Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/02/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Κάθομαι και διαβάζω τόσες μέρες κυρίως την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ steelman και Γιώργου, και έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις: 1. Το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι μόνο το τεχνικό γραφείου τύπου one man show. Αυτό έτσι κι αλλιώς κλείνει τον κύκλο του. 2. Το επάγγελμα του μηχανικού δεν έχει να κάνει μόνο με υπογραφές και πολεοδομίες. Διάβασα πριν μερικές μέρες αναρωτιόταν κάποιος συνάδελφος, o κατέχων MSc in Biomedical Engineering τι θα υπογράφει. Ε Λ Ε Ο Σ! Πως τον κόβετε δηλαδή τον άλλον, θα πάει να σπουδάσει ο άλλος biomedical engineerin και μετά θα ψάχνει να υπογράφει ΠΕΑ, ΜΕΑ ΥΔΕ Ηλεκτρολόγου; Ή μήπως αν δουλεύει σε τμήμα r&d κάποιας εταιρίας η οποία παράγει π.χ. βιοϋλικά θα πρέπει να υπογράψει κάποια μελέτη την οποία θα θεωρήσει κάποιος ΔΥ; 3. Άλλο τα ακαδημαϊκά προσόντα και άλλο το πλαίσιο άσκησης ενός επαγγέλματος, δεν συνδέονται πάντα αυτά τα δύο. Και επειδή κάποιοι αναφέρατε πολλές την Γερμανία, φαντάζομαι να γνωρίζεται οτι στην Γερμανία το επάγγελμα του μηχανικού δεν ρυθμίζεται νομοθετικά; Με λίγα λόγια δεν υπάρχουν ΕΔ, μόνο ο τίτλος προστατεύεται. 4. Όσα χρόνια είμαι μέλος ΤΕΕ και εργάζομαι ως μηχανικός, δεν "υπέγραψα" ποτέ τίποτα. Επίσης έχω εργαστεί και ως μηχανικός σε άλλες χώρες και φυσικά ποτέ δεν αναγνώρισα το δίπλωμα μου γιατί πολύ απλά δεν χρειαζόταν. Η πρόταση μου; Κατάργηση των ΕΔ και πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος. Να ρυθμίζεται η πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένες δραστηριότητες2 points
-
1 point
-
Εφόσον δεν έχει συντελεστεί απαλλοτρίωση μέσω πράξης τακτοποίησης και αναλογισμού αποζημίωσης, η υπαγωγή μπορεί να γίνει.1 point
-
1 point
-
Η υπαγωγή ή όχι κάποιων αυθαιρεσιών εξαρτάται από τις γνώμες που θα πάρεις. Κατά τη γνώμη μου θα περάσεις και από ΥΠΕΝ αλλά δεν φαντάζομαι να έχεις διαφορές στη γνώμη. Η διαδικασία μέχρι ένα σημείο κινείται με τις αρμοδιότητες των υπουργείων και εκτός νόμου αυθαιρέτων. Αυτοί θα αποφασίσουν τι θα υπαχθεί σ' αυτόν ... και αυτά που περιγράφονται στο ΦΕΚ είναι το minimum. Και τίποτε να μην πάρει ο ιδιοκτήτης ως τελικό "κέρδος" αυθαιρεσίας, πάλι καλό θα είναι. Έτσι όπως είναι σήμερα η διαδικασία ακόμη και με την μη υπαγωγή, θα απαλλαγεί από άλλες (σημαντικότατες σύμφωνα με το νόμο) κυρώσεις γιατί θα υπάρξει μια νόμιμη απομάκρυνση των κατασκευών. Θέλει υπομονή πάντως ...1 point
-
Λόγω αρχαιολογικού και ιστορικού, ξεκινάς από τη σύμφωνη γνώμη της εφορείας αρχαιοτήτων. Αυτή τα στέλνει και στην αρμόδια νεωτέρων και οι δύο μαζί στο τοπικό συμβούλιο και μετά το πιθανότερο στις κεντρικές υπηρεσίες ... Εδώ κάνεις στάση να δεις τι απέγινε να κάνεις στη συνέχεια.1 point
-
πολυ σωστα και να μου επιτρεψετε να συμπληρωσω οτι: μπορει να βρεις μπροστα σου τρια διαφορετικα νουμερα εμβαδου ενα του συμβολαιου ενα της υπερβασης και ενα που πληρωσε/τακτοποίησε λιγωτερα, γιατι αφαιρουνταν οι εσωτερικοι τοιχοι...1 point
-
Κίνηση πρώτη παίρνεις τη βεβαίωση περαίωσης με τις τρεις σφραγίδες που λέει ο Δημήτρης και ταυτόχρονα την κάτοψη πάνω στην οποία έχει διαγραμμιστεί ο Η.Χ που κλείστηκε. Κίνηση δεύτερη ελέγχεις όλο το ακίνητο (και τον τότε τακτοποιημένο χώρο) για αυθαιρεσίες. Επισημαίνω ότι οι περισσότερες τότε δηλώσεις είναι λανθασμένες καθώς ο τότε νόμος προέβλεπε ρύθμιση (πχ αλλαγή χρήσης σε υπόγεια, κλεισμένους ΗΧ κλπ) μόνο σε εντός εγκεκριμένου όγκου. Συνήθως διαπιστώνονται υπερβάσεις ύψους, οι οποίες από την φύση του τότε νόμου δεν μετρούνταν. Οπότε με μεγάλη προσοχή η χορήγηση της βεβαίωσης.1 point
-
- ΕΝΦΙΑ σωστα πληρωνει και θα πληρωνει[με καποιον μειωτικο συντελεστη] μεχρι να αποζημιωθει ή να αντικατασταθει απο άλλο. - Θα μιλησεις με τον μηχανικο σου για την ανακληση απαλλοτριωσης, λογω παροδου πολλων ετων...1 point
-
Δεν μπορείς να τα αθροίσεις διότι το άθροισμα δυο αυτοτελών αποθηκών ξεπερνάει τα 15 τμ. Θα επιλέξεις το συνδυασμό που σε συμφέρει και μάλλον αυτός είναι να υπαχθεί η μεγαλύτερης επιφάνειας αποθήκη στην κατηγορία 3 και η δεύτερη των 5 τμ να υπαχθεί ως χώρος με μειωτικό συντελεστή σε άλλη κατηγορία.1 point
-
@ANDRKOR Μάλλον και γω δεν τα είπα με σαφήνεια. Έκανα τροποποίηση στο post μου αμέσως πριν. Άσχετο, αλλά έτσι όπως είναι το post σου φαίνεται σα να λέω εγώ αυτά που γράφεις εσύ. Δεν τα λέω! Δεν έπρεπε να κάνεις "quote" εφόσον δεν γράφει μέσα τα δικά μου λόγια.1 point
-
Φίλε μου, συγκεκριμένα για τον λέβητά σου, δεν γνωρίζω. Αντιστάθμιση είναι η αυτόματη ρύθμιση της θερμοκρασίας του νερού προσαγωγής με βάση (συνήθως) μόνο την εξωτερική θερμοκρασία και κάποια καμπύλη που επιλέγουμε. Υπάρχουν και πιο σύνθετα συστήματα που κάνουν τη ρύθμιση λαμβάνοντας υπόψη και την εσωτερική αλλά και την επιθυμητή θερμοκρασία. Καθαρά προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν αξίζει τον κόπο ( και το χρήμα) να πας σε τέτοια λύση. Αν ο λέβητάς σου μπορεί να κάνει αντιστάθμιση με βάση μόνο κάποιο εξωτερικό αισθητήριο αρκέσου σε αυτό. Για εσωτερικό θερμοστάτη διάλεξε (πάλι προσωπική μου άποψη) κάποιον με χρονοπρόγραμμα για να ρυθμίσεις θερμοκρασίες και ώρες με βάση τις δικές σου συνήθειες - επιθυμίες.1 point
-
0 points
-
Aυτό δεν το γνωρίζω, ελπίζω όμως οι πολ. μηχανικοί να μην έχουν δικαίωμα σε τοπογραφικά, αρχιτεκοτνικά, μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά. Και μόνο που θα το διαβάσει αυτό κάποιος από την Ευρώπη, ότι οι πολ. μηχανικοί έχουν δικαίωμα στα παραπάνω θα γελάει με τις ώρες και εννοείται δεν πρόκειται να μας πάρουν ποτέ σοβαρά.-1 points
-
Eννοείται αυτό. Οι τοπογράφοι ΜΟΝΟ τοπογραφικά και τέλος. Συνάδελφε είπαμε να μιλήσουμε σοβαρά. Τι δουλειά έχει ένας αρχιτέκτονας με στατικά; Τι δουλειά έχει ένα Τοπογράφος με υδραυλικά ή στατικά; Δείξτε σας παρακαλώ πολύ λίγη σοβαρότητα !-1 points
-
Όχι μόνο δεν θα υπάρχουν παντού ίδια τμήματα αλλά σε συγκεκριμένα πανεπιστήμια. Αν δεν μπορεί κάποιο να προσφέρει ολοκληρωμένες σπουδές στο αντικείμενο, απλά δεν θα τις προσφέρει. Eννοείται δεν θα δέχονται. Για να καταλάβετε διαφορά πολιτισμένου κράτους με Ουγκάντα. Στην Γερμανία μια χρονική περίοδο υπήρχαν πολλοί που ήθελαν να σπουδάσουν πολ. μηχανικοί. Οι πολυτεχνικά σχολές δεν είχα τις θέσεις, οπότε αυξησαν τις βάσεις και μπήκαν αυτοί που έπρεπε να μπουν. Εδώ έχει δεν έχει θέσεις μπαίνουν τον χρόνο πόσες χιλιάδες, η αγορά γεμίζει και η φαγομάρα μεταξύ μας ξεκινάει. Όχι εσύ τελειώσες ΔΠΘ που είναι της πλάκας, εγώ τελειώσα ΕΜΠ που είναι το καλύτερο στον κόσμο και άλλα τέτοια τραγελαφικά. Δεν χρειάζεται να γίνει τμήμα, τον τομέα της υδραυλικής θα τον παρακολουθήσεις με το Master.-1 points
-
Δεν με ενδιαφέρει αυτό το θέμα συνάδελφε. Αυτό θα κριθεί από το πρόγραμμα της σχολής συνάδελφε και όχι από τον απόφοιτο. Θα υπάρχει ένα Bachelor για τους πολ. μηχανικούς για παράδειγμα, από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το Master.-1 points
-
Είναι δικαίωμα της κάθε σχολής το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει. Για αυτό θα γίνεται και η επιλογή για το ίδρυμα, δηλαδή βάση του προγράμματος σπουδών που έχει και όχι με τι χρώμα είναι βαμμένο από έξω. Στο ξαναλέω, όλοι οι Πολ. Μηχανικοί θα έχουν τα ίδια επ. δικαιώματα, με το Master απλά θα έχεις εξειδίκευση. Δεν έχει καμία σχέση ο ΧΜ με τον ΠΜ. Μην κρίνεις όπως είναι σήμερα επειδή σήμερα είναι αχταρμάς αλλά κανείς δεν διατίθεται να τα αλλάξει επειδή ή δεν γνωρίζουν απο ακδημαϊκά ή επειδή υπάρχουν συμφέροντα. 3+2 και τέλος συνάδελφοι, πάμε για Bologna και εμείς εδώ στο Uganda !-1 points
-
Συνάδελφε δεν με ενδιαφέρει τι νομίζει ο καθένας με την λογική της Ελλάδος. Το τι θεωρεί ο ΧΜ ούτε καν με απασχολεί. Μην σκέπτεσαι όπως τώρα και τι ισχύει στην Ελλάδα, που ο πολ. μηχανικός υπογράφει για παράδειγμα για όλο το σύμπαν. Αυτά όλα θα αλλάξουν και θα γίνουν από την αρχή για όλους.-1 points
-
Δεν νομίζω πως πρέπει να ασχολείται ο κόσμος με τέτοια θέματα. Είναι απλό και κατανοητό από όλους οι τοπογράφοι ΕΜΠ,ΑΠΘ και πρώην ΤΕΙ Αθήνας είναι αυτοί που έχουν όλο το επιστημονικό υπόβαθρο να εκπονούν τοπογραφικές μελέτες! Όλα τα υπόλοιπα είναι απλώς για να λέμε και πολλοί γίνονται γραφικοί. Το πρόγραμμα σπουδών των σχολών αυτών έχει δημιουργηθεί για τον σκοπό αυτό να παράγει τοπογράφους. Όχι να φτιάχνουν σπίτια (δυοροφη κατασκευή) κλπ. Έτσι και οι ΠΜ ο σκοπός τις είναι άλλος, τώρα αν κάποιοι το 2019 ασχολούνται με ΒΔ του 1900 η όποια άλλη χρονιά θα πρέπει να σκεφτεί πως η εξέλιξη και η επιστήμη προχωράει. Η νομοθεσία δυστυχώς στην χώρα μας δεν είναι σωστή όπως και σε πολλά πράγματα. Το θέμα για μένα δεν είναι αυτό αλλά η ποιότητα μιας μελέτης.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-