Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.116


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.020


  3. lou

    lou

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      461


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      17.329


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/02/2019 σε όλες τις περιοχές

  1. υπαρχει αυτο απο τους συμβ/φους https://www.notarius.gr/encyclical/7/2271 και αυτο ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 64η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 27 Σεπτεμβρίου 2011 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Αριθμ. Πρωτ. 214 ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ Α Θ Η Ν Α Προς όλους τους Συμβολαιογράφους _____ της χώρας Ταχ.Δ/νση : Γ.Γενναδίου 4 - Τ.Κ.106 78-Αθήνα Τηλέφωνα : 210 330 7450,-60,-70,-80,-90 FAX : 210 384 8335 E-mail : [email protected] Πληροφορίες: Στέλλα Περάτη ΘΕΜΑ: Πιστοποιητικό υψηλής παραγωγικότητας-Ν.4015/2011 (ΦΕΚ 210/21.9.2011, τ.Α’) ΑρθροΜΟΝΟ Κυρίες και Κύριοι Συνάδελφοι, Σας κοινοποιούμε κατωτέρω το άρθρο 21 του Ν.4015/2011 (ΦΕΚ 210/21.9.2011 τ.Α’) «Θεσμικό πλαίσιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς, τις συλλογικές οργανώσεις και την επιχειρηματικότητα του αγροτικού κόσμου - Οργάνωση της εποπτείας του Κράτους» και σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του ανωτέρω άρθρου, που επιλύουν το θέμα που είχε δημιουργηθεί στις μεταβιβάσεις ακινήτων με το «πιστοποιητικό υψηλής παραγωγικότητας». «ΝΟΜΟΣ 4015/2011 ΦΕΚ 210/21.9.2011 τευχ. Α’ «Θεσμικό πλαίσιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς, τις συλλογικές οργανώσεις και την επιχειρηματικότητα του αγροτικού κόσμου - Οργάνωση της εποπτείας του Κράτους» Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή: ……………………………………………………………………………………… Άρθρο 21 Οι διατάξεις της παραγράφου 6 του άρθρου 56 του ν. 2637/1998, όπως αυτές αντικαταστάθηκαν με την παράγραφο 37 του άρθρου 24 του ν. 2945/2001 και τροποποιήθηκαν με την παρ. 7 του άρθρου 9 του ν. 3851/2010 (Α` 85), αρχίζουν να ισχύουν δέκα ημέρες μετά τη δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως της κοινής απόφασης των Υπουργών Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, που εκδίδεται κατά τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 56. Συμβολαιογραφικές πράξεις που συντάχθηκαν μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος και αφορούν εκτάσεις του άρθρου 56 του ν. 2637/1998, είναι έγκυρες και ισχυρές εφόσον δεν ακυρώθηκαν με αμετάκλητη δικαστική απόφαση.» Με τιμή Ο Πρόεδρος Κωνσταντίνος Βλαχάκης υπαρχει αυτη η εγκυκλιος η 472/3-2-14 του Αλεξιαδη 7. Παρ. 11α: Σε περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί με διοικητικές πράξεις Αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, μπορούν να χορηγηθούν εγκρίσεις και άδειες δόμησης σύμφωνα με τις προγενέστερες του ανωτέρω χαρακτηρισμού διατάξεις, στα ακίνητα ή στα τμήματα των ακινήτων που είναι άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον αυτά εμπίπτουν εντός ζώνης 200μ από τον άξονα εθνικών ή επαρχιακών οδών ή εντός ζώνης 150μ από τον άξονα δημοτικών οδών. Στις περιπτώσεις που ο χαρακτηρισμός της γεωργικής γης – γης υψηλής παραγωγικότητας έχει επέλθει με την έγκριση ΓΠΣ ή ΖΟΕ, τα άρτια και οικοδομήσιμα τμήματα των ακινήτων που εμπίπτουν σε ζώνη 200μ από τον άξονα εθνικών και επαρχιακών οδών, μπορούν να οικοδομηθούν με τις προγενέστερες των ΓΠΣ – ΖΟΕ πολεοδομικές διατάξεις. Εάν ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός της ανωτέρω ζώνης και εν μέρει εκτός αυτής, τότε στην περίπτωση που το εντός της ζώνης τμήμα δεν έχει την απαιτούμενη αρτιότητα, θεωρείται ότι εντός της ζώνης περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή, κατ’ αντιστοιχία των διατάξεων περί τεμνόμενων οικοπέδων του άρθρου 7 του από 24.4.1985 Π. Δ/τος (181 δ’) όπως ισχύει. Τα ανωτέρω ισχύουν μέχρι την έκδοση της προβλεπόμενης ΚΥΑ της παρ. 2 του άρθρου 45 του ν. 2637/1998. Για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης σχετικώς με την έννοια των δημοτικών οδών σημειώνουμε τα ακόλουθα : ? Από τα άρθρα 2 και 3 του Ν.3155/1955 προβλέπεται ειδική διαδικασία για την ανακήρυξη και τον καθορισμό των εθνικών και επαρχιακών οδών. ? Αντίθετα δεν προβλέπεται διαδικασία χαρακτηρισμού οδών ως δημοτικών. Η απόκτηση του ιδιαίτερου γνωρίσματος μιας οδού ως δημοτικής αποτελεί πραγματικό ζήτημα εφόσον ο νόμος δεν προβλέπει ειδική διαδικασία που να προσδίδει μια τέτοια ιδιότητα (ΑΠ.1038/1994,3174/2009). Ο χαρακτηρισμός μιας οδού ως δημοτικής εναπόκειται στο όργανο εκείνο στο οποίο ανήκει κάθε φορά η αρμοδιότητα για την έκδοση σχετικής με τον ως άνω χαρακτηρισμό ή που προϋποθέτει τον χαρακτηρισμό πράξης (ΣΤΕ 2604/2008,4777/1995). Σε κάθε περίπτωση δημοτικοί οδοί θεωρούνται οι αναγνωρισμένοι ως τέτοιοι μέχρι σήμερα καθώς και όλοι οι δρόμοι εντός σχεδίου πόλεως, εντός ορίων οικισμού καθώς επίσης και αυτοί που εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου ή και συντηρούνται από αυτόν και σε εκτός σχεδίου περιοχές. Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπου οι αρμόδιες υπηρεσίες για την έκδοση διοικητικών πράξεων ( ΥΔΟΜ π.χ) έχουν κρίνει στο παρελθόν την ύπαρξη δρόμων και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα αυτών, παρεμπιπτόντως στα πλαίσια έκδοσης διοικητικής πράξης (άδειας δόμησης π.χ με πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο, βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας) στα χωρικά πλαίσια του Δήμου αρμοδιότητάς τους, αυτοί οι δρόμοι θεωρείται ότι εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου και για την εφαρμογή της διάταξης νοούνται ως δημοτικοί δρόμοι. Επισημαίνεται ότι μετά τον ν.3852/2010 δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ κοινοτικών και δημοτικών οδών. 8. Παρ. 11β: Η διάταξη διευκρινίζει ότι τυχόν διοικητικές πράξεις που έχουν εκδοθεί μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τον χαρακτηρισμό της γης ως υψηλής παραγωγικότητας, είναι έγκυρες και ισχυρές εφόσον δεν έχουν ακυρωθεί αμετάκλητα από τα αρμόδια δικαστήρια. Για τα ακίνητα αυτά, ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 11α. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ σημ. αυτη την ΓΥΠ εχει θλιβερη προιστορια εχουν εκδοθει η ΥΑ 168/10 η ΥΑ 72/11 και μετα εβγαλαν την 73/2011η οποια "αναιρει" τις προηγουμενες με τα εξης Μετά το πρώτο εδάφιο του άρθρου 1 της αριθ. 168040/3-9-2010 κοινής Υπουργικής απόφασης, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθ. 072528/2011 ΚΥΑ (ΦΕΚ 102/Β/2011), προστίθεται νέο εδάφιο, που έχει ως εξής: "Η παρούσα εκδίδεται για να χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά και μόνο σαν βάση για τον καθορισμό των γεωγραφικών ορίων της Αγροτικής Γης Υψηλής Παραγωγικότητας και την έκδοση της κοινής Υπουργικής απόφασης της παρ. 2 του άρθρου 56 του ν. 2637/1998 (ΦΕΚ Α` 200), όπως το άρθρο αυτό τροποποιήθηκε και ισχύει." και εχουμε και αυτο απο την Ξάνθη http://smmidexanthis.gr/index.php/enimerwsi/628-alaloym-me-ti-gi-ypsilis-paragogikotitas αυτα τα ...ολιγα υγ κι αν εχεις κουραγιο, μπορεις να δεις αυτα, απο το ΥΠΑΑΤ http://www.minagric.gr/index.php/el/for-farmer-2/xorotajian/573-xorotajia-1/1967-nomikes-diatajhs-xorotajia εδιτ ειναι το θεμα με την γνωστη " εγκυκλιο Δριβελεγκα" , που "τροποποιουσε"τον νομο δες σε αυτη την συζητηση https://www.michanikos.gr/forums/topic/50594-οικοδομησιμότητα-σε-αναδασμό-και-ζοε/?do=findComment&comment=927999
    2 points
  2. Συνάδελφοι το προκαταρκτικό υπόβαθρο με τους νέους ορθοφωτοχάρτες της νέας εφαρμογής ''Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Υποβολής Δήλωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου '' λειτουργεί και ανεξάρτητα από την κύρια εφαρμογή για απλή περιήγηση στον παρακάτω σύνδεσμο: https://gis.ktimanet.gr/wms/declarationsProduction/default.aspx (δεν ξέρω εάν έχει αναφερθεί πάλι....το ανακάλυψα τυχαία.... ίσως να φανεί χρήσιμο αφού δεν χρειάζεται login με τους κωδικούς του taxis)
    2 points
  3. Αν θυμάμαι καλά στον Γοκ του 73 το Δ στην χειρότερη περίπτωση ήταν Δ=2,50+0,05Η όπου Η το μέγιστο ύψος. Άρα νομίζω ότι δεν έχεις θέμα και με το νέο όριο , ακόμα και αν υποθέσουμε ότι είναι σωστό το κόκκινο. Ας το επαληθεύσει όμως και κάποιος άλλος , αυτό που έγραψα για το Δ. Παράθεση Πάντως βλέποντας στο τοπογραφικό ότι υπάρχει το σημείο Δ και μάλιστα χρησιμοποιήθηκε ως κορυφή για τον υπολογισμό του εμβαδού με την μέθοδο του τριγωνισμού, θεωρώ ότι η τεθλασμένη είναι το σωστό όριο και όχι η κόκκινη γραμμή. Οι καλουπατζήδες όταν έβλεπαν τέτοιες αμβλείες γωνίες κάτι πάθαιναν..... Τότε τον καιρό εκείνο....
    1 point
  4. Λεπτομέρειες για απόδειξη χρησικτησίας: https://www.lex.gr/index.php/el/xrhsikthsia/133-i-xrisiktisia-os-tropos-ktisis-kyriotitas-apaitoymena-dikaiologitika Υ.ΓΥ.Γ. Μπορεί να σας φανεί χρήσιμο....
    1 point
  5. Κατά τη γνώμη μου: 1. Έτσι όπως περγράφει ο συνάδελφος τις αποθήκες, δυστυχώς πρέπει να πάνε ως Σ2. 2. Η έκπτωση στο πρόστιμο λόγω υποβολής ΜΣΕ αναφέρεται σε ολόκληρο το ποσό της δήλωσης υπαγωγής, ανεξαρτήτως των αυθαιρεσιών, ακόμα και στις περπτώσεις που αυτή δεν είναι απαιτητή αλλά υποβάλεται.
    1 point
  6. Να θυμηθούμε τι έλεγε η εγκ. 3 Ν. 4178 για το αντίστοιχο θέμα. Έλεγε λοιπόν ότι θα βάλεις άλλη κατοικία με το μικρότερο συντελεστή για να μπορέσεις μετά να πας για άδεια αποπεράτωσης. Το θέμα είναι ο ιδιοκτήτης θέλει να χρεωθεί το γιαπί ως κατοικία και να το πληρώνει χρυσάφι μετά; Ενδιαφέρεται να το αποπερατώσει ως κατοικία; Αν όχι κάνε τη δήλωση όπως λες με χρήση υπηρεσίες και στην τεχνική έκθεση περιγράφεις ότι πρόκειται για αποθήκες. Γ. - Σε περίπτωση διαπίστωσης αυθαιρέτου ολοκληρωµένου φέροντα οργανισµού ή τµήµατος κτιρίου µε αυθαίρετο ολοκληρωµένο φέροντα οργανισµό χωρίς στοιχεία πλήρωσης και χωρίς εγκατεστηµένη χρήση, για την υπαγωγή του στο ν. 4178/13 το ενιαίο ειδικό πρόστιµο υπολογίζεται κατά τα οριζόµενα στις γενικές και ειδικές διατάξεις των άρθρων 18 και 19, εφαρµόζοντας το µικρότερο συντελεστή χρήσης για την άλλη κατοικία (3β=0,5). Στην περίπτωση αυτή κατά την υποβολή αίτησης αποπεράτωσης η χρήση που θα εγκατασταθεί µε την έκδοση της σχετικής άδειας θα είναι αποκλειστικά επιτρεπόµενη, σύµφωνα µε τους ισχύοντες όρους και περιορισµούς δόµησης στη θέση του ακινήτου.
    1 point
  7. αν δεν είστε συνδεδεμένοι με μπαλαντέζα μην περιμένετε τίποτα...
    1 point
  8. Δεν το καταλαβαίνουν, καταλαβαίνω την ανάγκη και την επιθυμία αλλά χωρίς δόντι γερό δεν υπάρχει καμία περίπτωση
    1 point
  9. Ίσως εγώ να μην το καταλαβαίνω σωστά συνάδελφε οπότε αν είμαι λάθος, διόρθωσε με. Εαν ζεις και εργάζεσαι σε μια Χ χώρα πληρώνεις φόρους, ψωνίζεις και ξοδεύεις τα λεφτά σου στη χώρα που ζεις και εργάζεσαι. Άρα ενισχύεις την οικονομία της χώρας αυτής. Αυτό για ποιο λόγο είναι κατάντια?
    1 point
  10. Η νομοθεσία είναι σαφής. Και δεν μπορεί να γράψει σε πολεοδομικό νόμο τα περί ΚΥΕ γιατί αυτό δεν ορίζεται πολεοδομικά. Δεν ξέρει τι είναι το ΚΥΕ ... το υγειονομικό ξέρει. Οι τεχνικές οδηγίες είναι οδηγίες και τίποτε παραπάνω. Έχουν πάρα πολλά λάθη και τις έγραψαν κάποιοι που είχαν θέματα μπερδεμένα στο μυαλό τους ή είχαν περιορισμό στον αριθμό των λέξεων του κειμένου. Δικό τους θέμα ... Η έκφραση με το "κατάστημα" και τα ΚΥΕ προέκυψε το 2001 και από τότε υπάρχει πλήθος εγγράφων περί της ορθής ερμηνείας του νόμου (βλ. και βιβλίο ΓΟΚ85 Λεμπέση σελ.169). Ήταν σε μια οδηγία που δόθηκε για τα ΚΥΕ σε κτήρια προ '55 όταν πλέον άλλαξε η διαδικασία για την πιστοποίηση νομίμου περιγράμματος από άδεια σε ΒΚΧ με την τροποποίηση του ΓΟΚ2000. Χρόνια μετά κάποιος αδιάβαστος την είδε γραμμένη και τη γενίκευσε σε χαρτί το 2012. Σου εξήγησα ότι, το τι κάνει ο μηχανικός είναι διαφορετικό θέμα σχέσεών του με τις πολεοδομίες και δεν το συζητώ παρακάτω ... Θα παρανομούμε καθ' υπόδειξη, εξυπηρετώντας εμμονές και συμφέροντα άλλων, ή θα κάνουμε τη δουλειά μας ;
    1 point
  11. Φωτισμό ασφαλείας (φωτιστικά δηλ) βάζεις: 1. στις εξόδους (πάνω, ή δίπλα από αυτές) 2. στις οδεύσεις διαφυγής οπωσδήποτε και σε αδιέξοδα (σε ύψος 2μ δηλ σε αλλαγές κατεύθυνσης, σκάλες κλπ) 3. σε ανοιχτούς χώρους (μεγάλα χωλ, κλπ αν υπάρχουν - εκεί βάλε αν είναι πολύ μεγάλος ο χώρος υψηλής έντασης φωτιστικά γιατί τα μικρά δεν θα φέγγουν καθόλου) Σήμανση βάζεις: 1. δίπλα από κάθε φωτιστικό 2. στις αλλαγές κατεύθυνσης και στις σκάλες οπωσδήποτε και σε αδιέξοδα 3. πάνω από κάθε πυροσβεστήρα και πυροσβεστικό εξοπλισμό και φτιάξε και κατόψεις με τις οδεύσεις διαφυγής, με τηλ ΠΥ, Αστυνομία, Νοσοκομείο, Φαρμακείο, κλπ αποτυπωμένα πάνω τους και τοποθέτησέ τις σε κάθε όροφο δίπλα σε σκάλες ή σε κεντρικά σημεία μέσα στο γραφείο καθηγητών, σε αίθουσα εκδηλώσεων κλπ όπου θα φαίνονται μόνο οι θέσεις των πυροσβεστήρων, του πυροσβεστικού εξοπλισμού και οι οδεύσεις ΟΚ
    1 point
  12. Αν έχεις αυθαιρεσία που εμπίπτει στις εξαιρέσεις χορηγείς τη βεβαίωση τύπου γ. Αν θες στην περίπτωση αυτή πλεοναστικά γράψε στα σχόλια ότι δεν περιλαμβάνονται οι κοινόχρηστοι χώροι προς ενημέρωση του υποψήφιου αγοραστή. Εξ αρχής είχαμε διατάξεις για να μεταβιβάζονται διαμερίσματα με αυθαιρεσίες. Θυμήσου για παράδειγμα το λεκτικό της βεβαίωσης σε προηγούμενους νόμους που έδινε καταχρηστικά (χωρίς να αναγράφεται στο νόμο) επιτρεπτές αποκλίσεις. Το να μην συμπεριλαμβάνονται τα κοινόχρηστα ήταν προς την ίδια κατεύθυνση για να μπορούν να μεταβιβάζονται οι οριζόντιες. Είναι ξεκάθαρο το ζήτημα.
    1 point
  13. Παύλος απο εκει ξεκίνησε η απορία μου στο πρώτο μήνυμα. Αυτη η φράση που υπογραμμίζεις αναφέρεται μόνο στο 83 2β το οποίο αφορά τις περιπτώσεις που ΔΕΝ έχω αυθαιρεσία! Αν έχω είτε μικρή (82_2_θ) είτε μεγάλη (ρύθμιση και 82_2_ζ) δίνω την 83 2γ στην οποία δεν υφίσταται αυτή η φράση!!! Γενικά είναι λιγο μακακια και παράλογο στην ιδια πολυκατοικία 2 διαμερίσματα να παίρνει το ενα πχ βεβαίωση του 83_2β και το αλλο λόγω Κ3 η ρύθμισης του 83_2γ και στο δεύτερο να τίθεται θέμα κοινοχρήστων αλλά δε προκύπτει απο κάπου ξεκάθαρα...
    1 point
  14. εχει τελειώσει και τα λεφτά πετάχτηκαν. Η πλάκα ήταν μούσκεμα, οι τσοπάνηδες δεν την μέτρησαν, οι τσοπάνηδες έκαναν οτι ήθελαν να κάνουν για να οικονομήσουν και ο ιδιοκτήτης έχασε τα λεφτά του. Ο ιδιοκτήτης θα τους πάρει τηλέφωνο και θα απαιτήσει ανακατασκευή απο την αρχή χωρίς μπαλώματα. Αν αρνηθούν να τους πει ότι θα τους κάνει καταγγελία στο ΣΔΟΕ και στην Επιθεώρηση Εργασίας και θα τους κλείσει. σε μονιμη παραμονή στο νερό και για χρόνο περισσότερο απο 72 ώρες και οχι απλά υγρασία και η εξηλασμένη και η διογκωμένη χάνουν ένα 5-8%. Ο όρος θερμοπρόσοψη είναι όρος της πιάτσας για τις κάθετες αλλά η πραγματικότητα είναι οτι ετυμολογικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για οριζόντιες. Καμία σχέση!!!!! Η πλάκα ήταν μούσκεμα εδώ και χρόνια. Ζούσε πολύ πάνω απο την υγροσκοπική της ισορροπία για τις συνθήκες υγρασίας της περιοχής. Οι τσοπάνηδες δεν την μέτρησαν διότι α) τι είναι αυτά δεν ξέρω, β) σιγά μην αγοράσω υγρόμετρο και γ) τι λες βρε ζώο Ροδόπουλε αν τηρήσω τα πρότυπα υγρασίας δεν θα έχω δουλειά ποτέ. Δεν ξέρω πότε χρονικά έγινε η εφαρμογή. Υποθέτω καλοκαίρι. Ο Εργολάβος για να το παίξει επιχειρηματίας, πανάθεμα τον, έφτιαξε ενα γέμισμα ρύσεων με βάση την τσέπη του και όχι το κέρδος του πελάτη. Θα μου πείτε και αν ο πελάτης δεν έχει χρήματα? Αδιάφορο και εξηγώ Αν ο πελάτης δεν έχει χρήματα και ο τσοπάνης δεν ξέρει τι του γίνετε? γιατί κάνουμε την συζήτηση αυτή? το αποτέλεσμα είναι γνωστό. Ο τσοπάνης έβαλε φράγμα υδρατμών (ασφαλτικό ζουμί). Η πλάκα την ίδια κιόλας στιγμή σήκωσε την υγρασία της σαν ποσοστό κατά βάρος σκυροδέματος προς τα επάνω. Για να καταλάβετε τι εννοώ. Πριν το μαύρο το ζουμάκι η πλάκα είχε μια κατανομή υγρασίας με ελάχιστη υγρασία στην πάνω παρειά, μέση υγρασία στο μέσο του πάχους και μέγιστη υγρασία στην κάτω παρειά. Αυτό συμβαίνει το καλοκαίρι επειδή η πίεση υδρατμών είναι απο έξω προς τα μέσα και ταυτόχρονα υπάρχει εξάτμιση. Εξάτμιση δεν σημαίνει οτι η υγρασία πάει στον αέρα τον κοπανιστό που δυστυχώς και πολύ μηχανικοί πιστεύουν αλλά ότι μεταφέρετε εσωτερικά σε στάθμη με χαμηλότερη πίεση υδρατμών εντός της πλάκας. Το στάσιμο επιφανειακό νερό εξατμίσετε στον αέρα τον κοπανιστό, η υγρασία του πόρου ακολουθεί την φορά της πίεσης. !!!!!!!!!!! Βάζει ο τσοπάνης το ζουμί και ξαφνικά η πλάκα καταλαβαίνει ότι δεν μπορεί το βράδυ να δημιουργήσει πίεση υδρατμών προς το εξωτερικό περιβάλλον. Δηλαδή το ποσοστό της εσωτερικής υγρασίας που βγαίνει το βράδυ κινούμενο από το εσωτερικό προς τον αέρα τον κοπανιστό εγκλωβίζεται στην άνω παρειά. Για τον λόγο αυτό υπάρχουν πρότυπα που απαγορεύουν να βάζουμε περιορισμό διαπνοής σε οπλισμένο σκυρόδεμα. ΞΑΝΑ απαγορευεται η χρήση υλικών με αντίσταση υδρατμών Sd>5m σε οπλισμένο σκυρόδεμα. ΞΑΝΑ απαγορευεται δηλαδή η χρήση ασφαλτόπανου επάνω σε οπλισμένο σκυρόδεμα ή άλλων υλικών με Sd>5m. Γιατί? διότι θα μας σκουριάσει ο οπλισμός και μετά θα τρέχουμε ασχέτως αν έχουμε επικαλύψεις και μπετό C400. Οταν λοιπόν ο τσοπάνης βάζει υλικά με Sd>5m θα πρέπει να πηγαίνει κατευθείαν στο αυτόφωρο και το όνομά τους στην Διαύγεια. Το γέμισμα του τσοπάνη του έργο συρρικνώθηκε οχι κατα την ωρίμανση αλλα σε διαφορετικό χρόνο διότι ο τσοπάνης δεν έκανε αρμούς. Που κάνουμε αρμούς ΠΑΝΤΑ όταν έχουμε απο κάτω μονωτικές πλάκες? στις ακμές. Τι να γεφυρώσει το τσιμεντοειδές όταν χρειαζόμαστε 2εκ αρμό? Τίποτα απολύτως!!! Γιατί δεν έκανε αρμούς διότι κοστίζει σε εργατικά και υλικά. Αν είχε βάλει γεωύφασμα (απεμπλοκή) θα έβγαιναν ρωγμές? ΝΑΙ, πάλι θες αρμούς αλλά μικρότερου πάχους. Αν το μπαλώσω τώρα τι θα επιτύχω? Αν βάλουμε κάποια εξαιρετικά ελαστική μαστίχη κάτι παίζει αλλα οχι σίγουρα διότι δεν ξέρουμε την απαίτηση για αρμούς. Το πρόβλημα όμως είναι άλλο Θα έρθει ο τσοπάνης με την χειρότερη ποιοτικά μαστίχη διότι οι καλές μαστίχες βάσης PU πονάνε στην τσέπη και θα χρειαστεί πολλά σαλάμια. Θα γεμίσει τις ρωγμές και την επόμενη περίοδο μεγάλης θερμοκρασιακής διαφοράς είτε θα ανοίξουν οι ίδιες ή κάποιες άλλες. Ο πελάτης φταίει? Φταίει εν μέρη για να ευλογήσουμε τα γένια μας αφού το michanikos.gr λειτουργεί και σαν χώρος εκπαίδευσης κάθε ψυχής στο ευρύτερο ελλαδικό χώρο και όχι μόνο Πρώτα μπαίνεις στο site, διαβάζεις, καταλαβαίνεις και μετά πάς στον τσοπάνη. Διαφορετικά το site λειτουργεί σαν τον παθολογο-ανατόμο που επιβεβαιώνει τον θάνατο.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
      Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).

      To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.

      Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
      διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.

      Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
      Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.

      Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020. 

      Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf
      • 0 απαντήσεις
    • ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
      Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.

      Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.

      Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
      Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.

      Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.

      Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα. 

      Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.

      Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.

      Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.
      • 0 απαντήσεις
    • Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
      Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.

      Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.

      «Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.
      • 0 απαντήσεις
    • «Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
      Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:

      Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:

      Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf
      • 3 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.