Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      11.775


  2. Steelman

    Steelman

    Core Members


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      296


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      18.020


  4. toposa

    toposa

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      214


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/02/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. Δεν μπορεί από την εταιρεία Μόνο από τον εκάστοτε ιδιοκτήτη της Ο.Α
    2 points
  2. άρθρο 2 αλλά και 3 κλπ Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΠΡΓ/48123/6983/ΦΕΚ 3136/31-7-18 Άρθρο 3 Διαδικασία έκδοσης ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ (Ε.Ε.Μ.Κ) 1. Κατά την ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας, ο Διαχειριστής της αίτησης εισάγει στο σύστημα: α) Αίτηση έκδοσης έγκρισης εργασιών μικρής κλίμακας β) υπεύθυνη δήλωση του κυρίου του έργου ή του έχοντος το νόμιμο δικαίωμα για την ανάθεση της διαχείρισης της αίτησης στον Διαχειριστή αίτησης και στους αρμόδιους μηχανικούς για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών και επιβλέψεων
    2 points
  3. Eνώ σήμερα να υπογράφει αρχιτέκτονας στατικά ή τοπογραφικά είναι όπως θα έπρεπε να είναι έτσι; Πλήρη απελευθέρωση, ο καθένας επ. δικαιώματα στο αντικείμενό του.
    2 points
  4. καλησπέρα, να ενημερώσω απλά για τις εξελίξεις σήμερα: πήρα τηλέφωνο την ΓΓΠΣ και τους ενημέρωσα για το μήνυμα προσέλευσης στην ΔΟΥ απευθύνοντας παράλληλα την ερώτηση αν είναι απαραίτητο να προσέλθω ή αν απλά θα εμφανιστεί στην προσωποποιημένη πληροφόρηση. Η απάντηση που έλαβα ήταν ότι αν το μήνυμα έλεγε να προσέλθετε, πρέπει να πάτε. Στη συνέχεια επισκέφτηκα την ΔΟΥ όπου και μου είπαν ότι δεν υπήρχε λόγος να πάω καθώς και ότι τον επόμενο μήνα θα δω την επιβολή του προστίμου στο λογαριασμό μου στο taxis!! Τους ρώτησα βέβαια αφού είναι έτσι, γιατί βγάζει το σύστημα αυτό το μήνυμα. Εκεί δεν πήρα κάποια απάντηση...!! ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!
    2 points
  5. Πας στο έργο μετά από ραντεβού. Παίρνεις το διάγραμμα δόμησης ή κάλυψης (πως το λένε τέλος πάντων) και την Τ.Ε. της κατεδάφισης, βλέπεις τι ήταν να κατεδαφιστεί και εφόσον έχει κατεδαφιστεί και έχουν εκτελεστεί οι εργασίες σύμφωνα με την Τ.Ε., δίνεις την απόδειξη της αμοιβής σου, συντάσσεις το πόρισμα και μόλις γίνει η κατάθεση της αμοιβής στην τράπεζα (εντός μίας ημέρας από την αυτοψία αν είναι θετικό και δύο αν είναι αρνητικό) εισάγεις το πόρισμα στο σύστημα και ολοκληρώνεις την αίτηση....
    2 points
  6. Version 2

    3.639 downloads

    Σύμφωνα με το άρθρο 7 παρ. 2 της ΚΥΑ 36259/2010, οι διαχειριστές ΑΕΚΚ υποχρεούνται, πριν από την έναρξη των οικοδομικών εργασιών ή των έργων τεχνικών υποδομών, να υποβάλλουν στην αρμόδια αρχή Στοιχεία για τη Διαχείριση των Αποβλήτων (ΣΔΑ) που θα παραχθούν από τη δραστηριότητά τους. Ο ΕΟΑΝ ανέπτυξε το παρόν ειδικό εργαλείο σε μορφή excel για την καταχώρηση των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων, προκειμένου να διευκολυνθούν οι υπόχρεοι διαχειριστές ΑΕΚΚ κατά την υποβολή των στοιχείων διαχείρισης αποβλήτων στις αρμόδιες υπηρεσίες.
    1 point
  7. 100.654 downloads

    Το αρχείο περιλαμβάνει τα εξής: 1. ΙΚΑ - Αίτηση - Δήλωση απογραφής οικοδομοτεχνικού έργου 2. ΙΚΑ Πίνακας 1 - Μη εστεγασμένων επαγγελμάτων 3. ΙΚΑ Πίνακας 1α - Υπολογισμός ημερομησθίων 4. ΙΚΑ Πίνακας 1β - Κατανομής ημερομησθίων 5. ΙΚΑ Πίνακας 2 - Εστεγασμένων επαγγελμάτων 6. Έντυπο ΙΚΑ για έκδοση οικοδομικής άδειας 7. Πίνακας 3 ΙΚΑ - Αριθμός ημερομισθίων εργατοτεχνιτών 8. Πίνακας 3 ΙΚΑ
    1 point
  8. Version 1.0.0

    3.024 downloads

    Τεχνική έκθεση αρμόδιου μηχανικού περί στατικής επάρκειας αυθαιρέτου
    1 point
  9. 4.547 downloads

    Οι Υπεύθυνες Δηλώσεις των Παραρτημάτων του Εξοικονομώ 2, καθώς και οι Δηλώσεις Ωφελούμενου, σε WORD. Ελπίζω να φανούν χρήσιμες.
    1 point
  10. Ναι αυτό λέω. Στην ίδια άδεια θα συμπεριλάβεις όλες τις εργασίες. Επειδή οι άδειες κατηγορίας 3 εκδίδονται χωρίς έλεγχο γι αυτό σε υποχρεώνει στην έκδοση βεβαίωσης ώστε τουλάχιστον να εξασφαλίζεται ότι έχεις λάβει τους ισχύοντες όρους δόμησης από την ΥΔΟΜ.
    1 point
  11. Είναι πολύ εύκολο το να αλλάξεις κωδικό σου (επιλογή από το taxis "Ξέχασα τον κωδικό μου"), αρκεί να ξέρεις τον κλειδάριθμό σου, όπου και γίνεται ηλεκτρονικά η διαδικασία. Αλλιώς κάνεις επανεγγραφή και πας από εφορία για να πάρεις νέο κλειδάριθμο. Το παρακάτω είναι αφού μπεις με τους κωδικούς σου για να ξεκινήσεις την διαδικασία εξουσιοδότησης και αντίστοιχα ο λογιστής με τους δικούς του κάνει την αποδοχή στην ανάλογη καρτέλα. Αλλά μην συνεχίσουμε την συζήτηση για αυτό το θέμα εδώ, διότι είμαστε off-topic. Υπάρχουν συναφή νήματα, π.χ. αυτό.
    1 point
  12. Είναι πολλοί εκείνοι που τους δίνουν! Ζητήστε τους... Όσοι "δυσανασχετήσουν" κλείστε ραντεβού στο γραφείο σας, με "όλα" έτοιμα και επιτόπου βάζουν τους κωδικούς τους και ολοκληρώνεται η διαδικασία....
    1 point
  13. Ναι οι λογιστές έχουν συνήθως τους κωδικούς taxisnet των πελατών τους, αλλά αυτή είναι και η δουλειά τους όμως. Τώρα ο μηχανικός να μπλέκει με τους κωδικούς taxisnet του πελάτη, είναι λιγάκι πιο περίεργο. Αν έρθει κάποιος μεγαλύτερος σε ηλικία για να του κάνω τη δήλωση και του ζητήσω κωδικούς taxisnet, θα με κοιτάει καλά καλά... Ή αν έχεις κάποιον πελάτη από εξωτερικό ή άλλη πόλη και δεν σε γνωρίζει προσωπικά, ίσως διστάσει λίγο. Οπότε σε αυτές τις περιπτώσεις, αναγκαστικά εξουσιοδότηση και κατάθεση στο εκάστοτε γραφείο... Καθυστερείς και εσύ, και μεγαλώνεις και την αναμονή για τους άλλους. Απλά υποτίθεται ότι κάνεις αναβάθμιση σε μία πλατφόρμα για να διευκολύνεις την κατάσταση. Όχι για να αφαιρέσεις δυνατότητες. Στην προηγούμενη πλατφόρμα μια χαρά έκανες δηλώσεις για άλλους.
    1 point
  14. Μα ακριβώς αυτό. Θα μπορούσες να ανεβάζεις ηλεκτρονικά την εξουσιοδότηση ή το πληρεξούσιο του ιδιοκτήτη και να υποβάλεις εσύ τη δήλωση για εκείνον. Έτσι οι μηχανικοί που πηγαίνουν καθημερινά στα γραφεία 10-10 τις δηλώσεις των πελατών τους, θα τις έκαναν ηλεκτρονικά και θα διευκόλυναν και τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες που περιμένουν στην ουρά...
    1 point
  15. Νέα πλατφόρμα κτηματολογίου: "Ο λογαριασμός σας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι προσωπικός. Δεν μπορείτε να υποβάλλετε δήλωση για άλλα πρόσωπα με το δικό σας λογαριασμό." Πόσοι ΑΧΡΗΣΤΟΙ δηλαδή... Υποτίθεται ότι θέλουν να αποσυμφορήσουν την κίνηση από τα γραφεία και τελικά κατάργησαν τη δυνατότητα να υποβάλλεις δηλώσεις για άλλους! Ήθελε πολύ σκέψη δηλαδή ότι έτσι θα δυσκολέψουν τη συλλογή των δηλώσεων? Προφανώς και οι μηχανικοί που αναλαμβάνουν δηλώσεις, δεν γίνεται να κάθονται να ζητάνε κωδικούς taxisnet από τον κάθε πελάτη. Τι να πεις...
    1 point
  16. προφανως αυτη η απαντηση αφορα το ερωτημα 1. το ερωτημα 2 μπορεις να το απαντησεις; Υπαρχει το "αστικο" οριο κτηματογραφησης (οχι πολεοδομικο της ερωτησης 1) στο νεο ηλεκτρονικο συστημα που απο εκει θες να το δηλωσεις ή ανεβασμενο απο τον αναδοχο (το ανεβασουν συνηθως για να μην ταλαιπωρειται ο κοσμος με διαχωρισμο δηλωσης)
    1 point
  17. Αν είναι μόνο τα υποστυλώματα ή άλλα αρχιτεκτονικά στοιχεία, ογκοπλαστικές προεξοχές, αρχιτεκτονικές προεξοχές, εντός Ρ.Γ. η εκτός, σε αντίστοιχο ύψος και πλάτος, βάσει νομοθεσίας δέν προσμετρούνται.....
    1 point
  18. Για όσους έχουν κάποια σχετικά ερωτήματα, Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία στο 2103000877 που μόλις είχα, μου είπαν: 1. Στην υπεύθυνη δήλωση αναδόχων/ προμηθευτών συμπληρώνεται ο αριθμός του 1ου ΠΕΑ 2. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν η βεβαίωση αρίθμησης έχει ημερομηνία μεταγενέστερη της αίτησης στο πρόγραμμα 3. Εφόσον το πρόγραμμα μας επέτρεψε και προχωρήσαμε τη διαδικασία αν και δεν είχε πληρωθεί το ενιαίο πρόστιμο τακτοποίησης πριν την ημερομηνία αίτησης στο προγραμμα, δεν υπάρχει θέμα. Για περισσότερες πληροφορίες στο συγκεκριμένο ζήτημα με παρέπεμψε στο mail [email protected]
    1 point
  19. σου ζητάει την Υ.Δ του ιδιοκτήτη (edit με θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής) με την οποία σου αναθέτει την διαχείριση της υποβολής αίτησης για την έκδοση Ε.Ε.Μ.Κ με περίπου αυτό το κείμενο για την αιτούμενη έκδοση Ε.Ε.Μ.Κ αναθέτω ως διαχειριστή της αίτησης μου, τον .... ... ... Μηχανικό με ΑΜ ΤΕΕ ... και τον ορίζω ως υπεύθυνο για τον ορισμό των αρμοδίων μηχανικών για την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών και επιβλέψεων του έργου. - edit 2 Υπόψη ότι στο σύστημα e-άδειες οι αναθέσεις ανά απαιτούμενες μελέτες σε ειδικότητες (Α.Μ -Τ.Π -Η/Μ -Π.Μ) δεν γίνεται πλέον από τον ιδιοκτήτη άμεσα και ξεχωριστά για καθέναν απ' αυτούς αλλά συνολικά από τον διαχειριστή της αίτησης δηλ εσένα
    1 point
  20. Υπόψιν (οι περισσότεροι το κατέχουν) οι κατατμήσεις δεν είναι υποχρεωτικό να οδηγούν σε άρτια και οικοδομήσιμα. 3 Καλημέρα.
    1 point
  21. Για μένα δεν έχει νόημα αφού φαίνεται ότι ο δρόμος ειναι παρακάτω. Αλλά δεν χάνεις και τίποτα να μάθεις τι είναι αυτή η έκταση και σε ποιον ανήκει.
    1 point
  22. Καλημέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Προφανώς και το γνωρίζω. Αλλά όπως έχω ξαναγράψει στο παρελθόν απλά εργάζομαι σε τεχνικό γραφείο (πολιτικού μηχανικού) που έχει δικαίωμα και εκδίδει οικοδομικές άδειες. Φαντάζομαι δεν είμαι ο μοναδικός που κάνει κάτι διαφορετικό απ' ότι έχει σπουδάσει γιατί δεν βρήκε εργασία στο αντικείμενο του. Επικοινώνησα το πρωί με το ΤΕΕ, είναι γενικότερο το πρόβλημα μου είπαν και έχουν στείλει ερώτημα στο Υπουργείο. Όταν έχω νεότερα θα το γράψω εδώ, σε περίπτωση που φανεί χρήσιμο σε κάποιον που μπορεί να αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο. Πολιτικό Μηχανικό ή μη.
    1 point
  23. Πιο σωστή διατύπωση, πλήρης απελευθέρωση, κανένα επαγγελματικό δικαίωμα. Υπογράφουν όλοι τα πάντα, ακόμα και χωρίς πτυχίο. Αυτό μάλιστα. Είναι μια σαφής πρόταση. Αντιβαίνει βέβαια με όλα τα άλλα περί ελλιπούς κατάρτισης αν δεν υπάρχει μάστερ 3+2 και υπογραφής του σύμπαντος από τον Πολιτικό Μηχανικό αλλά δεν πειράζει.
    1 point
  24. Δηλαδή ο καθένας να υπογράφει στατικά, ηλεκτρολογικά, έτσι, με μια έναρξη στην εφορία; Μη λέμε συνθήματα χωρίς νόημα.
    1 point
  25. Είχα και εγώ παρόμοια περίπτωση. Κάνεις αίτηση εκ των υστέρων στο Δήμο και προσκομίζεις την αίτηση και τη βεβαίωση που θα πάρεις από το Δήμο. Εμένα μου την έκαναν δεκτή λίγο πριν βγει η απόφαση υπαγωγής...Δεν έχεις πρόβλημα απλώς θέλει και την Αίτηση.
    1 point
  26. μερικοί κτηματοφυλακες, όπως φαινεται, δεν ηλθαν πληρωσαι, αλλά... καταλυσαι τις συναλλαγες. Τελικα, αποδειχνεται οτι, το Κτηματολογιο, ερμηνευομενο ποικιλοτρόπως απο τους διαφορους εφαρμοστές του, αντι να λυνει προβληματα, δημιουργει επιπρόσθετα... Πολυ φοβάμαι, οτι έτσι θα παει στα επομενα χρονια. Αρνήσεις/ταλαιπωρία/απόψεις/γραμμες/εμπόδια/τοίχους........ καθενος υπεύθυνου ή μή. Αρα, ή θα κανεις το συμβολαιο, θα αρνηθει η κτηματοφυλακας την μεταγραφη με γραπτη "αιτιολογημενη άρνηση" και θα πας στα δικαστηρια, ζητώντας την μεταγραφη. [Προφανώς, θεωρω οτι, η συμβολαιογραφος δεν δικαιουται να αρνηθει την συνταξη του συμβολαιου] ή, για δες, αν γινεται να πουλησεις το 1/2 εξ αδιαιρετου της β΄καθετης με δικαιωμα ανοικοδομησης σε τμημα αβγδ.. [ο πνιγμένος απο τα μαλλιά του πιάνεται] [ή θα μπορουσες να επικοινωνησεις με την Νομικη διευθυνση του Κτηματολογιου] Καλη συνεχεια
    1 point
  27. Τα 15 τμ λαμβάνουν ΥΔ (με μειωτικό 0,30), ΥΚ και ελέγχεις και για παραβίασης της Δ. Συντελεστής αλλαγής χρήσης δεν θα μπει.
    1 point
  28. Από την διευκρινιστική εγκύκλιο 4 του ν. 4178 για να λάβει μειωτικό ως σοφίτα πρέπει να πληροί τον ορισμό της παρ 81(*) άρθρου 2 του ΝΟΚ. Με πλαϊνά ύψη 1.80 δε νομίζω να συμπεριλαμβάνεται στο ύψος της επικλινούς στέγης, οπότε κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να υπολογιστεί χωρίς μειωτικό συντελεστή. Επιπλέον, αν έχει και εξωτερική πρόσβαση τότε αποκλείεται και το δεύτερο απαιτούμενο κριτήριο του ορισμού. παρ. 81 άρθρου 2 ΝΟΚ: (*) 81. Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης του κτιρίου και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία
    1 point
  29. Κάθομαι και διαβάζω τόσες μέρες κυρίως την ανταλλαγή απόψεων μεταξύ steelman και Γιώργου, και έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις: 1. Το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι μόνο το τεχνικό γραφείου τύπου one man show. Αυτό έτσι κι αλλιώς κλείνει τον κύκλο του. 2. Το επάγγελμα του μηχανικού δεν έχει να κάνει μόνο με υπογραφές και πολεοδομίες. Διάβασα πριν μερικές μέρες αναρωτιόταν κάποιος συνάδελφος, o κατέχων MSc in Biomedical Engineering τι θα υπογράφει. Ε Λ Ε Ο Σ! Πως τον κόβετε δηλαδή τον άλλον, θα πάει να σπουδάσει ο άλλος biomedical engineerin και μετά θα ψάχνει να υπογράφει ΠΕΑ, ΜΕΑ ΥΔΕ Ηλεκτρολόγου; Ή μήπως αν δουλεύει σε τμήμα r&d κάποιας εταιρίας η οποία παράγει π.χ. βιοϋλικά θα πρέπει να υπογράψει κάποια μελέτη την οποία θα θεωρήσει κάποιος ΔΥ; 3. Άλλο τα ακαδημαϊκά προσόντα και άλλο το πλαίσιο άσκησης ενός επαγγέλματος, δεν συνδέονται πάντα αυτά τα δύο. Και επειδή κάποιοι αναφέρατε πολλές την Γερμανία, φαντάζομαι να γνωρίζεται οτι στην Γερμανία το επάγγελμα του μηχανικού δεν ρυθμίζεται νομοθετικά; Με λίγα λόγια δεν υπάρχουν ΕΔ, μόνο ο τίτλος προστατεύεται. 4. Όσα χρόνια είμαι μέλος ΤΕΕ και εργάζομαι ως μηχανικός, δεν "υπέγραψα" ποτέ τίποτα. Επίσης έχω εργαστεί και ως μηχανικός σε άλλες χώρες και φυσικά ποτέ δεν αναγνώρισα το δίπλωμα μου γιατί πολύ απλά δεν χρειαζόταν. Η πρόταση μου; Κατάργηση των ΕΔ και πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος. Να ρυθμίζεται η πρόσβαση μόνο σε συγκεκριμένες δραστηριότητες
    1 point
  30. Οι σοφίτες θεσμοθετήθηκαν με τον ΝΟΚ απο το 2012. Οπότε το απόλυτο δεδομένο είναι ότι ΔΕΝ έχουν καταργηθεί. Ο ΝΟΚ είναι ο εν ισχύ Νόμος του Ελληνικού κράτους για τις πολεοδομικές διατάξεις δόμησης. Τώρα σε ποιες περιπτώσεις και με τι όρους και ορισμούς ορίζουμε με τις πολεοδομικές διατάξεις (δηλαδή τον ΝΟΚ) "αυτό" είναι σοφίτα και άρα δεν μετρά στον Συντελεστή Δόμησης ή αυτό δεν είναι σοφίτα δεν μπορεί να εξηγηθεί έτσι απλά. Αφορά το έργο μηχανικών με εξοικείωση και γνώση των ορισμών και των διατάξεων. Δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε σε εσάς εκτός κι αν θέλετε να σας δώσουμε τον ΝΟΚ να τον μελετήσετε ο ίδιος..... και καλό κουράγιο φυσικά....
    1 point
  31. Θα συμφωνήσω με τον φίλτατο Παυλο, οι σοφίτες δεν έχουν καταργηθεί. Αρκεί βέβαια να έχεις το απαιτούμενο ύψος μέσα στο οποίο θα υλοποιηθεί, το πιστευω απίθανο ομως να μην το έχεις.
    1 point
  32. Συνάδελφε δεν με ενδιαφέρει τι νομίζει ο καθένας με την λογική της Ελλάδος. Το τι θεωρεί ο ΧΜ ούτε καν με απασχολεί. Μην σκέπτεσαι όπως τώρα και τι ισχύει στην Ελλάδα, που ο πολ. μηχανικός υπογράφει για παράδειγμα για όλο το σύμπαν. Αυτά όλα θα αλλάξουν και θα γίνουν από την αρχή για όλους.
    1 point
  33. Καλό είναι να υπάρχει το δικαίωμα να φτιάχνει κάθε σχολή το πρόγραμμά της αλλά πρώτον θα πρέπει να υπάρχει κι ένας αλγόριθμος που να αντιστοιχίζει απευθείας τα επαγγελματικά δικαιώματα (για να μην έχουμε αργότερα τις γνωστές παρεξηγήσεις) κι άλλος ένας που να της βγάζει τον επιτρεπόμενο αριθμό εισακτέων. Πρέπει να ορισθεί το ποιό σημείο που θα τελειώνουν τα ίδια δικαιώματα και θα περνάμε στην εξειδίκευση. Γιατί θα σου πει κάποιος πονηρός να είναι το σημερινό σημείο, τα μεγάλα δημόσια έργα. Επίσης το ότι δεν έχει σχέση ο ΧΜ με τον ΠΜ το λες εσύ ως ΠΜ αλλά ο ΧΜ μπορεί να έχει αντίθετη άποψη. Στα υδραυλικά έργα περιλαμβάνονται και οι βιολογικοί καθαρισμοί και ο ΧΜ το θεωρεί δική του αρμοδιότητα αυτό. Υπάρχουν πολλές τέτοιες γκρίζες ζώνες. Πχ πάλι ο ΧΜ λέει γιατί ο μηχανολόγος να υπογράφει χημικό εργοστάσιο; Κι ο μεταλλειολόγος διατείνεται ότι ξέρει καλύτερα να σκάβει σήραγγες. Κι ο ναυπηγός ότι κατανοεί καλύτερα τη συμπεριφορά των λιμενικών έργων. Δυστυχώς το 3+2 δεν αρκεί από μόνο του για να διορθωθεί ο αχταρμάς. Οι ίδιοι άνθρωποι που δε γνωρίζουν από ακαδημαϊκά και θα διακατέχονται από τα συμφέροντα θα το χειριστούν κι αυτό.
    1 point
  34. Είναι δικαίωμα της κάθε σχολής το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει. Για αυτό θα γίνεται και η επιλογή για το ίδρυμα, δηλαδή βάση του προγράμματος σπουδών που έχει και όχι με τι χρώμα είναι βαμμένο από έξω. Στο ξαναλέω, όλοι οι Πολ. Μηχανικοί θα έχουν τα ίδια επ. δικαιώματα, με το Master απλά θα έχεις εξειδίκευση. Δεν έχει καμία σχέση ο ΧΜ με τον ΠΜ. Μην κρίνεις όπως είναι σήμερα επειδή σήμερα είναι αχταρμάς αλλά κανείς δεν διατίθεται να τα αλλάξει επειδή ή δεν γνωρίζουν απο ακδημαϊκά ή επειδή υπάρχουν συμφέροντα. 3+2 και τέλος συνάδελφοι, πάμε για Bologna και εμείς εδώ στο Uganda !
    1 point
  35. Συνάδελφε άλλο το ένα άλλο το άλλο. Υπάρχει Bachelor μηχανικού περιβάλλοντος και Bachelor πολ. μηχανικού. Δεν είναι το ίδιο ! Συνάδελφε για παράδειγμα σου λέω ότι θα έχουν Master στα στατικά, στις υποδομές και συγκοινωνίες κ.τ.λ. Για παράδειγμα μερικά Master στην επιστήμη του πολ. μηχανικού από ένα γερμανικό πολυτεχνείο: (δεν θα δώσω παραδείγματα για όλα τα αντικείμενα απλά μια πρώτη εικόνα) 1. Advanced Computational Methods in Civil Engineering 2. Δομικών Έργων (δομικά έργα για βιομηχανίες, ουρανοξύστες, ενισχύσεις κτιρίων κ.τ.λ.) 3. Δομοστατικού (γέφυρες κ.τ.λ.) 3. Τούνελ και Γεωτεχνική 4. Οδοποιίας (Traffic engineering) που μπορεί να εμπεριέχει και γέφυρες ανάλογα το πρόγραμμα σπουδών κ.ο.κ. 5. Επιστήμης υλικών 6. Water resource management (παράδειγμα εδώ) 7. Constructive hydraulic engineering (παράδειγμα εδώ) κ.τ.λ. δηλαδή με άλλα λόγια το κάθε πανεπιστήμιο προσφέρει το δικό του πρόγραμμα Master κ.ο.κ. Εννοείται συνάδελφε όλοι είναι πολ. μηχανικοί με ίδια επ. δικαιώματα, αλλά όπως καταλαβαίνεις αν θέλω κάποιον ειδικό σε Τούνελ και Γεωτεχνική, θα προτιμήσω βέβαια τον μηχανικό με το ανάλογο Master και όχι κάποιον δομοστατικό για παράδειγμα. Σε μερικά Master απαραίτητη προϋπόθεση είναι το Bachelor Μηχανικού. Σε μερικά άλλα όχι, αλλά αυτό είναι θέμα σχολής και προγράμματος σπουδών. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι σε ένα πολυτεχνείο για παράδειγμα έχει 8 με 10 Master που προσφέρονται στους κατόχους Bachelor πολ. μηχανικούς. Δηλαδή έχει αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών και έχει ενσωματωθεί στο 3+2 τελείως πλέον !
    1 point
  36. Δεν με ενδιαφέρει αυτό το θέμα συνάδελφε. Αυτό θα κριθεί από το πρόγραμμα της σχολής συνάδελφε και όχι από τον απόφοιτο. Θα υπάρχει ένα Bachelor για τους πολ. μηχανικούς για παράδειγμα, από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το Master.
    1 point
  37. Όχι μόνο δεν θα υπάρχουν παντού ίδια τμήματα αλλά σε συγκεκριμένα πανεπιστήμια. Αν δεν μπορεί κάποιο να προσφέρει ολοκληρωμένες σπουδές στο αντικείμενο, απλά δεν θα τις προσφέρει. Eννοείται δεν θα δέχονται. Για να καταλάβετε διαφορά πολιτισμένου κράτους με Ουγκάντα. Στην Γερμανία μια χρονική περίοδο υπήρχαν πολλοί που ήθελαν να σπουδάσουν πολ. μηχανικοί. Οι πολυτεχνικά σχολές δεν είχα τις θέσεις, οπότε αυξησαν τις βάσεις και μπήκαν αυτοί που έπρεπε να μπουν. Εδώ έχει δεν έχει θέσεις μπαίνουν τον χρόνο πόσες χιλιάδες, η αγορά γεμίζει και η φαγομάρα μεταξύ μας ξεκινάει. Όχι εσύ τελειώσες ΔΠΘ που είναι της πλάκας, εγώ τελειώσα ΕΜΠ που είναι το καλύτερο στον κόσμο και άλλα τέτοια τραγελαφικά. Δεν χρειάζεται να γίνει τμήμα, τον τομέα της υδραυλικής θα τον παρακολουθήσεις με το Master.
    1 point
  38. Kαι έτσι πρέπει να γίνει. Είπαμε τα τωρινά προγράμματα σχολών είναι αχταρμάς. Αναδιοργάνωση και αλλάγή προγράμματος σπουδών σε συνθήκη Bologna. Τα όλα τα σφάζω όλα τα μαχαιρώνω τελειώσε. Όχι μόνο υπο-εκπαιδεύονται, αλλά υπάρχουν μαθήματα για να υπάρχουν, άλλος ακολουθεί άλλο τομέα, έξω υπογράφει κάτι άλλο (για να μην μιλήσω που υπογράφει αρχιτεκτονικά και τοπογραφικά), γενικά επικρατεί ένα χάος, το οποιό αντί να διορθωθεί, όλα αυτά τα χρόνια συσσωρεύτηκε και διογκώθηκε, αντί να κάνουν αναδιοργάνωση βάζανε απλά μαθήματα, φτάσαμε να έχουμε στο εξάμηνο 7 μαθήματα, αν είναι δυνατόν και πόσα αλλα τραγελαφικά.
    1 point
  39. Eννοείται αυτό. Οι τοπογράφοι ΜΟΝΟ τοπογραφικά και τέλος. Συνάδελφε είπαμε να μιλήσουμε σοβαρά. Τι δουλειά έχει ένας αρχιτέκτονας με στατικά; Τι δουλειά έχει ένα Τοπογράφος με υδραυλικά ή στατικά; Δείξτε σας παρακαλώ πολύ λίγη σοβαρότητα !
    1 point
  40. Άρα που είναι το πρόβλημα σας σχετικά με τους μηχανικούς ΤΕ; (Τώρα πλέον ΠΕ)
    1 point
  41. Kαλημέρα συνάδελφοι, θα ακολουθήσεις ότι προβλέπει το πρόγραμμα σπουδών της σχολής σου. Η μια σχολή μπορεί να δείνει 4+1 όπου το τελευταίο έτος εξειδίκευση. Μπορεί όμως να είναι και 4+2, όπου το τελευταίο έτος εξειδίκευση. Το πρόβλημα με τα πενταετή είναι ότι άλλη εξειδίκευση διαλέγεις και μετά έξω στο επάγγελμα ακολουθείς άλλη. Αυτό είναι μη σοβατό και επικίνδυνο. Εγώ θέλω να δω για παράδειγμα Master in Construction Engineering γιατί μετά γνωρίζω ότι απέναντί μου έχω μηχανικό με εξειδίκευση δομοστατικού για παράδειγμα. Το τελειώσα πενταετή και αυτό που διάβασα παραπάνω ότι: δείχνει άγνοια για τα ακαδημαικά και προσδίδει πόσο αστείο είναι μέχρι τώρα το υπάρχον πρόγραμμα σπουδών και κατά προέκταση τα λάθος επ. δικαιώματα που έχουν. Δεν είναι δυνατόν να έχεις εξειδίκευση υδραυλικός ή γεωτεχνικός και έξω να το παίζεις γεφυράς ! Είναι επικίνδυνο και μη σοβαρό.
    1 point
  42. Συνάδελφε γνωρίζω πολύ καλά τι λέω. Το ότι οι κατευθύνσεις υπεισέρχονται όπως λες δείχνει πόσο μη σοβαρό και επικίνδυνο είναι ! Τι σημαίνει εμβαθύνει χωρίς να αποκόπτονται; Αχταρμά δηλαδή; ΜΟΝΟ το Master δείχνει εξειδίκευση, τα υπόλοιπα είναι ιστορίες για να περνάει η ώρα μας. Συνάδελφε υποστηρίζω μόνο τους Μηχανικούς ΠΕ. Οι Μηχανικοί ΤΕ πέρασαν στην ιστορία, θα ενσωματωθούν και αυτοί και το θέμα τελειώσε. Γενικά υποστηρίζω την παιδεία, που εδώ μέσα όμως με αυτά που διαβάζω έχει πιάσει πάτο.
    1 point
  43. Το κλείσιμο Η.Χ εξαιρείται από την υποχρέωση Μ.Σ.Ε. Τα υπερυψωμένα υπόγεια (υποθέτω εννοείς ότι είναι αυθαίρετα) εξαιρούνται και αυτά. Δες λοιπόν τι άλλο σου μένει, χωρίς να αθροίζεις τα παραπάνω. Αν η επιφάνεια των υπόλοιπων αυθαιρέτων είναι μικρότερη των 25 τμ έχεις την εξαίρεση από ΜΣΕ.
    1 point
  44. Version 1.0.0

    497 downloads

    Το έντυπο σε μορφή WORD. Αν μου ξέφυγε κάτι, παρακαλώ σχολιάστε το, να ενημερώσω το αρχείο.
    1 point
  45. έστειλα αυτό το email στο e-Άδειες@ ... "Βάσει της Απόφασης το τέλος ανταπόδοσης ορίζεται: 4. Για την άσκηση των ανωτέρω υποχρεώσεων ο πάροχος του πληροφοριακού συστήματος δικαιούται την είσπραξη ποσοστού ανταπόδοσης σύμφωνα με τα εξής: Για την υποβολή Αιτήσεων της παρούσας Υπουργικής Απόφασης, το ποσοστό ανταπόδοσης ορίζεται σε 20€ ανά υποβαλλόμενη αίτηση. Σε περίπτωση ανέγερσης η προσθήκης κατ επέκταση η καθ ύψος νέων κατασκευών, αναθεώρησης ως προς την ανέγερση η προσθήκη κατ επέκταση η καθ ύψος νέων κατασκευών, το ανταποδοτικό τέλος για την υποβολή της αίτησης ορίζεται ως εξής: • Για άδειες μέχρι 100τμ με αποκλειστική χρήση κατοικίας 50€ και 60€ για τις λοιπές χρήσεις • Για άδειες άνω των 100 τμ και μέχρι 1000 τμ με αποκλειστική χρήση κατοικίας 100€ και 150€ για τις λοιπές χρήσεις • Για άδειες άνω των 1000 τμ και μέχρι 5000 τμ με αποκλειστική χρήση κατοικίας 250€ και 350€ για τις λοιπές χρήσεις • Για άδειες άνω των 5000 τμ με αποκλειστική χρήση κατοικίας 400€ και 500€ για τις λοιπές χρήσεις Για τις αιτήσεις που υποβάλλονται στο πληροφοριακό σύστημα και αφορούν Έγκρισης Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας, Άδεια Κατεδάφισης και Έκδοση Οικοδομικής άδειας για αποκατάσταση ζημιών μετά από φυσικές καταστροφές προβλέπεται έκπτωση 50% επί του ανταποδοτικού τέλους. Θέλω να ρωτήσω πόσο είναι το ποσοστό ανταπόδοσης για τις εξής περιπτώσεις: 1, για άδεια κατεδάφισης 150 τ.μ κατοικίας (είναι 50+20=70€ ή μόνο 50 ??) 2. για άδεια κατεδάφισης 300 τ.μ βιοτεχνίας (είναι 75+20=95€ ή μόνο 75 ??) 3.για Ε.Ε.Δ.Μ.Κ είναι πάντα 20 € ή διαφοροποιείται π.χ στην ανέγερση αποθήκης των 15 τ.μ ?? 4. για ενημέρωση Ο.Α είναι σταθερά 20 € ? 5. για αναθεώρηση αδείας ή και Ε.Ε.Δ.Μ.Κ είναι σταθερά 20€ ? " και πήρα αυτή την απάντηση: για άδεια κατεδάφισης: 20€ για Ε.Ε.Δ.Μ.K. : 20€ για αναθεώρηση/ενημέρωση Ο.Α. : 20€
    1 point
  46. Για όσα πρέπει να περιλαμβάνει η τεχνική έκθεση δες εδώ Συστάσεις για κατεδαφίσεις κτιρίων ΑΠΟΦΑΣΗ 31245 22-5-93 ΦΕΚ 451β.pdf
    1 point
  47. nikosantonakas, Και στους δύο νόμους 4178 και 4495 το "παραβιάζονται" θα μπορούσε να αναφέρεται και ως "παραβιάζουν" , όμως δεν θα άλλαζε κάτι αφού η έννοια της παραβίασης είναι η ίδια. Όσο για το τι είναι "παραβίαση" αυτό αφορά σε αυθαίρετη κατασκευή. Αυτή μετρείται ως ποσοστό επί των όρων δόμησης ή επί της οικοδομικής αδείας. Αντιθέτως, διερευνώντας την άλλη σχέση που αναφέρεις : παραβίαση=(νόμιμα+αυθ)/επιτρεπόμενα που αρχικά μοιάζει να μας παρασύρει, .... στην περίπτωση (νομίμου κτίσματος 100μ2) + (3αυθ. ορόφους=300μ3) και επιτρεπόμενα όρων δόμησης 500μ2 θα έχομε το άτοπο: παραβίαση Σ.Δ=100+300-500= -100μ2 !! Σε αυτή την περίπτωση ίσως να αξιώναμε και επιχορήγηση αντί καταβολής προστίμου ....
    1 point
  48. Δες μήπως σου κάνουν τα παρακάτω. YDR1.dwg YDR2.dwg
    1 point
  49. Είναι σε έκδοση 2004 Καλή δουλεία συνάδελφε! Υπόμνημα Υδρευσης - Αποχέτευσης 2004.dwg
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.