Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/02/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Ο χρόνος χρησικτησίας αποδεικνύεται ΜΟΝΟ με δικαστική απόφαση. Το έχουμε αναφέρει (και περιγράψει πώς) κατ' επανάληψιν. Συνεπώς, η συμβολαιογραφική κοπτορραπτική, θεωρείται (πολεοδομικά) ως μη ισχύουσα, αναφορικά με το χρόνο δημιουργίας, διότι ο συμβ/φος γράφει ό,τι του δηλώσεις (και ουδεμίαν ευθύνη φέρει).3 points
-
Δεν χρειάζεται να το ψάξεις ιδιαίτερα, σου στέλνω π.μ. (για να μην εκτιθέμεθα) Κανονικά, ο έτερος θα πρέπει να δηλώσει το εξ αδιαιρέτου ποσοστό, αλλά επειδή θα μπλέξει, προτείνω να το δηλώσει ως ανεξάρτητο (με χρησικτησία και τίτλο, αν δεν υπάρχει πρόβλημα στο κτημ/γιο), και στη συνέχεια να πάνε δικαστικά2 points
-
Επειδή μεγάλο θέμα ανοίχτηκε με την Ηλεκτρονική Υποβολή ή Γραφείο Κτηματογράφησης που συζητάτε εδώ μέσα εγώ θα πω το εξής. Ας πούμε ότι έχεις έναν πολύ καλό πελάτη που θες να τον προσέξεις. Και αναλαμβάνεις να του υποβάλλεις τη δήλωση του Κτηματολογίου. Θα πρέπει να ταξιδέψεις 100-200 χιλιόμετρα (αν είσαι τυχερός θα πας σε Γραφείο Κτηματογράφησης κοντά σου), να περιμένεις σε 2-3 διαφορετικές ουρές (νομικός έλεγχος / εντοπισμός / καταχώριση). Αυτός ο κόπος θα πρέπει να πληρωθεί με μια αμοιβή δυσανάλογα υψηλή της υπηρεσίας που παρέχεις, γιατί αυτό δεν αποκλείει ο ανάδοχος να στα περάσει όλα λάθος στην επεξεργασία. Από τυπογραφικά λάθη στα στοιχεία ταυτότητας και τη διεύθυνση μέχρι λάθος εντοπισμό, να χάσει τον τίτλο χίλια δυο. Και μετά τι; Θα έχεις πληρωθεί ένα σεβαστό ποσό και πάλι θα πρέπει να ξαναπληρωθείς για να τα διορθώσεις. Δεν πιστεύω ότι αξίζει έτσι ο καλός πελάτης. Από πρόσφατη εμπειρία μου, οι υπάλληλοι στα γραφεία επειδή εξυπηρετούν πλήθος κόσμου κάθε μέρα, κάνουν σοβαρά λάθη την ώρα που πας για έλεγχο. Ένας που ξέρει τα βλέπει και τους τα επισημαίνει, αλλά και πάλι ποτέ δεν ξέρεις. Για να μην πω για δικηγόρους που μου διορθώναν τη δήλωση γεμίζοντας την μουτζούρες μόνο και μόνο για να την επαναφέρουμε μετά με τους μηχανικούς κατά τον "εντοπισμό". Είχε κάτσει ο αθεόφοβος να μετατρέψει τα κλάσματα στα ποσοστά κυριότητας σε ποσοστο %.....Τραγικά πράγματα.. Συνεπώς, αναλαμβάνεις ηλεκτρονική δήλωση. Πολύ έυκολα πράγματα άρα μπορείς να πεις στον πελάτη σου μια φυσιολογική και λελογισμένη αμοιβή. Έχει 15 πεδία για παρατηρήσεις για να γράψεις ότι θες, ότι λεπτομέρεια σου κατέβει. Επίσης, επειδή είναι ήδη ηλεκτρονικά τα στοιχεία, δεν θα υπάρξουν τυπογραφικά λάθη, δεν θα χαθεί συμβόλαιο/τίτλος/πιστοποιητικό μεταγραφής (εκτός αν πάθει κάτι το σύστημα). Οπότε μένει μόνο ο ανθρώπινος παράγοντας για το λάθος. Ούτως ή άλλως, όπως ξέρετε όλοι όσοι έχετε παρακολουθήσει 1-2 κτηματογραφήσεις το αν θα σου περαστεί σωστά η ιδιοκτησία ή όχι είναι θέμα τύχης κάποιες φορές. Σε ποιόν υπάλληλο θα πέσεις, αν θα είναι η περίοδος που πρέπει να πιεστούν να βγάλουν 15 δηλώσεις σε κάθε βάρδια, κλπ κλπ. Τέλος, μην ξεχνάτε θα γίνει διπλή ανάρτηση, άρα θα υπάρχει μια ευκαιρία παραπάνω για διορθώσεις. Για μένα ηλεκτρονική υποβολή στο 90% των περιπτώσεων2 points
-
Θα ήθελα αλλά ο πελάτης δεν θέλει να τραβιέται μακριά. Ειναι εκπροθεσμη δήλωση (οπότε έχει μείνει μόνο ένα γραφείο στην περιοχή της μελέτης) , αλλά εχεις την δυνατότητα μέσω του site. EDIT Απο site αναδόχου: Στην περίπτωση που ο δικαιούχος απέκτησε αρχικά την ψιλή κυριότητα ακινήτου με γονική παροχή κατά την οποία παρακρατήθηκε από τον γονέα η επικαρπία για λογαριασμό του και για τον/την σύζυγό του και ο παρέχων γονέας μετέπειτα απεβίωσε, θα ισχύουν τα παρακάτω: Εάν ο/η σύζυγος συμβάλλεται στο συμβόλαιο της γονικής παροχής και αποδέχεται ρητά την πρόταση δωρεάς “αιτία θανάτου” της επικαρπίας, τότε ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΠΙΚΑΡΠΙΑΣ και θα πρέπει να δηλώσει ο ίδιος το δικαίωμα αυτό. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να προσκομιστεί το συμβόλαιο της γονικής παροχής και η ληξιαρχική πράξη θανάτου του αποβιώσαντος παρέχοντα γονέα. Εάν ο/η σύζυγος δεν συμβάλλεται στο συμβόλαιο της γονικής παροχής για να αποδεχτεί την πρόταση δωρεάς επικαρπίας, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ και θα πρέπει, για να αποκτήσει την επικαρπία, να αποδεχτεί την πρόταση δωρεάς “αιτία θανάτου” με νέα συμβολαιογραφική πράξη, νομίμως μεταγεγραμμένη. Στην περίπτωση αυτή, με το θάνατο του αρχικού επικαρπωτή η επικαρπία συνενώθηκε με την ψιλή κυριότητα και το τέκνο θα πρέπει να δηλώσει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ συνυποβάλλοντας με το συμβόλαιο της γονικής παροχής και τη ληξιαρχική πράξη θανάτου του γονέα/επικαρπωτή. Εάν έχουν αποβιώσει και οι δύο γονείς, τότε το τέκνο θα πρέπει να δηλώσει ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ, συνυποβάλλοντας με το συμβόλαιο της γονικής παροχής και τις δύο ληξιαρχικές πράξεις θανάτου των δύο του γονέων. Μαλλον θα την σκανάρω σαν τελευταια σελίδα του συμβολαίου...2 points
-
Version 4.00
22.082 downloads
Μια πρώτη προσπάθεια ενημέρωσης των υπεύθυνων δηλώσεων, που απαιτούνται για την υπαγωγή στον Νόμο 4495/2017. Περιλαμβάνει τις δηλώσεις του ιδιοκτήτη, της εξουσιοδότησης του μηχανικού και της συναίνεσης των συνιδιοκτητών. Στηρίχθηκε στο έργο του Thodoris4, τον οποίο και ευχαριστώ πολύ. Οποιαδήποτε πρόταση / διόρθωση είναι ευπρόσδεκτη..1 point -
1 point
-
Μου είχαν πει τηλεφωνικά ότι στις ποσότητες βάζουμε την επιφάνεια του δομικού στοιχείου και δηλώνεις τον αριθμό ενός από τα παραστατικά που αφορούν τον κάθε ανάδοχο (αν αυτός έχει πολλά). Θα τα δουν όλα από τα σκαναρισμένα στοιχεία.1 point
-
Απο λεφτά: Εγώ έπαιρνα 1200 καθαρά σαν Τεχνικός Διευθυντής. Υπήρχαν και συνάδελφοι τεχνικοί διευθυντές άλλων ΙΚΤΕΟ που έπαιρναν από 1300 μέχρι και 1700 καθαρά. Σαν ελεγκτής έπαιρνα 750 καθαρά (το 2008). Τα περισσότερα ΙΚΤΕΟ είναι ανοιχτά και Σάββατο οπότε έπρεπε να δουλεύω και Σάββατο σαν ελεγκτής (με μία μέρα μέσα στην εβδομάδα ρεπό). Από συναδέλφους που κάνουν ακόμα αυτή τη δουλειά, έχω μάθει ότι πλέον δουλεύουν και τις 6 μέρες της εβδομάδας (χωρίς ρεπό), με τα ίδια χρήματα. Όταν ήμουν τεχνικός διευθυντής (το 2011) δούλευα ΚΑΙ τις 6 μέρες. Εννοείται ότι υπάρχουν βάρδιες, μία πρωινή και μία το απόγευμα. Από συνθήκες εργασίας τώρα: Υπήρχε τρομερή πίεση από τους ιδιοκτήτες των ΙΚΤΕΟ να περάσουμε οχήματα τα οποία ήταν επικίνδυνα, επειδή ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι φίλος με τον ιδιοκτήτη του ΙΚΤΕΟ ή επειδή τα έφερε μάντρα μεταχειρισμένων ή συνεργείο που έχει κάνει ειδική συμφωνία, κάτω από το τραπέζι, με το ΙΚΤΕΟ. Αυτό γινόταν και στα 3 ΙΚΤΕΟ που δούλεψα αλλά και από ότι μου έχουν πει συνάδελφοι από άλλα ΙΚΤΕΟ. Έχω τσακωθεί, και μάλιστα είχα παραιτηθεί από ένα ΙΚΤΕΟ, επειδή μας ζητούσαν να περάσουμε όχημα που: 1.είχε διαρροή στο σύστημα πέδησης 2.Δεν είχε ταμπλό 3.Είχε εμφανώς γυρισμένα χιλιόμετρα 4.λείπανε οι πινακίδες 5.Μας είχε ζητηθεί να βγάλουμε δελτίο ελέγχου σε όχημα που ο ιδιοκτήτης έστειλε την άδεια με φαξ. Κάθε ελεγκτής μπορεί να ελέγξει μέχρι ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων την ημέρα, 20 αν θυμάμαι καλά. Όταν συμπληρώσεις αυτόν τον αριθμό, σου ζητάνε να υπογράψεις σαν κάποιος από τους ελεγκτές που έχουν ρεπό ή σαν κάποιος από τους ελεγκτές φαντάσματα. Υπάρχουν λοιπόν, σε ορισμένα ΙΚΤΕΟ ελεγκτές-φαντάσματα. Κάθε γραμμή ελέγχου πρέπει να έχει συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού ανά βάρδια (νομίζω 2). Κάποιοι ιδιοκτήτες ΙΚΤΕΟ, έχουν κάποιο μηχανικό Ελ.Επαγγελματία, γνωστό που φαίνεται στα χαρτιά σαν ελεγκτής αλλά δεν πατάει ποτέ το πόδι του εκεί. Τη "δουλειά" του, τα 20 οχήματα που είπα παραπάνω, την κάνουν οι υπόλοιποι ελεγκτές. Ορισμένα ΙΚΤΕΟ έβγαζαν δελτία ελέγχου απλά με το να στείλεις την άδεια του οχήματος με φαξ ή email. Πλέον δεν ξέρω αν γίνεται αυτό μιας και πρέπει το όχημα να φωτογραφίζεται στη γραμμή ελέγχου. Βέβαια γίνεται το αμάξι να είναι χρέπι και πάλι να βγει και φωτογραφία και δελτίο τεχνικού ελέγχου χωρίς ελλείψεις. Απλά σπρώχνεις το αμάξι στη γραμμή ελέγχου, το βγάζεις φωτογραφίες και παίρνεις μετρήσεις με άλλο αμάξι. Εννοείται ότι τσακωνώμασταν συνέχεια με ταξιτζήδες που είχαν διαφορετική διάσταση ελαστικών με αυτή που έγραφε το ταξίμετρο (κοινώς κλέβανε). Εννοείται ότι τις περισσότερες φορές (το 95%) το περνάγαμε στο τέλος γιατί ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να βγει κακό όνομα στο ΙΚΤΕΟ και να χάσει την πελατεία των ταξιτζήδων. Παλιά τον έλεγχο πιστοποίησης τον έκανε το ΕΣΥΔ κατά το πρότυπο ISO 17020. Δεν χαρίζανε κάστανα κατά τον έλεγχο, αν και πάλι μπορούσες να κρύψεις πολλά πράγματα. Αυτό είχε αλλάξει επί υπουργίας Βορίδη, και το 17020 άλλαξε με το 9001 και το ρόλο του ΕΣΥΔ μπορεί να τον κάνει κάποιος φορέας πιστοποίησης όπως κάποιος TuV. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να ισχύει αυτό, αλλά είχε ρίξει το ήδη χαμηλό επίπεδο χαμηλότερα. Επίσης, ο αρχικός νόμος προέβλεπε ότι δεν μπορούσε να ιδρύσει ΙΚΤΕΟ κάποιος που είχε μέχρι και 2ου βαθμού συγγένεια με κάποιον που είχε επιχείρηση σχετική με αυτοκινητα (αντιπροσωπεία, μάντρα μεταχειρισμένων, συνεργείο, ενοικιαζόμενα οχήματα κλπ). Πάλι επί ΝΔ άλλαξε ο νόμος και συγγενείς μέχρι 1ου βαθμού μπορούσαν να ανοίξουν ΙΚΤΕΟ. Ένα από τα ΙΚΤΕΟ που δούλευα ήταν του γιου ιδιοκτήτη συνεργείου. Αυτά από εμένα.1 point
-
εχεις καταλαβει τον λογο που αρνιεται την τροποποιηση της συστασης ο απο πανω?1 point
-
με κανεις και μενα να απορω rootbreaker, οποτε αν θες εξηγησε λιγο το γιατι? Δεν μπορω να το καταλαβω, οταν λες μαλιστα πως ειχες φτασει σε ψηλη θεση σαν Διευθηντης, την θεση αυτη κακη την θεωρεις μισθολογικα?1 point
-
Σωστά, αλλά τώρα για τις εισφορές του 2019 για κάποιον λόγο δεν τις λαμβάνει υπόψη (δεν τις αθροίζει). Λαμβάνει υπόψη ό,τι καταβλητέες εισφορές έχουν να κάνουν καθαρά με ΕΦΚΑ και όχι με τ.ΤΣΜΕΔΕ (αναδρομικά, ρυθμίσεις, κλπ). Προσωπικά καταλαβαίνω ότι λαμβάνουν το ποσό των εισφορών-καταβλητέων από τα δικά τους (του ΕΦΚΑ) αρχεία-εκκαθαρίσεις-υπολογισμούς και δεν βλέπουν το τι έχεις αποτυπώσει φορολογικά στο Ε3 αναφορικά στις εισφορές. Από το Ε3 και γενικότερα την φορολογική δήλωση μάλλον χρησιμοποιούν μόνο το ποσό το φορολογητέο και σε αυτό αθροίζουν τις καταβλητέες εισφορές που έχουν στα δικά τους αρχεία. Δεν είν' κακό αυτό για 'μας1 point
-
συμφωνω με τον τετρις Με βαση οσα αναφερεις, σε τι να κανει τροποποιησητης συστασης και για ποιόν λογο και, εν τελει, σε ποιές διαταξεις στηριζει αυτη την απαιτηση? Σε δικο του τμημα επεκταθηκε, αυτο εκλεισε...δεν κατελαβε απο διπλανον ή απο τα κοινοχρηστα...1 point
-
1 point
-
Εάν στον πίνακα της σύστασης ο.ι. η επιφάνεια είναι 118 μ², δεν υπάρχει πρόβλημα. Αν όχι, έχεις μπλέξει. Πάντως το θέμα είναι καθαρά νομικό (συμβ/κό), και ίσως πρέπει να πάρεις τη γνώμη κι άλλου συμβ/φου.1 point
-
εχει μια αναλυτικη ΠΟΛ του 1993 1996 για την συνενωση καθετης με διπλανο γηπεδο. Θα μιλησεις για τις προυποθεσεις, την διαδικασια και τα εξοδα με τον συμβολαιογραφο σου1 point
-
1 point
-
Με βάση το ιστορικό που περιγράφεις, η συνολική έκταση είχε αγοραστεί από κάποιο ΟΣ, και αυτός μοίρασε στα μέλη του "οικόπεδα" σύμφωνα με ένα αρχικό σχέδιο. Η περιοχή εντάχθηκε αργότερα σε σχέδιο πόλης που άλλαξε τη μορφή του αρχικού σχεδίου. Ο ΟΣ πρέπει να είχε εφαρμόσει το σχέδιο πόλης στο έδαφος, ώστε να οριοθετηθούν τα νέα ΟΤ (οικοδομικά τετράγωνα) και τα νέα οικόπεδα. Η οριοθέτηση στο έδαφος γίνεται, συνήθως, με κολωνάκια από μπετόν. Αυτό που ζητάει, μάλλον, ο μηχανικός είναι η εφαρμογή του σχεδίου πόλης στο έδαφος, η οποία, θεωρητικά, πρέπει να έχει εγκριθεί από τη Νομαρχία. Ρώτησε, λοιπόν, τον ΟΣ ή/και την Πολεοδομία αν έχει ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία και έχει συνταχθεί το σχέδιο εφαρμογής στο έδαφος.1 point
-
Μάλλον το σύστημα διαβάζει την κατηγορία 4 και επειδή συνυπάρχει με παράβαση άλλης κατηγορίας, δεν εφαρμόζει το εδάφιο που λέει ότι όταν η μοναδική παράβαση είναι παράβαση αναλυτικού δεν υποβάλλονται τα περισσότερα σχέδια.1 point
-
Συναίνεση ζητάς για να κάνεις μία εργασία που θα δημιουργήσει ένα αποτέλεσμα (π.χ. επίχρισμα, χρώμα, μόνωση ) και όχι επειδή πάτησες για λίγο την σκαλωσιά σε κοινόχρηστο χώρο. Αν όμως είναι να στήσεις σκαλωσιά σε ιδιωτικό χώρο, τότε βέβαια δεν έχεις το δικαίωμα αν δεν σε αφήσει ο ιδιοκτήτης. *EDIT: Τα ικριώματα τα επιλέγεις σε συνδυασμό πάντοτε με άλλη εργασία. Έτσι, πιστεύω ότι κατά την επιλογή και μόνον της περίπτωσης: θ) Για τοποθέτηση ικριωμάτων, σε συνδυασμό με κάποια άλλη περίπτωση, το σύστημα εσφαλμένα ζητάει συναίνεση αν η άλλη περίπτωση γράφει ρητά ότι δεν απαιτείται (για παράδειγμα η περίπτωση κε) Κατασκευή τζακιών με τις καπνοδόχους, επίσης δεν θέλει συναίνεση).1 point
-
Τελικά έβγαλα άκρη για αυτό. Όταν έβαζα το ποσό του ενός προμηθευτή και το αποθήκευα πριν φτιάξω και τους υπόλοιπους το έσβηνε, γιατί (υποθέτω) έλεγχε το άθροισμα των ίδιων κεφαλαίων (άσχετα αν είχα βάλει το σωστό ποσό στο συγκεκριμένο προμηθευτή). Όταν τα συμπλήρωσα όλα τα ποσά, και το αποθήκευσα στο τέλος, το πήρε.1 point
-
Παιδιά θέλω να σας ενημερώσω, για το κτισματάκι του 65 που θέλω να τακτοποιήσω.σαφώς και είμαι πριν την κήρυξη, έχω προσκομίσει έναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ φάκελο με τοπογραφικά, όψεις τομές κλπ, έχω σχεδιάσει ακόμα και το πομολάκι της πόρτας, και η αρχαιολογία, αφού μου ζήτησε αποδεικτικό ότι όντως αυτή την αεροφωτογραφία μου την έδωσε κάποιος(και δεν την έφτιαξα μόνη μου-για να καταλάβετε έστειλα την αίτηση που έκανα στη ΓΥΣ και τα email)θα ήθελε να κάνει δοκιμαστική τομή μέσα στο σπίτι (μέσα γιατί όσο είναι το σπίτι είναι και το οικόπεδο-ιδιοκτησία).. Πείτε μου εσείς τώρα για νόμους και άρθρα....κάνει ό, τι θέλει ναι ή ου?1 point
-
Σε αντίστοιχη δική μου συνέντευξη με κατασκευαστική εταιρεία που διαφημίζεται πως φέρνει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, ο καθαρός μισθός (μισθωτή εργασία) έβγαινε 660€ (Μηχανικός με εμπειρία >15 ετών). Εννοείται ούτε λόγος για βενζίνη και διόδια, παρά μόνο μια έκπτωση 50% για τη μηνιαία κάρτα προς Αεροδρόμιο. Συμφωνήσαμε στη δεύτερη συνέντευξη, τους είπα προχωράμε βεβαίως & όταν με πήραν τηλέφωνο να πάω να υπογράψω, αρνήθηκα λέγοντας πως φεύγω στα καράβια. Όπως μου έκαναν πλάκα, τους έκανα. Ξεφτίλα και λίγη είναι η λέξη.1 point
-
Εννοεί ο kan62 ότι βάσει Ν 3028 έτσι και αλλιώς οι τακτοποιήσεις (αυτή την ερμηνεία έχουν και οι αρχαιολογοι) έπρεπε να εγκρίνονται πρώτα από αυτούς, εφόσον αφορούν σε χώρους εποπτείας του ΥΠΠΟ. Στο σκεπτικό αυτό βέβαια δε συμφωνώ ακριβώς, γιατί ήρθε ένας μεταγενέστερος Νόμος πχ ο 4178 και καθόρισε προϋποθέσεις υπαγωγής. Το θέμα είναι ότι για αρχαιολογικούς χώρους έλεγε "εφόσον δεν απαγορευόταν η δόμηση κατά το χρόνο κατασκευής", το οποίο εγώ πχ το ερμηνεύω απαγορευόταν (πχ ζώνη Α), ενώ οι αρχαιολόγοι το ερμηνεύουν ότι από τη στιγμή που ΄έπρεπε να περάσεις πρώτα από αυτούς και δε το έκανες, δε σου εγκρίνουν σχεδόν τίποτα! Ειδάλλως θα είναι έκθετοι αυτοί όπως πιστεύουν με βάση το Ν 3028 !!!! Στρουθοκαμηλισμοί και μαζί κουτοπονηριές του Ελληνικού Δημοσίου που από τη μία εισπράττει πρόστιμα, αυξημένα ΕΝΦΙΑ κλπ και από την άλλη αφήνει έκθετο τον κόσμο με όλα αυτά τα κενά στις διαθέσεις ερμηνείας κάθε υπαλλήλου.1 point
-
Αν υπήρξε ποτέ τέτοια συζήτηση , αυτός που το σκέφτηκε ήταν επιεικώς ηλίθιος για 3 τουλάχιστον λόγους : α. Διότι έχεις ένα νόμο ο οποίος ρυθμίζει παράνομες καταστάσεις κατά παρέκκλιση σχεδόν κάθε νόμιμης διάταξης. β. Διότι ο 4178 που δεν είχε τέτοιες απαιτήσεις δεν κρίθηκε αντισυνταγματικός γ. Αγνοεί το μέγεθος των εκτάσεων που η Αρχαιολογία με περισσή άνεση ως τσιφλικάς καθορίζει ως ελεγχόμενες . Το μεγαλύτερο μέρος της εκτός σχεδίου περιοχής της Αττικής , αλλά και αρκετές εντός σχεδίου περιοχές της , εμπίπτουν στο έλεγχο. Δεν πρόκειται να προλάβουμε τις προθεσμίες υπαγωγής , πολύς κόσμος θα μείνει με βεβαιωμένα πρόστιμα λόγω μη έγκρισης της ρύθμισης από τις ΕΦΑ ( πχ ακούω ότι δεν δέχονται τα υπόγεια ), μεταβιβάσεις ΔΕΝ θα μπορούν να γίνουν κλπ , κλπ , κλπ. Παρ'όλα αυτά Kan62 , και αγνοώντας την υποθετική αυτή συζήτηση την οποία ΔΕΝ οφείλω να γνωρίζω εγώ βλέπω τι λέει το ΦΕΚ. Για να μην επαναλαμβάνω τι είπα παραπάνω , συνοπτικά , βάσει τίτλου άρθρου και πεδίου εφαρμογής του το 116 έχει εφαρμογή σε παραδοσιακούς οικισμούς. Μέχρι εκδόσεως εγκυκλίου που να λέει άλλα ή τροποποίησής του. ΥΓ. " Για τα αμιγώς του ν.3028, ισχύει αυτό που ίσχυε και πριν." Σε ποιά διάταξη των προηγούμενων αυθαιρετονόμων αναφέρεσαι ?1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-