Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 24/02/2019 σε όλες τις περιοχές
-
Η λέξη "κατοικία" έχει σβηστεί από το άρθρο 11§6δ με το άρθρο 20§11 του Ν.4258/14 φεκ 94/Α/14-4-2014. Οι προυποθέσεις για να μην μετρήσει το κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο στον Σ.Δ. δεν εξαρτώνται από την χρήση του κτιρίου.2 points
-
σωστα [+1] ετσι εχει σημερα το 6δ: «δ. Η επιφάνεια των υποχρεωτικών σύμφωνα με τον κτιριοδομικό κανονισμό κοινόχρηστων κλιμακοστασίων συμπεριλαμβανομένων των ανελκυστήρων και των πλατύσκαλων και για επιφάνεια έως 25 τ.μ. ανά όροφο και ανά κλιμακοστάσιο και 40 τ.μ. στο επίπεδο της εισόδου του κτιρίου που διαθέτει κοινόχρηστο κλιμακοστάσιο. Σε περίπτωση προσθήκης σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν υπόλοιπο τουλάχιστον 10 τ.μ., καθώς και σε περίπτωση νομιμοποίησης αυθαιρέτων κατασκευών σε υφιστάμενα κτίρια τα οποία δύναται να ενταχθούν στις διατάξεις του παρόντος, το σύνολο των επιφανειών του υπάρχοντος κλιμακοστασίου σύμφωνα με τα προαναφερθέντα μεγέθη και με την προϋπόθεση ότι οι αυθαίρετες κατασκευές έχουν υλοποιηθεί πριν τις 28.7.2011.»1 point
-
1 point
-
Ασε να ερθει ενας εκκαθαριστικός λογαριασμός με τον νέο μετρητή και μετα θα εισαι οκ!1 point
-
α) και 2 να ηταν οι ιδιοκτητες παλι μπορουσες β) ναι γ) αν εχει διπλα κουφωματα θα ελεγα Δ με Ε1 point
-
1 point
-
αν ο λόγος του είναι οικονομικος πρότεινε του, να αναλαβεις εσυ τα εξοδα, δεχεται?1 point
-
σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Εγώ έγραψα μόνο διότι μαγαζί που έχω δεί στην Αγ. Παρασκευ. μου έχει κάνει καλή εντύπωση και να σου πω οτι τα 1000 ευρω που ανάφερες κάπου σαν ελ. επ Μηχανικος δεν θα τα δεις ευκολα1 point
-
Καλύτερα φέρε πρώτα το πετρέλαιο στην αντία λασκάρωντας το σπιράλ προσαγωγής πετρελαίου. Κατόπιν, με μια-δυο προσπάθειες έναυσης μπορεί να ανάψει χωρίς να κάνεις κάτι άλλο.1 point
-
@dimidomo 1) εγώ προσθέτω τμήματα στο πλάι της εικόνας με πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας. 2) δεν έχεις περιορισμό στην χρήση του κτιρίου ως Α, αλλά στην επιφάνεια και στην ισχύ των συστημάτων.1 point
-
fotis1234 & Manosdog Παρακαλώ τηρείστε τους κανόνες συμμετοχής αποφεύγοντας άσκοπες παραθέσεις ολόκληρων μηνυμάτων, συνεχόμενες δημοσιεύσεις-παραθέσεις και βάζετε τονισμό στα κείμενα των δημοσιεύσεών σας. Οι κανόνες συμμετοχής βρίσκονται εδώ1 point
-
Απο λεφτά: Εγώ έπαιρνα 1200 καθαρά σαν Τεχνικός Διευθυντής. Υπήρχαν και συνάδελφοι τεχνικοί διευθυντές άλλων ΙΚΤΕΟ που έπαιρναν από 1300 μέχρι και 1700 καθαρά. Σαν ελεγκτής έπαιρνα 750 καθαρά (το 2008). Τα περισσότερα ΙΚΤΕΟ είναι ανοιχτά και Σάββατο οπότε έπρεπε να δουλεύω και Σάββατο σαν ελεγκτής (με μία μέρα μέσα στην εβδομάδα ρεπό). Από συναδέλφους που κάνουν ακόμα αυτή τη δουλειά, έχω μάθει ότι πλέον δουλεύουν και τις 6 μέρες της εβδομάδας (χωρίς ρεπό), με τα ίδια χρήματα. Όταν ήμουν τεχνικός διευθυντής (το 2011) δούλευα ΚΑΙ τις 6 μέρες. Εννοείται ότι υπάρχουν βάρδιες, μία πρωινή και μία το απόγευμα. Από συνθήκες εργασίας τώρα: Υπήρχε τρομερή πίεση από τους ιδιοκτήτες των ΙΚΤΕΟ να περάσουμε οχήματα τα οποία ήταν επικίνδυνα, επειδή ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι φίλος με τον ιδιοκτήτη του ΙΚΤΕΟ ή επειδή τα έφερε μάντρα μεταχειρισμένων ή συνεργείο που έχει κάνει ειδική συμφωνία, κάτω από το τραπέζι, με το ΙΚΤΕΟ. Αυτό γινόταν και στα 3 ΙΚΤΕΟ που δούλεψα αλλά και από ότι μου έχουν πει συνάδελφοι από άλλα ΙΚΤΕΟ. Έχω τσακωθεί, και μάλιστα είχα παραιτηθεί από ένα ΙΚΤΕΟ, επειδή μας ζητούσαν να περάσουμε όχημα που: 1.είχε διαρροή στο σύστημα πέδησης 2.Δεν είχε ταμπλό 3.Είχε εμφανώς γυρισμένα χιλιόμετρα 4.λείπανε οι πινακίδες 5.Μας είχε ζητηθεί να βγάλουμε δελτίο ελέγχου σε όχημα που ο ιδιοκτήτης έστειλε την άδεια με φαξ. Κάθε ελεγκτής μπορεί να ελέγξει μέχρι ένα συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων την ημέρα, 20 αν θυμάμαι καλά. Όταν συμπληρώσεις αυτόν τον αριθμό, σου ζητάνε να υπογράψεις σαν κάποιος από τους ελεγκτές που έχουν ρεπό ή σαν κάποιος από τους ελεγκτές φαντάσματα. Υπάρχουν λοιπόν, σε ορισμένα ΙΚΤΕΟ ελεγκτές-φαντάσματα. Κάθε γραμμή ελέγχου πρέπει να έχει συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού ανά βάρδια (νομίζω 2). Κάποιοι ιδιοκτήτες ΙΚΤΕΟ, έχουν κάποιο μηχανικό Ελ.Επαγγελματία, γνωστό που φαίνεται στα χαρτιά σαν ελεγκτής αλλά δεν πατάει ποτέ το πόδι του εκεί. Τη "δουλειά" του, τα 20 οχήματα που είπα παραπάνω, την κάνουν οι υπόλοιποι ελεγκτές. Ορισμένα ΙΚΤΕΟ έβγαζαν δελτία ελέγχου απλά με το να στείλεις την άδεια του οχήματος με φαξ ή email. Πλέον δεν ξέρω αν γίνεται αυτό μιας και πρέπει το όχημα να φωτογραφίζεται στη γραμμή ελέγχου. Βέβαια γίνεται το αμάξι να είναι χρέπι και πάλι να βγει και φωτογραφία και δελτίο τεχνικού ελέγχου χωρίς ελλείψεις. Απλά σπρώχνεις το αμάξι στη γραμμή ελέγχου, το βγάζεις φωτογραφίες και παίρνεις μετρήσεις με άλλο αμάξι. Εννοείται ότι τσακωνώμασταν συνέχεια με ταξιτζήδες που είχαν διαφορετική διάσταση ελαστικών με αυτή που έγραφε το ταξίμετρο (κοινώς κλέβανε). Εννοείται ότι τις περισσότερες φορές (το 95%) το περνάγαμε στο τέλος γιατί ο ιδιοκτήτης δεν ήθελε να βγει κακό όνομα στο ΙΚΤΕΟ και να χάσει την πελατεία των ταξιτζήδων. Παλιά τον έλεγχο πιστοποίησης τον έκανε το ΕΣΥΔ κατά το πρότυπο ISO 17020. Δεν χαρίζανε κάστανα κατά τον έλεγχο, αν και πάλι μπορούσες να κρύψεις πολλά πράγματα. Αυτό είχε αλλάξει επί υπουργίας Βορίδη, και το 17020 άλλαξε με το 9001 και το ρόλο του ΕΣΥΔ μπορεί να τον κάνει κάποιος φορέας πιστοποίησης όπως κάποιος TuV. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί να ισχύει αυτό, αλλά είχε ρίξει το ήδη χαμηλό επίπεδο χαμηλότερα. Επίσης, ο αρχικός νόμος προέβλεπε ότι δεν μπορούσε να ιδρύσει ΙΚΤΕΟ κάποιος που είχε μέχρι και 2ου βαθμού συγγένεια με κάποιον που είχε επιχείρηση σχετική με αυτοκινητα (αντιπροσωπεία, μάντρα μεταχειρισμένων, συνεργείο, ενοικιαζόμενα οχήματα κλπ). Πάλι επί ΝΔ άλλαξε ο νόμος και συγγενείς μέχρι 1ου βαθμού μπορούσαν να ανοίξουν ΙΚΤΕΟ. Ένα από τα ΙΚΤΕΟ που δούλευα ήταν του γιου ιδιοκτήτη συνεργείου. Αυτά από εμένα.1 point
-
Ο άνεμος αντιπροσώπευε το 49% του συνόλου της νέας δυναμικότητας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη το 2018 Το ποσοστό της αιολικής ενέργειας έφτασε το 14% το 2018 σε σχέση με το 12% του 2017, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα (21/2) η WindEurope. Η ισχύς αιολικής ενέργειας αυξήθηκε στην Ευρώπη κατά 11,3 GW το 2018: 8,6 GW χερσαίες ανεμογεννήτριες και 2,65 GW υπεράκτια αιολικά πάρκα. Η συνεχής αύξηση της δυναμικότητας και η χρήση ισχυρότερων ανεμογεννητριών συμβάλλουν στην αύξηση του μεριδίου του ανέμου στο μείγμα ηλεκτρικής ενέργειας. Η Δανία είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αιολικής ενέργειας στον ηλεκτρισμό της πέρυσι (41%) ακολουθούμενη από την Ιρλανδία (28%) και την Πορτογαλία (24%). Η αιολική ενέργεια ήταν 21% της ηλεκτρικής ενέργειας της Γερμανίας. Ο άνεμος αντιπροσώπευε το 49% του συνόλου της νέας δυναμικότητας παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη το 2018. Ωστόσο, το νέο δυναμικό παραγωγής αιολικών πάρκων μειώθηκε κατά ένα τρίτο το 2017 (έτος ρεκόρ). Η αιολική ενέργεια κέρδισε 9 GW νέας χωρητικότητας σε πλειστηριασμούς πέρυσι, σε σύγκριση με 13 GW το 2017. Οι προσθήκες δυναμικότητας στη Γερμανία μειώθηκαν κατά περισσότερο από το ήμισυ μετά τις κακώς σχεδιασμένες δημοπρασίες (τώρα ταξινομημένες) και τα προβλήματα με την έκδοση αδειών (σε εξέλιξη). Και ο αριθμός των νέων υπεράκτιων αιολικών πάρκων εγκαταλείφθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Ευρώπη έχει σήμερα 189 GW χωρητικότητας αιολικής ενέργειας: 171 GW χερσαία και 18 GW υπεράκτια. Το 2018 ήταν ένα έτος ρεκόρ για τη χρηματοδότηση νέας αιολικής χωρητικότητας. 17 GW των μελλοντικών έργων έφτασε στην τελική απόφαση επένδυσης (FID). Ο Διευθύνων Σύμβουλος της WindEurope Giles Dickson δήλωσε: «Όλο και περισσότεροι άνθρωποι και επιχειρήσεις επωφελούνται από την καθαρή και προσιτή ενέργεια που παράγει ο άνεμος. Αλλά κάτω από την επιφάνεια πολλά πράγματα δεν είναι σωστά. Το περασμένο έτος ήταν το χειρότερο έτος για τις νέες εγκαταστάσεις αιολικής ενέργειας από το 2011. Και 12 χώρες της ΕΕ δεν εγκατέστησαν πέρυσι έναν αιολικό στρόβιλο». Στη συνέχεια πρόσθεσε ότι: «Οι επενδύσεις σε μελλοντική παραγωγική ικανότητα ήταν πολύ καλές πέρυσι χάρη στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία και τη Σουηδία - και χάρη στην περαιτέρω επέκταση του αιολικού πάρκου. Αλλά οι προοπτικές για νέες επενδύσεις είναι αβέβαιες. Υπάρχουν διαρθρωτικά προβλήματα στην έκδοση αδειών, ιδίως στη Γερμανία και τη Γαλλία. Και με την ευγενική εξαίρεση της Λιθουανίας και παρά τις βελτιώσεις στην Πολωνία, υπάρχει έλλειψη φιλοδοξίας στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη. Τα εθνικά σχέδια για την ενέργεια και το κλίμα του 2030 είναι μια ευκαιρία να βάλουμε τα πράγματα σωστά. Ωστόσο, τα σχέδια παρουσιάζουν έντονη έλλειψη λεπτομερειών: σχετικά με τα μέτρα πολιτικής, τους όγκους των δημοπρασιών, τον τρόπο με τον οποίο διευκολύνεται η αδειοδότηση και την άρση άλλων φραγμών στις επενδύσεις στις αιολικές εγκαταστάσεις και τον τρόπο επέκτασης του δικτύου. Οι κυβερνήσεις πρέπει να το διευθετήσουν πριν ολοκληρώσουν τα Σχέδια φέτος».1 point
-
αγνωσται οι βουλε ηλεκτρονικου συστηματος ΤΕΕ...1 point
-
Σε αντίστοιχη δική μου συνέντευξη με κατασκευαστική εταιρεία που διαφημίζεται πως φέρνει την 4η Βιομηχανική Επανάσταση, ο καθαρός μισθός (μισθωτή εργασία) έβγαινε 660€ (Μηχανικός με εμπειρία >15 ετών). Εννοείται ούτε λόγος για βενζίνη και διόδια, παρά μόνο μια έκπτωση 50% για τη μηνιαία κάρτα προς Αεροδρόμιο. Συμφωνήσαμε στη δεύτερη συνέντευξη, τους είπα προχωράμε βεβαίως & όταν με πήραν τηλέφωνο να πάω να υπογράψω, αρνήθηκα λέγοντας πως φεύγω στα καράβια. Όπως μου έκαναν πλάκα, τους έκανα. Ξεφτίλα και λίγη είναι η λέξη.1 point
-
Για να καταλάβω... ο Gunther Allgower από το Heidenheim είναι απόφοιτος ΤΕΙ ή ένα ανάλογο του παραπάνω λογικού άλματος είναι σαν να λέμε "Απόφοιτος ΑΕΙ (M.I.T.) διευθυντής στη NASA"; Γιατί αν συμβαίνει το δεύτερο, άλλο απόφοιτος ΤΕΙ και άλλο Dipl. - Ing. FH, όπως και άλλο απόφοιτος ΑΕΙ και άλλο Μ.I.T.-1 points
-
Έχω τις εξής περιπτώσεις για παραστατικά: 1) προμήθεια υλικών θερμομόνωσης με πολλαπλά δελτία αποστολής/τιμολόγια γιατί πέρναμε τα υλικά τμηματικά και αναγκαστικά κόβονταν τα σχετικά παραστατικά. α) Επιμερίζω τυχαία / κατ' αναλογία ποσού τα τ.μ. μόνωσης στα τιμολόγια; β) βάζω όλα τα τ.μ. της μόνωσης και αναφέρω όλα τα παραστατικά, με την τελευταία ημερομηνία; γ) είχαν σταλεί μερικά παραπάνω υλικά και έγινε σχετική επιστροφή με παραστατικό. Βάζω αρνητική τιμή ποσού σε αυτό; 2) στις υπόλοιπες παρεμβάσεις έχω έναν υπερεργολάβο. Αναφέρω το ίδιο παραστατικό σε περισσότερες της μίας σειρές και επιμερίζω τις δαπάνες;-1 points
-
αν είχες ενα κουφωμα αντικατάσταση 1Χ2,20 τότε ζητησες επιδοτηση για α) 2,20τ.μ κουφωμα και 2) 2,20τ.μ εξωτερικά σκίαστρα γιατι έτσι έπρεπε. Τωρα αν μπηκε με παντζουρι ολα οκ. Αν μπηκε ρολο επικαθημενο στο τελικο εντυπο παρεμβάσεων θα βάλεις 2τ.μ κουφωμα και 2,20τ.μ ρολο και άρα θα μειωθει ο προυπολογισμος στο κουφωμα λίγο (αυτο όμως είναι και καλύτερα για τον πελάτη, για τον αλουμινά δεν είναι). Αν μπηκε εξωτερικο ρολο, τότε θα βάλεις 2,20 τ.μ κουφωμα, και θα κόψεις παραστατικο και για 2,20τ.μ ρολό. Αν τώρα κόψει για 2.40τ.μ ρολό θα πρέπει τα παραπάνω τ.μ ακόμα και αν είναι μέσα στον προυπολογισμό να πληρωθουν με ιδια κεφάλαια. Εγω αυτο το εξηγούσα απο την αρχη στους πελάτες ότι α) δεν μπορούμε να ζητήσουμε παραπάνω τ.μ ρολο απο ότι το κουφωμα διότι αυτο θα ήταν κανονικα μη αποδεκτό, και β) ότι αν διαλέξουν ρολλά θα πρέπει να βάλουν απο την τσέπη τους το επιπλέον ρολο αν το κάνουν εξωτερικό ή αν το κάνουν επικαθήμενο θα πρέπει να μειωθει ο προυπολογισμός (που δεν πειράζει)-1 points
-
Ο υπολογισμός του Uw του κουφώματος με το ρολό, υπολογίζει το γεγονός ότι έχεις έναν όγκο αέρα ανάμεσα στο τζάμι σου και το ρολό όταν αυτό είναι κατεβασμένο. Το γεγονός ότι έχεις το κουτί του ρολού από πάνω δεν παίζει ρόλο στο Uw του κουφώματος, καθώς θα μπορούσε να είναι χωνευτό στο εσωτερικό του τοίχου (να κατεβαίνει το σενάζ μπροστά του) και να κατεβάσεις την θερμοπρόσοψη μπροστά του. Το εμβαδό του ρολού σου είναι όσο του κουφώματος. Αν το αρχικό σου άνοιγμα ήταν 1,40x2,20 και έβαλες το κουτί του ρολού σε κάποιο μέρος του, μπορείς να ανεβάσεις μία υπ.δήλωση ότι η διαφορά στο άνοιγμα είναι λόγω της προσθήκης του ρολού σε αυτά τα 20εκ.-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ)
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκρίθηκε τo αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) με την δημοσίευση στο ΦΕΚ 6412/Β'/22.11.2024 της υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΔΑ/124219/1717 ΚΥΑ με θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ).
To αναθεωρημένο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήτων (ΕΣΔΕΑ) συνιστά ένα Ειδικό Σχέδιο Διαχείρισης για τα Επικίνδυνα Απόβλητα που παράγονται στη χώρα, το οποίο απαιτείται σύμφωνα με τα άρθρα 54 και 55 του ν. 4819/2021 (Α’ 129), δεδομένου ότι τα απόβλητα αυτά, λόγω της ποιοτικής και ποσοτικής σύστασής τους, καθώς και των εξειδικευμένων εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη διαχείρισή τους, χρήζουν ειδικότερης συνολικής αντιμετώπισης.
Στόχος του σχεδιασμού είναι η μείωση τόσο της ποσότητας των παραγόμενων επικίνδυνων αποβλήτων όσο και της επικινδυνότητάς τους και η συνακόλουθη προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας, σε συμμόρφωση με τους σχετικούς όρους και προϋποθέσεις της εθνικής και ενωσιακής νομοθεσίας και με εφαρμογή των βέλτιστων
διαθέσιμων τεχνικών, οι οποίες θα πρέπει πλέον να ενσωματώνουν ευθέως τις πρακτικές της κυκλικής οικονομίας.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει όλες τις προβλέψεις του άρθρου 28 της Οδηγίας 2008/98/ΕΚ, καλύπτοντας ταυτόχρονα όλες τις νέες υποχρεώσεις και όλα τα νέα στοιχεία που εισήχθησαν στο άρθρο αυτό μέσω της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/851 του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 30ης Μαΐου 2018.
Με τον παρόντα σχεδιασμό αναθεωρείται ο σχεδιασμός που είχε εγκριθεί με την Κοινή Υπουργική Απόφαση οικ.62952/5384/2016 (Β’ 4326) ο οποίος είχε χρονικό ορίζοντα το έτος 2020.
Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Επικίνδυνων Αποβλήετων ΕΣΔΕΑ ΚΥΑ-ΥΠΕΝΔΔΑ1242191717-13.11.2024-ΦΕΚ-6412-22.11.2024-τεύχος-Β.pdf-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΥΠΕΝ: Εγκύκλιος προς τις ΥΔΟΜ ώστε να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά μόνο τα στοιχεία που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εγκύκλιο απέστειλε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προς τις ΥΔΟΜ με θέμα: Σχετικά με την εφαρμογή της εγκυκλίου ΥΠΕΝ/ΓΔΠΟΛ/15047/84/14-3-2018.
Η εγκύκλιος αναφέρει ότι: με αφορμή την (α) σχετική επιστολή του ΣΑΔΑΣ-ΠΕΑ με την οποία διαπιστώνεται η μη τήρηση της (β) σχετικής εγκυκλίου στην οποία και σας παραπέμπουμε, επισημαίνουμε εκ νέου στο πλαίσιο της χρηστής διοίκησης και προκειμένου να αποφεύγεται ταλαιπωρία μηχανικών και πολιτών ότι, η προαναφερόμενη εγκύκλιος οδηγία Γενικού Διευθυντή Πολεοδομίας του ΥΠΕΝ εξακολουθεί να ισχύει.
Ειδικότερα, κατά τον έλεγχο της πληρότητας αιτημάτων έκδοσης οικοδομικών αδειών, οι ΥΔΟΜ οφείλουν να ζητούν αποκλειστικά και περιοριστικά, μόνον τα στοιχεία εκείνα (δικαιολογητικά, σχέδια και εγκρίσεις υπηρεσιών, συλλογικών οργάνων ή φορέων) που προβλέπονται από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (νόμοι, π. δ/γματα, Υπουργικές Αποφάσεις) για την κατά περίπτωση περιοχή, ή την εκάστοτε Αποκεντρωμένων Διοικήσεων της Επικράτειας (για την ενημέρωση των ΥΔΟΜ χωρικής τους αρμοδιότητας) χρήση ειδικού κτιρίου. Κατά συνέπεια, για την έκδοση των οικοδομικών αδειών δεν ζητείται η προσκόμιση επιπρόσθετων στοιχείων (όπως αλληλογραφία, εγκρίσεις φορέων) και δεν λαμβάνονται υπόψη απόψεις ή εκτιμήσεις υπηρεσιών, οι οποίες αποκλίνουν του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Εγκρίθηκε μέσω WiFi4GR το δωρεάν WiFi σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ
Engineer posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Την έγκριση του Διοικητικού Συμβουλίου για την εγκατάσταση και λειτουργία εξοπλισμού ασύρματης πρόσβασης σε έντεκα σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για τουλάχιστον πέντε χρόνια εξασφάλισε την περασμένη εβδομάδα η ΣΤΑΣΥ.
Το κόστος για την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος και παροχής σύνδεσης στο διαδίκτυο, θα βαρύνει την εταιρία και από το ύψος του και τη δυνατότητα κάλυψής του από τη ΣΤΑΣΥ θα εξαρτηθεί και η επέκταση του ασύρματου Ιντερνετ και σε άλλους σταθμούς.
Οι πρώτοι έντεκα σταθμοί στους οποίους θα λειτουργήσει WiFi έως το τέλος της χρονιάς είναι εκτός από την Ακρόπολη και το Σύνταγμα, οι σταθμοί Μοναστηράκι, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Πειραιάς, Κορυδαλλός, Χαλάνδρι, Αγιος Δημήτριος, Φιξ και Αγία Μαρίνα.
Οι επιβάτες θα μπορούν να συνδέονται άμεσα χωρίς να χρειάζεται κάποια διαδικασία εγγραφής. Στη συνέχεια η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ θα μετρήσει το μηνιαίο κόστος λειτουργίας και συντήρησης ώστε να αποφασιστεί η επέκταση του δικτύου και το χρονοδιάγραμμά της.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει ενταχθεί από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις περιοχές που θα εγκατασταθούν σημεία πρόσβασης στο πλαίσιο του έργου WiFi4GR.
Το WiFi4GR «Ανάπτυξη Δημόσιων Σημείων Ασύρματης Ευρυζωνικής Πρόσβασης στο Διαδίκτυο» αφορά στην προμήθεια, εγκατάσταση, παραμετροποίηση, σύνδεση και θέση σε λειτουργία σημείων ασύρματης πρόσβασης WiFi (Hotspots) στο Διαδίκτυο σε διάφορες περιοχές πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος της χώρας, για την κάλυψη, 2.500 περίπου περιοχών ασύρματης – WiFi πρόσβασης σε όλη την επικράτεια. Το σύστημα, το οποίο θα αναπτυχθεί, θα διαθέτει κεντρικό σύστημα παρακολούθησης και διαχείρισης, το οποίο καθιστά δυνατή την παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο όλων των δομικών στοιχείων του δικτύου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η σύνδεση του νυχτερινού φωτισμού με το «Τοπικό Εγχώριο Προϊόν» στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Όσοι έχουμε βρεθεί σε νυχτερινή πτήση έχουμε απολαύσει το θέαμα που προσφέρει η επιφάνεια της Γης, όταν τα νυχτερινά φώτα αναδεικνύουν μοτίβα που παραπέμπουν σε έργα τέχνης. Εκτός όμως από το εντυπωσιακό θέαμα, τα νυχτερινά φώτα αποτελούν μια πολύτιμη πηγή πληροφορίας για τις δραστηριότητες του ανθρώπου και την αλληλεπίδρασή του με το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο της εξερεύνησης αυτού του πεδίου, η NASA καταγράφει συστηματικά τον νυχτερινό φωτισμό του πλανήτη μας. Τα τελευταία 10 χρόνια πολύ βελτιωμένες καταγραφές παρέχονται από τον αισθητήρα VIIRS της αποστολής SUOMI.
«Στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο σκεφτήκαμε να ερευνήσουμε τι έχουν να μας πουν τα νυχτερινά φώτα για την πατρίδα μας» λέει στην «Κ» η Αλεξάνδρα Γκεμιτζή, καθηγήτρια στο Τμήμα Μηχανικών Περιβάλλοντος του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης, η οποία ηγήθηκε μιας ενδιαφέρουσας έρευνας στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του Εργαστηρίου Ατμοσφαιρικής Ρύπανσης και Αντιρρυπαντικής Τεχνολογίας Ατμοσφαιρικών Ρύπων.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Εξοικονομώ 2023»: Ο νέος οδηγός του προγράμματος μετά την 3η τροποποίηση
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Εκδόθηκε σε ΦΕΚ η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/97165/610 ΚΥΑ (ΦΕΚ 5174/Β΄/13.09.2024) που αφορά την 3η τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΥΔΕΝ/55246/807/18.05.2023 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας «Προκήρυξη του προγράμματος “Εξοικονομώ 2023”», ως εξής:
Α. Ο Οδηγός Εφαρμογής Προγράμματος «Εξοικονομώ 2023» και η 1η Τροποποίηση του Παραρτήματος VI που αφορά την Υπεύθυνη Δήλωση σχετικά με τη σώρευση των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας (de minimis) βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) 2023/2831, ως ακολούθως:
Τροποποίηση (3η) της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ 55246-807 18.05.2023 ΚΥΑ Εξοικονομώ 2023 (ΦΕΚ 5174-Β-13.09.2024).pdf-
- 3 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-