Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.020


  3. kardis

    kardis

    Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      53


  4. Modern Newton

    Modern Newton

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      101


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 29/01/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Επειδή βλέπω αναφορές σε επαγγελμ.δικαιώματα βασισμένα ή όχι σε μαθήματα σχολών, παραθέτω τα παρακάτω: Προγραμμα σπουδών από Πανεπιστήμιο στην Αγγλία (Τμ. Μηχ.Μηχανικών) YEAR 1 Core units in this year include: Communication and Engineering Technology Appreciation Electrical and Electronic Principles Introduction to Design Mathematical Principles Mechanical Engineering Principles Introduction to Solid Mechanics and Dynamics YEAR 2 Core units in this year include: Engineering Design Engineering Mathematics and Numerical Analysis Materials and Manufacture (ENG) Solid Mechanics and Dynamics Energy Engineering Optional units in this year currently include: Computer Aided Engineering and Product Manufacture Engineering Programming Control Systems Analysis YEAR 3 Core units in this year include: Individual Project Sustainable Development and Environmental Management Design for Quality Materials, Solid Mechanics and Dynamics Thermofluid Mechanics Οι παραπάνω απόφοιτοι με ένα MSc σε οποιοδήποτε αντικέιμενο του Μηχ.Μηχανικού (π.χ. Automotive Eng., Advanced Materials, Advanced Manufacturing Technology) παίρνουν από το ΔΟΑΤΑΠ ισοτιμία Διπλ.Μηχανολογου Μηχανικού και αυτομάτως αποκτούν τα αντίστοιχα Επ.Δικαιώματα σε μελέτες, επιβλέψεις κατασκευής, επιβλέψεις συντήρησης και λειτουργίας για πυρασφάλεια, πυρανίχνευση, ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, θέρμανση, κλιματισμό, ύδρευση/αποχέτευση. κλπ , χωρίς να έχουν διδαχθεί ΟΥΤΕ ΕΝΑ μάθημα σε αυτά τα αντικείμενα. Και με χρόνια σπουδών 3+1=4. Αντιθέτως, οι απόφοιτοι ΤΕΙ, με σπουδές 3,5 χρόνια και κατόπιν 4 χρόνια, και με μαθήματα όπως θέρμανση-ψύξη-κλιματισμος, ηλεκτρικές μηχανές, ατμολέβητες-ατμοστρόβιλοι, ηλεκτρομηχανολογικές εγκ/σεις(φ.αέριο, ύδρευση, αποχέτευση, πυρασφάλεια), δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΜΙΜΟ επαγγελμ. δικαίωμα. Ούτε καν με κάποιο MSc για να διακαιολογήσουν τουλάχιστον τα έτη σπουδών (3,5 +1=4,5 ή 4+1=5)σε σχέση με τους απόφοιτους εξ Αγγλίας, που σε κάθε περίπτωση θα ήταν περισσότερα. Τα συμπεράσματα δικά σας.
    5 points
  2. Και μία ερώτηση. Γιατί να μην εφαρμόζεται παράλληλα η πρόσβαση στα Eπ. δικαιώματα και να συνυπάρχουν απόφοιτοι με καθεστός 5ετούς προπτυχιακού κύκλου σπουδών, και κάποια τμήματα με καθεστώς 4 + 1 ή 2 έτη μεταπτυχιακού από τα ελληνικά Πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Και μη μου πει κάποιος ότι υποβαθμίζεται η παιδεία και τα Πολυτεχνεία. Διαφορετικά ας μου εξηγήσει κάποιος με ποια προσέγγιση το ελληνικό κράτος, ο ΔΟΑΤΑΠ και το ΤΕΕ δέχονται αποφοίτους από κράτη (Ε.Ε ενδεχομένως...) με αμφιβόλου ποιότητας εκπαίδευση-κτήση πτυχίου (και αποφυγή των Πανελληνίων εξετάσεων που κάποιοι πάλι τόσο πολύ θεοποιούν για να κρίνουν επαγγελματίες και επιστήμονες!!!!) Αυτά από εμενα!
    2 points
  3. Καλά εσυ συγκεκριμένα τα λες όλα αυτά ενώ ειναι όλα πολύ πιο απλά, πρώτα βασικά να αναλύσεις γιατί δέχεστε μηχανικούς με ολα τα ΕΔ 4ετούς φοίτησης απο εξωτερικό ( αδιάσπαστο και μη ) και μετα να αναλυσεις γιατι οι μηχανικοι 4ετους της Ελλάδας δεν εχουν ΕΔ. Να πάρουν θέση και άλλοι διπλωματούχοι παρακαλώ!
    2 points
  4. Συγνώμη συνάδελφε, δηλαδή η Γερμανία που προχώρησε στο 3+2 έκανε τόσο μεγάλο λάθος που τα επ. δικαιώματα γίνανε σαλάτα; Ή μήπως εδώ τα επ. δικαιώματα είναι σαλάτα και επειδή μας συμφέρει κάνουμε τις πάπιες; Εννοείται αυτό. Είναι σαν να λέμε ένας είχε τελειώσε Μηχανικός ΤΕ Αθήνας αλλά ήταν καλός και συνέχισε για Master στο ETH. Και γυρίζει στην Ελλάδα να ακούς ότι όχι εσύ έχεις 3 χρόνια σπουδάσει τα 2 χρόνια στο ETH δεν μετράνε γιατί έτσι γουστάρουμε. Που προσέξτε, μιλάω για ETH δεν μιλάω για κανένα μπακάλικο ελληνικό πολυτεχνείο. Και αναγκάζομαι να ακούω ότι έτσι είναι, επειδή ο μηχανικός ΤΕ είναι καλός, τα κατάφερε και πέρασε ETH και τελειώσε Master...αλλά να του ψοφήσει η κατσίκα. Πλάκα έχετε εδώ μέσα μερικοί.
    2 points
  5. Συνάδελφε παραλογίζεσαι. Εκατοντάδες διπλωματούχοι φεύγουν κάθε χρόνο από την Ελλάδα και πάνε να εργαστούν στο εξωτερικό. Μην εξάπτεσαι και μην τα ισοπεδώνεις όλα. Κανείς δεν σου απαγορεύει να σηκωθείς να φύγεις, κανείς δεν σε εμποδίζει να κοιτάξεις κάτι κάπου έξω επειδή τελείωσες στο δήθεν απαρχαιωμένο ελληνικό σύστημα. Θέλεις 3+2 συνάδελφε? Μπράβο σου. Το 3+2 συνεπάγεται διάσπαση των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Και, αντικειμενικά, το θέμα συζήτησης είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα, όχι εάν τα πανεπιστήμια κάνουν 3+2, 4+1 ή ενιαίο 5ετές. Δεν σε ενδιαφέρει τίποτα άλλο από το να γίνει το πτυχίο 3+2? Ωραία. Ο απόφοιτος Υδραυλικού τα έφερε η μοίρα έτσι και τώρα εργάζεται σε γραφείο και αναλαμβάνει δημόσια έργα, οδοστρωσίες και συντηρήσεις οδοστρωμάτων. Και είναι καλός στη δουλειά του. Με το σύστημά σου μένει άνεργος. Αυτήν είναι πραγματικότητα. Το 3+2 είναι θεωρία. Μπορεί εσένα να μην σε νοιάζει, αλλά για τον μηχανικό που οι θεωρίες σου τον αναγκάζουν να προσαρμοστεί σε μια νέα πραγματικότητα, εύκολα ή δύσκολα, έχει πολύ μεγάλη σημασία. Θέλεις εκσυγχρονισμό του επαγγέλματος? Τότε άλλαξε στάση, γιατί η μεταρρύθμιση σημαίνει πολύ περισσότερα πράγματα από το πόσα χρόνια θα σπουδάζεις. Διαφορετικά δεν πρόκειται ούτε για εκσυγχρονισμό, ούτε για εξευρωπαϊσμό
    2 points
  6. Ύστερα από 100+ τηλέφωνα κατάφερα και έπιασα γραμμή στο Εξοικονομώ ΙΙ και μου επιβεβαίωσαν αυτό που μου είπε και ΥΔΟΜ (όχι με σιγουριά όμως) : αν ήδη υπάρχει αυτόνομη θέρμανση και πάμε σε αντικατάσταση (π.χ. από λέβητα πετρελαίου σε αντλία θερμότητας) ΔΕΝ χρειάζεται ΕΕΜΚ (η οποία απαιτείται τελικά μόνο αν δεν υπήρχε πριν αυτόνομο σύστημα θέρμανσης, τους ήταν μεγάλος κόπος να το έχουν γράψει στην Νομοθεσία). Το έχουν αναφέρει αρκετοί συνάδελφοι σε προηγούμενα posts απλά το επιβεβαιώνω και εγώ ύστερα από επίσημη απάντηση τους γιατί με προβλημάτιζε για πολύ καιρό.
    2 points
  7. Σύμφωνοι συνάδερφε, στείλε μου διεύθυνση να σου ταχυδρομήσω καμιά 30ρια φακέλους για συμπλήρωση. Έχω πλήρη στοιχεία μέσα. Και δωρεάν ναι? Μόνο σε παρακαλώ βάλε και μια κάρτα σου σε κάθε φάκελο για να ξέρουν ποιον να αναζητήσουν οι ιδιοκτήτες σε περίπτωση λάθους καταχώρησης. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, με σώνεις. Συναδερφικά και καλοπροαίρετα.
    2 points
  8. 8.931 downloads

    Υπόδειγμα μελέτης παθητικής πυροπροστασίας κατοικίας
    1 point
  9. θελουν το προσωπο που απαιτει το Δ 270, ως δημιουργουμενα "σημερα" σε ένα. Αλλά, εάν ανηκαν στον ιδιο, απο πριν το 2003, γιατι να μην θεωρησει σαν "ενα" απο τοτε που τα αγορασε ? Εκτος εάν εννοεις οτι το καθε ενα ανηκει σημερα σε διαφορετικο ιδιοκτητη...
    1 point
  10. Ηρεμία, μην πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό. Ο αλουμινάς και όποιος άλλος εργολάβος αν έχει πιστοποίηση, αυτή είναι ISO. CE έχουν μόνο υλικά και προϊόντα. Σε ό,τι αφορά στο ουσιαστικό ερώτημα του @ΗΛΙΑΣ Ζ, όπου απάντησαν ο @katrmp και η @Maria, είναι άλλο πράγμα η διαδικασία ανάρτησης του παραστατικού (π.χ. 2 φορές το ίδιο για πιστοποίηση ολοκλήρωσης 2 διαφορετικών στοιχείων της παρέμβασης - υλικά/εργασία) και άλλο πράγμα η λογιστική απεικόνιση της συναλλαγής στο ίδιο το παραστατικό. Υπενθυμίζω πως "Δικαιούχος" του Προγράμματος είναι το ΕΤΕΑΝ (με την υψηλή εποπτεία της ΜΟΔ/ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ, που ασχολούνται με το οικονομικό σκέλος του Προγράμματος/Ταμείου Εξοικονομώ ΙΙ), ενώ το ΥΠΕΝ είναι ο πονητής του Προγράμματος σε ό,τι αφορά στην επίτευξη του γενικότερου στόχου ενεργειακής αναβάθμισης των κατοικιών. Γι αυτό και η συγκεκριμένη πρόνοια στον Οδηγό του Προγράμματος...
    1 point
  11. να δεις τον χαρακτηρισμο του δρομου στο Δ 270 εχει λεπτομερη αναλυση για τους χαρακτηρισμους [δες τα ΠΜ] [και την αδεια του γειτονα]
    1 point
  12. Μία δήλωση για όλα (όταν δεν υπάρχει σ.ο.ι.) Το εμβαδόν του όλου Τα επί μέρους χαρακτηριστικά της κάθετης μπορούν να μπουν στις παρατηρήσεις
    1 point
  13. κατ αρχας, η συνένωση όμορων ακινητων που ανηκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη, δεν απαιτει συμβ/κη πραξη [ούτε υπαρχει τετοια πραξη] Απλα τα θεωρεις συνενωμενα τοις πραγμασιν. Κατα τα λοιπα, αν ειναι τυφλά, δεν γινεται τπτπ... θα πρεπει να γινονται 4 στρ. με προσωπο 25 μ. κλπ.κλπ. με βαση το Δ 270/85
    1 point
  14. Καλησπερα! Το ιδιο πραγμα λεμε Ειτε ενα τιμολογιο ενιαιο οπως κοβουν οι αλουμιναδες ειτε ενα τιμολογιο οπου θα αναφερονται ξεχωριστα υλικα και εργασια προκειμενου να περαστει στο συστημα δυο φορες αλλα καθε φορα με τα αντιστοιχα ποσα, μια για υλικα και μια για εργασια. Και μαλιστα στην περιπτωση του ενιαιου ποσου θα καταχωρηθει μια φορα σαν υλικα. Ακριβως το ιδιο λεμε
    1 point
  15. ................. 121 σελίδες συμπέρασμα ..... 0
    1 point
  16. Παιδιά μην μπερδευόμαστε. Δεν ισχύει αυτό που λέει η Μαρία , αλλά αυτο που λεει ο iks <<Ενα τιμολόγιο χωρίς διαχωρισμό σε προμήθεια-τοποθέτηση (θα αναγράφει όμως προμήθεια-τοποθέτηση).>>, είναι ξεκάθαρες oi διευκρινήσεις << Είναι αποδεκτό το παραστατικό στο οποίο υπάρχει τιμολόγηση υλικών και εργασίας σε ένα ενιαίο ποσό. Σε αυτή την περίπτωση το ποσό του παραστατικού μπορεί είτε να καταχωρείται στο πληροφοριακό σύστημα , στην καρτέλα «Καταχώρηση δαπανών», επιλέγοντας την ένδειξη «Υλικά», όπου θα συμπληρώνεται η ποσότητα του υλικού αλλά στο ποσό θα περιλαμβάνεται και η εργασία, είτε να καταχωρείται 2 φορές το ίδιο παραστατικό, με επιμερισμό σε Υλικά και Εργασία, με σκοπό η άθροιση των επιμέρους ποσών να συμφωνεί με το τελικό ενιαίο ποσό..>>
    1 point
  17. ο διαχωρισμος παει με αδεια δομησης https://www.michanikos.gr/forums/topic/52679-άδεια-δόμησης-για-διαχωρισμό-διαμερίσματοςς/ υγ όσο για το όριο των 25.000 θα δεις στο αρθρο 29 , μετα το "λε" οτι εχει εδικες διαταξεις και δεν ισχυει το πλαφον αυτο.
    1 point
  18. Ξέρω πως στη Τούμπα θα τους πάρουμε το σκαλπ, και θα κάνουμε το γ(α)ύρο του θριάμβου
    1 point
  19. Δεν ληγει ό,τι θα κανεις και ό,τι θα υπογραψεις ειναι στα πλαισια εντολης και προστασιας των συμφεροντων της εντολεως επί του ακινητου. Εν τελει, στο Κτηματολογιο, υποχρεουνται να δεχτουν τα εγγραφα που φερουν είτε δικες σου υπογραφές, δυναμει του πληρεξουσιου, ειτε "υπογραφες της εντολεως..." Αν της στειλεις να υπογραψει τα σχετικα εντυπα θα ειναι με απλές υπογραφες χωρις θεωρηση και...κανενας δεν δικαιουται να αμφισβητησει την "υπογραφη" της.
    1 point
  20. Πάλι "νομικός" είναι ο λόγος. Δεν είναι διότι μπήκε στο μάστερ χωρίς να έχει αποφοιτήσει από πανεπιστήμιο! Το δέχονται όμως σαν κριτήριο για μεταξύ των ΤΕ συγκρίσεις. Παρανομεί το κράτος κι εδώ και μπερδεύει τον κόσμο.
    1 point
  21. Καλά το λες "σαν αυτό που προτείνει ο steelman". Αυτό δεν είναι η Μπολόνια. Είναι ένας στενός κορσές όπου συμφύρονται Μπολόνια (δηλαδή διάρθρωση σπουδών σε 3 + 2) και ΕΠΠ (δηλαδή η απόδοση ΕΔ και/ή περιγραφή επαγγελματικής κατοχύρωσης). Και στο ΕΠΠ έχει στο μυαλό του μία περιοριστική απόδοση ΕΔ ανάλογα με το επίπεδο σπουδών. Ανετα μπορεί να διαμορφωθεί η Μπολόνια αλλά και το ΕΠΠ αλλιώς. Στην Ελλάδα έχουμε παράδοση τουλάχιστον 4 ετών (ή 3,5) για βασικό πτυχίο. Δεν βλέπω να αλλάζει αυτό. Αλλά τα βασικά 4ετή ελληνικά πτυχία χωράνε ακόμα στο σχήμα Μπολόνια. Ούτε τα διπλώματα βλέπω να καταργούνται. Λοιπόν τι συζητάμε; Το κύριο πρόβλημα δεν είναι η μη προσαρμογή στην Μπολόνια αλλά η μη προσαρμογή στα πλαίσια προσόντων. Το ότι αρνούμαστε σαν κοινωνία να αποδώσουμε σε ανθρώπους που σπούδασαν 4 χρόνια τα βασικά. Ακόμα το ότι αρνούμαστε να πιστώσουμε μεταπτυχιακές σπουδές στους ΤΕ. Γιατί στους πολυτεχνίτες τα πιστώνουμε αυτόματα -εννοώ τα αντίστοιχα ΕΔ-. Ακόμα ακόμα και η κατάργηση των στεγανών μεταξύ ΠΕ και ΤΕ στο δημόσιο είναι λογική κτγμ αν ένας ΤΕ κάνει περαιτέρω βήματα. Αν δηλαδή ένας απόφοιτος ΤΕΙ έχει ένα μάστερ από πανεπιστήμιο με ποια έννοια δεν είναι απόφοιτος πανεπιστημίου;
    1 point
  22. Σύμφωνα με παλιές οδηγίες Ν 4178 η διαμερίσμάτωση όταν υπάρχουν και άλλες παραβάσεις θα καταχωρηθεί ως μια ξεχωριστή λοιπή παράβαση.
    1 point
  23. δεν ειπα οτι δεν θα αντέξε (δεν γνωρίζω τρόποο εγκατάστασης για να έχω άποψη) αλλά ότι εκεί έχει θέμα αντοχής.
    1 point
  24. Συνάδελφοι δεν είμαι εγώ το αντικείμενο συζήτησης ή τι γνωρίζω ή τι έχω σπουδάσει. Λέω τα αυτονόητα ! 'Ολη η Ευρώπη έχει υιοθετήσει το 3+2. Γιατί εγώ να στρουθοκαμηλίζω; Που το πρόβλημα κύριοι αφού το 3+2 οδηγά πάλι στα 5 έτη σπουδών; Και γιατί να δεχτώ το απαρχαιώμενο 5ετές που τα έχουν κάνει αχταρμά από μαθήματα επειδή δεν χωράνε και δεν είναι άξιοι να φτιάξουν ένα πρόγραμμα σπουδών 3+2;
    1 point
  25. Το απόλυτο μηδέν νομίζω δεν πρέπει να χρεώνεται
    1 point
  26. Θα ανεβάσεις και τοπογραφικό εξαρτημένο (αποτύπωσης) και ας το έχει ως μη υποχρεωτικό. Κάνε το τώρα που η δήλωση είναι ανοιχτή. Σε καλό θα του βγει του ιδιοκτήτη. Εξάλλου θα δείξεις και ένα διάγραμμα κάλυψης. Άρα θα πρέπει να έχεις το πραγματικό γεωτεμάχιο, αφού αυτό έχει αλλάξει.
    1 point
  27. Για τι ακριβώς θα έπρεπε να ντρέπονται @ntanos? Που ζητάνε 40 ευρώ για να διαβάσουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς και να συμπληρώσουν τον φάκελο, ήτοι 2 ημέρες εργασίες χωρίς να βάζω την επαγγελματική ευθύνη στο παιχνίδι ? Προσωπικά βρίσκω τη τιμή ιδιαίτερα χαμηλή, συνήθως χρεώνω παραπάνω σε ανάλογες περιπτώσεις. Αλλιώς ναι, να πάει ο άνθρωπος μόνος του για τη δήλωση ώστε να μας δώσει μελλοντική δουλειά για γεωμετρικές μεταβολές.
    1 point
  28. Από 28/12, ακόμα δεν έχει γίνει η εκταμίευση. Άρα, υπολόγιζε 1 μήνα +
    1 point
  29. Γιατί τότε Γιώργο στην Πάτρα έμπαιναν 70 ΠΜ στην πολυτεχνική , 40 δομικοί και 40 έργων υποδομής στην ΑΣΤΕΜ . Σήμερα μπαίνουν 170 στην πολυτεχνική και 140 στην ΣΤΕΦ μόνο έργων υποδομής . Αρα το πρόβλημα είναι μικρή η πίττα πλέον και πολλοί οι σκύλοι...
    1 point
  30. 1. Το γεωτεμάχιο εντός του οποίου υπάρχουν κτίσματα χωρίς σύσταση ο.ι., δηλώνεται σε μια δήλωση. Αν υπάρχει σύσταση, δηλώνεται κάθε οριζόντια ιδιοκτησία ξεχωριστά (έστω κι αν ανήκουν όλες στον ίδιο ιδιοκτήτη). 2. Η δήλωση υποβάλλεται από τον κύριο του γεωτεμαχίου (και ψιλό και επικαρπωτή). Οι μισθώσεις δεν καταγράφονται. Οι δουλείες, ναι. 3. Είναι πάγια (και σωστή) τακτική του παρόντος φόρουμ να μην ανακατεύεται σε θέματα αμοιβών. Ψάξε στην περιοχή, ή κάνε του τις δηλώσεις εσύ. 4. Οι δηλώσεις μπορούν να υποβληθούν έγγραφες στο αρμόδιο γραφείο. Μ ε την ηλεκτρονική υποβολή κερδίζεις χρόνο, διότι δεν χρειάζεται να περιμένεις στην ουρά. Αν όμως έχεις πολλές δηλώσεις μαζεμένες, νομίζω πως μπορείς να κλείσεις ραντεβού. Σε κάθε περίπτωση, συνεννοήσου με το αρμόδιο γραφείο.
    1 point
  31. Απαντώ με βάση τη δική μου εμπειρία: α) 40 + ΦΠΑ. β) Ανάλογα την επιτροπή. Εμείς κάναμε ένα πινάκιο (δηλαδή 10-15 υποθέσεις) την ώρα. γ) Όχι. το 40ρι είναι η τελική τιμή. δ) Κατά τη γνώμη μου όχι.
    1 point
  32. Θα διαφωνήσω στο ότι ο τίτλος του master θα ορίσει την πορεία του κάθε μηχανικού . Το master δεν αναιρεί τις γνώσεις που έχει πάρει . Δείχνει όμως την εξειδίκευση που αρέσει στον κάθε μηχανικό . Να δώσω και ένα παράδειγμα πχ. κάποιος παίρνει M.SC. Biomedical Engineering . Αυτός και μόνο ο τίτλος σας καλύπτει για την εξειδίκευσή του ; Από αυτόν και μόνο τον τίτλο αντιλαμβάνεστε με τι έχει ασχοληθεί και με τι είναι ικανός να ασχοληθεί ;
    1 point
  33. Στην Ελλάδα ότι σου είπαν παραπάνω, στο εξωτερικό δηλώνεις Πολ. Μηχανικός M.Sc.
    1 point
  34. Αρα, υπάρχει ηδη λέβητας. Φαίνεται αυτός κάπου στα.1 έως 4 των περιπτώσεων; Αν δε φαίνεται πουθενά, χρειάζεστε ΕΕΔΜΚ. Αν φαίνεται στα σχεδια κάποιας περίπτωσης από 1 ως 4, τότε δε χρειάζεστε. Αυτό προσπαθώ να σας πω εδώ και τοσα posts: στην ουσία -αν δε φαίνεται κάπου ο λέβητας- τοποθετείτε "αυτόνομο σύστημα θέρμανσης" εξ' αρχής. Κάποιες δε.από τις ΥΔΟΜ που ανέφερα, αρχικά θεωρούσαν οτι χρειάζεται νέα άδεια ή ενημέρωση αδείας λογω νέας ΜΘ.
    1 point
  35. Θα κάνεις προσεκτικό( !) έλεγχο στις στήλες όλων των σελίδων των ιδιοκτητών που εκτιμάς ότι έχουν σχέση με την δική σου ιδιοκτησία (προσοχή στις παρενθέσεις με τα σύνολα τω εμβαδών) και θα διορθώσεις, αν χρειάζεται, τα εμβαδά που σίγουρα δεν είναι σωστά. Προσοχή στην εφαρμογή -υπολογισμό των εμβαδών ακριβώς όπως αναφέρονται στις εγκυκλίους 30 & 31/ 2004 (ή όπως τα δίνει και ο Ν.1337/83)
    1 point
  36. Επειδή πριν λίγα χρόνια είχα γράψει κάποια πράγματα εδώ μέσα για τα prexiso G5 όντας ένας πανευτυχής τότε νέος αγοραστής(η ευτυχία κράτησε για λίγο), θα ήθελα να προσθέσω το πιο σημαντικό! Να προσέξετε το μοντέλο- μάρκα που θα αγοράσετε να είναι πολλά χρόνια στο χώρο, να αποτελεί παλιά καραβάνα σαν μοντέλο-μάρκα/ Προσωπικά πιστεύοντας ότι αγοράζοντας όργανο από αξιόπιστη εταιρεία στο χώρο επειδή μου το παρουσίασαν μεταξωτή κορδέλα, δεν θα είχα πρόβλημα με την υποστήριξη του οργάνου, αλλά λογάριασα χωρίς τον ξενοδόχο. Όντως η εταιρεία συνεχίζει να είναι αξιόπιστη(αν και εξετάζοντας μεμονωμένα την περίπτωση του συγκεκριμένου μοντέλου δεν θα μπορούσα να το πω με σιγουριά), αλλά λόγω μιας σειράς γεγονότων σταμάτησε 2 χρόνια σχεδόν μετά το λανσάρισμα της μάρκας prexiso στην Ελλάδα, την περαιτέρω υποστήριξη του οργάνου, ρίχνοντας όλη την ευθύνη στη μαμά εταιρεία, περιμένοντας να μείνει αλώβητη από αυτήν την γκάφα κακού μαρκετινγκ! Το αποτέλεσμα είναι από το 2ο χρόνο αγοράς ενός μικρομεσαίου θα μπορούσε αυτοκινήτου (ήτοι gps 5000 +φπα) να σταματησει η περαιτέρω υποστήριξη του στον τομέα των firmware και των βελτιώσεων και να μη σου δίνεται η δυνατότητα να εναρμονιστείς με την τεχνολογία που τρέχει. Οπότε θα πρέπει πάντα να συνυπολογίσετε και το κομμάτι της μακροπρόθεσμης επένδυσης,να εκτιμάτε από πριν ένα χρονικό ορίζοντα στον οποίο δεν σκοπεύετε να αλλάξετε βασικό εργαλείο της δουλειάς σας, και να μην στηριχτείτε σε καμία περίπτωση ΜΟΝΟ στο κύρος μιας μεγάλης επιχείρησης-εταιρείας, αλλά να επιλέξετε ένα μοντέλο "φορεμένο" και δουλεμένο, και ας δώσετε λίγα λεφτά παραπάνω. Θα σας κάνει απόσβεση αργότερα. Υ.Γ δεν ξέρετε πως νιώθω που δεν μου δίνεται η δυνατότητα να ενεργοποιήσω galileo σε όργανο που πλήρωσα παραπάνω(ήθελα ναυαρχίδα βλέπετε) για τα δήθεν extra του κανάλια!!
    1 point
  37. Πρώτα η απαίτηση ή μη της συναίνεσης όπως αναφέρει ο Δημήτρης. Σκάλες, ξεμπαζώματα κλπ με αναλυτικό. Κατά τη γνώμη μου βάζεις και Υ.Κ.
    1 point
  38. Θα μπορουσε να το παει στα "με ανακληση αδειας, αλλά για λογους που δεν ευθυνεται αυτος..." με το αρθρο 110 αλλά εχει "πολλα να δικαιολογησει" Πάντως, θα μπορουσε να ισχυρισθει "καλη πίστη", αν και διπλανοι εχουν χτισει όμοια, άρα δικαιουνταν να "παρασυρθει" και αυτος ο αγνος και άδολος πολιτης ...μαλιστα
    1 point
  39. Στην απόφαση 299, ΦΕΚ 57,2014 , Αρθρο 4, Παρ. 3β αναφέρει: β) Σε περιπτώσεις θεμελίωσης που υλοποιείται σε δι− αφορετικά στάδια ο αρχικός έλεγχος διενεργείται όταν είναι δυνατός ο έλεγχος των διαστάσεων του κτιρίου και της θέσης του στο οικόπεδο ή στο γήπεδο, ήτοι κατά το τελικό στάδιο της θεμελίωσης, περιλαμβάνει ωστόσο και τα προηγούμενα στάδια της θεμελίωσης. Εναλλακτικά δύνανται να διενεργηθούν περισσότεροι από έναν έλεγχο, μετά από αίτηση του επιβλέποντα μηχανικού. Βέβαια, και μία ερώτηση στην αρμόδια πολεοδομία ενδείκνυται.
    1 point
  40. Τα ΕΔ είναι νομοθετήματα. Η Βουλή τα βγάζει ή υπουργοί με ΠΔ όχι το "δημόσιο". Και όταν το κάνουν αυτό μετράν ψηφαλάκια. Ο Μπίσμαρκ έλεγε ότι για δύο πράγματα δεν πρέπει να ξέρεις την παρασκευή τους αλλά μόνο να τα απολαμβάνεις. Τα λουκάνικα και τους νόμους. Ευγενικά ο @BAS το ονομάζει μεγάλο παζάρι. Εσύ πάλι νομίζεις ότι έχουμε να κάνουμε με καταύγαση ουράνιου ορθολογισμού στους νόμους του κράτους; Δεν μπορεί. Απλά όταν επιχειρηματολογεί κανείς κάνει σαν να έχει το πολιτικό προσωπικό στο νου του το κοινό καλό.
    1 point
  41. Ποιο νομικό ρε φιλε ;αυτό λύνεται με μια πρόταση κυριολεκτικά σε 1 βράδυ . Ανάθεμα και αν συμφωνεί κανεις διπλωματούχος μαζί σου. Άλλη δικαιολογία έχεις για το τι πρόβλημα έχετε ;
    1 point
  42. Μιλάς ως νομικός; Το ΣτΕ που έχει βγάλει το Δημόσιο παράνομο για την μη έκδοση ΕΔ αποτελείται από αδαείς; Θα έπρεπε να διαβάζουν το forum φαίνεται να ανοίξουν τα μάτια τους. Οι ηλεκτρονικοί του πολυτεχνείου στα Χανιά που με 2-3 εξετάσεις άλλαξαν βασικό κλάδο τι είναι δηλαδή; Ανύπαρκτοι; Το ίδιο και στον Βόλο. Σε πολλές ειδικότητες και τμήματα έχουν δοθεί ΕΔ και αντίστοιχα προεδρικά διατάγματα πολλά χρόνια μετά την ίδρυση τους. Νομικά ζητήματα υπάρχουν αλλά τα εμπόδια είναι κυρίως πολιτικοκοινωνικά.
    1 point
  43. Δεν αναφέρομαι στην περίπτωση κε (κατασκευή τζακιού), αλλά στην τοποθέτηση αυτού ως τμήματος εγκατάστασης κεντρικής θέρμανσης ("αυτόνομης θέρμανσης"). Αν από το σενάριο βελτίωσης ενεργειακής απόδοσης του ΠΕΑ, βάσει του οποίου υπέγραψε την πρόταση παρεμβάσεων ο Ενεργειακός Επιθεωρητής, προκύπτει βελτίωση ενεργειακής απόδοσης θέρμανσης τέτοια που στην ουσία υποδεικνύει πως το ενεργειακό τζάκι θα καλύπτει όλες τις ανάγκες θέρμανσης της μονοκατοικίας, ισχύουν οι παρακάτω περιπτώσεις: 1. (άδεια πριν τις 20/01/1988): Αν στα αρχιτεκτονικά/μηχανολογικά σχέδια εμφανίζονται λέβητας/λεβητοστάσιο ή άλλο σύστημα κεντρικής θέρμανσης δεν απαιτείται ΕΕΔΜΚ (διασκευή). Αν δεν εμφανίζεται, τότε απαιτείται ΕΕΔΜΚ. 2. (άδεια μεταξύ 20/01/1988 και 15/05/1997): Εκτός του κριτηρίου περίπτωσης 1., αν στη Μελέτη Αερίων Καυσίμων εμφανίζονται λέβητας και κεντρική στήλη και το τζάκι είναι υδραυλικό δεν απαιτείται ΕΕΔΜΚ (διασκευή). Αν δεν εμφανίζεται, τότε απαιτείται ΕΕΔΜΚ. 3. (άδεια από 16/05/1997 και μετά και εφ’ όσον η μονοκατοικία είναι δομημένης επιφάνειας άνω των 300 τ.μ.): Εκτός των κριτηρίων των περιπτώσεων 1. και 2., αν επιπλέον υπάρχει Μελέτη Θέρμανσης, βάσει της οποίας το ενεργειακό τζάκι μπορεί να αντικαταστήσει τη μονάδα παραγωγής θερμότητας της συγκεκριμένης μελέτης (λέβητα ΚΘ -αν το τζάκι είναι υδραυλικό και συνδεθεί με τα θερμαντικά σώματα- ή κεντρική μονάδα παραγωγής θερμού αέρα –αν το τζάκι είναι αερόθερμο και διοχετεύει θερμότητα μέσω αεραγωγών/fan coils) δεν απαιτείται ΕΕΔΜΚ (διασκευή). Αν δεν υπάρχει τίποτε από όλα αυτά, απαιτείται ΕΕΔΜΚ. 4. (άδεια από 16/05/1997 και μετά και εφ’ όσον η μονοκατοικία είναι δομημένης επιφάνειας έως 300 τ.μ.): Ισχύουν οι περιπτώσεις 1. και 2. Αν η βελτίωση ενεργειακής απόδοσης της θέρμανσης είναι τέτοια που δεν υποδεικνύει κάλυψη αναγκών θέρμανσης της μονοκατοικίας εξ’ ολοκλήρου από το τζάκι δεν απαιτείται ΕΕΔΜΚ. Όλα αυτά γιατί το πνεύμα του νόμου 4495 –ειδικά λόγω επικείμενου, τότε, νέου Εξοικονομώ- είναι πως «αυτόνομο σύστημα θέρμανσης» είναι κάθε νέα εγκατάσταση θέρμανσης που καλύπτει εξ΄ ολοκλήρου της ανάγκες θέρμανσης μιας κατοικίας. Είτε αυτή είναι ανεξάρτητη οριζόντια ιδιοκτησία («αποσύνδεση» άρθρου 127) είτε είναι μονοκατοικία. Ακόμη και για την τοποθέτηση λέβητα ΦΑ ή μονάδας ΣΗΘΥΑ, όπου δεν απαιτείται άδεια ή ΕΕΔΜΚ, αν δεν υπάρχει δίκτυο διανομής και τερματικές μονάδες εκπομπής θερμότητας, τότε απαιτείται ΕΕΔΜΚ και για αυτές τις περιπτώσεις. Η μόνη περίπτωση που δε χρειάζεται απολύτως τίποτε είναι οι επίτοιχες κλιματιστικές μονάδες διαιρούμενου τύπου (split units) γιατί η κάθε μία από αυτές αποτελεί συμπυκνωμένη εγκατάσταση θέρμανσης (μονάδα παραγωγής, δίκτυο μεταφοράς/διανομής και τερματική μονάδα εκπομπής θερμότητας) σε μία συστοιχία συσκευών (εξωτερική/εσωτερική μονάδα).
    1 point
  44. Άρα που είναι το πρόβλημα σας σχετικά με τους μηχανικούς ΤΕ; (Τώρα πλέον ΠΕ)
    1 point
  45. ιη) σε περιοχές που υπόκεινται σε περιορισμούς για την προστασία εναέριας κυκλοφορίας, εκτός αν συνοδεύεται από σχετική έγκριση της υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Άρα, μόνο με έγκριση της ΥΠΑ. Υπάρχει μια δ/νση εδώ για να ρωτήσεις και ένα θέμα στο φόρουμ εδώ
    1 point
  46. Με Ε9. Δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Προ υπαγωγής θα έχεις στα χέρια σου το διορθωμένο-τροποποιημένο Ε9 του ιδιοκτήτη, με βάση τη νεότερη αποτύπωση και τη σωστή χρονολογία.
    1 point
  47. Γενικά το η εμβαδομέτρηση της ιδιοκτησίας είναι στο layer topo_prop (13) και πρέπει να είναι ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΟΛΥΓΩΝΟ, του οποίου όμως οι πλευρές ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ με τις γραμμές (ή πολύγωνα) των υλοποιημένων και ανυλοποίητων ορίων layers BOUND_IMPL (1) & BOUND_UNIMPL (2).
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.