά . Δηλαδή όταν είχαμε 200 Δομικούς και 200 συγκοινωνιακούς σε όλη την χώρα και 500 διπλωματούχους , προφανώς τα προβλήματα ήταν λιγότερα . Μετά το 84 καταργήθηκε η απαλλαγή από ΑΕ με αποτέλεσμα να καταργηθεί η αυτόνομη υπογραφή στα στατικά και η ίδρυση των τει με την μη έκδοση ΕΔ και ο πληθωρισμός κομπλεξικών στις πολεοδομίες , δημιούργησε πάρα πολλά προβλήματα στην άσκηση του επαγγέλματος . Το τι θα δίνει τώρα θα το δούμε και θα το συζητήσουμε . Αλλά έχει σημασία να δούμε πόσοι τελικά είμαστε οι εν ενεργεία ΕΕ δομικοί στην χώρα . Εγώ θεωρώ ότι θα είμαστε γύρω στους 5000 μόνο . Αυτό θα πρέπει να γίνει γνωστό και κατανοητό .
    2 points
  10. 21.Σε περίπτωση που ο έλεγχος δεν διενεργηθεί από τον Ε.Δ. με υπαιτιότητα του Ε.Μ., ποιες ενέργειες απαιτούνται; Εάν πραγματοποιηθεί ελλιπής έλεγχος, υεταφόρτωση πορίσματος με: περιγραφή στοιχείων ελέγχου που πραγματοποιήθηκαν περιγραφή των στοιχείων για το οποία ήταν αδύνατος ο έλεγχος επιβεβαίωση καταβολής του συνόλου της νόμιμης αποζημίωσης Εάν δεν πραγματοποιηθεί ο έλεγχος, μεταφόρτωση εγγράφου με: αναφορά περί μη διενέργειας του ελέγχου ενημέρωση της οικείας Υ.Δομ. απο εδω https://www.polytexnikanea.gr/υπεν-διακοπή-εργασιών-για-παράλειψη-ε/ Ο νόμος δεν προβλεψε την περιπτωση που δεν γινει ελεγχος - χωρις υπαιτιοτητα του ελεγκτη- αν πρεπει να καταβληθει η αμοιβη. Προφανως, επειδη, η προθεσμία καταβολης ειναι 24 ωρες απο τον ελεγχο αρα, μη γενομενου ελεγχου, δεν υπαρχει 24ωρη προθεσμια,αλλα παραμενει η παραβαση της μη διενέργειας ελεγχου, ωστε να επιβαλλονται σχετικες ποινες. Θεωρω οτι σε αυτο το καθ' υποθεση ερωτημα δεν υπαρχει ευθεια απαντηση και δεν υπαρχει αξιωση αμοιβης.
    2 points
  11. Για aetme Το θέμα έτσι όπως το θέτεις δεν το γνωρίζω καθόλου! Όσα γράφεις στο θέμα 1) ...μου είναι εντελώς άγνωστα (κόμη και ο τίτλος της ενότητας , όπως αυτός μπαίνει από εσένα) Περιμένω τις απαντήσεις των άλλων συναδέλφων γιαυτό το θέμα. Γι' αυτά όμως που γράφεις στο θέμα 2) ... δηλ. " Τι κάνουμε όταν το σχέδιο πόλης που συντάχθηκε με 3ο Εγκάρσια Μερκατορική Κεντρικού Αθηνών μετατρέποντάς το σε ΕΓΣΑ87 έχει 0,80μ απόκλιση από την πραγματικότητα, την εφαρμογή και τους χάρτες του κτηματολογίου;" ......Θέλω εδώ, από 'σένα, μία εξήγηση σ' αυτό που λες, ... από την "πραγματικότητα". Αν εννοείς ...απ' αυτά που μας δίνει το "πιλοτικό του κτηματολογίου" σε διαφεύγει πως το κτηματολόγιο είναι από αεροφοτογραφίες και τα σχέδια που προκύπτουν εδώ έχουν αυτήν την απόκλιση (από το πραγματικό) των 80cm εως 1.5μ.. Ένα μέγα λάθος, που, αν και το είπαμε εδώ μέσα πολλές φορές, είναι αρκετοί συνάδελφοι κυρίως Π. μηχανικοί που συνεχίζουν και ξεσηκώνουν "Τοπογραφικά" από το πιλοτικό αυτό του κτηματολόγιου. Θα ήθελα να μας γράψεις την άποψή σου για το θέμα αυτό!
    2 points
  12. Version X6.2

    81.128 downloads

    Το κείμενο του Ν.4495/2017 με ενσωματωμένες τις μέχρι σήμερα αλλαγές και επικεφαλίδες κατ' άρθρο. Αλλαγές με τον ν.5151/24 (ΦΕΚ 173Α/4.11.2024) Αλλαγές με τον ν.5142/24 (ΦΕΚ 158Α/4.10.2024) Αλλαγές με τον ν.5131/24 (ΦΕΚ 128Α/2.8.2024) Αλλαγές με τον ν.5106/24 (ΦΕΚ 63Α/1.5.2024) Αλλαγές με τον ν.5069/23 (ΦΕΚ 193Α/28.11.2023) Αλλαγές με τον Ν.5037/23 (ΦΕΚ 78Α/28.3.2023) Αλλαγές με τον Ν.5007/22 (ΦΕΚ 241Α/23.12.2022) Αλλαγές με τον Ν.4986/22 (ΦΕΚ 204Α/28.10.2022) Αλλαγές με τον Ν.4964/22 (ΦΕΚ 150Α/30.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4951/22 (ΦΕΚ 129Α/4.7.2022) Αλλαγές με τον Ν.4915/22 (ΦΕΚ 63Α/24.3.2022) Αλλαγές και προσθήκες με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/20146/683 (ΦΕΚ 1028Β/4.3.2022) Αλλαγές με τον Ν.4890/22 (ΦΕΚ 23Α/11.2.2022) Αλλαγές με τον Ν.4876/21 (ΦΕΚ 251Α/23.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4864/21 (ΦΕΚ 237Α/2.12.2021) Αλλαγές με τον Ν.4849/21 (ΦΕΚ 207Α/5.11.2021) Προσθήκη με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/93311/3679 (ΦΕΚ 4874Β/21.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4843/21 (ΦΕΚ 193Α/20.10.2021) Αλλαγές με τον Ν.4819/21 (ΦΕΚ 129Α/23.7.2021) Αλλαγές με τον Ν.4811/21 (ΦΕΚ 108Α/26.6.2021) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/39105/1618 (ΦΕΚ 1851Β/7.5.2021) Αλλαγές με τον Ν.4787/21 (ΦΕΚ 44Α/26.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/9.3.2021) Αλλαγές με τον Ν.4764/20 (ΦΕΚ 256Α/23.12.2020) Αλλαγές με τον Ν.4759/20 (ΦΕΚ 245Α/9.12.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 157Α/10.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4715/20 (ΦΕΚ 149Α/1.8.2020) Αλλαγές με τον Ν.4710/20 (ΦΕΚ 142Α/23.7.2020) Αλλαγές με την ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/43729/460 (ΦΕΚ 1940Β/21.5.2020) Αλλαγές με τον Ν.4685/20 (ΦΕΚ 92Α/7.5.2020) Αλλαγές με την ΠΝΠ – Covid19 - (ΦΕΚ 75Α/30.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4676/20 (ΦΕΚ 67Α/19.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4674/20 (ΦΕΚ 53Α/11.3.2020) Αλλαγές με τον Ν.4647/19 (ΦΕΚ 204Α/16.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4643/19 (ΦΕΚ 193Α/3.12.2019) Αλλαγές με τον Ν.4635/19 (ΦΕΚ 167Α/30.10.2019) Αλλαγές με τον Ν.4613/19 (ΦΕΚ 78Α/24.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4612/19 (ΦΕΚ 77Α/23.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4610/19 (ΦΕΚ 70Α/7.5.2019) Αλλαγές με τον Ν.4602/19 (ΦΕΚ 45Α/9.3.2019) Αλλαγές με τον Ν.4585/18 (ΦΕΚ 216Α/24.12.2018) Αλλαγές με τον Ν.4546/18 (ΦΕΚ 101Α/12.06.2018) Αλλαγές με τον Ν.4513/18 (ΦΕΚ 9Α/2018-23.01.2018) ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 2 – α.π.ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/49581/2075 – 31/05/2019 ΣΥΝΗΜΜΕΝΕΣ οι μέχρι σήμερα σχετικές αποφάσεις ΥΠΕΝ : ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/57930/2029-7.6.2022 - Κατηγορίες των κατασκευών ή εγκαταστάσεων, για τις οποίες δεν απαιτείται άδεια δόμησης εντός χερσαίας ζώνης λιμένος. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125377/1667-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου εντοπισμού και επιβολής κυρώσεων αυθαιρέτων κατασκευών κατ’ εφαρμογή του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/125378/1668-31.12.2021 - Καθορισμός του αντικειμένου ελέγχου των δηλώσεων αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων κατά τον δειγματοληπτικό έλεγχο δηλώσεων αυθαιρέτων, κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 86 του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/63637/2230–21.06.2022 - Ερμηνεία διαδικασίας εφαρμογής του άρθρου 117 του ν.4495/2017 (167Α΄) ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/72311/2992–28.07.2021 - Προέγκριση οικοδομικών αδειών, εγκρίσεις φορέων και κατηγορίες έκδοσης αδειών μετά την ισχύ του ν.4759/2020 ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/61939/2576–25.06.2021 - Οδηγίες για την εφαρμογή του άρθρου 116 του ν.4495/17, όπως ισχύει ΥΠΕΝ/∆ΑΟΚΑ/113130/3420–24.11.2020 - Κατασκευές και εγκαταστάσεις στους δημόσιους κοινόχρηστους χώρους για τις οποίες δεν απαιτείται οικοδομική άδεια. ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/43266/1174-13.05.2020 - Εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ) και απαιτούμενα δικαιολογητικά για την χορήγησή της (ενημερωμένη έως 24.3.2022) ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/73705/670–22.10.2018 - Λειτουργία, τήρηση, επικαιροποίηση και περαιτέρω ανάπτυξη του πληροφοριακού συστήματος "Ηλεκτρονική Πολεοδομία" ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983–31.7.2018 - Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής αδειών (ενημερωμένη έως 20.5.2021) ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/19409/1507–11.5.2018 - Εφαρμογή της παρ. η του άρθ. 99 του ν.4495/2017 «Έλεγχος και προστασία του Δομημένου Περιβάλλοντος και άλλες διατάξεις» ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/27454/2631–14.11.2017-Διαδικασίες ηλεκτρονικής υποβολής δικαιολογητικών, κατάθεσης ειδικού προστίμου Σε μορφή word (για το γραφείο) + σε μορφή pdf (για κινητό ή tablet)
    1 point
  13. 14.298 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: - Βεβαίωση στατικής επάρκειας - Έκθεση Αυτοψίας - Δήλωση Στατικής Επάρκειας
    1 point
  14. Version 1.0.0

    11.347 downloads

    Προϋπολογισμός σε excel του παραρτήματος Β του Ν. 4495/2017
    1 point
  15. Version 0.1

    7.372 downloads

    Πρόκειται για ενα φυλλο word (Α3) στο οποίο μπορούμε να έχουμε συγκεντρωμένα όλα τα απαιτούμενα στοιχεία για την τακτοποίηση αυθαιρέτου με το Ν.4495. Χρήσιμο και κατά την αυτοψία στο ακίνητο.
    1 point
  16. για το 2 μην περιμένεις απάντηση.. όσο για την έκφραση σου αγαπητέ "πιλοτικό του κτηματολογίου" είναι πιο κατανοητό να το λες κτημανετ ή θέαση αεροφωτογραφιών κτηματολογίου. Δυστυχώς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό "τοπογραφικών" γίνεται ΜΟNΟ από εκει
    1 point
  17. Πριν πληρώσεις ένα σκασμό € για εναλλάκτη σκέψου ότι από τον απορροφητήρα της κουζίνας σου μπαίνει τόσος αέρας όσος χρειάζεται για περίπου 2 εναλλαγές της ώρας στο δωμάτιο...
    1 point
  18. Γιατί πετάς τη μπάλα στην εξέδρα; Φοβάσαι να απαντήσεις; Γιατί από ότι κατάλαβα ήδη ένας σε πήρε στο ψιλό με αυτά που λες. Αν επιμένεις ότι στα πολυτεχνεία μαθαίνεται η επιπλέον γνώση που χρειάζεται για να πας από το 2όροφο στο 3όροφο, και όλοι το αμφισβητούν, ιδού πεδίον δόξης λαμπρό. Πες μας επιτέλους ποια είναι αυτή η επιπλέον γνώση.
    1 point
  19. Τελικά δεν με καταλαβαίνετε ορισμένοι . Αλέξιε τι εννοείς ότι θεωρητικοποιώ ? Ανέφερα κάτι που δεν ίσχυε ? Δεν νομίζω . Ατσαλο έχει γίνει πλέον μία τεράστια αλλαγή που δεν έχει ξαναυπάρξει στο παρελθόν . Δεκάδες τμήματα μηχανικών ΤΕ σε όλη την χώρα καταργήθηκαν , χωρίς να αντικατασταθούν από κάτι άλλο . Αντίθετα δημιουργήθηκαν ελάχιστες σχολές πανεπιστημιακές 4ετείς και μόλις 2 ΠΜ . Αρα πλέον δεν πρόκειται να υπάρξουν νέοι μηχανικοί ΤΕ , οπότε από εδώ και μπρός όλοι οι εισακτέοι θα είναι μηχανικοί ΠΕ . Και εδώ έρχεται το ερώτημα . Τι θα γίνει με τους ήδη πτυχιούχους , ή όσους είναι κοντά στο πτυχίο και έχουν καθυστερήσει . Μας λέει το υπουργείο ότι θα βγάλει νέα ΕΔ που στην ουσία είναι επικαιροποιημένα των παλιών των υπομηχανικών . Και μάλιστα επειδή έχουν αλλάξει τα δεδομένα και η τεχνολογία , δεν είναι ούτε αυτά , αλλά λιγότερα . Βέβαια θα υπάρξει παζάρι , οπότε θα δούμε που θα κάτσει . Ανέφερα τα ΕΔ των υπομηχανικών και τι σήμαιναν τότε . Ξέρετε τότε το να τελειώσει κάποιος την ΑΣΥ ή την ΑΣΤΕΜ , ήταν καλή επιλογή . Γιατί μπορούσες να δουλέψεις αυτόνομα και γιατί τότε ο ΑΜ ΤΕΕ ήταν μόλις στις 30-40000 , ενώ της ΕΕΤΕΜ στις 5-8000 . Αργότερα με την πληθώρα των τμημάτων , με το σούπερ-μάρκετ πτυχίων στις διάφορες χώρες του εξωτερικού , αλλά κυρίως με την άρνηση της πολιτείας να θεσμοθετήσει ΕΔ , οι σπουδές αυτές απαξιώθηκαν κοινωνικά , αφού γεμίσαμε διπλωματούχους κάθε είδους . Θα ήταν όμως καλό να μας πει η ΕΕΤΕΜ πόσοι είμαστε τελικά οι δομικοί που ασκούμε ελεύθερο επάγγελμα . Εγώ θεωρώ ότι δεν θα είμαστε πάνω από 5000 .
    1 point
  20. Και μετά από προτροπή του φίλου Δημήτρη ... και όλα τα υπόλοιπα ερμηνευτικά έγγραφα που αφορούν στο άρθρο 10 (για να είναι κάπως συγκεντρωμεμένα) : 1_Κριτήρια αξιολόγησης κινήτρων άρθρου 10.pdf 2_ΣΑ και άρθρο_10.pdf 3_Για τα ΣΑ και το άρθρο 10 του ΝΟΚ.pdf
    1 point
  21. Ναι καλά τα λέει η ΥΔΟΜ αν θα είχαμε περίπτωση έκδοσης άδειας. Εδώ μιλάμε για υπαγωγή. Έχουμε και την εγκ. 3 του Ν. 4178 η οποία μάλιστα έλεγε ότι ακόμη και αυθαίρετη απόληξη υπολογίζεται με αναλυτικό. Πόσο μάλλον υπέρβαση ύψους εγκεκριμένης απόληξης.
    1 point
  22. Για τον aetme. Κατ' αρχή για να μη παρεξηγηθώ (αν και αυτό είναι σίγουρο) θέλω να πω, πως καλά έκανε ο συνάδελφος , επειδή είναι νέος , και έβαλε αυτό το θέμα στο φόρουμ και ετσι έγινε η αιτία να μας δώσουν αρκετοί φίλοι συνάδελφοι τις απόψεις τους. Πολλές πολεοδομίες κάποτε, όταν σχεδιάζαμε τις ρυμοτομικές & οικοδομικές γραμμές σε τοπογραφικά διαγράμματα που αφορούσαν παλαιούς οικισμούς , ζητούσαν και τις εξισώσεις των ευθειών αυτών. Άρα έπρεπε, υποχρεωτικά λοιπόν, να κάνεις την αποτύπωση για να μπορείς, έχοντας αρκετά τοποσταθερά σημεία, να ορίσεις την βέλτιστη ευθεία που θα σου έδινε και την ζητούμενη "εξ'ισωση της ευθείας". Γιαυτό τα βάζω πολλές φορες με' κείνους που ξεπατικώνουν "τοπογραφικά διαγράμματα" από το πιλοτικό του κτηματολόγιου. Κυνηγούν τα εύκολα αλλά και τα... "πηγάδια" που μπορεί και να πέσουν μέσα (?) Θέλω όμως ο ίδιος να μας πει για το θέμα που έβαλε σχετικά με το θέμα 2) και την διαφορά των 80+ cm. που πρέπει από εδώ και πέρα να ξέρει πως οι 80 πόντοι διαφορά είναι η καλύτερη των περιπτώσεων!
    1 point
  23. Για george kara. Δεν ξέρω πως φαίνεται αυτό προς τα έξω (έχω παρεξηγηθεί αρκετές φορές), αλλά πρέπει να πω, πως ότι γράφω, το γράφω με καλοπροαίρετη διάθεση. Με πειράζει όμως όταν κάποιος θέτει ερώτηση σε 1 +1/2 αράδες και εγώ πρέπει να απαντήσω με μισή σελίδα. Θέλω 2-3 πράγματα που είμαι σίγουρος πως είναι σωστά, γιατί είναι από τις εμπειρίες μου, να τα δώσω με σιγουριά στους νέους φίλους. Είναι σίγουρα και άλλα τόσα που και εγώ δεν τα γνωρίζω. μακάρι και στα δικά μου χρόνια να υπήρχαν αυτές οι ευκολίες που έχουν οι νεώτεροι Συνάδελφοι. Είμαι σίγουρος πως και εσύ πήρες κάτι από την ανάρτηση που έκανες. Φυσικά και κάποιοι άλλοι νέοι!
    1 point
  24. Παρέχει ικανοποιητική βιβλιοθήκη στοιχείων για την εφαρμογή που θες και είναι αρκετά παραμετροποιήσιμο τόσο στην μοντελοποίηση όσο και στα run των μοντέλων.
    1 point
  25. Συνάδελφε για καλύτερη εποπτεία τις ανεβάζω και σε pdf ΕΓΚ Δ.Τ.Ε-28829--463--14 ΔΙΓΡ. ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΡΥΜ. ΣΧΕΔΙΩΝ.pdf ΕΓΚ 15-92 ΣΥΝΤΑΞΗ Κ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΝΔ 17.7.23.pdf
    1 point
  26. Ερωτημα 1 Εγκ-15/92 (Εγκ-56262/1402/15/14-4-92) Με αφορμή αναφορές ιδιωτών σχετικά με την σύνταξη, τις προδιαγραφές και την αξιοπιστία ορισμένων διαγραμμάτων εφαρμογής σας γνωρίζουμε τα εξής: 1. Για τα ρυμοτομικά σχέδια που εγκρίθηκαν με τις διατάξεις του ΝΔ/17-7-23 και δεν εφαρμόσθηκαν συνολικά στο έδαφος (όπως οι οικείοι ΟΤΑ, έχουν υποχρέωση με το Αρθ-18 ΠΔ/3-4-29) έγινε δεκτή, με τις Εγκ-24/79 και Εγκ-17/84, μια, κατά το δυνατόν, τεχνικά άρτια διαδικασία μερικής εφαρμογής του σχεδίου με διαγράμματα εφαρμογής (ΔΕ) τα οποία θα συντάσσονται από ιδιώτες μηχανικούς και θα κυρώνονται από την οικεία πολεοδομική υπηρεσία με επίσπευση των ενδιαφερομένων ιδιοκτητών. 2. Παλαιότερες εφαρμογές των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων (ΕΡΣ) με άλλες μεθόδους (τεχνικές εκθέσεις, πράξεις αναλογισμού κτλ.) εξακολουθούν να ισχύουν εφόσον ελεγχόμενες αποδίδουν σωστά το εγκεκριμένο σχέδιο και η υφισταμένη κατάσταση έχει διαμορφωθεί οριστικά σύμφωνα με αυτές. 3. Η βέλτιστη θέση των ρυμοτομικών γραμμών στο έδαφος είναι προφανές ότι θα προκύπτει από την επαλληλία των εξαρτήσεων τους από όσο το δυνατόν περισσότερα σταθερά σημεία του ΕΡΣ τα οποία θα αναγνωρισθούν στο έδαφος και θα επισημανθούν πάνω σε ένα αξιόπιστο και λεπτομερές τοπογραφικό υπόβαθρο. Αναλυτικότερα για την σύνταξη ΔΕ απαιτούνται: α. Αποτύπωση ενός τουλάχιστον ολοκλήρου ΟΤ και ζώνης βάθους τουλάχιστον 10 μέτρων εσώτερον των έναντι αυτού ΡΓ, σε κλίμακα 1:500. β. Επισήμανση των σταθερών σημείων του ΕΡΣ και εκτίμηση της αξιοπιστίας τους (είδος σταθερών, τυχόν αλλοιώσεις τους, αποστάσεις τους από υπόψη θέση κλπ.). γ. Εκτίμηση της συμφωνίας μεταξύ τοπογραφικού υποβάθρου ΕΡΣ και πραγματικότητας. δ. Εκτίμηση της θέσης και της απόστασης των σταθερών σημείων από τις ΡΓ (Ρυμοτομική Γραμμή). ε. Καθορισμός ΡΓ-ΟΓ σε όλες τις πλευρές του ΟΤ και στις έναντι αυτών ώστε να αποφευχθεί τυχόν ολίσθηση ή παραμόρφωση του σχεδίου (Οικοδομική Γραμμή). στ. 'Ελεγχος και συσχέτιση με άλλα ΔΕ ομόρων ΟΤ και με τη διαμορφωμένη κατάσταση από παλαιότερες εφαρμογές. 4. Για την εξασφάλιση των παραπάνω αλλά και για λόγους τυποποίησης των διαγραμμάτων εφαρμογής (ΔΕ), επιβάλλεται να αναγράφονται σε υπόμνημα τα εξής: α. Η μέθοδος και τα στοιχεία της αποτύπωσης (συν/κες πολυγωνομετρικών και σταθερών σημείων, εξασφαλίσεις κλπ.) και οι τοπογραφικές εν γένει εργασίες που εκτελέσθηκαν. Τα παραπάνω θα χρησιμεύουν και για τον έλεγχο της παρακατεθείσης αμοιβής μηχανικού σύμφωνα με τις διατάξεις των ΠΔ-515/89 και Εγκ-92/89. β. Ονομαστική αναφορά και περιγραφή των σταθερών σημείων που χρησιμοποιήθηκαν και αιτιολόγηση της προτεινόμενης θέσης των ΡΓ. γ. Συσχέτιση με όμορα ΔΕ. δ. Εκτίμηση τυχόν ασυμφωνιών εγκεκριμένου σχεδίου και πραγματικότητας σε βαθμό τροποποιήσεως. ε. Σύγκριση με την ήδη διαμορφωμένη κατάσταση από παλαιότερες εφαρμογές. 5. Οι προϋποθέσεις των παρ.3 και 4 αποτελούν και τις βασικές αρχές για τον έλεγχο της πληρότητας των ΔΕ κατά την κύρωσή τους από την οικεία πολεοδομική υπηρεσία. 6. Τέλος, επισημαίνονται ορισμένες βασικές αρχές για την αποφυγή προβλημάτων κατά την κύρωση ΔΕ. α. Οποιαδήποτε εφαρμογή στο έδαφος δεν μπορεί να υφίσταται του ΕΡΣ περισσότερο από ότι δικαιολογείται από την ανοχή της κλίμακας αυτού. β. Τα σημεία επαφής ΡΓ με τα σταθερά τοπογραφικά στοιχεία θεωρούνται ισχυρότερα στοιχεία καθορισμού της ΡΓ, από άλλα στοιχεία που προκύπτουν μετρητικά, δηλαδή σημεία των οποίων οι σχετικές αποστάσεις εκτιμώνται με κλιμακόμετρο, μήκη πλευρών ΟΤ κ.α. (πχ. δεν είναι δυνατόν να ρυμοτομούνται από εφαρμογή μετρητικών στοιχείων, ιδιοκτησίες που δεν θίγονται από το ΕΡΣ). γ. Στις περιπτώσεις που διαπιστώνεται ασυμφωνία σχεδίου και πραγματικότητας σε βαθμό τροποποίησης είναι αναγκαίο να μην κυρώνεται το ΔΣ αλλά να κινείται η διαδικασία τροποποίησης του σχεδίου ώστε να αποφεύγεται η δημιουργία τετελεσμένων καταστάσεων. δ. Στις περιπτώσεις που με τα ΔΕ διαφοροποιείται η διαμορφωμένη κατάσταση όπως προέκυψε από παλαιότερες εφαρμογές (τεχνικές εκθέσεις) θα πρέπει να ενημερώνονται εγγράφως όλοι οι θιγόμενοι ιδιοκτήτες".
    1 point
  27. Λυπάμαι Bas αλλά το σχόλιο σου βρίθει ανακριβειών, πιστεύω οτι δεν έχεις ξεκάθαρη γνώση της πραγματικότητας αν και θα έπρεπε ως παλαιός. Τα δικαιώματα στα οποία αναφέρεσαι αφορούν αποκλειστικά υπομηχανικούς, η δε εφαρμογή τους στους τότε τεχνολόγους ήταν και εξακολουθεί να είναι καταχρηστική και παράτυπη για να μην πω πιο βαριά κουβέντα. Ακόμα κι έτσι όμως πάλι λες ανακρίβειες, το τριόροφο δεν απαιτούσε συνυπογραφή στατικών αλλά πλήρη στατική μελέτη από ΠΜ. Σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό το 70% που άλλες φορές το αναγάγεις σε 80% ή 90%, πραγματικά εκπλήσσομαι με τις ανακαλύψεις σου, εκτός κι αν έχεις στοιχεία καταθεσέ τα. Το 84 δεν καταργήθηκε η απαλλαγή του αντισεισμικού, αυτό έγινε πολύ αργότερα γύρω στο 2000 με την εφαρμογή του ΝΕΑΚ. Οι κομπλεξικοί στις πολεοδομίες - όντως υπήρχαν και συνεχίζουν - όμως είναι υποχρεωμένοι ως δημόσιοι λειτουργοί να εφαρμόζουν το νόμο και όχι να παρατυπούν επειδή μας βολεύει.
    1 point
  28. απ' όσο ξέρω, αν ο παρακείμενος χώρος που θα επεκταθεί το ΚΥΕ είναι μόνο για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σου αρκεί να είναι κατάστημα χωρίς απαίτηση υγειονομικού ενδιαφέροντος. Βέβαια σε ερώτηση στην πολεοδομία της Αθήνας μου είχαν πει ότι πρέπει να είναι "χώρος συνάθροισης κοινού" ενώ η πολεοδομία Πειραιά μου εξέδωσε κανονικότατα πριν από ένα χρόνο περίπου άδεια ΜΚ λειτουργικής συνένωσης χώρων για ένα μαγειρείο που επεκτάθηκε με τραπεζοκαθίσματα στο διπλανό κατάστημα.
    1 point
  29. Τα 100€ θα μπουν στον λογαριασμο του ωφελουμενου αφου αυτος καλειται να τα εξοφλησει.
    1 point
  30. Εχω κανει οριστική υποβολη αλλα ανακαλυψα οτι εχω κανει λαθος στην ονομασια του δημου. Μπορω να το διορθωσω ή κανω νεα υποβολη;
    1 point
  31. Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα . Αρχικά το ΑΤΕΙΘ μαζί με το ΤΕΙ-ΚΜ και το ΤΕΙ-ΑΜ μας τελειώνουν με την δημιουργία του ΔΙΕΠΑΘΕ . Αυτό ετοιμάζεται για την Βουλή https://www.esos.gr/arthra/60934/etoimo-gia-diavoyleysi-shedio-syghoneysis-toy-diethnoys-panepistimioy-me-ta-tei λογικά την επόμενη εβδομάδα , οπότε μέσα στον Φεβρουάριο θα ψηφιστεί . Ετσι τελειώνουν τα επίμαχα τμήματα δομικών έργων που ενοχλούν το τεε . Οσο για το ΠΑΔΑ , είναι μία σχολή , 4ετής προς το παρόν , αλλά είναι ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ . Αρα δεν έχει καμία σχέση με τα ΤΕΙ και δεν υπάγεται στις αποφάσεις του ΣτΕ . Ακόμα το ΠΑΔΑ σαν πλήρως αυτοδιοικούμενο ίδρυμα μπορεί να κάνει αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών χωρίς να ρωτήσει κανένα και έτσι να καλύψει τις απαιτήσεις του τεε . Αλλωστε μιλάμε για δύο τμήματα μόνο . Τώρα για το τι διδάσκει , αυτό μπορούν όσοι έχουν διάθεση να συγκρίνουν τι διδάσκεται και στις ροές των πολυτεχνείων . Πάντως είναι σίγουρο οτι αποκλείεται να έχουμε δύο τμήματα μόνο που θα δίνουν διαφορετικά ΕΔ , από τα υπόλοιπα πολυτεχνιακά , ενώ είναι και τα δύο πανεπιστήμια .
    1 point
  32. Πρέπει να αλλάξεις καλώδιο. Αλλιώς πρέπει να φτιάξεις ηλεκτρικό πίνακα κόντα στο μετρητή και μετά να αναδιαμορφώσεις τον γενικό σου πίνακα.
    1 point
  33. Πολύ καλή προσπάθεια ted Πέραν του επιστημονικού ενδιαφέροντος, υπάρχει και η "δεύτερη ανάγνωση", δηλ. οι πιθανές σκοπιμότητες κάθε πορίσματος
    1 point
  34. Δες μήπως οριακά δεν ήταν στο πεδίο εφαρμογής του ΠΔ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ : ΠΔ 71/88 (ΦΕΚ 32Α/17-02-1988) – ισχύς από 17-02-1989 ... Αν απλά "έχει χαθεί" ενημερώνεις το φάκελο με νέα και τη νέα διάταξη των χώρων. Το υπόγειο είναι ένα θέμα που πιθανά θα οδηγούσε σε αλλαγή φορτίων της μελέτης, δηλ. άδεια.
    1 point
  35. Συμφωνώ κι επαυξάνω. Η κατασκευή της οικοδομής (αυθαίρετα ή με άδεια) πάνω και στα δυο γεωτεμάχια δημιουργεί συνένωση τοις πράγμασι
    1 point
  36. νομίζω ότι εεμκ απαιτείται για να σαι καλυμμένη. με βάση την παράθεση του ΚΑΝΑ λογικά θές και Α/Χ για το υπόλοιπο κατάστημα.
    1 point
  37. ΆΡΘ 29 4495 ε) αλλαγή χρήσης, αν επέρχεται αλλαγή προς το δυσμενέστερο, στα στοιχεία του διαγράμματος κάλυψης ή στα φορτία σχεδιασμού της στατικής μελέτης ή αλλαγή μηχανολογικών εγκαταστάσεων ως προς τις διελεύσεις τους από άλλους ορόφους ή κοινόχρηστους χώρους,
    1 point
  38. βλεπεις ν. 4495 αρθρο 29 παρ.κζ το ΝΟΚ 23/5 αφορα και τις δυο περιπτωσεις. [γιασ την επεκτασης της χρησης θα σου πει καποιος πιο ειδικος]
    1 point
  39. Άσχετα με την πίεση αέρα, που έχει μέσα το ΔΔ όταν το αγοράζουμε, πρέπει να βάζουμε πίεση τόση όση απαιτεί η δική μας εγκατάσταση. Η σωστή πίεση βρίσκεται αν μετρήσουμε τη διαφορά ύψους του ΔΔ από το ψηλότερο σημείο που φτάνει το νερό της εγκατάστασης. Το ύψος αυτό (σε μέτρα) το διαιρούμε με το 10 και αφαιρούμε 0,3 - 0,5. Αυτό που βρίσκουμε είναι η σωστή πίεση (σε bar), που πρέπει να έχει το ΔΔ, πριν να το συνδέσουμε με το δίκτυο. Επίσης ρυθμίζουμε τον αυτόματο πλήρωσης σε πίεση Υ/10 + 0,5 bar
    1 point
  40. Καλησπέρα Δημήτρη. Επειδή στη διορθωτική Πράξη πρέπει να κάνουμε και την "δήλωση ιδιοκτησίας" ...αν και υπάρχει σε όλες τις υπηρεσίες είπα να την ανεβάσω από το αρχείο μου . έτσι περισσότερο για τους νέους! Για την δήλωση χρειάζονται: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ 1. Αίτηση ( με φωτοτυπία ταυτότητας) 2. Οριστικό τίτλο της ιδιοκτησίας του ιδιοκτήτη στο χρόνο κύρωσης της πράξης εφαρμογής, σε επικυρωμένο αντίγραφο με το διάγραμμα που το συνοδεύει και το πιστοποιητικό μεταγραφής αυτού. 3. Οριστικό τίτλο της ιδιοκτησίας του ιδιοκτήτη κατά την ημερομηνία ελέγχου εισφορών (10-3-1982) 4. Δηλώσεις ιδιοκτησίας των ιδιοκτητών που ήταν κύριοι κατά την κύρωση της πράξης εφαρμογής σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2242/1994 θεωρημένες ως προς το γνήσιο της υπογραφής. 5. Πιστοποιητικό ιδιοκτησίας (μη εκποίησης ) για τους ως άνω ιδιοκτήτες από το αντίστοιχο Υποθηκοφυλακείο. 6. Πιστοποιητικά βαρών και μη διεκδικήσεων ( για Π.Ε. που κυρώθηκαν μετά την 25-11-1994) από το αρμόδιο Υποθηκοφυλακείο. 7. Αντίγραφο μερίδας του ιδιοκτήτη από την ημερομηνία ελέγχου εισφορών και του ιδιοκτήτη στο χρόνο κύρωσης της πράξης εφαρμογής από τα αρμόδια Υποθηκοφυλακεία · ημερομηνία ελέγχου εισφορών 10-3-1982 πλην των περιπτώσεων α) υπαγωγή στο άρθρο 13 του Ν 1337/83 ,όπου ως ημερομηνία λαμβάνεται αυτή του διατάγματος β) υπαγωγή στις διατάξεις του Ν. 2831/2000 περί κληρονομικών μεριδίων (επαγωγή κληρονομιάς) 8. Έκθεση έρευνας για το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ημερομηνίας ελέγχου εισφορών από δικηγόρο ή μηχανικό 9. Αντίγραφο της σελίδας του πίνακα και του διαγράμματος της πράξης εφαρμογής, όπου περιγράφεται η ιδιοκτησία 10. Έκθεση εφαρμογής τίτλων ιδιοκτησίας με τοπογραφικό διάγραμμα, όπου απαιτείται (π.χ. για άγνωστο φερόμενο ιδιοκτήτη) 11. Κτηματογραφικό απόσπασμα από ΟΚΧΕ για περιοχές όπου εκπονείται Κτηματολόγιο ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (όταν ζητηθούν): α) Νέος πίνακας της πράξης εφαρμογής (σε ψηφιακή μορφή) β) ότι επιπλέον ζητηθεί από τον υπάλληλο ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΟΠΟΥ ΕΚΠΟΝΗΘΗΚΕ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 1. Πιστοποιητικό Μεταγραφής από το στο Υποθηκοφυλακείο ή πιστοποιητικό καταχώρησης εγγραπτέας πράξης , από το Κτηματολογικό Γραφείο. 2. Πιστοποιητικό κτημ. Εγγραφών αντικειμένου εγγραπτέων δικαιωμάτων που να αντιστοιχούν σε πιστοποιητικά ιδιοκτησίας , βαρών κατασχέσεων και διεκδικήσεων (από το Κτηματολογικό Γραφείο). Πιστοποιητικό κτημ. Εγγραφών φυσικού ή νομικού προσώπου (από το Κτηματολογικό Γραφείο). ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ( teliko).doc
    1 point
  41. Πραγματικά ανέβασε κάποιος με "γεωμετρική χωροστάθμηση" (χωροβάτης) υψόμετρο στην κορυφή του Ολύμπου ???????? Να ανέβεις στην κορυφή με τον χωροβάτη ή την σταδία στον Ώμο ??? Πες και έγινε!! Πόσες αλλαγές έγιναν??? Και για να έχει νόημα μία χωροστάθμηση πρέπει να έχει και επιστροφή ? (????). Αν έγινε κρατούσαν κάποια σταθερά σημεία "αλλαγής" για έλεγχο! Ξέρουμε ποιος την έκανε να του στείλουμε συγχαρητήρια !!!!!!!
    1 point
  42. Εν τέλει αυτή αυτή η αναφορά στην κατηγορία 3 περί: υπο την προυπόθεση οτι αυτές δεν περιλαμβάνονται στις διατάξεις του Αρθρου 30 έχουμε καταλήξει τι ακριβώς εννοεί? Δηλαδή αν δω πεζούλια σκαλίτσες στο ακάλυπτο διακοσμητικά αγαλματίδια πρέπει να τα ρυθμίσω ή απλά να τα αναφέρω ότι υπάγονται στο άρθρο 30? Από τη μία θα μου πείτε ναι βάλτα σε αναλυτικό. Απο την αλλη όμως με βάση το άρθρο 30 θα πρέπει να ρυθμίσω και την αλλαγή σε κουφώματα ή το βάψιμο???? Καθως θεωρητικά και αυτές μπορεί καποτε να απαιτούσαν άδεια πχ 48ωρη! Πχ μη μου πεί κανεις οτι πάει για αυτοψία και ρωτάει τον ιδιοκτήτη πότε έβαψε ή αλλαξε μπανιέρα και πλακακια στο μπάνιο.... Μηπως αυτή η αναφορά δίνει "αφεση" σε τέτοιου είδους παραβάσεις? Υ.Γ Εχουμε χάσει την ουσία...Απο μηχανικοί ουσίας γίναμε μηχανικοί μακακίας....
    1 point
  43. https://www.teepelop.gr/wp-content/uploads/2018/10/OmadApant-72_22.10.2018.pdf Ενδιαφέρουσα η 1739 απάντηση.
    1 point
  44. Version 1.0.0

    212 downloads

    Κυκλοφόρησε και στην Ελληνική γλώσσα το εξαιρετικό εγχειρίδιο της ομάδας εργασίας της ΕΕ για την BIM (EU BIM Task Group), η οποία έχει την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.